HCL.HR

AMD objavio tehničke specifikacije za RX 470 i RX 460 kartice

Zoran Žalac 29.07.2016.   •   49 komentara   •   Tehnologija


Nova generacija kartica nižeg cjenovnog ranga iz AMD-a stiže kroz iduća dva tjedna, a sada znamo i tehničke karakteristike Radeona RX 470 i 460.

Aktualna generacija novih Radeonki započela je otkrivanjem RX 480 kartice, a nastavlja se cjenovno nižim modelima RX 470 te RX 460. Kartice kreću u prodaju od 04. 08. i 08. 08., a cijene neće biti poznate do tih datuma. Poznato je, međutim, sve ostalo, uključujući tehničke specifikacije hardvera kao i prvi benchmark testovi u kojima je moguće vidjeti napredak u odnosu na R9 270 i R7 260X kartice.

72463073-3c7f-4ea4-9291-8f19fa32e2f8

Pressdeck_RadeonRX_FINALPresented-page-017

bbbf45f0-8227-4290-94e5-d40568bff0d4

Pressdeck_RadeonRX_FINALPresented-page-021

Komentari (49)

  • RapthorPechina

    29.07.2016 - 14:28

    Isus meter…. kamo je došla tehnologija. Kada sam kupovao 4950 bila je skupa ko šafran a ni četvrtina ovih performansi… 20 -30 fps u bf3 sam imao….

    • Smoolex

      @RapthorPechina, 29.07.2016 - 15:04

      I samo se sjeti da na tržište izlazi tehnologija koja je već stara par godina, ok možda ne baš grafičke no procesori sigurno da.

    • RapthorPechina

      @Smoolex, 29.07.2016 - 15:12

      Istina… milio sam više u smislu da za tako sitan novac dobivaš grafičke koje su sposobne pogoniti modrne igre

    • RapthorPechina

      @RapthorPechina, 29.07.2016 - 15:11

      4870*

  • KhorneFlake

    29.07.2016 - 15:10

    Od RX460 sam očekivao malo više, u poređenju s njenim prethodnikom, al dobro. RX470 bi mogao biti dobar bang for buck, ali šta vrijedi kad RX kartice lete sa polica svuda po svijetu, kad mi imamo ove cijene naše. I opet je problem samim igračima da dođu do njih jer je opet počela rudarska groznica sa kriptovalutama. Rudari ih grabe i po nekoliko stotina ponaosob, prodavci u Velikoj Britaniji kažu da imaju i po 10000 porudžbi na čekanju, te da neke mušterije koje traže i po par stotina (očito rudari) moraju da odbijaju.

  • petar43

    29.07.2016 - 15:14

    Jedno pitanje: ima li itko iskustva sa nabavkom grafickih na amazonu( ili bilo kojeg drugog hardvera) jer mi se tako cini puno jeftinije nego da nabavljam kod sebe (konkretno u BiH) a ne zelim da me zajebu i posalju prazan paket.

    • RapthorPechina

      @petar43, 29.07.2016 - 15:20

      Amazon ne šalje zamotane cigle. Kupi na amazon.de i imaj dostavu pri nekome u RH da ti ne lupe carinu.

    • petar43

      @RapthorPechina, 29.07.2016 - 15:26

      Tako nesto sam i planirao. Hvala na odg uglavnom.

    • beg

      @petar43, 29.07.2016 - 20:58

      na zalost pravi amazon ne salje u HR, a ni BiH, dok ovaj amazon.de salje. Problem je sta je Amazon.de opet skuplji od originalnog, mada i takav je usteda u odnosu na nase lihvare… Bilo kako bilo, dok san u Americi radia konstantno san kupova sa Amazona i apsolutno nikad nisan dobia robu s greskom, a kupova san cak laptope i mobitele, izmedju ostalih stvari… ima san cak i Amazon Prime, al otkako san se vratija u ovu tugu od RH taj luksuz mi vise nije dostupan… 🙁

    • petar43

      @beg, 29.07.2016 - 22:55

      Majstore fala na odgovoru. Vjerovatno cu narucit ovu rx 480 na adresu rodjaka uz splita, pa ce on ponit kad bude dolazio u hercegovinu. Fala na odg 😉

    • Czar

      @beg, 30.07.2016 - 00:47

      Neznam što ti to smatraš pod originalni Amazon, valjda onaj za područje sad-a ali to nema veze s ničim.
      Amazon ima za svaku veću državu svoju podružnicu, pa tako recimo ako živiš gore u Kanadi isto nemožeš koristiti američki Amazon.
      Isto tako Amazon je cijenovno prilagođen barem razvijenim državama tako da ono što na .com košta 60$, to će ti na co.uk bit oko 40£ tako da su cijene iste kad se uzme u obzir standard.
      E sad tebi ja valjda bilo na pameti da bi radio biznis na valutnoj razlici, da zarađuješ u eurima ili funtama a trošiš u dolarima ali nisu ni ovi iz Amazona vesla sisali.
      Uostalom da i dozvole opet ti se nebi isplatilo jer da kupiš na američkom Amazonu snop olovaka za 5$, na to će ti lupiti 30 EUR poštarine do Hrvatske, a sad zamisli da kupuješ nešto veće gdje je i veća poštarina a još na to ide i carina + špedicija –> jednostavno nemaš računice.

  • Slim1992

    29.07.2016 - 15:35

    Pa sta ovo predstavljaju? Gde su High-end modeli da i to vidimo…Svata sa amd-om, ne svidja mi se nikako njihova politika, prvo napali srednji segment trzista, Nvidia na zalost po amd izbacila 1060-tku…sad ce i Nvidia da pokrije i ove karte. A vec Nvidia odavno pokriva high-end trziste a amd-a ni na mapi, da ne ostanu samo u srednjem segmentu trzista kao i sa procesorima?

    • petar43

      @Slim1992, 29.07.2016 - 15:55

      Mislim da se varas. Nezamjetno vece performanse kod 1060 za 50-100€ vise.

    • Slim1992

      @petar43, 29.07.2016 - 19:13

      Ne, ja znam da se ti varas, cijene su i jedni i drugo digli (gde su oni sto su govorili da je amd fin lol i da su oni tu da koriguju trziste cijena haha). Uglavnom razlika u cijeni je u 10e na evropskom trzistu… stim sto su neke rx480-tke i oko 350e (saphire nitro)…Uglavnom rx480-tke se mogu naci za 269e,referentne sa smecem od kulera, dok se gtx1060-tke nereferentne prodaju za 279…10eura za bolje hladjenje, manju potrosnju, bolje perfomanse u 99% igara, perfomanse ranga 980-tke. Tu je sve jasno ;). Napravljen je odlican posao sa Pascalom i tesko da ce im amd ove godine naskoditi..

    • petar43

      @Slim1992, 29.07.2016 - 15:58

      U odnosu na rx 480 naravno.

    • KhorneFlake

      @petar43, 29.07.2016 - 16:22

      Plus 480-ka satire 1060-ku sa Vulkanom u DOOM-u. Al dobro, pošto je odavno utvrđeno da nVidia ne zna da fejluje, dolazimo do zaključka da ne samo DX12 nego i Vulkan su žešći fejlovi, i API-jevi koji ne postoje.

    • Nikola24

      @Slim1992, 29.07.2016 - 17:47

      Ne znam za vas ali po meni je rx480 najbolji gpu sto se pojavio godinama unazad. Za 200 eura, koliko gpu kosta, performase su odlicne i uz to potrosnja struje je veoma mala. Kartica je solidno jeftinija od gtx 1060 i postize bolje rezultate u vecini testova koje sam imao prilike vidjeti

    • Slim1992

      @Nikola24, 29.07.2016 - 19:15

      Is, probudi se iz sna i nadji je za 200eura da je i ja odmah kupim

    • Mirek

      @Slim1992, 29.07.2016 - 19:49

      Slim šta to stvarno vjeruješ da bi GTX bio ispod 3000 kn da AMD nije dao RX 480 za ispod 2600 kn?

    • Mirek

      @Mirek, 29.07.2016 - 19:50

      GTX 1060*

    • Slim1992

      @Mirek, 29.07.2016 - 20:08

      Ne razumijem se u kune, ali slazem se da bi 1060-tka bila 300+eura. Al cinjenica je da i amd itekako puca cijene, zato i cekam high end model da vidim sta nude i po kojoj cijeni 🙂

    • gogo1207

      @Slim1992, 29.07.2016 - 19:50

      Probudi se ti. Stock AMD i XFX verzija kostaju ispod 200 eura (naravno ne na “balkanu” gdje svako govno digne svoje “troskove” prije nego ju stavi na police trgovine). Ostale verzije su skuplje i ne opravdavaju taj iznos koji moras vise dati. No kako god, ovu seriju RX 4xx kartica valja dobrano preskociti jer jedino sto nude to je manja potrosnja el. energije i hladnije su. Performansama u praksi nisu, niti ce biti ista bolje u odnosu seriju 300. Za tih par posto koliko su jace se ne isplati dati (u Hrvatskoj) tih 500+ kuna vise u odnosu na recimo R9 380. Preporuka, preskocite RX 4xx seriju kartica. Ne isplativa je.

    • Slim1992

      @gogo1207, 29.07.2016 - 20:16

      Jebo balkan, ja pratim strano trziste, u mom slucaju Njemacko…i tamo se cijene koje sam naveo….Ne moze se naci za ispod 200eura kao sto rekoh ;). Da, slazem se za perfomanse, al opet nije ni lose, brza je od vec “stare”r9 390x karte, tako da je cijena 200e bi bio pun pogodak ovako bas i ne

    • gogo1207

      @Slim1992, 31.07.2016 - 04:01

      RX480 nije ni priblizno dobra kao 390x, ove fore na tipa hwcompare i ostalim sajtovima mozes zaboravit, to je napravljeno samo na bazi specifikacija na papiru i teoretski izracunate performanse. Slobodno si pogledas ili ako imas mogucnosti napravi sam test. Jedina prednost je manja potrosnja i vulkan ajde. Ta kartica ne opravdava svoju cijenu. Ona je dobra, jaka i sve to stoji….ali je i dalje neisplativa. Najgore je to sto se forsiraju nove “tehnologije” u igrama i time te tjeraju da jednostavno MORAS kupiti novu karticu inace sta, neces moc igrat ili ces eto imas extra malo fps-a. Spomenut cu Radeon 5970. Ta kartica je dan danas ultra jaka, bila je jaca od prvih Titana…ali eto jer ne podrzava novi DX i ostale stvari vise nije upotrebljiva osim ako netko ne igra stare igre. Ja sam osobno jako razocaran u rx 480 i dobro pa ju nisam kupio. Vidjet cemo ostale 470 i 490 kakve ce biti. Jedina prednost jos je ovo sto je crosolider rekao, u DOOM-u sa Vulkanom i nista vise.

    • crosolider

      @Nikola24, 30.07.2016 - 14:46

      rx480 je jedino bolja sa Vulkanom u DOOM-u i nista vise…pazi ovo rx480 na OpenGL 4.5 ima fps 85- Vulkan skoči na 111 fps. Dok kod GTX 970 OpenGL 4.5 108fps- Vulkan 107 fps…ubija rx moj krc,kad je 970 u nekim benchmark-ovima pobjeđuje onda se zapitaj. RX ima boost na dx12,Vulkanu a kada igrate dx11 ima pad cak se bori s 970

    • Nikola24

      @crosolider, 30.07.2016 - 16:18

      rx je dosta jeftinija a i ima dosta manju potrosnju.

    • Slim1992

      @Nikola24, 30.07.2016 - 19:56

      lol Zeznuo si se u potrosnji

    • Nikola24

      @crosolider, 30.07.2016 - 16:25

      rx je jeftinija kartica i ima dosta manju potrosnju. Koliko sam ja vidio rx 480 je bolja od gtx 970 u igrama kao sto su Rainbow Six Siege, Rise of the Tomb Raider i Witcher 3. U Crnoj Gori gtx 970 se tesko moze naci ispod 400 eura dok rx se moze nabaviti po 150 eura nizoj cijeni.

    • crosolider

      @Nikola24, 30.07.2016 - 17:04

      da jer je razlika izmedu 120w TDP i 145w TDP je ogromna a da ne govorim kako je odma na pocetku kad je izasla imala problema s PSU,uzimala je vise W nego sto je trebala.

    • Nikola24

      @crosolider, 30.07.2016 - 18:59

      Mislio sam da gtx trosi dosta vise. Moja greska. Ma gtx je fenomenalna kartica nema sta.

    • Mirek

      @Nikola24, 30.07.2016 - 18:20

      Link il nevjerujem

    • Nikola24

      @Mirek, 30.07.2016 - 18:53

      Bas me boli briga sto ti ne vjerujes. Ako nadjes u Crnoj Gori gtx 970 ispod 400 eura ja te ljubim u guzicu. A kod nas su cijene jos nize nego u Hrvatskoj.

    • UrbanFsk

      @Slim1992, 30.07.2016 - 21:48

      Nisu pare u high endu. Nikad bile nit ce ikad bit. AMD radi pametno.. Oni ce imat tri kartice u srednjem segmentu, a nvidia niti jednu..pametnome dosta!

    • gogo1207

      @UrbanFsk, 31.07.2016 - 04:10

      Sa ovime se totalno slazem. S druge strane, moramo uzet u obzir da nvidia cilja na 3d modeliranje i razni development, oni imaju vise zarade od “poslovnih” korisnika nego od recimo gamera ili obicnih korisnika koji samo surfaju. Jer atijevih kartica si uvijek mogao pronaci za “office” racunalo i po 25 eura u trgovinama. A nvidia je bila daleko iznad. AMD kako si rekao igra dosta pametno sada s ovom arhitekturom, jako su u prednosti sto se tice srednjeg segmenta.

    • Slim1992

      @UrbanFsk, 31.07.2016 - 12:26

      ? Pa 1060-tka je u srednjem segmentu, il te karte ne racunas…a i ne sekiraj se, uskoro ce izaci i slabiji modeli od nvidie

    • gogo1207

      @Slim1992, 02.08.2016 - 05:08

      Ali uzmi uzmi u obzir da je nvidia stavila preporucenu cijenu za 1060 cak $300, sto puno vise nego je amd preporucio za recimo 480 od $200. Za trecinu manje novaca (cak i u “realnim” cijenama u trgovinama) dobijes grafu iste snage. Zasto kupiti nvidiu kada za puno manje novaca dobijes grafu iste snage. Necemo sad cjepidlaciti jer te razlike od 5% gore-dolje ovisno od branda su neprimjetne u igrama, one se vide samo u specifikacijama i kada klinci rade benchamark testove jer ne znaju sto je to benchmark zapravo…

  • IvoTorca

    29.07.2016 - 16:00

    Jeli ovo znaci da ce rx 470 biti jaca od gtx 960?

  • Dom3gaming

    29.07.2016 - 16:18

    E ovo je lijepo,a kad bi i procesori bili vako jeftini… Bilo bi super.

    • Mirek

      @Dom3gaming, 29.07.2016 - 19:55

      i5 6600k možeš nać za ispod 2000 kn, +- 50, 100 kn

    • Black op

      @Dom3gaming, 29.07.2016 - 20:00

      Zapravo procesori i jesu jeftiniji od grafickih kartica, naravno pricam o i5 procesorima (i5 6500k kosta koliko i rx 480).

  • SkateTho

    29.07.2016 - 19:30

    Ekipa, imam r9 270 i namjeravam kupit novu karticu. Nekako naginjem amd-u. Kakve su vase preporuke za casual gamera( trenutno arkham knight) koji ne namjerava preko 3 soma dat?
    Hvala

    • Mirek

      @SkateTho, 29.07.2016 - 19:59

      Asus GTX 1060 Strix 2990 kn, ako is baš crven dojaja i baš hočeš AMDa svakako RX 480 biraj između MSI i Sapphire Nitro oko 2300 kn su.

    • Czar

      @SkateTho, 30.07.2016 - 10:46

      Nebih se još na tvom mjestu zalijetao s kupovinom grafičke, ovo što imaš je za sad još uvijek solidno.
      Bez obzira na performanse, cijenu i benchmark testove treba vidjeti u kolikoj će mjeri developeri podržati amdove kartice.
      Ako to bude kao u prošloj generaciji, gdje je nvidia bila dominantna, onda bolje zaobilaziti amd.

  • Mirek

    29.07.2016 - 19:53

    Vjerovatno je kod nas nečeš moć nać za manje od 2k kn 😀

  • Mirek

    29.07.2016 - 19:58

    Asus GTX 1060 Strix 2990 kn, ako is baš crven dojaja i baš hočeš AMDa svakako RX 480 biraj između MSI i Sapphire Nitro oko 2300 kn su.

  • Sentinel

    30.07.2016 - 10:10

    @HCL, stavite ovaj reply box na vrh, pa ispod njega komentare, da ne moram pola metra skrolat ispod svih umotvorina fanboya da nesto kazem…

    @onTopic, sve ovo uzet cum grano salis, vrlo vjerojatno su ove brojke iz tvornickih uvjeta, pricekat nekakav posten (nesponzoriran) review

    sjetite se samo predstavljana gtx 1080 i hypea koji je splasnuo nakon tjedan dana.

    btw, kakav je potencijal ovih mid/low end kartica za buducnost? ono 3-4 godine, posto cisto sumnjam da cete kupovat svake godine novu karticu?

    • Czar

      @Sentinel, 30.07.2016 - 14:25

      High end max 2 godine ako nisi spreman žrtvovati detalje i fps, mid do godine dana, a low end je kupovina smeća, tj. kartice koja je već u momentu kad si je kupio zastarjela.

    • Nikola24

      @Czar, 30.07.2016 - 23:04

      Ne bih se slozio sa tobom. Kada sam 2008 kupio 8800gt, mogao sam 5 godina igrati 99% igara na high i 1440×900 res. Uvijek ima izuzetaka i uvijek ce biti igara koje ne rade bas najbolje ni na najsnaznijim karticama, ali to je vise do optimizacije samih igara nego li do snage grafickih. Pogledaj samo Ark Survival. Pa ta igra ne radi dobro ni na najmocnijim karticama danasnjice. I bas mi ne ide u glavu, zasto ljudi mijenjaju gpu svake dvije godine. I ja volim veliki fps i dobru grafiku ali kartice i nisu tako jeftine da bi se tako cesto mijenjale.

  • CoolBroCool

    30.07.2016 - 10:19

    Ides

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?