Xbox Series X dolazi u 11. mjesecu, ali bez velike ekskluzive Halo Infinite
Razvojni studio 343 Industries ipak neće u obećanom roku dovršiti Microsoftovu veliku ekskluzivu Halo Infinite. Igra je, naime, odgođena za 2021. godinu.
Microsoft i Sony i dalje planiraju lansirati nove konzole za blagdansku sezonu 2020. premda je upitno hoće li virus COVID-19 otežati distribuciju i prodaju istih. Microsoft je tako još jednom potvrdio da Xbox Series X možemo očekivati u 11. mjesecu 2020., što opet nije precizan termin, ali hej – mic po mic, doći će i to. Bit ćemo sretni ako objave cijenu konzole prije nego ona krene u prodaju.
Uglavnom, kao potencijalni dan izlaska najbolje kotira petak, 6. 11. Nije isključeno da konzola izađe i na “petak 13.”, vikend prije izlaska hit igara kao što su Cyberpunk 2077 i Assassin’s Creed Valhalla. Najmanje su šanse da će konzola biti lansirana 27. 11., kada se obilježava tzv. Black Friday, jer bi to izazvalo pomutnju.
Nažalost, kojeg kod datuma da se Xbox Series X pojavi na tržištu, potvrđeno je da Microsoftova nova konzola neće prvoga dana imati svoju najveću ekskluzivu – Halo Infinite. Ta je igra, naime, odgođena za 2021. godinu. Od Microsoftova obećanja da će Xbox Series X biti prva Xbox konzola nakon originalnog Xboxa koju će lansirati uz novu Halo igru došli smo do toga da će Xbox Series X biti prva Xbox konzola koja neće biti lansirana niti uz jednu igru Microsoftove produkcije.
Halo Infinite Development Update pic.twitter.com/TFZvXhRN9f
— Halo (@Halo) August 11, 2020
Kao razlog odgode navode se izazovi u produkciji nastali posljedicama pandemije. Međutim, odgoda je visjela u zraku i ranije. Znalo se da je igra usred razvoja promijenila kreativnog redatelja, a onda je prošloga mjeseca – dok su nas još uvijek uvjeravali da igra stiže na jesen – Halo Infinite ostavio fanove ravnodušnima svojom osrednjom grafičkom stranom.
Razvojni tim 343 Industries obećao je uljepšati igru, no za to im očito treba vremena. Koliko točno – ne zna se, jer u odgodi ne spominju kada će tijekom 2021. dostaviti Halo Infinite.
Zoran Zabac
12.08.2020 - 09:44Neozbiljni su 🤡
trulex
@Zoran Zabac, 12.08.2020 - 12:19Ozbiljni su oni i te kako, failovali su ovom igrom, čitaju reakcije komentara ispod videa, izbacivanjem ovoga sa konzolom samo mogu pokopat konzolu, ovako barem jedan dio faila odsjeć. Pametan potez
Zoran Zabac
@trulex, 12.08.2020 - 13:12Pa trebali su ranije testirati šta prave 😉 Xbox Series X je brutalna konzola, trebaju iskoristiti njezinu moć 😉😁
PppPP
@Zoran Zabac, 12.08.2020 - 15:18Pravi zoky, kako to da dopuštaš da ti se netko ovako javno izruguje s imenom?
Zoran Zabac
@PppPP, 12.08.2020 - 19:25Kakvo izrugivanje?
PppPP
@Zoran Zabac, 12.08.2020 - 20:29Aj aj ne pravi se lud
personauser
12.08.2020 - 09:45Po meni bi bilo bolje da i Sony i Microsoft odgode PS5 i XSX za iducu godinu jer oboje imaju slabe launch naslove, a mozda oboje nece imati launch ekskluzive ako Sony odogdi Miles Morales za 2021
Zoran Žalac
@personauser, 12.08.2020 - 10:23Launch naslovi su danas manje bitna stavka. Bili su važni prije, u eri PS2/Xbox ili PS3/X360, kad na konzolama nije bilo igara koje su bile stare 5+ godina, a igralo ih je 20+ milijuna igrača. Sonyju i Microsoftu je puno važnije za nove konzole da day 1 imaju podršku za Minecraft, Fortnite, GTA Online, Rocket League, Apex Legends i sl. Istina je da te igre neće “tjerati” ljude da kupuju nove konzole, ali svatko tko je zagriženi igrač tih igara htjet će se preseliti na tu novu konzolu čim prije. Evo npr. Rockstar je već najavio da će GTA Online imati ekskluzivne sadržaje na PS5/XSX i PC. Launch igre obično nikad nisu nešto ludo kvalitetne ni popularne, a konzola može biti uspješna i bez ekskluziva u režiji onoga tko drži platformu. Evo ti primjer PlayStationa 2, najprodavanije konzole u povijesti; nije imao niti jednu igru Sonyja.
movie
@Zoran Žalac, 12.08.2020 - 11:07Tako je, ja kupujem prvi dan da što prije zaigram next gen fifu. Svatko će imati neku ideju i razlog zašto kupiti odmah. Ponuđene igre u startu neće odlučivati o ničemu.
personauser
@movie, 12.08.2020 - 12:11EA treba promijeniti engine za FIFA-u jer sam dosta skeptican da ce next gen fifa 21 izgleda isto kao fifa 21 za ps4,xone i pc
movie
@personauser, 12.08.2020 - 13:19Pa daj čitaj i gledaj najave. Dvije potpuno različite igre u svim segmentima.
pleto
@movie, 12.08.2020 - 20:15Ja kupujem bezveze, nek se ima, vjerojatno ću igrat još uvijek ps4 pro, al ono ako u isto vrijeme igramo i sin i ja pa da svako ima svoj, nikako da odlučim hoću pro prebacit na monitor u spavaću ili ću ps5 na monitor pošto će se moći vrtit igre u 60+ fps-a
Zoran Žalac
@Zoran Žalac, 12.08.2020 - 11:44Ne kažem da će se masovno kupovat nove konzole radi Fortnitea nego da nije bed, kao prije X godina, ako konzola izađe bez ekskluzivnih igara. Kad si kupio PS4 na njemu u početku bez kupovanja nisi mogao igrati nijednu igru koju si već igrao/imao. Sad bi trebala biti totalno drugačija priča i već je to dovoljan razlog ljudima da ne odugovlače s kupnjom. Za korisnike je čak i bolje da nemaju odmah hrpu Sonyjevih igara u ponudi – jer ako platiš konzolu, platiš jednu ekskluzivu, drugu ekskluzivu… izdatak je veći. Ovako platiš konzolu, već imaš hrpu igara za igrati koje će biti poboljšane novim hardverom… i na miru čekaš druge ekskluzive. U idealnom scenariju launch naslovi su tehnološke demonstracije za novi hardver prije nego “system seller”. Možda jedino kod Nintenda vrijedi drugačije.
personauser
@Zoran Žalac, 12.08.2020 - 11:47Cak za PS5 nema launch killer naslova
personauser
@personauser, 12.08.2020 - 12:08Godfall za koji se zna da ce biti launch naslov nece biti killer naslov zbog koje si vrijedi kupovati konzolu day one.
personauser
@personauser, 12.08.2020 - 12:49Bugsnax izlazi i za PS4 pa nebi smatrao da je PS5 launch naslov
personauser
@Zoran Žalac, 12.08.2020 - 11:58Slazem se sa svime sta sam rekao. Smatram da je XSX u maloj prednosti nad PS5 upravo zbog XGP
personauser
@personauser, 12.08.2020 - 11:59Slazem se sa svime sto si rekao*
Serpico
@Zoran Žalac, 12.08.2020 - 12:18Izgleda da ipak nije ok što Halo Infinite izgleda prosječno.
tomekplejka89
@Serpico, 15.08.2020 - 10:46Hahahaha
tomekplejka89
@Serpico, 15.08.2020 - 10:46🤣🤣🤣🤣
Bogy
@Zoran Žalac, 12.08.2020 - 12:37Nintendo je jedina konzola koja se gotovo isključivo kupuje zbog eskluziva. Playstation i xbox osim zbog first party igara se kupuje još zbog gamepass/now, fifa, nba 2k i slične igre koje više ima smisla igrati na konzolama itd…
Igor Belan
@Bogy, 12.08.2020 - 12:38Ma “isključivo” je prejaka riječ. Kupuje se Switch i zbog form factora, odnosno handheld igranja i nekih third party igara.
Bogy
@Igor Belan, 12.08.2020 - 12:51Da vjerojatno sam koristo malo prejaku riječ ali i dalje po mom mišljenju switch se kupuje primarno zbog eskluzivnih i handhelda koji sam izostavio u kometaru. A 3 party igre su samo bonus.
movie
@Bogy, 12.08.2020 - 13:24Da ekskluzive kao Zelda 21 dio, Super Mario 25 i Mario kart 23. Kupio sam gotovo sve nintendove konzole i uvijek prve četiri igre u zadnjih 20+ godina su mi bile iste, samo za drugu konzolu. Ne kažem da ne valja ali dosadi.
personauser
@movie, 12.08.2020 - 14:27Imas Astral Chain, Fire Emblem: Three Houses, Splatoon, Arms… koje su ekskluzive za NS
krklj69
@movie, 12.08.2020 - 17:09Samo jedno pitanje….FIFA…koji ono nastavak?
movie
@krklj69, 12.08.2020 - 18:26Fifa nikad nije bila ekskluziva pa je nebitno koji nastavak. No ako imaš ekskluzivu i recikliraš je 25 godina nekako mi postane dosadno jednu te istu ekskluzivu kupovati kao zaštitno lice svake nove genereacije nintendo konzola. Za novog marija im ne treba nova konzola.
personauser
@movie, 12.08.2020 - 18:38Asassin’s Creed, Far Cry, COD, FIFA, PES….. su isto recikliranje svake godine
movie
@personauser, 12.08.2020 - 23:05Nisu ekskluzive, o njima smo pričali.
personauser
@Bogy, 12.08.2020 - 14:29I ja cekam Demon Souls jer ce biti prebrutalna igra
Bogy
@Bogy, 12.08.2020 - 14:55Ja isto kupujem ps zbog Singleplayer eskluziva i zbog vremenskih eskluziva . Ali ima i ljudi koji kupuju konzole zbog nba 2k,fife, Gta 5 itd…
Dad of Boy
@Zoran Žalac, 12.08.2020 - 23:00“Evo ti primjer PlayStationa 2, najprodavanije konzole u povijesti; nije imao niti jednu igru Sonyja.” – jel nije GOW od Sonya?
moordrak
@personauser, 12.08.2020 - 11:35Crni spiderman?! Ma mo’š mislit kako ga iščekujem. K’o kurje oko na peti… Bude li taj BR u paketu, evo obećavam, dobiti ćeš ga na poklon.
Darac83
@moordrak, 12.08.2020 - 22:32Bitno je imat principe… 😂
personauser
12.08.2020 - 09:49Kako stvari stoje nece se ni PS5 odlicno prodavati kada izadje jer ima isto slabe launch naslove. Zato je bolje da odgode konzole za iducu godinu.
personauser
@personauser, 12.08.2020 - 09:55I Sony i Microsoft su zakazali sta se tice launch naslova za konzole. Dakle, sve manje razloga je da netko kupi konzolu day one jer oboje nisu uvjerili kupce da kupe konzolu day one. Sve dok pravih igara za PS5 i XSX nema nema potrebe kupovati konzolu day one. Jos ako dodje drugi val korone na jesen to bi mogao zadati veliki udarac i Sonyju i Microsoftu, pogotovo u SAD-u koje je njihovo najvece i najvaznije trziste
personauser
@personauser, 12.08.2020 - 10:02Ako Sony odogodi Miles Morales za iducu godinu onda se mozes slikati
movie
@personauser, 12.08.2020 - 11:03Ako dođe drugi val korone prodaja će otići u nebesa. Što će ljudi raditi doma nego se igrati. Ovo proljeće u doba korone svi su obarali rekorde. Možda je pregrubo reći da svi oni navijaju za koronu i zatvaranje ljudi u kuće ali tada oni dolaze na štih. Nije konzola samo igranje. U americi jako dobro kotira prodaja UHD blu ray filmova a sony po prvi put izlazi s konzolom koja ima UHD blu ray pogon. Nemaju što odgađati. Konzola se kupuje prvi dan.
personauser
@movie, 12.08.2020 - 11:21Oni koji su bez posla, tipa u SAD-u gdje ljudi masovno dobivaju otkaze ce tesko moci si priustiti novu konzolu day one
movie
@personauser, 12.08.2020 - 13:17U americi preko noći 250k ljudi ostane bez posla. No isto tako u americi preko noći 250K ljudi dobije posao. To je tamo normalno i ciklički. Ništa se ti za njih ne sekiraj.
Demon90
@movie, 12.08.2020 - 14:36Gdje ti to dobivas informacije? Fox news?
movie
@Demon90, 12.08.2020 - 17:06Ne, kćer mi živi u americi pa vidim po njoj i njenom društvu kako stvari stoje oko posla. Radila je u jednoj korporaciji koja veže oko 250 firmi diljem amerike. Preko noći većina ih je ostala bez posla a onda su im preko noći poslali mail da se svi vrate na posao poslije 01.08. Nema drame. Dok nije radila u firmi dobijala je pomoć od države a istovremeno si je našla drugi posao na drugom kraju amerike pa je preko ljeta otišla tamo raditi. Sada se vraća u svoj grad i nastavlja gdje je stala prije korone.
Demon90
@movie, 12.08.2020 - 19:57Vidis ja isto živim u americi i u potpunosti ovisi od mjesta do mjesta . Veliki gradovi u bogatijim državama naravno imaju puno trgivina bolnica i sl, a tamo je trenutno najpotrevnija radna snaga. Velika je potraznja u za raznim dostavama pogotovo sad u vezi namirnica i sl. Naravno ako imaš bilo kakvu školu ili nekog poznanika naći ćeš posao lako samo je pitanje koliko ćeš biti plaćen. Kao i cinjenica da za pojedine poslove buvas jedva plaćen i ovisis o napojnici. Ugostiteljstvo ponajviše
movie
@Demon90, 12.08.2020 - 22:15Kcer mi je magistrirala u americi i radila je u struci. Trenutno radi u jednom country clubu. Decko joj je teniski trener i radi s bogatasima koji dolaze na satove tenisa. Ako si u americi onda znas kako ti klubovi funkcioniraju i tko dolazi unjih.. To je statusni simbol. Nitko te ne pita koliko zaradjujes vec u kojem si country clubu. Iz toga ti sve iscitaju. Ona radi rasporede treniranja i organizira sve kaj treba u klubu. Za tri mjeseca ona ce zaraditi odlicno a decko da ti ne pricam. On je prvi members u klubu ili kako se to vec zove da ne lupam bezveze. Preko tenisa i tih klubova je i dosla do posla. Za sve su se sami izborili svojim radom, sto se ne bi moglo reci da je ostala ovdje. Od18 godine je u americi jer je dobila sportsku stipendiju. I ostala.
Demon90
@movie, 12.08.2020 - 22:55Znam i kao što sam rekao sve ovisi gdje si i što si završio kao i kakva poznanstva imaš. Nisu svi sretni kao tvoja kći. Svaki dan na ulici vidiš ih mnogo prose. Razlozi su naravno različiti, kao i činjenica pola milijuna je mali broj za 50 država. Da i čestitam na kcerinom uspjehu i neka joj je sretno
playbox124
@personauser, 12.08.2020 - 11:33Hahah zasto pucas na prodaju? 😂 Sta imas ti od toga osim kurcione da je “tvoj” brand popularniji? 😂
Bogy
@personauser, 12.08.2020 - 12:31Ne bih rekao da su zakazali Halo i Spider-Man su veliki ip koji privuku veliki broj igrača. Ne zna se opće još koje će sve igre biti launch naslovi.
pleto
@personauser, 12.08.2020 - 19:26Pa jel ne kupujemo zbog rezolucije i fps-a? Ja kupujem odma(tj. ne ja) , evo sin danas slavi rođendan ja ga ispitujem šta hoće da mu kupim skate, loptu, romobil, bicikli a on će meni “daj pare”, već je skupio za ps5 valjda sad skuplja tati za dodatni kontroler 😀
personauser
@pleto, 12.08.2020 - 19:33Ja cu vjerojatno kupiti PS5 tek negdje 2022 dok isprave one “djecje bolesti” koje budu na samom izlasku. Trebas ces kupiti i dodatni SSD za PS5, pa se nadam da ce objaviti spisak SSD-a za PS5
pleto
@personauser, 12.08.2020 - 20:05Ssd cu uzimat tek kad budem trebao, ako stignem odigrat igre onda ih obrišem a ako se baš nakupi onda ću uzet ssd
movie
@personauser, 12.08.2020 - 23:03Ja ću ga kupiti odmah s dječjim bolestima. Ne smetaju me. 2022 ću uzeti drugi PS5 a ovaj prvi prodati i bolesti prebaciti na nekog drugog.
Zoran Zabac
@personauser, 12.08.2020 - 09:58Po svim procjenama Xbox će s prodavati lošije, a uz ovakav marketing možda i lošije. Tko im radi u marketing odjelu da je uspio zajebati i prošli Xbox, a u isto vrijeme oko 2014-2015 i odjel za mobitele nakon kupnje Nokie?
personauser
@Zoran Zabac, 12.08.2020 - 10:21Ima dosta ljudi koji uzimaju i Xbox i PS jer zele uzivati u igranju na objem konzolama. Ne vidim nikakav problem da osim PS kupis i Xbox. Niti jedna konzola nije masterpiece
playbox124
@Zoran Zabac, 12.08.2020 - 11:39Ti si se dokazao sa prijasnjim komentarima da neznas disi sa tehnologijom 😂
Zoran Zabac
@playbox124, 12.08.2020 - 13:08Ma šta, najjači poznavatelj tehnologije na balkanu 📽️📷🎮🖥️🖨️ A ti još živiš u eri xbox 360 kad je xbox zapravo bio konkurentan 😂🤗😉
playbox124
@personauser, 12.08.2020 - 11:11Naravno da ce se prodavat lol
Svaki klinjo koji vidi xsx i halo pored psa i spidermana, xsx nema sanse lol Sta kite dijete kuzi dal je 5-10h igra, dali je isti engine itd
Klinci ocu spidermana i sony je samo stim pogodio, i “milkat” ce ih do mile volje.
chocobo_047
@playbox124, 12.08.2020 - 18:22Slažem se.
kebbab
@personauser, 12.08.2020 - 15:48Jaoj kako ti nekada prolupaš. Kako ima slabe launch naslove? Pa imaš Spider-Man, Godfall, NBA 2K21, Deathloop,…???
personauser
@kebbab, 12.08.2020 - 16:01Mislio sam na launch ekskluive. NBA 2K21 izlazi i za XSX, a ne samo za PS5.
kebbab
@kebbab, 12.08.2020 - 16:23Ne mogu razumjeti kako 3 mjeseca prije izlaska nex-gen konzola još uvijek nemamo točan datum izlaska i cijenu konzola/bundle-ova? Uvijek kažu 11 mjesec? Pa kad? Ako znate da će to biti u 11. mjesecu, onda također trebate znati koji dan? Isto cijena. Daj puknite tih 500€ i gotovo. Masa ljudi je to već davno prihvatila. Ali ja mislim, da ako AC Valhalla dolazi 17.11.2020. Ali 17. je zapravo utorak. Velike igre poput AC izlaze na petak. Tako će PS5 i Xbox Series X vjerojatno izaći u petak 20.11. .
personauser
@kebbab, 12.08.2020 - 17:05Cijenu ces saznat tek u 11 mjesecu
kebbab
@personauser, 12.08.2020 - 19:24Kako u 11 mjesecu? kako ću pre-orderovat kad neznam cijenu ni šta se nudi? Imam želju da kupim PS5 odma na dan izlazka jer ako ne kupim na dan izlazka onda pitanje dali će biti ove godine zbog velikog interesa.
personauser
@kebbab, 12.08.2020 - 19:27Zezam te. Posto se Microsoft i Sony igraju macke i misa cijenu ces saznati u rujnu. Zato su dojadili svima sa time
vragec25cro
@kebbab, 12.08.2020 - 20:39Požali se Sony-u 🙂 Ovdje članak o Xboxu :p
Tomina
@kebbab, 12.08.2020 - 18:01Sony ce na kraju kostati izmedu 3700-4500 kn, a XBox ce biti mozda 500 kn jeftiniji.Neka bude 3500-2500, i uzmes to na frajerske 24 rate i mozes se instagramovat da imas obe konzole. A ne razumijes programerske osnove , a pravis se pametan po haceleu. hahaha
xx1111
12.08.2020 - 10:07Dobro je što se sve više igara odgađa zbog loše grafike prvo crysis remastered odgođen zbog loše grafike sad ovo
personauser
@xx1111, 12.08.2020 - 10:14I Cyberpunk 2077 se dva puta do sada odgodio, a uopce nema losu grafiku
moordrak
12.08.2020 - 10:53Mnogo babica, kilavo dijete… Mah. Risajkl ionako… Biti će novih materijala za igranje. Valjda neće sve začepit i preslit’ u ’21 zbog fuck’n korone. Outriders bi volio zaigrati na next-genu, Cyberpunk, Kenu. Bude li išta prije Božića od novih konzola u HR, idem 2 mjeseca na godišnji 🙂
Slim1992
12.08.2020 - 11:18Sta ce nego odgoditi kad igra izgleda kako izgleda. Bruka i sramota, vidi neko na polici konzolu novu i kupi, da vidis sta donosi kako izgleda igra. Uz nju dobije halo, pokrene igru, igrao kao da je stara deceniju, sramota. Ne cudi me sto su dotakli dno u odnosu na konkurenciju. Pomete ih PS
vragec25cro
@Slim1992, 12.08.2020 - 11:31Aj sad objasni kako?Znači xbox prodao 50milja(plus minus par milja)konzoli,a dao je sve igre na pc(od kako došao xbox game pass za pc) i svoje eskluzive day one i na pc i xbox.Sony prodao duplo više i nešto (oko 110milja) s tim da njihove igre možeš igrati samo na playstationu.
xx1111
@vragec25cro, 12.08.2020 - 11:52Zbog loše prodaje xboxa Microsoft nikad nije prikazao rezultate prodaje, tako da nitko ne može znat kolko se xboxa prodalo
personauser
@xx1111, 12.08.2020 - 12:03Sada se sve pocinje od 0, tj. Sony ne smije zivjeti na slavi PS4. To se jasno moze vidjeti kako je Sony bahato usao sa PS3 jer je zivio na slavi PS2 i zbog toga je PS3 neslavno zavrsio.
Zoran Zabac
@personauser, 12.08.2020 - 13:16Ma ljudi unaprijed znaju šta će kupit, em zbog navike, em zbog liste prijatelja jer crossplay još nije toliko dobar…zapravo nikad neće bit docoljno dobar…obje konzole su okej, ali svatko zna što će kupit…jedino mozda 5% ljudi stvarno ima dvojbu
vragec25cro
@Zoran Zabac, 12.08.2020 - 14:01Koja dvojba?uzmem oboje ko i ovu trenutnu generaciju 🙂 https://imgur.com/gallery/kz4Tz0J
Slim1992
@vragec25cro, 15.08.2020 - 14:37Morao si uzeti obe kad si vjerovatno prvo xbox uzeo i skontao da si se zajebao. Ja bi isto obe uzeo al bi xbox bacio il poklonio nekim klincima 😂
personauser
@Slim1992, 15.08.2020 - 23:23Shvati da nas ima koji zelimo imati obje konzole, a ne samo jednu. Ti si ocito PS fanboy
personauser
@Slim1992, 15.08.2020 - 23:26Zasto toliko mrzis Xbox
Slim1992
@personauser, 17.08.2020 - 01:12Hahah mrzim? 🤦♂️ Ma jednostavno xbox je korak iza playstationa i tu nema price. Od prvog dana i najava zacementirali su sudbinu. Sony se samo prosetao gamingom zadnjom generacijom. Nikad lakse nisu izdominirali svidjelo se to tebi il ne. Jebat i sony i xbox. Kazem ti kako jeste. Kao sto je pc daleko ispred konzola po snaz, tako se jednostavno vidi i da je ps>xbox
personauser
@Slim1992, 17.08.2020 - 08:38Sta se tice Game Passa tu je XGP daleko ispred PS Now. Xbox ima daleko bolju i stabilniju online uslugu od PS. Sada je XSX dosta blizi PC-u, a dok PS5 bas nije. Ja pojednako volim i PS i Xbox
personauser
@Slim1992, 17.08.2020 - 09:17Shavti da svaka konzola ima svoje prednosti i mane, tj. da ne postoji uopce savrsena konzola
Zoran Zabac
@personauser, 12.08.2020 - 13:22PS3 nije bio bahat ulazak nego pomalo preambiciozan sa procesorom koji je imao tada neviđen potencijal ali je bio prekompleksan za izradu igara…dapače, sony de tu odvažio riskirati i pokušao plasirati nešto što je moglo biti vau…microsoft je taj koji je bio bahat i uveo nas tada u mrak plaćanja online usluge 😉
movie
@personauser, 12.08.2020 - 13:28Uopće na kraju nije neslavno završio. Na kraju se opet i takav prodao u više komada od konkurencije.
personauser
@movie, 12.08.2020 - 14:25Mislio sam prije svega da je PS3 prva PS konzola koja se nije prodala u 100 miliona. Tada je Nintendo Wii osvajao trzista, a dok PS3 bas nije
vragec25cro
@xx1111, 12.08.2020 - 13:59Zadnje brojke bile oko 50(vidio negdje)zato spomenuo.
vragec25cro
@xx1111, 13.08.2020 - 11:37https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_game_consoles
Zoran Zabac
@vragec25cro, 12.08.2020 - 13:18tako ispada duplo više…al podaci su ti netočni jer je ps blize 120 milijuna nego 110, a xbox blize 40 nego 50…i tako odjednom dobivaš 3 puta više konzola…to je takva dominacija od koje je jedino uvjerljivija dominacija u prodaji fife nad pes-om 😉 xbox je opasna konzola ali je ps tata zanata
personauser
@Zoran Zabac, 12.08.2020 - 17:05NS bi mogao bez problema prestici PS4
movie
@personauser, 12.08.2020 - 23:08Da, jako su blizu. Još moraju prodati oko 60 milijuna komada i pretekli su PS4. Nije nemoguće.
personauser
@movie, 13.08.2020 - 07:40Nintendo Switch je tek tri godine na trzistu, pa bi mogao bez problema prestici PS4
vragec25cro
@Zoran Zabac, 12.08.2020 - 17:34Pa jesam i za jedne i za druge napisao par milja plus minus jer ne pratim brojke.Nego objasnio kako potukli ako ovi na xboxu sve eskluzive stavili na pc zadnjih 2.5-3godine(otprilike,možda više možda manje).Izgleda ove generacije ja najviše popušio 🙂 uzeo ps4 zbog rdr2 i hzd i xbox zbog forze i state of decay,a sad su sve te igre na pc 🙁
vragec25cro
@Zoran Zabac, 13.08.2020 - 11:37https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_game_consoles
Slim1992
@vragec25cro, 12.08.2020 - 17:39Decko… PS4> Xbox. To svaka beojka govori, kvalitet igara tj ekskluziva..ej da xbox ih vise i nema. Nemamo.sta pricati ako do sad toga nisi svjestan ne mogu ti ni ja pomoci. Pozz
vragec25cro
@Slim1992, 12.08.2020 - 19:00Decko 🙂 Gdje ja osporavm bilo šta?Ja iznio (otprilike)brojke i pitao kako ih ps pomeo ako ovi prodali dva-tri puta manje od konzola,a dali sve eskluzive na pc 🙂 I kako napisao gore iznad,ove gerneracije najviše popušio ja jer zbog par vremenskih eskluziva(Hzd,fh 4,state of decay2)ja kupio obje konzole 🙂 https://imgur.com/gallery/kz4Tz0J
Darac83
@vragec25cro, 12.08.2020 - 22:35Da mi je kasica da mi ubaciš kunu za svaki post gdje spomeneš kako si kupio i PS i XBOX zbog te i te igre… Sad bi se već za novu plejku imalo… 😂
vragec25cro
@Darac83, 13.08.2020 - 06:16Pa spomenem da imam obje konzole uz solidan pc da me ne nazivaju fanboyem nečega 🙂 Uz to odmah spomenem razloge zašto kupio koji i koje mi draže 🙂 Meni naprimjer ispalo da nisam niti trebao kupiti konzole na kraju jbg.Sve je to do ukusa,a i puno vremena igram.
Darac83
@vragec25cro, 13.08.2020 - 19:23Dobro da nisi američki domorodac, imao bi predugačko ime. “Onaj Koji Je Kupio PS4 Zbog RDR2 i HZD i XBOX Zbog Forze i State Of Decay.” 😂
vragec25cro
@Darac83, 13.08.2020 - 20:57Lol.Samo bih još nadodao imenu i zavolio “netflix” gaminga xgp 🙂 Gledaj meni sve platforme imaju prednosti i mane.Od kako uzeo xbox najviše na njemu igtam zbog game passa(nekih 1100-1200kn me ispadne godina ultimate,a to su dvije igre,rdr2 bio 549kn).Na pc sam prije koristio Humble monthly(12€ 7-10igara svaki mjesec,2-3pokažu ostalo suprise).Nema to veze s gore navedenim igrama nego se jednostavno tako poklopilo.Plus to kad sam uzeo ps plus taman mi date igre nisu sjele.Po meni nitko se ovdje nebi trebao prepirati kad smo svi gejmeri.
personauser
@vragec25cro, 13.08.2020 - 21:04To i ja tvrdim da svaka platforma ima svoje prednosti i mane, npr. mana PS4 je hladjenje, a dok Xbox ima odlicno hladenje. Drugim rijecima ne postoji platforma koja je superiorna nad drugom tj. da nepostoji platforma koja je savrsena, odnosno bez ikakve mane
vragec25cro
@personauser, 14.08.2020 - 12:48Nisam ja tolko mislio na hardver kolko na igre.Netko voli strategije(pc),netko akcijske avanture(ps4),netko platformere(Nintendo),a netko vožnje(xbox,pc).
personauser
@vragec25cro, 14.08.2020 - 14:12Save up to 65% on select Xbox games
vragec25cro
@personauser, 14.08.2020 - 16:38Ty,ali ne kupujem ništa prije novih konzola.
bAbU144590
12.08.2020 - 11:45Eh,skoro na moj rođendan 😂!
Bogy
12.08.2020 - 12:19Bolje da su odgodili igru jer se po demo vidjelo da igra ima problema. Vjerojatno će utjecati na prodaju konzole
personauser
@Bogy, 12.08.2020 - 12:50Mislim da nece utjecati jer XGP moze nadomjestiti odgodu Halo
Bogy
@personauser, 12.08.2020 - 15:08XGP nije baš profitabilan kao prodaja igara, nisu svi ljudi koji kupuju xbox series x zainteresirani za XGP. Playstation 5 izlazi s Spider-Man kao launch naslov a Xbox Series X je trebao biti Halo Infinite taj naslov koji će privući kupce i biti konkurencija Playstationom Spider-Man sada kada su odgodili ostali su bez toga naslova koji će privući kupce. Iako je to dobra odluka što su je odgodili zbog problema kojih je imala u demo. Ali i dalje ima razloga zašto kupiti Xbox series X i vjerojatno će se dobro prodat s obzirom kakva je situacija.
Bogy
@Bogy, 12.08.2020 - 15:29Što se tiče marketing tu su jako loši. Poruka im je nejasna koja izgleda da se stalno mjenja, loša komunikacija s javnosti i overhype. Jedino što se tiče XGP tu odlični bez konkurencije su.
tomekplejka89
@Bogy, 15.08.2020 - 10:58Spencer bi na natjecanju iz nesposobnosti bio drugi…jer nije spospoban biti prvi. Nevjerovatna je kolicina nesposobnosti u MS-u. Danas ih se brani zbog losije pozicije na trzistu i pljuje se Sony a sve lose sto imamo danas u gameingu je dijelo MS-a. Npr. razne online pretplate. A i da ne zaboravim pokusaji da se forsirano uvede allways online..zabrana posudjivanja vlastitih igara frendovima…ona glupa kamera…Uopce ih ne zalim…Konkurencija je dobra ali XB vec dugo vremena nije konkurencija PS-u. I btw.. ko god brani MS zbog famoznog game passa…Kada bi Sony ukino pretplatu za online igranje MS bi nestao sa lica zemlje..Budimo realani.
personauser
@Bogy, 12.08.2020 - 16:05SAD je uvijek bilo najvece i najvaznije trziste i za Sony i Microsoft. Microsoft ce bez problema prodati dosta Xbox konzola u SAD-u. Microsoftu je sada najvazniji cilj privuci sta vise Japanaca da pocnu kupovati Xbox, tj. da Xbox postane popularan u Japanu.
movie
@personauser, 12.08.2020 - 18:28Nisu u tome uspjeli niti s jednom generacijom konzola. U Japanu su nebitna konzola. Što misliš da se promijenilo da bi ih konačno krenula karta u Japanu?
personauser
@movie, 12.08.2020 - 18:34Sa JRPG bi mogli privuci Japance. Zato je Microsoft dovodi sta vise JRPG na Xboxu jer Japanci dosta slabo igraju WRPG. Nintendo je daleko popularniji od Sonyja u Japanu
personauser
@Bogy, 12.08.2020 - 16:07Microsoft ce sigurno promijeniti marketing XSX
Dr.Gamer
12.08.2020 - 12:28Sa prethodnom Xbox konzolom definisali su pojam promašaj. Izgleda da će još jednom nadmašiti sebe xD
Dajsikeks
12.08.2020 - 13:01Halo je doslovce maskota i njihov top priority igra, dobro da su odgodili, da ispoliraju igru što bolje. Da imat će kratkoročnu štetu, bolje to nego da izađe neispolirana i dugovječno našteti mišljenje igrača. A Spencer je reko da tek dolazi prava šteta u gaming industriji krajem 2020 i 2021, zahvaljujući pandemiji. Osim toga console launch nikad nije imao neke velike igre
Dajsikeks
@Dajsikeks, 12.08.2020 - 13:09Neće biti Halo, ali zato dolaze Scorn i The Medium
Masterchief
12.08.2020 - 15:24Dobro da su odgodili, bolje da igra provede još kojih godin dana u razvoj pa da bude dobra po izlasku nego da izađe u stanju onog demo-a.
personauser
@Masterchief, 12.08.2020 - 17:54“A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever.”
Shigeru Miyamoto
Dajsikeks
@personauser, 12.08.2020 - 20:33Delayed game
KhorneFlake
12.08.2020 - 21:07Tja, sva sreća pa imam Haloa ove godine koliko mi duša hoće na Steamu, a tek je trica izašla. Koliko sam slab vremenom za hobije ovih dana ne vjerujem ni da ću to stići izgustirati propisno do naredne godine.
personauser
13.08.2020 - 19:39Phil Spencer o odgodi Halo Infinite