HCL.HR

Da nije bilo pandemije, Dispatch ne bi bio igra nego serija

Zoran Žalac prije 2 sata   •   0 komentara


Developeri narativne avanture Dispatch otkrili su kako je projekt prije sedam godina startao kao potencijalna TV serija.

Teško je povjerovati da zbog ičega možemo biti zahvalni eri COVID-19 pandemije, ali igrom slučaja pandemija bi mogla biti zaslužna za jednu od smješnijih igara 2025.

Naime, uskoro izlazi Dispatch – epizodna avantura u svijetu superheroja, gdje ne igramo kao aktivni heroj nego tip koji raspoređuje superheroje na njihovom poslu. Igra djeluje obećavajuće, a u nedavnom je intervjuu otkrivena zanimljiva informacija. Dispatch izvorno nije bio zamišljen kao igra. Barem u punom smislu.

“Izvorno smo započeli projekt 2018. i trebala je to biti interaktivna TV serija. Puno smo vremena posvetili toj ideji, napisali čitavu sezonu, a onda je uslijedila pandemija. Hollywood se zatvorio, sve se promijenilo i partnerska tvrtka s kojom smo pripremali seriju promijenila je svoje poslovanje, tako da je naš projekt neko vrijeme bio stavljen po strani.” – objasnio je kreativni redatelj Dispatcha, Dennis Lenart.

Porijeklo Dispatcha možda ćete i sami primijetiti kad zaigrate igru – jer dijalozi u njoj nisu tipični razgovori kakve možemo čuti u superherojskim igrama. Nadamo se samo da to nećemo primijetiti i na samom gameplayu, jer na kraju dana igre ipak cijenimo po njihovoj interaktivnoj kvaliteti i ne želimo ih samo gledati, kao serije.

Označeno sa: ,

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?