HCL.HR

Recenzija

Resident Evil 7

IMA L' KOGA KUĆI?

Zoran Žalac

Iskreno nisam vjerovao da će Resident Evil više ikada biti relevantan u žanru horora. Šesti dio usmjerio je serijal prema znanstvenoj fantastici te se pobrinuo da igrači uvijek imaju čime i po kome pucati. Činilo se kao da njegovim tvorcima nije u interesu slušati fanove nego im je važnije dodvoravati se publici koja zna samo za pucačine. Budućnost serijala bila je upitna, a onda je gotovo niotkud uslijedio preokret situacije. Prvo smo dočekali najavu da će Resident Evil 2 napokon dobiti vječno traženu preradu; a potom nas je dočekalo još veće iznenađenje – Resident Evil 7 vraća napetu atmosferu i mehaniku preživljavanja s ograničenim resursima.

I doista, mogu potvrditi kako je ugođaj igre nelagodan, a sam gameplay uvelike podsjeća na najbolje dane Resident Evil igara. Sedmica s njima po pitanju priče nema većih poveznica, što je po meni dobra vijest ako se samo sjetite u kakve se krajnosti išlo čim se spomene prezime Wesker. Ovo je zasebno poglavlje s novim protagonistom Ethanom i njegovom nestalom curom Mijom za kojom on traga na zapuštenom američkom imanju. Ipak, radnja se odvija u svijetu iz prethodnih igara tako da očekujte povremene reference na neka stara mjesta i poznate likove.

Priča je predivno blesava na onaj tipični Resi način. Znate ono – netko je sakrio reljef troglavog psa koji otključava ulazna vrata kuće, a vi ga morate naći, jer nedajbože da vas instinkt za preživljavanje navede da razbijete prozor i tako pobjegnete. Svejedno, rekao bih da su su preokreti i iznenađenja pravilno tempirani te da je tematika „obiteljskih odnosa“ sasvim solidno obrađena. Ono što je dobro kod prezentacije priče u RE7 jest da je sve fino pojašnjeno i zaokruženo, bez ikakve dvosmislenosti. Tekstualni dokumenti koji objašnjavaju pozadinu razbacani su tako da ih je skoro nemoguće promašiti, a dovoljno su kratki za čitanje da već između redaka možete shvatiti o čemu je riječ. Sve u svemu, mislim da ne bih pogriješio s tvrdnjom kako sedmica ima najbolju priču u dosadašnjem Resi serijalu.

Format gameplaya u sedmici je najsličniji originalnom Resident Evilu iz 1996. godine. Istražujete veliku kuću, rješavate zagonetke i pažljivo upravljate inventoryjem u kojemu jedan ključ zauzima jednak prostor kao i tegla nutele kojom ćete namamiti mutirane ose da možete proći do kartice kojom otvarate stražnja vrata od kotlovnice. Naravno, to je slikovit prikaz situacije. Stvarne zagonetke nisu kompleksne nego izazovne taman toliko da vam je drago što se oko njih sve vrti. Igra je pritom korektna te vas ne vodi za ruku nego sami logički pristupate rješavanju problema. Imate podsjetnik što vam je trenutni zadatak i to je sve – nema nikakvih pokazatelja kamo trebate ići i kojim putem, nikakvih osvijetljenih predmeta koje trebate pokupiti. Čak je i tutorial vrlo površan pa vas nauči samo osnovne stvari dok ostale trikove učite eksperimentiranjem ili pogreškama.

Sedmica na najbolji način vraća onaj format istraživanja i preživljavanja koji je proslavio originalni Resident Evil iz 1996. godine.

Kažnjavanje igrača je ublaženo naspram prijašnjih igara u serijalu. Primjerice, ako poginete nećete se vratiti na zadnju ručno snimljenu poziciju nego na obližnji checkpoint. To s jedne strane umanjuje strah od umiranja, ali ne očekujte da kroz RE7 možete tek tako protrčati. Tu sam taktiku oprobao u jednom podrumu, no umjesto da pamtim kamo idemo bježeći od silnih neprijatelja toliko sam se uspaničio da mi je sam povratak na to mjesto bio zastrašujuć premda sam znao da neću izgubiti mnogo ako me ubiju. Imajte na umu da se ovo odnosi na normal težinu koja je najviša dostupna postavka težine pri prvom prelasku. Madhouse težina ograničava snimanje i smanjuje checkpointe, ali se otključava tek nakon što jednom već završite igru.

Ne očekujte pucačinu od ove igre na temelju činjenice da je postavljena u perspektivu iz prvog lica. Oružja ima, a ni streljivo nije baš iznimno rijetko. Stvar je u tome da ga ima dovoljno ako se pobrinete da svaki metak iskoristite kako treba. Iako se u isto vrijeme možete kretati i pucati, važnije od pokretljivosti bit će vam precizno ciljanje. Resident Evil 7 igra se stoga kao nekakva usporena pucačina. Kretanje je dosta tromo, što bi vas možda moglo zasmetati, no moglo bi također pomoći uvjerljivosti jer ne igrate s nekim komandosom koji svojom agilnošću može pobjeći od neprijatelja bez da se oznoji.

Premda se akcija odvija u prvom licu, ne očekujte mnogo pucnjave. Resident Evil 7 igra se kao nekakva usporena pucačina.

Po promotivnim materijalima kojima je RE7 najavljivan dalo bi se naslutiti kako se od neprijatelja možete i skrivati. U nekoliko situacija to je zaista moguće, ali samo u prvoj polovici igre. Diskutabilno je, doduše, koliko je to skrivanje korisno. Kretanje neprijatelja je iznenađujuće nepredvidivo, a vi nemate nikakav ormar u kojemu se možete sakriti. Nekad je zato pametnije pustiti da vas neprijatelj vidi i odvući ga što dalje od mjesta gdje trebate doći. Naravno, tu se podrazumjeva da poznajete prostor po kojemu se krećete, a njega srećom nije teško upamtiti jer su svi hodnici i sve sobe puni specifičnih detalja koji služe za lakšu orijentaciju. U tom pogledu već dugo nisam naišao na igru čiji bih okoliš naučio napamet i navigirao po njemu bez ikakve mini-mape ili dodatnih pomagala.

Druga polovica igre malo je linearnija, a intenzitet akcije je pojačan. Šteta je što ta akcija ne kulminira u samoj završnici jer je zadnja boss bitka prilično banalna. Međutim, bitke s ostalim bossovima definitivno su na razini onoga što možete očekivati od Resident Evil serijala. Standardni neprijatelji dovoljno su jezivi da vam nije svejedno kad vam se približe, iako ne tjeraju strah u kosti kao nekolicina iz legendarnog četvrtog dijela, primjerice Garradori i Regeneradori.

Neprijatelji nisu među najstrašnijima koje Resident Evil serijal ima za ponuditi, ali daleko od toga da vam je svejedno kad vam se približavaju.

Najgora prepreka strahu u ovoj igri je problem koji je imala i Amnesia: A Machine for Pigs. Naime, postoje prostorije u koje vas neprijatelji ne prate. To su prostorije za snimanje u koje možete pobjeći kad su vam u blizini, a neprijatelj koji vas je ganjao automatski nestaje. Ne trebate zatvoriti ni vrata za sobom jer se on jednostavno pretvori u zrak, a prije sekunde vam je bio za leđima. Kad izađete iz te sobe neprijatelj se „poništi“ i pojavljuje tek kad se približite dijelu na kojemu se ponovno spawna. Kad god sam iskorištavao taj propust imao sam osjećaj kao da varam i da mi se strah od neprijatelja pritom smanjuje.

Izuzev tog propusta, RE7 jako je dobro ispoliran. Značajnijih bugova nema, a na svim platformama izvodi se u glatkih 60 sličica po sekundi. Manji minus ide povremeno vidljivom učitavanju tekstura, barem u verziji za PS4. Učitavanje nekad zna kasniti i do 2-3 sekunde, pa čak i utjecati na gameplay. Npr. u jednoj sam situaciji morao čekati nekoliko sekundi da se na panelu pojave teksture kako bih vidio brojeve koje trebam pritisnuti. Teksture inače nisu visoke razlučivosti, a s obzirom da učitavanje po ulasku u igru traje oko dvije minute, takvo što ne bi se smjelo događati. Srećom, to je stvar koja se može popraviti ili barem poboljšati običnom zakrpom.

Vizualni stil igre je predivno gadan, iako ga pomalo sputava vidljivo učitavanje tekstura tijekom igranja.

Vizualni stil igre je pun pogodak. Zanimljivo je vidjeti kako Resident Evil komponira različite okultne teme od kojih su neke novitet u serijalu, a u prvom licu djeluju i svježe za čitav žanr. Igra se ne stidi biti odvratna, krvava ni prljava, a bome ni groteskna i uvrnuta u specifičnom Resi fetišu – tipa oči na udovima i sl. Sedmica općenito drži do tradicije serijala, a ujedno se trudi donijeti nešto novo pa taj trud treba cijeniti.

Među sitnicama koje mi nedostaju je pozadinska glazba pri istraživanju. Tišina ponekad doprinosi ugođaju, ali mislim da bi RE igrama i dalje pristajale instrumentalne skladbe koje bi svirale cijelo vrijeme, a ne samo u nekoliko napetijih dijelova tijekom igre. Također ne razumijem zašto nisu ostavili ono kad u glavnom meniju uđete u igru, a opaki glas kaže: „REZIDENT IVL, SEDAM“. To bi bilo zgodno, a opraštam im samo jer su na jednom mjestu ubacili klasični zvuk ulaska u inventory. Fale mi i pisaći strojevi za snimanje pozicije, ali kako se radnja odvija u 21. stoljeću prihvaćam činjenicu da se pozicija sada snima na snimaču za kasete.

Presretan sam što mogu reći da je nužna modernizacija Resident Evila rezultirala najboljom igrom u serijalu još od četvorke, a od tada je prošlo čak dvanaest godina. Istina je da letvica nije bila postavljena jako visoko, trebali smo samo taj fokus na atmosferu i zagonetke, ali treba priznati da je prelazak u prvo lice bio riskantan i da nekim slučajem nije ispao dobro mogao je biti poslijednji čavao u lijesu Capcomovog serijala. Na svu sreću, Japanci su još jednom dokazali da znaju napraviti horor igru za sam vrh tog žanra.

Fanovima serijala i sličnih igara stoga ide apsolutna preporuka – ovu gadost vrijedi iskusiti. Prvi prelazak uzet će vam oko devet sati nakon čega se otključava dodatna težina i bonus predmeti. Nekima to možda neće opravdati cijenu igre u vrijeme kada u paketu očekujemo vidjeti multiplayer i što sve ne, no ako ste među takvima svakako gledajte nabaviti igru barem na popustu. Ovakav povratak tradiciji Resident Evila treba nagraditi.

Recenzija je rađena na digitalnoj kopiji igre u izdanju za PlayStation 4, bez isprobavanja VR moda. Kopiju igre ustupio nam je njezin izdavač. 

Perspektiva prvog lica tek je zgodna nova dimenzija za Resident Evil serijal. Za pravi uspjeh sretne sedmice zaslužan je povratak gameplaya na preživljavanje, istraživanje i rješavanje zagonetki.

90 Naša ocjena
  • fantastična gameplay formula starih Resi igara
  • iznadprosječno kvalitetna priča za Resi standarde
  • dobra izvedba perspektive iz prvog lica
  • izgledom je prelijepo gadna igra
  • neke stvari umanjuju strah od neprijatelja

Zoran Žalac

Dežurni urednik. Voli kad igre filozofiraju, gunđa oko estetskih rješenja u sučeljima. Preferira fantaziju nad fikcijom, framerate nad rezolucijom.

Komentari (60)

  • SemirTheChosen

    23.01.2017 - 17:05

    Bas mi je drago sto se resi vratio na pravu stazu!

    • shepard-fan

      @SemirTheChosen, 23.01.2017 - 17:09

      Daleko je to od prave staze !!

    • RedEy3

      @shepard-fan, 03.03.2017 - 23:40

      seres bezveze

  • Cro_echo88

    23.01.2017 - 17:32

    Uff napeto sam citao ovu recenziju i drago mi je zbog ove ocjene! Resident is back and I buying it! 😀 😀

    • J. Morrison

      @Cro_echo88, 23.01.2017 - 19:47

      Engleski na sunce, brate moj…

    • Cro_echo88

      @J. Morrison, 23.01.2017 - 22:58

      Sry poliglota nisam te prepozn’o 🙂

  • Sentiel FH-016

    23.01.2017 - 17:36

    Igra izgleda odlično,mislio sam je uzeti,ali sam stao i hoću pričekati malo,ne sjedim na parama!

    • SweeX

      @Sentiel FH-016, 23.01.2017 - 18:11

      Ako je kojim slučajem dobijem, šaljem ti je besplatno brate hahaha. 😀

    • Sentiel FH-016

      @SweeX, 23.01.2017 - 18:20

      Gdje ces je dobit? 😉

    • Tony Ghost 1811

      @Sentiel FH-016, 23.01.2017 - 18:56

      Takodjer. Bolje sacekat. Mislim, nista necemo propustit.

    • PppPP

      @Sentiel FH-016, 23.01.2017 - 23:30

      a nikad se ne zna, ustani pa provjeri =) imas na instant gamingu za 28.5 €, ja danas uzeo

  • Cheesemassacre

    23.01.2017 - 18:12

    Lijepo je to sve, ali sam stra[ljiv ko *****

    • shepard-fan

      @Cheesemassacre, 23.01.2017 - 18:15

      Ovo strašljivo pffff , meni nije i nebi mogao uživati u njemu

    • Zoran Žalac

      @Cheesemassacre, 23.01.2017 - 18:20

      I nije toliko strašno, zapravo. Nije to tip igre poput Outlasta ili Amnesije gdje moraš bježati i gdje te igra pokušava uplašiti. Ovdje ima groznih stvari, mračnih soba i čudovišta, ali pri kraju igre se već toliko ufuraš da ti to postane otprilike kao Doom.

    • closingtime

      @Zoran Žalac, 23.01.2017 - 18:38

      Zanima me ima li jumpscare-ova? To mi je jedini problem u ovakvim igrama.

    • Zoran Žalac

      @closingtime, 23.01.2017 - 18:46

      Iznenađujuće, nema ih toliko koliko sam mislio da će ih biti kad sam ranije gledao gameplay. Sjećam ih se možda dva-tri, i svi si bili dosta očekivani, tj. predvidivi. Većinom nema takvih jeftinih horor trikova, atmosfera se gradi na činjenici da si uvijek u škripcu, i da neke neprijatelje često možeš samo privremeno onesposobiti, ne i potpuno ubiti.

    • fico2403

      @Zoran Žalac, 29.01.2017 - 01:08

      Upravo tako.Pogledao sam prva dva Igorova videa ali jedva.
      Sada je već puno lakše.??

  • karlod1997

    23.01.2017 - 18:17

    Izvrsno izgleda, ocjena 90, prema “plusevima” i “minusima” doli navedenim izgleda realna, ali triba probat pa reć, ali šta se tiče serijala, šta filmskog, šta igračkog, RE je top.

  • Tony Ghost 1811

    23.01.2017 - 19:04

    Hajmo igore jedan video da nam pripremis ? Usput dobra recenzija kao i uvijek.

  • Lovac

    23.01.2017 - 19:48

    Zorane, sad si me zainteresirao, pre-load je gotov 🙂
    Iako sumnjam da će nadmašiti Alien: Isolation i A.I. Aliena

    • Zoran Žalac

      @Lovac, 23.01.2017 - 20:30

      Generalno AI ovdje baš i nije nešto, ali dosta je skriptiranih scena pa se toliko ne primjeti. Osim, naravno u nelogičnosti pojavljivanja neprijatelja na nekim mjestima za koje znaš da nisu mogli doći drugim putem od onoga kojim si ti išao – ali eto – ONI ZNAJU TAJNE PROLAZE. Tako si ja to objašnjavam. Ali, ima AI svojih trenutaka. U jednoj situaciji sam osluškivao ispred vrata gdje se kreće neprijatelj, da bi lik šutnuo ta vrata a i mene s njima.

  • alen1990

    23.01.2017 - 20:04

    Vrh! Demo je bio odličan, jedva čekam cijelu!

  • YeYa

    23.01.2017 - 22:00

    Mozda mi bude prvi horor odigranu zivotu 😀 Inace ne volim bas horor zanr, ali ovo se cini jako zanimljiva igra.

  • PppPP

    23.01.2017 - 22:21

    ufff taman kupio, jedva čekam krenit igrat

  • davork

    23.01.2017 - 23:34

    Nevezano uz priču.Zoran Žalac je kralj….uvjek sve objasni,druželjubiv je,dobre fore ima,pogotvo članke.jedino što me nije prihvatio na FB 😉

    • Zoran Žalac

      @davork, 23.01.2017 - 23:58

      Ništa osobno, ali teško se obraniti na fejsu od kojekakvih zahtjeva i upita. A, ionako sve objave stavljam na javno.

  • Lepoglava

    23.01.2017 - 23:44

    E a kaj je s PSVR om kak to zgleda si probal Zorane s tim igrat.

    • Zoran Žalac

      @Lepoglava, 23.01.2017 - 23:55

      Nažalost ne, ali možda budem u neko dogledno vrijeme. Ili možda Igor isproba pa nadoda svoje mišljenje u video obliku ili tako nešto. Ono što ovako mogu reći je da ima dosta opcija za upravljanje kamerom, od osjetljivosti, akceleracije, isključivanja ljuljanja kamere pri hodanju i sl. Tim stvarima donekle možeš utjecati na vr iskustvo.

    • 4mal

      @Zoran Žalac, 26.01.2017 - 18:46

      odigrao smrzo se i dosta za danas materinu!…
      sutra nastvavljam jer ovo je pre pre bolesni realno i intezivno
      ufff ali je i jebeno unatoc kao neki kazu fhd oled-a da ne spamam bzvz…ovdje pro i vr kutija vrte ventove nenormlano koliko iskoristvaju hw …ovak se radi igra …sjedi 5 za sada

  • Czar

    24.01.2017 - 09:16

    Evo baš lagano peglam i odmah na početku igre je ona kuća koja je bila u demo verziji što me malo iznenadilo jer sam mislio da sam pročitao negdje da toga neće bizi u goldu. Baš idem sad vidjet dali su i svi drugi detalji na tom mjestu isti.
    Inače za sad ok, mada sam tek 15 min u igri, uglavnom pješačenje.

    • Zoran Žalac

      @Czar, 24.01.2017 - 12:46

      A kao, nema tog scenarija iz demo verzije, iako ponavljaš praktički istu stvar.

  • Tony Ghost 1811

    24.01.2017 - 10:23

    Najjaci je ovaj tomo. Ocijenio igru a nije je posteno ni zaigrao. Ako je uopce zaigrao. Mislim tek je izasla a on vec zna kakva je. A jos su jaci oni likovi koji nisu ni igrali neku igru ali najbolje znaju kakva je i onda jos lupe ocjenu.

    • Lovac

      @Tony Ghost 1811, 24.01.2017 - 12:39

      A gle, ako je manijak kao ja… Danas počeo i sigurno sam na pola igre.

    • Tony Ghost 1811

      @Lovac, 24.01.2017 - 12:45

      Mozda. Ne znam, kako god. Ali eto ni ti nisi ocijenio. Valjda cekas kraj igre.

    • Lovac

      @Tony Ghost 1811, 24.01.2017 - 19:56

      Dao sam 82/100. Najveći minus je duljina igre; na normal završio za 6:57h s time da sam pokupio većinu stvari. Definitivno kratko obzirom na cijenu i da je SP igra. Drugi minus, demo je sugerirao najmanje nekoliko završetaka/raspleta i očekivao sam da će poput recimo Silent Hilla, naizgled male stvari imati ishod na kraj. Treći minus odnosi se na PC verziju koja ima dosta više problema nego što je imao demo. Najgori je audio desync i stutter koji se povremeno (srećom rijetko) javljaju dok u oči bodu povremene užasno mutne texture koje kao da su došle iz 2001.. Četvrti minus je što su na sva zvona najavljivali povratak zagonetki. Na kraju su sve (pre)lagane. Neću spoilati, odigrajte. Bolje od RE 5 & 6, iako ima muha koje vas doduše neće odbiti jer je igra napeta za “u jednom dahu”. Stalo mi je do likova, ima stvarno epic fightova, iako nije jako strašno, atmosfera je fenomenalna i na kraju ima više RE značajki nego što sam očekivao.

    • Tony Ghost 1811

      @Lovac, 24.01.2017 - 20:53

      Nisam je jos igrao jer cekam neko snizenje. Ne vrijedi taj novac. Bas sto kazes prekratko traje, vidim i po you tube, 6ĥ do 8h svi zavrse. To je ogromni minus. Za ostatak ne znam jer je nisam jos igrao, i nekako mi ne odgovara da je sva radnja u jednoj kuci, i samo se nekako vrtis u krug. Bar sam tako procitao, nisam siguran dali je istina. U svakom slucaju probat cu. Daleko je to od pravog resija ali mislim da se tamo vise nikad nece ni vratit, nazalost ?

    • Tony Ghost 1811

      @Lovac, 24.01.2017 - 20:57

      Valjda ce te teksture ispravit. Bar cemo dobit rese 2 remaster. Tom se puno radujem i nadam se da ce napraviti kako treba.

    • Lovac

      @Tony Ghost 1811, 24.01.2017 - 21:10

      Što se tiče lokacija, ima tu sasvim dovoljno raznovrsnosti 🙂
      Da ti ne spoilam. Veći je problem što se tih stvar tiče neraznolikost enemya, al ajd dobro, neću sad tražiti svaku manu 😀

    • Tony Ghost 1811

      @Lovac, 25.01.2017 - 13:46

      Ma ako privlaci da nastavis igrat i nakon par sati onda mora da je dobra ? a i ne postoji igra bez mane.

  • Hamza15

    24.01.2017 - 13:12

    Nisam neki ljubitelj da resi igre se igraju iz prvog lica,ali u 7 dijelu tacno je imalo nesto magicno igrati iz prvog lica,jos kada te zastrasi neki neprijatelj,bude ti jasno da se nije zezati sa njima.Meni se dosta svidja igrica u kojrm smjeru ide.

  • Mixa

    24.01.2017 - 16:02

    Nakon procitane recenzije, mogu reci da mi izgleda kao odlican horor.

  • Jakovvvvv

    24.01.2017 - 17:20

    Iskreno zasad koliko vidim i nije pretjerano strašno,potrudili su se oko detalja izvuka no ja sam više plašljiv na jumscarove nego na neka čudovšta koja te love.

  • Lepoglava

    24.01.2017 - 21:38

    Pozdrav samo da velim iskustvo. Zivim u inozemstvu i Imam PSVR nekih mjesec dana i stari PS4. Danas sam kupio igru i instaliram ja poceo igrati, prekrasno, grafika je ljepsa na ekranu ali na VR-u je isto jako lijepa. Sve max postavke za VR stavio. Atmosfera ludilo. Dosao do prvog konflikta i usro se u gace skoro, za nepovjerovati je efekt. Skinuo VR igrao i nije tak strasno, sve ok ali ocu opet se vratiti na VR ali strah me. sad odmaram Ludilo. Must by i PSVR i igru. Cudo cudo jedno, neda se rjecima opisat

    • 4mal

      @Lepoglava, 26.01.2017 - 18:50

      takodjer max chuku i pol!
      danas cu probat duze !

  • Lepoglava

    25.01.2017 - 19:37

    Priviknuo sam se. U PSVR je igra savrsena. prekidam samo kad mi zivci pocinju titrati

  • Jovica

    25.01.2017 - 20:37

    A sta je sa Dead Risingom četiri? Kad ce recenzija?Msm volim i RE ali DR je izašao dosta ranije a još nema recenzije :(.

  • Jokerhere

    27.01.2017 - 09:09

    Kupio, ali sad imam toliko igara na lageru da vise ne znam sta prije. moram ukloniti i ostaviti samo jednu na računaru da bih normalno igrao.

  • Eldar Tutnić

    28.01.2017 - 14:41

    Mislim da će ovo biti odlična zabava kad se nabavi ako Bog da.

  • besantesteras

    28.01.2017 - 22:01

    Svaka čast za recenziju…
    Ovo moram što pre kupiti, ali mi se čini da je bolje da uzmem legalnu varijantu za PS4, pošto već imam PRO konzolu i 4k TV, pa pošto sam iz Srbije mogu samo reći blago Vama jer možete sve legalno na PSN, a mi moramo sve i svašta da smišljamo kako bi se pretplatiti(legalno – našim novcem) na PS+ i na PS NOW, za sada to ok funkcioniše…
    Videh jedan komentar da je na instant gaming igra skoro duplo jeftinija… Btw, ovo je moja prva konzola, te se privikam na igranje preko DS4, jer PC koji sam kupio pre pola godine( a za ovih skoro 20 godina sam se namenjao periferija, ne znam ni sam ) već više nije full na tržištu i već ima bolje… Čini mi se da je na konzoli to igranje mnogo jeftinije i uzbudljivije, neće moći doveka ni ovde da se skidaju torrenti i ISO fajlovi, crack opcije i sl…

    Obožavam horror igre, i upravo sam prešao Until Dawn i planiram da pročitam sada još dosta ovih recenzija… Ne znam šta Vam znači oznaka HCL, ali ovako uređen medij za gaming kod nas nema, pratim Vaš YT kanal i sve je sjajno…
    Veliki pozdrav iz Vojvodine

  • YeYa

    29.01.2017 - 22:51

    Kakve su kontrole u vr-u?

  • baDarmageddoN

    30.01.2017 - 00:45

    Od mene 95. Odigrao sam par minuta u VRu… Jeste da je prvi mjesec ali ovo će mi vjerojatno i u ovako jakoj godini biti u top5 igara čisto zbog onog odličnog osjećaja nelagode kakvog bisam nikada do sada doživio. Prvo VR horor iskustvo i definitivno nezaboravno iskustvo.

  • IvanHR

    01.02.2017 - 15:53

    Izgleda se svi slažemo sa zoranom 🙂

  • Tvojamama

    10.02.2017 - 00:14

    Kako poraziti Jacka? Znaci 10 puta sam ga “rastavio” i nista, svaki put se oporavi. Lagano mi ide na k… cijela igra.

    • RedEy3

      @Tvojamama, 03.03.2017 - 23:43

      r2 plus l2

  • invictum

    18.02.2017 - 20:40

    Ne znam usudim li se igrati 🙂

  • mokrEE

    19.02.2017 - 16:15

    plusevi: atmosfera vecim dijelom igre (dio na brodu mi je recimo bio totalno los), ograniceni resursi i inventory, prica, grafika,
    minusi: katastrofalan zadnji “boss fight” ako se to tako uopce moze nazvati, kratkoca igre, prelagane zagonetke, zbrzana posljednja recimo trecina igre koja uopce “nema dusu” (recimo u parasite eve 2 je drugi dio igre – “skloniste” mozda veci i zanimljiviji od prvog dijela tj. pustinje mojave i acropolis towera), prelagani i totalno unscarry neprijatelji (kojih btw u igri postoje cak 3 vrste- visoki, puzajuci i debeljani) cija tezina jedino varira o raspolozivosti streljiva.
    Drago mi je da se resi ponovno okrenuo formuli gradjenja napete atmosfere koja nije uvelike uvjetovana nespretnim sustavom ciljana i glupom kamerom (kao sto je to bio slucaj u prethodnim nastavcima) vec je to odradjeno dobrom pricom i nekim drugim elementima koji te drze napetim. Kako je igra odmicala tako je postajala nekako manje strasna i opcenito laksa i bas ta zadnja recimo trecina se mogla bolje odraditi kao sto je to recimo meni bilo fantasticno u staroj igri parasite eve 2.

  • markogamingking123

    20.03.2017 - 19:48

    Jako mi se sviđa ova igra, igrao sam malo, ali je nisam još prešao. Po meni dosta visoka i zaslužena ocjena i u potpunosti se slažem s vašim mišljenjem.

  • Vegeta123

    23.03.2017 - 15:44

    Napokon završija i moran priznat ko ljubitelj Resija još od PSone super mi je bila ova igra 😀

  • Jokerhere

    10.08.2018 - 17:32

    Ponovo odigrao ovaj put 86 od mene, donra je ovo igra☺

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?