HCL.HR

AMD FidelityFX Super rezolucija bit će implementirana u Unreal i Unity Engine

Zoran Žalac 16.07.2021.   •   3 komentara   •   Tehnologija


AMD-ova tehnologija FSR za poboljšavanje izvedbi igara dobila je značajan vjetar u leđa najavom implementacije u često korištene engine Unreal i Unity.

Tvrtka AMD prošloga je mjeseca lansirala svoju tehniku zvanu FSR koja PC igračima poboljšava performanse u pojedinim igrama kroz upscaling s niže na višu rezoluciju. Premda se ta tehnika može koristiti i na AMD-ovim i na Nvidijinim grafičkim karticama, FSR je po lansiranju prošao relativno nezapaženo.

Tehniku je podržalo svega nekoliko igara kao što su Dota 2 i Godfall, dok je s druge strane Nvidijin DLSS podržan u Red Dead Redemptionu 2, Doom Eternalu, Rainbow Six Siegeu, No Man’s Skyju, Metro Exodusu i brojnim drugim igrama. Za sada je prilično jasno koji je kamp u vodstvu.

Međutim, AMD-ov FSR dobio je značajan “vjetar u leđa” najavom da će u budućnosti biti nativno ugrađen u dva često korištena pokretača – Unreal Engine i Unity. Trenutno je FSR podržan u beta verziji Unityja te kao ažuriranje za registrirane developere koji koriste Unreal Engine.

Ne znači ovo da će sve igre u Unityju i Unrealu automatski podržavati FSR, ali bi implementacija te tehnike u igre ubuduće trebala biti brža i manje zahtjevna za developere. Samo treba imati na umu da će ovo vrijediti pretežno za buduće igre razvijene u Unityju i Unrealu – one starije morale bi biti ažurirane kako bi se FSR u njima koristio.

Ako želite vidjeti koliko vaša grafička ima koristi od FSR-a, AMD je pripremio mali tech demo koji možete preuzeti na ovoj stranici.

Označeno sa: ,

Komentari (3)

  • funky0308

    16.07.2021 - 17:25

    Najsretnije rijesenje bi bilo da udruze snage, uzmu najbolje od obje tehnologije i naprave nesto.dobro sto ce raditi na svim karticama. Ovdje ce odlicno proci Nvidia jer se ne mora patiti sa svojim starijim karticama koje ne podrzavaju DLSS, AMD je popravio stvar umjesto njih 🙂

  • Sackboy

    16.07.2021 - 17:38

    FSR je puno lakše dodati u igru nego DLSS.

  • Cros70

    16.07.2021 - 22:36

    Igram se u Unreal Enginu vec 7mjeseci i placem od muke kad vidim sta se sve moze danas kod kuce napraviti a tako malo vremena imam za to….

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?