HCL.HR

Helldivers 2 je uklonjen iz prodaje u 177 zemalja, pljušte negativne recenzije igrača

Zoran Žalac 05.05.2024.   •   115 komentara


Situacija s PC verzijom Helldiversa 2 malo je eskalirala te je igra sada uklonjena iz prodaje na čak 177 tržišta, a Steam vraća novac svima koji to zatraže.

Više od 215 tisuća negativnih recenzija korisnika na Steamu napisano je u zadnja tri dana za hit igru Helldivers 2. Ako niste popratili tijek događaja vezan za ovu aferu, glavni povod ljutnje PC igrača je najava kako se Helldivers 2 od ovoga mjeseca više neće biti igriv bez korisničkog računa za PlayStation Network.

Razvojni tim Arrowhead Games ogradio se od ove odluke tvrdeći kako je to isključivo odluka izdavača, odnosno Sonyja. A čini se kako su u Sonyju uprskali stvari lansirajući Helldivers 2 na tržištima gdje je Steam podržan, ali ne i PlayStation Network kojega žele učiniti obaveznim.

Sada je tako igra uklonjena iz prodaje u čak 177 zemalja, uključujući Albaniju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru te Srbiju. Nitko iz Sonyja o tome za sada nije objavio nikakvu informaciju niti je poznato radi li se o privremenom prekidu prodaje Helldiversa 2 na pojedinim tržištima ili je prekid prodaje trajan.

Dakako, goruće je pitanje što će biti s igračima koji su već kupili Helldivers 2 na tržištima gdje PlayStation Network nije podržan. Dobra je vijest da korisnici diljem svijeta javljaju kako Steam dopušta povrat novca izvan normalnih okvira. Međutim, to baš i nije neka utjeha igračima koji ne traže povrat novca nego samo žele nastaviti igrati Helldivers 2 onako kako su to mogli zadnja tri mjeseca.

Označeno sa: , , ,

Komentari (115)

  • lukinjo123

    05.05.2024 - 14:54

    Sta se tice nuznog logiranja sa psn nevidin zasto su se svi digli na noge, srca ti napravi psn account ulogiraj se i adio. E ali ovo sta gase igru u zemljama u kojima nije podrzan psn to in nije tribalo, sad su najebali

    • lukinjo123

      @lukinjo123, 05.05.2024 - 14:55

      Ja ni neigran ovo al mi je zanimljivo pratit nerede hahaha

    • Perozg

      @lukinjo123, 05.05.2024 - 15:28

      Jednostavno. Igraci ne zeli raditi jos jedan account zbog samo jedne igre. Jer recimo ja nemam PS5, niti ga zelim imati.

      Jednako tako, s obzirom da nemam PS5, ne zelim da Sony prikuplja telemetriju o meni.

      Tako da su zasluzili hejt i neka sisaju.

    • lukakeanu

      @Perozg, 05.05.2024 - 15:38

      Jel tebi jasno da i sony i apsolutno svi imaju tvoju telemetriju. Jel imas smartpohne? Ako imas onda sve firme svijeta imaju tvoj bankovni racun i slike i sifre i meailove i poruke i pozive. Tko god smatra suprotno je malo naivno dete. Tako da ovaj outrage je nista drugo nego hrpa “pC masTErRace” klinaca kenja jer se moraju pokorit sonyu i njihovoj odluci.

    • Aldin219

      @lukakeanu, 05.05.2024 - 15:57

      Ne zna se ko je gori, vi Sony ili PC master bolesnici

    • lukakeanu

      @Aldin219, 05.05.2024 - 17:19

      Nit sam sony nit.pc. rugam se jednim i drugima.

    • Tomii

      @Aldin219, 06.05.2024 - 09:03

      Vidi se da ovdje samo Xbox igrače ne jebe nitko ni 5%😂

    • Perozg

      @lukakeanu, 05.05.2024 - 16:30

      Zato sto je moja stvar kome cu pristup dati. A kenjas ti. 🙂
      I naravno da se necu pokoriti Sonyu. Prestat cu igrati i dovidjenja.

      Odmah napad na covjeka.

    • lukakeanu

      @Perozg, 05.05.2024 - 17:22

      Nitko te ne napada.niti vrijeda.to sto sam ja u pravu a ti si se naso kao jedan od tih klinaca je tvoja stvar. Samo pokazujem koliko ste naivni ako vjerujete da sony nema tvoju karticu i sve moguce informacije.kao sto sam reko ako imas smartphone onda sve firme planeta zemlje znaju sve o tebi.od kako izgledas do koju pornjavu gledas.

    • Kikindo

      @lukakeanu, 05.05.2024 - 20:12

      Da Sony ima sve karticu, sifre jos malo pa ce prepisat kucu od familije mi na sebe xd

    • dubrava123

      @lukakeanu, 05.05.2024 - 19:53

      Jel tebi jasno da je igra uklonjena iz prodaje u 177 zemalja?

    • Daky_13

      @lukakeanu, 05.05.2024 - 23:39

      Mislim da se tu u stvari radi oko odbojnosti pc igrača prema Soniju.Ja da sam Soni dao bi im onu stvar kao što im daje Nitendo pa nek balave za njihovim igrama koje nikad neće igrati pa makar bili u bankrotu

    • Dajsikeks

      @Perozg, 05.05.2024 - 16:01

      A koji je to telemetrij da će oni pokupiti zbog čega se ti brineš

    • Perozg

      @Dajsikeks, 05.05.2024 - 16:27

      API sa Steama. Sto igram, kako igram, koliko igram. Ime, Prezime… i jos tko zna kakve gluposti skuplja sa OS-a. Jasno mi je da privole dajem Steamu jer, nazalost, koristim tu platformu. Ali PSN ne koristim.

    • Dukie

      @Perozg, 05.05.2024 - 18:10

      To si vec dao samim time sto si instalirao i pokrenuo igru 😉

    • Dajsikeks

      @Perozg, 07.05.2024 - 10:27

      Ne znam kaj od te informacije ugrožava tebe osobno i tvoj privatni život. Što se tiće imena i prezimena, e to je tvoj problem. Već davnih dana se govori, nemoj davati svoje ime i prezime javno na internetu kao korisničko ime 😉

    • Mark_x_X_x

      @Perozg, 05.05.2024 - 21:28

      Igrao bi sony igre a ne bi da ti prate telemetriju unutar multiplayer igara? Jesi ti svjestan na koji nacin industrija i live service igre funkcioniraju?

      Ne ozbiljno, ti misliš da postoji ijedna moderna multiplayer igra u kojoj ti se ne prate telemetrije svega moguceg? Hahahahahaha…

    • kebbab

      @lukinjo123, 05.05.2024 - 16:44

      I meni je zanimljivo pratiti ovo jer igra na UK storu još ima ocjenu 4.48/5 zvjezdica.

    • Tomii

      @lukinjo123, 06.05.2024 - 09:00

      Baš😂

    • Dzoyss

      @lukinjo123, 05.05.2024 - 18:15

      Nije problem napraviti PSN accaunt,jer tamo nemaš pravilo regiona koje imaju Steam i Epic i ne treba ti VPN da napraviš nalog na bilo koji region. Najveći problem je to što na Steam-u možeš da dobiješ ban za korišćenje VPN-a jer postoje jeftini regioni,a pošto za PSN nemaju sve zemlje,onda ti moraš praviti Steam nalog na taj region i moraš koristiti VPN,a pritom moraš kupovati vaučere koje već kupuješ i za Playstation. E sad zamisli zemlje koja nema na PSN,a na Steam su im igre dosta jeftinije nego za Britanski region,to znači da bi oni morali da daju dosta više novca,a na njihovom regionu bi trebalo biti ranije. Naravno retko banuju naloge na Steamu zbog VPN-a,ali bi se to moglo promeniti jer bi sad svi pravili drugi region zbog ove igre

    • ILoveVikingPorn

      @lukinjo123, 06.05.2024 - 09:44

      Evo vidim da vas je velika većina jebeno retardirana pa ću ti ukratko rezimirati gdje je problem. Sony je igru prodavao preko Steama, koji je dostupan u apsolutno svim državama svijeta dok je PSN dostupan u svega 69 zemalja svijeta (dakle nešto malo više od trećine samostalnih priznatih država svijeta)

  • Terox

    05.05.2024 - 14:58

    U 48 sati je Sony uspia najjaceg GOTY kandidata pretvorit u najvecu propast 2024 godine. Congrats. 200 sati ubacia u igru i ne planiram stat, ali dobar dio ljudi s kojima igram ne zele radit acc i nece dalje igrat.

    • mirkunjaaa

      @Terox, 05.05.2024 - 21:21

      Ok, Sony je pucao sebi u nogu ali ako neko igra igru, platio je i sviđa mu se i onda kaže “e sad baš neću ovo više igrat” to nije pucanje u nogu nego čisti idiotizam 🤷‍♂️😁😁😁

    • game0wer

      @Terox, 05.05.2024 - 21:57

      Ma ljudi su se zesce uobrazili jer su developeri bili malo predobri i previse davali. Stigne jedna mala promjena, koja budimo realni mnogima nece oduzeti vise od 5-10 minuta vremena, i cap. Drvlje i kamenje po Helldivers 2, nista ne valja, buuu. Cisti dokaz da vecina gamera ne zna posteno cijeniti dobre i lijepe stvari. Pa onda nek nam guraju jedno te isti COD svake godine i Shitsoftove naslove kad se ovako ponasamo prema ljudima koju su ulozili tolko ljubavi prema svojoj igri i svom communityu.

    • LeonX

      @game0wer, 05.05.2024 - 22:42

      Jel ti razumiješ da je igra UKLONJENA u 177 država(uključujući Srbiju, Bosnu, Makedoniju itd..) i u tim državama steam je podržan, ali Playstation nije i pretpostavljam da će PSN account i steam account trebati biti u istoj regiji pa sad ti meni reci kako da neko npr. iz Srbije gdje PSN nije podržan napravi račun ako mu je steam već stavljen na Srbiju i na steamu ne možeš mijenjat regiju

    • game0wer

      @LeonX, 06.05.2024 - 15:45

      “Helldivers fans — we’ve heard your feedback on the Helldivers 2 account linking update. The May 6 update, which would have required Steam and PlayStation Network account linking for new players and for current players beginning May 30, will not be moving forward.

      We’re still learning what is best for PC players and your feedback has been invaluable. Thanks again for your continued support of Helldivers 2 and we’ll keep you updated on future plans.”

      Tweet od prije 9 sati. Prijatelji moji sve se rijesi i ne treba biti bezobrazan prema ljudima koji nam trenutno daju jedno od najboljih iskustava u gamingu. Napade na Sony razumijem i podrzavam, ali je velika vecina ljudi srala i sere po Arrowheadu, kojima su do prije par dana lizali guzicu i gle, pazi, sad ce opet.

  • vragec25cro

    05.05.2024 - 15:09

    Izgleda da to moguce samo kod Sonya 🙂 Mislim full nepotreban i glup potez.Kad su ve to napravili i planirali napraviti mogli su odmah na pocetku,a ne tako da hepa igraca ne moze igrati proizvod koji su plarili nako 3 mjeseca jer se njima u Sonyu promjenilo raspolozenje i strategija.wtf

    • lukakeanu

      @vragec25cro, 05.05.2024 - 15:40

      Od prvog dana kad je HD2 izaso je pisalo da ce trebat u jednom trenutku spojiti acc. Sami ste si krivi kaj ne citate.

    • Mrkvicaa

      @lukakeanu, 05.05.2024 - 15:57

      Braca ameri su odma zahtijevali
      xbox racun na Steamu.Requires 3rd-Party Account: Xbox Live (Supports Linking to Steam Account).A ne kad im prne:)

    • vragec25cro

      @lukakeanu, 05.05.2024 - 20:55

      Ja niti ne igram igru niti me zanima igra.vise me zanima tema clanka jer jednoga dana po njihovom ja mogu kupiti igru i oni nakon par mjeseci naprave da nije dostupna na nasem brdovitom balkanu,kako je sada slucaj iz clanka

    • LeonX

      @lukakeanu, 05.05.2024 - 22:46

      Ne shvaćaš…na OFICIJALNOJ PSN STRANICI je pisalo da NIKAD neće tražiti PSN account za igranje igara na steamu, ali znaju da su zeznuli situaciju i makli su tu informaciju sa njihove oficijalne stranice.

  • Goblin

    05.05.2024 - 15:43

    Kako to da je Japan na listi država gdje ne možeš napravit PSN račun?

    • Ivo000

      @Goblin, 05.05.2024 - 16:17

      Valjda su mislili na Juznu Koreju, pa se zeznuli

    • Goblin

      @Ivo000, 05.05.2024 - 16:36

      Ah, ma sad sam pročitao, nije zajeb, već Japan kao ima svoju verziju igre na steamu

    • vlatko2003

      @Ivo000, 05.05.2024 - 16:46

      mislis sjeverna

    • Ivo000

      @Goblin, 05.05.2024 - 16:29

      Pardon Jemen

  • Mrkvicaa

    05.05.2024 - 15:48

    Jesu li podržane sve države članice Europe unije. Znam da su Slovenija i hr podržane.

  • Stefek

    05.05.2024 - 15:56

    Posljedica review bombinga. Što ste tražili, to ste dobili.

    • BlackRaider

      @Stefek, 05.05.2024 - 17:06

      Sad neće nikako igrati linkali ne linkali hahahahahahha

    • mirkunjaaa

      @Stefek, 05.05.2024 - 21:23

      Jaoooo review bombing, imate i ime za tu glupost 😂😂😂😂😂

  • LeChuck

    05.05.2024 - 15:58

    Najvažnije je u poslu čini mi se nabijati pressing. Pa dobro kako netko nemože tako simpl stvar istestirati.

  • KhorneFlake

    05.05.2024 - 16:32

    Već neko vrijeme uživam u prvoj igri, moram da požurim i dovršim par preostalih ačivmenta dok im opet se ne desi napad genijalnosti pa i tu zatraže obavezan PSN… Zapravo, baš sam imao neki čudan lag sada, morao sam na silu ugasiti igru, a nikad mi se za ovih 100 sati to prije nije desilo…

  • BlackRaider

    05.05.2024 - 17:05

    Svaka čast sony. Mogli ste fino napraviti acc gdje god hoćete za 2 minute a vi uzeli tužbe pravit (lol) i review bombat, e sad nećete nikako igrati slinavci mali. Gospodski, šmekerski što bi se reklo. Gg ez.

    • Darcoolio

      @BlackRaider, 05.05.2024 - 18:38

      Nije te sramota da budeš glup pred svima?

    • ukek

      @Darcoolio, 05.05.2024 - 19:15

      Ne shvacas, on se ponosi svojom gluposti …

    • BlackRaider

      @ukek, 05.05.2024 - 20:02

      Ja se hranim tvojom trigerom tvojim suzama, što nakon mene tuga te je uzelaaa 🎵🎵

    • ukek

      @BlackRaider, 05.05.2024 - 21:13

      Ocito nemas pojma sta ta rijec znaci, oduzeo si se od silnog copeanja jado jadni … samo naprijed, zivi u deluzijama 🤓🤓

    • BlackRaider

      @Darcoolio, 05.05.2024 - 19:59

      Idi moli steam da ti vrati pare heheh

    • mirkunjaaa

      @BlackRaider, 05.05.2024 - 21:25

      Nisan za max sprdačinu ali podržavam.
      Nacija lijenih cmizdravaca. Svaki k im smeta 👍👍

    • Darcoolio

      @mirkunjaaa, 05.05.2024 - 21:57

      Šta smeta?

  • kebbab

    05.05.2024 - 17:42

    Pa ja kažem vec dugo da gaming nije samo da igraš nešto. Poanta je da ta pripadnost jednim, drugima ili trecima. Znaci treba da pratiš neku platformu (igre, dlcje, updejtove softwarea…), tako to te kompanije danas žele jer tu je ukljucena i statistika igranja, trofeje… . E sad, ovo što ne dozvoljavaju igranje ni onima koji nemaju tu mogučnost jer država u kojoj žive ne podržava ps network, to je jako sporno i tu će još biti problema u narednim mjesecima.

  • DjokaBA

    05.05.2024 - 18:25

    Fijasko

  • Dick Johnson

    05.05.2024 - 18:44

    Ako do sad nije trebo acc i ljudi ga ocito ne zele, nek im sony ugodi, ipak su oni tu da opsluzuju i pruzaju sto ljudi oce, a ne obratno.

  • juicehans

    05.05.2024 - 19:01

    🥸🍿

  • MeDoNjA

    05.05.2024 - 19:28

    Zelis da ucinis obaveznim PSN nalog ,a isti je podrzan u fazon 69 drzava i sta uradis , jebeno zabranis igricu svim drzavama gde PSN nije podrzan, a pre kolko , 3 meseca si svim tim drzavama prodavao igricu , ko je ovde lud…

    • Cipelcug

      @MeDoNjA, 05.05.2024 - 21:45

      Ludi su samo ovi u komentarima koji ne razumiju situaciju i prave se glupi, ili ovi drugi kojima glupost dolazi prirodno. Neka, treba braniti Sony, već im se utkao u identitet.

    • MeDoNjA

      @Cipelcug, 05.05.2024 - 22:23

      Pa mislim ocigledno nisu u mogucnosti da sagledaju situaciju na bolji nacin. Jer taj isti Sony ide ka tome da ti trebas da izaberes svoju zemlju pri pravljenju naloga , a isti su se potrudili 0% da podrze sto vise zemalja i kako ne bi ispali Two Face onda su uradili ovo , samo sto je ovo jako jadan potez jer nisi smeo sebi da dozvolis da ti nakon 3 meseca nekome zabranis igricu i ovo ce definitivno uticati na Sony , jer mislim da nece bas svako zeleti da se upusti u to da im Sony bude publisher nakon ovog fijaska, a ljudi imaju puno pravo da im pricaju za data breaches, pre 2 dana sam bukv video ostatak gameplay-a x-men igrice , a vec uveliko mozes da odigras ceo spider man 2 na pc-u iako je losa optimizacija ljudi su bukvalno uspeli celu igricu da im uzmu…

    • Cipelcug

      @MeDoNjA, 05.05.2024 - 22:48

      Po meni, sve si dobro rekao. Slažem se.

  • Stefek

    05.05.2024 - 19:33

    Vidim da su počeli masovni povrati novca onih koji imaju Helldivers 2 na PC-u.. Povrati se vraćaju svima, i onima koji imaju preko 100 sati. Sada će lijepo Sony povući sve svoje igre sa Steama (gdje gube 30% po igri), i napravili svoj launcher, koji će razmažena derišta morati instalirati (ako žele igrati PlayStation igre)

    • Mrkvicaa

      @Stefek, 05.05.2024 - 19:47

      Epic Games trljaja ruke.Sad će još armija sa epica baciti krticu na Steam:)

    • Dick Johnson

      @Stefek, 05.05.2024 - 19:49

      Ne vidim kak bi to moglo lose zavrsit! 🏴‍☠️

    • Mark_x_X_x

      @Dick Johnson, 05.05.2024 - 21:34

      I onda ces opet doc plakat kad ti zbog rasirenosti piratluka stave Denuvo da imaš još lošiju optimizaciju od ovoga što već imate zadnjih par godina

    • Dick Johnson

      @Mark_x_X_x, 05.05.2024 - 22:05

      Jedino kog vidim tu da plače si ti 🙁 Ja kao konzument (aka. osoba za koju oni rade proizvode) imam svoje prohtjeve. Ako žele moje novce udovoljit će im. A način da dobe moje pare je izdaju igru na GoG-u ili Steamu, do 40€, iznimno 60€. U protivnom će bit 0, a meni nije pod mus da moram neku igru odigrat, jer izbor je ogroman, pa nek se izbore za moje slobodno vrijeme.

    • Mark_x_X_x

      @Dick Johnson, 06.05.2024 - 09:47

      Ti kao konzument, upravo places zato sto ne dobivas sto si htio, to je poanta, i sam ocito shvacas samo eto, vrijeđa te…

      No ponavljam, sta se dogodi kad takvi tvoji stavovi dovedu u igru jos vise kernel based softwarea i ostalih anti piratskih gluposti koje unistavaju dalje iskustvo igraca koji jesu kupili igre legalno? Znaš, nešto što se već godinama događa… Da li se i dalje bahatis? Sto kad igru nikad ni ne crackaju? Onda si kazes aha ima 100 igara za igrat, necu ipak ono sto sam možda htio godinama igrat?… Kul, uživaj.

    • ILoveVikingPorn

      @Stefek, 06.05.2024 - 11:54

      hahaha pa nisu u stanju ponudit PSN čitavom svijetu a da će svoj launcher razvijat, bože budale

  • Adel

    05.05.2024 - 19:53

    Sta je sa onima koji su kupili igru na instant gamingu?

    • Cro legend

      @Adel, 05.05.2024 - 20:26

      To ti je rizik kupovanja na key siteovima. Jednom kada aktiviras key, kupljen preko Instanta ili bilo kojeg drugog key site, oni ti ne duguje nista.

    • Cro legend

      @Adel, 05.05.2024 - 20:27

      I moja preporuka je da ne kupujes preko Instanta, nego da odes na GG deals, i napises igru koju zelis kupit, tamo ce ti izlistat sve key siteove i izbacit najbolji deal. Instant je nazalost jedan od skupljih key siteova, ako ne i najskuplji.

    • MeDoNjA

      @Adel, 05.05.2024 - 21:53

      Pa igricu si kupio na sivom trzistu sto znaci kao da si je kupio od mene , tako da nema refund-a .

    • guta89

      @Adel, 06.05.2024 - 20:03

      Jednom kad aktiviras kljuc, nema vise povrata novca.

  • IgorBiH

    05.05.2024 - 20:27

    Ovo je ekvivalent tome da porušiš desetine fabrika u kojima rade desetine hiljada ljudi zato što nisu ispoštovane sve građevinske dozvole i nije bilo pečata. Dakle, morali su od prvog dana zahtjevati sinkronizaciju sa PSN-om a ne nakon nekoliko mjeseci kad se uspjeh igre otrgao. Raditi ovo sad je suludo. I kako sad 177 zemalja? Zar nije bila priča 69 (😏) ima, ostali nemaju? Sad ispade, 15 zemalja ima PSN. Kako god, kao vjerni korisnik Sonijevih konzola i ostalih uređaja uživam u njihovom jadu, pogotovo samonametnutom. Omrznuli su mi jako posljednjih godina.

  • Mamba_

    05.05.2024 - 20:30

    Sudeći po reddit postovima nekoliko ih je kontaktiralo EDPB(Evropski odbor za zaštitu podataka) i dobilu se termine za saslušanje zbog ove situacije, znači stručni ljudi imaju mišljenje da bar moraju istražiti djelomično ovo situaciju. Ako im ovo prodje Soniju će najmanji problem biti refundovi i loše ocjene na Steamu. Takodje da su plasirali igru na EU tržište a ne mogu ih sve EU zemlje igrati, za šta vjerovatno postoji neki zakon EU koji ne dozvoljava to. Ako ovo izadje na sud i kad krenu isplivavati interne informacije, HCL će imati godinu dana kontenta za pisati.

    Ne zaboravite Sony je povukao Cyberpunk sa svoje prodavnice kad CDPR rekao da će svima dati refund zbog lošeg stanja igre, Sony mrzi refundove i drago mi je da ih Steam jebe sa time i oni apsolutno ne mogu ništa!

    • Mrkvicaa

      @Mamba_, 05.05.2024 - 20:39

      Pa Steam je taj koji prodaje Helldivers 2:)

    • GTA222

      @Mrkvicaa, 05.05.2024 - 22:37

      Nije točno, steam je samo platforma na kojoj ti objaviš svoj proizvod za prodaju.

    • Mrkvicaa

      @GTA222, 05.05.2024 - 23:00

      imaš pravo na svoje mišljenje.Ja kupio igru na Steam za svoj Steam racun i jasno me briga za druge:)

  • Lovac

    05.05.2024 - 21:17

    Jako gadno, Arrowhead (developer) CEO je objavio da su na svoju ruku izdali igru bez PSN-a u startu da ljudi mogu igrati iako su pola godine ranije znali da će morati imati PSN. Čovjek ga je izravno pitao što da radi budući da živi u državi gdje nema PSN i frajer mu odgovori “I don’t know”. Uglavnom pokušavaju nešto, ali i sami vele da Sony ima zadnju. Cirkus samo takav, ovo je za anale “Kako u 48 sati GOTY pretvoriti u fijasko godine?” A Valve, svaka čast, znači odobravaju povrate radi toga bez obzira na broj sati iako i oni gube. Da nema njih bilo bi puno gore jer bi se išlo koliko se dozvoli. Ne bi me čudilo da Ubisoft Connect, 2K i slični naplaćuju par eur mjesečno neki oblik “premium” paketa da se može igrati MP, slično kao što moram na PS-u.

  • Ki-ya Karate Monster

    05.05.2024 - 21:23

    Igra radi u BiH, igram je :S

    • Mrkvicaa

      @Ki-ya Karate Monster, 05.05.2024 - 21:27

      Ba jesi povezo PSN?:)

    • Ki-ya Karate Monster

      @Mrkvicaa, 05.05.2024 - 21:39

      Vidjet’ ćemo sutra, ali imam PSN račun, samo staviš HR region.

    • Cipelcug

      @Ki-ya Karate Monster, 05.05.2024 - 21:47

      Mogli bi te banati zbog toga koliko sam čuo, pazi.

    • MeDoNjA

      @Ki-ya Karate Monster, 05.05.2024 - 21:49

      Sada je pravljenje naloga najmanji problem , novi problem je taj sto onaj koji nema igricu vise je ne moze ni kupiti jer igrica uopste nije dostupna za ovih 177 zemalja, ti neces imati problem jer imas igricu , ali za ubuduce vise niko nece moci tu igricu da kupi , nadam se da se Sony samo zeznuo jer ovo ce im definitivno uticati na dalji razvoj , sto samog Sony-a kao publisher-a , sto ovih developer-a kojima je sad ime bukv ukaljano, ljudi ni krivi ni duzni…

    • IgorBiH

      @Ki-ya Karate Monster, 05.05.2024 - 22:24

      Pa naravno da radi. Svi ovi kmečavci iz nevoljenih zemalja su mogli napraviti račun u nekoj podržanoj i problem riješen. Ali nisu htjeli da siđu sa svog visokog konja. Što se tiče banovanja, ja evo 17 godina igram PS iz te iste 🇧🇦 i još uvijek sam živ. Sad je Sony odlučio da ide na princip spaljene zemlje i ko zna kako će završiti.

    • Mamba_

      @IgorBiH, 05.05.2024 - 22:55

      Mislim da nisu pravili problem ako si pravio PSN na Plejki sa HR regionom, ali ako ga praviš preko PCa samo za PC mogli bi.Npr. eno situacije u Ukrajini gdje je PSN podržan a može se samo napraviti ako ga praviš na plejki ali ako pokušaš preko PC ili telefona ne može.

      Iskreno zahvaljujući toj PC ekipi Sony bi mogao uveliko popušiti zbog svojih anti-consumer poteza.

    • Zoran Žalac

      @IgorBiH, 05.05.2024 - 23:01

      Pitanje je kako to funkcionira kad su ti vezana dva accounta (steam i psn) pd kojih je svaki registriran na drugu regiju. Osobno ne znam, a očito ni developeri.

    • Mrkvicaa

      @Zoran Žalac, 05.05.2024 - 23:27

      To bila poenta mojega pitanja:)

    • Zoran Žalac

      @Ki-ya Karate Monster, 05.05.2024 - 22:59

      Uklonjena je iz prodaje. Dakle ne može ju se kupiti više. Onaj tko je prije kupio i dalje ima igru i najavljeno je da će od 30. 5. tražiti psn login.

  • drvonadrvo

    05.05.2024 - 21:39

    lošem qu…cu i dlaka smeta

  • Dragan[MKD]

    05.05.2024 - 21:47

    Zanimljivo, ali i di sada su ljudi kreirali akaunte na razne tržišta, ja osobno imam Australiji, UK, USA akaunte, ne vidim kaj je sad problem. Takođe sretan Uskrs svima koji slave danas.

    • IgorBiH

      @Dragan[MKD], 05.05.2024 - 22:25

      PC elita nije htjela da siđe sa svog visokog konja i napravi PS račun. Ovi nepodržani su jednostavno mogli napraviti u nekoj podržanoj. Niko ne banuje zbog toga, to je demagogija.

    • Zoran Žalac

      @Dragan[MKD], 05.05.2024 - 23:03

      Da, ali ti accountovi se nisu vezali jedan s drugim, kako bi ovdje trebali.

  • game0wer

    05.05.2024 - 21:48

    Jebote kakav problem ljudi naprave od nicega. Zbog takvih kretena ni nemamo lijepe stvari. Svake godine nam se ogromne megakorporacije vise puta popusaju i poseru u usta i niko ne reagira ili reagira nekolicina i nista se ne desi. Arrowhead je bio sve samo ne to, slusaju zajednicu, komuniciraju, poboljsavaju igru i jebeno se trude. I cim zajednici neka mala stvar ne pase odma ih pale na lomaci. Gadi mi se ta gamad od gamera i da nas bar jos vise jebu s mikrotransakcijama, dlc-evima, paywallovima i ostalim sranjima jer bolje ocito ni ne zasluzujemo.

    • Cipelcug

      @game0wer, 05.05.2024 - 22:51

      Nije Arrowhead upitan nego Sony. Oni su zaduženi za distribuciju igre.

    • game0wer

      @Cipelcug, 06.05.2024 - 15:47

      Slazem se, no kako vidim po YT, twitteru i ostalome, puno ljudi to ne kuzi i na kraju mi se cini da ce u ocima mnogih Sony ispast najmanje kriv.

  • 312AE

    05.05.2024 - 22:09

    Smiješno mi je da se PC zajednica buni radi PSN accounta,jer svoje ultra gaming mašine bez interneta i accounta mogu baciti kroz prozor. No opet sigurno ne budem branil mega korporaciju kao Sony,koji svako malo naprave neku glupost i razljute one koji ih hrane. Šteta za igru i devove.

  • Goblin

    05.05.2024 - 23:03

    Kakva dobra drama. PC igrači pokazali zube, PS igrači kojima je nekoć najgora stvar na svijetu u svemiru bio pojam toga da se za Gamepass na balkanu moras prijavljivati na druge regije, sada brane i pokušavaju osramotiti PC igrače koji ne žele raditi račune u drugim regijama… divota

  • KhorneFlake

    05.05.2024 - 23:22

    Jedan mi lik na diskordu govori najsmješnije od svega je što ljudi ne mogu da čitaju, bukvalno na stranici piše da zahtjeva PSN acc, čudi me kako im dozvoljavaju da glasaju u svojim zemljama, haha.
    I stvarno, ni sam nisam bio na početku obratio pažnju na to, nego kad je hajp počeo ozbiljno da se kuva nisam ni provjerio stranicu, nego sam sugerisao nekim likovima iz Njemačke, s kojima igram co-op već godinama, da se oprobamo u HD2. I jedan od njih mi govori “piše da zahtjeva Sony acc, neću to da diram ni u ludilu”, haha.
    I na kraju je nisam ni kupio, nego sam uplivao u prvu igru koja još uvijek ne zahtjeva acc, samo da se prihvati 3rd party EULA.

    • Goblin

      @KhorneFlake, 06.05.2024 - 10:05

      “Jedan lik mi je rekao”, “moj deda mi je pričo”, “moja baba mi je rekla da je Kleopatra crnkinja”… halo Sony je brže bolje promijenio FAQ na svojoj stranici kad je drama krenila iz “Pc igrači ne moraju imat PSN račun” u “ipak za neke igre moraju”. Kupac može biti i retardiran, ali oni su svjesno prodavali igru u regijama gdje nije PSN podržan, a znali šta će tražiti 3 mjeseca kasnije. Real life Životinjska farma, ovce bleje braneći svinje.

    • KhorneFlake

      @Goblin, 06.05.2024 - 12:48

      Pa, naravno. Što ne bi i ta mogućnost postojala. Moja je jedina briga bila šta će biti sa prvom igrom.

  • Daky_13

    05.05.2024 - 23:37

    Gladne im oči ceo život i neka prodali su sve, to je kazna.Sta im treba da se petljaju sa Pc igračima.Zato je nitendo bajo nitendo i svaka im čast.Makar propali drže svoju ekskluzivnost i prepoznatljivost

  • Demon90

    06.05.2024 - 00:06

    Neda mi se čitati sve komentare Al mogu reći do obrata novca možda važi za zemlje gdje PSN nije podržan.

  • Kortizol

    06.05.2024 - 00:11

    Situacija oko ovoga je zanimljiva, svi argumenti sa svih strana su mi prihvatljivi osim što su milijunima igrača oduzeli igru ako im više nije dostupna u njihovoj regiji.Ako je to istina onda je kiv Steam a ne Sony.
    Sony je navodno najavio da PS račun bude obavezan ali ipak su mogli malo ogoditi PC verziju kao i sa svim svojim igrama.
    Sve skupa je trebalo biti bolje organizirano s obje strane ovako ispao debakl. Ovako svi u klanove i tupi po svome a istina i pravda je voda duboka. Oštetili su se sad, daju refund ali loša iskustva igrača ostaju. Drugi puta možda pola ekipe koju bi zanimalo preskoči igru , takvi smo svi kad se razočaramo. Eto i ja se malo ubacio iako igru nisam igrao ali imi i PS5 i PC pa malo filozifiram, ispravitre me ako sam nešto pogrešno shvatio 🙂 . Ako to budu Zoran-sama ili Igor-sama nebudem ni guglao. Naklon i priča gotova. Pogodite od kud mi ova zadnja 🙂 .

  • Shaman

    06.05.2024 - 01:01

    Malo sam okasnio jer vidim da je vatra već podivljala ali sam zato dvije kante kokica pripremio da pratim daljnji razvoj događaja. 😀

    • IgorBiH

      @Shaman, 06.05.2024 - 02:29

      Trajaće ovo još, ne brini. Kako ja vidim sad, Sony je izričiti krivac zašto nije od prvog dana tražio sinkronizaciju. Pa ne možeš to uraditi poslije koliko mjeseci i onda mijenjati sitna slova u pravilniku! Kakav je to način? I šta sad, izvuci tepih ispod 90% država kad si se već toliko uvalio nepromišljenim potezom.

  • TheCaptainCrash

    06.05.2024 - 01:15

    sto se tice obaveznog psna, ovo je cist primjer da koliko god dobra igra bila, koliko god ljudi je obozavalo i sve, cim je neki mali hiccup (doslovno moras napravit par klikova, bez obzira sto su rekli da nece, sony ocito trazi da se mora) ljudi su spremni bombardirat sa negativnim recenzijama. koliko znam negativne recenzije su pocele i prije nego je igra bannana u tih 200ak zemalja. nema smisla da se izivljavas po steam recenzijama radi vjerovatno odluke vlasnika kompanije

    • Saren

      @TheCaptainCrash, 06.05.2024 - 03:20

      Itekako ima smisla kad ti dev un-officially kaze da nastavis sa tim jer se i oni sami ne slazu sa Sonyem. Znaci da mozda je pocelo iz bedastoce, al $ony si je sam iskopao grob. I usput zaheheh neduzne igrace prema tome ne treba sutit vec lupit gamad tamo gdje boli. A to su sadasnji i buduci portovi. Ne mozes mi mjenjati TOS usred shitstorma jedan dan i pravit se da je sve OK jer ne mozes. A to su upravo oni ucinili. Prema tome – kaznit i to najstroze.

    • TheCaptainCrash

      @Saren, 06.05.2024 - 14:52

      kaznit najstroze Sony, da slazem se. Samo ce onda netko novi doc na steam npr danas sutra, i vidit negativne recenzije i mislim ah igra smece zaobilazim, o tome ti pricam. Sony po meni da sutra nestane, ne bi mi bilo krivo, ali da Helldivers nestane, druga prica.

    • Saren

      @TheCaptainCrash, 06.05.2024 - 15:50

      To se slazem itekako, Sonya mi ni najmanje zao, Arrowhead je druga prica jer imaju po meni materijal za GOTY. Al da danas sutra moze bit netko drugi kako si i rekao. A i mislim da ce ljudi nakon svega ovog debelo razmislit hoce li ista kupit vise a da ima Sonyevu stampu, bilo to na Steamu il gdje drugdje a da je na PC-u. No i steta je ucinjena oko Helldiversa 2, ostaje pitanje jel se moze sve ispravit. No Mans Sky iako totalno druga prica je krasan primjer redemptiona, nadam se da ce i H2 takodjer tako se uspjet oporavit.

    • TheCaptainCrash

      @Saren, 06.05.2024 - 15:56

      da NMS je stvarno isao above and beyond, jedna od najboljih redemption prica ikad u gamingu. Slusaj jebeno je to sto Sony ima Playstation, a to igraju svi skoro a najvise djeca, tako da Sony sto god da napravi (nazalost), moze mu se jer ima taj jedan aspekt sto ce ga cinit vjecnim imo, a to je ps. Ne sekiram se za HD2 jer je igra toliko dobra i ima sarma da ono, ovo je samo obsticle koji moraju rijesit. Vidim vec da Sony se povlaci od odluke za taj mandatory link.

    • Saren

      @TheCaptainCrash, 06.05.2024 - 15:58

      Yup objavili danas, natjerali ih smo ih da se povuku za sad. Ma znam da ima samo kazem portovi se mozda i nece dobro provesti vise nakon svega ovog.

    • TheCaptainCrash

      @Saren, 06.05.2024 - 16:20

      vidjet cemo evo sto ce bit sa tsushimom, to iskreno cekam vec neko vrijeme, ali vrlo je moguce da ce launch bit kao the last of us kojeg sam isto tako cekao na pc pa evo, jadi su bili haha

  • perkan666

    06.05.2024 - 05:51

    Jedini problem je PSN akaunt koji nije dostupan u dosta zemalja al to se može zaobići tako da napraviš psn akaunt za regiju koja je dostupna jer njega koristiš samo za linkanje igre! To sa playstation nije ništa novo jer i ostale velike firme kao xbox ili Microsoft , orgin ili ea ( fifa, btf ) i Rockstar ( gtav ) svi traže linkanje sa sekundarnim akauntima! Ja posjedujem Steam Argentinski , Turski i Hrvatski i ne koristim VPN i imam za primjer Steam turski linkam sa EA hrvatski i nemam nikakvih problema! Neće Steam olako banat akaunt osim ako pokušavaš uporno koristit kreditne kartice jedne zemlje u drugoj kao Npr hoćeš kupovat u Argentina Steam sa Hrvatskom visom ili Mastercard! Par puta će ti izbaciti error a onda ban ! Nema uopće veze jer koristiš VPN ili ne!

  • zlakob

    06.05.2024 - 06:39

    Update: Pony povuko svoj smetlarski potez, jel para je ipak para….. https://twitter.com/PlayStation/status/1787331667616829929?t=NhwAEm4fGpVJj-UyI1lrXA&s=19

    • Mrkvicaa

      @zlakob, 06.05.2024 - 10:58

      Post vec ima 12.6M
      Views. Kako driblaju marketing:)

  • SanKa

    06.05.2024 - 09:45

    kakav auto gol idiota iz sonya..ako ne padne bar 27 seppukua radi ovog onda ne znam

  • Soldjer330

    06.05.2024 - 13:53

    Nedavno kupio AC Mirage za PS5 ne možeš igrati ako nemaš ubisoft račun, a taj stari račun sam bio povezao jednom sa starim PSN računom, i to više ne možeš promijeniti, nego pošto imam drugi PSN raču morao raditi i novi ubisoft račun da ga mogu linkat i zaigrati igru, uglavnom katastrofa… ako ima način da se to zaobiđe ja ga iskreno nisam našao.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?