HCL.HR

Šef Xboxa: izgubili smo u najvažnijoj generaciji konzola, ni odlične igre više ne mogu pomoći

Zoran Žalac 04.05.2023.   •   90 komentara   •   Industrija videoigara


Šef Xboxa gostovao je u podcastu Kinda Funny Gamesa gdje se ispričao za fijasko najnovije Xbox ekskluzive i poručio kako Xboxu nije cilj prodati više konzola od Sonyja.

Voditelj Xbox divizije, Phil Spencer, gostovao je danas u podcastu Kinda Funny Gamesa gdje se osvrnuo na nedavne Microsoftove neuspjehe. Za najnoviju ekskluzivu Redfall, koja je naišla na negativne kritike u recenzijama, Spencer je preuzeo krivicu te se ispričao fanovima Xboxa. Kaže kako odgoda igre ne bi pomogla u tom slučaju jer studio Arkane Austin nije postigao ono što su tom igrom namjeravali dostaviti.

Spencer je većinu podcasta priznavao propuste, tvrdeći da im je to prilika za učenje. Sugerirao je tako da su na primjeru Redfalla jasno naučili kako igrači neće prihvatiti 30 fps-a u Starfieldu.

Na kraju je šef Xboxa poručio kako nije u zabludi da će Xboxove ekskluzive natjerati nekoga da s PlayStationa ili Nintenda prijeđe na Xbox. Kako kaže, čak i da Starfield dobije savršene ocjene, jasno je da ljudi neće prodati svoj PlayStation 5 i prebaciti se na Xbox. Spencer tu navodi kako je bitka već odlučena te se Xbox mora postaviti drugačije.

Za nas nema velikog rješenja ili pobjede. Znam da će to uzrujati mnoge ljude, ali to je istina kad si na trećem mjestu na tržištu konzola gdje su preostala dva igrača toliko jaka. I to nije ničija krivica nego naša. Vidim komentare da bi se sve preokrenulo kad bismo imali odlične igre. To jednostavno nije istina i neće se omjer snaga na tržištu konzola dramatično promijeniti ako krenemo raditi izvrsne igre. Mi smo izgubili u najgoroj mogućoj generaciji s Xbox One konzolom, onda kad su svi gradili digitalnu bazu igara… Ovo je prva generacija konzola na kojoj se igraju velike igre s prošle generacije. Vidim da ima mnogo onih koji zagovaraju da se vratimo u vrijeme kad su igre dolazile na kazetama i diskovima, a svaka nova generacija bila je početak od nule i tada su se omjeri snaga među konzolama mogli mijenjati. To jednostavno više nije svijet u kojemu se danas nalazimo.” – poručio je Spencer.

Komentari (90)

  • mg

    04.05.2023 - 21:42

    ni odlične igre više ne mogu pomoći,ali može Cloud Gaming

    • kebbab

      @mg, 04.05.2023 - 23:02

      Kako može Cloud Gaming pomoći? Ništa tebi nemože pomoći ako nemaš igara. Konačno je shvatijo u čemu je problem čim je rekao “Mi smo izgubili u najgoroj mogućoj generaciji s Xbox One konzolom,…Ovo je prva generacija konzola na kojoj se igraju velike igre s prošle generacije.” … daj bože da je sada shvatijo da su itekako bitne te ekskluzive za koje je još neki dan tvrdijo da će nestati.

    • mg

      @kebbab, 05.05.2023 - 00:11

      Kaže ti jasno Spencer: neće se omjer snaga na tržištu konzola dramatično promijeniti ako krenemo raditi izvrsne igre.
      “Ne mora značiti da će Redfall 12
      doživjeti neuspjehe na Cloud Gaming”.(To jednostavno više nije svijet u kojemu se danas nalazimo.” – poručio je Spencer.)

    • dragansimic22

      @mg, 05.05.2023 - 08:20

      Hoće, Redfall nije odlična igra, Cloud Gaming je farsa

    • mg

      @dragansimic22, 06.05.2023 - 12:05

      Kakav poraz.?Tone grafički
      će se pretvoriti u cloud gaming…
      biti će manje razbacivanje komponenti na kojekakve youtuberi… itd

    • dragansimic22

      @mg, 05.05.2023 - 08:20

      Odlične igre rade svu razliku

  • ukek

    04.05.2023 - 21:45

    Izbaci se prosjecno, neoptimizirano polusmece, okaci se 70$ cijena, ispricava se nakon tjedan dana. Koji klasik jebt, kao neki klasicni film da gledas u loopu, ponovo i ponovo i ponovo … I noga u guzicu je korak naprijed. Da ne seres i da te stvarno briga nebi se osvrcao na proslost, bilo je sto je bilo, okrenuo bi se buducnosti i naucio iz mase pogresaka kroz silne godine. Suplji izgovori, daj odjebaus govnaru … Gaming postaje sve ogavniji, iz godine u godinu 🤮

    • dragansimic22

      @ukek, 05.05.2023 - 08:20

      A tehnologija nikad bolja, sramotno i porazno.

  • Pararera

    04.05.2023 - 22:04

    Da me zanimaju konzole, prije bi uzeo Xbox već PS ili Nitendo.

    • Rick Sanchez

      @Pararera, 05.05.2023 - 09:07

      No entiendo

    • Sandy1992

      @Pararera, 05.05.2023 - 22:26

      Hehe prestani plakati decec

  • Darac83

    04.05.2023 - 22:16

    On će otić uz milijunsku otpremninu, a što ćete vi? 😊

    • Duanador

      @Darac83, 05.05.2023 - 11:21

      Mi cemo se pitati sta je pjesnik htjeo da kaze sa komentarom jer nas zaboli uho uz koliku ce on odpremninu otic, kad ce i hoceli otic u mirovinu. I sve ostalo sto se tice njegove mirovine nas ne zanima.

    • Darac83

      @Duanador, 05.05.2023 - 14:29

      Nisam pjesnik, samo sam iznio poantu. On je svojim odlukama zafrknuo cijeli XBox odjel, ostavio nesretne igrače, izdavače i masu drugih ljudi i javno priznao sve greške. Mnoge je ostavio nezadovoljnima, a on kao glavni krivac će izać iz svega (na koji god način) bez ikakvih posljedica.
      Drugi “a što ćete vi” dio je poveznica na jedan video serijal kojega ne bih ovdje navodio.
      I konačno, nije lijepo govoriti u množini “nas ne zanima” jer nisi u položaju da govoriš u ime svih pratitelja portala što ih zanima, a što ne. Duanadore Crni!

  • Apocalypse4987

    04.05.2023 - 22:22

    Sve pohvale na priznavanju poraza, al on i dalje ne kuži bit problema. Ljudi vole stare igre jer su bile zabavnije, igrivije, zanimljivije, pobogu imaš savršenu formulu za napravit odličnu igru a oni i dalje rade gluposti, izmišljaju toplu vodu, ubacuju woke gluposti i onda se pitaju kako to? Neka počmu radit igre za gamere, a ne za skupine koje nikad nisu niti planirale odigrat niti jednu igru pa će vidit napredak u prodaji

    • PS2MASTE®

      @Apocalypse4987, 04.05.2023 - 22:31

      Kakvog priznavanja poraza. On je to pričao da se umili regulatorima da prodje kupnja Activisiona. Samo ima jedan veeeeeliki problem. Regulatore ne zanima ke on priča.

  • PS2MASTE®

    04.05.2023 - 22:23

    Kako je lik glup ko ona stvar. I onda ga Xbox zajednica diže u nebesa zajedno sa Gamepassom. No što je napravio Nintendo sa Switchem nakon katastrofe zvano Wii U? Eto ti čistog dokaza. I što je još bitno spomenuti, Nintendo Switch ama baš nije imao nikakvu infrastrukturu za prijenos digitalnog vlasništva igara sa Wii U. Ama baš ništa. I vidi rezultata. Odlične igre na Switchu su dokaz prodaje same konzole, bedak jedan Xboxovski

    • Zoran Zabac

      @PS2MASTE®, 04.05.2023 - 23:43

      a nije baš ista situacija kod nintenda i xboxa…nintendu nitko nije preuzeo igrače, dok je xbox u direktnoj konfrontaciji sa ps i zbilja je istina da nitko radi 2 odlične igre neće prijeći na drugu platformu…ako imaš novca da paralelno guraš obe platforme, onda okej…ali većina nema…i onda ostaješ na onoj gdje si već potrošio novca i stvorio profil kojeg se ne želiš tek tako odreći

    • PS2MASTE®

      @Zoran Zabac, 05.05.2023 - 00:28

      Nije ista. Al mislim da nisi shvatio moj komentar i na što sam se referirao. Dakle, on je rekao ovo : “i see commentary if you just build great games everything would turn around. It is just not true if we go off and build great games all the sudden you are gonna see console share shift in a dramatic way. We lost the worst generation to lose in Xbox One generation where everybody build their digital library of games….”
      Dakle, Wii U nije imao baš ništa. Nikakvu infrastrukturu za digitalne igre nit da se prenese na Switch. I zašto se Switch tako dobro prodao? Zbog dobrih ekskluziva i dramatičan skok u prodaji naspram Wii U, jel

    • Zoran Zabac

      @PS2MASTE®, 05.05.2023 - 02:45

      nije ovaj sadašnji xbox nista pretjerano failao, ima 99% istih igrica kao ps, sve im je gotovo isto…cak i da je bolji od ps, situacija bi vjerojatno opet bila slična…zato što je xbox opterećen direktnim jakim konkurentom koji je popularniji, poznatiji, ima veću bazu kupaca i jednostavno se nameće kao bolji proizvod (koliko toliko)…kod nintenda je situacija nekako ovakva: ako im je svaka parna konzola dobra, a svaka neparna loša…svaku dobru će prodavati dobeo, svaku lošu loše, nekako im je svaka nova konzola rasterećena rezultata prethodne…to je po meni gotovo jedinstven slučaj generalno u svijetu oko bilo kojeg proizvoda…ne znam koja bi to druga kompanija u bilo kojoj grani prezivjela takav fail kao wii u

    • mirkunjaaa

      @Zoran Zabac, 05.05.2023 - 07:14

      Pa relativno je realno objasnio ali mislim da ovo sa igrama da se ne bi nista prominilo jednostavno ne drzi vodu.
      Prominilo bi se ali ne odma, za promjene triba vrimena.
      Jedini je problem sto igara nema 🤷‍♂️
      A tu je strpljenje svima na izmaku.
      Bojin se da i ovo sta je u pripremi je lose pa se posipa pepelom unaprid.

    • PS2MASTE®

      @mirkunjaaa, 05.05.2023 - 08:50

      Nebi se drek promijenilo da pocnu izdavat igre koje znace nesto i prodaju konzolu. Samo radi te izjave ljudi ga prozivaju.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Zabac, 05.05.2023 - 08:54

      Nije vrazju mater failao. Najmocnija konzola, kak ti, PS5 većinu igara bolje vrti. 3rd party developeri, pogotovo japanski, izbjegavaju Xbox sve vise i to bez utjecaja Sonya il Nintenda. Prva njihova 70$ igra i eto im. Ljudima ne ulijeva nadu ni za Starfield.

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 05.05.2023 - 09:27

      Zaboravio si najvažniju činjenicu od svega – Wii U nije imao ni igrače. I upravo je iz tog razloga glupo navoditi to kao argument. Onih 13 milijuna Nintendo fanova koji su kupili Wii U su isti oni koji su sve Wii U igre ponovno kupili u remasteriziranom izdanju na Switchu i nije ih previše smetalo što im je library ostao na Wii U. Tranzicija je za Nintendo bila neobavezujuća jer 1) nije bilo puno korisnika koji bi protestirali 2) Nintendove konzole tradicionalno nisu imale visok udio prodaje digitalnih igara do Switcha 3) većina Nintendovih mušterija iz Wii ere su bili ljudi koji su kupili konzolu jer je to bio vrući proizvod u to vrijeme i nisu se time zakleli na vjernost Nintendu, što se u konačnici i odrazilo na slab rezultat Wii U. Ovo o čemu Spencer priča itekako drži vodu. Usporedba je validna jedino u slučaju PS i Xboxa jer te platforme dijele većinu multiplatform igara. Nintendo je u toj priči anomalija jer je radio nešto drugo. I ovo što Spencer kaže, da nije cilj prodati više konzola (ta je bitka izgubljena), je upravo ta taktika – da se radi nešto drugo. Fokus na Game Pass, fokus na Cloud.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 05.05.2023 - 10:38

      “Usporedba je validna jedino u slučaju PS i Xboxa jer te platforme dijele većinu multiplatform igara. Nintendo je u toj priči anomalija jer je radio nešto drugo. I ovo što Spencer kaže, da nije cilj prodati više konzola (ta je bitka izgubljena), je upravo ta taktika – da se radi nešto drugo. Fokus na Game Pass, fokus na Cloud”

      Nema tu u slucaju PS i Xboxa. Spominjao je nekoliko puta Nintendo i Nintendo se ubraja i tvrdnja stoji. Wii U nije imao nista, prodao jedva preko 100 milja igara ukupno. Dok je Switch sasvim druga prica. Dosao goloruk, i prodaja je rasla zbog toga sto je Nintendo stalno izbacivao dobre igre i skoro milijarda prodanih igara. A on tvrdi da se to nece desiti sa Xboxom da izbacuju dobre igre. Totalno krivo razmisljanje. Laze da im cilj nije prodati sto vise konzola. A Xbox je upravo glavna baza za Gamepass. I jedino Xbox gura Gamepass. Kad se prosle godine Xbox prodao vise nego PS5 u par kvartala, Microsoft je PONOSNO objavljivao iako su jos prije nekoliko godina, Phil Spencer u biti, da prodaja konzola nije bitna. Da se opet prodaje bolje, opet bi imali izjave kako se prodaje bolje.

      Fokus na oblak je bezveze, ionak je kupnja Activisiona blokirana. Umjesto da uloze tolke milijarde u svoje studije, kupuje izdavace.

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 05.05.2023 - 10:58

      Fulao si fudbal, po običaju. Switch se nije prodavao zbog odličnih igara nego zato što ima unikatni faktor koji druge konzole nemaju. Izuzev Zelde, Marija, Smasha i još šačice ekskluziva, Nintendove igre za Switch su odreda: tehnički neredi (npr. zadnji pokemoni), reciklaže (niz wii/wii u remastera), jednokratni eksperimenti (kao Mario Kart Live, Labo i Ring fit), ispodprosječne sportske igre (Mario Golf, Switch Sports, itd.). Nije slučajna činjenica da Nintendo u 2022. nije bio ni među 10 izdavača po prosjeku ocjena. Tu su kad se priča o prodaji, ali kvaliteta nema nikakve veze s time. Najprodavanija igra na Switchu je remaster najprodavanije igre s Wii U. Pametnom dosta. Ovo da jedino Xbox gura Game Pass je isto krivo viđenje. Pa PC Game Pass je podržan na više tržišta nego onaj za konzole. I najveći rast pretplatnika u zadnje dvije godine Game Pass je ostvario na PC-ju. Nedavno je Spencer poručio kako su na konzolama dosegnuli plafon za Game Pass – onaj tko se htio pretplatiti taj se pretplatio, onaj tko nije do sada vjerojatno ni neće. Upravo je tu PC, a potom i cloud, teritorij na kojemu ciljaju rasti. I iz te perspektive je kristalno jasno zašto kaže da im cilj nije prodati više konzola od Sonyja. Dakle, ne kaže da im nije cilj prodati što više konzola – naravno da je. Ali su svjesni da je Sony daleko da ih realno nemaju šanse sustići. I zato se fokusiraju na segmente gdje su oni u boljoj poziciji nego Sony, što je sasvim razuman način razmišljanja.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 05.05.2023 - 11:08

      Ti si fulao fudbal, po obicaju. Switch se apsolutno prodavao zbog odlicnih igara i zbog niceg drugog. Ak oces, saljem ti video koji ke godinama radio u Gamestopu koji je komentirao upravo ovo sto je Phil Spencer rekao juce. Ne, apsolutno Xbox gura Gamepass i Gamepass brojka raste kad se Xbox konzola prodavala dobro prosle godine, a PC baza i Android baza je višestruko veca. Dakle, odakle je dolazilo povećanje korisnika Gamepassa? Prodajom Xbox konzole i nista drugo. Apsolutno nista drugo. U boljoj su poziciji ako ugrabe Activision. Al to bas nejde tako.

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 05.05.2023 - 11:16

      Što će mi video nekoga tko je radio u Gamestopu, tvrtke koja propada? Radio sam i ja tamo, tako da iz prve ruke znam što trebam znati. Odlične igre ne mogu naškoditi, ali nisu prevaga. Zato se Sony i je toliko usprotivio preuzimanju Activision Blizzarda – jer znaju da im X izvrsnih ekskluziva vlastite produkcije neće pomoći u tome da nadometnu zaradu koju bi izgubili da im otmu Call of Duty, naprodavaniji serijal iz godine u godinu na PlayStationu na tržištu SAD-a i drugi najprodavaniji u Europi. Kristalno je jasno. Ovo za povećanje broja korisnika sam ti objasnio da ne može biti jednostavnije, čitaj s razumijevanjem.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 05.05.2023 - 16:13

      Kolko vidim Gamestop još nije propao, e pa radio je vise od 15 godina tamo i sigurno zna zasto su se prodavale konzole. Mislim da si cuo za Benjia. Ti si radio di? Ajd reci. Odlicne ekskluzive su prevaga. I to je ono sto se desilo sa PS3. Pogotovo kad je krenulo sa Unchartedom 2.

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 05.05.2023 - 18:44

      Rekoh ti – u GameStopu, dok sam bio u Dublinu, sjedište u Swordsu, ali sada već bivše. Eto baš jučer stigla vijest da zatvaraju sve poslovnice u Irskoj. Samo je pitanje vremena kad će se to dogoditi i u ostalim zemljama.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 05.05.2023 - 19:15

      Jedno je Gamestop u Dublinu, a drugo je Gamestop u US. Mislim totalno razlicita velicina tržišta.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 05.05.2023 - 19:55

      U biti, ak zelis, pogledaj. Kad ste vec obojica bili u Gamestopu, mozda oces prihvatit njegovo misljenje iz pogleda kao trgovca. Uostalom, ja sam ga dosta pratio jos kad je radio, pa je uvijek davao korisne informacije u vezi prodaje konzola za cijelo US trziste u NPD temama, buduci da je tamo Gamestop tamo nairasireniji ( skoro 3000 trgovina) i pokriva najveće trziste ta gaming u US.

      https://youtu.be/CL_9cHSn7M8

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 05.05.2023 - 11:17

      Prodaja Switcha ce opet skociti sigurno zbog nove Zelde. Eto, pogledas top 100 Switch igara, trecina je barem Nintendovih

      https://www.metacritic.com/browse/games/score/metascore/all/switch/filtered

      Tolko o tome da te igre nisu prodavale Switch. I dalje prodaju

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 05.05.2023 - 11:24

      Vodili smo tu raspravu i ranije pa zaključili da ne znaš razaznati razliku između dvije stvari: da postoji situacija kad je igra povod za kupnju konzole, i situacija kad igre ne prodaju konzolu jer ih kupuje onaj tko konzolu već ima. Ja nisam kupio Switch radi Rocket Leaguea, a igram tu igru na Switchu. Kako je to moguće, reci mi?

    • mg

      @Zoran Žalac, 05.05.2023 - 12:04

      Neki nisu kupili mobitel radi rocket league sideswipe, a igraju tu igru na mobitelu:)

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 05.05.2023 - 16:10

      E pa, lijepo je Phil Spencer rekao da dobre igre nisu uopce povod za kupnju konzola i da im to neće pomoć. Kak je tu u krivu. A Switchu i PSu ie upravo to pomoglo u dobroj prodaji. Ti za Switch spomenes Rocket League, a ja STRIKTNO govorim o Nintendovim igrama i to sam spomenuo u prijasnjim postovima. Dobro, ja sam fulao fudbal, ne ti. :/

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 05.05.2023 - 22:21

      Govoriš striktno o Nintendovim igrama, a navodiš prodaju third party + nintendo… Kužiš valjda da nije Nintendo prodao milijardu svojih igara za Switch?

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 05.05.2023 - 22:47

      Ne. Nisi pratio moje postove odprije. Striktno sam govorio o Nintendovim igrama od samog početka. Što je poguralo prodaju Switcha? Pa njihove igre. Dao sam ti Metacritic listu, spomenuo sam da je barem trećina Nintendove igre.
      Uopće nisam spomenuo da je Nintendo prodao milijardu svojih igara. LOL. To je bila komparacija sa Wii U. Uostalom. često odgovoraš u temama. A kad prijavim post, ne mrdneš prstom

    • mg

      @Zoran Zabac, 05.05.2023 - 00:41

      Da isplati sve igre na Steam, ne može se kupiti uloženo vrijeme u iste na primarnom Steam profilu.

    • Bogy

      @Zoran Zabac, 05.05.2023 - 13:43

      Ps i Nintendo su desetljećima gradili uspjeh koji trenutno imaju. Xbox ako želi uspjeti barem 10 godina ako ne i više izbacivati konstatno dobre eskluzivne igre. Ovako ako ostanu po kvaliteti imati će reputaciju kao Netflix umjesto da teže da budu kao Hbo.

    • PppPP

      @PS2MASTE®, 05.05.2023 - 20:38

      kakve veze ima gamepass s ovim???

    • PS2MASTE®

      @PppPP, 05.05.2023 - 21:03

      Pa Phil Spencer ga je spomenuo u intervjuu i to više puta. Naravno da bude. Nisi gledao? Čudo ak nisi,.

    • PppPP

      @PS2MASTE®, 06.05.2023 - 02:53

      I šta ako je spomenuo? Govoriš ljudi veličaju gamepass. Ne razumijem što si htio reć? Gamepass je odličan omjer uloženog i dobivenog za igrače i definitivno je jedino pozitivno utjecao na broj korisnika. Zašto spominjanje u negativnom kontekstu??

    • PS2MASTE®

      @PppPP, 06.05.2023 - 09:39

      Idi si gledaj cijeli intervju. Imas cajta za to.

  • PS2MASTE®

    04.05.2023 - 22:29

    Uostalom, to pričanje o tome kako je to prilika za učenje….vratim se 10 godina unazad kad je on ponavaljao jebeno istu stvar

    “Those experiences, what the box is capable of … in the end, that’s what it is. All of this, this is for people who look inside the business. That’s great, I love feedback – and our ability to listen to the feedback and respond has to be a strength while building this platform, it has to be, I can’t see it any other way.”

    https://www.theguardian.com/technology/2013/aug/22/xbox-one-microsoft-gamescom-2013

  • mirkunjaaa

    04.05.2023 - 22:58

    Hm mislim da je Xbox (ne Ms) na konopcima.
    Čisto sumnjam da bi slušali ovakvu skrušenu priču da nije tako.
    Nešto mi govori da je ovima iz uprave dosta 20 godina izgovora i još važnije upumpavanja enormnih količina novca u nešto sto ne funkcionira. 🤷‍♂️
    Budimo realni, bilo koja druga tvrtka bi dosad vjerovatno bankrotirala ili samo odustala.
    Ako je istina o plaćanju 3 milijarde dolara penala oko propale priče A/B to bi moga bit zadnji čavao u lijes 🤷‍♂️
    Šteta, moj series s je divna konzolica 🤗

  • BeLLicus

    04.05.2023 - 23:43

    Zašto bih kupio xbox kraj sonya? Hoću na xboxu igrati Horizon ZD i FW, hoću na xboxu igrati Gow, Spidermana? Ghost of Tshusimu? Dok sony ubacuje čak i naše titlove u dosta exkluziva što bih prije 6 7 godina rekao da nikad neću vidjeti u tako velikim igrama, xboxa boli ona stvar za naše tržište… Ne postoji ni jedan jedini razlog za kupnju mrtvog xboxa… Ali niti jedan!

    • Fumer

      @BeLLicus, 05.05.2023 - 15:34

      da sam ja MS, i mene bi bolila jedna stvar za naše tržište

    • Lazy

      @Fumer, 05.05.2023 - 18:57

      What?

  • IgorBiH

    05.05.2023 - 04:04

    Vau, prvi čovjek Xboxa otvoreno priznaje poraz još dosta rano u ovoj generaciji. A sa kakvim samo hajpom jahajući na talasu gamepassa su ušli u ovu priču. Debakl.

    • mirkunjaaa

      @IgorBiH, 05.05.2023 - 07:17

      A posli debakla zvanog xbox one nisu ni mogli uc drugacije.
      Nece odma mahat bilin zastavama 😁😁
      Jbg odlicno je krenilo ali stas kad evo budale misle da im igre ne tribaju 🤦‍♂️

    • PS2MASTE®

      @mirkunjaaa, 05.05.2023 - 08:56

      Ne. Htjeli ste Gamepass da se jeftino igrate, bez obzira bile igre dobre il ne. Karma vas stigla. Eto vam.

    • mirkunjaaa

      @PS2MASTE®, 05.05.2023 - 12:24

      Koje gluposti ti pricas.
      Jbt igra san jeftino i na psnow prije game passa.
      Ti stvarno pretjerujes sa ton agresivom.
      Brate oladi, nece ti Sony bistu napravit.
      Xbox je u ovoj generaciji super krenija, sa planon i vizijom.
      Imaju 2 super konzole, game pass (koji u globalo nije jeftin i djaba kako mnogi misle nego svi koriste opcije konverzije golda i popuste iz drugih regija) za konzole i pc, sve predispozicije za buduci cloud gaming.
      Jbg zajebali su sa igrama i izgleda popusili sa A/B preuzimanjem. 🤷‍♂️
      To je cila filozofija i prica 🤷‍♂️

    • PS2MASTE®

      @mirkunjaaa, 05.05.2023 - 16:06

      Di sam ja agresivan, LOL

      Igrao sam se i ja na PS Now jeftino, al ima jedna jako velika razlika. PS igrači sigurno primarni nacin igranja nije preko servisa, nego kupnja igara prvenstveno. Dok je za Xbox kontra. I to sam spomenuo mnogo puta. Xbox ima katastrofalan omjer konzola/prodaja igara. Zato i dobivate nedovrsene drloge na Gamepass. Samo gledate kad se bu sto pojavilo na Gamepassu. Kad Xboxic nema nista drugo za rec, onda se vadi na fanbojizam. Jadno i prozirno. Tu se ste di i jeste sa Xboxom i ostanite tu.

    • mirkunjaaa

      @PS2MASTE®, 05.05.2023 - 22:29

      Ti frende jednostavno nisi u epicentru.
      Podsjecas na rane dane persone samo nisi ipak naporan ko on.
      Donekle si informiran, tvrdoglav ka mazga i nerealan do bola.
      Imas neki oblik stokholmskog sindroma sa Sony-em 😁 zarobio te a ti dajes zivot za njega 😁😁
      Jbt 90 posto ljudi ovde se zeli igrat povoljno i kvalitetno a oce li na kutiji pisat Sony, Xbox ili Gorenje je sasvim nebitno. 🤷‍♂️
      Ali najbitnije vecina ljudi je realna i kad je nesto sranje onda je sranje a kad je dobro onda je dobro.
      Ti jedini uvik isto ponavljas ko papagaj 🤷‍♂️

    • PS2MASTE®

      @mirkunjaaa, 05.05.2023 - 22:44

      Dobro sam ja u epicentru. Ti praktički dalje ne vidiš od Gamepassa. Nema igranja povoljno i kvalitetno. Cilj Gamepassa nije kvaliteta, vec samo pumpanje sadržaja. A sadržaj na servis mora brzo i često dolazit i dolazi do sranja. Gle tko mi govori o stockholmski sindromu. LOL

    • PS2MASTE®

      @mirkunjaaa, 05.05.2023 - 22:44

      I mi nismo frendovi i nećemo bit frendovi.

    • Fox_McCloud

      @PS2MASTE®, 06.05.2023 - 12:10

      Ja stavljam PS fanove i Xbox fanove u isti kos jer su oni za mene isti, npr. PS fanovi su plakali kada je Sony odlucio portati svoje igre za PC kao sto su nedavno i Xbox fanovi plakali kada je akvizicija blokirana u UK.

    • PS2MASTE®

      @mirkunjaaa, 05.05.2023 - 16:19

      Vidis, ti kao Xdeckic mislis da je Xbox krenuo super. Najgori launch u povijesti konzola sto se tice igara . Kako je moguce dopustiti da lansiras novu novcatu konzolu BEZ IJEDNE NOVE 1st party igre? Apsolutno nevjerojatno. I dan danas se ljudi tome smiju. Ni Wii U nije bio takav drlog u početku. A bolji launch je imao Xbone cak. Barem je imao ekskluzive. Kad nije bilo ekluzive onda je Microsoft promovirao Series konzolu kao backward compatibility konzolu prije 4 godine. LOL

    • mirkunjaaa

      @PS2MASTE®, 05.05.2023 - 22:40

      Kao prvo 90 % igara je multiplatformska.
      Kao drugo kasnili su ali su izbacili halo infinite, forzu horizon 5 a bilo ih je jos manjih.
      Opet nisi realan jer se i Sony nije tu proslavija.
      Bija je Ratchet, Returnal i onaj rimejk Dark soulsa ako se ne varan.
      Ali u konacnici cila ova rasprava je nastala zbog nedostatka igara.
      Ti sad opet iskrivljujes cinjenice, xbox je starta sa 2 super konzole i game passom.
      Da su to popratile i dobre igre sad ne bi vodili ovu raspravu 🤷‍♂️

    • PS2MASTE®

      @mirkunjaaa, 06.05.2023 - 01:50

      Kao prvo, izlazak PS5 je imao ekskluzive, Xseries imao je NISTA. Jos su reklamirali izlazak NEXT-GEN konzolu kao di se moze igrati igre sa prosle generacije jer nisu nista novog imali za pokazat. U biti, pokazali su. I Halo je dobio odgodu od godinu dana. Ono je bila smijurija. Ne vadi se na multiplatformske igre. Tolko o tome kolko je ko realan, jel. Sony se itekako proslavio u zadnje 3 godine. Nagrade igara svoje. Vadis se na igre za Xbox iz…..2021. Xbox je startao sa…. Gamepassom. Bravo! Samo si potvrdio ono što govorim cijelo vrijeme. Samo da je Gamepass. Nista drugo nije vazno. Zato je Xbox tu di je. I dalje od toga nece ic. Mozda i ode ca.

    • Fox_McCloud

      @PS2MASTE®, 06.05.2023 - 12:04

      Najbolje da i PlayStation i Xbox odu ca jer oboje koce razvoj videoigara za PC.

  • dragansimic22

    05.05.2023 - 08:17

    Odlične igre jedino mogu pomoći, ovaj lik definitivno otkaz treba dobiti.

    • Bume si spili jednu

      @dragansimic22, 05.05.2023 - 08:32

      Je sused, dobre veliš al Xbox nigdar nije imel dobrih igara. Al da ti prav velim bogami ak ovaj novi ps5 ovak nastavi, nebu dobre.

    • dragansimic22

      @Bume si spili jednu, 05.05.2023 - 08:52

      ništa nevalja, niti jedno ni drugo – ima da sve naprave samo ne poštenu igru

    • Bume si spili jednu

      @dragansimic22, 05.05.2023 - 09:00

      Je, baš tak, dobre si rekel sused.

  • DjokaBA

    05.05.2023 - 09:15

    Apsolutno se ne slazem sa gospodinom Philom. Njihov Xbox 360 je bio glavni na trzistu, a izvrsne igre su vratile Sony u zivot.

  • tom007

    05.05.2023 - 09:38

    Koji lik… Igre su te koje odlučuju koju ću konzolu kupiti. Nek u sljedećih nekoliko godina izbace 10-ak odličnih i ispeglanih ekskluziva, koje će portat na pc kroz par godina kako sony radi – a ne odmah, pa da vidiš rast prodaje konzoli.
    Ali su osim toga, ove generacije napravili još gori kiks – a to je Series S konzola. Ona je u razini One X-a i kao takva grafički je 3x slabija od Series X i jednostavno ne može tjerati nove naslove u nekoj pristojnoj kvaliteti makar ni na 30-fpsa, a kamo li za 3-4-5 godina, a ne mogu otprdit podršku za tu konzolu samo tako. Znači tu već developeri imaju ekstra posla. Trebali su ko PS izbacit jefitniji verziju, ali maknit Blu-ray pogon, možda manji SSD, ali proc, rame i grafiku ostavit identičnima.
    S druge strane Series X je 20% grafički jača konzola od PS5 – pa kakve igre imamo? Čisti šlamperaj developera i nepostojeća kontrola kvalitet.
    Inžinjerski je Series X bomba od konzole – najjača konzola ikada, izuzetno hladna, SSD ekstra brz – QuickResume je super quality-of-life opcija koja omogućuje da od paljenja konzole do početka igre prođe manje od 10 sec.

    Mislim, predaje se u pogledu broja prodanih konzola, koga briga. Imaju valjda 550 studija pod direkntom ili indirektnom kontrolom – pa daj se orijentiraj na igre i kvalitetu. 2-3 prave i kvalitetne ekskluzive na godinu su za većinu igrača dovoljan poticaj da kupe Xbox.

  • Antiesreg

    05.05.2023 - 10:41

    Ma stvar je u novcu imam Game Boy; Nintendo Wii U; PS Vita; PlayStation 4; Xbox One i papreno sam ih platio, zapravo ne toliko konzole koliko stotine igara – lova tajnu čuva. Trebali bi sve pojeftiniti i PC i konzole i video igre za 50 % i onda će raja kupovati. To je moje mišljenje 🙂 A igre ko igre – recite developerima da pokušaju napraviti ispravku kao u slučaju Diablo 3 kojeg je spasio Reaper Of The Souls 🙂

  • vragec25cro

    05.05.2023 - 10:55

    J… ih Zenimax i bethesda koji ne znaju izbaciti dobru igru 15 godina i Activision blizarad koji svaki godinu izbacuju Cod.To im najveca greska umjesto da kupuju nove studije ili naprave koji ce raditi nesto novo i drugacije oni kupili propalI zenimax i jihove studije umjesto Insomniac studija da dobijem nastavak meni najbolje igre prosle generacije Sunset Overdrive.Sta su oni ocekivali od Arvane studija da izbaci neku dobru igru 🙂 U 2 h kolko odigrao Redfall tehnicki je u redu na konzoli naspram nekih razvikanih igara,ali singleplayer nema nista sta bi me privuklo da igram duze.Stvarno zadnje 4 igre koje izbacili meni katastrofa i Deadloop i Ghostvire i Hi fi i redfall,neka oni meni radje izbace Forzu motosport fable i state of decay,a mogli bi i novi gears,a ne oni ovdje daju Zenimax studijima da prave igre jaoo.

    • Bogy

      @vragec25cro, 05.05.2023 - 13:34

      Najveća im je greška što su maknili fokus prema kupcima konzola. Xbox bih trebao biti series s i x kupci primarni kao što je ps. Izbaciti igru na vlastitoj platformi ovakav poluproizvod je sramota.

    • vragec25cro

      @Bogy, 05.05.2023 - 14:42

      Pa bas to kupili krive studije 🙂 i onda moraju izbacivati njihove igre

    • Bogy

      @vragec25cro, 05.05.2023 - 16:00

      Menadžment u Xbox je katastrofa što se toga tiče, trebaju više se uplitat u rad svojih studija. Kao što se Ps upleo u days gone i dreams, tako da su zaustavili razvoj igre jer nije zadovoljila njihove standarde.

    • vragec25cro

      @Bogy, 05.05.2023 - 22:33

      A izgleda na žalost igrača zaustavili jer ovdje vidio na portalu da se dosta ekipe cudi zasto nema drugog dijela

  • Daky_13

    05.05.2023 - 11:27

    Ja ne znam dali ti likovi iz xbox-a uopšte imaju mozak.Kako naterati ljude da predju na vašu platformu kada su vam igre za retardirane mozgove.Niti jednu igru normalnu nemate.Verovatno su hteli sa tim stilom igara koje prave fokusirati samo na Američko tržište jer u Evropi i svuda po svetu te vaše svinjarije ne piju vodu.Tu kompletno novo osoblje treba i saradnja sa studijima koji prave normalne igre sa nekom temom i sa nekom pričom.A ovaj izgleda da planira dati otkaz kada je sve živo priznao.Xbox je samo manji Pc koji je spakovan u kutiju ,on ništa ne nudi nešto specifično za tu platformu.Ja ne znam kako im to nije jasno

  • undisputed_kiki

    05.05.2023 - 11:31

    Realno, da xbox ima god of war, uncharted, tlou i sl… Rasprodao bi se u svakoj trgovini..ekskluzive prodaju konzole, sve ostalo su bajke

    • Buzdovan

      @undisputed_kiki, 05.05.2023 - 11:49

      znam četvero ljudi šta imaju ps5, troje od njih igraju praktički samo novu fifu svake godine a od ekskluzivnih igrica za ps5 bi vjerojatno samo god of war znali nabrojati. toliko o tome…

    • mg

      @Buzdovan, 05.05.2023 - 12:24

      Pitaj to četvero ljud što ne igraju fifu na xbox.

    • Gorhton

      @mg, 05.05.2023 - 16:07

      ja sam imao xbox series x i kupio sam ps5 i od exkloziva sam odigrao samo god of war i gow ragnarok ostalo igram sve sto sam igrao i na xbox SX po meni sta ps5 ima a xbox nema je controler koi je dosta bolji od xbox-ovog sam onaj tac na controleru znaci puno plus ovi trigeri sto treskaju su bas fora

    • Bogy

      @Buzdovan, 05.05.2023 - 13:10

      Eskluzive su učinile Ps ono što danas je, jer da ih nemaju ne bih bilo brend loyalty u kojem Phil pričao. Na Ps i Xboxu 3 party igre služe za zaradu, a first party za zadržavanje korisnika.

  • Fumer

    05.05.2023 - 15:39

    jbt patak koliko imamo ovdje na HCLu financijskih i markentinških stručnjaka kaj rade za multimilijarderske kompanije i znaju kako progurati proizvod ili uslugu. mogli bi napraviti HCL gaming platformu i nove IPeve sam tak kad bi udružili snage i pokositi i PS, Xbox i Nintendo, a da ne pričam o Soulja Boy konzoli

  • Gorhton

    05.05.2023 - 16:08

    xbox nije donjeo nikakav novitet uz nove konzole kao sto je sony zato su i kiksali jbg meni su drage i xbox i ps konzole ali kad sam sebi pucas u koljena sta ti ja mogu onda

  • SPGamerAzrael

    05.05.2023 - 17:39

    Jebem ga glavatog da me prostite i njega i studio koji pravi state of decay 3

  • Lazy

    05.05.2023 - 19:09

    Mah ne laprday nego izbaci vise Forzu motorsport.

  • Pstony17

    05.05.2023 - 20:14

    Kad je Xbox bio konzola 😆 trebaš kutiju baterija za yoistick a ostalo da ne pricam..,moram malo . . . t

    • Goblin

      @Pstony17, 05.05.2023 - 21:17

      Punjive baterije šefe, dovoljno 4

    • mirkunjaaa

      @Pstony17, 05.05.2023 - 22:43

      Hm, ima bar 10 opcija za punjenje do 20 eura i miran do vijeka.
      Istina dodatni nepotrebni trosak ali nije sad smak svita 😁

  • PppPP

    05.05.2023 - 20:37

    ali, ono, odlične igre sigurno ne mogu odmoć hahaha…

  • moordrak

    07.05.2023 - 23:53

    Bokte komentara nekih… Svaki put se ponovno iščuđavam da neki mogu biti toliki panjevi. Fascinantno! Enivej, ja mislim da ću ja lagano odjebau i PS i Xbox… NA kraju najviše vremena provodim na F2P igrama sa mobitela. A ti Pile drago, i ti ćeš odjebau bojim se …

  • HCL Moderator tim

    09.05.2023 - 09:57

    Korisnik apache dobio ban zbog vrijeđanja. Držite raspravu civiliziranom.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?