HCL.HR

Deus Ex serijal nije mrtav, možda se vrati u drugačijem formatu

Zoran Žalac 12.05.2018.   •   17 komentara


Voditelj studija Eidos Montreal poručio je kako Deus Ex serijal neće biti zaboravljen u skorijoj budućnosti, no isto se vjerojatno ne može reći za Thief igre.

Deus Ex serijal trenutno je na “pauzi”, no unatoč slaboj prodaji zadnje igre, Square Enix ga nije otpisao. U intervjuu za gamesindustry.biz, voditelj studija Eidos Montreal potvrdio je kako im Deus Ex trenutno nije u planu jer rade na čak tri projekta, ali da od te franšize ne planiraju odustati. S druge strane, čini se kako je odbačena svaka ideja za buduću igru Thief serijala.

“Svi smo privrženi Deus Ex franšizi, ali ne možemo raditi sve u isto vrijeme. Trenutno radimo na Shadow of the Tomb Raider, surađujemo s Crystal Dynamicsom na Avengers projektu i imamo treću igru u razvoju, što nam je dovoljno za sada.” – izjavio je David Anfossi, šef Eidos Montreala.

Anfossi se također osvrnuo na priče o umiranju singleplayer naslova, odbacivši teoriju da Deus Ex: Mankind Divided nije uspio na tržištu jer je bio orijentiran singleplayeru.

“To je uvijek pitanje trendova, trenutka ili tajminga. Svake godine postoji novi trend. U ovom trenutku to je Fortnite – koji je odlična igra – i sva je pažnja posvećena takvim igrama. Ali jednostavno moramo čekati. Ne želim mijenjati Deus Ex igru ili njezino iskustvo. Moramo poštovati ono što ta igra predstavlja. Trendovi dolaze i odlaze, bilo da je u pitanju multiplayer, co-op, MMO ili singleplayer. Ako dostavite pravo i kvalitetno iskustvo, doći ćete do publike koju želite.” – poručio je Anfossi.

Voditelj Eidos Montreala pritom vjeruje da u budućnosti možda više neće raditi singleplayer igre koje će koštati 60 eura i trajati 60 sati. Umjesto toga kao dobar primjer navodi igru Hellblade: Senua’s Sacrifice koja košta 30 dolara i ima priču u trajanju od desetak sati.

Komentari (17)

  • goldfinger

    12.05.2018 - 12:19

    E,tu je u pravu-ako je prava & kvalitetna igra,sigurno će naći svoju publiku…I to je jedino točno,bez obzira da li je u pitanju SP ili MP.

  • Dilo_trasul

    12.05.2018 - 14:55

    Thief bi imao sansu da ste barem dijelom implementirali ono sto su fanovi uporno trubili po forumima…
    Deus ex je prica za sebe HR je bio solidna ako ne i odlična igra ali MD je sranje jer je igra vidno rascjepkana da bi ubrali sto vise masla.Cak me ni prica ni kraj nije nešto posebno smetalo ali prodavat dlc koji je trebao biti dio osnovnog paketa…Jedite govna Montreal

    • mili1985

      @Dilo_trasul, 12.05.2018 - 15:54

      Na koji dlc misliš? System Rift?
      HR je odličan bio, čak je i Missing Link dlc bio kvalitetan.
      Očigledno je da su Eidos na tragu EA i sličnih gamadi, što se vidi na MD, iako usprkos svim nedostacima, je meni osobno jako zanimljiv.

    • Dilo_trasul

      @mili1985, 12.05.2018 - 17:51

      System rift,al dobro si spomenuo missing link za HR pa i ona je komotno mogla biti u osnovnom paketu,ali za HR to nije bitno jer je igra bila duza,dok je MD pre kratak,ja igram ko picsjzla znaci istrazim sve moguće i nemoguće i opet sam je uspio prekucat za nekih 30 sati…Usporedbe radi trenutno igram Prey,35 sati sam u igri a imam jos sigurno trećinu igre prekucat.

  • Iskramor

    12.05.2018 - 15:25

    Pravda za lopova smrt za ljubitelja BR igara.

  • funky0308

    12.05.2018 - 15:57

    Nije DeusEx prosao zato sto nije dovoljno dobar, ne zato sto su ljudi orjentirsni na Fortnite ili PUBG…. pa jebemu racunicu, koliko je PCa i Xboxova, a koliko ljudi ih igra? Milioni ljudi igraju samo single player, isto kao sto i milioni igraju samo online, smijesna su takva opravdanja. Kakvi crni trendovi? Uvijek ce biti dovoljna kolicina kupaca za dobar proizvod, sad ce imati prilike vidjeti na nekoliko single player igara koje stizu, kada krenu padati rekordi prodaje i to za single player igre, cak i neke ekskluzive. Dobra igra se uvijek igra, bez obzira na trendove. Nema nas 10 000 pa jebiga, svi igramo Fortnite.

    • phoda2

      @funky0308, 12.05.2018 - 21:54

      na koje sp igre točno misliš, ako ti nije problem da napišeš, thanks

    • funky0308

      @phoda2, 13.05.2018 - 09:22

      Nije problem, mislim da svi znamo koje su to ali ajde.. God of War (izasao ali i on ulazi u kategoriju ovogodisnjih mega hitova). Spiderman, The Last of Us, RDR2 koji ce sigurno imati dobar SP, Detroit, Vampyr, Lego Incredibles, Days Gone…mozda i Metro Exodus stigne u ovoj godini… i hrpa drugih, nema smisla sada prepisivati s neta ovamo, da se to vidjeti obicnim google searchem.

    • Dragan[MKD]

      @funky0308, 13.05.2018 - 14:36

      Da ali to su mahom Konzolaskih igara gdje nema piraterija (bar do sad), a ako izbace SP igra na PC, onda nema zaradu, jer igrace na PC ne zelje da daju 60€ za nekoliko sati gameplay. Sjeti se samo kako je bilo sa prvim Crysisom.

    • Aldin219

      @Dragan[MKD], 13.05.2018 - 15:35

      To nije problem uglavnom bilo gdje van Balkana. Prodaju oni dovoljno igara i ne brini se za njih.

    • funky0308

      @Aldin219, 13.05.2018 - 16:26

      Ma naravno da prodaju..pa milijarde se vrte u ovom biznisu i milijarde ostaju i PC igracima. Piraterija postoji ali oko nas je tako kako je i imamo dojam da svi zivi sve skidaju i nitko nista ne placa, to nije istina.

    • funky0308

      @Dragan[MKD], 13.05.2018 - 16:16

      Al ga ti zvinu sada… 🙂 . Nigdje nije ni spomenuto, barem ne u ovom razgovoru ista o piratstvu i neisplativosti podrzavanja neke platforme..ode ti lega u lijevo:D

    • marko1106

      @funky0308, 13.05.2018 - 11:03

      Human revolution je bio dobar…..Mankind mi nije nikako sjeo…najbitnije u single-player igri je prica…ako je prica losa naravno da se igrac nece moci dovoljno uzivjeti u taj svijet (sto i je cilj)…ni jedna multiplayer igra da je ne znam kakva (primjera dotu igram vec 2500 sati) mi nece biti ispred dobre single-player igre…

  • phoda

    13.05.2018 - 11:36

    Nemos to ni usporedit. Igram i lol i pubg jer je competative igra protiv drugih ljudi. Mos igrat kolko oces. Singleplayer ima bolji gameplay i pricu al kad prodjes to je to. Sati nisu ogled kakva je igra

  • moordrak

    14.05.2018 - 13:14

    Moj dragi gospodine Anfossi, ne možete prdnuti i stisnuti. Istinu govori kada kaže kako treba pratiti trendove u industriji. Male igre koje imaju fantastičnu prezentaciju kako vizualnu tako narativnu, koje osvajaju imerzivnošću, koje nude kompletno i unikatno iskustvo igranja mogu dobro proći ali i dalje se cijeli tim umjetnika mora dobro oznojiti i napraviti takvo nešto. DeusEx je, barem u zadnjih par iteracija, napredovao koliko i zelena euglena iz obližnje bare. Prvi dio je bio genijalan. Drugi, Invisible war, tko ga je mogao igrati je isto bio super. Onda su krenuli. Human revolution. Vrlo specifičan gameplay, napredak nisam mogao pohvatati ni za glavu ni za rep a usred igre, nisam znao što trebam raditi dalje. Onda je došao Mankind Devided. Pa mikrotransakcije, pa loš story. Imerzivnost, nikakva. Ono, trebaš nešto napraviti ali ako od igre očekuješ kakav hint, onda si previše glup. Ma nabijem ih. Eto. Ove zadnje dvije su na polici, kupio sam ih polovne i igrao sam ih možda desetak sati ukupno. Ovakav DeusEx očigledno nije interesantan masama, a publika neće doći sama od sebe nego joj treba nešto ponuditi. Iz kojeg razloga ekipa iz Ediosa ne želi mijenjati formulu DeusExa mogu samo nagađati. Materijala za novu igru svakako ima.

    • mili1985

      @moordrak, 14.05.2018 - 16:15

      Ne znam, meni je Invisible War bio dosta loš. Priča je bila donekle zanimljiva s ne baš zanimljivim protagonistom, ali sjećam se da je AI bio poprilično loš i što me najviše smetalo je taj osjećaj ograničenog kretanja tj slobode kretanja koju je prvi DE odlično odradio. Lokacije su sve nekako zgusnute i nezanimljive.
      HR je bio odličan. Svidjelo mi se kako su uklopili priču s originalnim DE. Doduše i tu sam primjećivao ograničenu slobodu kretanja, ali cijeli mi je setting odličan pa to donekle i zanemarujem.
      U MD mi se sviđa kako su Prag kao centralni hub napravili, ogroman i sve do najsitnijih detalja. Gameplay se nije dodatno mijenjao i smatram da nisu ni trebali to dirati. Dodali su poneke nove gadgete. Da nisu cijepali priču, a to je očigledno, bila bi na nivou s prijašnjim nastavcima. Mislim da je to jedan od razloga što fanove smeta, plus mikrosranja što su ubacili i onaj jadan pokušaj kao nekog multiplayera u Breach sistemu, tek toliko da popune tu rupu i da “zabave” igrače. A koliko znam, to je sve bila poslovna politika Square Enixa kao izdavača, da dodatno zgrnu lovu.

    • moordrak

      @mili1985, 14.05.2018 - 18:18

      Lijepo sumirano. Ja se više ne sjećam detalja. Ebiga. Bilo je to davno. Ono što sam zapamtio je mogućnost rješavanja problema na više načina i stealth play na kojem se sve baziralo. Nemam ništa protiv da se stara franšiza vrati u život, to je u zadnje vrijeme jako popularno, ali ako će mijenjati samo grafički pokretač i ništa više, ne hvala. Zaobilazim u širokom luku.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?