Hydro Thunder Hurricane [X360]

Neki od vas se vjerojatno sjećaju originalnog Hydro Thundera koji je legendarni Midway izdao prije nešto više od 10 godina. Hydro Thunder Hurricane, nakon dugo godina, novi je direktni nastavak serijala i zaista je odrađen uz visoku dozu poštovanja prema raspalom Midwayu te uz prvi Hydro Thunder kao uzor, a ne samo temelj za nadogradnju. Čast za izradu ove uzbudljive arkade pripala je ekipi Vector Unit koja je ovom igrom ujedno i debitirala na tržištu. I zaista se mora priznati da su krenuli izvrsno. Hydro Thunder Hurricane je XBLA igra, uključena je u Summers Hottest Arcades paket arkadnih igara na XBox LIVE-u, a moguće ju je nabaviti po cijeni od 15$ ili odgovarajućem broju MS bodova.

Posebno pozitivan dio igre koji valja istaknuti je ujedno i onaj najbitnijii za kvalitetne, zarazne igre – samo gameplay iskustvo. Igru započinjemo utrkom na begginer težini i postupno otključavamo ostale tipove utrka kao što su time trial, gauntlet mode te championship mode, kao i sve naprednije težine. Race mode je normalna utrka stazom na krugove, ili samo u jednom krugu, u kojoj se utrkujemo gliserima na mlazni pogon protiv 15 protivnika.

Jedan od ključnih puteva do pobjede (a pogotovo kasnije na utrkama težih razina) su prečaci kroz stazu čiju lokaciju morate sami otkriti. Prečaci uvelike olakšavaju igru protiv ljutih protivnka, ali su itekako korisni i u time trial modu u kojem vam je cilj u što bržem vremenskom roku provesti svoju brodicu kroz ciljnu liniju.

Naravno, prečaci su itekako korisni i u spomenutom gauntlet modu u kojem svojim plovilom morate vješto manevrirati između plutajućih bačvi s eksplozivom koje, pogađate, eksplodiraju pri kontaktu. Nakon svake utrke dodjeli vam se određena svota već poznate gamerske valute – kredita, i to po zaslugama mjesta na kojemu ste završili utrku. Kreditima otključavate nove jurilice kao i boje te uzorke za njih, ali i nove staze te championship utrke koje su ustvari složene od svih modova u igri.

Multiplayer je također vrlo zabavno iskustvo. Može se igrati preko Xbox Livea sa maksimumom od 16 igrača ili u co-op modu do 8 igrača. Igra u co-op modu je veoma zanimljiva. Naime, igrači se dijele u dvije ekipe, a iz svake ekipe jedan igrač je gumena patkica, tj. cilj njegove ekipe je zaštititi ga od protivničke ekipe te mu pomoći da prijeđe ciljnu liniju prije protivničke ”patkice”.

Igra se, gledajući da je tek jedna obična i jeftina arkada, zaista može pohvaliti izvrstnom grafikom. Igrinu prezentaciju krasi fini ambijent, solidne sjene, dobri efekti vode, a posebno je zanimljiv efekt vode dok se ona slijeva niz kameru. No, nije sve baš uvijek tako savršeno. Na momente voda pod vama izgleda dosta loše, a ponekad se može uhvatiti i poneka mana u okolišu te dizajnu staza. Eksplozije su s druge strane većinom fino odrađene, ali ništa od toga nije ono nešto, specijalno. Grafika vas ustvari prene iz zabave i sjaja gameplaya te vas podsjeti da je ovo samo Xbox Live arkada.

Unatoč sumnjama nekih skeptika, ekipa Vector Unita nije oskvrnula stari arkadni hit serijal. Naprotiv, odradili su sjajan posao u gotovo svim aspektima igre te nisu pokušali jeftinim trikovima sakriti činjenicu da je to arkadni naslov već su to samo naglasili raznim zvukovima, grafičkim detaljima te pogotovo nabrijanim muškim glasom koji vam govori koju ste stazu ili plovilo izabrali, što svakako nabija nostalgiju za retro hitovima. Uz par zanemarivih grafičkih mana, činjenicu da je tek debitantski naslov ove kompanije te manjak staza kojih je uistinu trebalo biti više, ovo je vrlo dobar naslov koji će dobro zadovoljiti vaše potrebe za arkadnom jurnjavom u brzim gliserima.

Jeste ga već zaigrali? Planirate li? Sjećate li se originalnih igara od Midwaya? Sve nas to zanima pa svakako ostavite koji komentar o svemu ovome u boxu ispod (vrijedi samo za kul registrirane korisnike).

Uz dužno poštovanje originalnim Hydro Thunder igrama, ekipa iz Vector Unit studija krenula je u izradu direktnog nastavka serijala pod imenom Hydro Thunder Hurricane.

82 Naša ocjena
  • arkadni doživljaj