HCL.HR

Bethesda se ne namjerava vraćati The Elder Scrolls igrama starijim od Skyrima

Juraj Bevandić 09.01.2017.   •   20 komentara


Ako ste se nakon remastera Skyrima ponadali sličnim preradama starijih The Elder Scrolls klasika, Bethesda ima razočaravajuće vijesti za vas.

Skyrim Special Edition detalji

Prošle se jeseni među hitovima po drugi puta isticao legendarni Skyrim, no ovom prilikom u prerađenom Special Editionu. Tako je Skyrim osvanuo i na suvremenim konzolama, a na PC se vratio u grafički ljepšem izdanju. Iz Bethesde ipak upozoravaju da se ne bismo trebali navikavati na takve projekte, jer s njima ne namjeravaju nastaviti, što će vjeorjatno razočarati fanove Obliviona i Morrowinda.

Bethesdin podpredsjednik Pete Hines je to prilično jasno objasnio u razgovoru za službeni Xbox časopis u Ujedinjenom Kraljevstvu, a koji u cijelosti prenosi Games Radar. Skyrim je u neku ruku imao sreće, jer kada je ekipa prilagođavala engine originalnog Skyrima za novi Fallout 4 stvorili su dobru podlogu za remaster samog Skyrima.

U sličnoj se situaciji našao i prvi Dishonored koji je izašao pred kraj prošle generacije konzola, pa prilagođavanje igre na novu generaciju nije tražilo puno posla, a imalo je smisla jer se ipak radi o novom IP. Hines nam uglavnom daje do znanja da su se ta dva remastera dogodila čisto jer ih je bilo jednostavno napraviti. Ali nisu po tome Bethesdini zaposlenici ljenčine, već nas je obradovala izjava da ako će trošiti puno vremena u nešto, žele da to bude nešto novo i svježe.

Komentari (20)

  • baDarmageddoN

    09.01.2017 - 16:48

    To je u redu. Dajte nam VI i to je to. Skyrim remaster podržavam ali dalje od toga NE ići. Samo nastavak prihvaćam.

  • Apocalypse4987

    09.01.2017 - 16:55

    Pa normalno, samo kompanije bez ideja rade remastere. Original je original i tu se ne triba ništa dirat

  • matyX6

    09.01.2017 - 16:55

    Za to će se pobrinuti Rebelzize i TESRSkywind ekipe 🙂

  • croBilly394

    09.01.2017 - 16:56

    Mislim da se ni ne trebaju bavit remasterom starijih igara, za to postoje brojne kvalitetne modding zajednice.. Ali zato smatram da bi se pri kreiranju Elder Scrollsa 6 trebali dosta ugledati na starije igre, prvenstveno na Morrowind. Pri tom mislim na izbacivanje leveliranja okoline s igračem, izbacivanje GPS-a, vraćanje starog sustava skillova i attributa, vratiti odnose između guildova i brojne druge stvari, da taj svijet ima nekog smisla i dubine..
    Vjerojatno to neće ubacivati jer takva igra neće privući onoliko igrača kao neki zaglupljen, noviji, razvodnjeni Elder Scrolls, ali mislim da je to šteta jer imaju potencijala da naprave kvalitetnu i kompleksnu igru poput nekadašnjeg Morrowinda, koju bi cijenili mnogi ljubitelji RPG žanra, a tko zna, možda bi privukli i mlađu raju.

    • brlja

      @croBilly394, 09.01.2017 - 17:02

      Leveliranje okoline je najbolja stvar ikada, pa nisam vidio 80% witchera jer mi nije gust rjesavat bossa level5 kad sam ja 25 iako bi ja napravio kombinaciju na nacin da postoje highlevel zone, a da se level ispod tebe sklaira po tvom levelu. Tako da uvijek mozes naletit na l60 zmaja ako si neoprezan, a ne gubis content koji si nadraso levelom…ostalo se slazem…

    • croBilly394

      @brlja, 09.01.2017 - 23:23

      Sviđa mi se ta ideja o highlevel zonama i level scalingom nižih levela, još samo da se Bethesdi svidi haha

    • departed1983

      @croBilly394, 09.01.2017 - 17:18

      A ne moraju dirati odnose izmedju guidlova. Lore nije da je dragornborn bio clan bilo kojeg guilda niti je to nesto bitno za ES svijet. Tako da na to gledas kao na pricu iz tog vremena koju si ti prozivio sa dragonbornom ili koja mu je pripisana u razlicitim legendama 😀
      Nesto kao Raganr u Viknzima ako gledas seriju gdje su u Ragnarovu licnost ubacili dijelove licnosti drugih kraljeva ili neke njihove price.

    • nikola2222253

      @departed1983, 09.01.2017 - 21:47

      Bit ce super ako thalmor budu glavni antagonistii u novom Elder Scrollsu.

    • croBilly394

      @departed1983, 09.01.2017 - 23:36

      Nije bitno za ES svijet, al je bitno meni za imerziju haha, nema mi smisla da možeš postat npr listener dark brotherhooda i glavna faca u nekom pozitivnom guildu, tipa fighters guild, u isto vrijeme.. Al kužim i to što kažeš, svatko nešto preferira i drukčije se uživi u sve to 😀

    • departed1983

      @croBilly394, 10.01.2017 - 04:48

      Pa ako furas roleplay onda nemoj ulaziti u isto vrijeme u brotherhood i fighterse :D. Za te stvari postavis sebi pravila, kodeks, i igras po njemu 😀
      Imas dobar mod za to ako nisi probo. Zove se alternate start mislim. Uopce ne radis onu uvodno misiju vec u startu definises svog lika, ko je, sta je, odakle je, i onda te spawna na random lokaciji na mapi i krenes odatle igrati. Ne moras uopce ni postati dragonborn niti zapoceti taj kvest. Mozes skupljati staro zeljezo, prodavati po skyrimu, ozeniti se, i izgraditi sebi topli dom 😀

    • baDarmageddoN

      @croBilly394, 09.01.2017 - 19:20

      Slažem se za leveliranje. To mi je u Witcheru glupost. Ne zbog nekog drugog razloga nego što su viši leveli Witchera tim dulje traju borbe. I to sa običnim drawerima i sranjima. Glupost. Destiny to ima super napravljeno. Točno znaš gdje tko i kada ima kakav level i tako bi trebalo biti. A ovo da su iste borbe bio ja level 15 ili 60…najveća glupost ikad.

    • Zoran Žalac

      @croBilly394, 09.01.2017 - 20:58

      Ako je Fallout 4 ikakav indikator u kojem su smjeru krenuli, bit ćemo sretni ako uopće ostave išta od karakternih statistika, perkova i ostaloga.

    • departed1983

      @Zoran Žalac, 09.01.2017 - 21:12

      Stelth crit sa bow-om ce sigurno ostati 😀
      Problem sa skyrimom i falloutom je to sto je tezak prvih par levela, i to kad igras prvi put pa ne znas zaobici ono sto trebas zaobici.. Vec od 10 levela je igra 3x puta laksa, a kad predjes 40ti postje besmisleno igrati jer budes jaci nego Nine Divines 😀
      Kroz cijeli Skyrim i Fallout sam imao osjecaj da cijeli svijet stagnira i da su svi na istom levelu samo ja postajem jaci. Mada, ruku na srce, to me nije smetalo da utucem vise od 500 sati u Skyrim.
      Po mom misljenju, svaki levelup, svaki novi spell koji otkljucas, trebao bi da bude sretstvo s kojim ces prezivjeti do iduceg levelupa, a ne sretstvo koje cete uciniti OP.

    • nikola2222253

      @departed1983, 09.01.2017 - 23:46

      Laksa? naletis na gianta ubije te jednim udarcem toljage.

    • departed1983

      @nikola2222253, 10.01.2017 - 04:51

      Pa da, dok si 2-3 level…

    • croBilly394

      @Zoran Žalac, 09.01.2017 - 23:40

      To me i plaši, al se tješim da je cijeli TES njihov serijal, i to su igre koje su ih proslavile, pa ga valjda neće baš toliko unakaziti.

    • Rorik

      @croBilly394, 12.01.2017 - 12:31

      Najbolje bi bilo kada bi se developeri okrenuli ka nečemu novomu u potpunosti. Mislim da je itekako vrijeme da RPG žanr evoluira. Barem ovakav tip koji u svaku ruku svjesno ne namjerava biti old school RPG. Mislim, kada već svi teže ka što više realizma sa grafičke strane, neka onda teže i sa mehaničke. Mislim da ovaj opći sustav levela treba zaobići u potpunosti. Mislim da level likova ne bi trebao biti pokazatelj ičega u vezi tog lika. Bio bih sretan kada bi nastala igra koja bi se još uvijek mogla zvati role-playing a da se likovi karakteriziraju sa “levelima”svojih skillova, i gdje health neće više biti samo apsolutna brojka, već da bude važniji onaj relativni aspekt, s tim fokusirati gameplay na nekom inovativnijem critical strike sustavu, tako da, s obzirom na skill koji ti dopušta da lakše upravljaš likom ka određenom cilju(a taj je uglavnom ubiti neprijatelja) možeš nanijeti ubojiti udarac, bilo zbog preciznosti bilo zbog same snage na primjer. Mislim da kada bi se developeri igrali oko toga, mogli bi nam dati neki dobar, realističan RPG gdje bi se napredak (prije u vidu levela) sada ogledao samo u povećanju sposobnosti lika.a skladno s tim i mjenjati gameplay. Na kraju krajeva, to bi ličilo na nekakvu kombinaciju rpg-a i avanture(poput assassins creeda, npr.), no i dalje mislim da mehanički aspekt igre treba pratiti realistični grafički.

  • YeYa

    09.01.2017 - 23:39

    Heh da i to cujem u zlatno doba remastera

  • hpollowda

    10.01.2017 - 12:50

    Neka samo rade dalje nastavke, samo se nadam da neće nastaviti i s ovim dumb downanjem igara pod izgovorom da ih čine pristupačnijima

  • Mixa

    10.01.2017 - 13:26

    Ja nisam ocekivao ni da ce uraditi remaster Skyrim-a. Tako da od Bethesda-e ocekujem samo nesto novo.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?