HCL.HR

Recite nešto loše o igrama Rockstar Gamesa

Zoran Žalac 12.05.2026.   •   86 komentara   •   HCL objave


Igre Rockstar Gamesa nailaze na gotovo univerzalne pohvale. No, sigurno ima nešto oko čega im možete prigovoriti. Mora biti!

Neki su danas iz kojeg god razloga očekivali objavu novog trailera za GTA 6, što se (još) nije dogodilo. Umjesto toga, Rockstar Games je igrače pozvao na utrkivanje u Red Dead Online, što su fanovi shvatili kao trollanje. Neki su se čak i naljutili na Rockstar Games.

Cijela situacija je zapravo smiješna, ali je dobra prilika da isprobamo malo drugačiji format rasprave. Ne morate biti frustrirani što još nema trailera za GTA 6, ali recite nam svoje kritike i pritužbe na igre Rockstar Gamesa. Komentirajte što vam je loše kod njih, ako takvo što postoji.

Generalno igre Rockstar produkcije dobivaju dosta pohvala, ali nije da su potpuno imune na negativne kritike. Neki im zamjeraju tromost kontrola, rigidnu i zastarjelu strukturu misija, pretjerivanje s realističnošću, dugačak proces razvoja… Primjedbi ima, bilo da su ozbiljne ili dio sitničarenja.

Dakle, što vas smeta kod Grand Theft Auto, Red Dead Redemption i drugih igara Rockstar Gamesa?

Označeno sa:

Komentari (86)

  • sparrowpunk

    12.05.2026 - 19:53

    Nema GTA 4 remastera za novije konzole.

    • Enrubius

      @sparrowpunk, 12.05.2026 - 20:00

      Ja bi radije da GTA San Andreas – Remake naprave :).

    • sparrowpunk

      @Enrubius, 13.05.2026 - 19:51

      Ni to nije loša ideja, čak i bolja od GTA 4 remastera.

  • Kortizol

    12.05.2026 - 20:05

    Social club louncher je koma

  • Iron666

    12.05.2026 - 20:08

    Rockstar zna napravit bolestan svijet, atmosferu, priču, ali, gameplay im je već godinama čisti copy-paste. Misije su tolko skriptirane da čim probaš riješit nešto na svoj način odmah dobiješ fail ili te igra vrati nazad. Kao open world “radi što hoćeš”, a zapravo te vodi za ruku cijelo vrijeme. Pucanje i movement su često clunky ko da su zapeli u PS3 eri, a kontrole znaju bit katastrofa pogotovo u cover fightovima. Još kad ubace ono beskonačno jahanje ili vožnje od 10 minuta između misija samo da razvuku igru.. A online dio, to bolje ne komentirati.. to su pretvorili u čisti grind simulator da te guraju prema shark cardovima i ostalim mikrotransakcijama. RD2 imao toliki potencijal za online, strašno koliki potencijal, a oni od njega napravili šta? Majko Božja. Ljudi ih hypeaju ko da su bez greške, a realno sve se svodi na GTA kao igru koja realno osim Saints Rowa i ne znam, kojih još igara? nije dobila konkretnu prijetnju… ikad.. Sve u svemu ima kud i kamo boljih i kvalitetnijih igara od GTA… RD2 je po meni njihov najbolji proizvod do sad

    • Enrubius

      @Iron666, 12.05.2026 - 20:20

      Slažem se za kretnje,ukočene nekako,nespretne.Nadam se da će sa novim nastavkom riješiti neke nedostatke svojih prethodnika.

    • sallaD

      @Iron666, 12.05.2026 - 20:48

      Ovo sam imao osjećaj oko onog railroadanjau RDR2 kao da Rockstar je bio svjestan toga problema s obzirom da imaš od nekih misije da možeš riješiti na više načina, no te su bile u jako manjem broju i dalje se držao one striktne linearnosti kao da su se bojali da će igrač slomiti igru kroz scenarije za koje nisu pokrili u dijalogu/skripti misija. to su samo moja nagađanja

    • Pararera

      @Iron666, 12.05.2026 - 22:47

      Zadnji i jedini dobar online GTA je SAMP. Jedino žalim da GTA SA nema neki end-game content

    • Iceman73

      @Iron666, 13.05.2026 - 08:04

      Svaka čast odlično sročeno,al ak malo gledaš dosta podsjećaju na još jednu izdavačku kuću,po kojoj mnogi seru(namjerno neću navesti koju).

    • marko1106

      @Iceman73, 14.05.2026 - 12:38

      Ima Rockstar svojih mana ali Ubisoft ne može sa njima u isti rečenicu.

    • Bronson

      @Iron666, 13.05.2026 - 11:07

      Hajde ovako, oko misija se apsolutno slazem dosta je to ograniceno ali sto se tice kretanja, jahanja, napucavanja napravljeno je tako da sve ima svoju masu koja se ne zaustavlja odmah nego ima momentum kao u “stvarnosti” gde deluje kao da kontrole kasne koju sekundu (u stvarnosti ako se zatrcis ne mozes da stanes instant) to uopste nije clunky nego ljudi generalno pojma nemaju da koriste kontroler, to ti potpisujem u to sam se uverio milijardu puta, puno njih je kupovalo ili kupi konzolu samo zbog recimo Rockstara ili nekih ekskluziva i uhvate se samo tada za kontroler i onda kao pali sa marsa cim je nesto mrvicu drugacije a ako se neko ne snadje ni na PC portu onda ne znam sta da kazem, kakav je to gamer. Jedino gde su preterali sa tom idejom mi je bilo u Gta IV i dan danas mi je traljavo kretanje a prethodnici IV nisu imali takvu vrstu fizike tako da je to zapravo prisutno u svega 3 njihove gre, u Max Payne 3 su to namerno smanjili da bi bilo vise smooth i zbog onog bacakanja i generalno linearnosti, drugaciji tip igre jednostavno. Sto se tice ovog “Radi sta zelis” to nije izvuceno iz konteksta misija nego free roama gde te igra stvarno pusta da radis sta zelis. Jos jedna stvar oko “beskonacnog jahanja i voznje” oni koriste takav pristup kao narativni deo samo sto puno njih to ni ne konta ili samo daj da se “rokam ili zajebavam po svetu pusti ovo, dosadno”, niti slusa ili cita dijaloge tokom tih sekvenci i naravno da im je dosadno a tu se puno zanimljivih stvari vezanih za svet i pricu ulovi. Ako ti je do brzog gameplaya i mozak na pasu postoje drugaciji formati odlicnih igara na tu foru.

    • Iron666

      @Bronson, 13.05.2026 - 11:49

      Ma jasno kao dan, meni osobno ne smetaju toliko stvari koje sam naveo. Volim Rockastarove igre, stvarno volim, ali tema članka je navedena 🙂 Vrhunske su im igre, ali brate mili nisu savršenstvo. Po meni ima toliko konkretnijih i kvalitetnijih igara od GTA da je to strašno. Gta VI će nam ponudit jednako zabavan i zarazan gameplay, vjerovatno još više detalja, opcija (uđi u sto različitih zgrada, surfaj internetom, radi ovo, radi ono). Priča, ko zna, možda i ne bude ne nekoj razini. Ali suština same igre će i dalje bit: ukradi auto, vozi auto, idi na misiju, ubij ovog, zgazi ovog, prevezi ono, raznesi ono. I top, nepogriješiva formula, ali kada to druge igre rade, istu pitu prave, onda ih se razapinje. Licemjerno.

    • Bronson

      @Iron666, 13.05.2026 - 12:26

      Sa ovim se slazem u potpunosti, samo mi eto te tri stvari zapale za oko.. Meni je recimo dosta smetalo konkretno da uzmemo za primer RDR2 kao poslednju igru meni ona nema nikakav izazov, prelagana je, skroz promaseno primanje i davanje stete.. Nekako taj balans izazovnosti uvek omase, slicno i ranije naprave 95% igre da bude prelagana i onda ubace doslovno par preteskih misija u odnosu na celokupnu igru koje samo stvaraju frustraciju zato sto ispadaju iz sablona, Gta V takodje banalan i prelagan, ono planiranje pljacki gde ti kao nesto biras a zapravo ne biras nista jer se uvek svodi na isto, to mi je takodje dosta veliki promasaj a te misije su trebale da budu najveca snaga igre, posto su joj pljacke tema.. Taman posla da mislim da nemaju mana.. 😃

    • marko1106

      @Iron666, 14.05.2026 - 12:43

      Koja igra je slična GTA V da je izašla do 2015 i da je bolja? A koja da je izašla poslije 2015 i da je bolja. Koja igra je slična RDR 2 da je izašla do 2018 i da je bolja a koja poslije. Mi pričamo nešto o nekim igrama RDR2 će još malo deset godina.Da misije su skriptirane jer nije RPG i oni pričaju priču kao i sve takve igre.U mafiji je skriptirane,TLOU,gow itd sve su to skriptirane igre a odnose nagrade

    • Iron666

      @marko1106, 14.05.2026 - 14:26

      RDR2 i GTA V su vrhunske cinematic/open-world igre, ali nisu “nedodirljive”. Samo su najbolji u svom stilu. Hrpa je igara bolja od GTA V u masu stvari, al to je opet drugačij tip igara i ne možemo ih nužno uspoređivati. A realno, GTA nikad nije ni imao pravu konkurenciju jer skoro nitko ni ne pravi AAA open-world crime sandbox tog tipa i budžeta. Šta smo imali? Saints Row? Realno više sprdnja i fun game nego neka prava konkretna prijetnja. Jednostavno nitko nije ni pokušao napraviti takav tip igre, a da je, ja vjerujem da bi masa talentiranih studija itekako mogla napraviti jako dobar proizvod slične sheme koji bi bez pardona mogao konkurirati GTA. Samo, onda bi to bila “čista kopija GTA” i svi bi srali po njima. Sve u svemu, jasno je da Rockstar pravi izuzetno kvalitetne igre i tu nema pogovora, no jasno je i da nisu bezgrešni i savršeni.

    • marko1106

      @Iron666, 14.05.2026 - 17:23

      Svi bi oni htjeli pa makar se zvala kopija ali nitko ne želi uložiti desetljeće za napraviti jednu igru kad mogu izbacivati kopije svojih igara i opet imati dobru zaradu.

    • MD2

      @Bronson, 13.05.2026 - 13:27

      Odličan komentar. Misije su stvarno ograničeno dizajnirane i taj bi aspekt trebali unaprijediti jer nisu još od GTA trojke. Ali s druge strane, taj osjećaj kretanja i spor tempo su ciljano tako dizajnirani. Osobno, uživam u svakom jahanju u RDR 2 i mislim da su događaji koji se igraču događaju na putu do misije, u kombinaciji s prezentacijom i taktilnim osjećajem svijeta, ono što tu igru čini posebnom. Neki prigovori igri su zapravo prigovori tipu igre.

    • Bronson

      @MD2, 13.05.2026 - 16:10

      Svi smo prelazili lupam Gta SA sa siframa na PC-u kao da je to normalna stvar i da to tako treba i naravno da nismo ni marili za pricom samo da se ide dalje i onda kad se pojavi RDR2 svima spor, dosadan.. Neke stvari poput tog narativnog dela dok traje voznja/jahanje ljudi zanemaruju a ustvari je odlicna stvar em upijas atmosferu sveta em upijas pricu, to je slican element kao i citanje u lupam Resident Evil da bi produbio pricu a pola ljudi to ne cita vec samo preskoci, ima citanja i u RDR2 al kad je ljudima dosadno da gledaju prelep pejzaz i slusaju dijaloge zamisli tek da stanu i procitaju nesto.. KCD2 je isto uzeo tu ideju naracije prilikom jahanja i meni bilo odlicno.. Ceo zivot sam medju konjima i ono je najvernije preneseno jahanje i generalno kako se te zivotinje ponasaju u nekoj video igri do dana danasnjeg, ni sam ne znam kako su uspeli to onako da naprave..

  • Cygarone

    12.05.2026 - 20:08

    Pred 2-3 dana sam instalirao ponovno RDR2 kupljen preko njihovog R* launchera. I dan danas nema podršku za dualsense na PCu. Pokušao sam dodati igru preko steama pa joj tako omogućiti pokretanje uz podršku za kontroler. Međutim, launcher iz nekog meni neobjašnjivog razloga odbija pokrenuti igru dok na steamu pokazuje kako je igra pokrenuta na sekundu. Mislim kako su usrali stvar oko te igre to je Bogu za plakati.

    • Zweihänder

      @Cygarone, 12.05.2026 - 20:55

      DS4Windows, kolega.

    • Cygarone

      @Zweihänder, 12.05.2026 - 21:09

      Koristio sam ga već u prvom susretu sa igrom kad je tek izašla za PC. Nego, na Dualsense je za prvu ruku dok ne dođe steam kontroler… Moj je problem sada što će steam kontroler sam po sebi ostati bez podrške u RDR2. Iako sada si me potaknuo na razmišljanje… Možda bih mogao instalirati igru na linuxu i preko Heroica implementirati funkcionalnosti steam kontrolera…

    • Zweihänder

      @Cygarone, 12.05.2026 - 21:33

      SISR, kolega.

    • Cygarone

      @Zweihänder, 13.05.2026 - 14:14

      Majstore, ti si MVP portala. Hvala ti! Nisam uopće znao da postoji ta opcija. Nikada prije ga nisam koristio, a vidim da je izašao u studenom prošle godine, dakle već 6 mjeseci. Na windowsu sam u dual bootu upravo iz samo jednog razloga, a to je kompatibilnost sa igrama od R* (njihov anticheat) i Ubisoft connect launchera (malo radi malo ne radi).

  • Strange Man

    12.05.2026 - 20:08

    Kao veliki fan RDR serijala, što vjerojatno i moj nadimak Strange Man jasno pokazuje, moram se složiti da Rockstar već godinama pokazuje loš odnos prema svojim igračima i starijim naslovima. Izlazak Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition bio je potpuna tehnička katastrofa prepuna bugova, a studio konstantno ignorira zajednicu i gasi moderske projekte umjesto da ih podrži. Također, neshvatljivo je da smo na službeni dolazak prve Red Dead Redemption igre na PC morali čekati toliko godina, dok su mrežni modovi novijih igara pretvoreni u agresivnu monetizaciju i beskonačan “grind”. Najviše me ipak brine njihova budućnost jer je nakon izlaska RDR2 studio napustio Dan Houser, koji je bio glavni kreativni um i pokretač priča u igrama RDR, RDR2 i GTA 4. Sumnjam da je GTA 6 uspio pronaći pravu zamjenu za njega jer je njegov brat Sam ostao na čelu tvrtke, ali on se bavi sasvim drugim, izvršnim stvarima. Zbog svega toga opravdano strahujem da bi priča u idućoj igri mogla ozbiljno podbaciti.

    • Smike

      @Strange Man, 12.05.2026 - 21:12

      A u gta5 prica je bila wow,haj ne zajebaji molim te. Ja sam veliki fan gta igara,ali price su im uvijek bile prosječne ,tako da ni ova ne moze biti lošija od prošlih

    • Strange Man

      @Smike, 12.05.2026 - 21:33

      Samo da te ispravim Dan Houser nije radio priču za GTA5, napisao u kojim igrama je bio alfa i omega. Sudjelovao je u GTA 5 ali jako malo.

    • Smike

      @Strange Man, 13.05.2026 - 11:43

      I gdje ce biti problem kad njega ne bude?

    • Bronson

      @Smike, 13.05.2026 - 11:15

      Petica ima losu pricu al ostali prethodnici realno imaju dobre price, ne na nekom ne znam kakvom nivou ali dosta dobre..

    • Riad

      @Strange Man, 12.05.2026 - 23:30

      Prije svega Rockstar nije uopšte radio na Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, nego Grove Street Games. Rockstar im je prepustio razvoj remastera jer su već u par navrata surađivali tako što je Grove Street Games radio na portovima starih GTA igara za telefone koji su bili jako uspiješni. Poslije je tek Rockstar preuzeo stvari u svoje ruke te ispravio bug-ove i prekinuo suradnju sa njima. Ne znam žasto bi te brinula njihova budućnost, Dan Houser je odličan pisac ali siguran sam da su se super snašli i bez njega. Ljudi su iste sumnje imali prije izlazka RDR2 jer je firmu napustio Lezlie Benzies koji je bio izvršni producent na skoro svim Rockstar-ovim naslovima. A na kraju smo dobili revolucionarnu igru. Također ne znam odakle ti informacija da Dan Houser nije radio priču za GTA 5… Kada je on bio glavni pisac na njemu.

  • tuvvok1701

    12.05.2026 - 20:08

    Premalo ih je i izlaze u prevelikim vremenskim intervalima.
    I da, je li itko vidio Gavina?

    • Riad

      @tuvvok1701, 12.05.2026 - 23:31

      Znači radije bi dobio lošiju igru za svoj novac?

    • tuvvok1701

      @Riad, 13.05.2026 - 06:46

      Ne. Sumnjam da sve vrijeme odlazi na razvoj igara, dobar dio odlazi na buildanje hypea te na održavanje online varijanti koje me uopće ne zanimaju.

  • sallaD

    12.05.2026 - 20:09

    Ona mehanika u GTA3 gdje pojedine bande nakon određih misija počinju će loviti van priče, pogotovice Kolumbijci i Leone mafioze koji ćete u sekunde izrešetati priđeš onaj tren li u njihov teritorij. Dosta je činilo igru teško za platinirilati ako ne planiraš unaprijed, i mislim da je bi bolje bilo da su to uklonili olposle prelaska glavne priče.

  • Nightyx

    12.05.2026 - 20:15

    PC gameri su im zadnje ovce na svirali, jer im je ipak na kraju lova najbitnija, ispred bilo kakve “ljubavi” prema igrama.

    • StatusQuo

      @Nightyx, 13.05.2026 - 11:04

      Nije baš tako jednostavno. Rockstar je studio koji je izgradio karijeru na tome da gura granice.. GTA serija, Red Dead Redemption, to nisu igre koje nastaju kad netko gleda samo brojeve u excelu. RDR2 je imao razvojni ciklus od 8 godina i razinu detalja koja i danas nema premca, a to se ne događa slučajno ili isključivo zbog love.
      S druge strane, jasno je da Take-Two kao korporacija pritišće prema profitu i najbolji primjer je GTA Online model je klasičan primjer monetizacije koja ide na živce. Ali to je Take-Two, ne nužno sami developeri unutar Rockstara.
      PC gameri imaju legitiman razlog za frustraciju (GTA IV port je bio katastrofa, RDR2 launch na PC-u nije bio puno bolji), ali iz toga izvući zaključak da Rockstar nema ljubavi prema igrama… ne lupetaj. Netko tko nema strasti prema craftu ne bi utrošio ono što su utrošili u RDR2.
      Lova je svakako faktor, ali kod Rockstara bi rekao da je ipak malo složeniji odnos između artistic drive i korporativnih pritisaka.

    • Nightyx

      @StatusQuo, 13.05.2026 - 15:44

      Drugim riječima, kvalitetno uzmu lovu.

  • Enrubius

    12.05.2026 - 20:16

    Zamjerka su mi one njihove kartice za wallet u GTA,računaju stvarno previše po mom mišljenju.Nadam se da će im kontrola likova biti bolje odrađena u novoj igri.Oduvijek mi je kontroliranje lika u GTA bilo nekako off.Ne znam jel se to samo meni tako čini.Nije mi baš odgovaralo,iako same igre ,kao igre su vrhunske.

  • IgorBiH

    12.05.2026 - 20:21

    Jedina zamjerka je što ih nema, zadnja (i najveća ikad) je izašla prije 8 godina. Osim toga, doslovno ništa. Igre su im božanske, savršenstvo na Zemlji.

    • TheCaptainCrash

      @IgorBiH, 12.05.2026 - 20:27

      i ta zadnja prije 8 godina je bolja nego 80% igara sto je izaslo nakon, stvarno moras imati talenat da napravis onakvo nesto.

    • sallaD

      @IgorBiH, 12.05.2026 - 21:03

      Tada su prije znali između izlazaka glavnih igara nadopuniti sa nekih dobrim sporednim igrama ili ekspanzijama. Postoji razlog zašto od nekih poput Episodes From Liberty City i Undead Nightmare su toliko obožavane, no danas sp igre posle izlaska dobivaju samo mrvicu torte dok gta online debeli komad.

    • IgorBiH

      @sallaD, 12.05.2026 - 21:11

      Da, zaboravih reći da im se i ekspanzije smatraju najboljim ikad. Undead Nightmare ko tad nije igrao ne može pojmiti šta je to predstavljalo.

  • TheCaptainCrash

    12.05.2026 - 20:27

    nema se tu vele sto za prigovoriti. Svaka igra im pomjera granice i gura limite do kraja, ili napravi revoluciju kao sto je bio GTA 3. Ako bas moram biti sitnicav, onda mogu reci kako nekad ne “landa” svaka sala, ali to je subjektivno, misije znaju biti repetetivne ali zato prica tu dosta pomaze jer su uglavnom remek dijela. Zapostavljaju svoje starije fransize kao Bully, Midnight Club, Manhunt etc, medutim to sa neke bizniske strane ima smisla. Vidi se i znaju da su realno najbolja video game kompanija u modernom dobu i to koriste. Znaju da ce ljudi kao sto sam ja cekati iducu igru usporkos odgodama. Sa svakom igrom su unijelo nesto novo i svaki put im je to radilo, tako da onaj tko zna, zna!

    • Riad

      @TheCaptainCrash, 12.05.2026 - 23:32

      Slažem se upotpunosti.

  • Apocalypse4987

    12.05.2026 - 20:30

    Njih doživljavam ka i prosječne celebrityje, šta više slušam o njima to me više nerviraju. Zajedno sa svojim obožavateljima. A ovih dana iskaču iz svakog kantuna. Nema tu mržnje, studio ka i svaki drugi, čisto me nervira njihovo spominjanje.

  • Agent

    12.05.2026 - 20:34

    U GTA igrama samo, oduvijek imaju dosta nezgrapno kretanje i skakanje, i iz nastavka u nastavak nikako da to poprave. U GTA online su ubacili toliko stvari da te tjera da odustaneš

  • Saren

    12.05.2026 - 20:43

    Nekakvim redom cu ic, prvo – Social Club – znaci nekad davno sam negdje zeznuo i kad sam linkao taj acc sa Steamom – koju god igru da kupim na Steamu ne moze se povezati sa Social Clubom. Ma sto ja ucinio. Rijesenje je, naci support. Na moju zalost, pokusao sam cak i zvati telefonski, pisao 5000 mailova, postova u ticketima i sta ne – samo botine, ni jednu zivu osobu nisam mogao naci. Da u ovom desetljecu tako nesto jos postoji ? Svinjarija teska. To se ne bi trebalo nit smjelo dogadjati (unlinkanje racuna jel) i da se covjek mora toliko boriti, bez rezultata, a kolko vidim po postovima nit sam prvi nit zadnji koji ima taj problem.

    – Sto se GTA igara tice, zadnja mi nije legla jer 3 protagonista od jednom i to skakanje izmedju njih mi nije nikako pasalo. Odlicna igra, no GTA koji nije bio za mene.

    – Sto se Rockstara ili TakeTwo-a tice zamjeram – los odnos, gotovo pa zle mahece, prema modderima i modding sceni, zapostavljanje starijih fransiza.

  • gavinikima

    12.05.2026 - 20:44

    Fali role playinga i boljih opcija i ishoda misija kao, što su već to neki naveli. Combat je dosadan, poput generičnog 3rd person shootera, volio bih da se malo ugledaju na max payne ali da to ipak naprave realističnije malo.

  • goran022

    12.05.2026 - 20:49

    stvaraju ovisnost 😛

  • ivanakamarkus

    12.05.2026 - 20:57

    GTA III 2001, Vice City 2002, San Andreas 2004, GTA IV 2008, GTA V 2013, GTA VI 2026, tom logikom GTA 7 nece prije 2044

  • MoGaming

    12.05.2026 - 20:59

    Diskriminacija PC platforme! Glup je razlog što se manje prodaje, cilj je valjda da svi mogu igrat tvoju igru.

  • Blackbeard

    12.05.2026 - 21:07

    Nepotrebno razvlacenje izmedju igara i dijelova. Mislim da je to pretjerivanje i da se te igre daju uraditi za 5-6 godina, jer koriste isti i svoj in house engine.

    • Riad

      @Blackbeard, 12.05.2026 - 23:36

      Definitivno nije nepotrebno. Za svaku Rockstar-ovu igru bi se moglo reći da je bolja od prethodne. Čim završe s jednim projektom kreću s novim, istina je da koriste svoj isti RAGE engine ali uvijek rade na znatno naprednijim i kompleksnijim verzijama njega.

    • Blackbeard

      @Riad, 14.05.2026 - 11:19

      Dobro to,da rade bolje nego prethodne. Ali s moje perspektive je dugo,jer ja npr.ne igram GTA,jedini koji sma igrao je bio 99 čini mi se onaj prvi,kad si gledao s peticije perspektive,ali i to je bilo kratko,jer sam rally neki tad igrao više i neku igru s helikopterima u pustinji,i od tada nikad više GTA nisam zaigrao,jer svi igraju,samo zato. Ali zato Red Dead Redemption igram,i tada sam kupio PS3 samo radi te igre i nacekao se jbg do drugog dijela,ali da crpe sposobnosti svog engina vjerojatno je istina,ne mogu sa sigurnošću to potvrditi.

  • dotz33

    12.05.2026 - 21:25

    gta v,fail po meni nakon 3ke i 4ke..toliko uzbudljivo da sam nikad odigrao vise od 20min a proveo dane i dane na spomenutim serijalima..

  • Dick Johnson

    12.05.2026 - 21:25

    Sve je animirano. Daj klik i idemo, ne volim te spore animacije i fiziku. Kad kliknem gljivu u nazad, nek se lik sam stvori okrenut za 180, bmk kaj nije realno. Withcer 3 je imo isto to pa su pokrpali i dali dve opcije, kaj fali da i ovi tak. Takoder prazni hod od mjesta di starta misija do pocetka akcije me ubija.

  • Nemanjazzz

    12.05.2026 - 21:35

    Rockstar launcher

  • PppPP

    12.05.2026 - 21:38

    Zamjerka što izbace jednu igru svako desetljeće

  • Doca

    12.05.2026 - 21:42

    jednostavno nema mane samo sto social club malo baguje..izbacuju igre rijetko ali kada izbace bude izvan vremena i nesto sto za to vrijeme nikad nitko nije vidio tako ce biti i sa gta 6 i to nece nitko moci nadmasiti duze vrijeme 🙂

  • stajaznam

    12.05.2026 - 21:51

    U šestici neće biti Trevora, to je neprihvatljivo.

    • Riad

      @stajaznam, 12.05.2026 - 23:36

      Nikad ne reci nikad…

  • sallaD

    12.05.2026 - 21:53

    Uklanjanje pojedinih glazbi iz GTA radio stanica koje su ih učinile dosta ikoničnim nakon što im istekne licensa za korištenje.

    • sallaD

      @sallaD, 13.05.2026 - 11:30

      Sa gameplay strane u mnogim GTA igrama koju većina ne spominje: Nedostatak opcije za oporavak i dostavu spremljenog vozila u slučaju da izgubiš, jako iritatno u San Andreas ili V gdje možeš satima uređujući auto da bi kasnije izgubio radi što si otišao predaleko gdje si parkirao ili neke misije gdje moraš ići drugim vozilom. Bizarno je kako već u drugim igrama poput Sleeping Dogs ili Saints Row imaš kao dostupnu opciju, dok gta godinama to nema uopće osim Online.

  • monacor

    12.05.2026 - 21:56

    Koje su to Rockstar-ove igre??? 😀

  • Sayan

    12.05.2026 - 22:05

    Repetetivno,razvuceno,dosadno,nakon nekog vremena.

  • GogicM99

    12.05.2026 - 22:11

    GTA Online, jer da nije ostvario toliki uspjeh prodajom mikrotransakcija do sada bi izbacili i GTA 6 i Red Dead 3 a moguce da bi vec najavili i GTA 7

  • rokonja

    12.05.2026 - 22:22

    GTA V nisam nikada odigrao do kraja.

  • vragec25cro

    12.05.2026 - 22:23

    Kolega Iron666 nabroji vec neke stvari koje me zivciraju kod njih i njihovog gameplaya a ja bih jos nadodao da me kod njib zivcira hrpa bespotrebnih animacija koje su zanjimljive prvi par puta typa guljenje zivotinja,pecenje mesa i slicno.Stvar koja me najvise nervira u njihovim igrama je da nemaju uopce oznake(kod ubisofta ih ima i previse) za skupljanje gluposti poput kostiju/stijena u rdr 2 ili nuklearni otpad i dijelovi u gta 5,a puni ih internet ili kako dobio sve legendarne zivotinje lokacije uz disk verziju rdr 2.Najbolji Gta mi i dalje san andreas jer gta 4 Niko mi nije sjeo nikako,a gta 5 vise nema onaj wow osjecaj kad vidis kolki je svijet veliki,a i tri negativca s kojima igram me zivcirali umjesto da je samo jedan ko u ostalim gta

  • Tomislav88

    12.05.2026 - 22:25

    Naravno da nema trailera, pa GTA 5 još nije izašao za pametne hladnjake i perilice rublja. 🤦🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

  • DiVojic

    12.05.2026 - 23:04

    Preveliko iskorištavanje radnika i ne dopuštanje da osnuju sindikat.

  • Riad

    12.05.2026 - 23:39

    Moja jednina žalba je to što zapostavljaju dosta svojih starih naslova. Shvatam da je to zarad boljeg razvoja na novijim projektima koje rade ali sramotno je da RDR2 koja je jedna od najprodavanijih igara svih vremena još nema najobičniji PS5 port ili barem patch za 60fps… A za GTA 4 da ne spominjem.

  • Cro legend

    13.05.2026 - 00:15

    Za igre nemam vece zamjerke, ali im je launcher toliko smece, da sad izbace besplatni Story DLC za GTA V ili RDR2 da ga ne bi uzeo.

  • trulex

    13.05.2026 - 00:34

    ide trejler 19.5 jer je to točno pola godine do izlaska igre. Logično!

  • mirkunjaaa

    13.05.2026 - 06:09

    Sve super, jedino što nisam završio nijednu njihovu igru do kraja.
    To puno govori.
    Dobre za pokazivat društvu i kao vau efekt.

  • Iceman73

    13.05.2026 - 08:07

    The rockstar…govanca malo žešća.

  • DjokaBA

    13.05.2026 - 08:31

    Studio koji svakom igrom pomera granice gaminga. Apsolutno ne zelim da hejtujem na bilo koji nacin, samo veliko hvala na lepim uspomenama.

  • hercvt

    13.05.2026 - 09:21

    Odigrao sam GTA 1 i 2 na PC-u, San Andreas na PS 2 i dalje od ovog nisam išao. Nisam baš neki fan Rockstara 🤷‍♂️

  • Adam Jensen

    13.05.2026 - 10:17

    Najviše mi se sviđa kod njih taj dug period razvoja igara, neće doć do zasićenja njihovim igrama kao što mi je došlo sa Ubisoftovim (koje su mi bile najdraže)

  • Laufer989

    13.05.2026 - 11:06

    Najveća mana je social club koji moraš imati da bi igrao neovisno o tome gdje si igru kupio. Nebi ni to bio toliki problem da isti katkada zbog neobjašnjivih razloga ne odbija poslušnost a kada se to dogodi, ne možeš igrati igru. Također bi dodao njihov kriminalan odnos prema RDR2 online.

  • Spider

    13.05.2026 - 11:56

    Postali su lijeni kroz godine. Mislim zadnja njihova igra je bila red dead 2 i nista nije bilo nakon toga. Prije su izbacili između gta 4 i gta 5 bilo je: gta 4 dlcevi, red dead 1, max payne 3, la noire. Između gta 5 i gta 6: red dead 2, i hrpetina gta 5 online dlceva.

  • Krle91ITG

    13.05.2026 - 16:04

    Nemaju odkljucane framerate na odredjenim naslovima. Skoro sam uzeo bully i kada sam shvati da je zakljucan na 30fps i da radi ekstremno lose, bio sam u fazonu, zalim svaki dinar koji sam ikada dao…
    Rdr2 na konzolama opet zakljucan fps.

    Skoro sam odigrao gta 4 ponovo i uzasno se smorio.
    Da nema dobre price koja vezuje misije igra bi bila usazno dosadna. Sve se misije svode na to da ubije nekoga, Niko je nista vise od hitman u NY…

    San andreas je imao bolje misije…

    Cekanje PC verzije hajde razumeme ali opet velika zamerka.. smatram da je to vise sonyjev uticaj nego sto je rockstar pitanju…

  • croBilly394

    13.05.2026 - 19:43

    Social club je kriminalno nepristupačan, odnos prema PC igračima je dost velik minus. I općenito nakon GTA San Andreasa ne razumijem hype oko GTA igara.. SA je bio revolucionaran i samo vozanje i letenje po ogromnoj mapi je bilo nešto relativno novo, ali od tada je open world toliko isfuran da GTA 5 nikad nisam do kraja odigrao.. možda sam i ja omatorio, al nije mi to to više

  • tokage

    13.05.2026 - 19:59

    Nemaju mana, sve su fenomenalne.

  • LeChuck

    13.05.2026 - 20:03

    Grafički downgrade u online multiplayeru

  • Djelo_Jerboa

    13.05.2026 - 22:02

    Stoka mrzi PC igraoce

  • Chronosus

    14.05.2026 - 12:12

    Kao netko tko je igrao GTA2 prije nego je uopće postojao GTA3 i poživio revoluciju koju je donijela 3ica,kojem je Vice city dugo bila među najdražim igrama..

    Moram reć za su igre loše ostarile, a do danas se formula skroz izlizana iako tako rijetko izlaze. 5ica i RDR2 su jedine igre koje nisam poželio ni isprobati jer sam vidio da je more of the same. Plitke igre koje nadoknađuju tu plitkocu količinom sadržaja. Da, tehnički su impresivne i Rockstar je i dalje kralj u građenju detaljnog otvorenog svijeta. Problem je što su mehanički identične GTA3. Misije su manje raznolike nego što su bile. Jedina sloboda pri rješavanju misija je kojim ćeš putem doć do točke na mapi.

    Jasno je i zašto, da je imalo kompleksnije ne bi bilo tako privlačno tolikoj masi ljudi. Ljudi koji inače ne igraju igre kupuju konzole da iskuse novi GTA. Naravno da će ih odbiti ako je imalo kompleksno ili zahtjeva razmišljanje. Fair enough. Problem je što recenzenzije to ne spominju.

  • Boozieboogle

    14.05.2026 - 19:00

    GTA vise nije kul bar meni , nemam interes za gta 6 , mozda za red dead 3 ali neznam nisu mi roxkstar igre vise kul

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?