HCL.HR

Evo kako će pomoćnik u Star Wars Jedi: Survivor čuvati leđa glavnom liku

Zoran Žalac 25.02.2023.   •   7 komentara


Jedan od noviteta igre Star Wars Jedi: Survivor bit će suborac Bode Akuna, a iz Respawna su objasnili kako će isti funkcionirati unutar gameplaya.

Osim što će imati više stilova borbe, Star Wars Jedi: Survivor donijet će nam i borbu u paru. Glavnom jediju tako će se pridružiti plaćenik Bode Akuna, a sada je IGN doznao kako će se on uklopiti u sam gameplay.

Kako kažu iz Respawn Entertainmenta, Bode će biti aktivni sudionik u borbi, što znači da će i sam moći eliminirati protivnike i odvlačiti im pozornost od igrača. Igrač će s druge strane Bodeu moći dati signal za izvođenje određenog poteza, te će potezi u tandemu nanositi više štete protivnicima. Iz Respawna naglašavaju da igrače neće nužno učiti svakoj mogućoj kombinaciji poteza nego će pustiti da prirodno uče kako se Cal i Bode međusobno nadopunjuju u borbi i reagiraju jedan na drugoga.

Bode će Calu biti suputnik i izvan same borbe, ali njegov će angažman diktirati sama priča igre. Drugim riječima, igrači neće cijelo vrijeme u igri imati pratitelja i suborca, nego samo na planetima, tj. dijelovima igre gdje je to određeno pričom. Nije skroz jasno hoće li Bode biti jedini lik koji će Cala pratiti u novoj avanturi, ali je zato rečeno da ne trebamo očekivati povratak likova iz prošle igre u ulozi aktivnih pratitelja tijekom gameplaya.

Komentari (7)

  • MAJSTOR RINGO

    25.02.2023 - 11:49

    Jedna od najiscekivanijih igara ove godine, pored RE 4 rimejka i spiderman 2.

  • ruya

    25.02.2023 - 13:18

    Ja koliko sam video iz trejlera i onog demo gameplay-a 99% podseca na originalnu igru koja mi i nije bila nesto narucito, ni blizu ocekivanjima. Tako da ni od ove ne ocekujem nista drugacije.
    Najiritantnije mi je bilo da isti protivnici su na istim mestima kad se vracas kroz mapu ili ponovo dodjes, mnogo, mnogo ponavljanja.

    • MAJSTOR RINGO

      @ruya, 25.02.2023 - 14:15

      Pa ako si igrao prvi deo, trebalo bi da znas za mehaniku odmaranja na check pointu.
      Ako odlucis da povratis energiju, responaju ti se i neprijatelji, isto ti je i kada zagines, gubis zaradjeno iskustvo, mozes da ga povratis ako porazis neprijatelja koji te je likvidirao, prethosno naravno moras ostati ziv, kao na primer u ER. Po meni zanimljiv koncept, mora da imas strategiju, vredi li ili ne.
      Ocekujem jos bolju igru, duzu, sadrzajniju, ovo ide o top prioritete za odigrati odmah!

    • Zoran Žalac

      @ruya, 25.02.2023 - 15:21

      To s protivnicima je ciljani dizajn da bi igra bila izazovnija, jednako kao u svim Souls igrama. Kao što je kolega iznad rekao, protivnici se ne vraćaju iz mrtvih ako ti ne koristiš checkpoint ili ne umireš. Ako si “hrabar” nećeš vidjeti nikakvog ponavljanja.

  • pinkfloyd94

    25.02.2023 - 13:58

    The force is strong with this one ! 😁

  • Tomislav88

    25.02.2023 - 20:45

    U prvom djelu sam uzivo nadam se da ce drugi biti samo bolji…

  • Enrubius

    26.02.2023 - 10:01

    Jedinica je odlična, vjerujem da će i dvojka biti odlična igra, barem po viđenom. 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?