HCL.HR

Rockstar bi na E3 mogao dovući jednu igru, ali ne Red Dead Redemption 2

Zoran Žalac 08.06.2017.   •   34 komentara


Prema namjernoj ili slučajnoj grešci, magazin Game Informer natuknuo je mogućnost da Rockstar uskoro najavi nastavak igre koju nismo vidjeli duže vremena.

bully-2

Prava je rijetkost u današnje vrijeme sačuvati neku tajnu od interneta. Još je veće umijeće sakriti grešku na internetu, što najbolje zna magazin Game Informer. Naime, uredništvo dotičnog jučer je u svoju bazu igara dodalo Bully 2: Kevin’s Back Jack, navodni nastavak Rockstarove nestašne igre iz 2008. godine.

S obzirom na navodni datum izlaska – jesen ove godine, u slučaju da navedena igra doista postoji, bilo bi izgledno da će biti predstavljena na E3 sajmu. Međutim, iz Game Informera tvrde kako nisu ništa čuli o takvoj igri te da je ista dodana greškom.

Podnaslov igre “Kevin’s Back Jack” zvuči vrlo konkretno da bi se radilo o pukoj grešci, ali vidjeli smo i čudnijih stvari. U svakom slučaju, Rockstar šuti oko svega ovoga tako da sve ostaje na sumnjivoj glasini, za sada.

Rockstarovi predstavnici inače jako rijetko sudjeluju na E3 sajmu, ali prije dvije godine pojavili su se na Sonyjevoj pozornici kako bi najavili dolazak GTA 5 na aktualne konzole.

Označeno sa:

Komentari (34)

  • josipk

    08.06.2017 - 12:04

    ja bi jako volio nastavak da vidim

    • nikola65478

      @josipk, 08.06.2017 - 13:19

      I ja prva igra je po meni bila odlicna,

  • fpapac

    08.06.2017 - 12:11

    mozemo se samo nadat

  • Dejv93

    08.06.2017 - 12:50

    Uhh koja bi to bomba bila! Nadam se da nije samo glasina

    • YeYa

      @Dejv93, 08.06.2017 - 14:44

      Ja isto gajim nadu. 🙂

  • HappyBloodyUser

    08.06.2017 - 12:54

    Još bolje od RDR2

  • nikola65478

    08.06.2017 - 13:18

    Bully 2 bi mogao bit ta igra.

  • Filip 1

    08.06.2017 - 13:45

    Bilo bi dobro da naprave Bully 2. Da vidimo sta je bilo sa Bullworth Academy, a i sa Dzimijem. Mozda je on postao novi direktor.

  • Alan Wake

    08.06.2017 - 14:57

    U jednom navratu nedavno kad je bio službeni stream od Rockstara, jedan od njih je rekao kao :”and we’ll play some Bully two after…”, tako nešto. Igrali su GTA Online u tom streamu. Ne mora ništa značit.

  • PppPP

    08.06.2017 - 15:45

    hahaha čovjek stvarno mora voljeti ove što pročitaju samo naslov i idu komentirati

  • baDarmageddoN

    08.06.2017 - 16:04

    Rockstar ima puno dobrih igara. Bully nije jedna od njih. Za GTA VI čak nekako ne bi bilo prerano. Ja ga igram od dolaska na x360 i mislim da je 5 godina dosta i da bi mogli sljedeće godine izaći van sa GTA VI. Skoro sigurno da tako neće biti ali radije bi igru koja mi odgovara od Bullya, ako su glasine točne a pošto je e3 tako blizu vrlo je moguće da jesu.

    • Ne Znam

      @baDarmageddoN, 09.06.2017 - 00:59

      Pošto sam siguran da će GTA 6 izać najranije krajem 2018. godine, mislim da nije prerano za otkrivanje iste.

    • baDarmageddoN

      @Ne Znam, 09.06.2017 - 12:15

      Da. Mislim, gta v se prodaje ko blato ali realno, stvarno su je mnoge igre u puno toga pregazile. A kada već nema dlcova bio bi red za novi nastavak 😀

  • Dukindra

    08.06.2017 - 16:16

    Bully je jedna od retkih igara koje mi zgade zivot kada pocnem samo da gledam.

    • baDarmageddoN

      @Dukindra, 08.06.2017 - 16:35

      Slažem se.

    • Alan Wake

      @Dukindra, 08.06.2017 - 18:50

      Igrao sam tu igru ko lud kad je izašla, al sam tad bio i dosta mlađi, neki dan sam ju ponovo igro na mobitelu, bila mi je meh. RDR2 ftw!

    • Dukindra

      @Alan Wake, 08.06.2017 - 18:58

      Gta 6 FTW !

  • alen1990

    08.06.2017 - 18:21

    Mooooooože 🙂

  • 1oR

    08.06.2017 - 20:58

    Sto se tice mene od njih moze sve,posle Max Paynea 3 i gta petice kupili su me za sva vremena.

    • funky0308

      @1oR, 09.06.2017 - 09:46

      Bas to…mogu napraviti space invaders i kontam da bi nadmasili original 🙂

    • Serpico

      @1oR, 09.06.2017 - 14:03

      Maksi Trica je za dva-tri koplja slabiji od svojih prethodnika, pretenciozan, isforsiran i infantilan, pogotovo na polju naracije.

    • 1oR

      @Serpico, 09.06.2017 - 16:13

      Zar mislis da su igrivi u 2017 godini ako su bolji od trojke!? To su svjetlosnim godinama prevazidjene igre u svakom segmentu. 20 godina za video igru je kao 60 za zenu, zena je ali joj je 60 godina. MP3 je fenomenalan

    • Serpico

      @1oR, 09.06.2017 - 17:20

      You are just a salty child, that’s all.

      Kad budeš malo odmakao od sirovih stvari kao što je broj poligona ili nadrkanih tekstura možda i shvatiš neke stvari. 🙂

    • 1oR

      @Serpico, 09.06.2017 - 23:46

      Mene zanima samo jedna stvar, stvar koja je upakovana u jednoastvno pitanje. Da li ste vi,cast izuzetcima naravno, pravite priglupi ili vam je to hobi!? Koji ba broj pologina i tekstura. Zar vi ne shvatate da je jedno pricati u video igri a drugo vidjeti je i istu igrati uzivo! Imam masinu od racunara i na njoj sve najbolje igre u prethodnoj deceniji. Nisam ja kriv sto imam savrseno istancan ukus,ne mozemo svi biti perfekcionisti jbg 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=pQ0sytq1WiU Moras bas imati smece od racunara da sada igras ovo, ili smece od kompa ili da nemas 2 ciste u glavi haha

    • Serpico

      @1oR, 09.06.2017 - 23:55

      Stay salty.

    • baDarmageddoN

      @1oR, 10.06.2017 - 00:18

      Watch dogs je bio samo degradiran, njega sam igrao u 4k60 bez frke. Nema govora o neoptimizaciji a niti o nekim bugovima.

    • baDarmageddoN

      @1oR, 09.06.2017 - 23:36

      Ali ja im neću zaboraviti GTA IV – jedan od najgorih portova ikada. Očito je da su ljudi zaboravili i da im je Rockstar savršena kompanija i definitivno su sa peticom popravili puno toga (makar i dalje stoji činjenica da V ima manje sadržaja od nekih starijih naslova, SA na primjer) ali uvijek se može desiti novi GTA IV!

    • 1oR

      @baDarmageddoN, 09.06.2017 - 23:56

      Ispljuvase BArkham Knighta zbog strahovito velike zahtjevnosti i bagova! Presao sam igru 2x prelazim je upravo treci put. Za ta 3x koliko ga igram ne znam jesam li 3x naisao na bag! Performanse savrsene,2k,ultra sve! Za Watch Dogs 1 je kruzila i jos kruzi ista prica,malo blaza ali kruzi jos uvijek. Zahtjevan, neoptimizovan i slicno. Meni radi na 2k sve ultra tako lagano da se komp i ne zagrije. Ti isto kazes sada za GTA4, u stvari ko za njega nije govorio. Ja sam ga probao na novoj grafi, ismijao se, reko ovo zahtjevno i obrisao… Sta hocu da kazem, hocu da kazem da ljudi mjesaju pojmove zahtjevno-neoptimizovano 🙂 Za prosjecan racunar sve je onda neoptimizovano. Narod slabo ulaze u komp pa misli da je Division neoptimizovan i prezahtjevan. Na kraju krajeva, udjes na steam i vidis da je najveci dio korisnika sa d.core procesorima i grafickim od 1gb memorije. Zbog takviH su arkham knight,division i GTA4 neoptimizovane igre lol..

    • baDarmageddoN

      @1oR, 10.06.2017 - 00:17

      GTA IV nije bio neoptimiziran. Bio je neigriv. NEIGRIV! Arkham je imao bugove i makar SLI nije radio (imao sam nekih 20 frejmova u 1440p) sa jednom karticom sam imao stabilnih 60 u toj rezi sa idejom da je druga grafa radila Gameworks sranja. Division je bio neoptimiziran pri izlasku. NEOPTIMIZIRAN. Isto sam imao SLI 970 i nisam mogao do prvog velikog patcha igrati sve maksimalno u 1440p zbog stutteringa i ne-korištenja svih resursa grafičkih kartica. Jedna je radila na 90 a druga od 50 do 80%. To je NEOPTIMIZIRANOST. Dolaskom tog patcha mikrostuttering je skoro nestao a dobio sam stabilnost. Nemoj ti meni govoriti niti da je Batman bio bez bugova ili optimiziran jer NIJE. Niti da je Division bio optimiziran jer NIJE. Niti da je GTA IV port bio igriv jer NIJE. Crysis je bila zahtjevna igra ali mogao si igrati sa manjim detaljima na nekom jačem računalu. GTA IV je po dolasku štucala, pogotovo kod pomicanja kamere i učitavanju tekstura na (za ono vrijem) vrlo jakim mašinama. Te iste mašine koje su sposobne pokretati GTA V na niskim detaljima ali opet, relativno igrivo. Ja sam, sinek dragi, igrao sa i7 5820k, GTX 970 SLI, 24 GB DDR4 RAMa, 256 GB SSDa i Batmana i Division tako da više nego dobro znam i optimizaciju tih igara i bugovitost. Jedno je mišljenje- ja mislim da je division teško sranje a tebi je jedna od dobrih igara. GTA IV mi je odlična igra, ne znam kako je tebi. A BAK je ok igra, vidim i tebi je. TO ne znači da ne znam što je optimizacija, što je igrivost i kako su sve igre ljepše od jednog usranog Divisiona radile na mojoj konfi. Molim lijepo. GTA IV je bila toliko neigriva da mi je fascinantno kako se ljudi više toga ne sjećaju.

    • 1oR

      @baDarmageddoN, 10.06.2017 - 00:32

      Nisam rekao da ti ne znas sta je neoptimizacija, kazem da ja ne znam sta znaci to znaci,ocigledno ne znam. Znam sta je bagovita igra ali bagova nisam imao na Arkham Knightu. Kupio sam igru prije nego je izasla,tada sam je igrao na gtx760ci i radila je odlicno na NORMAL-HIGH detaljima i FULL HD rezoluciji, 30+ FPS konstatno. Nije na ULTRA ali je letio bez ikakvog trzanja i zapinjanja. Stvarno nisam 3x bag vidio na njemu ni pri izlazsku a kamo li sada sa zakrpama 😀 GTA4 sam kad je izasoa igrao na 9800GT Gigabyte modelu i radio je fantasticno. Iskreno nisam Division igrao odmah kada je izasoa ali jesam onu betu,nedavno sam ga kupio,sve sam stavio na ULTRA,2560×1440, 30-50 fps. Ni jedan bag, nikakva trzuckanja,sve leti ko sat 🙂 Ti si onda imao neki problem sa SLI em. Ja sa jednom GTX970 kom igram kako sam i napisao a ne sa dvije. Tebe je zezao SLI 100% posto. A jesu govorili da je Batman ogromne probleme pravio ljudima sa SLI konfiguracijama

    • baDarmageddoN

      @1oR, 10.06.2017 - 00:55

      SLI je zezao u Batmanu, to je bez dvojbe. Kada igra radi 3x bolje sa 2x manje GPU snage nije dobro. Division je izašao u lošem stanju ali zadnje što sam pokrenuo bilo je OK, tehnički. GTA IV je imao neke probleme (kao što se to kod nekih igara desi) gdje nije pravilno podržavao sav hardver. Bilo je ljudi koji su sa slabijim mašinama tjerali otprilike kao ovi na jakim, previše je ovisilo o hardveru, to jest preciznije rečeno da bude ne znam X grafa, i Y CPU sa manje važnosti na realnu snagu hardvera. Ne snazi nego baš o određenim komponentama. StarCitizen je najveći dokaz neoptimizacije- pokreneš jedan Afterburner sa rivaTuner OSDom i pratiš kako ti se troše jezgre CPUa, potrošnju GPUa i te finte. 99% obje kartice sam imao u svim zahtjevnijim igrama na 4k. StarCitizen troši oko 50ak% što znači da ne koristi sve resurse tih kartica. To je neoptimiziranost, u biti. Drugi oblik neoptimizacije je loše kodiranje igre koje je napokon Forza Horizon 6 uspjela popraviti- U igrama se inače u realnom vremenu koriste svi mogući detalji za sva vozila (koja su užasno udaljena) i naše oko ne može vidjeti te detalje zbog daljine pa FH6 ima kodirane podatke da stvara (prema udaljenosti od kamere igrača prema određenom vozilu) tj. koristi sve manje detalja na vozilima kako su oni dalje i time smanjuje potrebu da kartica (i CPU i RAM i sav hardver općenito, da skratim) troši svoje resurse na nepotrebno. Zašto to govorim? Zato jer je jako bitno kodiranje da se na najbolji način troše resursi hardvera i da se troše po pravom redu i da se ne troši više virtualne memorije zbog čega dolazi do stutteringa itd itd i sveg ostalog hardvera što dovodi do drugih problema, nebitno.
      *Ukratko, optimizacija je postotak korištenja hardvera od strane softvera i način na koji se koristi taj hardver. Jedino što mi, korisnici, možemo vidjeti je da li se CPUovi koriste ravnomjerno, da li se GPUovi koriste čim bliže 99% i tako to.

    • 1oR

      @baDarmageddoN, 10.06.2017 - 01:49

      Ma malo sam se nasalio na svoj racun, znam sta je neoptimizacija igre ali zaista nikada nisam imao problema ni sajednom igrom. ocigledno sam uvijek imao srece. https://www.youtube.com/watch?v=zEqfGgO4fHM Ovo je moj video,bas Arkham Knight u pitanju. Ubacicu SSD ovih dana i novi HDD pa cu snimiti jos jedan klip. Ovo je snimano hardu koji su u ocajnom stanju pa jos nije to to,ali kao sto vidis radi savrseno. Sa ovom grafom sve igre mi rade ovako cak i bolje. Jedino me Crysis 1 handri,pojma nemam zasta. Mizeran broj frejmova imam na njemu cak i na HIGH postavkama. Samo 1 igra 😀 Smjesno, i to igra stara 10god 😀

  • eXcentrik

    28.06.2017 - 15:46

    I je li Rockstar išta dovukao?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?