MGS 5: The Phantom Pain težak je 25 gigi
Ako već niste, polako vam se bliži vrijeme da rezervirate mjesto na diskovima vaših konzola za izlazak posljednjeg nastavka legendarnog serijala Metal Gear Solida.
Kako doznajemo, na policama Japanskog PSN dućana već se pojavio Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.
Količina podataka za download teži sveukupno 25.1 GB na PlayStationu 4, a verzija za konzole prošle generacije nešto bi lakše trebala udariti diskove vaših konzola – PS3 verzija tražiti će naime “samo” 11.7 GB slobodnog prostora. To su naravno podaci koji vrijede za japansko izdanje te ne znamo kako će se veličina igre mijenjati kada bude lokalizirana za naše tržište.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain službeno izlazi 1. rujna na PS4, PS3, XBO i X360 konzolama, a PC verzija će uslijediti 15 dana kasnije.
Jeste li čuli da smo imali priliku provesti pet sati uz MGS 5: The Phantom Pain? Provjerite naše dojmove o igri ovdje.
VladoShady 980
23.07.2015 - 18:29Ovo mi je nakon GTA V najiscekivanija igra zadnjih godina…konacno i na PC da dodje 🙂
trulex
23.07.2015 - 19:25ooo kojima care
lijepo ćeš da brojiš pare,
nije ni tvoje maslo za ramazana
obaselit ćeš i mene insana,
vala super si sve ove godine bio
puno ti meni ljeta još preživio.
MataDok24
23.07.2015 - 19:31Ajde dobro je jos da PC verzija izlazi samo 15 dana kasnije, ali ovo je moje pitanje:"Zasto PC igraci dolaze uvijek na kraju?"
VladoShady 980
@MataDok24, 23.07.2015 - 19:38??? 15 Dana je nista za igru ovakvog kalibra, a i kad uzmemo u obzir da je ovaj gigant od serijala gotovo uvjek zaobilazio PC platformu treba da slavis tih 15 dana 🙂
movie
@MataDok24, 23.07.2015 - 21:25Zato kaj su igrači pc po rezultataima prodaje na kraju… Zna se koja je konzola najvažnija, pa koja je druga po važnosti i eto ondsa i pc igrača..
Hrv4tin4
@MataDok24, 23.07.2015 - 21:32A ti baš i ne čitaš godišnja izvješća publishera?!? Samo kod Ubisofra PC igrači tvore 24% profita, odnosno 2. su po brojnosti, ispred je samo PS4. Ne lupetaj gluposti ako ne znaš o čemu se radi…
VladoShady 980
@MataDok24, 24.07.2015 - 07:41+1 A i procenat raste…uglavnom PC je buducnost
Truegentlemanx
@MataDok24, 24.07.2015 - 16:46PC vecinom kasni jer je programiranje za njega drugacije nego za konzole, jedini razlog 😀
Hrv4tin4
23.07.2015 - 21:39Igra će biti mrak, samo me malo brine tih "sitnih" 25GB kada druge igre imaju i duplo više. Obožavam MGS i jedva čekam ovo nabacit. Još samo da prođe tehnički, registracija i jedna svadaba, pa možda ostane love za preorder!
Tomina
@Hrv4tin4, 24.07.2015 - 05:17Zašto te brine? Najviše ti tu igraju ulozi "modeli" tj assetsi od igre, kako su napravljeni, sa koliko poligona itd.
Usporedi Skyrim i GTA 5 – koja je razlika u veličini GB? Da bi se tako sudile igre, onda GTA 5 mora biti uber realan po grafici i 10 puta veći neki Skyrim.
Neka igra ima recimo 2000 modela (likovi, objekti, predmeti itd), i neka je razlika recimo samo 3 mb po modelu.
To ti je već manje od 6gb razlike.
Vjerovatno Japanci imaju odlične modelere, koriste možda kakvu bolju tehnologiju nego drugi, te izlazni modeli su im manji.
Realno – pogledaj "Ground Zeroes" na low detaljima i GTA 5 na low detaljima.
GZ izgleda i tamo super, dok GTA 5 ipak izgleda ono li-la.
tony_85
24.07.2015 - 07:17Jedva ga čekam odigrat, na PC-u naravno 🙂