Diablo 3 health sistem detalji
Velika većina vas je zasigurno barem 20-ak puta odigrala Diablo 2 te ste vjerojatno dobro upoznati sa načinom preživljavanja u hordama čudovišta, a to je uključivalo bjesomučno ispijanje heath bočica te često vraćanje u sigurno utočište po nov
Velika većina vas je zasigurno barem dvadesetak puta odigrala Diablo 2 te ste vjerojatno dobro upoznati sa načinom preživljavanja u hordama čudovišta, a to je uključivalo bjesomučno ispijanje heath bočica te često vraćanje u sigurno utočište po novu rundu. U nastavku ovog megahita sustav preživljavanja će se poprilično promijeniti. Već ste u ranijim najavama mogli vidjeti da će se po mapi nalaziti heath orbovi koje će čudovišta ispuštati kada ih pošaljete 2 metra pod zemlju, a danas je to Blizzard malo detaljnije pojasnio.
Jared Leto
14.09.2010 - 17:47bezveze…
Inabelina
14.09.2010 - 18:18svašta je bezveze dok se ne isproba
Jared Leto
14.09.2010 - 18:22istina…
wyzard
14.09.2010 - 19:16podržavam ideju, zvuči zanimljivo.
Figo
14.09.2010 - 20:15meni također ovo zvuči bezveze, ovo nalikuje više Devil May Cryu i akcijskim šorama a ne RPG-ima, a što se tiče Diabla 2, jako sam volio ispijati potione i non stop hodati kroz town portale po nove zalihe, jer to je baš zaštitni znak Diabla, traganje za rijetkim predmetima, klanje miljun protivnika i healthanje kroz to cijelo vrijeme,. ovo će mi jakoo nedostajati i neznam kako ću se priviknuti na orbove 🙁
Deadwalker
14.09.2010 - 20:21@Figo
ovo što si rekao je čisto stvar navike. Da je recimo D2 imao orbove te da D3 uvodi korištenje potiona vjerojatno bi kukao kako to ne valja. 😉
Lovac
14.09.2010 - 20:54Treba sačekati i vidjeti kako će to funkcionirati. Iako je D2 preodličan pozdravljam promjene jer sam se bojao da će igrati na sigurno i dati staru igru s novom grafikom (neloša ideja, al želim nešto novo).