HCL.HR

Glumac iz serije The Last of Us otkrio zašto nije htio igrati igru

Zoran Žalac 02.02.2023.   •   79 komentara   •   Filmovi i serije


Glumac Nick Offerman, koji je u seriji The Last of Us utjelovio lik Billa, otkrio je da je prije 25 godina odustao od igranja videoigara.

Čini se da nitko od istaknutih glumaca u seriji The Last of Us nije odigrao igru po kojoj je serija rađena. Čuli smo već da je Pedro Pascal rekao kako nema talent za igranje igara, a Bella Ramsey dobila je savjet od tvoraca serije da ne igra igru. Sad je slično priznanje dao i Nick Offerman, glumac koji je u trećoj epizodi prve sezone dobio znatno više pozornosti nego je njegov lik (Bill) dobio u samoj igri.

Gostujući u emisiji Jimmy Kimmel Live, Offerman je otkrio da ni on nije igrao The Last of Us te je ponudio svoje objašnjenje zašto.

“Prije 25 godina igrao sam svoju zadnju videoigru. Jako sam popustljiv i izgubio sam par tjedana igrajući igru zvanu Banjo-Kazooie. Dva tjedna su mi proletjela i sporo kapanje dopamina bilo je tako ukusno. Onda to završi i kažeš si da si pobijedio. I odmah sam se zapitao što sam učinio sa svojim životom. Zato sam odlučio da to više neću raditi, i sva sreća da jesam jer su igre postale tako dobre, kao The Last of Us, da se nisam ostavio toga mislim da bih bio u podrumu i ne bih ni išao na audicije za serije poput ove.” – izjavio je Offerman.

Komentari (79)

  • mamojebac

    02.02.2023 - 17:28

    Haha lik je na kul način htio reći da su igre gubljenje vremena

    • DaDo224

      @mamojebac, 02.02.2023 - 18:11

      Za razliku od filmova i serija koje spadaju u sam vrh produktivno provedenog vremena 😀

    • mamojebac

      @DaDo224, 02.02.2023 - 21:35

      Doslovno za sve tako možeš reci, samo ovisi o temi isugovorniku haha

    • mocii

      @mamojebac, 03.02.2023 - 02:18

      Nekad su jedino prakticnije jer mozes jesti i gledat. Kad se uzivim u FM zaboravim vecerat 🥲

    • mamojebac

      @mocii, 03.02.2023 - 08:37

      True! Tako i sam 😅 zaboravim ponekad i disati, no zato sam se znao obuci u odijelo kad je finale LP 😂

    • Darac83

      @mamojebac, 02.02.2023 - 19:28

      Mislim da ne…

    • mamojebac

      @Darac83, 02.02.2023 - 21:36

      Tako sam ga ja shvatio

    • mamojebac

      @Darac83, 02.02.2023 - 21:36

      Da moram izvuci zaključak u lektiri, eto recimo da bi to bio hahaha

    • gamer12345

      @mamojebac, 02.02.2023 - 21:21

      Ne bih rekao da su igre gubljenje vremena, samo se treba znat rasporedit vrijeme provedeno na igre

    • mamojebac

      @gamer12345, 02.02.2023 - 21:35

      Daleko od toga, uostalom kako za užitak možeš reci da je gubitak vremena

    • DaDo224

      @mamojebac, 03.02.2023 - 07:49

      Da se razumijemo, ja ni igre ni filmove ni serije ne smatram gubljenjem vremena i u potpunosti se slažem sa tvojom izjavom. Ako osoba u nečemu uživa, to nikako nije gubljenje vremena. Problem s ovim našim kutem zemaljske kugle je u tome što se to generalno smatra gubljenjem vremena, a svakodnevno ispijanje piva u kavani uz nogometnu utakmicu ne. Ima i to svoje čari te prakticiram i to s vremena na vrijeme, ali za mene je upravo takva aktivnost potpuno gubljenje vremena.

    • mamojebac

      @DaDo224, 03.02.2023 - 08:39

      Ja dok sam bio klinac, roditelji su mi za svaki problem koji sam mogao riješiti znali reci da mi je to zbog igrica hahaha

    • Goblin

      @mamojebac, 03.02.2023 - 12:40

      Da li je gubitak vremena ili ne nije pravo pitanje, već da li je dobro ili loše za čovjeka, a tu treba opet postaviti pitanje o umjerenosti ili pretjerivanju, a pretjerivanje u uživanju nikako nije dobro… op odjednom imam 120 kila, op nema se šta gledat sve su serije danas sranje, op kupio sam 20 igara na zadnjem steam sejlu a niš mi se neigra, op drmnio sam lajnu al neš me nepuca…

    • mamojebac

      @Goblin, 03.02.2023 - 16:28

      Nemoj me krivo shvatiti, no mislim da nije bitno jel loše po čovjeka ili ne. Kvalitetna izobrazba i kultura življenja će “same” napraviti od čovjeka to na što ti ciljaš.
      Ja smatram da pojedinc(od 18. godine), može svojim životom upravljati kako god on to želi.
      Ja se slažem s tobom, samo to ne bi nikome nametao.

    • SanKa

      @mamojebac, 03.02.2023 - 09:39

      lik ima skoro 60 godina, naravno da ne igra igre..ako nije bio gamer, nece ni sad postati…plus ima osim glume i pravi posao, izrada namjestaja od drveta, kad da stigne

    • mamojebac

      @SanKa, 03.02.2023 - 16:38

      Lik kaže da je probao igru prije 25 godina.

      I vjerujem da ovdje više-manje svi imaju glavne obaveze posao/škola, te uz to možda još dodatnu praksu/zaradu/sport bilo kakve vrste, itd.. i opet na neki način svi nešto peglamo jer inače ne bi posjećivali ovaj portal 😀 a dali bi trebao sad postati gamer u skoroj 60., nemam pojma šta bi ti rekao haha

    • mamojebac

      @SanKa, 03.02.2023 - 16:44

      Jer ovo mi je kao ono .. da nisi pušio sad bi vozio mercedesa lol

  • Emexs

    02.02.2023 - 17:34

    To ti je ono kad pogledas AC i pitas se sta si sve mogao nauciti / uraditi za 100 + sati. Zato igre od 20 sati su najbolje, odigras caskom i miran dok druga ne izadje koja te zanima.

    • Skoropazao665

      @Emexs, 02.02.2023 - 19:26

      Pa isto kao da si odigrao 5 igara od 20 sati. Slaba ti ta logika

    • Darac83

      @Skoropazao665, 02.02.2023 - 19:29

      Nije. Vidio si nešto drugo, možda naučio nešto drugo, a ne ponavljao jednu te istu radnju 100 sati.

    • HeimdallTheWhite

      @Darac83, 02.02.2023 - 21:02

      Da da. Nista gore od grindanja na ubisoft nacin 🤷🏼‍♂️

    • mamojebac

      @Darac83, 02.02.2023 - 21:38

      Čuvaj se onoga sto je vježbao jedan potez 100 sati, ne onoga koji je 5 sati vježbao 20 poteza 😝

    • Darac83

      @mamojebac, 02.02.2023 - 22:08

      Jadan je taj ako mu se sav skill svodi na jedan potez. 😉

    • mamojebac

      @Darac83, 03.02.2023 - 08:40

      Zato igru od 100h prodje napamet 😎

    • Darac83

      @mamojebac, 03.02.2023 - 17:38

      Ok, a što ima od toga?

    • mamojebac

      @Darac83, 03.02.2023 - 19:54

      Ne znam šta on ima od toga, ali ja imam sarkazam haha

    • Darac83

      @mamojebac, 03.02.2023 - 21:32

      Pošteno. 😊

    • Emexs

      @Skoropazao665, 03.02.2023 - 04:48

      Da ali mjesecno mi izadje 1 od 20 sati ,ponekad 2 kad je mjesec dobar. Zamisli da vecina prate trendove pa da je svaka Ubisoft grind ne bih imao volje igrati. Tako da pricam u globalu nisam toliki freak da odigram 5 mjesecno.

    • Lepoglava

      @Emexs, 02.02.2023 - 19:35

      E ima nekaj u tome.100 sati je dovoljno za osnovno ili srednje znanje nekog jezika npr Kad sam na Monster Hunter Generations vidio brojku od 400 sati bacilo me u depru. Ali da sam uživao, jesam isto kak i danas uživam u drugim igrama i nikada se neću toga odreći.Živjeli

    • Sinek

      @Lepoglava, 02.02.2023 - 22:28

      da ali kad dodjes s posla mrtav nije isto uciti francuski ili javu ili mozda ugasiti mozak i rokati doom ili odvoziti par krugova po nurburgringu. nekad sam i ja tako vagao sate i mislio sto sam mogao ali danas me nije briga, kao sto kazes. uostalom, albumi, filmovi i igre su ono sto me pomoglo formirati kao osobu a ne jezici, photoshop i excel

    • Lepoglava

      @Sinek, 03.02.2023 - 10:48

      Apsolutno se slažem i potpisujem sve što si napisao

  • Dick Johnson

    02.02.2023 - 17:37

    Pol cuke dnevno uvrh glave. Vikendom malo vise.

    • Rastmahatta

      @Dick Johnson, 03.02.2023 - 07:24

      Vikendom noćna smjena da se nadoknadi

  • DjokaBA

    02.02.2023 - 17:41

    Ron Swanson jedan i jedini, bas mi nije odgovarao u nekim scenama iz ove epizode . 😀

    • dragansimic22

      @DjokaBA, 03.02.2023 - 09:09

      pričaš kao da je u pitanju glumac razine Henry Fonde ili Marlona Branda

    • DjokaBA

      @dragansimic22, 03.02.2023 - 09:29

      U al si ti neki naporan lik, sve ti smeta. NIsam ni imenovao glumca, nego lika kog tumaci u seriji.

    • dragansimic22

      @DjokaBA, 03.02.2023 - 09:58

      lol, mislio sam da se tak zove, baš sam sad ukuco na youtube par scena, smeće od serije

  • kebbab

    02.02.2023 - 19:24

    Mah,nećeš ništa propustiti. Ako sumiram prve tri epizode, u usporedbi s igrom, neke scene su previše razvučene, neke previše skraćene,a nekih uopće nema. Scenarij je skroz promašen, koliko se sjećam u Kapitol nisu ušli zaraženi već Fedrini vojnici koji su već ranije ubili preprodavače koji su čekali Ellie. Također su spore zamijenili za “korijenje” preko kojeg zaraženi znaju gdje si ako nagaziš na njih. Mislim da ne trebam spominjati treću pe.er epizodu. Kad se dodaju još jako loša atmosfera i dva ubijena klikera u tri epizode, ovo ispada jako loša drama koja sem imena likova nema veze s TLOU pričom. Već se bojim što će biti u sljedećim epizodama, a kamoli u navodno potvrđenoj 2. sezoni serije.

    • Darac83

      @kebbab, 02.02.2023 - 19:32

      Ne slažem se. Sve što govoriš su malo izmjenjeni detalji koji ne mijenjaju ništa u glavnoj priči. Atmosfera je dobra, a ni u igri se ne nasrećeš pretjerano klikera prije Billa…

    • kebbab

      @Darac83, 02.02.2023 - 19:47

      Kako? Imaš prvo 3 klikera u onoj zgradi koju serija izreže u početku druge epizode. Pa u muzeju su 3-4 pa u podhodu (serija je izrezala) ima jedno 5-6…

    • Darac83

      @kebbab, 02.02.2023 - 22:12

      Dakle neusporedivo sa kasnijim dijelovima igre gdje ih bude po 5-6 u prostoriji. Ionako ih ni u igri nema na horde. Dakle, ako sam shvatio, ti zamjeraš što nisu doslovno prenijeli gameplay i cutscene iz igre na seriju? Bi li ti to bilo zabavno gledat?

    • kebbab

      @Darac83, 02.02.2023 - 22:46

      Ovo stvarno nije normalno kakvo neki imate razmišljanje. Pa jesi igrao igru? Ovo treba da bude putovanje kroz Ameriku i preživljavanje. Kao neka zaraza uništila svjet i svi zabarikadirani u karantenama jer kao vani je opasno ali Joel stiže do Billa i najverovatnije svog brata ubivši dva klikera?? To mora da je opasan svjet, barem je takav “osjećaj”. Naprave 1h i 15 minuta epizodu da nam objasne priču geja Billa??? Jedva čekam da vidim 3-5 minuta lizakanja između Ellie i Riley i kako je Ellie dobila onaj ugriz, ako uopće i bude. To je ono što gore spominjem promašen scenarij, ono što je bitno maksimalno skrate ili uopšte nema a ono što netreba i nije bitno (gej Bill) razvuku na cjelu epizodu.

    • kebbab

      @kebbab, 02.02.2023 - 22:55

      I kad je bilo rečeno 9 epizoda znao sam da neče valjat jer da bi bilo dobro treba bar 15-20 epizoda. Malo pogledaj The Walking Dead. To što su napravili su zapravo samo uzete cutscene iz igre koje su pola izrezane i pola od toga ima promjenjen scenarij.

    • kebbab

      @kebbab, 02.02.2023 - 23:07

      I još to. Nije problem ta epizoda i priča Billa nego se ne uklapa u dužinu serije od 9 epizoda. Da ima serija barem 20 epizoda onda bi bilo dobro ali da to bude negde 5. epizoda.

    • SanKa

      @kebbab, 03.02.2023 - 09:43

      daj se smiri lik, popij si normabel….tek je 3. epizoda, epizode su po sat i pol vremena, ovo je bila filler epizoda, sad ce krenuti udarno, ima vremena da sve stignu prikazat

    • SanKa

      @kebbab, 03.02.2023 - 09:43

      jesi uzeo primjer hahahahah. the walking dead je tesko smece od serije koje je trebalo umrijet u 4. sezoni vec…

    • Darac83

      @kebbab, 03.02.2023 - 21:36

      Aha, želiš reć da su trebali napravit isto kao i apsolutno sve zombi apokaliptične serije i filmovi?

    • SanKa

      @kebbab, 03.02.2023 - 09:42

      serija je dosad najvjernija adaptacija po igrama. ne moraju pratit igru frame to frame..pazi, tebe smeta jer je kliker manje ili vise, i jer su infeceted umjesto fedra vojnika . baš si cicija jbt….jedini propust je po meni to sto su eliminirali spore jer je to dosta bitan element u prici..vidjet cemo sto ce napraviti od toga..dosad je po meni ovo najbolja adaptacija neke igre

    • Malimicek89

      @kebbab, 03.02.2023 - 14:26

      Kak se ono kaze u narodu: jos se nije rodio onaj tko je narodu udovoljio i paradajz posolio! A ja volim rec: bas ga seres!! Ne kuzim sta bi ti svaku scenui dionicu prolaskaiz igre ? Sta da imamo epizodu od 45 min gdje njih dvoje cijelu epizodu prolaze kroz dva hodnika suljajuci se. Lol

    • MedoZidov

      @kebbab, 03.02.2023 - 16:03

      Ni meni se serija nije svidila, sve mi je nekako off-path.Stvari koje su mi se svidjale u igri su izmjenjene na gore. Jedna stavka koja mi se ne svidja ali i donekle razumijem jer je jako tesko uraditi jeste da se likovi u igrici krecu od tacke A do tacke B(razvija se prica, atmosfera, kao i dijalog koji je bitan za likove) dok u seriji se samo teleportuju od lokacije do lokacije, kao i npr u igri kada je put vidno blokiran moraju proc kroz neku zgradu, dok u seriji idu kroz zgradu samo eto zbog toga, puno se stvari cini cudnim i nisam ocaran serijom.Da ne spominjem 3. epizodu i homic scena sa bill-om i frankom, bile su ultra cudne za gledati.Elem drago mi je ako se ostalima svidja serija, medjutim meni je srednja zalost.

  • HCL Moderator tim

    02.02.2023 - 19:25

    Izbrisani su komentari nevezani uz temu članka. Držite se rasprave oko onoga o čemu je članak.

  • Josipvk

    02.02.2023 - 20:04

    Vidim da je moj komentar obrisan svasta nisam nikoga vrijeđao samo sam iznio svoje misljenje

  • delight353

    02.02.2023 - 20:15

    Serija mi je u prve dvije epizode bila sasvim dobra. Treća epizoda, koju mnogi hvale kao jednu od najboljih epizoda jedne tv serije ikada, mi je bila totalno sranje. Da odmah demantiram one koji bi pomislili da je to zbog ovog i onog, ne, jednostavno ju smatram potpuno nebitnom za priču o putovanju Joela i Ellie i njihovom odnosu koji se s vremenom sve više mijenja. Pedro mi je super kao Joel, no volio bi da je njegov lik u seriji više angažiran. Trenutačno mi djeluje samo kao putnik koji promatra što se oko njega događa. Bellu nikako ne mogu progutati kao Ellie. Ne zbog toga što joj uopće ne sliči, već mi je potpuno neuvjerljiva. Ne znam… Vidjet ćemo kako će to teći dalje.

    • HeimdallTheWhite

      @delight353, 02.02.2023 - 21:07

      Jbg to su filler epizode i ima ih u svim serijama. Sve ostalo, dijelim isto misljenje. Znaci Joel ima par replika po epizodi i to je to. Bumo vidli kak bude dalje islo…sve me strah kaj je ova bosanska redateljica napravila.

    • BlackRaider

      @HeimdallTheWhite, 02.02.2023 - 22:48

      A zašto te od 8 drugih redatelja strah isključivo kaj je bosanska redateljica napravila? Ne kontam.

    • HeimdallTheWhite

      @BlackRaider, 02.02.2023 - 23:14

      Ha dosta sam citao da je bas u tim propagandnim stvarima maher. Ali vidli bumo. Uopce nema veze odkud je btw 🙂

    • Smike

      @HeimdallTheWhite, 03.02.2023 - 08:39

      Jasmila? Ona je dobra u dramama.

    • drazensi

      @delight353, 02.02.2023 - 22:40

      Upravo suprotno. Epizoda je jedna od najboljih ikad. Ja ne znam sto ste vi gledali ako vam je ovo filler. Ova epizoda pokazala je kako ljudi u najgorim zivotnim okolnostima mogu ponovno ozivjeti iako su iznutra bili potpuno mrtvi. Ova epizoda je bila prekretnica za Joela gdje mu je pismo na kraju polako pocelo vracati humanost koju je izgubio. Da ne duljim jer ima mali milijun jos razloga zasto je epizoda bitna koje ste promasili. Ova epizoda je Tha Last of Us..odlicno prica pricu o onome o cemu zapravo i je cijela igra. Zombiji su nesto sto se desilo. Prepreka koju treba nadici, ljudi su ono najbitnije i za to su spremni u najgorim trenucima.

    • delight353

      @drazensi, 03.02.2023 - 08:01

      Ne slazem se. Iz perspektive nekoga tko uopce nije upoznat s TLOU, tj., Joelom kao likom kojeg spominjemo, ne vidim kako bi gledatelj zakljucio da je zbog te poruke vratio humanost ako je njegov lik totalno neutralan. Ne kazem da si potpuno u krivu, ali ne slazem se da su gledatelji dobili dovoljno brutalnosti i sirovosti toga svijeta kako bi vec iz trece epizode izvukli poantu da TLOU nisu zombiji, vec trazenje te humanosti koju spominjes. Prica te epizode je, na koncu, dosla prerano u sezoni.

    • SanKa

      @delight353, 03.02.2023 - 09:47

      da si igrao igru, znao bi da ta prica nije dosla prerano u sezoni. baci komentar u smeće

    • delight353

      @SanKa, 03.02.2023 - 11:51

      Igrao sam igru. Govorim iz perspektive npr. svoje supruge koja igru nije igrala, niti ima pojma sto je TLOU.

    • Zoran Žalac

      @delight353, 03.02.2023 - 10:07

      Naznake su ti posvuda u epizodi. U jednom jedinom trenutku kad su Joel i Bill zajedno, vidiš da se kuže i Joel doslovno kaže da ga razumije jer je on isti takav – nepovjerljiv prema ljudima. Doslovno kaže i ja bih bio ljut da sam na tvom mjestu. Nakon što izgubi Tess, Joel se još više primiče tome da mrzi druge – odmah na početku epizode mu Ellie odbrusi da joj ne zamjera za ono što ona nije kriva. Meni je fenomenalna ta scena kad on čuje Billovo pismo, izađe van i stane na trenutak. Točno vidiš da ga je pogodilo u žicu, kad mu tip koji je cijeli život odgurivao ljude od sebe kaže kako je svoj smisao života pronašao u društvu. Ima savršenog smisla da se ta spoznaja o potrebi štićenja drugih prelomi u Joelu kad dolazi od nekog drugog. On je ranije bio takav – dao bi sve da zaštiti svoju kćer – postao je ogorčen nakon toga. S Billom je baš suprotno – bio je ogorčen u startu, postao drugačiji uz Franka. Nisu mogli bolje udarit s tom porukom za samu priču u seriji. (Iako se meni više sviša originalna poruka Billova iz igre – da ljubav prema drugima služi samo za jednu stvar – da te naposlijetku ubije).

    • delight353

      @Zoran Žalac, 03.02.2023 - 11:53

      Fair. Dao si dobre argumente. Naci cu vremen pogledati epizodu jos jednom.

    • SanKa

      @delight353, 03.02.2023 - 09:46

      meni je epizoda dobra jer je posvecena vecinom dosta bitnom liku, Billu….jbg sporija je, ima filler elemente ali savrseno prikazuje kako je zivot u postapokalipsi surov..danas jesi, sutra nisi..prikazuje kak u tom razrušenom svijetu mozes pronaci ljubav, ali i izgubit ju , o tome sto je zapravo bitno, sto ostavljas svijetu i tako…ne mora biti samo klanje i akcija…nije najbolja epizoda ikad, ali je bila odlicna po mom misljenju.

    • nenad1001

      @delight353, 06.02.2023 - 11:58

      Epizoda nije napravila ama bas nista jer nije pogurala radnju prema naprijed. Kako se zivjelo vidis u svakoj epizodi. U puno kracem vremenu se moglo prikazati nesto slicno. Realno, epizoda je losa, i IMDB ocjene to isto tako izrzavaju. I slazem se da Ellie nije najbolji casting, ali to kad je vec bila medu HBO casting directorima pa su ju samo tu ubacili, ima i tu nepotizma, a i prije ces uzet s nekim s kime si vec radio. Pedro je super casting s druge strane. I Bill je jako dobar casting, steta sto su tako unistili epizodu.

  • VitMeR

    02.02.2023 - 20:28

    Meni je epizoda dobra samo malo dugo traje prica sa Billom ne znam sto bi mi smetalo jer su gejevi kao drugima i u igri su

  • sparrowpunk

    02.02.2023 - 20:59

    Igra je bolja…..

  • Sinek

    02.02.2023 - 22:15

    koja njubara, dva tjedna za banjo kazooie

  • SPGamerAzrael

    02.02.2023 - 23:10

    Nije igrao smetao mu 🍌 u ustima mozda dok je ucio acenarij? Smece serija, kao i ovaj glumac i sva glumacka postava, gubljenje vremena kao i 90% smeca na netflix-u i HBO… dosadno woke smece… igru volim ali ovo je koral dalje!

    • Rick Sanchez

      @SPGamerAzrael, 03.02.2023 - 13:12

      Igra ti nije woke?

    • Malimicek89

      @Rick Sanchez, 03.02.2023 - 14:37

      Meni nije. Ni jedinica ni dvojka. Dan danas nemm blage veze sta su se lomila koplja i maloumnici prijetili radi toga sta je Ellie lezba. Big deal. Jedinicu sam odigrao 3 puta i kunem se ni u jednom trenu nisam skuzio da je Bill kao gay. Tolko je to dobro zakamuflirano dolovno svjeylosnim godinama od ociglednih woke sranja koja danas iskacu iz pastete. Ali da ima nesto u Netflixu i njihovom guranju stvari u grlo ima. Ja se ne mogu trenutno natjerat na TLOU seriju jer gledam Three Bodies Problem u Tencentovoj produkciji koja je fenomenalna i drzi se skoro svake recenice iz knjige. I thank dear God da su Kinezi odlucili napravit sami seriju jer je jedna od izjava producenata: za cijenu koju nas je Netflix trazio za jednu epizodu mi napravimo cijelu sezonu (od 30 epizoda) i besplatna je na youtubu. Sve me strah drekflixove verzije…

  • Flecusdus

    03.02.2023 - 08:07

    Bravo! P.S. sad ce i tebi obrisati komentar, kao sto su meni sve obrisali xD

  • snooker

    03.02.2023 - 08:17

    Serija je precijenjena, isti kalup kao Walking dead samo slabije u odnosu na prvu sezonu te serije. Treću epizodu se slobodno more preskočiti. Propaganda ubačena na silu koja nema veze sa glavnom pričom.

  • Josip999

    03.02.2023 - 10:41

    Fantastična serija, potpuno zasluženo dobiva toliko pažnje medija, pohvala i pozitivne kritike. Treća epizoda do sada najbolja iako prati uglavnom sporedne likove. Priča i poruka apsolutno savršeno prezentirani, izuzetno emotivno i snažno. Čovjek se zapita hoće li igre ikada dostići tu razinu prenošenja emocije koju su ova dva sjajna glumca uspjeli. Nadam se tome, a do tada uživam u svakoj sekundi ove vrhunske serije.

  • Fenner

    03.02.2023 - 11:01

    Najjači su mi ti glumci i općenito poznate osobe, kad nam drže monologe o moralu i općenito o ponašanju a nikako da prvo krenu od sebe. Svaka čast iznimkama ali gotovo su svi isti licemjeri. Glupost!

  • Pajo Paksu

    03.02.2023 - 12:38

    A dva tjedna mu trebalo da izigra igru, a ja u 4 vikenda 4 igre, a igrao sam samo oko 26 sati po vikendu.

  • Loser5

    03.02.2023 - 13:47

    Ma treća epizoda je fenomenalna, sam vrh kinematografije. Da je živ William Shakespeare njegov Romeo i Julija bi se posramili ove umjetnosti. Svi oni kojima se ne sviđa, nisu u pravu, a svi oni kojima se sviđa, jesu. Ne znam samo zbog čega se ostalim manjinama ne daje toliko promocije i prostora u medijima. Zašto se recimo u svakoj seriji/filmu ne pojavljuje među 5 osoba obavezno i jedna osoba Romske narodnosti jer i oni su isto tako manjina u svakoj zemlji. Kada se homoseksualne osobe budu pojavljivale u manje od 5% filmova/serija (jer je to vjerojatno njihov postotak u populaciji), onda sam siguran da se neće nitko buniti, niti će to nekoga smetati. Trenutna situacija je ništa drugo nego namet.

  • jocommb

    03.02.2023 - 22:08

    Ostavio se igranja igara… Al zato se voli igrat joysticom 🤣🤣

  • nenad1001

    06.02.2023 - 11:54

    Glumci generalno ne smiju igrat igre da ne bi imitirali.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?