GTA 4: The Lost and Damned [X360]

Danijel Handžek

The Lost and Damned je čist primjer kako kvalitetnim radom, od ekspanzije u koju je ulupano nekoliko milijuna dolara, možete vrlo lako povratiti uložena sredstva te vrlo dobro zaraditi. Uostalom tko zna bolje zaraditi od Rockstara? Dobro ignorirajmo Blizzard… Sama epizoda je bazirana na novom središnjem liku, te je priča posebno izrađena kako bi donjela dašak svježine igri. Nakon nekoliko sati igre, vidite da je sam sadržaj, priča te kvaliteta izrade daleko iznad većine ekspanzija koje ste odigrali do sada. Vrijednost ove igre iznosi 1600 bodova na Xbox Liveu što je oko 130 kuna..

Kroz igru vodite Johnnya Klebitza kroz dobro poznati nam Liberty City. Johnny je šef bande te vam iz te prespektive neke stvari potpuno drugačije izgledaju nego do sada. Većina misija u igri bazira se na dilanju heroina, krađama, otmicama i ubojstvima. Dešavati će se tu i sukobi sa drugim motorističkim bandama, konzumiranje svakakvih tipova droga, no poseban doživljaj daje vožnja motora u formaciji sa ostalim AI upravljanim članovima bande.

Ubačena su tri nova tipa oružja, a kratka sačmarica daje nekako najveći osmjeh na lice. Samih misija ima oko 23, te će vam pružiti dobrih 20-ak sati kvalitetnog igranja. Ako se nekome zamjerite u gradu uvijek u pomoć možete pozvati par ćlanova vaše bande koji su uvijek spremni na obračun. Većinu svoga vremena provesti ćete na motoru, uglavnom chopperu, kojih nam je Rockstar nabacio petnaestak vrsta. Glazbena podloga tj. radio stanice su dobre kao i do sada te su štoviše usklađene sa vožnjom na bikeu (dosta metal stvari).

Pored glavnih misija možete polagano i krasti motore te obavljati prljave poslove za lokalne moćnike, odlaziti na utrke (u kojima vam je uz dobar skill vožnje potreban i dobar skill upotrebe bejzbolske palice). Također su stavljene i tri nove mini igre/aktivnosti, a to su obaranje ruku, air hockey te kartanje. Sam sustav rukovanja vozilima je dosta popravljen, tako da sustav kontrole daje bolji osjećaj nego prije. Jedina negativna stvar u igri koju sam primjetio je ponašanje policije, jer više samo smeta nego što vas uspjeva uhvatiti.

Grafički je igra na razini, te zadivljuje kako su programeri i dizajneri uspjeli dati novu svježinu gradu kojeg smo prešišali već nekoliko puta uzduž i popreko. Usto o samoj kvaliteti izrade svjedoči i velika količina downloada na Xbox Liveu koji je vrlo često bio zagušen prilikom skidanja igre. Druga epizoda je najavljena za jesen, što iščekujemo sa nestrpljenjem, posebno ako će biti na razini kao što je ova.

Nakon što obavite sve što možete u singleplayeru, na rasporalaganju vam je šest potpuno friških modova u multiplayeru. To su Witness Protection, Race, Lone Wolf Biker, Own the City, Choper vs Shoper i Club Business. Modovi su inovativni, te produžuju vijek igre. Moguće je igrati do 16 igrača.

Rockstar je pokazao većini današnjih developera kako se prava ekspanzija treba koncipirati i proizvesti, te sa koliko novog sadržaja treba ući u kreaciju te ekspanzije, da bi nešto što je već prije viđeno dobilo novu razinu igrivosti i pružilo potpuno novo i zanimljivo igraće iskustvo.GTA 4 The Lost and Damned je savršen primjer ovoga stoga garantiram da će vam se tih 20 dolara, koje morate uložiti u Live kako bi nabavili ovu epizodu, svakako isplatiti ako imalo volite GTA 4.

Jeste odigrali ovu epizodu? Jeste očarani kao mi? Ostavite nam komentar ispod i recite što mislite o ovoj igri i njenoj HCL recenziji.

Rockstar nam je obećao ekspanzije za GTA 4, svojevrsne epizode, ekskluzivno za Xbox 360. Obećano – učinjeno! GTA 4: The Lost and Damned je ekskluziva za Xbox 360 i njezina distribucija je ograničena isključivo na digitalni oblik.

• novi multiplayer modovi
  • dobre misije
  • kontrola vozila