Ghost of Tsushima moći će se igrati kao stari film o samurajima
Nova epizoda State of Playa fokusirana je na nadolazeći PS4 hit samurajske tematike – Ghost of Tsushima, a prikazan nam je 18-minutni gameplay te igre.
Sinoćnja prezentacija Ghost of Tsushime bila je podijeljena na četiri segmenta. U prvom smo doznali da će nam prilikom istraživanja okoliša pomagati vjetar. Naime, u bilo kojem trenutku igrač može prizvati vjetar koji ga smjerom puhanja usmjerava prema točki određenoj na mapi. Na kojoj će biti tradicionalnih upitnika.
Igra će sadržavati dva pristupa sukobljavanju s neprijateljima. Samurajski način uključuje izvođenje napada u točno određenom vremenskom rasponu, protunapade te odbijanje strijela mačem. Ako igrač pak želi avanturu skrivanja i vrebanja iz zasjede, manje častan pristup je tiho ubijanje za koje mogu poslužiti dimne bombe te tjeranje straha u kosti neprijatelja.
Konačno, prikazan nam je i sustav modificiranja izgleda samog lika. Zgodno je kako ćemo za različite boje odjeće skupljati cvijeće različitih boja. Izgled lika pritom neće biti samo estetske vrijednosti nego će svaki komad opreme imati svoje karakteristike za borbu.
Igra će imati fotografski mod od starta, no zanimljiviji dio stilizirane prezentacije je crno-bijeli, zrnasti filter koji se može primijeniti na sliku kako bi igra izgledala poput starih filmova o samurajima. Uz to, bit će moguće igrati Tsushimu i na japanskom jeziku. Još čekamo prijevod na hrvatski i to je to!
Dream Breaker
14.05.2020 - 22:14A u međuvremenu Tenchu na PS1.
nedzon
14.05.2020 - 22:23Iz nekog cudnog razloga me podsjeca na horizon zero dawn?!
perisimus
@nedzon, 15.05.2020 - 08:27Ha ha isto pomislio nakon minute gledanja. Rekao “pa ovo je HZD u Japanu”. No ako je tako to može biti samo dobro.
Wildchild
14.05.2020 - 22:24Prema ovome izgleda kao AC u Japanu.
doctorsparta
@Wildchild, 15.05.2020 - 00:08GoT is AC? hmmm Yes, but actually no. Ipak oni koji su zazivali AC s Samurajima su došli na svoje. Očekivao sam linearni story driven inovativni combat spektakl s vanzemaljskom grafikom. A dobio još jedan zamorni open world grind. Uglavnom neki hibrid ACa i Shadow of Mordor, ali u Japanu.
Tomislav88
@doctorsparta, 15.05.2020 - 20:45Slazem se silovanje open world mehanike i zamorno istrazivanje da se produzi gameplay… nacickare mapu glupostima i sada moras svaki kamen dici da najdes neki kurton nis novoga. Makar animacije borbe bomba izgledaju. Sve u svemu reciklirana open world mehanika
Stjepan Fikter
14.05.2020 - 22:27Glazba mi je bila odlična. U ghost dijelu sam imao totalni Tenchu osjećaj. Sviđa mi se prikazano.
mili1985
14.05.2020 - 22:27Izgleda odlično!
Premelo172
14.05.2020 - 22:38Mene užasno gameplay vuče na batmana. Ako je ovo na ps4 snimano ovo je čudo
ka de si ba
@Premelo172, 14.05.2020 - 23:22a na čemu ako ne na ps4
ka de si ba
@Premelo172, 14.05.2020 - 23:24kao Uncharted 4 fino izgleda okoliš 🙂
PeroPoplava
@Premelo172, 14.05.2020 - 23:34Nisam jos pogledao, uskoro cu, ali sam sretan ako podsjeca na batman👌👌
personauser
14.05.2020 - 23:00Izgleda odlicno i odusevljen sa borbom u igri. Igru cu kupiti tek za PS5
personauser
@personauser, 14.05.2020 - 23:06Ispravak komentara sto se tice borbe kada sam sada malo bolje vidio borbu nije mi bas nesto i nadam se da ce se na borbi jos vise poraditi kako bi bila sto bolja
almoustevil665
@personauser, 15.05.2020 - 11:59Šta da porade igra izlazi uskoro
personauser
@almoustevil665, 15.05.2020 - 12:17Mogu poboljsati borbu prije samog izlaska
personauser
@personauser, 15.05.2020 - 15:23AI neprijatelja mi je dosta glup u samoj igri. To se jasno moze vidjeti u samom gameplayu
Masterchief
@personauser, 15.05.2020 - 17:57Da, u jednom djelu na brodu lik skoči 2-3 metra od neprijatelja i ništa.
Hrvoje Smoljić
14.05.2020 - 23:12My body is ready
ShakeandBake
14.05.2020 - 23:13Samo da fajt ne sje…Ostalo izgleda vrhunski,pogotovo BW filter.Evo odma razlog za drugi prijelaz:)
Beli
14.05.2020 - 23:20Igra izgleda super. Ovaj vjetar kao indikator je stvarno fora stvar.
Lord_Sec
14.05.2020 - 23:40Bia sam vise nahypan prije videa nekako, izgleda mi ko svaka open world igra. Tako sam mislia i za Days Gone pa se poslim iznenadia. Svakako odigrat ce se
crolink07
@Lord_Sec, 15.05.2020 - 06:15Days Gone nisam odmah kupio zbog loših recenzija a kada sam je zaigrao zabavljao se od prve do zadnje minute.
SonOfZeus
@crolink07, 15.05.2020 - 12:50Takoder, recenzije me spustile, a na kraju igra ispala iznimno underrated. Ne radi nista novo ili orginalno, ali sve sto radi radi dobro ili odlicno.
chocobo_047
@crolink07, 18.05.2020 - 19:38Je li Days Gone još bugovit?
HighCro
@Lord_Sec, 15.05.2020 - 09:41A slusaj toe sucker punch znas i sam da takve igre rafe
blacklist0907
14.05.2020 - 23:42Izgleda bolesno
Mah
@blacklist0907, 15.05.2020 - 08:55Jbg ima koronu
Prophett
15.05.2020 - 00:01Ovo je ono sto sam jaaako dugo cekao. Mislim da je AC propustio veliku priliku za japanskom verzijom, iako ih ljudi mole od 2013 da naprave igru u legendarnom japanu.
roko66
15.05.2020 - 00:21Assassins Creed Tsushima, tako mi se čini. Sve je tu, RPG elementi zadnjih Assassins Creed igara, stealth, parkour, fast travel, samo fali hidden blade.
Fanovi su dosta dugo tražili Assassins Creed u ovom okruženju, s ovim su ga i dobili…
Noproblemoguy
@roko66, 15.05.2020 - 10:40Još samo fali hidden blade
312AE
15.05.2020 - 02:14Meni je ovo super, nabavlja se odmah čim izadje,ali definitivno igram kao ghost ili njinja style. Da bar bude i crni konj u igri. Inače mi je atmosfera dosta chill s tom muzikicom,vjetrom i krijesnicama. Volim katane kao oružja i taj japanski folklore, ali se nisam usudil igrati Sekiro, jer mi je Nioh 1 več sve živce pojel, makar sam ga dovršil. 🎑
Tomislav88
@312AE, 15.05.2020 - 20:49Crni konji hahahaha a ne vjerujem hahahhaahahh crni konji bolje plode ili?
312AE
@Tomislav88, 15.05.2020 - 23:26Ne nego su brži, to svako zna! 😂😂😂
PppPP
15.05.2020 - 03:39malo mi je glupavo ovo kad je uzeo bamboo. nikakva animacija, samo onako u trku stisnuo tipku…
marko1106
@PppPP, 15.05.2020 - 11:09Osobno lijepo mi je vidjeti animaciju kad bere cvijece bar prvih 3 puta. Kasnije postane zamor i gubljenje vremena. Mislim da je AC imao opciju iskljuciti ili uključiti isto što je vrlo dobra opcija
PppPP
@marko1106, 15.05.2020 - 13:05a ti misliš da ja očekujem petominutnu animaciju branja cvijeća? čisto animacija ruke kako grabi bi bilo sasvim dovoljnio. ovako u trku da pokupi je preretardirano.
marko1106
@PppPP, 16.05.2020 - 12:03Slazem se ali bih volio da naprave opciju gdje takve stvari mozes iskljuciti. Nakon 50 sati igre mi tako nest ne treba a i prije.
PppPP
@marko1106, 16.05.2020 - 12:31ja sam osobno uvijek za maskimalan realizam kod igara. nadam se da će i sljedeći gta biti više realističan, kao rdr2. i nadam se napokon službenim roleplay serverima. ali shvaćam da nekima nije do toga, tako da opcije bi bile super, da
chocobo_047
@marko1106, 18.05.2020 - 19:40Hm, nisam nikada nijednu animaciju prebacio u 240 sati gameplaya Death Strandinga tako da mi animacije branja cvijeća ne bi smetale ni da traju po minutu.
xx1111
15.05.2020 - 08:08Dosta bolje i zanimljive izgleda od valhalle
butjer1010
@xx1111, 15.05.2020 - 09:17Pa nismo još vidjeli od Valhalle ništa. Daj link ako ima šta?
Ducktective
15.05.2020 - 09:54Ovo ću ipak čekati na PS 5 remaster, mislim da moj old thrustworty PS4 ne bi mogao ovo da izdrži, ionako na nezahtjevnim igrama se čuje kao Jumbo jet!
chocobo_047
15.05.2020 - 09:58Jedva ću dočekati da igra izađe. Do tada nemam više ništa za igrati a da nisam već igrao.
Duje0506
15.05.2020 - 10:14OK se čini. Malo sam se nada da neće bit waypointa uopće, kad su najavili u nekoj od starih prezentacija. Da će baš bit dizajnirano da se orijentiraš po okolišu. Ovo s vitrom i životinjama je samo ušminkano. Fora, ali…
Ne bi tija cjepidlačit, ali i kakva je ono animacija kad ih pogodi strijelom. Posebno kad vidiš ostale animacije. Držati će se na oku.
MatrixSOURCE
15.05.2020 - 12:25Izgleda da sam jedini kome je ovo prikazano ekstremno dosadno. Mnogi su se zalili na days gone (nisam igrao) kako kopira sve moguce mehanike iz ostalih poznatih igara a po svemu do sada videnom ghost nije nimalo drugaciji. Jedino sto ga odvaja je setting u kojem se nalazi. Sve mehanike videne previse puta, exploration je toliko dosadan iako je dodadn zgodan detalj poput pracenja zivotinja do odredenih lokacija opet ce postat toliko repetativno jer po svemu sudeci pojavljivat ce se ucestalo. Cista zamjena za pracenje koraka. To skupljanje resursa me tako umori da nevjerujem. Od samog nacina kako ga skupis do to ui prikaza istog. Znam kritika zvuci nedosljedno i glupo no kad su developeri vec najavljivali exploration koji te vuce u dubine istrazivanjani golica mastu ocekijem neku novu stvar koja te tjera na istrazivanje. Kao primjer navest cu Botw. Suptilno prikazan predmet sa laganim blicom kao zvijezda vidljiva na sekundu. I toliko pase u tom svijetu toliko je suptilno i ne znas sta je dok ne vidis. Mnoge stvari nisu ni oznacene cak vecina sa kojom mozes interaktat. Dignes kamen ispod onaj drek ili neka zivotinja ili rupee, sasjeces stabla da bi pokupio drva, pokosis travu tamo zrikavci i mnogo toga iako ne zvuce nista posebno ti detalji mali nez tutoriala bez indikatora waypointa i sl. Gluposti daju osjecaj slobode i intrigiraju igraca jer se stvara osjecaj da se na svakom koraku moze nesto zanimljivo naci. U tsushimi je toliko toga oznaceno, direkrno i ne ostavlja nikakav dojam misterioznosti i znatizelje. Sve je videno milijardu puta. Combat se cini interesantan na 2 sata. Iako izgleda kao prerada arkham igara. Sluzi svrsi i pase okruzenju u kojem je stavljen no opet nista specijalno. Stealth je uzasan. Ai glup ko u ac originsu. Bacis kamen i npc tocno do te tocke ide i gleda naokolo. Bacis firecracker i obojica dodu tocno o njega. Ne pitajuci se odakle je to sada tu. Ocito je da je bacio netko jos ispred njih. Mozda izgleda da je tesko takve stvari napravit no recimo phantom pain je tu vrlo dobar. Znam drugaciji je fokus no svejedno. Bas zato sto je svaka treca igra identicna prethodnoj daj malo poradi na mehanikama ai-a barem kad vec stealth imas. Ne samo davati nove gadgete. Sticnes crojch tipku i eto te u assassins creedu, tsushimi, days goneu, mafie 3, ghost reconu, middle eartgu, horizon zero downu, arkham cityu (jos najbolji po tom pitanju od navedenih po pitanju stealtha naravno) itd. Da igra barem iskoristi okolinu, svijet oko sebe na nacin da se orijetiras po njemu, po vjertu kao nalrimjer, po tim raznim zivotinjama da naucis koka zivotinja je za sta, koja kamo vodi, mozda neku moras nahranit ili bit dovoljno udaljen i pratit, neku lureat da pojede ili nannusi nesto pa te dok bjezi u svoje skroviste odfura na to tajno mjesto. I ne nemojte mi rec da iskljucim hud ako mi smeta. Igra nije radena sa principima da se snalazis sam kroz svijet. Sve ti govori. To je kao da u ghost reconeu iskljucis cilejo hud ili ac-u. Trazio bi satima jer nisu dovoljno paznje posvetili hitnovima i dizajnu misija da te navode bez potrebnog huda. Zvuci da cjepidlacim no istina je. Nismu puno vidjeli no mislim da je dovoljno. Pa sami upitnici su gotovo identicni iz w3, indikator enemy awareness a je gotovo identican assassins creedu i ghost reconu. Zasto se developeri ne igraju sa takvim stvarima da ti ucine igru zanimljivijom, drugacijom, imerzivnijom. Ovo je stvarno opet po ovome sudeci jos jedan generican naslov koji nikad necu odigrat koliko god mozda prica bila dobra. Vjerovatno ce opet patiti pacing kao u svakoj. Eto da ne bude da sam sve negativno vidio grafika je odlicna. Mslm koga briga
Mirnes87
@MatrixSOURCE, 15.05.2020 - 13:04Ma i meni izgleda dosadno, vec videno. Cuj zivotinje ti daju putokazu. Osim grafike nista mi tu nije posebno. Ceka se tlou2.
SonOfZeus
@MatrixSOURCE, 15.05.2020 - 13:08Nije da cjepidlacis, nego cjepidlacis. Jos kao primjer dajes nekakvu Zeldu u kojoj je borba djecacki jednostavna, gdje je skupljane stotinu korok seedova iznimno orginalna i zanimljiva, unistavanje oruzja vanserijski, a slabasna prica kroz sakupljane memorija nikad videna. Takoder ovi tvoji prijedlozi o zivotanjama mi nisu jasni? Izasao ti nedavno animal crossing za to sto ti trazis, kakve veze imaju samuraji sa zivotinjama koje spavaju u trezorima i cekaju samuraje da ih odvedu tamo? Sorry tvoji prijedlozi me bas podsjecaju na neki kiddy game gdje sakupljas blago od zeceva i dragas zivotinje. Govoris neki elementi koji su slicni, ako ti ocekujes da svaka igra ima nesto vanserijski orginalno – igre ne bi ni izlazile. Poanta je da uce jedan od drugih i spajaju to znanje u nesto bolje i novo. Tako je koga briga sto je vizualni i graficki aspekt izvrstan, kad ne mozez dragati zivotinje po straznoi nogi.
personauser
@SonOfZeus, 15.05.2020 - 13:21Svi gaming novinari i igraci jednostavne hvale Zeldu jer je sve sjajno u igri
MatrixSOURCE
@SonOfZeus, 15.05.2020 - 13:58Nisam rekao da je u zeldi sve idealno. Naveo sam primjer. Ocito ne shvacas poantu iza cega stoji moj argument. Animal crossing nebi tako haha. Zelda je “djecja” i nisam spomenuo samo da je lroblem u combau nego treba i pristup mijenjat. Ne netrazim da je svaka igra originalna niti sam rekao da je zelda. Nego sama prezentacija. Procitaj moj komentar ponovno molim te. Doslovno ne kuzim sta ti nije jasno u mom spominjanju pracenja zivotinja koje je vec u igri. Mehanika nema i ok i ne mkra biti samo neka suptilno igracu prikazu ne praveci ga moronom objasnjavajuci mu svaki dio, mehaniku, detalj igre.kakve veze imaju zivotinje kone spavaju u trzorima i cekaju samuraje da ih odvedu tamo? Doslovno je to prikazano u igri haha. Ne znam samo ko je spomenuo trezore ali ok.Kada vec imas te zivotinje koje te vode do odredenog mjesta neka to sam shvatis, procitas negdje u svjetu, naucis,stogod i da se ne ponavlja 700 puta. Ne stavljaj mi rijeci u usta i otovri oci i procitaj normalno komentar. pricu zelde spomenuo nisam niti je previse bitna, ona govna sto skupljas (seedevi) znaju bit cesto jednolicni. Iako znaju sluzit nekad kao neki puzzle da dodes do njih slazem se da nisu dovoljno raznovrsni. Poanta je mehanika svijeta, kako funkcionira te kako te igra vodi kroz njega i pricu. Tu mi je zelda fantasticna. Osim glavne price koja nije nista nevideno no ono sto radi radi odlicno. Combat nije nuzno samo duel nego pristup istome i koristenja maste i okolisa. Toliko toga ti je na raspolaganju i prirodno se moze prilagoiti svakoj situaciji. Pazi, uce jedni od drugih. Ako je kopiranje elemenata ucenje cak i kopiranje huda ja ne znam ko je tu lud onda. Pazj dead space i nacin na koji je rijesio hud. Ima igara no rijetke su. Ovo izgleda kao svaka treca ubishitova igra. Ko voli nek izvoli. Ja sam svoje argumente naveo i ne mkras se slagati sa njima nit me briga ti ces kupiti igru ako uzivas u takvome sta izvoli. To ne znaci da moji argumenti ne stoje. Btw za graficki aspekt sam rekao koga briga jer necu uzet igru kojoj je mozda, citaj: MOZDA jedini ili jedan od rijetkih vrlina.
MatrixSOURCE
@MatrixSOURCE, 15.05.2020 - 14:14Znam da zahtjeva mozda vise paznje. Ali opet se vidi direkcija odnosno smjer kojim igra ide. Evo ti shadow of mordor ili shadow of war. Ok takoder repetativan nisam ga mogao nikad prec ali poanta je da su donjeli novu necidenu mehaniku. Ne mora svatko donjeti i nije istina da bi zahtjevalo vise budeta da se izbaci milijon hud pomagala. To je samo dizajnerska odluka. Zavisi sve na kojim je temeljima igra radena. Kao i days gone. Kao i horizon. Temelje je ocito postavio witcher mnogima. I sada 5 godina nastaji razne kombinacije i varijacije igara na tu shemu. I ne nije to lose jer je witcher izvrstan no uzmi na primjer gta i mjegove “klonove”. Niti jedan nije tako dobar kao gta. Realno. Nisam fan samo da napomenem. Uzmes temelj no ne i cijeli dizajn. Zato se javljaju coly laste naslovi konstantno. Jer je sam dizajn identican. Uzmi dark souls npr. Mozda manje kompleksa sadrzajno od witchera i slicnih ali mehanicki dale dublja, dizajn “qusetova” odnosno progressa drugaciji. Iam svoj indetitet. Zelda imansvoj indetitet. Witcher je rpg u moru drugih rpgova pa ima svoj indetitet. Mass effect. Cak assassins creed ima barem oni prvi, narocito jedinica i dvojka, stari tomb raideri. Iako ne znaci da nema mjesta napretku, uvijek ima. Samo zelim naglasiti da tsushima je sve vec videno gdje se ne vidi napredak za sada u nicemu osimmlzda grafickom prikazu. Da je setting postapokalipsa ili nesto slicno pa odavno bi igra bila popljuvana. Mozda csk i nebi zbog sminke (grafike) koju ima.
MatrixSOURCE
@MatrixSOURCE, 15.05.2020 - 23:17Svaka cast. Meni mukancim se spomene otvorenost svijeta te njegova velicina. Big open world to do whatever you want, explore and go wherever you want. Najcesca i najuzasnija recenica koju mi itko moze rec kada prezentira videoigru, kao da me uvrijedio iskreno haha. Za muziku se u potpunosti slazem jer mi cini pa do cak 70% dozivljaja i ugodaja. Za grafiku naravno ako je kvalitetna, art syle dobar ofc da ima ulogu. E sad sto ti kazes prica i side ce reci svoje. Nek ti je sa srecom
chocobo_047
@MatrixSOURCE, 18.05.2020 - 19:49‘Be who you want, go where you want. It just works.’🤣🤣🤣🤣🤣
Arthur
15.05.2020 - 14:08Po svemu što sam vidio ovo bi mogla biti među boljim igrama za ps4. Grafika je ekstra kao i gameplay i mapa. Samo da priča ne bude dosadna i da se ne recikliraju misije (da ne budu sve iste ili slične). Iskreno se nadam da će priča biti zanimljiva i misije biti atraktivne i zanimljive jer bi stvarno ovo želio odigrati.
nemessis
16.05.2020 - 21:48.
OldNewCrqzyUser
17.05.2020 - 08:17Izgleda kao HZD settings sa malo drugačijom borbom i bez dinosaura. Obožavao sam jednu, kupit ću i drugu igru 🙂 To je jedan od mojih stilova i želim još ovakvih igara ali ove kvalitete. Tj. potencijala kvalitete kako se meni čini da bude 🤣😂