Nadnaravni Ghostwire: Tokyo ima novi prikaz

Stjepan Fikter 10.09.2021.   •   1 komentara

Iduće godine moći ćemo posjetiti Tokio kojeg su zaposjele nadnaravne sile i uz pomoć vjetra, vode i vatre otkriti što se događa u veoma stiliziranoj verziji japanskog glavnog grada.

Kreatori serijala The Evil Within za iduću godinu pripremaju nam stiliziranu akcijsku viziju Tokija kojeg su zaposjele nadnaravne sile. Iako smo Ghostwire: Tokyo trebali igrati ove godine, zbog već poznatog razloga igra je odgođena za iduću, ali barem sada imamo novi prikaz igre.

Ghostwire: Tokyo vodi nas na zanimljivo putovanje u kojemu moramo otkriti zašto je nestala populacija grada i zašto se pojavljuju posjetioci iz drugog svijeta. Naravno, oni se nisu došli prijateljski družiti, a s tim razlogom naš junak ima mogućnost vještine Ethereal Weavinga s kojom će tjerati duhove nazad odakle su došli. Uz ostalu opremu i vještine.

Tako ćemo na raspolaganju imati moći vjetra, vode i vatre, a protivnici će se dijeliti na tri vrste. Jedna od njih su bezglavi studenti koji napadaju u grupama, a baziraju se na brzini kako bi nas uhvatili nespretne. Druga vrsta su lutke koje mogu letjeti i pucati iz daljine, a tu su još i duhovi u odijelu koji uz pomoć kišobrana mogu odbijati naše napade.

Iako će igra prvo biti dostupna za PC, PlayStation 5 verzija koristit će mogućnosti novog kontrolera pa se tako najavljuje korištenje audio mogućnosti kako bi se lakše detektiralo protivnike. U najavi stoji kako će adaptivni okidači i haptičke mogućnosti simulirati izvršenje i razvijanje vještina pa bi tako bez gledanja trebali znati hoćemo li zapaliti protivnike ili ih odalamiti vjetrom.

Ako ne dođe do nove odgode, Ghostwire: Tokyo igramo u proljeće iduće godine.