HCL.HR

Halo Infinite zaigralo je 20 milijuna igrača, imao je najuspješnije lansiranje u serijalu

Zoran Žalac 26.01.2022.   •   10 komentara   •   Industrija videoigara


Iz Microsofta su se pohvalili kako je njihov Halo Infinite do sada zaigralo više od 20 milijuna igrača.

Iz Microsofta su u financijskom izvješću za drugi kvartal fiskalne godine 2022. potvrdili rekordnu aktivnost korisnika s Xbox uslugama i igrama Xboxove produkcije. U periodu od desetog mjeseca pa do kraja 2021. Microsoft je dosegnuo 25 milijuna pretplatnika Game Pass usluga, te je lansirao dvije igre koje su ostvarile najbolji početni rezultat u svojim serijalima.

Obznanjeno je tako da je Halo Infinite zaključno s 31. 12. zaigralo više od 20 milijuna igrača, što je najveći broj do sada za tu franšizu. Ranije smo već znali da je Forzu Horizon 5 zaigralo dosta igrača, a sada su iz Microsofta otkrili kako je to 18 milijuna ljudi.

“Velike oklade koje smo prethodnih godina napravili za sadržaje, zajednice i cloud sada se isplaćuju.” – poručio je predsjednik Microsofta, Satya Nadella.

E sad, nema transparentne statistike koliko se toga odnosi na igrače koji su igre kupili i one koji su ih isprobali preko pretplate. U slučaju Halo Infinitea broje se i oni igrači koji su isprobali besplatnu multiplayer komponentu, a kampanju možda nisu ni pokušavali igrati. Svejedno, Microsoftu u ovom trenutku to nije toliko važno te mogu reći kako su njihove dvije igre u 2021. bile eksponirane jednako koliko su Sonyjevi najuspješniji hitovi bili više godina (God of War je isto tako zaigralo 20-ak milijuna igrača).

Usporedba možda nije najpoštenija jer Sonyjeve igre ne dolaze na pretplatu i nemaju free-to-play komponentu. No, iz ove je perspektive jasnije zašto su u Sonyju odlučili prebacivati svoje igre na PC platformu, te zašto su odlučili da im nadolazeće igre neće biti PS5 ekskluzive nego će doći i za PS4.

Prema podacima koje imamo unazad pola godine, Sonyjeve ekskluzive za PlayStation 5 prodavale su se u stotinama tisuća primjeraka (Returnal) do svega nekoliko milijuna (Ratchet & Clank: Rift Apart), što je u neusporedivo manja eksponiranost od onoga što su Halo i Forza ostvarili u 2021. Čak i da izuzmemo pretplatu i F2P format, Xbox i dalje ima dodatni adut jer cijenu igara nisu podigli na 80 eura kao što je to učinila ekipa iz Sonyja.

Komentari (10)

  • kreos911

    26.01.2022 - 11:12

    Naravno da su zaigrali kad je dio gamepassa. Pravo pitanje je koliko ih je nastavilo igrati.

  • Rastmahatta

    26.01.2022 - 11:19

    Igra je fenomenalna

  • Skoropazao665

    26.01.2022 - 12:50

    Malo. Onu igru Deep Rock je igralo 10 miliona

  • Hadvar

    26.01.2022 - 13:20

    Vec je postalo glupo plasirati ovakve vijesti. Ovo vec tko zna koja live service igra koju su isprobali milijuni ljudi. Nije to nista cudno. Halo je poznati brand i microsoftova igra. Dobije se dojam da igru igra 20 milijuna ljudi. Ok, igru je probalo toliki broj ljudi, ali pravi broj igraca koji igraju igru je vjerojatno 90% manji.

  • Cros70

    26.01.2022 - 14:00

    Igrao je sat vremena. Jako dobro optimizirana. Igra klizi na mom starom pc. Mom sinu je cool ali nedovoljna zanimljiva da bi je i sam igrao. Meni je previse za djecu. Vanzemaljci koji pricaju engleski i jos onaj naglasak. Fuj.

    • marko1106

      @Cros70, 26.01.2022 - 14:41

      ah te godine. Što stariji sve više mi smetaju tako neke greške. Što u filmovima što u igrama,jednostavno kad vidim nešto tako i razbije imerziju na komadice ne mogu više igrati ili gledati. Zato teško danas pronalazim igru koja ima ozbiljnu temu i da pazi na toliko detalja. U tome je RDR2 kralj. Dok i TLOU 1 i 2 su odlicni i vidi se da se pazilo na detalje. Ali RDR je ipak otvoreni svijet i toliko detalja u igri koja je tako ogromna je nešto neviđeno. Imam Game pass i probao sam dosta toga ali Xbox stvarno ima drugacije igre od Sonya. Više su za online igre ili bar co op što ne znaci da su loše igre samo su drugacije od Sonyevih striktno single player igara.

  • Mihael5555

    26.01.2022 - 15:41

    Svejedno je smece

  • Stitrek

    26.01.2022 - 17:10

    Halo je uvijek bio vise orijentiran americkom trzistu kao pucacina bez neke vece dubine, s obzirom na slabiju poziciju Xboxa naspram Playstationa u Europi, nije bila toliko popularna u Eu. S obzirom na staru slavu Halo serijala ova nova igra je prosla dobro, marketinski overboost sa brojkom od 20 milijuna dobro zvuci kod promocije igre.

  • Ovcaodnovca

    26.01.2022 - 18:18

    ovaj infinity ima najvise problema sa pricom, sve su izbrisali off screen, tako da ovo vise i niej halo igra. iako je kao FPS super optimizirano. MP ne igram sto je car Halo igara… no ja ga ne igram.

  • Mixa

    26.01.2022 - 22:28

    To su dva remek-dela. Normalno je da su privukli toliko igraca.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?