Otvoreni svijet postaje standard za buduće Zelda igre
Breath of the Wild nije prva Zelda otvorenog svijeta, ali je jedna od najupečatljivijih Zelda igara i neiznenađujuće postavlja standarde za buduće nastavke.
U vrijeme kada nam otvoreni svijetovi, pješčanici i tornjevi izlaze ne samo na uši The Legend of Zelda: Breath of the Wild uspjela je otvorenim svijetom pokupiti skoro najbolje ocjene ikada. I to nije samo slučajnost, puno kritičara i igrača je nahvalilo dizajn svijeta u igri, pa često slušamo o njenoj otvorenosti i golemosti.
Njen producent Eiji Aonuma nije se oglušio na pozitivne dojmove i kritike te za časopis Fematsu, u prijevodu Gematsua, izravno kaže kako će otvoreni svijet u budućnosti vjerojatno biti standardan oblik. Podsjetimo se da je prva Zelda ikada bila igra otvorenog svijeta, ali je zatim serijal izgradio dinastiju nešto linearnijih 3D igara.
U svakom slučaju će Breath of the Wild biti teško nadmašiti, a pretpostavljamo ili se barem nadamo da će Nintendo s idućom igrom kao i uvijek pokušati nešto novo, pa će biti zanimljivo vidjeti što će zadržati, a što promijeniti.
Goran1234
05.04.2017 - 19:42Aonuma je producent,Miyamoto je kreator Zelde…
Juraj Bevandić
@Goran1234, 05.04.2017 - 20:43Ma mislilo se samo na BotW, pa bi to bio Fujibayashi koji je također intervjuiran, ali je nešto pošlo po zlu u prenošenju nije ni meni sada jasno što. Dobro uočeno, cijenimo to! 🙂
Goran1234
@Juraj Bevandić, 05.04.2017 - 20:56Ma sve 5….neznam mnogo,ali pošto sam fanboy Zelde i Nintenda,znam ponešto… ?
Svako dobro!
Dragan[MKD]
05.04.2017 - 20:56Ma open world rpg je buducnost gaminga, primjerice da je HZD bio samo linearna igra, sa glavnom story arc, bez simpaticni tornjeva, bez interesantni sidequestova, bez crafting rpg mehanike, bez dungeona, to bi bila jedna prosecna igra, koju ima samo dobra prica i dobar engine. To se moze reci za vecinom igre, naravno ima ljude koji to ne vole, ali se ne moze pogoditi svima, bar nas ljubitelja open worlda nas ima vise 🙂
Goran1234
@Dragan[MKD], 05.04.2017 - 21:02Da,ali meni je osobno drago što se Zelda nakon 30g vratila open worldu.. Jer je prva Zelda to i bila…i sam BOTW najviše inspiraran prvijencem.. Evo i Linka pa koga zanima… https://youtu.be/gRVf-Ut5eVU
black_out
@Dragan[MKD], 06.04.2017 - 13:28I ovako je prosječna igra.
borna8
05.04.2017 - 23:30open world igre su najbolje ako su pune sadrzaja i ne repetivne
baDarmageddoN
@borna8, 06.04.2017 - 02:31Ne možeš ocekivati da nema ponavljanja. Možeš samo nadati se da su ta ponavljanja interesantna. GTAa npr. ima super formulu. Cijelo vrijeme ponavljaš nešto ali ti je zbog toga drago. To je taj faktor X koji razlikuje dobru od odlične igre.
Goran1234
@baDarmageddoN, 06.04.2017 - 07:10Ovdje je najveća pažnja na istraživanju,sve je iz nekog razloga tu di je,ništa nije bez smisla i bezveze…zapravo je čitav svijet veliki puzzle.
sedf
06.04.2017 - 12:36Hm,iteresatno.
Mixa
06.04.2017 - 17:23To je dobro cuti. 😉
sedf
06.04.2017 - 17:46I meni:)