Druga sezona serije The Last of Us bi se mogla bitno razlikovati od igre
Prva sezona serije The Last of Us je službeno potpuna, pa je vrijeme da se okrene drugoj sezoni. A u drugoj sezoni bi se neke stvari mogle bitno razlikovati od same igre, poručuju nam producenti.
Serija The Last of Us danas je zaokružila priču iz prve igre s posljednjom epizodom naziva “Look for the Light”. Očekivano, održana je i konferencija za medije gdje su izvršni producent Neil Druckmann i Craig Mazin odgovarali na pitanja i dotakli se teme druge sezone serije.
“Kad smo napravili igru, imao sam nevjerojatnu sreću da smo pronašli Ashely Johnson. Ne mogu zamisliti tu verziju Ellie bez nje. A onda smo nekako opet imali nevjerojatnu sreću sa Bellom. Imamo jako puno sreće da imamo Bellu i ostatak ekipe koji ste vidjeli kroz čitavu sezonu. Jedini scenarij u kojem bi razmišljali zamijeniti Bellu je kada bi nam rekla dečki dosta, ne želim više raditi s vama. Ni tada nismo sigurni da bi je pustili.” – rekao je Neil Druckmann.
Craig Mazin se pak osvrnuo na nadolazeću sezonu serije, izjavivši da je priča iz druge igre puno veća, implicirajući da bi priča iz TLOU Part II mogla biti podijeljena na dvije sezone.
“Druga sezona će biti drugačija, kao što je i ova sezona drugačija od igre. Ponekad će to biti bitno drugačije, ponekad neke sitnice ali biti će drugačije sigurno. Biti će svoja. Neće biti kopija igre, nego serija koju Neil i ja želimo napraviti.” – izjavio je Mazin.
Tony Ghost 1811
13.03.2023 - 17:32Sumnjam da ce bitne stvari biti drugacije.
Wolf Rage
13.03.2023 - 17:53Neil Druckmann mi ne nešto ko ona dva debila David Benioff i D.B. Weiss tako da njegovo laprdanje ne shvačam ozbiljno.
blacklist0907
@Wolf Rage, 13.03.2023 - 18:33Niti blizu…lik je stvorio svoju pricu dok ona dvojica ništa
PCGamer
@Wolf Rage, 13.03.2023 - 18:50Ne kuzim zasto? Lik napravio dvije je*ene igre. A mislim da je sudjelovao i u razvoju Uncharteda 2 i 4..
Wolf Rage
@PCGamer, 13.03.2023 - 19:31Pa jer je upropastio priću u drugom dijelu na veliko..bar za mene..kao i ova dva gore navedena 8.sezonu..
Zoran Žalac
@Wolf Rage, 13.03.2023 - 19:48Većina se ne slaže s tobom. Priču te igre su najboljom u 2020. proglasili i developeri drugih igara (DICE Awards) i sami igrači (Golden Joystick Awards). Osobno se ne bih složio, meni je 2020. bilo i boljih priča, ali činjenično je situacija drugačija nego s Game of Thronesom, za kojega većina ljudi ima negativan sentiment o završetku (4.0 ocjena nakon 253 tisuće recenzija na IMDB).
SonOfZeus
@Zoran Žalac, 13.03.2023 - 22:13Jako dobro – no igra se prodala ispod očekivanja i svi znamo zašto.
Zoran Žalac
@SonOfZeus, 13.03.2023 - 22:34Zadnje što su potvrdili je preko 10 milijuna, pa ne bih rekao ispod očekivanja. Jedino što su očekivali da će toliko prodati u mjesec dana a ne u dvije godine. Al eto, nisu očekivali ni to da će 80% priče leakat mjesec dana prije izlaska igre, što je bio rijetko viđen presedan za jednu takvu story-based igru.
SonOfZeus
@Zoran Žalac, 13.03.2023 - 23:43Ragnarok prodao 10m 2 god brze 🙂 a meni osobno je TLOU 2 bila najiscekivanija igra desetljeća, a vjerujem da nisam jedini. Pogledao let’s play i gameplay/grafika je top notch, ali se ne mogu niti ću se ikad sloziti sa direkcijom kojom je priča otišla. Sigurno je leak utjecao na to jer znam da bi i ja osobno prednarucio da nisam vidio da određeni lik umire.
Ranzo
@Zoran Žalac, 14.03.2023 - 10:10Ne bih se složio s tim da se većina ne slaže s njim. Mislim da je po pitanju te igre publika podjeljena negdje cca po sredini (čemu su dokaz i loše prodajne brojke za jedan nastavak TLOU-a), a nagrade koje developeri daju sami sebi su jednako bitne kao i Oscar-i. Mislim da je po pitanju prodajnih rezultata SonOfZeus u pravu…10 milijuna u 2 godine je dobra brojka za neku drugu igru, ali ne za TLOU nastavak. A za to je najviše odgovoran Druckmann kao glavni čovjek studija. Prva sezona serije je uz brojne mane ipak ispala solidna, a sad svi čekamo kako će se to sve skupa nastaviti uz potpuno pravo skepticizma.
Zoran Žalac
@Ranzo, 14.03.2023 - 11:34Mislim na većinu onih koji su odigrali igru. Što o toj priči misli netko tko nije odigrao, to me ni ne zanima tbh.
Ranzo
@Zoran Žalac, 14.03.2023 - 23:43Pa čisto sumnjam da svi koji kritiziraju igru istu nisu odigrali. A kritike su brojne. Ne znam nijednu drugu igru koja toliko vremena nakon izlaska i dalje uzrokuje ovakve rasprave na skoro svakom vezanom članku. Osobno sam je odigrao i lošiju priču u jednoj ‘ozbiljnoj’ igri nisam vidio. Također svi koje znam više manje imaju isti stav. A koliko od ljudi koji komentiraju online, pozitivno ili negativno, nije tj. je odigralo nije na meni da pouzdano tvrdim. Činjenica je da je publika od početka podijeljena. I to je nepobitno.
Zoran Žalac
@Ranzo, 15.03.2023 - 09:42Ne kažem da kritiziraju igru samo oni koji ju nisu odigrali. naravno da je publika podijeljena. Ali 10 milijuna prodanih primjeraka i stotine nagrada (izglasanih od samih igrača) nisu baš došle… niotkud. Okej, možda to nema isključivo veze sa samom pričom, ali kad je TLOU u pitanju ne mislim da se itko previše osvrće na gameplay. Tj. nitko neće reći da je TLOU 1 ili 2 bio super igra zbog svojih zagonetki. Jer… nije. Nitko neće reći da je bio dobra igra zbog slobode u gameplayu. Jer… nije. Dvije stvari po kojima se TLOU serijal uvijek isticao su priča i tehnička izvedba / prezentacija. A nekako čisto sumnjam da su ljudi birajući goty zlatnog dabra 2020. birali na temelju grafike. Da je tako, Ghost of Tsushima bi trebao dobiti kao stilski impresivnija i vizualno raskošnija igra. Publika je podijelena, to je istina, ali nemam dojam da je podjela 50:50. Opet kažem – odnekud je moralo doći 6 milijuna prodanih primjeraka kad se izuzmu preorderi. I odnekud je moralo doći 114 Reader’s Choice nagrada. Nisu ti podaci izmišljeni.
Ranzo
@Zoran Žalac, 16.03.2023 - 19:15Ma daleko od toga da igra ima izražene kvalitete i da je u nekim aspektima jedna od vodećih primjera u industriji igara kao što je i većina ND igara. Mislim da se stvorilo i dosta nepotrebne kontroverze zbog politike. Ali isto tako vjerujem da je velik broj igrača nezadovoljan isključivo zbog narativa. Ja upadam u taj kamp. Možda si i u pravu, možda nije 50% podjela. To je iskarikirana izjava da se ukaže na to da je podjela značajna što osobno smatram da je.
SanKa
@Ranzo, 15.03.2023 - 12:44zasto ti je prica losa ? ozbiljno pitanje
Ranzo
@SanKa, 16.03.2023 - 19:27Moje osobno viđenje da je struktura narativa loša. U sred igre kad su zaplet i napetost radnje u strelovitom porastu to se sve naglo presječe i priča kreće iz početka sa novim likom. Meni je to razbilo imerziju i totalno sam izgubio interes. Možda su te radnje trebale biti isprepletene na drugi način. Također jedan sam od onih kojima jednostavno ne paše način na koji je Joel završio. Smatram da su on i Ellie glavni likovi ove priče, a TLOU2 nije originalno djelo nago nastavak koji je po meni morao poštivati ono što je izgrađeno i prezentirano u prvom dijelu. Smatram da to nije napravljeno ispravno. Ta igra se čekala 7 godina i ako se morala nastaviti ja sam taj nastavak htio igrati sa ista dva glavna lika. Nije to morao biti sretan završetak, dapače očekivao sam nekakav tragičan kraj, ali ne na ovaj način. Abby je mogla biti dodatan lik, ali smatram da joj se predalo previše pažnje. Znači nemam problem sa generalnom idejom i premisom, jednostavno mi je to izvedeno na loš način i to ne u samo jednom segmentu nego u skoro svim segmentima priče. Također ima dosta dijaloga koji su bljutavi, kakvih u prvom dijelu nema ni jedne riječi ni slova. I tu je po mom viđenju opala kvaliteta. Ali isto tako ne smatram da su ljudi koji vole igru u krivu. Jednostavno nije univerzalno obožavana kao i prvi dio. I irititra me kad se svaka kritika igre karakterizira kao nekakvo hejtanje marginalnih skupina i slično. Eto, pokušaj objašnjenja kroz komentar, nadam se sam to donekle razumno objasnio. I svaka čast na tome što si postavio pitanje na normalan način, ako si to stvarno mislio.
Lazy
@Wolf Rage, 13.03.2023 - 20:54Uf prica je boomba u drugom dijelu, frajer me ubio s tim da volim “antagonistu”, kako hebemu hhh…
SanKa
@Wolf Rage, 15.03.2023 - 12:43briješ, drugi dio je vrhunski, meni jos bolji nego prvi. najbolji narativ sto sam ikad vidio u igrama. ako 90% toga bude u 2. sezoni, bit ce odlicno
mocii
@Wolf Rage, 13.03.2023 - 22:53Uff nemoj ga sa tim idiotima usporedjivat.”Danny forgot about the iron fleet…” jao ptsd dobijem
YoyoOyOy
13.03.2023 - 18:14Nije niti prva sezona bila baš 100% ko igra ali kao serija mi se ne sviđa, igra je 10x bolja i prestao sam gledati
blacklist0907
13.03.2023 - 18:32Znaci Joel bu preživio
Vladimirdnx
@blacklist0907, 13.03.2023 - 20:05Ako prezivi prestajem da gledam 😳
TheBossOfTown
13.03.2023 - 19:33Ako će išta mijenjat, neka porade na pacingu i akciji. Znam da se radi o seriji u kojoj je naglasak na dramski dio više nego akcijski, međutim, na kraju je ostao dojam da je to sve loše izbalansirano ispalo. Inače, serija je dobra, i jedna odrijetkih dobro odrađenih adaptacija video igara… Ali da ima svojih mana – ima, itekako.
deadpoll
@TheBossOfTown, 13.03.2023 - 19:39Slazem se, po meni nakon druge epizode velik pad u kvaliteti . Minusa vise nego pluseva.
TheBossOfTown
@deadpoll, 13.03.2023 - 20:10Da. Prve dvije su bile odlične. Istaknuo bih možda još petu i osmu, s tim da i one imaju puno toga kvalitetnog izbačenog – za petu zaraženi u kanalizaciji, kod osme dio gdje zaraženi napadaju Ellie i Davida. Taj dio bih posebno istaknuo, jer je to nedostajalo da i mi kao gledatelji na tren povjerujemo da je David pozitivac.
kebbab
13.03.2023 - 19:41Pa i prva se bitno razlikuje od igre. Druga će tek biti katastrofa.
djosic85
13.03.2023 - 20:02Zašto drugačije od igre? Šta li sad kuhaju ova dvojica? Znam da će opet ić na dramu i nasilje pokušat maksimalno smanjiti, ali priču se ne smije dirati, to jedino valja…
SonOfZeus
@djosic85, 13.03.2023 - 22:12Neće ubit Joela 😉 skuzili da je losa ideja
djosic85
@SonOfZeus, 13.03.2023 - 22:53Ma šta ti je, joelu je presuđeno već u prvoj ili drugoj epizodi. Nego zanima me šta će napravit s Abby. Oće ta ženska bit tipičan negativac ili će bit ko u igri da su svi negativci
Gebro_gaming891
@SonOfZeus, 14.03.2023 - 07:07Nema smisla uopće pravit drugu sezonu ako Joel ne umre.
Artyom
13.03.2023 - 20:35No Pedro, No Fun! Pa sad da vidimo imaju li muda isti fijasko napravit i u seriji…
Arnero
13.03.2023 - 22:11Ima nade
mocii
13.03.2023 - 22:55Vise Indonezije molim! Taj backstory segment ima toliko potencijala.
Darac83
@mocii, 14.03.2023 - 17:02Slažem se!
SanKa
@mocii, 15.03.2023 - 12:46to je bilo iznimno zanimljivo, nadam se da ce bit jos dijelova kako je doslo do pandemije
Dzoyss
14.03.2023 - 01:34I zamisli sad ispune želju publike koja nije igrala igru i onda vidimo kako Pedro taslači Belu 😂 Ja bi odmah prestao da gledam ako se to desi
Fenner
14.03.2023 - 07:41Niti prva sezona mi nije nekaj, tako da drugu najvjerojatnije neću gledati…. Današnje serije su sprdnja! Nedostaju mi nove serije tipa Breaking Bad, Narcos, Peaky Blinders, True Detective, Eastbound & Down itd… Sve serije unazad dvije do tri godine rađene po igrama ili knjigama su jedno veliko ruglo!
Josip999
14.03.2023 - 14:28Vrhunska prva sezona i jedva čekam buduće. Ne sumnjam da će biti još i bolje budući je TLoU2 apsolutno remek djelo gaming industrije koje zaslužuje i više sezona. Neka ponovno malo nešto promijene, posebno neka ispričaju moćne i dirljive priče kao u fantastičnoj trećoj epizodi prve sezone. Bella obavezno neka nastavi i dalje, i samo naprijed Mazin i Druckmann, radite vrhunski svoj posao i ne obazirite se na male ucviljene mrzitelje i kretene. 🙂
Master88
14.03.2023 - 15:32Ako u drugoj sezoni Joel stuče glavu Abby to bi moglo vrh biti 😄.
SanKa
15.03.2023 - 12:42“Druga sezona će biti drugačija, kao što je i ova sezona drugačija od igre. Ponekad će to biti bitno drugačije, ponekad neke sitnice ali biti će drugačije sigurno. Biti će svoja. Neće biti kopija igre, nego serija koju Neil i ja želimo napraviti.” – izjavio je Mazin.
Kako ne reci nista
SanKa
15.03.2023 - 12:47iskreno se nadam da ce biti vise akcije i vise infecteda…nek prate pricu ko 1. sezona i bit ce top