When Vikings Attack!

Kaos na ulicama, kaos u muzeju, kaos na farmi, kaos u trgovačkome centru. Kaos svugdje. To se dogodi kada Vikinzi naprave invaziju na Britaniju, a upravo to desilo se u ovoj igri. Više od toga ne treba objašnjavati, no valja reći kako će u preživljavanju te invazije sudjelovati ljudi različitog profila, a igra kaže da je najbolji lijek za obranu kada se pojedinci spoje u grupu. U grupi je ipak znatno lakše preživjeti jer ćete tako moći podići teže predmete koji ovdje služe kao glavno oružje za odbijanje Vikinga. Ista stvar vrijedi i za vaše neprijatelje, sve što vi možete uzeti za obranu, isto tako i oni mogu koristiti za napad. To se odnosi na: klupe, aute, klavire, kante za smeće, traktore, rakete i još mnogo drugih različitih predmeta, a sve ovisi na kojoj se lokaciji nalazite. Ono što je bitno kod predmeta jeste njihova veličina, odnosno širina jer veći objekt može pokositi više Vikinga. Logično, jedan auto će lakše počistiti cijelu grupu protivnika nego mala kanta za smeće.

I to je više-manje cijela gameplay mehanika igre, no mnogo više od toga kod ovakvih naslova najčešće nije ni potrebno. Jednostavno kupite predmete koji su vam pri ruci, bacate ih na protivnika i pri tome izbjegavate sve što on lansira na vas. Dobro, uz to postoji i mogućnost da uhvatite bačene objekte u zraku i rotirate ih dok ih nosite, ali to je više-manje to. Zbog svog dizajna ovo je interesantna “uzmi i igraj” igra koja će vas zabaviti na kraće staze, pogotovo unutar svoje multiplayer komponente. No iako je jednostavan dizajn igre njezin definitivan plus jer omogućava opuštajuću i brzu zabavu bez previše razmišljanja, s druge strane je ista stvar i igrin najveći minus jer zbog svoje jednoličnosti gameplay brzo može postati previše repetitivan. Nakon nekih pola sata igranja poželjeti ćete da je cijela stvar ipak malo dublja, jer vas ovo što se nudi ne može zadržati dulje vrijeme u igri.

Igrin jednostavan dizajn je s jedne strane njen najveći plus, a s druge najveći minus.

Da se taj osjećaj ponavljanja ipak malo smanji pobrinuti će se različite lokacije koje napredovanjem unutar igrina Quest moda postaju interesantnije. Prva mapa je po običaju jednostavna zbog upoznavanje igre, no kasnije se u miks dodaju različiti elementi koji služe za malo dodatnog taktiziranja. Primjerice, jedna lokacija je na raskrižju gdje udaranjem semafora možete mijenjati smjer kretanja automobila, dok na drugoj postoje pokretne trake na kojima morate paziti da ne odletite u rupu. Još jednu malu dozu kompleksnosti u cijelu tu priču uvode bitke s bossom ili posebnom grupom Vikinga na kraju svake mape. Nisu to super-izazovne borbe, ali uspijevaju ostati zanimljive jer se do pobjede uvijek dolazi na drugačiji način.

Budući da je ova igra fokusirana na brzu multiplayer zabavu, kada završite Quest mod ne ostaje vam mnogo toga za raditi. Naravno, uvijek se možete natjecati da osvojite što više bodova i pripadne medalje, ali ostaje pitanje koliko je to danas zabavno prosječnome igraču čak i kada se prelazi kooperativno. No zato postoje čak tri multiplayer moda – Vikings vs Vigilantes je u biti deathmatch gdje je cilj pobijediti tri runde, drugi mod je Last Man Standing, dok je u Gold Rush modu cilj osvojiti pet medalja na različite načine. Iako ovo brojčano ne zvuči previše, treba imati na umu da igra ni ne cilja postati vaša primarna gamerska preokupacija. Ovo se igra dok tražite predah od drugih, kompleksnijih multiplayer naslova.

Kada se sve uzme u obzir ovo je sjajna mala igra za opuštanje na kraće staze – zabavna je, lagana za igranje i oku ugodna. Uz to cijena je prilagođena sadržaju pa ako želite malo drugačijeg multiplayera za sitan iznos, ovo je vrlo dobar izbor. Pogotovo ako tražite nešto što ćete s ekipom igrati između Fife i neke druge igre koje preferirate u društvu. Jedna od najvećih igrinih snaga je upravo taj odnos cijene i zabave koju pruža, a to je dodatno osnaženo činjenicom da se radi o cross-buy naslovu – pa ako želite igrati u pokretu i to možete u slučaju da ste vlasnik Vite.

Može li jednostavna gameplay mehnika fokusirana na kratke multiplayer okršaje biti dovoljno interesantna da privuče pažnju? When Vikings Attack će vas pokušati uvjeriti da može.

78 Naša ocjena
  • jednostavno