HCL.HR

BioWare kaže da je Dragon Age: The Veilguard još uvijek taktička igra

Zoran Žalac 17.06.2024.   •   11 komentara


Doznali smo niz detalja oko igre Dragon Age: The Veilguard, a iz BioWarea su poručili kako nisu odustali od taktičkog elementa u borbi.

BioWare je na službenom Discord serveru održao Q&A sesiju za nadolazeći Dragon Age: The Veilguard te su tako otkrili dosta detalja o samoj igri. Evo nekih detalja koje smo doznali, sažeto uz pomoć Shinobija602.

  • kronološki će priča biti smještena 10 godina nakon Dragon Age: Inquisitiona i u igri ćemo vidjeti povratak Inquisitora čiju ćemo povijest moći definirati prije igranja
  • iako igra nema format otvorenog svijeta, bit će moguće vratiti se na već posjećene lokacije – štoviše, spominje se da će se lokacije mijenjati kroz priču ovisno o igračevim odlukama
  • popratni zadaci u igri uvijek će imati priču i neće, kao u Inquisitionu, biti “idi i donesi mi” tipa generičkih zadataka
  • u igri ćemo imati bazu zvanu The Lighthouse koju ćemo sređivati, a njezina će se namjena mijenjati tijekom vremena
  • suborci će imati veliku ulogu u igri te iz BioWarea kažu da su to njihovi likovi s najdublje napisanim pričama
  • također navode kako su to najbrbljaviji likovi do sada, toliko da su morali uvesti privremeno pauziranje u komuniciranju likova koje se može nastaviti nakon što prođe akcija
  • izgled suboraca (oprema i odjeća) moći će se mijenjati
  • suborci će napuštati tim kad ih naljutite, a u priči će moći i umrijeti
  • iz BioWarea poručuju kako je taktiziranje i dalje važna stvar u igri, pogotovo na višim postavkama težine: npr. pauziranjem akcije vidite informacije o neprijatelju (koje su mu slabosti i snage), a pravilnim redoslijedom izvođenja combo poteza sa suborcima može se doći do tzv. detonacija
  • igrač će moći birati između tri klase: warrior, rogue i mage, od kojih čarobnjaci imaju tri specijalizacije: comat, elemental i necromancer; potvrđeno je kako neće biti prakticiranja “zabranjene” krvne magije

Komentari (11)

  • Cygarone

    17.06.2024 - 13:19

    Vjerojatno će biti bliže taktičkoj borbi poput Mass Effecta samo je drukčiji vremenski period tehnologije. Moglo bi biti zanimljivo, nešto novo i drugačije. Borba u DA Inquisition je bila malo nespretna i troma jer su pokušali napraviti kombinaciju jedinice (taktiziranje ali bez razvijanja borbenih 20+ taktika).
    Povratak inkvizitora, definiranje povijesti prijašnjih igara. To se odnosi na nešto slično Dragon Age Keep/DA Tapestry ili će možda biti moguće prenositi saveove od ranije?
    Popratni zadaci imati će priču. Živi bili pa vidjeli, svaki developer to govori za svoju igru pa opet…
    suborci će imati veliku ulogu u igri te iz BioWarea kažu da su to njihovi likovi s najdublje napisanim pričama.
    Uzmemo li u obzir da je tim koji je radio na prethodnim nastavcima dao otkaz… Naravno da su ovo likovi sa najdublje napisanim pričama, kada su im ovo prvi likovi o kojima pišu pa se ne može raditi usporedba 1 i 0.
    također navode kako su to najbrbljaviji likovi do sada, toliko da su morali uvesti privremeno pauziranje u komuniciranju likova koje se može nastaviti nakon što prođe akcija
    Zašto me ovo podsjeća na one akcijske filmove B produkcije iz 90ih gdje u borbi imamo trenutke gdje glavni protagonisti priče raspravljaju između šaketanja kao da su na kavici na placi?

    • Mamba_

      @Cygarone, 17.06.2024 - 17:27

      Neće koristiti DA keep, već ćeš dobiti na početku pitanja ako si igrao prijašnje igre šta si izabrao ako sam dobro shvatio.

    • Cygarone

      @Mamba_, 18.06.2024 - 12:07

      Aha, znači nešto slično tome ali opet drugačije. Nadao sam se da će biti ubacivanje savea, te na taj način pisanje priče… Manja tlaka je tako ali na kraju dođemo na isto.

  • Sinek

    17.06.2024 - 13:24

    kako to, pa vi ste u clanku nakon prvog gameplaya vec u naslovu napisali da je serijal u potpunosti odbacio taktiziranje 🙂

    • Zoran Žalac

      @Sinek, 17.06.2024 - 14:52

      Svašta se može nazvati taktiziranjem, a pogotovo kad radiš damage control kao što to BioWare očito radi. Možeš i u Devil May Cryju taktički odabrati neko oružje za bossa, ali nećeš reći da je to taktička igra zbog toga.

    • Sinek

      @Zoran Žalac, 17.06.2024 - 18:52

      …a mozes i izvlacit zakljucke na temelju gameplaya od 10 min i prosipati ih po naslovu clanka koji bi mogao biti kratak i objektivan
      (da se razumijemo, igra me ni najmanje ne zanima i mislim izgleda 💩)

  • Mamba_

    17.06.2024 - 14:00

    Jedino što je taktičko tu je pauziranje vremena, pa u dosta igara koje nisu taktične postoje takvi combo-i. I potvrdjeno je samo po 3 slota za skillove MC i saboraca.

    Ajde super ovo za misije i veću linearnost nešto kao DAO nadam jer je DAI skroz omašio sa otvorenim svijetom, jebeni Hinterlands.

    Takodje ovo izbacivanja krvne magije a u Tevinteru se dešava priča, i isto tako da warrior klasa nema specijalizaciju za Templara, koja bi valjda trebalo dobro doći jer si opet u Tevinteru plus ćeš se stalno boriti protiv demona.

    Ali ipak čekam izlazak i vjerovatno veliki popust ili da izbace na EA play pa da vidimo.

  • Fenner

    17.06.2024 - 14:54

    Stvarno volim Dragon Age, pa DAO mi je jedan od najboljih RPG koje sam igrao, no ovo mi izgleda nekako žalosno.

  • StatusQuo

    17.06.2024 - 17:04

    kad za “RPG” posebno istakneš da “izgled suboraca (oprema i odjeća) moći će se mijenjati”

    • Cipelcug

      @StatusQuo, 17.06.2024 - 18:52

      Traume iz DA2 još su friške 😂

  • SonOfZeus

    18.06.2024 - 09:20

    Na ovom sceenshotu izgleda kao mobilna igra….

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?