Dragon Age: The Veilguard u zadnjem videu pokazao prave negativce
Ulozi su visoki, a prijetnja sveprisutna u zadnjem videu pred izlazak igre Dragon Age: The Veilguard. I napokon smo vidjeli duo stvarnih negativaca.
Dragon Age: The Veilguard izlazi za manje od tjedan dana, a recenzije stižu u ponedjeljak (ne i naša, nažalost). Igra je dobila zadnji trailer pred izlazak, a isti je uspio prikupiti više pozitivnih nego negativnih reakcija na YouTubeu, što nije bio slučaj sa svim prethodnim materijalima.
Zadnji nam video pokazuje kako će novi Dragon Age biti “filmičniji” od prethodnih, s dosta režiranih scena, velikih bitki i naravno – ogromnih zmajeva. Dobili smo i prvi pogled na stvarne negativce u igri, dvojac vilenjačkih bogova koje se opisuje kao užasnu đubrad, ukratko.
Sjetit ćete se da se ovaj Dragon Age trebao zvati Dreadwolf i da je BioWare cijelo vrijeme gradio Solasa kao naslovnog negativca. Međutim, Solas je tek jedan od negativaca koji priziva misteriozna božanstva s druge strane postojanja.
Nemanjazzz
25.10.2024 - 12:22Dela ga uz geforce now pretplatu na godinu dana
Polustat
25.10.2024 - 13:20Ovo pokušavaju pokazat ekipi da je dark fantasy kako bi napumpali pre order, bojim se da neće proći.
Darcoolio
@Polustat, 25.10.2024 - 13:43To što su jedno vreme brisali komentare, to nema nikakve veze.
Mnogo volim DA serijal, ali ovo đubre ne kupujem.
bluda
25.10.2024 - 13:39Glavni negativci ove igrice su ljudi koji su je odlučili napravit i prilagoditi modernoj publici
Darcoolio
@bluda, 25.10.2024 - 14:41Moderna publika…
Nešto najgluplje što su ikada napisali.
Moderna publika su klinci koji su zakoračili u gaming vode, koji će tek saznati o svetu igara kao što smo mi prealzili sa Amige i Komodora na Segu i Nintendo, posle na PS, zavisno od generacije.
Ono što oni nazivaju modernom publikom su ovi koji su ujutru muškarci, popodne žene, a uveče laju na mesec. Deo kompletne agende koju samo slep ne vidi. Što svakako ne menja činjenicu da ću prvi Dragon Age piratizovati jer jednostavno ne dam novac i znam da ću zažaliti svaki provedeni minut u ovoj mobilnoj igri.
Cygarone
@Darcoolio, 25.10.2024 - 15:36Jedino pozitivno i dobro u cijeloj ovoj igri je… Onaj preorder bonus Blood Dragon armor koji stvara hommage originalu. Čak su i to uspjeli usrati. Samo je cosmetic armor. 🤣🤣
bluda
@Cygarone, 25.10.2024 - 15:54Ma usrali su sve sto su mogli. Stvarno mi nije jasno tko je slusao ideje za ovu igru i govorio daaa to je to nam treba i zbog toga će ova igra biti hit.
Darcoolio
@bluda, 25.10.2024 - 16:19Nisu slušali. Feedback koji su testeri davali je sve suprotno od onoga što su oni izbacili.
vlatko2003
@bluda, 25.10.2024 - 20:44Corinne Busche ovo
Darcoolio
@Cygarone, 25.10.2024 - 16:05to da, to je nešto što sam uvek aktivirao 😀
vlatko2003
25.10.2024 - 13:52kostur sa suncanim naocalama zelenim, ruksakom i rukavicama 🤣🤣
bluda
@vlatko2003, 25.10.2024 - 16:03A tek ovo
vlatko2003
@bluda, 25.10.2024 - 20:41🤣🤣taj je bombon maznuo garant, preskocila celjust od zvakanja
Blackbeard
25.10.2024 - 14:16Nista oni ovde nisu pokazali, smece ko smece. I nisam cinican, realist teski.
mirkunjaaa
26.10.2024 - 09:10Hate kao zaraza.
Mislin da je to kombinacija zaraze i gluposti.
Ova igra izgleda zanimljivo, čak bi reka jako dobro ali eto razmaženci su odlučili kenjat od prvog dana jer im filmičnost i atmosfera nije po volji.
I onda di svi tu i mali Mujo.
Nije bitno što je u pitanju, di se horda nameči ne pušta 🤦😁😁😁
Zašto je user score posta govno?
Zbog ovakvih retardacija
moordrak
@mirkunjaaa, 26.10.2024 - 12:14“Ova igra izgleda zanimljivo, čak bi reka jako dobro “
Nakon što su maknuli pinky filter , Veilguard je dobio par bodova više na mojoj listi. Da, ovo izgleda kao nešto što bih probao zaigrati iako mi vizualni stil nikako ne odgovara žanru igre. Ovo je trailer kojeg su trebali prikazati odmah na početku reklamne kampanje.
“razmaženci su odlučili kenjat od prvog dana jer im filmičnost i atmosfera nije po volji”
Molim te, nemoj zaboraviti, DA je vrlo krvavi, grubi, oštar po rubovima dark fantasyu, a ne bajka o medvjedićima dobrog srca. Napucati šarenilo sa hrpom čestičnih efekata uz nekontroliranu uporabu bloom-a i vizuale koji su pobjegli iz Barbie animacija za sedmogodišnjake, oprostiti ćeš, ne mogu tolerirati. DA nikada nije bila namijenjen mlađahnoj publici.
Po svemu viđenom do sada, usrali su sve što se usrat dalo: od ispeglanih vizuala u stilu Dreamworks crtića, preko poglupljene borbe, do nemogućnosti igranja sa članovima grupe te značajnog smanjenja gore-a ilitiga krvavosti, što je bio zaštitni znak DA igara. Valjda moderna publika voli to tako. Pičkasto.
Nije mi intencija pljuckati po nečemu što sam vidio samo u trailerima. DA se kroz godine mijenjao. Ova iteracija je potpuni odmak od onoga što smo imali do sada. Hoće li proći dobro ili neće, teško je ocijeniti u ovom trenutku. Svakako je BioWare podigao puno prašine…
Loghain
@moordrak, 27.10.2024 - 06:14Stvarno smiiješan komentar… Bioware je kroz skoro svaku igru bio mijenjao koncept ovog serijala. Jedan Inquisition nije npr. bio jednako mračan dark fantasy kao Origins pa je svejedno igra bila proglašena GOTY 2014 godine i danas je voljena od fanova a sa drugim dijelom ovog serijala se koncept bio više stavio na akcijski stil borbe. Osim toga puno pretjeruješ u negativizmu a sam kažeš kako igru nisi bio nisi imao prilike niti vidjeti još osim onoga što si bio vidio u trailerima. Onaj prvi trailer je EA bio odabrao a ne Bioware i on je bio napravljen od strane jedne sasvim desete kompanije koja radi CGI filmove za potrebe marketinga i iz njega se nije moglo baš vidjeti kakva će igra biti a zadnja dva trailera i ono što je bilo prikazano iz gameplaya daju puno bolju sliku o tome kakva će ova igra biti. Igra ne mora nužno biti puna gora, krvi i prepuna mračnih boja da bi bila mračna – jedan Warcraft serijal nikada nije imao realistične animacije niti prikazivao puno krvi pa je svejedno priča o Arthasu bila full mračna i bez toga. A što se tiče borbe ne mora svaki RPG biti onaj na poteze da bi bio dobar jer ima dosta fanova akcijskih RPG-ova koji vole dinamičnu i brzu borbu, Squaerov Final Fantasy serijal se isto bio promijenio od koncepta sa kojim je bio originalno startao pa su njegovi noviji akcijski naslovi svejedno jednako hvaljeni danas kao i oni stariji. A kada govoriš već o borbi tebe sam na ovoj stranici bio vidio kako hvališ novije Assassin Creed igre a meni osobno nema monotonijeg koncepta borbe nego u tim igrama u kojima reakcije AI djeluju skroz priglupo.
Borba u ovoj igri bi mogla biti vrlo dobra jer je namjera Biowara za ovu igru prema onome što sam bio vidio bila takva da ona bude urađena na način preko kojeg će se skombinirat akcijska fluidnost koja bi trebala biti slična onoj viđenoj u God of War serijalu sa kontrolom teama i njegovom kombinatorikom poteza kakvi su već viđeni u njegovom Mass Effect serijalu.
moordrak
@Loghain, 27.10.2024 - 13:16Baš sam raspoložen za argumentiranu raspravu. Idemo redom.
“Bioware je kroz skoro svaku igru bio mijenjao koncept ovog serijala”
Tako je. Sada su odabrali najgori mogući smjer.
Mijenjajući sistem borbe iz slojevitog taktičkog RPG-a jedinstvenog u svijetu igara, hvaljenog od kritike i igrača u nekakvo hibridno govno upravljano umjetnom inteligencijom. Znamo svi kako je ovo izgledalo u dvojci i kako je dvojka prošla. Onda su se opametili i vratili isti sistem borbe kao u Originsu i Awakeningu. Inquisition nije bez razloga bio proglašen igrom godine i nisam bez razloga u njemu proveo stotine sati proživljavajući neke od najboljih trenutaka u igrama ikada.
“što se tiče borbe ne mora svaki RPG biti onaj na poteze da bi bio dobar jer ima dosta fanova akcijskih RPG-ova koji vole dinamičnu i brzu borbu”
Borba je samo jedan dio ukupnog dojma. Nema neonskih natpisa, nema osvjetljenja ukradenih iz Guardians of the Galaxy, nema akcijskih elemenata iza God of Wara, nema pucačkih elemenata MassEffecta. Nema Final Fantasya. Nemoj me shvatiti krivo, sve su ovo odlične igre no mehanikama i vizualima tih igara nije mjesto u Dragon Ageu.
“ono što je bilo prikazano iz gameplaya daju puno bolju sliku o tome kakva će ova igra biti”
Traileri su prikazali stanje igre kakvo jest. Tko ih je radio, nebitno. Činjenica je da su od DragonAgea napravili Fortnite jer eto, to je publika na koju ciljaju. Mozak se ne smije koristiti, sve mora biti šareno, veselo, sa puno događanja na ekranu i efektima od kojih ne vidiš što radiš. Bitno da ima puno magente, ciana, zelenog i svih ostalih boja iz fluorescentnog spektra. Opće neću o izgledu likova (Qunari, zmajevi, dwarfovi, elfovi), teksturama, bloom-u. Umjetnička sloboda jel. Ma bili bi meni svi ti umjetnici kruha gladni. Veilguard će možda biti OK igra. Samo što neće biti Dragon Age igra.
“A kada govoriš već o borbi tebe sam na ovoj stranici bio vidio kako hvališ novije Assassin Creed igre”
Isto sam tako rekao kako mi je Valhalla postala naporna nakon samo par sati igranja. Poprilično sam nezadovoljan i Shadowsom. Kraj Ghost of Tsushime, Wukonga, Rise of Ronina, Sekira, vrlo sam razočaran Ubijevim viđenjem Japana.
Egipat, Grčku i ovaj zadnji Mirage sam igrao. Do platine. Egipat i Grčka, posebno Grčka imaju ogromnu količinu sadržaja kojeg smatram zanimljivim. Nekakve velike distinkcije glede gameplaya između te dvije igre nema. U odnosu na cijeli serijal, ekipa iz Ubija je probala nešto novo i onda su to tri puta ponovili, što je meni osobno ogadilo AC. Malo su se smirili sa Mirage-om zadržavši originalni stil igre. Nemojmo petljati Ubisoft u ovu priču. Ubisoft nosi svoj križ.
“reakcije AI djeluju skroz priglupo”
AI u AC igrama ne da djeluje nego je dobrano priglup. Podijelio bi mu još par epiteta poput tupast, glupav, djetinjast. Glede AI u Veilguardu nemoj miješati NPC likove smještene u igru kao filler i likove koje su namjerno napravili NPC-ovima , a u našem su rosteru likova. Jedna od čari starog DA je upravo bila u tome što si mogao igrati sa nekoliko različitih likova i swapat ih vamo-tamo kako hoćeš. U modernim igrama poput Genshina, Tower of Fantasya, Wuthering Wavesa ova mehanika je esencijalna za vrlo brzi i atraktivni combat.
“akcijska fluidnost koja bi trebala biti slična onoj viđenoj u God of War serijalu sa kontrolom teama i njegovom kombinatorikom poteza kakvi su već viđeni u njegovom Mass Effect serijalu”
DA je imao svoj identitet. Nije bilo apsolutno nikakve potrebe za drastičnim izmjenama. Ali ne. Idemo napraviti čušpajz pa što ispadne. Bez ideje, vizije i poštivanja već etablirane franšize. Ne mogu prihvatiti kreativni bankrot jednog od cjenjenijih studija u industriji igara. Nitko od nas nije tražio još jedan GOW ili MassEffect (iako bih volio zaigrati nešto novo iz MA univerzuma) nego Dragon Age. Veilguard nije ispunio moja očekivanja. I nisam usamljen u ovakvom razmišljanju.
Cygarone
@moordrak, 28.10.2024 - 00:13Jako dobro napisano. Slažem se sa svime, pogotovo jer ima argumenata za sve. Jedino što treba pripaziti je na mogući odgovor H. Smoljića Ovo ostalo što si naveo su čiste preferencije. Prešarena ti je igra? Sve 5 i sve legit, al nemojmo onda te osobne preferencije preuveličavati i prezentirati ih kao dio nekog većeg problema u gamingu. Taj bi ti mogao cmoljiti kao i meni za osobnu preferenciju. Jer tko tebi daje za pravo gospon moordrak (valja naglasiti kako si fan serijala zadnjih 15 godina otkako je izašao prvi DA:O), pa da sada tu otvoreno izražavaš svoje negodovanje i razilaženje u mišljenjima sa kreativnim smjerom cijelog Bioware studija? Malo zezam sada… Ali poanta je takva da nemamo pravo mi kao veliki fanovi serijala izražavati svoje mišljenje. Ipak, pa nismo mi novinari da bi se naše mišljenje uvažilo. Između ostalog čini mi se, obzirom koliko jako podržavaju DA:V, možda su dobili key za igru prije njenog izlaska. Pretpostavljam (a pretpostavka je majka svih zajeba) da Žarko Ćurić možda baš ovaj vikend igra DA: Veilguard. To sam zaključio iz Dobro, Žarko igra nešto o čemu još ne smijemo pričati.. Kada čovjeku već nisu dali Metaphor: ReFantazio iako je obožavatelj JRPG, možda su mu uvalili Veilguard. RPG koji svi u redakciji vole. Za kraj samo bih spomenuo. Iako samo obožavatelj franšize i htio bih pravi novi nastavak, ako već imaju namjeru napraviti ME igru, nadam se kako će Bioware propasti puno prije nego je dovrše. Moramo se pomiriti sa činjenicom da svi oni devovi (ili velika većina) koji su činili pokretačku snagu Biowarea u prošlim igrama, danas rade na Exodus igri.
Loghain
@moordrak, 28.10.2024 - 01:21E pa dobro. idemo u argumentaciju…
To da je Bioware odabrao “najgori mogući smjer” za ovu igru je tvoje subjektivno mišljenje koje za sada nema neke konkretne temelje jer igra još uvijek nije niti izašla a sam je nisi niti zaigrao tako da ne možeš u ovom trenutku znati kakva će ona na kraju ispasti u praksi što se tiče gameplaya i svega ostalog i kako će biti prihvaćena od strane igrača.
Dvojka je bila kritizirana samo od jednog dijela igrača zbog stavljanja koncepta na akcioni tip combata ali ne i od većine njih, naime dosta njih voli akcioni combat. Danas je dosta igrača smatra i dalje dobrom igrom. Ona je lošije bila prošla od Originsa uglavnom zbog toga što je njezin razvoj bio požurivan što je bilo ostavilo naravno traga na gameplayu pa smo bili u njoj dobili npr. dosta prekopiranih lokacija/tamnica i ludi sistem spawnanja mobova tokom borbi.
Dalje, ja ne vidim nikakve pucačke elemente u ovoj igri koji bi trebali biti isključivo namijenjeni shooter igrama nego klasične koje viđam i u drugim fantasy RPG naslovima. Osim toga bio sam se naigrao u životu dosta fantasy naslova koji nisu sci-fi tipa od WoW-a, FF i mnogih drugih i u njima sam se bio nagledao palete raznih boja i uopće ne vidim nikakvu svrhu zbog koje bi se fantasy RPG igre morale ograničavati samo na neke određene.
Je bitno je tko je radio trailere jer je onaj prvi koji je bio jedini kritiziran po socijalnim medijima napravila kompanija koja neme veze sa Biowarom i to tako da u njemu uopće nije prikazana developerska vizija koncepta ove igre niti njezina grafika.
Ja se ne bih složio da je od Dragon Age serijala napravljen ovom igrom Fortnite jer on sigurno nikome od devova nije bio inspiracija za ovu igru a to da je ova igra napravljena tako da se igrajući u njoj “mozak ne mora koristiti” jer opet tvoje negativističko pretjerivanje bez konkretnih temelja. Danas sam slučajno našao video od ekipe koja vodi jednu od najboljih stranica za MMORPG igre a koja svakako ne spada u ljubitelje Fortnita niti u one za koje se može reći da naštimavaju ocjene za gejming kompanije poput one sa IGN-a i u njemu se hvali stil borbe koju je Bioware bio izabrao za ovu igru.
To da li će cijela igra biti “veseli” high fantasy bez elemenata dark. f. ne možeš znati u ovom trenutku. DAI je bio više kao što sam već ranije rekao HF a ja mislim da će Veilguard biti kombinacija oba i da će se boje mijenjati ovisno o lokaciji na kojoj će se igrati čime će se postići raznovrsnost izgleda lokacija. U Dragon Age serijalu zelena boja ide skroz u Fade i stvari vezane za njega (što smo već vidjeli dobrim dijelom u Inquisitionu) dok magenta ide uz stvari vezane uz magiju a ona se prema onom što sam bio vidio uz ostale boje iz fluorescentnog spektra u Veilgradu koristi za prikaz magičnog Tevinter imperiuma.
Što se tiče Assassin Creeda ja sam probao igrati Odiseju i ne mogu se načuditi ljudima koji takva smeća od igara mogu odigrati do platinuma jer sa jedne strane je combat u njoj užasno monoton, dosadan i predvidljiv a AI likova protiv kojih sam se borio užasno tupav i nebo i zemlja od kvalitete onog kakav je Bioware imao u njegovim Mass Effect igrama za suborce i neprijatelje a osim toga ta igra je puna tona i tona nezanimljivih fetch questova sa pričom koja je u velikom dijelu totalno neupečatljiva i tek prosječna uz poneke izuzetke koji se vežu jednim dijelom uz onu koja ide uz glavni karakter igre.
Identitet Dragon Age serijala nikada nije bio vezan uz taktički tip combata. Taj serijal je od svog drugog dijela imao akcioni combat, da su developeri Biowara od samih početaka željeli da se on veže uz njega onda onaj akcioni ne bi niti uvodili već u drugom dijelu nego bi samo ponavljali koncept prvog dijela. Mnogi igrači nikada nisu niti koristili taktički tip combata niti opcije direktnog upravljanja suborcima u punom smislu u kojem su one bile zamišljene. Identitet DA se uvijek ponajviše bio vezao uz kvalitetu stila storytellinga koju Bioware ima a mislim da će taj dio biti dobro odrađen i u Veilguardu. To što developeri nisu napravili igru po konceptu po kojem ti zamišljaš da su je oni trebali ne znači da oni nemaju viziju dobre RPG igre, već sama činjenica da oni stvari iz igre u igru mijenjaju i žele uvađati neke novotarije dokazuje da su kreativni za razliku od npr. ekipe iz Ubisofta koja kopira jedan te isti gameplay non stop. Kao što sam bio rekao ranije ovo što je Bioware sada napravio sa Veilgurdom nije ništa puno drugačije od onoga što je Square bio napravio sa njegovim Final Fantasy serijalom kada je sa novim nastavcima odlučio napustiti taktičku borbu na poteze koju je dugo bio prije toga bio koristio u njemu kako bi se usmjerio isključivo akcionom tipu igre a novije FF igre prema onom što vidim uopće nisu loše prihvaćene od strane igrača.
I za kraj ja ću itekako biti zadovoljan sa Veilguardom kojeg sam već bio naručio ako će priča u igri biti dobra a borba kvalitetno i dinamično odrađena u GOW stilu sa Mass Effect taktičkim elementima uključivanja u nju suboraca…
Loghain
@moordrak, 28.10.2024 - 01:39Evo ti i videa o kojem sam govorio…
https://youtu.be/yHNysdrCUKU?t=1
moordrak
@Loghain, 28.10.2024 - 11:18Pere me temperatura i nisam baš sasvim svoj… ugl. pogledao sam video. Sve što ću reći, ovo nije DA. To je nešto, ne znam ni sam što. Telegrafiranje NPC-oviskih poteza. Bože dragi. Podsjetio si me koliko loše sve ovo izgleda. Valjda nešto najgore što sam ikada u svojem gamerskom životu vidio. Užas. Koliko glup moraš biti da ne vidiš tko te napada i otkuda.
Gle, igram gatcha igre. Puno njih. I one su blještave, pune efekata sa fenomenalnim animacijama. U DAV-u do sada nisam ništa vidio što bi me oduševilo. Generičko govno sa potencijalno dobrim lore-om. A i tu me strah što su napravili.
Sistem combata može istovremeno biti zabavan i izazovan. Ovo u DAV-u je očaj. One man army. Kažeš ionako nitko nije koristio više likova u gameplayu. Samo ako je retardirani ograničeni nemaštoviti buttonpusher sa inteligencijom u visini sobne temperature. Ne mogu vjerovati da se osnove ne znaju. Nije ni čudo što je gaming otišao u k*ac. Igre igrane prije 15-20 godina današnjoj, zoomerskoj publici, nisu privlačne. Posve jasno. Teško je zadržati fokus na nečemu duže od 15 sekundi.
Spominjao si i stalno se držiš ME-a. Daj shvati, DA nije ME. Ako je BioWare sa DA htio krenuti novim smjerom, onda su trebali potegnuti nekakve drugačije, radikalnije poteze i napraviti prekretnicu. Naravno, treba se imati muda za to. Znamo svi da je BioWare kolektivno bezmudan već dugo, dugo vremena.
Ne bi bilo korektno od mene kuditi mlađe generacije zbog njihovog neiskustva zato sorry svima koji su se našli uvrijeđeni mojim komentarom. Stvar je što sam puno toga igrao, puno toga probao i žao mi je kada mi nekakvi bezvezni štrumpfovi pokvare nešto što mi je ostalo u dobrom sjećanju. BioWare je samo ime. Ne znam da li je originalnu ekipu autora DragonAgea itko išta pitao.
Iako je moje vrijeme intenzivnog uživanja u igrama davno prošlo, tu i tamo se pronađe neki biser koji me u potpunosti obuzme. Finiširati ću sa jednom provjerenom tvrdnjom: Danas se rade igre za neke nove klince. Vjerovali ili ne, teško se pomiriti sa time 🙂
Loghain
@moordrak, 28.10.2024 - 15:42Apsolutno se ne slažem oko stvari koje si sada bio napisao i vidim ih poptuno drugačije tebe. Prestani izvrtati moje riječi i shvati smisao onoga što sam bio rekao. Ja nisam nigdje bio rekao da “ionako nitko nije bio koristio više likova u gameplayu” kako si to ti bio naveo nego da masa igrača a posebno ona koja voli akcione igre nije koristila tu opciju ili ako pak je da je onda to koristila samo povremeno jer oni preferiraju i vide izazov u drugačijem tipu gameplaya od tebe i vole bazirati njihovu igru na vođenju jednog glavnog karaktera u RPG-ovima kojeg su sami oformili i odabrali na početku igre a druge vide više kao pomoćne likove koji služe u igri da nadopunjavaju njegov combat. Također shvati da klasični RPG-ovi sa akcijskim tipom combata poput God of War-a, Witchera, novijih Final Fantasya i Elden Ringa dokazuju da akcione igre u kojima se igranje svodi na stalno upravljanje jednim karakterom mogu biti itekako izazovne i da borba u njima može biti zabavna. Osim toga ja vrlo dobro shvaćam da je ME drugačiji tip RPG–a od Dragona Age i nisam nigdje bio spomenuo da mislim kako combat DA treba biti isti kao onaj iz ME nego sam ga samo spomenuo radi toga da opišem kako će sučelje upravljanja suborcima biti slično u DAV kao u tom serijalu te bio rekao da je namjera devova za ovu igra bila da se onaj glavni combat svede na borbe u stilu GOW serijala. U novijim Final Fantasy igrama poput Final Fantasy XVI koji je vrlo dobro prihvaćen od strane igrača i ima ocjenu od 8.4 na Metacritu se borba svodi također na sličnu onoj koju če DAV imati, tj. na kontroliranje jednog karaktera dok su njegovi suborci upravljani od strane AI sa mogućnosti toga da im se izdaju naredbe tako da smjer kojim je Bioware bio krenuo sa ovom igrom uopće nije neuobičajen za takve tipove igara. Uglavnom kako god bilo vrijeme će na kraju pokazati to kako će ova igra biti prihvaćena od strane igrača i kako će se široj populaciji igrača borba u njoj svidjeti nakon što ona izađe a ja sam osobno gotovo siguran da će combat u njoj biti daleko bolji nego onaj u Assassin Creed igrama koji si ti bio odigrao do platinuma iz razloga koje sam bio naveo u ranijem postu.
A što se tiče toga što misle originalni devovi DA koji su bili u Biowaru od samih njegovih početaka oko novog combata u DAV ovo je dobar primjer…
https://www.gamespot.com/articles/former-dragon-age-producer-says-the-veilguard-is-first-entry-in-the-series-with-combat-thats-actually-fun/1100-6524413/
moordrak
@Loghain, 28.10.2024 - 17:28Slažem se da se ne slažemo u mišljenjima. Vidjet ćemo jako brzo kako će Veilguard proći.
Njuškao sam malo po videima i već ima razilaženja u rasponu ocjena što mi govori da od pričanja nema ništa. DAV treba probati. Drago mi je što smo vodili ovaj duel jer oboje imamo valjane argumente za i protiv DAV-a. Osobno, volio bih da su išli možda malo više u smjeru akcije i da su se u potpunosti riješili nekih, u današnje vrijeme, zastarjelih mehanika . Ako su već krenuli u promjene, trebali su ih do kraja iznijeti. Evo, linkat ću ti jedan video što kaže čovjek koji je proveo pedesetak sati u igri. Zanimljiv materijal :) Opet kažem, trebati će probati DAV. Ionako nemam volje za igranje nečeg prekompliciranog, a svrbi me 70€ u džepu 🤣
Loghain
@moordrak, 28.10.2024 - 23:23Evo sada sam i ja pogledao nekoliko videa od fanova Biowarevih serijala i RPG žanra kao i gamera općenito i vidio da se i među samim Biowarevim fanovima mišljenja oko DAV dosta razlikuju. Tako da se slažem sa tvojom ocjenom da svatko uglavnom tko želi stvarno vidjeti kako igra djeluje za njega treba da ju sam i isproba jer ima tu dosta i subjektivnosti i preferencija oko toga što netko stvarno voli tako da ocjene raznih kritičara ne treba odmah uzimati odmah zdravo za gotovo. A ovo što kažeš oko raznih ocjena me uvelike podsjeća na situaciju oko filmova koji su bili izašli ove godine, npr jedna Dina 2 je dobila jako dobre ocjene od kritičara a kada sam ju išao gledati u kino pitao sam se što ja tamo radim jer mi je bila strašno dosadna i doslovno djelovala nedovoljno sadržajna sa jako slabom pričom dok mi je jedan Joker 2 sa Joaquin Phoenixom kojeg su kritičari oštro napali bio jedan od boljih filmova koje sam bio pogledao ove godine iako nije bio na nivou remekdjela što je jedinica bila ali za žanr koji predstavlja a koji je kombinacija mjuzikla i kazališno-umjetničkog tipa drame mi djeluje sasvim solidno.
Ono što mogu sa sigurnošću reći za DAV je to da iako ja preferiram akcijski stil borbe u RPG-ovima da mi uopće ne bi smetalo da je Bioware bio zadržao oba stila borbe i akcioni i akcijski kao i u DAI, isto tako da mislim da bi bilo bolje da je zadržao dizajn likova kao u Inquisitionu umjesto ovoga što smo dobili sada te qunaria kao u DA2 te da bi priča bila svakako bolja da su se EA i Bioware potrudili zadržati Davida Gaidera koji je bio alfa i omega što se tiče priče ovog serijala a koji je bio napravio neke od meni omiljenih likova poput Loghaina, Cassandre, Morrigan, Fenrisa i Leliane a koji je svojim stilom pisanja uvijek davao mračniji ton serijalu…
Od svih videa koje sam bio vidio sa kritikama DAV ovaj od Mortismala mi nekako djeluje najobjektivnije…
https://www.youtube.com/watch?v=xCz1ITSy2O8
Loghain
@Loghain, 28.10.2024 - 23:34Opet sam se zajebo brzo pišući bez kontroliranja teksta tako da sam duplo napisao odmah u tekstu, mislim kako je konačno došlo vrijeme da HCL uvede opciju editiranja teksta…
Loghain
@moordrak, 28.10.2024 - 16:33Evo još jednog:
https://www.eurogamer.net/dragon-ages-original-creator-david-gaider-praises-the-veilguard-reveal
moordrak
@Loghain, 28.10.2024 - 17:44Nego, đizus faking krajst, od kritike stotke lete k’o blesave! Ja ću samokaznit nane mi pokojne! Hoće li opet biti općeg pokolja čim se ocjene publike otvore, pitam se pitam. 🤣🤣🤣 Treba zapratit ovo…
bluda
@Loghain, 28.10.2024 - 21:28Evo i ovo
bluda
@bluda, 28.10.2024 - 21:29Snake666Doctor
27.10.2024 - 18:54Hard pass ovo
Marac Marko
28.10.2024 - 21:13Igra bobi prve recenzije 9/10, 5/5 a ovi gire pukli ko kokice..
Na kojim ste vi trsvama da mi je znati 🤭
moordrak
@Marac Marko, 29.10.2024 - 18:49Nisi baš ubro o čemu se ovdje radi jel tako. Odgledaj video.
Marac Marko
@moordrak, 29.10.2024 - 19:10Uglavnom, jasno i kratko meni igra izgleda top! Po mome gustu i vec je kupljena
moordrak
@Marac Marko, 29.10.2024 - 19:52Bravo! Samo uživaj 👍Zaigrat ću je i ja. Za koji mjesec. Iskrsnuli mi neki nenadani troškovi.