HCL.HR

Ubisoft obećao tri ažuriranja za Star Wars Outlaws u idućih mjesec i pol

Zoran Žalac 28.09.2024.   •   45 komentara


Ubisoft Massive najavio je kako Star Wars Outlaws uskoro stiže na Steam, a prije toga će dobiti još četiri ažuriranja s poboljšanjima u ključnim segmentima igre.

Iz Ubisofta su poručili kako je Star Wars Outlaws razočarao u prodaji, ali ne namjeravaju zbog toga dići ruke od igre. Baš suprotno, u idućih mjesec i pol užurbano će raditi na krpanju iste i nadopunjavanju sadržaja.

Konkretno, najavljena su tri ažuriranja prije nego postane dostupna prva ekspanzija. Prvo ažuriranje stiže 3. 10. i trebalo bi ispraviti neodređenu količinu bugova. Drugo ažuriranje će uslijediti 24. 10. i trebalo bi dodati neka korisna poboljšanja u samu igru – još uvijek ne znamo kakva. Konačno, 21. 11. stiže update koji će biti fokusiran na poboljšavanje borbe i stealtha. Uz njega će svi igrači besplatno dobiti neke nove (generične) zadatke.

21. 11. također izlazi prva ekspanzija u kojoj će biti proširena priča Landa Calrissiana. Istog datuma igra će biti lansirana i na Steamu.

Iz Ubisofta ovo još nisu najavili, ali očekujte da će tim povodom biti snižena cijena igre – vjerojatno do 30%.

Komentari (45)

  • ScoobyDooo

    28.09.2024 - 12:47

    4/10 igra,nije ni vrijedna azuriranja,nije Ubi CD Project da doslovno popravi igru 😂

    • zlakob

      @ScoobyDooo, 28.09.2024 - 12:55

      Mjesec ipo nakon izlaska 30% dole… wooop wooop 😂

    • Zoran Žalac

      @zlakob, 28.09.2024 - 13:04

      Ne bi li to trebala biti dobra stvar iz perspektive kupca? Ili bismo se trebali veseliti kad igre nemaju velikih sniženja? Ozbiljno pitam.

    • Spot pupa

      @Zoran Žalac, 28.09.2024 - 14:02

      Oni su snizili cijenu jer je prodaja razočarala, a ne zato jer misle na potrošača. Naravno da je za igrače sniženje ok, ali ovo je umanjivanje štete s njihove strane. Ni na – 30% me ne interesira…

    • Zoran Žalac

      @Spot pupa, 28.09.2024 - 14:14

      Naravno, ali bi li potrošača trebalo brinuti zašto nude popust? Kad na Epicu nešto dijele besplatno, ja se ne pitam zašto oni to daju džaba… je li to zato što im je stvarno stalo da im ja zaigram igru, ili im je Epic metnuo svoticu para na račun… Meni je kao potrošaču ishod isti.

    • curkass2

      @Zoran Žalac, 28.09.2024 - 14:17

      Pa naravno da bi trebalo brinuti potrošača zašto nude popust. Jel bolja ideja samo iskeširati im novce nego promisliti zašto igra daje veliki popust nedugo nakon izlaska?

    • Dajsikeks

      @curkass2, 28.09.2024 - 15:08

      Jel se ti svaki dan pitaš kad otvoriš Steam i vidiš popuste na svakakve igre?

    • curkass2

      @Dajsikeks, 28.09.2024 - 15:22

      Ne, ne pitam se to svaki put kad otvorim Steam. Mislio sam da je jasno iz konteksta na koje sličajeve mislim. Jel se ti nikad to ne zapitaš?

    • Dajsikeks

      @curkass2, 29.09.2024 - 12:36

      Ne zapravo jer nemam vremena za svaku živu stvar pratit da se brinem s druge strane zakaj bi se trebalo nešto negativno događati s developerom ako nude popust. Što, ti želiš da samo dižu cijene ili da budu kao Nintendo tvrdoglavi i cijene su smrznute godinama

    • Garl Vinland

      @curkass2, 28.09.2024 - 15:26

      sve je ovo vrlo jednostavno, kad igra ide na popust vrlo rano znaci da je ili smece ili se iz nekog razloga ne prodaje dobro…obje stvari bi za potencioalnog kupca trebale biti crvena zastavica…naravno za onog koji ne zna nista o doticnim igrama…i taj bi trebao saznati zasto je igra na popustu tako rano…svaki popust je dobar ali nije dobro dati novce za svaki popust, ako se mogu tako izraziti…

    • Spot pupa

      @Zoran Žalac, 28.09.2024 - 16:22

      Kada uzmeš u obzir recenzije i da iza igre stoji Ubisoft. Jasno ti je sve… Pročitao sam dobar komentar koji glasi da Ubisoftu ne nrrwba neprijatelj… 🤣

    • thaares

      @Zoran Žalac, 30.09.2024 - 00:19

      Naravno da je vazan razlog….bi li kupio jaja koja su na sniženju jer im je danas zadnji dan roka trajanja?

    • JCD-Bionicman

      @Zoran Žalac, 28.09.2024 - 14:10

      Pa igru ne bih pipnuo ni da je free, a tek kupio pa da je i 1 evro..

    • Zoran Žalac

      @JCD-Bionicman, 28.09.2024 - 14:16

      Ok, hvala na odgovoru kojeg nisam ni tražio.

    • curkass2

      @Zoran Žalac, 28.09.2024 - 14:11

      Sve jedno je dal je igra 60€ ili 40€ kad je smeće u pitanju. Kad prođe tek mjesec dana do takvog sniženja, to je čisti srednji prst fanovima koji uzimaju igre na launchu.

      Bolja stvar iz perspektive mene kao kupca bi bila da igre nikad neidu na sniženje, a sve su kvalitetom bliske na primjer RDR2, Stardew Valley, Balatro, Baldurs Gate 3… iz raznih cjenovnih rangova.

      Ubisoftove igre su postale scam, jednako kao i igra o kojoj se često piše ovdje “The Day Before” ili kako se već zove…

    • Zoran Žalac

      @curkass2, 28.09.2024 - 14:26

      Ne vidim to kao srednji prst. Zato postoje recenzije – informiraš se kakva je igra i je li vrijedna novca kojeg za nju traže. Ako ti se žuri s igranjem i ne možeš se strpjeti do prvog popusta – to je tvoj problem, ne problem izdavača igre ili postojanja igre. Što se tiče kvalitete i popusta, nema tu jednog pravila. RDR2 i Zelda BOTW su kvalitetne igre, ali jedna je bila na 70% popusta, druga nikad nije išla iznad 20-30%. I onda imaš slučaj igara koje su kvalitetne, ali nisu ono što tržište traži i ne prodaju se najbolje, stoga idu s agresivnijim popustima relativno rano nakon lansiranja. Na primjer, A Plague Tale igre dosta često budu na visokim popustima – i to nije zato što su nekvalitetne.

    • curkass2

      @Zoran Žalac, 28.09.2024 - 14:36

      Iskreno, nisam ni mislio da postoji direktno pravilo. Slažem se sa svim navedenim primjerima koji su naravno strategija prodaje proizvoda.

      Pokušavši se nadovezati na gornju diskusiju, u jednome komentaru sam htio reći da bih radije da uopće nema popusta i da su sve igre kvalitetne, nego da je stanje tržišta ovakvo kakvo je danas.

      U drugome sam komentaru pak htio reći da je očito kad kompanija prodaje maglu i nije na odmet promisliti zašto je neka igra na popustu. Jel kompanija koja jedan dan tvrdi da su njihove igre maksimalne kvalitete vrijedne 80€, a drugi dan snižava svoj proizvod mnogo ispod cijene vrijedna vjerovanja?

    • Zoran Žalac

      @curkass2, 28.09.2024 - 14:55

      Ne mislim da je ijednoj kompaniji za vjerovati i svima treba suditi od igre do igre, a ne generalno. Znamo obojica da se scenarij gdje kvaliteta diktira cijenama neće dogoditi. I znajući da je tako, meni je draže vidjeti igru na popustu dva mjeseca nakon izlaska, nego vidjeti da netko sedam godina kasnije podiže cijenu svoje igre (a očito ima i toga).

    • IgorBiH

      @Zoran Žalac, 28.09.2024 - 19:22

      Mora Zoki iskoristiti priliku da pecne Sonija, ne mogu reći da mi nije izmamilo osmijeh na lice.

    • ScoobyDooo

      @Zoran Žalac, 28.09.2024 - 15:00

      Postoje recenzije al nijedna nije objektivna tak da to mozemo macku o rep objesit,75 ovom dati je grijeh 😂 Vecini ovdje vjv nije problem dati i 100€ za kvalitetnu igru al za Ubijeve igre zadnjih godina i 20€ je puno,mozda jedina svjetla tocka im je PoP.

    • JCD-Bionicman

      @ScoobyDooo, 28.09.2024 - 15:23

      Outlaws 75, Wukong 85.
      Ekskluzivno na HCL-u.

    • Zoran Žalac

      @JCD-Bionicman, 28.09.2024 - 16:55

      Odrasti.

    • JCD-Bionicman

      @Zoran Žalac, 28.09.2024 - 18:25

      Ma važi baki

    • Hrvoje Smoljić

      @JCD-Bionicman, 28.09.2024 - 17:08

      Probaj nekad samo pročitati recenziju bez da pogledaš ocjenu – možda ti se svidi

    • ScoobyDooo

      @Hrvoje Smoljić, 28.09.2024 - 17:18

      Ma gledali smo i citali,imate failova zescih ali tebi oprastam posto si Jin Woo fan 😂😝

    • ChungaLunga

      @Hrvoje Smoljić, 29.09.2024 - 19:41

      Zanimljivo, možda bi trebali potpuno izbaciti numeričko kvantificiranje recenzija. Ovako se čitatelji koncentriraju na sami kraj, scrolaju do ocjene i odlučuju da li je nešto uopće vrijedno pročitati ili ne, čime vaš čitav trud pisanja pada u vodu. Ako je ocjena 80-85+ će pročitat (ili ako je 20-30, pa čisto iz sprdnje vidjet zašto je tako mala ocjena), ali sve ispod nije vrijedno čitanja osim najznatiželjnijim.

    • Laufer989

      @JCD-Bionicman, 29.09.2024 - 11:54

      Ne kužim kaj s time želiš reći… Osobno volim SW a s kineskom mitologijom kao i “souls” igrama imam doticaja kao i Mađarska s morem pa opet smatram da su ocjene realne. Ocjena bi trebala biti objektivna i uključivati sve segmente igre (HCL to doslovno i radi te ti je fino raščlanjeno na kraju). Ako se ti s istom ne slažeš, sve 5 ali to je tvoje subjektivno mišljenje jer ti je igra legla ili ne. Ekipa iz HCLa recenzira za ljude svih profila a ne tebe i mene. Ne kažem da se uvijek slažem sa svime ali bože moj… zbilja bi bilo dosadno da smo svi isti.

    • Iron666

      @ScoobyDooo, 28.09.2024 - 16:26

      To i je problem kod kriterija današnjeg ocjenjivanja. Wukong ima neke svoje tehničke nezgrapnosti, tipa te toliko puta ponovljenje “nevidljive zidove”, ali je na kraju krajeva tako prokleto zabavna i zanimljiva igra. Igre su tehničke napredovale a samim time recenzentima je teško pronaći pravu ocjenu za igru gdje će neki srat “kako nije open world, fali joj hrpa modernog sranja” dok će zapravo velika većina uživat u igri bez obzira na svoje sitne male bolesti koje su imale i one stare igre, al u kojima smo opet toliko uživali. Mislim da developeri zaboravljaju da igre ne trebaju biti real life shit, nego zabava. Tome svjedoči hrpa igara koje nit imaju AAA glumce, nit dobru grafiku nit open-world svijet i ne znam ti ni ja kakve kerefeke a ljudi se zabavlju u njima. Gameri žele zabavnu igru. Ubisoftove igre nisu zabavne, one su tu da ti sišu krv i uzmu što više vremena a nude ti prazno i plitko iskustvo i tako je već godinama, zato ih svi toliko pljuju i s razlogom su na takvom nišanu od strane skoro pa svih.

    • ScoobyDooo

      @Iron666, 28.09.2024 - 17:05

      Cudni su kriteriji kao sto si rekao al vise mislim nekak da se gaming novinari boje dati Ubisoftovoj igri 40-50 da im ne bi uskratili early acess na sljedeci naslov.Ne mora biti real life shit normalno al opet i reklamirati igru,u ovom slucaju AC Shadows kao autenticnu feudalnom Japanu i samuraju koji nije samuraj je za zatvora.Ubi zasluzije sav hejt i propast,ne mogu ti opisati kak bih volio da novi Ghost izade u drugom mjesecu i da ih zacementira na dno.

    • Hrvoje Smoljić

      @ScoobyDooo, 28.09.2024 - 17:25

      Ubisoftove igre možda jesu kreativno bankrotirane i imaju raznih problema, ali definitivno ti mogu reći objektivno, subjektivno i kako god hoćeš da ne zaslužuju ocjenu 40. Meni se čini da ti nisi u životu igrao igru koja zaslužuje 40 i nadam se da nikad nećeš

    • ScoobyDooo

      @Hrvoje Smoljić, 28.09.2024 - 17:50

      Call of Juarez Cartel,Expandbles,Rambo,Fast and Furious,Flatout 3,Afrosamurai dalje da ne nabrajam,doduse sve su starije igre al i novih naslova,Forspoken,Redfall,Gollum.Probalo se svega i svacega

    • Zoran Žalac

      @ScoobyDooo, 28.09.2024 - 16:52

      Naravno da nisu objektivne. Evo jedine objektivne recenzije na internetu ikad objavljene. Uživaj.

    • moordrak

      @Zoran Žalac, 29.09.2024 - 20:24

      Pa đe nađe tog Sterlinga brate dragi! 🤣🤣🤣 Opižđenijeg štrumpfa (ili štrumpfetu, nemrem ovako na prvu ocijenit) već duže neviđe! A što dobro psuje! Izhračkao je Sony uzduž i poprijeko… onako lijepim, zelenim sočnim , povučenim duboko iz sinusa….

    • Djelo_Jerboa

      @Zoran Žalac, 28.09.2024 - 19:46

      Osnovno školska logika, kad nešto brzo gubi cijenu znači da ne valja.Nije bitno koji je proizvod. Dal bi prije kupio auto koji za pola godine izgubi 30% cijene? Ili bi možda kupio auto koji izgubi 30% za tri godine?

    • Zoran Žalac

      @Djelo_Jerboa, 28.09.2024 - 21:39

      Ne mora biti i nije uvijek pravilo. Može nešto valjati, ali imati nerealnu cijenu i po toj traženoj cijeni biti loša ponuda, pa kad to prodavač shvati onda će drastično sniziti cijenu. Isto tako, proizvodi koji moraju izaći iz prodajnog asortimana, cijena se reže da ih se što prije riješi.

    • JCD-Bionicman

      @Zoran Žalac, 29.09.2024 - 12:49

      Ne zavaravaj se, Outlaws je smeće i ispod proseka je, a prosek je 50.

    • Garl Vinland

      @JCD-Bionicman, 29.09.2024 - 14:14

      Danas svi igre ocjenjuju od 5 do 10 iliti od 50 do 100…masa igara koje imaju 7 su ustvari 4 ili 5 ali recenzenti nedaju te ocjene iz neznam kojeg tocno razloga… 5 po njima znaci katastrofa sto jednostavno nije istina… Takvo ocjenjivanje pase izdavacima… Pa kad si vidio neku igru da je dobila 3 ili 4 a da nije king kong ili gollum… Dakle, kaj moraju napraviti devsi da dobiju ocjenu 4 koja je blizu prosjeka, moraju sklepati najvece sranje u najmanje vremena sa 0 truda… Zamisli onda kaj moraju napraviti da igra dobije 1 ili 2…

    • ScoobyDooo

      @Garl Vinland, 29.09.2024 - 23:27

      Good point 👌

    • Garl Vinland

      @ScoobyDooo, 30.09.2024 - 14:14

      Pa procitaj komentar smoljica, on misli da rijetko koja igra zasluzuje 4. A zasto nebi zasluzile 4? 4 je jedna ocjena ispod prosjeka…o tome ti pricam, recenzenti su napravili novi sustav ocjenjivanja (koji pase izdavacima) a prave se da je od 0-10…

  • Gregor74

    28.09.2024 - 13:31

    da su odmah stavili 30% nižu cijenu,bilo bi puno i više bi prodali.sad kad je malo popeglaju opet popust i išlo bo to.

    • JCD-Bionicman

      @Gregor74, 28.09.2024 - 14:10

      Ne bi je prodali ništa više ni da su spustili za 70%

  • ivanakamarkus

    28.09.2024 - 15:36

    necu ju ni pogledat dok ne spuste tu svoju prenapuhanu cijenu 90% ili ti ga na normalnu cijenu

  • Djelo_Jerboa

    28.09.2024 - 19:38

    Ažurirajte si menađment firme

  • GuybrushThreepwood

    29.09.2024 - 08:42

    Bacanje love na igre, isprobat cu je kad je ispeglaju i kad bude dostupna u fitgirl repacku

  • SanKa

    30.09.2024 - 09:46

    kakvo gašenje požara too little too late, tipa da ste ta sranja napravili pre launch, profitirali bi svi zajedno..klasik ubi, nahajpa igru koja medjuvremenu izgleda 600 puta losije nego u traileru, i onda shocked pikachu face kad igra bude loša….kakvi likovi

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?