HCL.HR

Half Life 3 postaje RPG igra?

Zoran Žalac 10.10.2015.   •   56 komentara


Novo ažuriranje za Dotu 2 okrenulo je internet naopačke. Među ažuriranim datotekama iz nekog su se razloga našle pojedine koje se referiraju na ono što zvuči kao Half Life 3.

Mnogi su već izgubili nadu, ali kako kaže Gandalf – „Nikada nije ni bilo velike nade. Samo nade za budale.“ Half Life 3 možda bude najavljen, možda ne bude, ali u bilo kojem slučaju zanimljiva stvar dogodila se dolaskom zadnjeg ažuriranja za Dotu 2. Naime, u sklopu istoga potkrale su se tri datoteke s referencama na „nešto“, a svi znamo što je to „nešto“. Ili želimo znati. Želimo vjerovati. A pazite ovo – potencijalne informacije sugeriraju kako bi Half Life 3 mogao poprimiti elemente RPG igara.

U prvom redu uočena je hl3.txt datoteka koja spominje mehaniku quest sustava, dijaloga, NPC likova i slično. Među NPC likovima spominju se i Combine vojnici iz Half Life 2. Spominju se također igračeva grupa, različita stanja NPC-eva, poput spavanja, te vrlo apstraktne stvari poput proceduralnog spawnanja i drugih ludorija.

Tu je još i rpg.txt datoteka u kojoj se definira osnova RPG elemenata u Source 2 pokretaču. Većinom apstraktne stvari, ali može se iščitati kako se za nešto razmišljalo o inventory sustavu, statistikama predmeta i slično. Naposljetku, lights.txt datoteka definira karakteristike osvjetljenja i spominje realističnu izmjenu dana i noći.

Dakle, imamo još jednu naznaku nečega, ali to ne mora nužno značiti da se radi o aktualnim stvarima. S obzirom na to koliko je dugo u razvoju, Half Life 3 možda na kraju uopće ne zadrži išta od ovoga. Zapravo, možda je ovo samo neka bizarna slučajnost pa se hl3.txt odnosi na nešto sasvim treće. Ipak, nešto tu smrdi. Jako smrdi.

Komentari (56)

  • KhorneFlake

    10.10.2015 - 11:08

    "Hope is the first step on the road to disappointment" – Isador Akios, Dawn of War, 2004.

  • uzyuss

    10.10.2015 - 11:24

    HALF LIFE 3 CONFIRMED

  • Trevor

    10.10.2015 - 11:36

    ne kužim zašto svi dosađuju sa HL3. Cijeli taj serijal je užasan

  • Black op

    10.10.2015 - 12:14

    Ovo je za X fajlove…cek, nova sezona x fajlova izlazi sljedece godine, slucajnost?Mislim da ne https://www.youtube.com/watch?v=PJLSzsEjpWM

  • Red Falcon 2

    10.10.2015 - 12:16

    Valve više nije developer, oni više ne rade igre, a HL3 su vjerojatno odavno bacili u koš za smeće i sad samo trolaju ljude tako što im ne žele reći da su ukinuli igru.

    • TeroXCro

      @Red Falcon 2, 10.10.2015 - 12:25

      Bože sačuvaj takvog mišljenja!!!!

    • AnonDogi

      @Red Falcon 2, 10.10.2015 - 12:48

      Po čemu zaključuješ da Valve više nije developer? Možda su više orijentirani drugim stvarima trenutno, ali su i dalje developeri i to veoma dobri. Samo da te napomenem da trenutno najpopularnija igra i drugi najpopularniji eSport (iza League of Legendsa) je Counter-Strike: Global Offensive kojeg je napravio… Valve. Ko bi rekao je l' da? 🙂

  • TeroXCro

    10.10.2015 - 12:26

    Samo da FPS ostane i da se drže priče i Opet će biti Gabe klanjam ti se.

  • delight353

    10.10.2015 - 12:28

    Da. Valve više ne radi na razvoju igara, jer zarađuju masne novce na distribuciji kroz Steam. Negdje na Jubi-tou sam gledao video gdje je ekipa objašnjavala kako do HL 3 vjerojatno nikada neće niti doći. Spekulacije, ali iz tog kuta gledanja ima smisla. Valveu HL 3, u financijskom i poslovnom dijelu, više nije potreban. Možda licencu prodaju nekom drugom razvojnom studiju. Uostalom, tko zna. Sva ova trolanja su već ionako postala dosadna…

    • KhorneFlake

      @delight353, 10.10.2015 - 12:44

      Živa istina. Valve nema investitore da im pušu za vratom jer su privatna firma, pa mogu kako im se hoće Što da se muče da prave igre kad se novac sliva od Steama, kartica i itema na marketu, TF2, CS GO ključeva i case-ova, i Dota 2 itema, a igraju ih milioni… Jbg, kad se neki serijal muze u nedogled svake godine onda se mrzi zbog mužnje, DLC-ova i koječega, cijelom svijetu se ne može udovoljiti. Ni ja ne volim što se EP3 nikad nije pojavio, li iskreno, već imam dovoljno dobrih igara koje ili igram ili treba da zaigram tako da mi po tom pitanju ništa ne fali. Mada sigurno ne bih imao ništa protiv da izađe, definitivno bih igrao. Štaviše, bio bih zadovoljan da makar kakav strip izbace sa nastavkom radnje samo da vidim šta se dalje dešava ili kako se završava.

    • AnonDogi

      @delight353, 10.10.2015 - 12:51

      Ne bih se baš složio u aspektu da Valve više ne radi na razvoju igara, ali to da sve zarađuju preko Steama je živa isti. Ali opet s druge strane, napravili su neuništivo carstvo na PC-u zvano Steam zbog kojeg je koliko-toliko i opstao PC gaming.

    • KhorneFlake

      @delight353, 10.10.2015 - 13:07

      Iskreno, većina, ako ne i sve, od Valve igara nakon HL2 nastale su kupovinom studija koji su radili na njima, kao L4D, ili dovođenjem devova pod svoje okrilje kao CS GO, pa i Dota2 koju su drpili Blizzardu pred nosom, pa se siroti Blizz snalazi sa Heroes of the Storm ovih dana. Sad polako prebacuju Dotu u Source 2, a čujem pridružiće im se CS GO i TF2 otom potom. Ove im igre trenutno vrte pare pa se na njih najviše fokusiraju.

    • pesek32

      @delight353, 10.10.2015 - 13:32

      Koliko-toliko opstao PC gaming!? Je ti znaš šta pričaš? Koda je PC igrača malo ti ovo koliko-toliko zvuči.

    • HighCroGaming

      @delight353, 10.10.2015 - 16:11

      Valve NIJE napravio CS:GO nego ga je napravio HIDDEN PATH ENTERTAIMENT,
      Valve ga je samo PUBLISHA. (srry zbog capps-locka samo nevolim kad neko daje lazne informacije)

  • Vejn

    10.10.2015 - 13:44

    Strasna igra u svoje vrijeme, bilo je pravo uzivanje igrati je…. Danas toliko retardirano djeluje da ne preostaje nista drugo nego cekati HL3 sa nadam se ENGINEOM koji ce biti konkurent Battlefrontu, Crysisu i Arkham Knightu 🙂 Plus, maestralne mogucnosti koje nudi NVIDIA physx koji ce da zamjeni prastari HAVOK 🙂

    • KhorneFlake

      @Vejn, 10.10.2015 - 13:56

      Prastari Havok a nalazi se u većini nadolazećih hitova, da ne spominjem igre dosadašnje. PhysX na tržištu gotovo 9 godina a 40-ak naslova od koji većina nije vrijedna ni spomena. Valveu ne treba niko i ničiji novac, a sigurno ne od kompanije koja stane iza developera ako igra bude iole dobra, a ako flopne na lansiranju kao Arkham Knight onda peru ruke i kažu kako su tek obezbjedili alatke za razvoj i nemaju nikakve veze sa njima, dok im se baneri smiješe svuda u igri i izbacuju trejlere u 60fps u igri zaključanoj na 30, sa efektima koji nisu ni prisutni u finalnom buildu… Da, sve vidim kako im Valve trči u zagrljaj.

    • TeroXCro

      @Vejn, 10.10.2015 - 14:25

      Prvo Valve se MORA udružiti sa nVidiom,a drugo zar ti sumnjaš da će Gabe napraviti
      neoptimiziranu igru,sram te bilo kazni se!

    • KhorneFlake

      @Vejn, 10.10.2015 - 14:40

      Ne pamtim kad je Gabe napravio igru, a kamoli neoptimiziranu. Ovo sad što vrte leti stotine frejmova na skoro svemu.

    • pesek32

      @Vejn, 10.10.2015 - 14:59

      Zašto se to MORA udružit s nvidiom? Da igra opet bude neoptimizirana za AMD? Mislim da Valve ne bi pustio takvu igru na tržište.

    • Vejn

      @Vejn, 10.10.2015 - 22:14

      Februar 2008. Tada je zvanicno zazivila pod imenom NVIDIA PHYSX. Znaci, to je 6 ipo godina, ne 9 ! 68 igara je podrzava ne ''40-tak''. Black Flag, Arkham Asylum,Akkham City, Arkham Origin, Arkham Knight, Metro 2033, Metro Last Light, Bordrelands, Bordreland 2, Ghost, Cryostasis, Daylight, Hawken, Lord of The Fallen, Mirror's Edge, Mafia 2, Project Cars, The Witcher 3,Unreal Tournament 3… vecina nije vrijedna pomena…. Treba li da idem dalje posle ovih giganta 🙂 Valveu ocigledno treba bilo ciji novac, cim ih nema odavno na sceni, konkretno sa nekom igrom… A kako jedna od najboljih kompanija u gejming industriji zasto da se ne udruze sa gigantom koji pomjera granice grafickog prikaza. Ja u svemu tome ne vidim nista lose. Zadnjih par recenica ti nisam mogao ''protumaciti'' a vjerovatno ni sam ne znas sta si zelio da napises.

    • KhorneFlake

      @Vejn, 10.10.2015 - 22:59

      Valveu treba novac, a ne znaju šta će s novcem, maltene se kupaju u njemu… Oni imaju Steam, a neko mora da ima tri studija da izbacuju Call of Duty svake godine. Kako ih nema na sceni? L4D igre? CS GO, koji igraju milioni i jedna od najpopularnijih igara današnjice? Ne treba njima niko. Dakle, novi profil i prvi post odmah nVidija, PhysX, i obavezno Crysis. Kad si već pravio novi profil mogao si makar originalnije ime da smisliš od imena lika iz giganta koji trenutno prelaziš.

  • tony_85

    10.10.2015 - 13:49

    Half-Life 2, koliko god star bio, još uvijek je bolji od bilo kojeg CoD ili Battlefielda i mnogih fps-ova današnjice.
    Ako će mu netko konkurirati onda je to DooM.
    HL2 mi je u top 10 najboljih igara svih vremena.

  • departed1983

    10.10.2015 - 16:40

    Po meni je ovo logican potez. Valve vec ima CS i sami sebi sigurno nece praviti kokurenciju tako da kad bi HL3 i izasao bio bi samo SP od 8-10 sati jer svi znamo da je to optimum i sve preko toga prelazi u dosadu kad su SP pucacine u pitanju. HL ima atmosferu, ima pricu, razradjene likove tj ima sve preuslove da bude dobar RPG i da bude mnogo uspjesniji i prdavanije kao takav nego kao FPS. Ako nista, steam ima svu mogucu statistiku i sve moguce pokazatelje i ljudi znaju da SP pucacine vise ne prolaze i da se na tome pare ne uzimaju.

  • BOBI GAMER

    10.10.2015 - 17:27

    Ja sam jako voleo ovu igru i mnogo sam je igrao. Kada sam cuo za mene ove tuzne vesti (da jedan 1st pirson prelazi u RPG) jako sam se iznenadio, ali jos vise rastuzio!!!

  • VladoShady 980

    10.10.2015 - 17:48

    Ma jeb* kompaniju kojoj nije stalo do igraca i fanova koji im godinama traze jednu igru koja je trebala izaci davne 2007…. Onaj debeli namirisao lovu od drugih stvari i tu je kraj

    • pesek32

      @VladoShady 980, 10.10.2015 - 23:19

      Kojoj je to kompaniji stalo do igrača?

  • MaliMicek

    11.10.2015 - 14:26

    Kad je to Gandalf reko ?

  • Apocalypse4987

    12.10.2015 - 06:49

    Pa logičan potez, svijet half life-a je prebogat i ogroman da bi bija ograničen FPS okvirom, iako se može napravit FPS RPG u stilu borderlandsa, ne bi mi smeta ni obični TPS RPG

  • lkuka

    12.10.2015 - 08:23

    prije par tjedana ste se vratili na mafiu 2…
    imam prijedlog da se hcl posveti na neki nacin (video recenzija) starijim igrama koje su bile prekretnica u svijetu igranja te okosnica ovog sto danas imamo a tu svakako spada HL1, baldurs gate….bilo bi lijepo vidjeti te igre danas i prisjetiti se starih dobrih dana pa da izbjegnemo pljuvanja po necem sto je i dan danas vrh vrhova….nadam se da je to izvedivo

  • brlja

    12.10.2015 - 08:38

    Izaci ce i HL3 i još x nastavka. Jednostavno sve franšize i one manje uspješne se kad tad ožive jer su izdavaci (prvenstveno) bezidejni i igraju na sigurno. A hl3 je sigurna lova i da je igra zadnje smeće. Nema zime tu… Prisjetio se,po meni najboljeg moda za hl – they hunger. Iako trenutno neću ni pročitati članak o igri sa zombijima,u to vrijeme zombija nigdje i ovaj mod mi je bio takv gust kakav se rijetko vidi. Tako dobra priča i atmosfera da bi ga usporedio sa originalnim half lifeom.

  • Niki

    13.10.2015 - 11:49

    Nemogu da cekam ali nemogu da verujem da je RPG 🙂

  • HackerMAG

    13.10.2015 - 20:37

    Nema smisla da ce HL3 (ako ikad izadje) biti RPG igra. To ce i dalje biti FPS, eventualno s nekim RPG elementima poput nadogradnji lika, opreme, itd… Naime, ovo sto se digla prasina oko Update-a za DOTA 2 je upravo Source 2 Engine a kojeg (nadam se) testiraju uz kreiranje novog nastavka Half Life serijala. Vec je odavno doslo vrijeme za Source 2 Engine, a posto je DX12 tu, Windows 10 je tu, Steam PC je tu, a uskoro i Steam Joystick, ali i VR. Nekako Valve mora imati ''ono nesto'' sto ce potaknuti ekploziju prodaje te opreme i masovni odaziv na Steam. Da, nadam se da ce to biti nova Half Life igra u Source 2 Engine-u koji implementira DX12 i VR tehnologije. Mislim da ce osnova za Steam PC i Source 2 biti ipak nVidia sa svojim tehnikalijama, iako ce i na ATI karticama raditi sasvim solidno. Uglavnom, predstoji nam jedno uzbudljivo razdoblje… 😉

  • wyzard

    @adycro, 13.10.2015 - 21:16

    Pa nitko ne kaže da će postati RPG s izometrijskom kamerom. Ima itekako smisla da konkurira onome što danas prolazi, a to su FPS-ovi poput Borderlandsa i eto, reći ću, Fallouta.

  • Payax

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 11:40

    Tvoje mišljenje.

  • kudoshi

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 11:58

    aaj molim te Payax odgovori sta ti je zanimjivo u half life ???? meni nema niceg zanimljivog glupost .

  • RaseWP

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 12:00

    je užasno

  • KhorneFlake

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 12:13

    HL je bio jedna od najboljih pucačina u svoje vrijeme, a i izrodio je masu poznatih modova, od kojih su neki danas popularne zasebne igre koje je Valve izdao, poput Team Fortess 2, i CS (GO), jedan od najpopularnijih esportova danas. HL2 je svakako star danas, ali tad je bio fantastičan. Prejaka atmosfera, super napucavanje, i fizika koja je igrala veliku ulogu u gameplayu i zagonetkama. Što se tiče odnosa težine objekata i njihove interakcije sa svijetom i danas masa igara ne može tome prići. Normalno je da danas nakon toliko godina i prelazaka ne djeluje nešto, mada nije loš ni danas zaigrati. Pa ni moja omiljena igra mi nije kao što je bila prvog dana.

  • Black op

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 12:15

    Zanimljivo je to sto su oba bila veoma revolucionarna, nisam siguran sta je sa prvim dijelom ali drugi je bio napravljen u engineu koji je bio barem 8 godina ispred svih ostalih.

  • TeroXCro

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 12:24

    Trevor koji je tebi (oprostite na izražavanju) ĐAVA,Half-Life je najbolji serijal koji je ikad postojao i svatko tko tvrdi drukčije je nenormalan.Takva atmosfera je neopisiva Half-Life nije igra to je doživljaj,a sama priča je tako napravljena da je Bog sam nebi bolje napravio.Gamplay je užitak dodira upravljača u kolaliziji sa prefekcionizmom ljepote kretanja,nešto tako ljepo se u Gaming svjetu nemože iskisiti,sve sam djelove prešao i ova vjest da će postat RPG me je nekako razočarala,ali također i razveselila jer znam da će onda iako neće biti priča linearna puno duže trajati i volio bih da ne skreću sa priče nego da nastave putem Borealisa i da se osvete za ubojstvo Alexina oca ( to bi bilo prevrhunski).Ako gabe hoće staviti kraj u igru jedini logično bi bilo epsak bitka između Gordona i G-Man-a,ali opet ovakav serijal bilo bi šteta završiti.
    Pa sad samo ludi mogu reći. da Half-Life nije najbilji serijal svih vremena.

  • wyzard

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 12:50

    Recimo da je prvi Half Life zaslužan za to što većina današnjih igara na PC-u po defaultu mapira kretanje na WASD tipke.

  • BlindnateAltair1

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 13:14

    Pa po meni Trevor nikad nije dosada zaigrao half life serijal jer on potiče iz ere kad je Playstation 3 tek izasao. Tako da molio bih da ga ignorirate. Ja se i dan danas sjećam kad je izašao half life 2 (do tada nisam znao nista o half life serijalu) pa kad sam ga probao jedno stavno sam zanijemio. Grafika je prebolesna bila, jednostavno neki su čak i dobivali oragazam na to. Tako da Trevore šutnja je zlato, ako shvaćaš što sam rekao 🙂

  • RedEy3

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 14:45

    Prestao čitati kad si rekao da je half-life njabolji serijal ikad izašao i svatko tko tvrdi drugačije je nenormalan. Jedino si ti nenormalan čini mi se.

  • pesek32

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 14:55

    Koji je najbolji serijal ikad?

  • HighCroGaming

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 16:09

    Najbolji serijal ti je Halo, pucacina s najboljom pricom i multiplayerom, serijal koji je pokrenuo e-sports.

  • departed1983

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 16:34

    te tipke su se koristile mnogo prije HL

  • Ementaler

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 16:54

    Jesu, ali wyzard govori o tome da su developeri počeli takve key bindinge stavljati kao default.

  • closingtime

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 17:01

    Da, na primjer quake

  • Ementaler

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 17:04

    Quake nije imao WASD po defaultu, pogotovo ne prvi… mislim da ni dvojka. Trojka već da.

  • pesek32

    @SuperWarrior, 10.10.2015 - 17:12

    Nikad nisam igrao pa ne znam.

  • icecoldkilla

    @SuperWarrior, 12.10.2015 - 08:54

    Igra koja je ''pokrenila'' e-sports je starcraft ne halo…

  • Sokodzove

    @SuperWarrior, 12.10.2015 - 11:56

    Ukusi su razliciti 🙂
    Meni je Half-Life serijal jos od prvog dela najbolji serijal IKADA, takodje je i jedina naucno fantasticna igra koja mi se dopala, iz razloga sto ne volim taj zanr.

  • Aerina

    @Ovcaodnovca, 10.10.2015 - 11:26

    "Hope dies last, my son" – baba, 2015.

  • pesek32

    @Ovcaodnovca, 10.10.2015 - 11:45

    lol

  • superdeda2000

    @Ovcaodnovca, 10.10.2015 - 12:37

    Nada je kurva ( to svi znaju 😉 )

  • Apocalypse4987

    @Ovcaodnovca, 12.10.2015 - 06:43

    I onda je dobija komad plazme u glavu od najboljeg prijatelja

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?