HCL.HR

I Halo serijal prelazi na Unreal Engine 5, evo kako bi trebao izgledati

Zoran Žalac 07.10.2024.   •   3 komentara


Pred praktičnim prednostima rada u Unreal Engineu pokleknula je i jedna od glavnih Xboxovih ekipa, najavivši kako Halo igre ubuduće više neće koristiti interni engine.

Nakon serijala Tomb Raidera i The Witcher / Cyberpunk, još će se jedno poznato ime ubuduće vezati za Unreal Engine.

Iz Xboxa su otkrili kako razvoj novih igara iz serijala Halo prelazi s internog softvera na Epicov Unreal Engine 5. Bit će tako odbačen dosadašnji Slipspace Engine čiji su temelji stari skoro 25 godina. Ovu će promjenu popratiti i novi naziv studija 343 Industries koji je sada preimenovan u Halo Studios.

“Način na koji smo prije stvarali Halo igre ne funkcionira jednako dobro za ono kako danas želimo kreirati igre. Želimo pomoći timu da se fokusira na kreiranje igara umjesto na stvaranje alata i enginea.” – stoji u obrazloženju odluke prelaska Haloa na Unreal Engine 5.

Glavni razlog prelaska na UE5 ipak se nalazi u činjenici da je taj engine širom rasprostranjen i poznat velikoj većini developera. Samim time, novi zaposlenici Halo Studiosa neće se morati privikavati na rad u internom engineu.

U Xboxu se nadaju da će ovaj potez biti korak do agilnijeg razvoja Halo igara. Ideja je da bržim pronalaskom radnika za razvoj Halo igara mogu brže krenuti s tim razvojem, a nakon lansiranja igre trebali bi istu moći i brže ažurirati. Drugim riječima, u Xboxu ne žele ponoviti scenarij da između dvije Halo igre imamo više od šest godina razmaka.

Plan je da će se Unreal Engine 5 koristiti za buduće Halo igre. Međutim, u ovom trenutku ekipa još nije htjela najaviti ništa konkretno. U Unreal Engineu 5 rade već neko vrijeme i prikazali su projekt zvan The Foundry, ali napominju kako to nije nova Halo igra već svojevrsni tech demo. Dakle, već sad imamo prvi pogled na Master Chiefa u UE5 izdanju, ali to je samo vizija nekog budućeg izgleda, ne nužno konkretna stvar koja će završiti u samoj igri.

Komentari (3)

  • Dick Johnson

    07.10.2024 - 11:30

    Šteta kaj svi zbog kojih je Halo bil dobar nemaju odavno veze sa serijalom, al eto UE5 je tu, kul.

  • Mamba_

    07.10.2024 - 20:20

    Problem Haloa nije engine, čak nisu ni mehanike ni napucavanje. Već priča, pokušaj otvorenog svijeta, muženje Master Chiefa a imaš materijala za 10 spinof igara. Kaže problem dug razvoj, za igrače dug razvoj nije problem ako se dobije poslije njega dobra igra a ne ove zadnje 2,3!

    • mirkunjaaa

      @Mamba_, 08.10.2024 - 08:51

      Infinite je posli dvojke najbolja igra u serijalu 🤷‍♂️

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?