Game of Thrones (6. sezona)

ZIMA JE NAPOKON STIGLA

Sve i da niste upoznati s činjenicom kako Game of Thrones na lageru ima još nešto manje od 20 epizoda, nakon šeste sezone to je postalo lako uočljivo. Kao prvo – ponestaje nam negativaca, a i ukupni broj likova se drastično smanjio. Drugo – otkrivene su neke tajne o kojima su fanovi već godinama imali svoje teorije. I treće – dogodilo se ono što se najavljivalo u svim prethodnim sezonama, a nikad do sada nije bilo pretočeno u djelo – zima je konačno stigla.

SPOILERI, LUBENICE, KUPUSA, VEŠMAŠINE, STARE KADE, SPOILERI

Za razliku od sporije pete sezone, šesta je ubacila u višu brzinu te je radnju razvila iznimno brzo. Preciznije rečeno, brzo je to napravila za neke likove, a usporila za druge. Prvi je to put da su u Game of Thronesu zbog toga bile naglašene vremenske neujednačenosti u događanjima. Jedan od najčešćih prigovora na ovu sezonu bilo je “skakanje” likova po lokacijama. Dok se neki nisu mrdnuli sa iste lokacije čitavih deset epizoda, drugi su oplovili polovicu svijeta i razvili diplomatske odnose u roku od svega nekoliko epizoda.

game-of-thrones-s06 (6)

To skakanje bilo je posebno kaotično zbog toga jer je dobar dio likova u tome izgubio svoju “dubinu”. Game of Thrones je uvijek imao likova koji sami po sebi nisu bili značajni, ali bi na neki način poslužili drugim, važnijim likovima. Ipak, ovdje takva uloga nije zapala samo Theona, Bronna ili Brienne, nego i ključne likove kao što su Tyrion, Varys i Littlefinger koji u ovoj sezoni gotovo da nisu imali vlastite priče. S druge strane, bilo je i priča koje su kratkoročno bile nepotrebne za ovu sezonu (Hound), okončane izvan ekrana (Blackfish) ili jednostavno dosadne (Sam i Gilly). Ne može se, dakle, reći kako je sezona bila kvalitetna na svim frontama.

Ne može se reći kako je sezona bila kvalitetna na svim frontama, no tamo gdje je važno serija nije razočarala.

Srećom, tamo gdje je inače jaka, serija ni ovoga puta nije razočarala. Daenerys je dodatno učvršćena kao lik svojim impresivnim samooslobađanjem iz ropstva. Tragični ishodi likova većinom su bili šokantni i vrlo emotivni (Hodor 🙁 ), čak i pored činjenice da smrt u svijetu GoT-a nije konačna stvar zahvaljujući onom uskrsnuću koje je vješto odgađano čitave dvije epizode. Glavninu sezone obilježile su tematike povratka kući i osvete, a tu je sve izvedeno na najbolji mogući način. Prokleta glazba Ramina Djawadija baš dira u srce kada likovi koji su propatili napokon dobiju mali tračak nade.

game-of-thrones-s06 (2)

Koliko god da je sezona bila vedra s pobjedama koje je “kamp pozitivaca” čekao dugo vremena, toliko je postavila i nove mračne razine do kojih je se serija spremna spustiti. U nezamislivo užasnim prizorima, kao što su primjerice Ramsayjevo hranjenje pasa, ipak postoji određena doza slutnje o nadolazećoj osveti. Odnosno, nije tu riječ o nasilju samo da serija bude interesantnija publici koja dokazano voli to nasilje.

Završnica sezone pokazala je kako se nasilje u seriji ne koristi samo u svrhu veličanja nasilja.

Naime, nasilje kao takvo ne mora biti ni prikazano, za što je najbolji primjer kako je završila Septa Unella u zadnjoj epizodi. Moglo bi se slobodno reći da je od svih likova koji su se zamjerili Cersei, Unella prošla najgore – a vjerojatno nikada nećemo ni doznati kako je točno skončala.

game-of-thrones-s06 (5)

Sramota (ding!) bi bila ne spomenuti devetu epizodu “Battle of the Bastards” kao jednu od najboljih koje je serija imala do sada. Bila je to već treća ili četvrta velika bitka, a opet je prikazana na drugačiji način, nekim fenomenalnim kadrovima zbog kojih jednostavno ne možete ne cijeniti kolektivno vizionarstvo ljudi koji rade na seriji. Barem s tehničkog aspekta jer je tijek te bitke bio dosta predvidiv, a to nije bila jedina predvidiva stvar ove sezone.

Uz fenomenalne kadrove u devetoj epizodi jednostavno ne možete ne cijeniti kolektivnu viziju ljudi koji rade na seriji.

Vizija priče koju ni sam George R.R. Martin još nije dovršio kod scenarista Weissa i Benioffa možda je pod malim upitnikom. Dobar dio fanova tvrdi kako je serija “poglupljena” otkako više ne prati književni predložak. Predvidivost radnje jedna je od tih posljedica, ranije spomenuto nepoštivanje vremensko-geografskog konteksta isto tako; a po svemu sudeći i znatno pojednostavljivanje nekih likova te njihove uloge u priči (npr. Euron Greyjoy) ili potpuno izostavljanje istih (jedan izvjesni pripadnik dinastije Targaryjenovih).

game-of-thrones-s06 (4)

Osobno ne bih rekao da je naracija “poglupljena” na temelju nekih detalja kao što je primjerice isticanje da je zombi vitez doista Mountain (što je svima ionako očito, ali u knjigama skrivanje njegova pravog identiteta ima više logike za priču). Ipak, mislim da je primjetno kako su dijalozi sve plići što više radnja ubrzava prema konačnoj završnici. Jedan od razloga zbog kojih mi je Game of Thrones genijalan jesu dijalozi i monolozi koji ostaju u sjećanju po snažnim govorima: “Chaos isn’t a pit – it’s a ladder.”, “Power resides where men think it resides.” ili “The more people you love, the weaker you are.” Impresivnih govora u ovoj sezoni nije bilo, a mudri i iskusni Tyrion svoj je nastup ove sezone zaokružio pričanjem viceva.

Unatoč tome, bila je ovo vrlo važna, ako ne i ključna sezona za Game of Thrones. Na sjeveru su međusobni sukobi okončani u korist čekanja završnog sukoba s Night Kingom. U središtu je počeo raspad sustava i to kroz raskol između Jamieja i Cersi koja je očito oguglala na gubljenje djece i prešla na “dok traje-traje” mod funkcioniranja. Na jugu je invazija konačno krenula i više nema natrag na manje uzbudljiva pitanja ropstva.

Slikovito rečeno, odgurnuta je jedna velika gromada koja je već neko vrijeme usporavala daljnji razvoj priče. Bez obzira na neke manjkavosti, sretna je vijest da najbolje od Game of Thronesa tek treba doći kroz ono malo epizoda što nam je preostalo.

U šestoj sezoni Game of Thronesa radnja je živnula približavanjem završnici. Teme povratka kući i dugo iščekivane osvete donijele su katarzu, a pozornica je sada postavljena za potencijalno najspektakularnije bitke u budućim epizodama.

88 Naša ocjena
  • spektakularna deveta epizoda
  • ključna deseta epizoda
  • nove razine tragičnosti i uvrnutosti
  • magična brzina putovanja nekih likova
  • blago poglupljivanje naracije

Komentari (34)

• Budoka

27.06.2016 - 20:03

Sjajna sezona, baš sam uživao gledajući je. I sad opet čekanje do iduće godine.. Čini mi se da su dosta ubrzali sa radnjom polako je vodeći prema kraju al šta će kad onaj debeljko nikako da završi te knjige (zbog čega me počeo živcirat). Zanima me koliko će se radnja u knjigama razlikovati od serije kad stignu ako ih ovaj uopće i napiše. Jooooj Martine!

• KhorneFlake

@Budoka, 27.06.2016 - 20:35

To ti je izgleda kletva debeljuškastih bradonja, nikako da završe započeto koje milioni željno iščekuju. Ovaj ima Pjesmu Leda i Vatre, a lord GabeN HL3. Kentaro Miura još ne odgovara opisanim proporcijama, ali dok završi Berserk mogao bi ih doseći.

• DjokaBA

@Budoka, 28.06.2016 - 21:39

Ima puno prostora, mislim da ce knjiga da bude podosta drugacija.. verovatno nam je serija spoilovala neke stvari, ali ipak mislim da ce biti drugacije. Ako nista drugo, bar nece biti teleportacija i nekih idiotskih odluka kreatora serija (npr. Dorna, a ima ih jos). A bice i mnogo boljih dijaloga i inteligentnijih resenja.. ne mogu ovi pisci iz serije ni da pridju Martinu.

• Trevor

27.06.2016 - 20:15

-magična brzina putovanja nekih likova

ne znam na koje sve mislite, ali recimo Varys se vratio iz Dornea valjda nakon par tjedana, taman kad su brodovi bili gotovi.
    Arya se isto brzo pojavila kod Freya ali to šta nisu prikazali njihova putovanja ne znači da su brzo putovali lol

• Negan

@Trevor, 03.07.2016 - 23:51

Nema veze, sve sezone do sad (izuzev zadnje dvije) su imale naviku prikazati takva putovanja i planove u malo lijepsem i logicnijem svjetlu. Telepetyr, Varys, Olenna, pa cak i Arya – moras biti krelac da ne skuzis da se radnja odvija barem par tjedana izmedju odredjenih scena, ali dodje ti glupo ponovno vidjeti Varysa nakon nekih 15 minuta kada je bio doslovno na drugom kontinentu. Ove sezone su epizode dosta odskakale od one jednosatne formule i mogla se ubaciti koja scena da se taj tijek vremena prikaze sto prirodnije. Ugl. osobno nemam zamjerki, ali razumijem kako moze razbiti sveukupni dojam.

• Slim1992

27.06.2016 - 20:25

Seriju sam poceo gledati na preporuku, svih 6 sezona sam pogledao za 15-20 dana :)…valja sad cekati sledecu

@Slim1992, 27.06.2016 - 21:03

Živ si, dakle nema opasnosti od predoziranja GoT-om? Dobro je znati. Osim ako nisi u međuvremenu umro pa te neki crveni svećenik vratio u život.

• Slim1992

@Zoran Žalac, 28.06.2016 - 08:49

Da, moguce je i da sam vracen…Uglavnom, nisam ljubitelj serija a GOT me je oduvao, tako da…Ludilo 🙂

• beg

27.06.2016 - 21:12

ja san isto fan ove serije, al meni je ovo definitivno najgora sezona do sada… ako izuzmemo prve 2 epizode i pretposljednju, sve ostalo je bilo toliko dosadno da me samo postovanje rema prethidnim sezonama drzalo da gledan do kraja… Nzn kako je to vama sarija ubrzala kad se zapravo citava radnja od 3-9 epizode mogla pokazat u jednoj jedinoj. Kao da je reziserima ponestalo materijala i ideje kud bi dalje sa serijom i kao da su cekali da sama knjiga uhvati korak sa njima…

Ok, triba priznat i da je 9. epizoda bila pravo remek djelo, i ta epizoda je mozda i najbolja epizoda uopce, al kako rekoh, ako sagledamo citavu sezonu, onda je ovo bija ogroman pad kvalitete.

Iskeno se nadan da ovo ubrzavanje/usporavanje je bilo nuzno te da ce zavrsne 2 sezone bit pravi spektakl, ili makar koliko toliko bolje od ove sadasnje.

• Budoka

@beg, 27.06.2016 - 21:27

Pa meni se ubrzala iz više razloga, recimo za Roose Boltona uopće nisam očekivao da će otić onako kako je, tj. očekivao sam malo više drame i uloge za njega a ne samo nož i to je to, nitko se ne buni.. zatim Daenerys koja u par minuta jedne epizode preokrene cijelu situaciju da iz zatočenice pređe u slobodnu kraljicu sa hordom Dorthrakija i fino izdresiranim zmajevima. Ili pak ovo zadnje sa Cersei koja jednim potezom iz igre izbaci i High Septona i svog strica i uništi kuću Tyrell. Ima još toga al da ne duljim hoću reći da te napetosti i nadigravanja koja smo gledali kroz cijelu sezonu (pa i više) najednom su riješena i nema ih više unutar par minuta jedne epizode.

• mali medo

27.06.2016 - 21:16

svaka sezona sve gora i gora, ova je dosegnula dno dna s tom teleportacijom i nemaštovitošću likova, dobro to mi je jasno kad nemaju više predložak pa na rendom izmišljaju scene ubojstava samo da se serija proda ali šta je tu je, zato jedva čekam da mi useru i scota bakkera i njegovog aspekt cara sa ekranizacijom

• Stryderist

27.06.2016 - 21:47

Nije bila loša sezona, ali previše je bila predvidljiva. Ovo je valjda prvi put da sam predvidio u kojem smjeru će ići neke stvari, likovi i događaji, dok je ranije sve što se dogodilo bilo neočekivano (Ned Stark, Red Wedding). Pa tip na IMDB-u je skoro u detalje predvidio zadnje 2 epizode, uz par sitnih grešaka. Također ima brdo nelogičnosti, kao npr. Sansa kod bitke, te u ovoj zadnoj epizodi neke stvari koje neću spominjati da ne spojlam ljudima. Dany je i dalje overpowered i bez mana. Od svih likova u seriji ona je valjda jedina koja nije prošla kroz neku mučnu situaciju, prošla je potpuno neokrznuta. Pa me tako kao gledatelja više nije ni briga za lik kojem nitko ne može nauditi. Sve u svemu, ok sezona, ali serija se već dosta razvodnila i postala predvidljiva.

• Kveki

27.06.2016 - 22:14

Ne znam odakle svo to žaljenje na predvidivost i na pad kvalitete u sezoni. Serija je samo više ulovila tempo klasičnoga TV showa i nema više ogromnu količinu detalja iz knjiga za pratiti kako bi udovoljila fanovima.
    Što je po meni odlično, jer postoji razlog zašto se u seriji radnja odvija brže i likovi se sada brže kreću po cijelom prostoru. Gdje bi došli kada bi Arya, Littlefinger ili Varys putovali kao i u prethodnim sezonama. Pa radnja se gotovo uopće ne bi pomaknula, a mi bi ostali zaglavljeni s recitacijama istih dijaloga i monologa po sedamnaesti put.
    Kao što je to uostalom u neku ruku bio slučaj sa Danny i njenim govorima koji su kakti trebali biti epski, a nakon nekoliko ponavljanja su postali samo dosadni.

Također ne slažem se sa poglupljivanjem naracije i sa predvidljivosti. Game of Thrones je imao genijalan start kakav još nismo vidjeli i događalo se koješta što je bilo neočekivano.
    No svaka smrt je imala razlog koji je vodio priču u danji razvoj, sada smo samo došli do kraja drugog i početka trećega acta pa se više ne mogu događati toliko nepredvidive stvari jer bi sada smrt jednog Jona ili Arye zakinula story arc i jednostavno bila užasno loš storytelling.
    Sada smo se vratili malo više klasičnom stilu priča, no ono što je odlično je da ni ovdje ne možemo točno predvidjeti sve događaje. A to što nas je show u ranijim sezonama razmazio to je druga stvar.

Također da se osvrnem na poglupljivanje, smatram da se sve što se izgubilo u dijalozima prvih sezona se odlično nadoknadilo u odličnoj režiji i detaljima u scenama koji se ponekada mogu čitati kao knjiga.
    Pogotovo u recimo zadnjoj epizodi koja je bila vjerojatno artistički najkompletnija u svim segmentima pa čak i u usporedbi sa svim drugim serijama a i nekim vrlo cijenjenim filmovima.
    Također Sparrow, Jamie i Tyrion su imali razgovore na vrlo sličnoj razini kao i što bi to prošlih sezona imali Littlefinger i Varys. Samo što je to bilo u ranijim epizodama sezone.

TL; DR… Smatram ovo najboljom sezonom jer je uklopila sve elemente prijašnjih koji su valjali, približila se više korijenima TV serije a ne doslovno prepisanih knjiga u drugi format, ma koliko god da volim te knjige.

Ovo jednostavno bolje funkcionira i napokon smo dobili dobar balans pobijeda dobra i zla. Ukratko porast kvalitete i veselim se idućoj sezoni 🙂

• Stryderist

@Kveki, 27.06.2016 - 22:32

A jedino ta izbalansiranost kod dobrih momaka i negativaca mi se najviše svidjela u ovoj sezoni, iako mi je ono što se dogodilo na kraju epizode u King’s Landingu ostavilo gorak okus. Ali vjerujem da će se to brzo riješiti u 7. sezoni. 🙂
      To stoji da ne mogu više samo tako ubijati likove, ali serija onda gubi čar, jer nema više takvih šokova po kojima je bila poznata. Kao što sam već rekao, tko je mogao predvidjeti Red Wedding a da nije čitao knjige? Dok je puno forumaša, pa i ja, predvidjelo ključne događaje i njihov rasplet u posljednje 2 epizode. Nije to to. Tyrion je bio najzanimljiviji lik u prve 4. sezone, a sad je dosadan. Čitava ta priča oko Daenerys je dosadna i niti u jednom trenutku se nisam zabrinuo da će joj pasti dlaka s glave. Dok je Jon s druge strane prošao pakao da bi došao gdje jest. Tvrdim i dalje da je ovo jedna od najboljih serija svih vremena, ali također tvrdim da je ova sezona dosad možda i najslabija, uz izuzetak 3 epizode.

• Kveki

@Stryderist, 27.06.2016 - 22:46

Razumijem da, no eto, mislim da nas je show mrvicu razmazio sa tim nepredvidivostima, a sada,na kraju, se ipak mora vratiti u taj kalup klasične priče jer inače bi to jednostavno bio loš storytelling, ipak postoji razlog zašto od antike do danas većina priča ima sličnu strukturu.
      Također u prvim sezonama se na to drugačije gledalo, prvu sezonu su svi navijali za Neda, pa nakon twista su pronašli novoga heroja. Sada je jednostavno ostalo premalo heroja pa se naša predviđanja za njih ostvaruju.
      No mislim da je izbor bio ili to ili svi poginu i završimo priču.

Za Daenerys se slažem, osobno nisam fan njene priče ni u knjigama, pa tako ni u seriji. Iako zadnje dvije epizode mi je donekle i sjela.
      No to ne zamjeram seriji, jer eto, izvorni materijal i lik je takav, a većina uživa u njenoj priči kao snažnom ženskom liku.
      Tako da na nju pokušavam gledati objektivno i ne uzeti ju kao manu seriji samo zato što meni osobno ne paše.

Uglavnom shvaćam sve argumente i mislim da tu dolazi do izražaja isključivo razlika u ukusima.

No evo, osobno smatram da je približavanje klasičnom TV formatu dosta pomoglo napetosti i toku serije te tako napravilo gotovo svaku epizodu zanimljivom.

Nekoliko prijatelja koji su odustali od serije u četvrtoj i petoj sezoni, upravo zbog presporog odvijanja radnje, sada su se ove sezone baš vratili seriji zbog tog drugačijeg formata.

• beg

@Kveki, 28.06.2016 - 00:25

Ma nije stos u razmzivanju ili ne znam cemu… Dobro je da je radnja napokon odmakla, to stoji… Al unatoc cinjenici da je radnja napokon malo odmakla i da je zima napokon stigla, mi smo u ovoj sezoni gledali sest ili seda epizoda u kojima se apsolutno nista nije dogadjalo… Brate mili ono rastezanje oko Arje, koja mi je btw drag lik, je bilo tako dosadno i neintuitivno da je bilo mucenje gledat… pricamo o nekom ubrzavanju a u 3 epizode smo gledali predstavu na pozornici u kojo Arya triba ubit glumicu jer ocito nisu imali nista konkretno za pokazat. Ako su pak tili podsjetit na neke dogadjaje, ucinili su to jako glupo i nezanimljivo. Johna Snowa su 2 epizode oplakivali sta je mrtav, pa je ovaj sljedece 3 epizode pita se zasto su ga ozivili… Ono sa trookom vranom i Hodorom da ne spominjem… Sam je polovicu jedne epizode prica kakva stabla rastu u njegovoj zemlji, a drugu polovicu su prikazivali kako veceraju i sute za stolom i brojnih slicnih primjera koliko oces, a vi pricate o nekom ubrzavanju… Brate mili, kako rekoh, veliki san fan ove serije, jos uvik, al ova sezona je izuzev 9. epizode bila zivi ocaj.

• Kveki

@beg, 28.06.2016 - 10:07

Pa nije poanta bila da podsjete na događaje tom predstavom, nego da pokažu razliku stvarnih događaja i verzije priče koju je običan narod čuo. Verziju gdje je Ned bio pohlepan i nečastan, Joffrey je bio heroj i plemenit i sve ostalo na toj prestavi. Vrlo bitan detalj za Aryu kao lika koja je bila u dilemi hoće li postati no one ili ipak ne može zaboraviti sve što se dogodilo, a nama je bitno jer vidimo razliku između percepcije ljudi i stvarnih događaja.

Što se Hodora tiče imao je jednu od najemotivnijih smrti u sriji općenito, te j taj Branov storyline vrlo bitno utjecao na tok radnje. Primjetili smo dileme likova, Branove sposobnosti u kojima može utjecati na prošlost i vidjeli veliku potvrdu teorije koja stoji u zraku još od prve knjige.

Kada već pričamo o realizmu kao jednoj od snažnijih komponenti showa sve oko Jonovog vračanja u život i njegovor preispitivanja zašto se vratio drži vodu. Izdali su ga njegovi ljudi a sve što je pokušavao je bilo biti častan. Naravno da ima dileme nakon toga.
      A odugovlačenje oko oživljavanja je bitno radi postizanja dramske napetosti, a da i ne pričam kako su fanovi knjiga imali teorije još od davnih dana o tome, pa je lagano odugovlačenje nas sve držalo na rubu sjedala i tjeralo nas da se pitamo jesmo li bili u pravu ili nismo.

Tako da ne vidim baš te argumente o dosadi. Meni je možda jedna epizoda ove sezone bila dosadnjikava, sve ostale su bile vrlo napete i odlično vodile radnju da bude zanimljiva tokom cijele sezone, a ne samo sedmu i osmu kao što je to znalo biti nekih prijašnjih sezona.

• beg

27.06.2016 - 22:15

nzn… ja cu opet ponovit… veliki san fan ove serije, al onih 6 epizoda od 3- 9 mi je najgorih 6 epizoda i jedne serije koju san pratija… da nije bilo savrsene devete epizode, proglazija bi ju totalnim razocaranjem… al svejedno kazem, ukupno gledajuci, meni je serija debelo podbacila… nadan se da nece slijedit put izgubljenih, preason breaka ili tako nekih slicnih serija koje su totalno se raspale pred sam kraj…

• Cro007

27.06.2016 - 23:22

Ova Varys teleportacija mi je ono totalno wtf. Znaci lik u nekoliko dana iz Doorne-a dođe u Mereen?? DAFUQ

• RedClawz

@Cro007, 27.06.2016 - 23:33

Odakle ti ta informacija da je proslo nekoliko dana, moglo je proc i nekoliko mjeseci.

• Slim1992

@RedClawz, 28.06.2016 - 16:01

Valjda je u nekoliko dana pogledao te epizode…srecom nije jednu za drugom hahaha

• imagineak

27.06.2016 - 23:52

Ovo se odnosi na ta “magična” putovanja:

“”A Song of Ice and Fire is told through the eyes of characters who are sometimes hundreds or even thousands of miles apart from one another. Some chapters cover a day, some only an hour; others might span a fortnight, a month, half a year. With such a structure, the narrative cannot be strictly sequential; sometimes important things are happening simultaneously, a thousand leagues apart.”same applies to the show.

• neoyo

28.06.2016 - 03:02

pa brodovi koji idu u westeros imaju bannere i martella i tyrella i greyjoya i targaryena… znaci da je proslo neko vrijeme, varys se vratio s novim osobama koje zele dany na tronu (tyrells, dorne) i svi skupa idu napast westeros

• neoyo

28.06.2016 - 03:04

i te teleportacije su besmislene jer nigdje ne pise tacno kolko je vremena proslo od jednog do drugog dogadaja tako da nema smisla o tome raspravljat…

• Jokerhere

28.06.2016 - 13:00

Znaci John nije bastard.

• Slim1992

@Jokerhere, 28.06.2016 - 15:58

Da, on je neko ko ima pravo na prijestolje…Internetom odavno kruze neke teorije i ta je bila jedna od njih. Znaci fanovi su pogodili

• DjokaBA

@Jokerhere, 01.07.2016 - 18:56

Jeste bastard svakako, Rhaegar je imao zenu Elliu i dvoje dece sa njom.. dok mu je Lyanna bila nekakva ljubavnica, i Jon je njihov sin. Btw nije John, nego Jon. 🙂

• Dragan[MKD]

28.06.2016 - 13:56

Winter is here.
    Well, Father always promised, didn’t he?

The hype is real…

• bartul_9

28.06.2016 - 18:12

Odlicna sezona, stvarno sam uzivao u njoj, bilo je podosta trenutaka kad sam se cjeli najezio koliko je dobro i epksi bilo.Jedva cekam sljedecu sezonu, svaka ce epizoda bit brutalna i kad krene prva necu moc docekat sljedecu.Odlicna recenzija, meni osobno neke stvari koje si naveo ne smetaju, al drago mi je da si ih spomenio, ja kao obican covjek uopce ne idem za tim, al mi je drago procitat ovakvu recenziju kao sta je tvoja.Al 88, trebalo je bit preko 90, pa ovo je GOT najbolja serija na svjetu.Hahaha salim se ja, razumjem tvoju ocjenu i stvarno ova je sezona nekako rushana, al tako je trebalo bit da se poslozi sve i moze zatvorit i zavrsit u sljedecoj sezoni.Prijasnjim tempom bi bile barem jos 2 sezone.

• bartul_9

28.06.2016 - 18:13

A mi nemozemo davat ocjene za serije?

• Negan

@bartul_9, 04.07.2016 - 00:00

Sreca u nesreci. Kod igara uvijek mozes biti objektivan pa makar i da igru nisi igrao. Kod serija bi se to pretvorilo u cisto prepucavanje fanova i tucet ocjena koje ne idu dalje od 10.

• DjokaBA

28.06.2016 - 21:44

Fina recenzija, samo se ne slazem za Sema i Gilly jer niposto nisu bili dosadni. Sama pojava Horn Hilla i upoznavanje sa porodicom i lordom Tarly su bili sjajni, a pogotovu scena u season finale kada smo KONACNO videli Old Town i Citadelu i njenu biblioteku.. meni je to bio najbolji deo finala, ubedljivo.

• DryFluid

30.06.2016 - 09:32

Ljudi, pa di Vi skinete to? 😀