HCL.HR

Snižena je cijena Nvidia GeForce RTX 2060 kartica

Zoran Žalac 18.01.2020.   •   110 komentara   •   Tehnologija


Nvidia je odlučila sniziti cijenu svojih GeForce RTX grafičkih kartica za 50 dolara kako bi konkurirala AMD-ovom 5600XT-u.

Predviđanja s CES sajma početkom godine postala su istinita – tvrtka Nvidia odlučila je sniziti cijenu grafičke kartice GeForce RTX 2060, cjenovno najnižeg RTX modela, ali zato i najpopularnijeg. Umjesto dosadašnjih 349 dolara, referentni RTX 2060 koštat će 299 dolara.

Različite izvedbe te kartice moći će koštati manje ili više od toga, ali pojeftinjenje će se osjetiti na većini modela. Međutim, to isključuje RTX 2060 Super – njemu cijena ostaje ista. Brzim pogledom na trenutnu ponudu tržišta vidimo da nove cijene još nisu uvedene pa treba pričekati nekoliko dana da trgovci počnu nuditi RTX 2060 po povoljnijim iznosima.

Do sada su RTX 2060 kartice na našem tržištu koštale oko 2700 kuna, a ovim sniženjem trebale bi ići ispod 2500 kuna.

Ovo sniženje cijena zapravo je Nvidijin odgovor na izlazak AMD-ove kartice Radeon RX 5600XT koja će se od 21. 1. prodavati po bliskoj cijeni (279 dolara). Međutim, ta je kartica dizajnirana za bitku s GeForce GTX 1660 Ti pa u tom cjenovnom rangu nije privlačna kao RTX 2060 koji osim dodatne brzine donosi i podršku za raytracing efekte.

Komentari (110)

  • Hadvar

    18.01.2020 - 10:32

    AMD i dalje ima bolji omjer cijene/kvalitete pogotovo sa 5700 xt, ali lijepo je vidjeti da se nvidia konacno polako spusta na zemlju.

  • Deus

    18.01.2020 - 10:34

    Ne hvala,radije se još držim AMDovih proizvoda koji su po razumnim cijenama 🙂

  • HoGGaR

    18.01.2020 - 10:53

    Super je AMD kad se gleda omjer plaćeno/dobiveno…ali driveri su im koma (ne znam kako je sada) i treba im ne znam koliko da ih ispoliraju. Govorim iz vlastitog iskustva jer sam do nedavno imao RX 5700 XT Red Devil i prodao sam ju jer nisam više mogao čekati da oni riješe posao kak spada.

    • kuky90

      @HoGGaR, 18.01.2020 - 11:05

      Istina kolega kupio 5700xt, veselio se kako je jeftino prošao, onda mu se driveri rušili u BF5 i ješ nekim igrama. Šta mi znači što je i 500kn jeftinija ako mi se driveri ruše u pola njih. Osim toga Nvidia paket driver se dobiva i odlični experience i ostale stvari i feature koji dobro dođu….poslovica kaže: nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino. Na Nvidia karticama sam se znao igrati po 5 godina, a na AMD po dvije jer su driveri prestali dolaziti

    • funky0308

      @kuky90, 18.01.2020 - 13:01

      Ja sam uzeo 1070GTx odmah kada je izasla. Jos uvijek hrpetinu novih AAA igara igram u 50-60fpsa u 1440p. U 1080p kartica moze barem jos dvije, tri godine gurati. Driveri odlicni, podrska odlicna uz Gsync tehnologiju – jako lijepo sve skupa izgleda i radi. Prebacujem se uskoro na RTX, vrlo vjerojatno ponovno na seriju xx70 (2070RTX) jer se ne mogu prisliti da se vratim na 1080p igranje. Nije nikakvo preseravanje i foliranje ali 1440p je je nesto potpuno drugacije naspram 1080p i ne idem vise natrag, a 4k me trenutno ne zanima.

    • KhorneFlake

      @kuky90, 18.01.2020 - 13:24

      To da je experience odličan je subjektivno kao i za korisne featurse. I šta ti uopšte znači da drajveri prestaju dolaziti nakon dvije godine? Znao sam se i ja igrati na karticama po pet godina, ali sad ih mijenjam malo učestalije jer jednostavno mogu. Ljudi koje poznajem sa starijim karticama se ne žale, a i gomilu novih stvari koje su došle sa Navi karticama su omogućili i na komplet starijim GCN generacijama.
      Neću da lažem, nisam ni sam bio bog zna šta zadovoljan stabilnošću drajvera prethodnih par mjeseci otkako je Navi izašao, ali sam ustabilio sistem sa drajverom koji je izašao pred sam kraj godine, a nakon njega je izašao jedan sa kilometarskim spiskom popravljenih stvari, a posle njega i još jedan. Desi se da nakon izlaska svake nove serije peglaju stvari jedno vrijeme (i sam sam se sa Vegom mučio prvih par mjeseci), ali ne vidim razlog da kad se čuje da neko ima problem se započne neka igranka, jer ni u jednom taboru stvari nisu idealne.

    • kuky90

      @KhorneFlake, 18.01.2020 - 17:55

      Pa sve ima veze. Tih par mjeseci su ti unišili radi nesposobnosti. A razlika između AMD, nvidia je oko 400-500kn….Znači da kad sam imao 950gt iz 2009, dobio sam drivere koji su mi sa 25fpsa, poboljšali performanse za duplo u BF3. Ati sam imao kao prvo nakon 2 godine više driveri za tu grafičku nisu postojali, a onda mi i grafička krepala pa uzeo rađe gtx950, a sad imam 2080ti…oni još sad podržavaju svoje stare grafičke iz tamo prije 6 godina, a ati to obično ne radi…imaju svoj tim koji optimizira igre pa bolje rade na nvidia grafičkama…..Osim toga obično se ne griju tolko kao AMD, po ljeti mi se 7770 koja nije niti top znala ugasiti kolko se grijala. Ta 5700xt je u cijenovnom rangu kao 2700 Super, obje su tu negdje po performansama zaviti od igre. A opet 2700 Super je tiša, hladnije i ima mjesta za overclockanje kao i svaka Nvidia…..

      Ati/AMD je dobar, nije sad da ne rade grafičke. One odrade ono za što su predodređene, ali nvidia ti kao daje cijeli paket za malo više para. Gsync, shadowplay, game filter, ansel, ray tracing. Tek kad probaš njihove feature skužiš kolko su jednostavni i laki za koristiti, a onda kad pređeš na AMD skužiš da ti to fali.

    • KhorneFlake

      @kuky90, 18.01.2020 - 19:47

      Opet izvaljuješ gluposti, ali ne bi ti bio ni prvi put. Baci pogled na noviji TPU bench za Metro Exodus, GTX1080 ima slabiji performans nego kad su je prvi put testirali, čak je i sporiji nego Vega 64. Toliko o podršci. To što su onomad “poboljšali performanse za duplo” u BF3 su samo popravljali brljotinu koju su prethodno napravili. Gdje su ti sad duple performanse, sad čak ide unazad.
      Ne znaš ni kakve mogućnosti današnji AMD drajveri imaju, čak ih još zoveš i ATi. A od onih što nabrajaš od nVidije ni sam većinu ne koristiš, pa bi ti odjednom falili. Najveći smijeh je što koristiš Freesync monitor, a puna usta Gsynca. Čak je i nVidija počela stidljivo da podržava Freesync i, naravno, da ne bude da su oni popustili ne podžavaju oni FS nego su ti monitori “Gsync kompatibilni”, iako ne posjeduju GS modul da bi takva kompatibilnost bila moguća.
      A ni RX5700XT in 2070S nisu ni izbliza “tu negdje” po cijeni, prva je 100 dolara manje, što nije “malo više para”.

    • kuky90

      @KhorneFlake, 18.01.2020 - 21:09

      Buraz moj šta ti pišeš. Eto našao si Metro i 1080 koja je sama po sebi slabija grafička od 5700xt i 2070 super koja je konkurencija 5700xt. Napisao sam da u već: ZAVISI OD IGRE. U nekim bolje radi AMD, u nekim Nvidia. Problem je što Nvidia podržava od više izdavača….Gsync je poseban hardver unutrar monitora, freesync je softwareski odrađen. Ne koristim ni freesync ni gsync, ali napisao sam opčenito. Gsync monitori su skupi, ali i tehnologija bolje radi. Freesync podržavaju zato jer ga lako implementirati. Tako da opet win za nvidiu jer kupnjom spreman si i za gsync i freesync, naravno ako to koristiš, ne koristim jer nemam potrebe… Futura.it: 2080 super 3500kn, 5700xt 3400kn. Tako da neznam, mislim da je 100kn razlika haha…I da pišem ATI pod drugim vodstvom, pišem tako često jer svi znaju da su ATI grafičke.

    • Drunkenstein

      @kuky90, 18.01.2020 - 21:24

      Pojma ti nemaš. Amd-ova podrška je znatno dulja od Nvidijine, to zna i ptica na grani. Zato određene Nv kartice nakon 5-6 godina možeš bacit, dok Amd ekvivalentne i dalje voze sasvim dobro. Nadalje, nove kartice na novim arhitekturama se nebi trebale kupovat prvih 4-5 mjeseci, iako neki kupuju. A i tada bih se radio patio prvih nekoliko mjeseci, pa nakon toga godinama ima bolju karticu od Nv ekvivalentne, nego obratno. A tek GeForce Experience? S tim san na laptopu ima poprilično loše iskustvo, kasnije se preporodio sa Crimsonom(?) na stolnom kompjuteru, daleko bolji softver.

    • kuky90

      @Drunkenstein, 18.01.2020 - 22:09

      Buraz LAPTOP, mi pricamo o gaming karticama, a ne šrotu

    • KhorneFlake

      @kuky90, 18.01.2020 - 21:44

      Exodus sam naveo kao upravo zato što je nV sponzorisana igra, a ovih dana je 1080 čak slabija od svojevremeno svog direktnog konkurenta od kojeg je bila brža. Ne poredim je sa 5700XT, šta pričaš. Freesync softwerski odrađen? Šta pričaš #2. RTX2080S sto kuna skuplji od 5700XT? Gdje ima taj dil, možda i ja uzmem jednu taman od para što jednu Vegu prodam.

    • kuky90

      @KhorneFlake, 18.01.2020 - 22:08

      Gledaj, bila akcija nedavno. 3599 je došla. Više nema sad

    • KhorneFlake

      @kuky90, 18.01.2020 - 22:10

      Da, ‘oće to…

    • butjer1010

      @kuky90, 18.01.2020 - 22:38

      Futura it: 2070 (ne 2080) super je 4325kn, i ne laži bez veze.

    • kuky90

      @butjer1010, 18.01.2020 - 22:48

      rekao sam da je bila akcija, frend kupio 3600kn kaže

    • butjer1010

      @kuky90, 18.01.2020 - 22:51

      Na njuškalu možda, i to bez računa.

    • BoneDigger

      @kuky90, 19.01.2020 - 17:41

      Freesync softwerski odraden? Odakle si to izvukao? Pitam se koliko si drugih stvari tako lupio.

    • kuky90

      @BoneDigger, 19.01.2020 - 19:42

      ček jel ti to mene zajebavaš ili što?….Svaki G-sync monitor treba imati Nvidia G-sync scaler modul u sebi. Posebni modul kojeg koriste samo neki monitor proizvođači i dođe oko 100 dolara sam po sebi…….Freesync je u principu Adaptive Sync, Adaptive Sync koji je po standardu uveden u DisplayPort nije ga AMD ni Nvidia izmislila. Razlika je u tome što je AMD napravio pobošljašnja neka i nazvali Adaptive Sync kao Freesync. A pošto je izmjena takva da ne treba nešto posebno ne treba se platiti za takve stvari da bi se ugradio zato ih tolko monitora i ima….. Dok je G-sync treba taj posebni modul, te pripisane zahtjeve i quality control kako bi sve to prošlo, zato su i mnoge proizvođače i odbili i zato nemaju t o svi. A samim time G-sync dolazi s onim poboljšanjima koje ima Freesync na Adaptive Syncu, te još dodatne stvari koji poboljšavaju iskustvo te manji input delay ili ti lag…gledamo to ovako freesync kao nekakvi standard, a Gsync kao premium kvaliteta.

    • KhorneFlake

      @kuky90, 20.01.2020 - 15:44

      Tvom mlaćenju stvarno nema kraja. Freesync ne zahtijeva poseban modul, ali je i dalje dio hardvera, odnosno tehnologije specifičnog panela. Jedan od moja dva monitora sasvim slučajno podržava FS iako nije reklamiran kao takav, zato što ima Adaptive Sync panel, dok njegov mlađi brat od istog proizvođača ne podržava. Ali evo, ja se ne protivim da mi daš link ka tom magičnom FS softweru koji će mi omogućiti da koristim navedenu tehnologiju i na drugom monitoru, mada imam osjećaj da će to završiti i kao 100 kuna skuplja 2080S od 5700XT.
      A to da je nVidija, koja se trudi da svoje proizvode i tehnologije gura gdje stigne, odbila neke proizvođače da implementiraju GS… Aj budi iskren, jesi li ravnozemljaš?

    • funky0308

      @kuky90, 18.01.2020 - 21:16

      Zadnjom recenicom si rekao sve, neces nista postici upustajuci se dalje u raspravu. Ljudi koji duze vremena ne koriste Nvidiu ne znaju sva ovo, odnosno mozda su culi i znaju ali nisu probali. Ta jednostavnost, stabilnost i stvarno rijetke greske, sa dvije tipke kroz experience radis brdo super zanimljivih i mnogima korisnih stvari. Video capturing moze klinac od 6god odraditi i sherati na YT ..i uz sve to kartice su jako dobre i tihe…ako kako si i sam rekao – to treba probati. Tih 50-70$ koje dodatno treba platiti u odnosu na AMD su potpuno nebitna stvar vecini. Ako dajes 700-800$ za grafu, 50$ ne igra ulogu.

    • Drunkenstein

      @funky0308, 18.01.2020 - 21:28

      A ako daješ 250$? Na duge staze je Amd gotovo uvijek bolji izbor, Nvidia je za one koji kupuju svako malo.

    • kuky90

      @Drunkenstein, 18.01.2020 - 22:04

      Nije istina. Koristio sam 7 godina karticu i imala je pordšku i to dobru.

      Nvidia tolko toga jednostavno nudi u paketu. Čak i onaj nvidia shield za remote play je zako kako jednostavno i glatko radi.

      Jednostavno dečki niste probali, pa ne znate. A ja sam probao i jedne i druge.

    • funky0308

      @Drunkenstein, 20.01.2020 - 17:17

      Ako je svako malo kupiti grafu 2015/2016, a mijenjati je 2020/2021 – onda je bolje, da 😛

    • butjer1010

      @funky0308, 18.01.2020 - 22:42

      Ja sam po tebi onda bolesno pametan čovjek, kad sam na netu nađem kako riješiti problem u nekim igrama sa AMDovim driverima. Imam i 5700XT i 1070ti, i isti “problem” s driverima imaju i jedna i druga. Neću ti nabrajati primjere za baš svaku igru, ali i jedni i drugi imaju isti problem ako ga ne riješiš sa. I to vrlo lako, samo malo google-aš.

    • funky0308

      @butjer1010, 20.01.2020 - 17:19

      Daj mi jedan primjer molim te, ja koristim 1070 i nemam nikakvih problema. Mozda ne igram bas tu igru snkojom imas problema ali nikakve probleme ja nisam vidio. Kako sam i rekao, neke igre, kao sto je RDR2 traze dodatna podesavanja i malo znanja ali to nema veze s AMDom ili Nvidiom, radi se necemu potpuno drugome. (Igra ima problema sa save fileovima pa se zna srusiti)

    • butjer1010

      @funky0308, 20.01.2020 - 18:10

      Svi ljudi imaju problema s nekom komponentom. Ja recimo ne kupujem Nvidiu, jer mi se gade zbog cijene, ali nikada nisam srao po netu ljudima da ne kupuju Nvidiju, jer sam imao problema s njima, i 3 su mi riknule u garanciji. AMD ima u istom cjenovnom rangu uvijek bolju grafičku, ima odlične drivere, i nikad nemam problema s njima. Mogu ja imati problema s LG televizorom, a ti ne, ali ja sam glup ako te pokušavam nagovoriti da ih ne kupuješ, jer LG televizori ne valjaju. Što se tiče Nvidie, imao sam problem sa više igara (SCUM, RDR2 su među zadnjima koje su me yebavale), ali sve se riješi s googlanjem. Isto tako ubijao me RDR2 i na 5700XT, dok nisam pročitao da kad updateaš driver od grafe, da moraš pobrisati System.xml file, i od tada radi fenomenalno, a vrlo je jednostavno bilo. Kao što sam ti napisao i prije, baljezgaš, samo zato jer ne znaš.

    • funky0308

      @butjer1010, 22.01.2020 - 10:57

      Zanimljiv ti je post..izmislis nesto sto nitko nije rekao i onda se vrtis oko toga. Daj mi reci molim te, gdje sam ja to rekao da se AMD ne kupuje i da je Nvidia jedino dobra?! Ako ista, stalno ponavljam da su i jedni i drugi dobri i da je konkurencija dobra stvar, da bi bilo odlicno kada bi se jos barwm jedan veliki igrac ukljucio u borbu. Ako itko baljezga druze to si ti jer lupetas o necemu sto nitko nigdje nije spomenuo. Takve neboluze se ovdje pisu da je to strasno. Nvidia je za one koji stalno mijenjaju grafe, optuzuje ljude za nesto sto nitko spomenuo nije i sl. Citaj komentare, ne lupaj napamet

    • butjer1010

      @funky0308, 22.01.2020 - 12:14

      Sad znam da si lud…. odustajem, sorry!!!

    • funky0308

      @butjer1010, 22.01.2020 - 18:11

      Pazi na se 😉

    • pasta2777

      @funky0308, 22.01.2020 - 17:38

      Prijatelju džabe ti je s njima se prepirat vidiš da su oba teški fanboysi
      Nemaju oni ništa od toga da se AMD i Nvidia tuku za kupce jer nemaju se čime hvalit 😉

    • funky0308

      @pasta2777, 22.01.2020 - 18:14

      Zanimljivo mi je to sto lupa lik bezveze…iz mojih proslih postiva jasno je ko’ dan da koristim Nvidiu ali da nemam nista protiv AMDa i konkurencije. Ja sam, za razliku od ekipe koja lupa na pamet, koristio AMDa, odnosno ATIa u ono vrijeme u nekoliko generacija, solo GPU, crossfire i testirao grafe…pokazalo se da je Nvidia odlican izbor. Jednostavno, funkcionalno i dobro uz veliku podrsku developera igara (sto nije mala stvar).. ali nema veze. Dok nema vrijedjanja i bezobrazluka, nije bad, neka pise tko sto hoce

    • funky0308

      @pasta2777, 22.01.2020 - 18:15

      Ako nista drugo, barem je zivahno u komentarima 🙂

    • pasta2777

      @funky0308, 22.01.2020 - 18:21

      Zanimljivo je čitat naravno kao i uvjek kako su ljudi opsjednuti brendom možeš malo dole skrolaj gdje lik ladno pričako kako AMD ima najjači hardware meanwhile ne mogu prestić 1080ti koja je stara 3 godine
      Al oni su “znalci”

    • butjer1010

      @funky0308, 18.01.2020 - 22:44

      I još sam zaboravio spomenuti da mi se kosa na glavi diže kad čujem riječ stabilnost. Odmah znam s kakvim “znalcem” imam posla.

    • kuky90

      @funky0308, 19.01.2020 - 20:15

      evo baš susjed neki dan govorio kako želi kupiti konzolu da igra nešto na TVu u drugoj sobi. Odmah sam mu rekao da si me sad slušao i uzeo Nvidiu ljepo bi u 2 koraka remote streamao igre s Nvidia shieldom koji je dio GeForce Expeirence programa. Pokazao sam mu i divio se kolko dobro radi, čak i na telefonu. Da ne govorim o tome kolko je streamanje snimanje, rezanje u shadowplayu lako i jednostavno. Kolko oni filteri pomažu. Dok on na AMD za sve mora tražiti dodatne programe, kupio program za fps i snimanje jer ovaj za kurac, pa sad traži i morao bi kupiti za remote play. Na kraju mu ispadne da je mogao dopaltiti i imati sve u jednom paketu.

    • Drunkenstein

      @kuky90, 20.01.2020 - 14:56

      Prestani izmišljat, snimanje na Amd-u funkcionira odlično, barem meni na prethodnom softveru, ne znan kakav je sad ovaj zadnji. Kupio program za fps i snimanje? ReLive, Riva Tuner, OBS, alo alo? Daj molin te, poštedi nas blesavih priča, koje su sve manje vjerodostojne, jer vidin da za svaku situaciju imaš nekog susjeda, prijatelja, prababinog polu-nećaka i slično.

      Nvidia Shield i ostalo šta si nabroja, su pojedinosti. Malo kome je to potrebno, a sasvim je u redu kupit Nvidiu ili bilo koji brend bilo koje vrste proizvoda kad se radi o pojedinostima, odnosno kad su potrebne. Kakav ti je to argument?

    • kuky90

      @Drunkenstein, 20.01.2020 - 18:58

      i dalje moraš istalirati pola drugih programa koje imaš kod nvidia u jednom programu. Doslovno ti ne treba ništa drugo. To je bila poanta, nema zajebancije. Meni AMD uvijek nešto, ljudi s kojima igram isto tako stalno neki problemi. Kod Nvidia rijetko kad. Zašto nebi bio argument isus ti bog? Pa kad daješ skoro 4000kn za neki dio od grafičke želiš imati što više toga, daj nemoj me sad ljutiti još haha.

    • Drunkenstein

      @kuky90, 21.01.2020 - 21:05

      Ma šta se to mora dodatno instalirat? ReLive je besprijekoran, šta god ti mislio, a Riva Tuner je savršen komadić programa, koji daje bolje rezultate i od Amd-a i od Nvidie, a to tvrdin jer san testira sve 3 opcije. Osim toga, Radeon Chill tehnologija ima dobru reputaciju i mnogi je koriste, iako je ja nikad nisan isproba jer mi ne triba, pa ipak ne mogu iz prve ruke dat mišljenje. Ukratko, s Amd-om se ne treba ništa dodatno instalirat, jer Riva Tuner kraljuje u ovom području, pa bi ga se tribalo koristit i kod Nvidie, iako nije o glavu. I nemoj više o Shieldu i slično, kome to treba, ta ili taj si to kupi i tu nema rasprave.

    • Vekifuki

      @funky0308, 23.01.2020 - 10:25

      Budimo realni onaj tko kupuje grafičku za 700-800$ nije normalan

    • Drunkenstein

      @Vekifuki, 24.01.2020 - 12:28

      Normalan ili ne, ovisi o budžetu i apetitu. Teška istina, jebiga.

    • pleto

      @kuky90, 20.01.2020 - 07:25

      Ja na starom kompu imam gtx 460 haha. Klinci igraju roblox na njemu uglavnom i neke njihove igre meni nepoznate, pa mi je super jer ih mogu potjerat na taj komp da mi ne smetaju. Gtx-ica je stara 10 godina i još uvijek šljaka, u svakom slučaju se isplatila. Pošto ne trebam bolju za te kvazi igre koje klinci igraju koristit će se dokle god radi.

    • Wik7im

      @kuky90, 18.01.2020 - 16:01

      Da da I da. A pogotovo nisam dovoljno bogat dio!

  • vragec25cro

    18.01.2020 - 11:02

    Ja još uvjek na amd saphyre 2gb grafičkoj i sve vrti ok(zadnje probao gears 5 i forzu horizon 4),a 2015 složio konfiguraciju.

    • PppPP

      @vragec25cro, 18.01.2020 - 19:41

      Imaš r7 250? Ovisi što smatraš ok, ako ti je 720p low 30fps ok, onda je ok.

    • vragec25cro

      @PppPP, 19.01.2020 - 13:00

      Pa imam pokraj xbox 🙂 i ps4(dao bratiću nek se igra dok dođe neka zanimljiva igra)

    • PppPP

      @vragec25cro, 20.01.2020 - 04:53

      pa tko ti što govori za to. samo govorim da su performanse r7 250 za većinu sve samo ne ok 🙂

    • vragec25cro

      @PppPP, 20.01.2020 - 06:10

      Istina.Nego nije mi sad hitno,da nisam uzeo konzole uzeo bih novi pc.Inače ga mijenjam svakih 4-6 godina i uzimam neki mid range.Ovoga uzeo 2015 i promjenit ću sljedeće godine kad vidim konfiguracije konzola novih.Za sad radi ok.Kad ga kupio skoro sve vrtio na high postavkama.

    • pleto

      @vragec25cro, 21.01.2020 - 07:54

      daj mu i xbox jer tamo neće više ništa zanimljivo doći hahahaha

    • vragec25cro

      @pleto, 21.01.2020 - 09:15

      Kako ne?Najavljen novi halo,par indie naslova i sigurno njihove igre novi nastavci.Sve je to stvar ukusa,ja naprimjer za svatku platformu(osim swithca)mogu reci šta mi se sviđa i zašto ju uzeo 🙂 Jer svaka ima scoje prednosti i mane i pc i ps4 i xbox one.

    • pleto

      @vragec25cro, 22.01.2020 - 07:19

      Pa al bilo je i za ps4 svaša, više nego za xbox pa si ga dao, zato sam reko onda možeš dat i xbox.

    • vragec25cro

      @pleto, 22.01.2020 - 09:17

      Kako rekao svaka platforma mi ima prednosti i mane.Ps4 mi postao treca opcija pa ga dao beaticu dok ne dode nešto zanimljivo.(uzeo ga zbog Hzd o kojem necu sad jer se necemo sloziti nikada).Kažem svako ima svoj ukus,(ali necu sad opet o tome)osim ako te baš zanima 🙂 Trenutno mi xbox,pc,ps4 tako da se mi ps4 bio nepotreban,a nisam prodao baš zbog toga ako naleti koja zanimljiva eskluziva.Kako napisao gore.

  • DomoD

    18.01.2020 - 11:06

    Komačno su snizili cijenu rtx 2060 što znači da je cijena gtx 1060 pala što znači da si konačno mogu kupiti gtx 1050

    • Zoran Žalac

      @DomoD, 18.01.2020 - 11:56

      Nažalost nije takva lančana reakcija.

  • xxved

    18.01.2020 - 12:20

    Što sam se ja prevario kad sam uzeo gtx 1060 za 2100 kuna…

    • kuky90

      @xxved, 18.01.2020 - 12:41

      al faka, dodaš 300kn i uzmeš 1660

    • xxved

      @kuky90, 18.01.2020 - 19:47

      Ma dodam 400 i dobijem RTX 😛

  • Dick Johnson

    18.01.2020 - 12:54

    WOW grafička koja treba bit 230-250$ je snižena na 300$. NAVALI NARODE.
    Nije ni AMD ništa bolji, RX 5700 je trebo bit zamjena za RX 580 i tu je po veličini jezgre, a trebo je bit i po cjeni, max 270$, a AMD fino nakalemio cjenu u rangu Nvidie koja ih je napucula ohoho zadnjih par godina. E pa nabijem vas.

  • op_maniak

    18.01.2020 - 13:10

    znate zasto snizuju cijenu?! evo reci cu vam, cisto zato sto nijedna osoba koja posjeduje ovu karticu nemoze upaliti RT i igrati nesto sa stabilnih 60 frejmova, eto…
    RT se tek isplati od 2070 super, i onda je vrlo bolno iskustvo.

    • pasta2777

      @op_maniak, 18.01.2020 - 14:47

      Uopce nema veze sa RayTracingom nego amdovom 5600XT koja izlazi po cijeni od 280$ i nvidia je pokušava potopit odma jer za 20$ dobiješ preko 20% bolje performanse

  • Wildchild

    18.01.2020 - 14:32

    Je je, 300$ u Americi, što znači kod nas barem 3000kn+ 😀 Koja lakrdija.

  • Cros80

    18.01.2020 - 14:58

    Nvidia xx60 koja treba da kosta 1800kn do 2300kn.

  • tree_boa22

    18.01.2020 - 16:43

    Samo znam jedno a to je da nikad vise AMD necu kupit bez obzira koliko Nvidia bila skuplja…

    • Drunkenstein

      @tree_boa22, 18.01.2020 - 21:34

      Nemoj ti više ni PC kupit, izgleda da nije žvaka za seljaka. Drži se konzola.

    • Petar Marjolovic

      @Drunkenstein, 18.01.2020 - 21:41

      Ako ne voli AMD, ne bi trebao biti na PC-u? Očito je imao loše iskustvo, u čemu je problem da više ne želi imati posla sa AMD? Znam lika koji ima AMD grafičku i ima problema sa drajverima, sjecka mu fps i dosta drugih stvari, nije AMD superijoran kao što neki ovdje na portalu govore o njemu.

    • Drunkenstein

      @Petar Marjolovic, 18.01.2020 - 23:53

      Ne, no moran se osvrnit na ovakve dramatične i ujedno nekompetentne komentare. Amd je istovremeno inferioran i superioran Nvidiji, ovisno o potrebama kupaca.

    • pasta2777

      @Drunkenstein, 21.01.2020 - 19:37

      Gdje je to AMD inferioriniji i superiorniji?

    • Drunkenstein

      @pasta2777, 21.01.2020 - 21:35

      – Često je superiorniji, ali ne i isključivo, u omjeru cijene i kvalitete unutar niže i srednje klase. – Nadalje, dugoročnijom podrškom, iako je zadnjih godina razlika sitna, no ipak i dalje primjetna.- Kartice su im hardverski drastično jače, iako nisan previše popratio Navi/Turing generaciju, vjerojatno se tradicija nastavila. Sadržava bolji softver, jednostavniji, funkcionalniji i bez telemetrije te nepotrebnih procesa. – Kartice često sadrže više v-rama, šta ponekad dobro dođe. – I još nešto vrlo važno, slobodno si istraži pa ćeš vidit koliko je učestalo, a i sam san to odavno primijetio, i to ne jednom, nego u 3 navrata – na Amd-u je slika bolja, boje su življe. Neki tvrde da Nvidia previše kompresira sliku u svrhu dodatnog dobitka na performansama, i da se po tom pitanju ništa ne može poduzet. E sad, u čemu je Nvidia superiorna? – High End, potrebna ti je neka od 3 najjače kartice na tržištu? – Drastično šira softverska podrška – kompenzacija slabijeg hardvera. – Bolji izbor na kratke staze, kartice se često pokažu boljima u prvoj godini. – Niža potrošnja, slabije zagrijavanje – kod Amd-a se snizi napon koji je uvijek pretjeran, pa to dođe gotovo na isto, na 10ak% razlike u korist Nvidie. – G-sync se smatra boljim rješenjem od freesynca, kome je to potrebno. – Eto, mislin da san naveo više-manje sve.

    • pasta2777

      @Drunkenstein, 22.01.2020 - 17:05

      Ja vecu gomilu glupost nisam čuo ima odavno

      Vidi se da nisi pratio NAVI jer bi primjetio da amd ima toliko problema sa driverima i softwareom da ljudi ne kupuju RX 5700XT grafičke nego idu na skuplju 2070S samo da nebi morali imat problema sa driverima

      Grafe hardverski jače a RX 5700XT najjača karta koja ne može pobijedit 1080ti koja je vec 3 godine stara

      Sve grafe u istom cjenovnom rangu imaju isto VRAMA i kod NVIDIE i AMDa neam pojma gdje si ti to vidio da nvidia ima manje VRAMA

      Slika nema veze sa Markom grafičke sve igre imaju iste postavke na obje grafe šta pričaš gluposti

      Najjača amd grafička je slabija od rtx 2070S i posle nje nvidia ima još 4 kartice koje je pojedu nvidia takodjer radi na manjoj temperaturi vuče manje struje, ima bolje partnere, drivere koji rade itd itd

      Normalno da su amd kartice bolje na duže staze kad ne inoviraju u ničemu 1080TI je stara skoro 3 godine i amd još nema karticu koja je bolja pa su vam kartice stare 5 godine koje vuku 500w bolje jer imaš 5fpsa više nego kad su izašle nikad mi taj mentalitet nije bio jasan daš 3000kn za grafu da bi nakon 5 godina vrtila 5 godina staru igru u 5-10fps više?

      Grafa se uzima za sada ne za buducnost jer ako uzimaš grafu s obzirom da ce nakon 5 godina ima 10fps više u nekoj igri staroj ko i sama grafa ja stvarno ne znam šta bi ti reko to se zove investicija a sigurno neceš s njom vratit pare koje si dao tako da ti ta investicija je bezveze kao i ovaj čitav post gdje braniš AMD šakom i kapom neko bi pomislio da te plaćaju

      Ali ovaj tvoj teks me stvarno inspirisao da vidim kako je to biti pravi amd fanboy gori si od onih na r/amd

      Odi malo iskoristi taj internet imaš odlične youtubere
      GamersNexus.HardwareUnboxed.LTT,Bitwit i mnoge druge pa pogledaj malo kako to AMD radi “dobre” karte možda nešto i naučiš jer ovako samo ispadaš glup

    • Drunkenstein

      @pasta2777, 22.01.2020 - 19:41

      Osim šta si poprilično bahat, još si i neuk, a to vjerojatno proizlazi od toga da nisi u stanju čitat s razumijevanjem, ka šta se vidi. Evo ovako: 1) Ja ljudima u slaganju konfiguracija preporučujen i Nvidiu, jednako ka i Amd. 2) Sebi isključivo kupujen vrijednost za novac, o kojoj god se vrsti proizvoda radilo, brendovi me ne zanimaju. 3) S problemima Navi-a san upoznat otpočetka. 4) Da, Amd kartice su hardverski drastično jače, a šta misliš zašto su se puno više koristile za rudarenje kriptovaluta? Evo ti primjer sazdan od brojki i činjenica, pa si prolistaj: http://www.hwcompare.com/33940/geforce-gtx-1060-vs-radeon-rx-580/

      5) Nemaju sve istu količinu v-rama. GTX 1060 (3,6GB), GTX 1050Ti (4GB), GTX 1050 (2GB), RX 580 (4, 8GB), RX 570 (4, 8GB), RX 560 (2,4GB), GTX 1650 Super (6GB), GTX 1660Ti (6GB), RX 590 (8GB).

      6) Razlika u slici, odnosno bojama, je živa istina. Ti govoriš napamet (naravno), a ja govorin iz iskustva, ka i mnogi drugi, slobodno si pretraži.

      7) Da, najjača Amd grafička dolazi tek nakon ajmo reć 5 Nvidia kartica, i šta sad? To san prije i spomenio, i potpuno je nevažno. Naravno da Amd može proizvodit i high-end kartice, šta je mnogo godina i bio slučaj, no to im se trenutno ne isplati iz očitih razloga, iako tebi sigurno nisu očiti jer ništa ne razumiš, a nešto mi se čini da si prekratko u ovim vodama. Znaš, može i Citroen po volji proizvest high-end auto te se natjecat s Mercedesom. 8) Amd trenutno ima mnogo prioriteta, a jedan od njih nije natjecanje u high-end segmentu konzumerskih grafičkih rješenja, kako bi si možebitno povećali zaradu za cijelih 2%. 9) Da, vjerova ili ne, ogroman broj ljudi cijeni dugoročnu kupovinu, jer si neki ne mogu priuštit kupovinu svake 2 ili 3 godine, dok drugi mogu, ali im to nije prioritet, niti im je velika potreba. 10) I za kraj, ne, meni ne trebaju youtuberi, nisan novi u ovome, niti san amater. Eto ti ih pa ih gledaj, tebi su očito prijeko potrebni. Zapravo, kad vidin šta pišeš, preporučio bih ti da gutaš ta videa ka bombone. 11) Epilog: izgubio si raspravu uzduž i poprijeko, ne moraš se trudit odgovarat.

    • pasta2777

      @Drunkenstein, 22.01.2020 - 20:21

      Bože dragi bahat to prvi put čujem al nema veze
      1)Fino nisi totalni fanboy.
      2)Ne vidim problem u tome al dobro.
      3)Nebi se reklo kako hvališ AMD .
      4)Pa naravno da je rx580 jača kad je mladja skoro čitavu godinu,
      da ne pričam kako je nabijenija kartica sa više skoro svega ,
      manja tehnologija što znači više tranzistora što znači jača karta
      Nigdje veze koristila se jer je jeftina 200$ bio MSRP dok je 1060 bila oko 300$
      5)To su sve kartice stare 3+ godine osim 1650 super koja ima isto Vrama
      kao 5600XT koja je skuplja skoro duplo(Zašto amdove mid range karte imaju samo 6 gb vrama a ne 8 kao 2060S?)Ili zašto amdova karta od 200$ ima 8gb Vrama a skuplja ima samo 6?
      Razlog je naravno jednostavan nije ti potrebno 8GB vrama jer dodje do bottlenecka od jačine kartice prije nego što se uopće iskoristi toliki vram što ti naravno ne znaš ili nećeš da spomeneš ti sam prosudi.
      6)Pa kako si fino podijelio link iznad što nisi i za ovo ako je to veliki problem
      Razlika u slici ? Slika zavisi od vrste panela monitora a ne od brenda grafičke o čemu pričaš?
      7)Dolazi zato što nemaju pojma napravit jednu jer da imaju već bi je pokazali kako su izbacili sve procesore u roku par mjeseci a isto nisu imali potrebe i takodjer im se ne isplati a i također
      to sa cijenom nema veze jer da ima ona nebi izbacivali 5500XT koja ima cijenu od 250$ a ne može pobijedit bijednu 1650ti koja je 150$ čak ne može pobijedit ni staru r580 koja dodje 120$
      8)Zašto je onda lisa su rekla da imaju problema sa pravljenem High End kartice ali da je ona na putu i da je jača 30% od 2080TI?
      9)Ko priča o 2-3 godine pa toliko traju generacije i normalno da nema potrebe upgradovat sa AMD strane kad su im stare grafe jake kao i NAVI a koštaju duplo manje para (5500XT i RX 580)
      Dok razlika izmedju 1060 i 2060 je nebo i zemlja 2060 je jaka kao i 1080
      10)Ponašaš se kao totalni fanboy sa tim svojim Pitaj ljudi ima proguglaj i ostalim opaskama
      11)Izgubio je nisam niti jedan jedini pojamnisi potvrdio a moj pobio
      Samo si pokazao svoje “znanje” ili ljubav prema AMDu ti presudi 🙂

    • butjer1010

      @pasta2777, 23.01.2020 - 14:59

      Ajde pametni čovječe objasni meni zašto ja nemam problema sa Asusovom RX5700 XT??? Stvarno čovjek ispadne glup kad priča ono što čita na internetu, a nema pojma o tome. Zašto ti se učinilo da bi bilo dobro nekome davati savjete o nečemu u čemu nemaš ni malo iskustva? Ali nisi ti jedini, ima puno klinaca ovdje koji rade isto. Pročitaju negdje nešto i odmah imaju svoje mišljenje koje žele NAMETNUTI drugima. Nepotrebno stari moj…..

    • pasta2777

      @butjer1010, 23.01.2020 - 18:53

      Jedini koji se nameće ovde si ti
      Asus ima toliko problema sa svojim grafama da nude povrat sljedeci tjedan jer su ima hardwerski grafe pokvarene:
      https://www.youtube.com/watch?v=0Rre77rE3Ag
      Vama ko god se suprostavi vašim glupostima nema pojma o temi
      To samo govori o tebi i kakav si ti “znalac”

    • butjer1010

      @pasta2777, 23.01.2020 - 22:30

      Toliko si jadan da nemam riječi za to opisati. Ja koji govorim kako nemam problema s grafom se namećem, a ti koji si pročitao da te grafe ne valjaju i pišeš laži ovdje si ok. Jadniče svjetski, ja već 20 godina radim po servisima računala, a svoj servis imam već više od 10 godina. Tvoje znanje o ovome i moje se ne može mjeriti ni po čemu, i stvarno ovakva prepiska sa balavcem bez znanja nema smisla. Piši dalje što hoćeš, ispod moje razine si i odustajem, vidim da nema smisla.

    • pasta2777

      @butjer1010, 24.01.2020 - 10:32

      Jedini koji je jadan si ti sa svojim nametanjem na svaki post i tim nekim svojim nebulozama gdje kad nemas argumenata prozivaš ljude balavcima ,da su ludi,djetinjasti …
      A da ne spominjem tvoje Licemjerstvo gdje si se našao uvrijeđen kad se pred tebe stavi dokaz da je grafa problematična a gore ti čovjek kaže a nema probema sa svojom 1070 ti ga nazoveš “ludim” srami se pogotovo sa svojim godinama
      Nigdje nisam napisao da ti imaš problema nego da Grafe u generalu imaju pa ima razlog zašto je asus prestao proizvodit TUF grafe i čeka se redizajn a i primaju povrate grafa(TUF i Strix modela) sa sve ukupnom popravkom i free shipingom u oba smijera koje traje 3 dana
      Bravo za tebe ako radiš 20 godina da nisi malo onda prestar da se raspravljaš na doslovno svaku temu na gaming portalu?
      Jedini koji se ponaša ovdje kao balavac si ti 🙂 jer su ti jedini argumenti da su drugi ljudi “ludi”,”balavci”,”bahati”, itd
      A prema tvom iskustvu bi se reklo da imaš 35-45 godina mene bi iskreno bilo sram sa tolikim godinama napadat ljude jer im se sviđa igrica ali eto takvi kao ti nemaju srama 🙂
      Uzivaj ti meni “znalac “

    • Drunkenstein

      @butjer1010, 24.01.2020 - 12:44

      Ma pusti, ovoga je zdravo ignorirat i zaobilazit u širokom luku. Vidiš li da mu je jedan od najjačih argumenata ti si fanboy. Očiti obrambeni mehanizam, jer je zapravo sam takav. Ovaj odbija čak i brojke, činjenice. U najboljem slučaju je u pravu u svega 2-3 sitnice, koje mi se nije dalo niti navodit jer su očite, a i ka šta san već naveo, iako san ponešto popratio zadnju generaciju, ipak nisan temeljito, jer me trenutno toliko ne zanima. Zaobilazi stari, ovaj je školski primjer onih najotrovnijih s wccftech, reddita i sličnih sranja.

    • butjer1010

      @Drunkenstein, 24.01.2020 - 13:15

      Hvala, da si mi barem prije to napisao 🙂 Sad sam usrao već, nisam ga skužio odmah

    • tree_boa22

      @Drunkenstein, 19.01.2020 - 12:41

      Pa mozda i nebi nikad kupio al zbog posla ga moram imat ali srecom postoji Nvidia pa mi kupovina ne predstavlja problem.

  • MightyAloy

    18.01.2020 - 18:53

    2500 kuna samo za grafu da bi se imala mid-range PC konfiguracija. Fuck. ??

    • Drunkenstein

      @MightyAloy, 18.01.2020 - 21:35

      A čuj, mid-range na 1440p je teški high-end na 1080p. Pikseli su skup sport, no mnogi to i dalje na shvaćaju.

    • vragec25cro

      @MightyAloy, 19.01.2020 - 13:03

      Istina,ali tko voli nek izvoli.Zato i većina pc igrača priča ako želi konzolu da ju kupi pokraj pc kad samo grafička skuplja od konzole 🙂

    • deanHR

      @vragec25cro, 19.01.2020 - 13:49

      Konzola i PC su najbolji par. Pogotovo high end PC i Pro do dolaska ps5 😀

  • Masterchief

    18.01.2020 - 20:50

    Da, idem kupit GPU koji će nakon godine-dvije biti puno sporiji nego amd-ov GPU koji bi trebao biti u istom rangu.

  • Bio_Hazard

    19.01.2020 - 09:36

    Imam GTX 1060/6gb, da li bi se isplatilo prelazit na RTX 2060?

    • Zoran Djakovac

      @Bio_Hazard, 19.01.2020 - 10:58

      Isto pitanje?!…al nitko ne odgovara.

    • KhorneFlake

      @Zoran Djakovac, 19.01.2020 - 12:15

      Kartica je skoro duplo brža, tako da bi po tom pitanju bila isplativa. Plaćanje premijuma za RTX koji je na njoj beskoristan baš i nije. Ista količina VRAM-a od 6GB baš i nije dobra stvar. Super verzija je duplo brža i ima 8GB na sebi, ali opet plaćaš RTX. Sve zavisi od vas koliko ste spremni da izdvojite.

    • Zoran Djakovac

      @KhorneFlake, 19.01.2020 - 13:07

      Pa hvala na odgovoru…možda jednog dana, za sada ću se zadovoljiti s 1060..thx

    • Bio_Hazard

      @KhorneFlake, 20.01.2020 - 15:19

      Ako sam razumio dobro, sa RTX karticom moraš plaćat nešto dodatno?

    • KhorneFlake

      @Bio_Hazard, 20.01.2020 - 15:36

      Zbog RTX-a svaka klasa je skočila u cijeni, bez obzira jel vrijedi imati ga na njoj ili ne. I sami iz nVidije su svjesni da nije svako vrijedan to da plati, pa su pljucnuli par kartica bez RTX podrške, mada su one tek 20-30% brže od 1060.

    • Magnum0

      @Bio_Hazard, 19.01.2020 - 11:56

      DA GTX 1060/6gb je na full hd slabija od rtx 2060 na 1440p ili 2k games u pitanju jedino cijena ako sad padne cijen aza 2060 jos bolje poz

  • Strahinja Radonjic

    19.01.2020 - 14:30

    Svet vs Balkan = 299$ vs 599$ za RTX 2060…

  • goran022

    20.01.2020 - 14:28

    RTX 2060 2800kn, ps4 novi 1800 kn. Ne vidim razloga za igre kupovati skupo računalo za neke ultra high postavke ili da bi se mogao hvalit. Osim ako radiš 3d vizualizacije ili u kompleksnim programima.

    • Drunkenstein

      @goran022, 20.01.2020 - 15:08

      Nebi išlo: PS4 (obični slabašni, 500GB = 2000kn)

      Nvidia GTX 1650 Super = 1400kn (Nešto malo jača kartica od GTX 1060 6GB i RX 580 8GB).

    • butjer1010

      @Drunkenstein, 20.01.2020 - 18:03

      1650 super jača od rx 580 8gb??? U pola testova dobija 580tka, u pola 1650 super, mrvicu ima prednost 580…..jedino što 1650tku možeš vrtiti i na 450W 80+ napajanju. 580tka je malo “prejaka” za 450W.

    • Drunkenstein

      @butjer1010, 21.01.2020 - 21:50

      Ne, 580ka bi mogla i na 350W, iako ne baš sa svakim procesorom. Ajde dobro, dođu na isto te 2 kartice glede performansa i cijene.

    • butjer1010

      @Drunkenstein, 22.01.2020 - 09:40

      Vidim da si u zadnje vrijeme složio puno “kompova”, pa pričaš iz iskustva. RX 580 na 350W???? Ta grafa ti troši oko 325W sama kad je na 100%, a ti bi sa 350W pogonio i nju i sve ostalo. Stari moj, uvijek treba razmisliti prije nego se krene kenjati. Treba joj skoro 40Ampera na +12 railu!!!!! Ja sam za razliku od tebe u zadnjih 15ak godina složio oko 3500 računala. U zadnje 2,5 godine otkad je izašla 580tka oko 50ak sa njom, i niti jednom ju nisam složio sa slabijim napajanjem od 550W (corsair VS serija je najjeftinija, ili Zalman zna nekada imati dobru cijenu, naravno 80 plus napajanja su u igri), a znaš zašto? Zato jer ne možeš igrati igre na njoj, a da se komp ne gasi nakon nekog vremena….vrlo jednostavno. Molio bi te da ne pričaš ljudima nešto što ne znaš, ili bar nisi siguran, nije lijepo od tebe.

    • Drunkenstein

      @butjer1010, 22.01.2020 - 19:44

      Bogami moja pod opterećenjem troši prosječno 150W.

    • butjer1010

      @Drunkenstein, 23.01.2020 - 14:51

      Vjerojatno si pobrkao brojke. Niti jedna RX580 ne troši ispod 190-200W za vrijeme igranja. Maximalno ide do 325W, tako da ne znam kako si ti izračunao 150, kojim instrumentom?

    • Drunkenstein

      @butjer1010, 24.01.2020 - 12:51

      Spusti se napon, pa znaš i sam valjda da Amd s tim pretjera. Da buden iskren, ne koristin Wattmetar, već Afterburner i HWiNFO, znači oko 150W bez v-rama.

    • Drunkenstein

      @butjer1010, 24.01.2020 - 14:07

      Možda je kod mene neki vrhunski primjerak, neka anomalija, ko će ga znat? U svakom slučaju se slažen s tobon, pretjera san, a svakako nikad nisan nekome preporučio napajanje ispod 450W, ponajprije zbog toga jer ljudi pretežno ne žele prčkat po taktovima i naponima.

    • butjer1010

      @Drunkenstein, 24.01.2020 - 15:31

      Je, moguće je da kad nema dovoljno ampera u napajanju, da grafa skine malo takt. Trebao bi vidjeti to dok igraš. Srećom, ovi novi driveri od AMDa (koji jaaako ne valjaju, priča se po netu) ti pokazuju cijelo vrijeme takt i teperaturu, pa baš provjeri. Moja stara 580tka (asus strix) je išla oko 300W na wattmetru. Ja sam imao Corsair CX650M napajanje. Mislim da čak i na kutijama od svake 580tke ti piše da se preporučuje najmanje 500W napajanje. Uživaj meštre, i sorry na mom luđenju, ima ludaka ovdje pa me razyebu, i onda poludim. Skužio sam da si bar ti normal.

    • Drunkenstein

      @butjer1010, 25.01.2020 - 10:20

      Razumljivo, fala ti prika, sve 5. Glede moje kartice, takt pod opterećenjem ne opada, a ukupni performans sistema je čak i bolji od drugih, istih ili sličnih sistema. Kartica mi radi na 1410MHz/2200MHz/1.10V, R5 1600 na 3.7GHz/1.20V.

  • Haki

    23.01.2020 - 23:58

    Nvidia: Skuplja, tisa, hladnija
    AMD: Jeftinija, glasnija, toplija

    FPS: Ovisi jeli igra Nvidia ili AMD optimizirana

    Istina je da AMD na duge staze i dalje optimizira starije kartice sto je odlicno, ali ljudi kupuju ono sto njima treba. Primjer: Ako zelis igrati i strimati na jednom pcu, normalno da ces uzeti RTX (nvidia) karticu zbog novog nvenc koji u realnosti podize cpu 3-4%, a gpu 0% (samo u streamu) jer je drugi cip.

    Vlasnik sam AMD i Nvidia kartica tako da valjda nesto znam 🙂

    • pasta2777

      @Haki, 24.01.2020 - 12:45

      Ne mogu vjerovat neki normalan komentar na ovo sudaru od posta svak čast

    • Drunkenstein

      @pasta2777, 24.01.2020 - 12:58

      Ma da, jer ti si mi mjerodavan za područje normale.

    • pasta2777

      @Drunkenstein, 24.01.2020 - 13:11

      Pa imam neku diplomu koja mi kaže da jesam al eto nebitno 🙂
      Samo ti uzivaj

    • Drunkenstein

      @pasta2777, 24.01.2020 - 14:04

      Diplomu ili dijagnozu? Pokopan si u raspravi 3 metra ispod zemlje, kako se još javljaš? Alo alo, slabo te čujen, ima li signala? Beeep! Ding-dong?!

    • pasta2777

      @Drunkenstein, 24.01.2020 - 15:01

      Ponašaš se kao klinac od 15 godina al samo nastavi više govori o tebi nego o meni 🙂

    • Drunkenstein

      @pasta2777, 25.01.2020 - 10:22

      Mislin da je o tebi i o meni već sve rečeno, a i navedena ti konfiguracija u profilu govori štošta. Ništa prika, živio ti meni i neka je sa srićom!

    • Drunkenstein

      @Haki, 24.01.2020 - 12:54

      Eto, napokon uravnotežena i nepristrana primjedba.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?