Nintendo traži dizajnera levela za The Legend of Zelda serijal
Izgleda da je japanska tvrtka Nintendo u potrazi za novim suradnikom, točnije dizajnerom levela koji bi radio na kreiranju raznih eventova, dungeona, poljana te neprijatelja.
Japanska tvrtka Nintendo prošle je godine obradovala fanove The Legend of Zelda serijala trenutno najnovijim nastavkom Breath of the Wild. Međutim, sam izlazak novog dijela njihove omiljene franšize nije ih toliko očarao kao sama igra – što su dokazale fantastične ocjene kritičara te primjedbe publike, ali i brojna proglašenja za igru godine. Između ostalih, redakcija HCL-a je novu Zeldu počastila Zlatnim Dabrom za igru godine.
Čini se kako je i više nego pozitivno prihvaćanje prošlogodišnje Zelde japanskom developeru samo dalo vjetar u leđa, budući da trenutno traži dizajnera levela koji bi se posvetio kreiranju evenata, dungeona, poljana te neprijatelja na koje bi Link nailazio tijekom svoje avanture, ali i implementaciji istih u The Legend of Zelda serijal.
Iako je malo vjerojatno da ćemo vidjeti što Nintendo planira sa svojim Zelda serijalom na ovogodišnjem E3 sajmu, nadamo se da ćemo barem do kraja godine dobiti kakvu službenu najavu.
phoda2
07.05.2018 - 20:06ok… ali ili sam ja nešto propustio ili u tekstu nema nikakva poveznica na taj natječaj ??? a dobro bi došlo i nekakvo pojašnjenje što se sve traži od potencijalnih kandidata jer ovako je vjest prilično nedorečena
Igor Belan
@phoda2, 07.05.2018 - 20:27Cijeli oglas za posao nije pretjerano dug i kompletno je na japanskom, link ti je sada u vijesti – ali nećeš puno saznati iz njega, ne samo zato što je na japanskom već zato što se u ovakvim situacijama ne radi o svakidašnjem job listingu. Jer nije to bilo kakav posao da oni sada napišu stvari kao “poznavanje rada u ovom i onom alatu” 🙂 Samo jedno općenito “iskustvo u izradi igara kao game planner”. Kod ovakvih oglasa sve se saznaje u samom intervjuu, ako uopće dođeš do njega, jer otkriti išta u javnom oglasu bi moglo utjecati na PR same igre i pokrenut lavinu krivih informacija i špekulacija o jednom velikom intelektualnom vlasništvu.
phoda2
@Igor Belan, 07.05.2018 - 20:56thanks, eto vidiš baš na to sam mislio što si sada napisao da se malo pojasni, jer kao što i sam kažeš nije to sad tamo neki svakidašnji oglas ?
phoda2
@phoda2, 07.05.2018 - 21:23malo sam sada baš čitao taj oglas pa da kažem par riječi. Dakle… osoba mora imati iskustva u izradi igara, mora biti u mogućnosti komunicirati na jaoanskom jeziku, probni period je 3mj nakon čega se obnavlja ugovor ako je sve ok, radno vrijeme je od 8:45 -17:30 uz 1h pauza i tako 5 dana u tjednu, radno mjesto je u Kyoto
SanKa
@phoda2, 08.05.2018 - 10:16kak si se pohvalio da znaš japanski lol
phoda2
@SanKa, 08.05.2018 - 12:52クロアチア語よりも良い ?
SanKa
@phoda2, 08.05.2018 - 15:09nije ti baš za pohvalit se :p osim ako živiš u japanu, onda super 🙂 svaka čast
crolink07
07.05.2018 - 21:19Imali smo sreću igrati se u doba genijalca Shigeru Miyamota.
Valjda će Nintendo naći dostojnog nasljednika.
ihneacho
@crolink07, 08.05.2018 - 07:58dobro da je genijalac jest ali ništa pretjerano veće ime je kojima, uostalom miyamoto nije dizjaner levela već glavni game producer u nintendu
Goran1234
@ihneacho, 08.05.2018 - 10:36Ocigledno da ne znaš njegov prijašnji posao. Imaš čak i Igorov video na temu Mario Bross. Koji ukazuje na Miymatovu genijalnost na lvel dizajnu… A normalno dizajnirao je i originalnu Zeldu, Link to the past, Mario Kart, Pikmin itd…
crolink07
@ihneacho, 08.05.2018 - 11:23Miyamoto nije dizajner? Pa to je radio čitav život,genijalac je ostario i sad se više bavi produkcijom.Kojima kad ga sretne baci se na koljena pred njim.Ne znam zašto uopće odgovaram na ovakve bedastoće.
Oblakoder
@crolink07, 08.05.2018 - 12:49Na kolena pred Miyamotom 😀 😀 😀
Pogotova taj lipicaner Kojima 🙂
VEK1NG
08.05.2018 - 00:54A jel mogu ja to da nacrtam na papir, pa oni da ubace u igru?
Shadow king
08.05.2018 - 07:49Ako bi govorili o stvarima koje su loše napravljene u BOTW, onda su to definitivno tamnice. Čak i Wind Waker mi ima bolje tamnice od BOTW. Tak da, ko god da bude taj level designer, nek malo pogledne tamnice iz prijašnjih Zeldi kao što su gigantske tamnice iz Twilight princessa i Ocarine of Time.
Osobno bi htel da nova Zelda bude spoj BOTW-a (veličina mape, istraživanje svega i svačeg, sakupljanje namirnica, kuhanje itd.) i starih Zelda (tradicionalne tamnice, bossevi, mini bossevi, items-i, priča, likovi, raznolikost neprijatelja, dobra i upečatljiva muzika i atmosfera itd).