Horizon Forbidden West donosi krčme za cugu i jela za ponijeti
U novom razvojnom dnevniku za Horizon Forbidden West doznali smo nekoliko novosti o autentičnom i dinamičnom okruženju te igre.
Razvojni tim Guerrilla Games nastavlja nam na kapaljku donositi sitne informacije o novitetima nadolazeće igre Horizon Forbidden West. Proteklih smo nekoliko tjedana tako doznali da će igra donijeti radne stolove za poboljšavanje opreme te više razina ponašanja neprijatelja, a sada je otkriveno nekoliko novih detalja o samome svijetu u kojemu će se igra odvijati.
Baš kao i u Horizon Zero Dawnu, u nastavku ćemo moći posjetiti sela i gradove u kojima neće biti borbe, ali će zato biti trgovanja i drugih aktivnosti. Potvrđeno je tako da će Aloy sada moći svratiti u gostionicu u kojoj će moći upoznati interesantne nove likove. Isto će tako moći od lokalnih kuhara moći kupiti hranu koju može ponijeti sa sobom i konzumirati kako bi si poboljšala neke statistike. U gradovima ćemo i dalje moći pronaći krojače, lovce i travare.
Ovoga puta Gurerrilla Games si je dao zadatak učiniti svaku lokaciju autentičnim prebivalištem određenog plemena. To između ostalog obuhvaća različite interakcije plemena sa svojim okruženjem, pa ćemo ratničko pleme Tenakth tako često viđati usred treninga, dok će članovi miroljubivog plemena Utaru češće iskazivati bliskosti u zagrljajima i sl.
Svijet bi trebao biti znatno dinamičniji s više animacija samih likova u gradu. Dok smo u Horizon Zero Dawnu na primjer viđali trgovce koji samo stoje ispred svojih radnji, ovdje ćemo ih vidjeti u poslu – kako slažu stvari, pričaju s kupcima i sl. Ubačen je također i sustav osobnosti, tako da će različiti likovi u igri (koji nisu nužno dio radnje) imati različite dispozicije i ponašanja prema Aloy, odnosno igraču.
Više o svijetu Horizon Forbidden Westa možete pročitati na službenom PlayStation Blogu.
HeimdallTheWhite
22.11.2021 - 16:22Ovo cekam najvise od svega iduce godine! HZD je jedini razlog zbog kojeg sam kupio PS
ImeiPrezime
22.11.2021 - 16:53Valjda će ovaj nastvak biti zanimljiviji od praznog i dosadnog open worlda iz jedinince.
tim
@ImeiPrezime, 22.11.2021 - 20:15Meni je svijet bio odlican.
ImeiPrezime
@tim, 22.11.2021 - 20:40Prvih par sati i meni bilo ok, najvise zbog robotskih dinosaura. Kasnije postane strasno repetitivno. Nakon 5h igra te vise nicim ne moze iznenadit. Side questovi i likovi vrlo zaboravljivi. Ali, postujem misljenje.
butjer1010
@ImeiPrezime, 22.11.2021 - 22:18Ne znam kako te ta priča nije unijela u igru??? Meni je priča perfektna, baš me rasturila, nisam mogao stati, a i ne bi ju nazvao repetativnom, jer je svaki novi robot na kojeg naiđeš, trebao drukčiju vještinu da ga savladaš. Mislim da sam umro u igri 20 puta najmanje, ako ne i više. Jebaj ga, pošto sam ja PC-aš, morat ću se načekati da zaigram i drugi dio 🙂
DjokaBA
@butjer1010, 23.11.2021 - 08:54Prica je jedno, prazan open world je drugo.
butjer1010
@DjokaBA, 23.11.2021 - 12:01Ja izgleda ne shvaćam pojam praznog open Worlda ??? Igra je meni jedna od boljih, a priča mi i je najvažnija da bi uopće i igrao igru. Taj “open world” je fenomenalan isto bio, nešto potpuno novo, drugačije od ostalog, ti roboti fenomenalno osmišljeni, svaki drukčiji, ima ih preko 20 različitih,….. Meni to nije prazno, ali dobro, razlika je kad igraš i kad pročitaš na netu,…..
ImeiPrezime
@butjer1010, 23.11.2021 - 13:0120+ različitih vrsta neprijatelja za veliku AAA open world igru i nije neka brojka, pogotovo jer su na 90% mista samo watcheri i oni sa rogovima za jahat. Thunderjawa neznam da sam 4 vidio, stormbird mislim samo 1. Ali generalno, osim robota, igra ti ne daje puno motivacije za lutat po mapi i istrazivat. Vrlo malo znacajnih rewardova i pamtljivih npcova po svijetu.
butjer1010
@ImeiPrezime, 24.11.2021 - 09:14Šta, da ih je 30 onda je to to? Ne znam što to vama treba da bi igra bila vrhunska? Stara poslovica je da lošem .urcu svaka dlaka smeta! Moje mišljenje je da je u tome problem, možda griješim, sorry.
DjokaBA
@butjer1010, 23.11.2021 - 14:47Ja uopste ne shvatam sta tu moze biti nejasno. Ides, ides i ono prazno, pa prazno. Nemas sta da radis u tom open worldu.
butjer1010
@DjokaBA, 24.11.2021 - 09:16Ja to nisam tako doživio, nisam vidio baš praznih mjesta na mapi, uvijek nečega ima. Isti problem kao kod “imeiprezime” mislim da imaš.
DjokaBA
@butjer1010, 24.11.2021 - 12:28Umesto sto vredjas covek, prihvati drugacije misljenje. Ocigledno da nije jedini.
butjer1010
@DjokaBA, 24.11.2021 - 14:16Pa nije to bila uvreda, to je zajebancija. Sorry ako si se uvrijedio, ali to je moje mišljenje samo, malo sam se htio našaliti.
DjokaBA
@butjer1010, 25.11.2021 - 09:48Ma taman posla, sve ok sa moje strane.
butjer1010
@DjokaBA, 25.11.2021 - 09:51Ma ja sam zajebao, zaboravio smajlića na kraju, hhhh
vanzemljaxe
@DjokaBA, 26.11.2021 - 10:39Priča je jedna od boljih u Sci-Fi žanru , jesi odigrao do kraja , jesi ju uopće shvatio, a Open world nudi sve što se nalazi i u drugim naslovima, od side questova, neprijatelja što roamaju svijetom,collectiblesa , hunting ground trialsi, Lore za extra nerdove , audio logovi, campovi ljudskih neprijatelja, corruption zone, tallnecks za reveal mape,baze za overridanje vecih strojeva…ako je to prazno onda to malo vremena sto si uložio u igru si jako loše uložio, treba znat i explorat ..
DjokaBA
@vanzemljaxe, 26.11.2021 - 11:18Nauci me kako se igraju igre molim te, od svojih 29 godina, preko 20 sam aktivan igrac. PONAVLJAM po ko zna koji put da pricu nisam pominjao, ali je svet dosadan. TO je moje misljenje i subjektivan osecaj, ti imas potpuno suprotno i postujem to.
vanzemljaxe
@DjokaBA, 26.11.2021 - 14:57Ma jebes mi sve ak ja tebe razumijem
DjokaBA
@vanzemljaxe, 26.11.2021 - 21:15Ako ne razumes, sto uopste ulazis u raspravu.
vanzemljaxe
@DjokaBA, 27.11.2021 - 15:27Zato sto mi nevjerojatna tvoja izjava.
Ak cemo o praznom , sjeti se prvog Assassin’s Creed-a.
Al ok , jeben si ti igrač kad ti je svijet sa okolo bauljajucim robo-dinosaurima dosadan.
Isus ce na svoje iduci dolazak imati zajebanu publiku
Srpski Gameplay
22.11.2021 - 19:42Ovo je ona igra koja ce izgledati bolje nego pravi svijet xD. Jedva cekam da izadje na PC za 5-6 godina, da ga vidim u jos boljoj grafici! PS5 verziju cu preskociti do tada
ImeiPrezime
@Srpski Gameplay, 22.11.2021 - 20:00Dvi do tri godine maksimalno. Kad si vec kancerogeni troll barem budi realan.
Srpski Gameplay
@ImeiPrezime, 22.11.2021 - 20:242-3 godine… mozda. E tuge, igrati propalog Battlefielda i cekati godinama nesto sto valja
ImeiPrezime
@Srpski Gameplay, 22.11.2021 - 20:38Vidit cemo jos kolko ce valjat. Za sada izgleda ko genericni ubisoft-like open world, ko sto je jedinica bila.
DaNTe04
@ImeiPrezime, 22.11.2021 - 20:47Vala ubisoft-ove igre su zlato naspram hzd1,čak šta više smatram je jednom od najgorih igra koje sam odigrao na Ps.I žao mi je što je killzone mrtav zbog ovog smeća.
djosic85
@DaNTe04, 22.11.2021 - 21:06Šta će ti killzone, isfurano napucavanje koje je pregazilo vrijeme. Hzd jedno od najboljih igara na PS, jedva čekam nastavak na petici
ImeiPrezime
@djosic85, 22.11.2021 - 21:25Pregazilo ga je vrijeme jer je spranca za vecinu novih AAA igara open world sa blagim rpg elementima i fokusom na pricu i “kinematicnost”. I dobro bi to bilo da ta prica i likovi valjaju te da su pamtljivi, ali vecinom to nije slucaj. Puno igara pokusava bit witcher 3 ili light verzija witchera 3, ali nisu ni blizu.
djosic85
@ImeiPrezime, 22.11.2021 - 22:32Slažem se za witchera, ali ne vjerujem da će hzd krenit tim smjerom.
pleto
@ImeiPrezime, 23.11.2021 - 07:42Meni je HZD puno bolji od witchera
ImeiPrezime
@pleto, 23.11.2021 - 10:58Uff neznan kako. Meni prica, likovi, open world, questovi i pogotovo soundtrack nisu ni blizu kvalitetni ko u Witcheru. Eventualno je combat malko bolji, ali nisam veliki fan ni jednog ni drugog. Al eto, 100 ljudi 100 cudi, ocito.
pleto
@ImeiPrezime, 23.11.2021 - 17:07Priča mi je bila vrh, mozda su bas pogodili ono što se meni sviđa, isto tako borba i sama ta ideja i izgled tih robota me očarao. Ne znam sta bi sad mogli napravit vise da me ponovno tolko očara.
DaNTe04
@djosic85, 23.11.2021 - 17:26Killzone je dat kao primer mog glavnog problema sa
Sony-jem,tj činjenice da su nakon izlaska tlou 1 veliki deo svojih igara ili ubili ill prebacili u story driven.Primer je recimo God of War,iako mi nisu smetali leveli i lutanje ono što je napravljeno od komboa je kriminalno.Sledeći bi bio uncharted,gde iako je četvorka bila ok, tll je bio teško smeće i žao mi je što koji nije dobila bolji igru.Sledći na redu su novi ip poput got,Spider Man,hzd kod kojih je najveći minus prazni svetovi i dosadne sporadne misije(got izvalači onih 5-6 legendi tušime u odnosu na ova 2)
A u slučaju da neko nije shvatio poentu mog komentara najveći minus kod Sony-a je činjenica da nema nikakve raznovrsnosti u njihovim igram i kad ih igraš oseti se da su rađene na isti kalup.
izvinjavam se zbog pravopisnih grešaka kuci sam preko telefona
MAJSTOR RINGO
@ImeiPrezime, 22.11.2021 - 21:42Ma daj druze, na osnovu cega si molim te ustanovio da ce biti generecni ubisoft- like open world kao sto je bila jedinica?
Jel imas nekog insajdera u guerila games-u koji ti daje info ?
Iceman73
@Srpski Gameplay, 23.11.2021 - 08:16Upravo tak i ja,imam 5ticu doma al pričekat ću da izađe za masterrace ipak!
Srpski Gameplay
@Iceman73, 23.11.2021 - 12:52Ma naravno, naravno, i Ragnaroka cu preskociti. Sacekati par godina i onda ko covjek igrati. PC je PC
seizure91
23.11.2021 - 10:24Prvi dio sam prešao neki dan nakon 3 godine odugovlačenja i igranja tu i tamo. Bio je iskreno dosadan i repetitivan. Nadam se da nastavak neće biti kao prvi dio.
RickBarry
23.11.2021 - 14:20Malo zanimljivije od školskih lektira.