HCL.HR

Lista odigranih igara 2018.

  • 14 Odgovora
  • 8705 Hitova
*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 12999
    • CroSimRacing
Lista odigranih igara 2018.
« : 27. Prosinac, 2017., 07:09 »
Tema po uzoru na prošlogodišnju Listu odigranih igara.
Ovo je službena HCL tema/dnevnik igranja i dopušten je jedan post po useru, bilo kakvo komentiranje vezano za ovaj topik, obavljat ćete ovdje.
_________________________________________________________

# svaki user rezervira po jedan post u temi i nadopunjuje listu pređenih igara.
# igre nemorate prijeć uzduž i poprijeko ili do kraja.
# bitno je ostaviti kratki dojam u najviše dvije tri rečenice, te dat adekvatnu ocjenu.
# slobodno možete uz svu svoju subjektivnost dozirat i malo objektivnosti u vašem ocjenjivanju pojedine igre.
# bitno je označit platformu na kojoj igrate igre, kao što je također poželjno da označite što ste zadnje igrali.
# budite kreativni.


________________________________________________________

Assassin's Creed III - [85/100] - [19:25] - Odlična AC igra. Puno bolji dojmovi nego li prije pet godina kada sam igrao dok je bila aktualna. Spori početak i uvod sa Haythamom mi je sada legao kao budali šamar. Puno bolje sam se uživio u priču i odnose između likova. Setting je prejeben, atmosfera pogoduje settingu; uživao sam u divljini, lovu, misijama. Neke povijesne bitke su baš dobro napravljene. Jedini minus su mi fast traveli između velike udaljenosti koji traju i traju, te loše odrađena sadašnjost koji mi je zapravo jedini pravi minus igre. Sve ostalo je jako dobro napravljeno. Meni jedna od boljih Assassin's Creed igara.


FIFA 18 - [80/100] - [21:05] -  Ima ova FIFA gro mana, no i dalje je zabavna i pružit će mi nogometnu satisfakciju izuzev nekim iritacijama. Najveća ide kod izvođenja penala; to sranje je MEGA govnasto. Mislim da bi osmica iliti osamdeset bila plafon ocjena. Za sve više od toga serijal bi trebao uvesti ne evoluciju, nego revoluciju u gameplayu. FIFA previše godina stagnira ili ide jako malim koracima naprijed, a rezultat toga, je da dosta ljudi kupuju igru, svake dvije, tri godine. Tek oni možda vide veće promjene, ali ne nužno i sve na bolje. To bi bio moj ukupan dojam nakon nekakvih 20-ak sati igranja.


Assassin's Creed Rogue - [83/100] - [22:30] - Shay Patrick Cormac je fantastičan anti-heroj. Iako u enginu Black Flaga, nije me nešto previše smetalo provesti toliko vremena u praktički "istoj" igri. Priča je super, akteri iste su također odlični; kako novi, tako i stari poznanici. Misije mi nisu bile pretjerano AC reciklirajuće. Čak sam se jako dugo i zadržao u igri budući da se main story da bez side misijamože preć za deset sati. Rogue je jedna od boljih AC igara i ima unikatnu priču koja se usudila biti drugačija od svih ostalih u serijalu.
________________________________________________________

ZADNJE PREĐENO: Assassin's Creed Rogue
TRENUTNO SE IGRA:  ----
_________________________________________________________
2011. | 2012. | 2013.  | 2014.  | 2015.  | 2016. |2017.
U naslovu igre je linku u kojem se nalazi konkretniji dojam od ovog sažetog.
« Zadnja izmjena: 19. Siječanj, 2018., 16:32 Cole »

*

bartul_9

  • ******
  • 3774
  • Welcome to the matrix.
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #1 : 27. Prosinac, 2017., 09:51 »
Trenutno se igra: Witcher 3 Wild Hunt, Dying Light, Forza Horizon 3, PUBG
« Zadnja izmjena: 01. Siječanj, 2018., 15:37 bartul_9 »

*

WEAPONX

  • Moderator
  • *****
  • 2115
  • Doom-driven
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #2 : 27. Prosinac, 2017., 10:35 »
Doki Doki Literature Club! - [10/10] - [04:17] - Neznam kaj reći o ovome a da ne spojlam ništa. Radi se o interaktivnoj noveli u anime stilu pa se od gameplaya nema što očekivati. Krene očekivano, dosadno i nevino i onda se stvari počnu događat. Toliko o tome. Idem si sad neki dobar anime potražit.

Mass Effect 2 - [09/10] - [32:34] - Jedinica je možda klasik, ali nastavak iz nje uzima sve dobro i gradi na tome temelju. Svemir sada ima puno više dubine i jasniji, jače definirani identitet. Igra, iako služi više kao nekakva međupriča ili priprema za glavni događaj nije ništa manje vrijedna nego ostatak serijala. Likovi su svi zanimljivi, detaljno okarakterizirani te je svakome posvećeno dosta priče, a kvalitetan voice acting ih diže na novu razinu. Uživao sam u razgovorima između misija. Naravno, igra nije bez mane. Kontrole su očito rađene za konzole, a PC verzija nije dobila poseban tretman na tom polju pa se isprve čine dosta loše. Srećom, nakon kratkog navikavanja taj problem postaje daleko manje izražen. Iako je klasificirana kao RPG, igra više sjaji kao odlična pucačina, ali na kraju nije ni bitno, vrhunska igra je vrhunska igra.

Call of Duty: WWII - [09/10] - [06:12] - Bio sam spreman bićati o nekim aspektima igre, ali sada vidim da sam dobio točno ono što sam želio: linearni FPS smješten u Drugi svjetski rat. Da su izostavili QTE bio bih još sretniji, ali što je tu je. Ispočetka se činilo da će kampanja biti nalik na stare cod-ove gdje je sav fokus uglavnom bio na povijesnim bitkama bez da se previše bave sa likovima. Ovdje to nije slučaj. Likovi, iako nisu individualno prezanimljivi nose priču sve više prema kraju igre i prirastu srcu. Priča je kvalitetno izrežirana i uspjela mi je izazvati emotivnu reakciju na jednom dijelu. Call of Duty je bio mrtav za mene još od Black Ops 2 pa se nadam da će se i slijedeći nastavak zadržati u ovom periodu. Želim rusku frontu, jebemu.

Tomb Raider: Legend - [07/10] - [07:10] - Vezano za priču sad su mi jasnije neke stvari iz Underworlda pošto mi je ovo prvi put da sam je odigrao. Šteta je što je nisam mogao odigrati kad je izašla jer vjerujem da bih puno više uživao. Danas mi u oči najviše upadaju užasne kontrole i kamera te omraženi mi quick-time eventi, a tu su i povremena rušenja igre te ponešto grafičkih glitcheva nesumnjivo uzrokovanih izvođenjem igre na modernom hardveru. Napucavanje je užasno za današnje standarde, ali razumljivo s obzirom da se radi o igri iz PS2 ere. Zapravo ne, pišem gluposti. PS2 je imao brdo tehnički naprednijih igara. Izuzev toga, igra je ok i vjerojatno najstariji naslov iz serijala kojeg ću odigrati.



TRENUTNO SE IGRA: ---------------


2011.  |  2012.  |  2013.  |  2014.  |  2015.  |  2016.  |  2017.
« Zadnja izmjena: 27. Siječanj, 2018., 17:42 WEAPONX »
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

Hrv4tin4

  • Moderator
  • ******
  • 5354
  • Bez predrasuda
    • Steam
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #3 : 27. Prosinac, 2017., 10:42 »
PC:


Football manager 2017 (70/100)
45h+
Tek nedavno počeo igrati, odbijam uzet novi zbog premalih razlika. Igra je standard uz par taktičkih izmjena. Nisam previše oduševljen sve mi je i dalje na istu šprancu. Ipak kada imam manjak vremena i želim slušat glazbu i nešto igrat onda najčešće upalim FM. Nekakav solidni prosjek za ljubitelje FM-a i super je stvar što postoje svi transferi koje radi community koji je dosta jak u ovoj franšizi.


--------------------
Trenutno se igra: Dying Light (co-op ponovni prelazak), Assassin's Creed: Origins
--------------------

PS4:

UFC 2 (72/100)

Nakon što sam pomeo pod sa svojim debelim i ružnim borcem te osvojio UFC pojas i obranio ga nebrojeno puta vrijeme je za okačiti rukavice o klin... Igra zahtjeva neko određeno vrijeme učenja jer teško je fokusirati se samo na jednu vrstu borbe (stand up, clinch, gorund, submission, itd.) i očekivati redovne pobjede. Problem je isto i nerealnosti. Udarim lika 150 puta u glavu on samo zatetura i to je to. U 1/50 borbi će biti dovolno na taj način ga nokautirati dok u svim drugim borbama zahtjeva i rušenje na pod i još hrpu drugih stvari. Čak ni Mirkova lijevica ne šalje ekipu na groblje...  :hiha2: 


Uncharted 3: Drake's Deception (53/100)
Jedna od najlošijih igara i ekskluziva na mojoj konzoli... Sve je na isti kalup od prvog nastavka, gameplay i napucavanje je izuzetno loše, istraživanje je nezanimljivo u linearnim levelima. Kao jako loša kopija Tomb Raider-a samo s mušklim likom u glavnoj ulozi. Strašno sam razočaran serijalom do sada i nadam se da će četvorka biti pun pogodak i isprati gorak okus iz usta...


Kingdom Hearts: Birth by Sleep (67/100)
Jedan od lošijih frakcija navedene igre... Mogućnost igranja s 3 lika i različiti pogledi na priču imaju svojih prednosti, ali i ogromnih mana. Kretanje svaki put s novim likom iz nule, ponovno učenje skillova, grindanje, prolaženje kroz identične staze samo drukčije ispričane stvari u animacijama.
Kao fan serijala nisam previše zadovoljan jer svaka kampanja se može proći za cca 8h, a ponovno leveliranje i muka oko svakog lika je definitivno previše.


Uncharted 4: A Thief's End (60/100)
Definitvno najbolji dio serijala uz puno više animacija, priče i ostalih sitnica koje čine igru boljom. Mehanika same igre mi je i dalje loša, igra mi je isprazna, no ima svoje momente u kojima zna zasjati. Najveća pozitiva je što sam odigrao sada cijeli serijal i više ga ne moram gledati  :hiha: 


Kingdom Hearts HD: Dream Drop Distance (72/100)
Konačno nastavak koji se vraća originalnoj postavi likova. Ponovno ima recikliranja i drukčije posloženih lvl-a, no recimo od novih su zabavni 3 mušketira, zvonar i naravno drugačiji pogled na priču i njeno širenje dalje. Još su nam preostale 2 igre do izlaska Kingodm Hearts 3 koji se kod nas doma s veseljem očekuje!


Knack (53/100)
Realno, ovo bi bila prava dosada da nije bilo coopa koji je također strašno loše složen. Nije to u pravom smislu ikakav coop nego dodan na brzinu. Gdje se sve vrti oko glavnog igrača (kontroler 1) a drugi može umirati koliko želi, nestaje s jednog kraja mape kako bi se pojavio pokraj glavnog lika, ne može sam napredovati u slijedeći sekvencu, nestaje u animacijama, itd. OK igra za početak ove konzole, no u sadašnje vrijeme je čista koma...


Everybody's gone to the rapture (90/100)
Jedna od najboljih igara ovog tipa. Konačno walking simulator koji je daleko od dosadnog. Jednostavno savršenstvo prikaza realnog grada u Engleskoj. Prekrasna priroda, kuće, pubovi, specifične crvene govornice, itd. Igra je generator screenshotova i zaista mi služi za opuštanje te ju planiram ponovno odigrati koji puta bez obzira na osvojenu platinu. Svi su nestali, no kamo?!? E, to morate otkriti kroz istraživanje i hodanje, slušanje radio zapisa, telefonskih razgovora, itd.




--------------------
Trenutno se igra: Gran Turismo Sport, FIFA 18, MGS: V
--------------------

PS Vita:

Bastion (75/100)
Inače nisam neki ljubitelj indie igara, ali ova igra je jako dobra za Vitu ili općenito za neku handheld konzolu. Priča je intrigantna, no nedovoljno "ispričana" kroz gameplay ili ono malo animacija i naracija koje postoje. Nije mi se dalo dublje ulaziti u priču, a sam gameplay je isključivo vezan za sustav borbe i nadogradnje oružja koja su zaista napravljena raznoliko i vidi se ogromna razlika između istih. Zamjerka oko oružja je ta što realno gledajući igra me ne sili na mijenjanje oružja nego mogu sve preći s jednom vrstom oružja...


Broken Sword 5: The Serpent's Curse (83/100)
Jedna od najboljih avantura koje sam odigrao u zadnje vrijeme. Idealno joj paše touch control i igra se bez ijedne tipke kao takve. Priča je zanimljiva, puna humora, nije zamorna. Neke zagonetke su prelagane, dok za par njih treba puno vremena pa mi se čini da nisu najbolje izbalansirali taj sistem. Nije mi logično da za većinu zagonetki mi treba 2 minute, a za njih 3-4 mi treba 2h. No priča je genijalna, zanimljiva i dobro ispričana.


Psycho-pass: mandatory happiness (35/100)
Sad mi je jasno zašto su nam besplatno dali igru. OK, vizualna novela, čak zanimljiv setting, ali stalno je sve statično, u većini slučajeva ne postoji niti opcija odabira kojim putem krenuti. Dosta loše ispričana priča, mislim da će ovo biti najgora ovogodišnja igra koju sam jedva završio. Jedina satisfakcija je bila obrisati ovo i osloboditi memoriju za neke nove igre.


Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HD (95/100)
Jedna od najboljih igara koja je izašla iz studia Hida Kojime. Ako računamo koje godine je rađena i kako se drži (čak i originalna verzija koja nije HD) igra je remekdjelo! Od mogućnosti zastrašivanja i zaustavljanja stražara, uništavanja njihovog načina komunikacije i poziva u pomoć, različiti posteri i perverzarije. Jednostavno za ljubitelje MGS serijala ova igra je must have i tu nema govora. Toliko sitnica koje su ubačene u ovu igru me i dan danas iznenađuju i novije igre nemaju ni dan danas takve stvari koje su za MGS 2 potpuno normalne. Tko nije igrao - nek se pokrije ušima  :mrgreen: 


Metal Gear Solid 3: Snake Eather HD (97/100)
Vrhunska špijunsko-stealth igra koja se ovog puta prebacuje u ne tako davnu 1964. s izmijenjenom prošlosti. Fora je u tome što nema modernih gadgeta i čuda poput radara i mape koja bi bila stalno prisutna na ekranu. Danas kada dosta igara omogućava isključivanje HUD-a s takvim čudima - tada kada je igra izašla nije ih bilo. Isto tako shema oko korištenja različitih maskirnih uniformi i boja za lice kako bi se jednostavnije sakrio od neprijatelja. Moguće je pojesti sve životinje, povrće, voće uz Snakea koji gunđa (ili čak povraća) ako mu nešto ne valja, pa sve do zabavnih komentara kada mu je nešto dobro. Liječenje se također odvija u posebnom menu-u gdje recimo ranu od metka morate "obraditi" na način da s nožem uklonite zrno, dezinficirate ranu, zamotate sve zavojem. Tu je još hrpetina sitnih detalja u koje ne mogu više ulaziti, a da ne kažem koliko je priča i gameplay sam po sebi imerzivan.


Uncanny Valley (43/100)
Pikselizirana indie igra koja zapravo nema što puno za ponuditi. Radnja se razvija stašno sporo, a opet povremeno i prebrzo. Igra ima više završetaka no i kada dobijem određeni završetak ne znam zašto sam upravo njega dobio... Možda jednom ponovno dam priliku ovoj igri, ali trenutno mi je jako nisko na popisu... Noćni čuvar kojem se stalno spava i koji, realno, nema vremena istraživati što se događa oko njega na poslu i pati od noćnih mora... :(

--------------------
Trenutno se igra: Grand Kingdom, Need for speed
--------------------
« Zadnja izmjena: 23. Ožujak, 2018., 07:40 Hrv4tin4 »

Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #4 : 27. Prosinac, 2017., 11:47 »
Never Alone (Kisima Ingitchuna) (85/100)
Simpatični platformer u kojom se upravlja sa djevojčicom i lisicom. Gameplay i kontrole su dosta jednostavne i lako se za priviknuti. Zagonetke koje se u igri pojavljuju su fora i nije ih problem riješiti. Oko nekih zagonetki sam se morao malo potruditi, ali sve u svemu mi nisu oduzele puno vremena. Najbolji dio u igri mi je bio skupljanje insightsa. U njima se mogu saznati razne informacije o životu plemena Iñupiat. Njihov pogled na život, radne navike i zajedništvo. Volim dokumentarce  i za mene je to bio uvjerljivo najbolji dio igre. Jedini minus mi je predstavljalo to što mi sami gameplay nije bio dovoljno izazovan, ai kontrole su me znalo malo namučiti, ali to je zapravo zanemarivo.


Life is Strange - Complete Season (90/100)
Igra u stilu Telltale igara. Kopija? O ne ne. Ovdje se ima osjećaj o posljedicama odluka. Svaka odluka se treba dobro razmotriti. Priča se svodi na svakodnevan život u malom mjestu koji se zove Arcadia Bay, ali priča je izvedena na zanimljiv i kreativan način. Govori o prijateljstvu i o tome kako svaka odluka ima utjecaj na ne samo naš život, nego i na sve ljude koji nas okružuju. Humora ne fali. Igra koja vas raznježi i nasmije. Muzika odnosno soundtrack u igru je odlično izveden i zbilja se može uživati u tom segmentu. Karakteri su dobro razrađeni i može se uživjeti u ulogu detektiva. S obzirom da odluke imaju utjecaja možda poželite bar još jednom odigrati igru, pa da promijenite neke odluke..
« Zadnja izmjena: 18. Veljača, 2018., 00:15 Raskoljnikov »

Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #5 : 27. Prosinac, 2017., 16:30 »
Wolfenstein II: The New Colossus - Dosta sam uživao u sakačenju zlih nacista u najboljem segmentu igre kroz mehaniku pucanja, ali ostao je dojam da ovom nastavku nešto fali, nešto da doista bude kolosalan. Igra je kraća od NO, ne pruža baš puno protivnika ni zanimljivih lokacija (Osim Ausmerzera) te nas dosta puta i vraća na iste lokacije. Akcije definitivno ne fali, no kao da je njen intenzitet umanjen i to se osjeti kroz dosta praznog hoda i previše cut scena. Blackowicza tradicijski prati Tarantinovska eksplozivnost no ovaj puta su mi nekako prešli sve pragove apsurda s odrezanim glavama i preblizu ispaljenim atomskim bombama. Dosta solidan FPS, ali nekako slab nastavak. 8/10

Sudden Strike 4 - SS je ponovno uspio u prikazu realnog ratovanja i najpoznatijih bitaka drugog svj. rata kroz Rusku, Njemačku i kampanju saveznika, a Road to Dunkirk DLC nudi dodatne 4 misije vezane za najveće povlačenje saveznika u ratu. Fokusiran na upravljanje manjeg broja jedinica gameplay predstavlja čistokrvni RTS bez zamaranja sa izgradnjom infrastrukture, avijacije itd. Treba paziti na svaku jedinicu jer su pojačanja vrlo ograničena. Najpoznatije operacije su prikazane odlično, a iako je skirmish oskudan, naslov je otvoren prema modanju i MP-u. 8.5/10

Call od Duty: WWII - Grafička i zvučna poslastica prikazuje mučnu i krvavu svakodnevnicu jednog voda od dana D pa do kraja rata u Europi, klasično s previše herojizma i Američkog patriotizma. Striktno linearna kampanja ima svojih mana poput dosadnih QTE ali je zadovoljavajuća. Priča koja se usko drži jednog voda ostavlja dojam živosti i prijateljstva između likova koji su opterečeni velikim stresom i strahom. No, koliko kampanja ima dobrih strana toliko se može i grditi. Osim što je iznimno kratka tu je onaj neotarasivi "COD osjećaj" da je igračev lik Chuck Norris koji mora počistiti cijelu diviziju Njemaca, dok njegovi suborci smetaju, iskaču prečesto pred nišan i humoristično primaju svu kišu metaka, ali ne umiru jer igraju ulogu u idućoj sceni. Čak i malo poklonjena ocjena. 8/10

Uncharted: The Nathan Drake Collection (PS4) - Ne mogu baš izjaviti da mi je Drake postao jedan od najomiljenih likova virtualnih svjetova, ali lopovska dobričina definitivno ima šarma. Svoje korijene čupa iz Tomb Raidera i Indiane Jonesa i čini njihov savršeni spoj kroz gameplay koji varira od napucavanja, platforminga, istraživanja te rješavanja lakših prostornih zagonetki uz povremenu vratolomnu akcijsku sekvencu. Iako su glavni likovi i negativci solidan klišej baš u maniri Indya, vrckavom Drakeu i ostatku ekipe ne fali humora, smart ass izjava, a ni borbi protiv nadnaravnih kletvi vezanih za drevna blaga i grobnice. Remasterirana trilogija je stala uz bok vremenu i izgleda grafički vrlo lijepo, ali svaki dio kao da je prenio i svoje boljke. Kad se proguta dosta loše napucavanje ova avantura nabijena akcijom uz četvrti dio spada u must play kategoriju. Igra i njen glavni lik nisu za svakoga, ali sada vidim zašto je Nateu teško odoljeti. Maestralan soundtrack. 8.5/10

Crash Bandicoot N'sane Trilogy (PS4) - Dobri stari Crash je dobio svoj novi imidž i mene primorao na kupnju konzole. Bez obzira što je trenutno populariziran pojam remaster i što kompanije udaraju po našim novčanicima kroz našu nostalgiju "novi" Crash me jako zabavio. Treba malo privikavanja na kontrole, ali nakon nekog vremena se igrač navikne i na taj čudni kratki "delay". Igra nudi puno zabave no traži dosta preciznosti i upornosti. Možda ima malo drugačiji "feel" nego kad smo bili klinci i nekako mi je prvi dio tada bio lakši, ali ovo je isplativi i dugotrajni platformerski biser. 9/10
« Zadnja izmjena: 20. Travanj, 2018., 20:33 malimicek »
Lista odigranih:2014,2015,2016,2017

*

Adam Jensen

  • *****
  • 1942
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #6 : 27. Prosinac, 2017., 16:57 »
The Witcher 3: Wild Hunt
Vrhunska igra u svim segmentima, jedina mana je nedovoljno izazovan gameplay te boss protivnici koji, osim što su neizazovni, nisu ni pretjerano interesantni. Ipak taj ogromni, prekrasni, "živi" svijet koji te uvuče u sebe, priča i uvjerljivi likovi, combat, audio-vizuelne karakteristike i sve ostalo je dovoljno dobro da ova igretina dobije zasluženi epitet jedne od najboljih igara ikada.
97

Igra se: PUBG, Assassin's Creed 3
« Zadnja izmjena: 17. Veljača, 2018., 14:26 Adam Jensen »

*

9mlg9

  • ****
  • 1098
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #7 : 27. Prosinac, 2017., 17:51 »
PC

1. 8bitboy 25/100

Mislio sam odigrati jednog malog slatkog platformera pa nabaciti recenziju. Krivo sam mislio. Loš klon Super Marija. Od današnjih platformera ipak očekujem malo više, malo bolje, a ne da su kontrole, skokovi i pucanje gori nego u Super Mariju otprije 25 godina. Odigrao 10 minuta, 4 levela i to mi je bilo previše. Dizajn je bezveze, imerzija ne postoji, glazba srednja žalost i ni po čemu pamtljiva. Sve u svemu, loš platformer.
« Zadnja izmjena: 01. Veljača, 2018., 15:26 9mlg9 »

*

snoozly

  • **
  • 273
  • I'm the king of the world! :D
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #8 : 01. Siječanj, 2018., 04:25 »
Rezervirano

*

Deyo22

  • **
  • 493
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #9 : 01. Siječanj, 2018., 11:17 »
Star Wars: Battlefront II  75/100

Kampanja kratka, dobro osmišljena, ali s nekim nepotrebnim stvarima koje su tu samo da zadovolje fanove. Multiplayer sasvim solidan. Okej mape, dobre klase, puno modova igre. Multiplayer dugovječan, grafički prekrasno, još ako ste fan kao ja, sasvim solidna igra.

Batman: Telltale series 70/100

Klasična TT igra u Batman univerzumu, storytelling okej, mini sekvence neizazovne, ali zabavne, jedino je odabir negativaca mogao biti bolji. Super igra za ljubitelje Batmana, a i lagana platina naravno  :D

Metal Gear Solid V: The phantom pain 90/100

Drugačije iskustvo od ostalih MGS igara, ali i dalje Kojimino djelo, a čovjek je genije. Mnogi nisu zadovoljni igrom u usporedbi na ostale Metal Gear igre, ali meni je sjela. U današnjem trendu open world igara, Kojima je to odlično implementirao u MGS, priča dobra, gomila dodatnog sadržaja (činjenica da imam 50-ak sati, a na 50% side ops misija sam dovoljno govori), prisutni stari likovi, kao i neki zanimljivi novi, sve u svemu nije razočaralo, ali nisam ni sumnjao da hoće.

Ratchet & Clank 2016 70/100

Super igra za opuštanje nakon naporno dana kada niste u elementu za duboke priče i likove. Simpatično, eksplozivno, skupljanje in game karata, zanimljiv upgrade oružja. Stvarno sam uživao. Igra je doduše dosta kratka, ali naon završetka tu je challange mode koji je nekakva vrsta new game + mode-a što je svakako vrijedno još jednog prolaza, ako ništa drugo onda zbog full upgrade-a oružja. Preporučam za opuštanje kada vam je jedino do toga da "pustite mozak na pašu".

Pokemon: Omega Ruby 80/100

Kao moje prvo ozbiljnije 3DS iskustvo izabrao sam Pokemone što zbog nostalgije, što zbog toga što sam upoznat s konceptom. Ovo je klasično Pokemon iskustvo u novom ruhu. Igra je klasični RPG u Pokemon svijetu. Priča sama po sebi nije ništa posebno, no gomila tajni, online sadržaja i naravno Pokemona čine ovu igru zabavnim iskustvom vrijednim nekih 40-ak sati igre. 3D efekat u igri ne čini ništa posebno ( moguće je aktivirati unutar borbi i cutscena ) no svejedno je cool efekat. Preporuka za svakog Poke fana ( i tako ste ju odigrali  ;) )

« Zadnja izmjena: 31. Ožujak, 2018., 17:16 Deyo22 »

Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #10 : 01. Siječanj, 2018., 11:26 »
Celeste - 4/5
Celeste mi je ušao kao jedan od dražih 2d platformera koje sam igrao. Priča i likovi su simpatični, pixel art je solidan, ali najbolji dio je gameplay koji svakim levelom postaje bogatiji i teži.

Resident Evil 4 - 5/5
Ne znam zašto prije nisam igrao ovu igru, ali drago mi je da sam je barem sad riješio. Level design je ispred svog vremena i vidi se da je igra bila influenca mnogim današnjim akcijskim naslovima. Također mi se sviđa kamera i napucavanje koje je jako dobro napravljeno za survival horror naslov.

Uncharted 4: A Thief's End - 5/5
Odličan završetak Uncharted franšize.

Bloodborne - 5/5
Apsolutno sve mi se sviđa u igri. Agresivan gameplay koji tjera igrača da napada, a ne da samo bježi iza štita. Svijet je zanimljiv za istraživanje i sviđa mi se gotički stil. Jedina mala zamjerka u odnosu na Dark Soulsu su blood vialsi koji se moraju "grindat"


« Zadnja izmjena: 07. Travanj, 2018., 08:58 mile159 »
Mess with the best and die like the rest

Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #11 : 01. Siječanj, 2018., 12:16 »
12 Labours of Hercules VI: Race for Olympus (Platinum Edition) [70/100]
Herculesova priča se nastavlja dalje sa šestim nastavkom. Riječ je o tipičnoj time management igri u kojoj treba prikupljati resurse i doći do izlaza levela. Igra je baš opuštajuća i pogodna je za sve uzraste. Grafika je simpatično odrađena i to je ono što igru gura. U igri ima ukupno 56 level koji zauzimaju cijeli ekran. Dakle, nema micanja ekrana što je samo pozitivno u ovoj igri. Nažalost, nekih pomaka u gameplayu u odnosu na prethodnih pet nastavaka nema - što se može protumačiti kao nešto loše, ali ovdje to ne smeta. Veliki minus je u tome što su dodali achievement u kojem se mora napraviti rezultat bolji od developera na svima levelima, dok se to do sada moralo napraviti na samo njih 10.

Doom [60/100]
Ovo je jedna od igara na kojima je upozorenje o vrtoglavici i ostalim sličnim bolestima nužna. Čak mi je bilo pomalo zlo dok sam čitao to obavijest na početku igre (na više jezika). Također, ovo je novi nastavak u legendarnom serijalu, a koji se referira samo kao Doom (preciznije bi bilo Doom 4 ili Doom (2016)). Nema se tu što puno reći, neprestana akcija s puno pucanja. Izvođenje je veoma glatko i fluidno zahvaljujući određenim trikovima poput slabije modeliranih zidova i tome slično. Za razliku od toga modeli neprijatelja su dobro napravljeni. Samo pucanje je ok, ali ništa više od toga. Nekako mi osjećaj pucanja baš ne leži, nekako mi je "umjetan". Uveli su i tzv. "glory kills" gdje se neprijatelji riješavaju fizičkim prisnim potezom. Kod slabijih neprijatelja moguće je "spamati" tipku za te "killeve", ali onda animacije nisu tako glatke nego se skače s jednog na drugog neprijatelja veoma brzo. Prebrzo. I tu dolazimo do problema s početka priče. Doom je jednostavno prebrz. Moraš se kretati inače si gotov. U multiplayeru niti ne znam od koga i kako sam poginuo. Čak niti ne znam što ponekad treba raditi (loptu ubaciti kroz tuđi krug?) jer se u svemu tome izgubim. Jednostavno je to sve prebrzo i nepregledno za mene. Također, dizajn levela u singleplayeru je bezvezan. Ogromni leveli u kojima se redovito gubio. Sve se svodi na to da te igra zatvori na određeno područje (kao "lock down") i onda dolaze neprijatelji. Dok ih sve ne riješiš nema dalje. I tako sve do kraja igre. Uopće nemaš poticaj da odigraš igru još jednom. Treba istaknuti da je glazba bolji dio igre. Usprkos tome, igra mi nije baš sjela i zbog toga tako loša ocjena od mene.

IHF Handball Challenge 12 [50/100]
Igra je jedna od pionira simulacije rukometa. Zbog toga ima dosta stvari koje treba popeglati i unaprijediti. Kako je izašla prije više godina, ukinuli su i online podršku. Ipak, igra je zabavna za povremeno odigravanje svjetskog prvenstva. Punu recenziju možete pročitati ovdje.

Mafia 2 [85/100]
Igrao sam Mafiju 2 sredinom prošle godine (vidi moju recenziju ovdje), ali sam na Steam Božićnoj rasprodaji 2017 ulovio i 3 dodatna DLC-a (Betrayal of Jimmy, Jimmy's Vendetta, Joe's Adventure), pa sam se vratio ovoj igri. Svaki od ova tri DLC-a se sastoji od tridesetak misija tipa idi tamo i ubij/prebij nekoga te dostavi ovo vozilo. Sve misije se odigravaju u postojećem gradu, a dodatnih animacija uglavnom nema. Stoga priče nisu toliko povezane kao što je to slučaj kod baze igre. Ono što posebno iritira jest policija koja se redovito miješa u "akcije" kad to ne bi trebalo. Sukladno tome, igrač se mora boriti istovremeno protiv gangstera, ali i policije. Ipak, pokazalo se pametnom strategijom da se policija nahuška na gangstere pa se oni pucaju međusobno, a što olakšava posao igraču. U DLC-e je uveden brojač vremena što je malo bezveze, ali je bilo nužno za uvođenje bodova i rang lista. Razočaravajuće je da samo DLC Joe's Adventure pruža mogućnost sakupljanja dodatnih naslovnica Playboya (i to samo njih 17, dok je u glavnoj igri moguće pronaći njih 50). Najgori od tri DLC-a jest Betrayal of Jimmy, a koji prethodi Jimmy's Vendetta, dok se Joe's Adventure izravno nastavlja na glavnu priču, ali gledano s perspektive Joa. Kad sam prošao DLC-e, vratio sam se ponovno prijeći glavnu igru.

Max Payne 3 [80/100]
Savršena priča. Non-stop napeta akcija s odličnom glazbenom podlogom. Atmosfera i osjećanj pucanja je super. Dakako, i "bullet time" je prisutan ovdje. Animacije su super odrađene, ali... Nakon animacija igra vam uvijek prebaci na pištolj mada imate bolje oružje. To napravi i kad u pištolju nemate metaka. Nekoliko puta sam tako legao jer sam pucao na prazno. Kad završite s igrom te ponavljate igru ili idete u neki od arcade modova ove animacije su jako naporne. Naime, nije ih uvijek moguće odmah prekinuti nego se čeka neki nepoznati loading. Igra ima multiplayer, ali nema baš ljudi tamo tako da ga nema. Ipak, svakako moja topla preporuka.

Rage Parking Simulator 2016 [10/100]
Simulacija parkinga u kojoj se upravlja kombinacijom tipkovnice (gas, kočnica) i miša (okretanje volana) kroz 50 levela. Puno puta sam na početku levela odmah slupao auto jer sam zaboravio staviti u prvu brzinu iz rikverca (defaultno je auto u rikvercu).  :fpalm: Treba istaknuti da igra u stvari više nije dostupna na Steamu, ali se achievementi (466) i trade cards i dalje mogu za nju prikupljati. Iskreno govoreći riječ je, u stvari, o običnoj Flash igri (igra je rađena u Unityu enginu) koja čak niti nema opciju/gumbić za izlaz iz igre. Dakle, 5 minuta zabave i idemo dalje.

Sleeping Dogs: Definitive Edition [83/100]
Ova igra bi se mogla opisati kao mješanac Grand Theft Auta i Saints Rowa u Hong Kongu. Ako vam se sviđaju navedeni serijali, onda će vam se zasigurno dopasti i ovaj. Meni se dopao tako jako da sam cijelu igru prešao u 100% iznosu osvojivši svaki achievement (sve sam pokupio!). Doduše, za to mi je trebalo "samo" 49 sati. U početku je bio mali problem voziti se po lijevoj strani, ali nakon nekog vremena igrač se navikne. Grafika nije nešto posebno, ali bez obzira na to - grafička kartica mi je morala raditi punom parom. Ipak nekakvih zastanjkivanja nije bilo. Sve je teklo fluidno, a i borbe su odrađene veoma dobro. Ponekad je kamera nešto problematična. Parkour se mora raditi pod pravim kutom. Vožnja automobila je čista arkada. Pozitivno je da u igri nema lutanja - sve je označeno na mapi grada (otoka), koji nije prevelik, a niti premali. Igra je baš taman i svojim sadržajem i duljinom. Da je trajala nešto duže postala bi dosadna. Topla preporuka svima.

The Mammoth: A Cave Painting [10/100]
Veoma kratka i besplatna igra u kojoj se priča priča o mami mamutu, njezinoj troje djece, krdu i lovcima. Veoma zanimljiv grafički i narativni pristup, ali je tako jako kratka (manje od 5 minuta) da se niti ne može baš zvati igrom.

The Red Solstice [5/100]
Ovo je igra kod koje sam odustao prije kraja druge misije. Komplicirane kontrole, tamna pozadina ne dopušta da se išta vidi, neprijatelji skoro svi identični, zadaci su neintuitivni i sve skupa je jako dosadno. Doduše, ima tu i nekih RPG pa se mogu nadograđivati likovi, ali badava sve to kad se mučim kojeg lika na terenu odabrati. Kaže igra stavi tri vojnika na određeno mjesto, ali ne i zapovjednika. A kako da ih razlikujem kad su svi isti?! Da ne pričam još o tome kako je inventar nespretno odrađen. Postoji publika za ovaj tip igre, ali to nisam ja. Procijenio sam da nema smisla više trošiti vrijeme na ovu igru.

Tomb Raider (2013) [90/100]
Iznenađujuće dobra igra za svaku preporuku. Ispočetka sam bio skeptičan jer bih u prijašnjim Tomb Raiderima, kada bih probao malo igrati, odustao nakon 30 minuta lutanja jer nisam jednostavno znao kuda dalje treba ići. U ovom nastavku dizajn levela je daleko bolji pa nema mjesta za previše lutanja. Ovdje je daleko veći naglasak na akciju što mi više odgovara. Ima tu i određenih mozgalica, ali ništa previše strašno. Skakanje i pucanje je super odrađeno. Sve je lijepo i fluidno, poput grafike i zvukova. Igra ima linearne nivoe, ali i polu-otvoreni svijet u kojima igrač može skupljati razne predmete i loviti životinje. Priča je super i podsjeća na seriju Lost. Nažalost, multiplayer zajednice i nema baš tako da je ocjena nešto niža zbog toga. Ipak, ovo je jedna od igara koju svakako treba odigrati.


------
TRENUTNO SE IGRA: 12 Labours of Hercules VII: Fleecing the Fleece, Company of Heroes 2, Grand Theft Auto V, Kingdom Rush, Rise of Nations: Extended Edition
« Zadnja izmjena: 10. Ožujak, 2018., 14:29 Bert_Raccoon »

Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #12 : 09. Siječanj, 2018., 22:11 »
________________________________________________________
Hint za brzo čitanje: čitajte samo boldane riječi jer one su najbitniji dio teksta.
________________________________________________________

  • Gravity Rush 2 - [80/100] - [PS4] - [07.01.2018.] - Kat i Raven glavne su sexy protagonstice koje pratimo u osvajanju prilično interesantnog i slojevitog svijeta. Artistički stil uz nevjerojatni soundtrack je nešto što odmah na početku plijeni pozornost, a proteže se do kraja igre.
    Kat na početku priče ne zna tko je dok joj se ne vrati njezin posebni mačak Dusty. Tada počinje ludnica. Kat može upravljati gravitacijom što znači da možemo raditi štošta. Najbitnije je je reći kako cijelo vrijeme moramo razmišljati u tri dimenzije.  Raven upoznamo nešto kasnije tijekom priče u svojstvu negativke. Tek što se ove dvije pomire i izljube kreće pravi cirkus. Trebam li reći kako Raven ima pratitelja gavranakoji joj daje posebne moći? Originalno.
    Neću spojlati, bez brige. Ovo što sam do sada napisao je nekih dva sata igre od 25 sati koliko mi je trebalo za prijelaz glavne priče. Nisam se posebno bavio dodatnim misijama kojih isto ima cijela hrpa.  Samo moram  napomenuti, kad mislite da ste na kraju, e niste. Tek onda počinje pravi zaplet. Nemojte odustati nakon završnih  titlova.
    Kontrole su nešto što me konstantno ubijalo u pojam. To je valjda japanski mentalitet na djelu: normalno je raditi najmanje dvije stvari od jednom i pritom stiskati seriju od nekoliko dugmeta dok šibate prostorom i pokušavate otkriti gdje je neprijatelj. Kako sam već rekao, morate razmišljati prostorno. Uz lijevu i desnu gljivu, obilno će te koristiti motion senzor za pozicioniranje u prostoru. Kontrole su blago rečeno, konfuzne, previše ih ima i najveći su uzrok umiranja u igri. Nakon par sati igranja, dođe do zasićenja i morate prekinuti jer jednostavno izgubite kompas i više ne znate što trebate raditi, što je gore, što dolje, gdje je desno, a gdje lijevo. Oni sa osjetljivim želucem bi mogli imati mučnine jer se perspektiva mijenja iz trenutka u trenutak. Ipak nekako to letenje posvuda funkcionira u pravilu dobro. Ono što bih zamjerio autorima je previše tutorijala. Za svaku moć, a imate ih dosta, morate prijeći određeni tutorijal. Prvi puta, drugi puta treći puta uz kombinacije neprijatelja i vremenske triale. Što će te na kraju od svega toga korsititi u finalnim borbama sa bosevima? Vrlo malo.
    Sve u svemu, zanimljiva igra koja me iznenadila fluidnim gameplayom i prekrasnom pričom . Nije ovo klasični JRPG  premda ima dosta "japanskih" elemenata i trenutaka već se radi o svojevrsnoj mješavini zapadnjačkog stila igranja i japanskog multitaskinga.  Kada bude na kakvom popustu, svakako nabaviti i probati. Možda je dobro spomenuti, postoji dodatni DLC koji je besplatan. Nisam ga prešao.  Ocjena 80 zbog nepotrebnog pretjerivanja sa tutorijalima, povremenog gubljenja u prostoru usred borbe te još uvijek  dobro zbagirane kamere.

  • Darksiders 2 Deathinitive Edition - [80/100] - [PS4] - [09.01.2018.] Eto ne znam što mi bi. Ovo sam igrao prije dosta godina, prešao, pa rek'o idem probati ponovno. I ne ide. Vjerojatno ću nastaviti kada mi nešto drugo što je na lageru bude dosadilo. Ova verzija ima par DLC-ova koje nisam probao pa ćemo vidjeti. Za sada na pauzi. Grafika poboljšana, kontrole jednako crapy.

  • Ratchet & Clank - [88/100] - [PS4] - [09.01.2018.] Totalno za bebače. Ali tako mi se sviđa igra da je to bezobrazno. Podsjeća me na bandicoota. Simpatično dječje. Ovo je ugrabljeno na nekom popustu za kikiriki para, a nisam igrao na plejki do sada. Jedino na PSP-u i tamo mi je bio jedan od najdražih igara za tu platformu.

  • Trine bundle - [92/100] - [PS4] - [17.01.2018.] Već sam prešao ovaj krasni platformer na PC-u ali nisam mogao odoljeti kada sam vidio triple paket na popustu za 70kn. Tricu nisam igrao. Priča je vrlo simpatična, igrate sa tri lika, Wizardom, Theifom i Knightom, koja možete mijenjati po potrebi jer svaki od njih ima posebne sposobnosti. Možete igrati i u co-op modu sa još nekim. Glavnina gameplaya se bazira na inteligentnim puzlicama i povremenoj hack'n'slash borbi sa neprijateljima i bossevima. Ništa jako komplicirano ali vrlo opuštajuće i zabavno.

     
  • Assassins creed: Origins - [90/100] - [PS4] - [19.01.2018.] Recimo da sam tek danas završio sa Originsom. Nikako se nisam htio oprostiti od Egipta što samo znači da je igra odlična. Još jedna platina. Uh. Puno sam toga napisao po raznim komentarima o Originsu pa ću biti vrlo precizan: Odlična igra ali loš Assassins Creed.
    Zašto loš Assassins creed? U kratko: magična oružja, nadnaravni elementi, cijeli su sustav leveliranja baziran na XP-u, grindu i forsiranju dodatnih misija, borba. Assassini su brzi, vješti, okretni ljudi koji vladaju parkour tehnikom, skrivenim oružjima, koji djeluju iz sjene. U originsu, oni su one-man-army komandosi -šaptači lavovima tigrovima krokodilima nilskim konjima sa cijelom paletom teških oružja, bombama i štitom. Abstergo dio priče je takoreći nepostojeći. Operaterka i izumiteljica prijenosnog animusa, Layla Hassan je ispala od nikuda i o njoj zapravo ne znamo ništa osim kako joj je glavni cilj pratiti Bayekovu i Ayinu priču po cijenu života i života njenih prijatelja. Zašto bi to bilo tko činio? Da se ne zaborave Aya i Bayek? Pa assassini u budućnosti postoje, dakle njihova prošlost se pamti. Sjećate se što je ekipa Absterga željela od Desmonda? Pronaći  komad tehnologije koji bi otključao određeno znanje i spasio svijet od uništenja? U originsu  nema ničega  tako grandioznog  ali elementi znanja i tehnologija prethodne civilizacije su svejedno ubačeni u miks i u biti vrlo moći artefakti, ostaju u vlasništvu assassina. Kada napraviš RPG, onda  legendarna magična oružja, štitovi, skinovi, hrpa itema u inventaru, all-in-one superjunak imaju smisla i fino se uklapaju u cjelinu. Isto tako, sve ove promjene uopće nisu loše ako zanemarim da se igra zove Assassins Creed.     
    Interpretacija starog egipta je nevjerojatna. Sve što je vezano uz grafički dio priče oduzima dah:  od lirskih pejzaža, preko epskih građevina, Nila, flore i faune, izmjene dana i noći prekrasnog otvorenog svijeta do detaljnih skinova, maštovitih oružja čak cijeđenja vode sa smočene odjeće i kože. Fizika je također vrhunski odrađena: padovi, površina vode, pijeska, utjecaj vatre na floru i faunu, vjetar, pješčane oluje, ponašanje fluida, različiti efekti na oružju. Borba se čini malo nespretna ali tek kada ovladate cijelim arsenalom oružja, otkrijete pravi Bayekov borbeni potencijal.
    Naravno, imamo  nebuloza poput fantastičnih bića, poruka iz prošlosti za generacije u budućnosti koje nitko živ ne razumije, navodećih strijela, "dron" efekta zvanog eagle view.
    Sadržaja ima više nego dosta. Izazova isto tako. Gladijatorske borbe, utrke zapregama,  Phylakesi, borbeni slonovi, mnoštvo utvrda i "materijala" za assassine, otkrivanje grobnica, trgovina, loot boxovi. OK. Ovo zadnje je čisto opcionalno i vjerujte, sa guštom trošite ingame stečenu lovu na heka boxeve.
    Ponudivši intrigantnu povijesnu dramu i tragičnu ljubavnu priču na autentičnim lokacijama starog Egipta uz pravu dozu mistike, akcije, spletki, časti, krvi i suza, Ubisoft je odstupio od znane formule napravivši nešto novo i drugačije od onoga što smo navikli u AC igrama. Koketiranje sa RPG elementima unijelo je dašak svježine u dobrano ostarjeli i prožvakani serijal jer su sve odlike assassina prevedene u sistem nadogradnje i leveliranja vezanog uz XP bodove. Da, malo je sve  šareno, a brojevi iskaču na sve strane dok mlatimo negativce no ljubiteljima RPG-a to nije strano. Zagriženim ljubiteljima Assassins creeda, ova igra bi mogla ići na živce jer kao i u svakom RPG-u ima puno ponavljanja, grindanja, uzaludnog trošenja vremena.  Dajte Originsu šansu. Neće vam biti žao.

     
  • Elex - [61/100] - [PS4] - [23.01.2018.] Elex je ambiciozna i teška igra. Teška do te granice da će većina casual igrača odustati već nakon par sati igranja jer je sustav napredovanja izuzetno zahtjevan. Već letimičnim švrljanjem po izbornicima odmah nakon kreiranja new game-a  postaje kristalno jasno: ovo je čistokrvni old-school hard core RPG kojeg se u današnje vrijeme rijetko viđa. Nakon 40 sati gameplaya, počeo sam tražiti po netu ima li koji brži način prelaska. I našao sam ga. Do kraja mi je trebalo još 8 sati. O tome malo više u nastavku teksta.   
    Zaštitni znak  ekipe iz Piranha Bytesa  vidljiv je na svakom koraku:  bugova k'o u priči. Uz ostarjelu grafiku u maniri Risena 3, ukočeno i ograničeno kretanje, frustrirajuću borbu, nepostojeći AI, Elex karakterizira vrlo lagan tempo naredovanja i kompleksno leveliranje. 
    Jump-hit-rollover-run  provjerena je strategija prvih 20 sati igre , a tek kada otkrijete moćna oružja posijana po svijetu, počinje uživancija. Tri frakcije (Berserkers, Outlaws i Clerics) sa svojim moćima pokrivaju svaki stil igranja. Nažalost, odabir frakcije ne donosi bitniju prednost. Moći su limitirane i brzo ih potrošite bez da neprijatelju napravite značajnu štetu. Nema regeneracije. Manu/Zdravlje/PSI energiju vraćate isključivo napitcima. Napitke kupujete ili sami stvarate ako znate recept i imate potrebne sastojke.  Krafting oružja je drugačiji za svaku klasu što znači da možete upgrejdati oružje i dodavati im "čarobna" svojstva pomoću dragog kamenja. Naravno i za to su vam potrebni posebni sastojci odnosno materijali. Zeru su ga zakomplicirali ali da će te nešto kraftati svakih 5 minuta , nećete. Možete kraftati i nakit premda ne vidim smisao jer više košta izrada nego iznos za kojeg ga možete prodati. Tako je i sa drugim stvarima koje možete napraviti. Ispada da je krafting, osim za upgrade oružja neisplativ, skoro nepotreban. Obleka je važan dio opreme jer dodaje "sposobnosti" recimo cvikeri sa kojima neprijatelji postaju vidljivi na mapi ili prsten sa kojim kroz zidove vidite  gdje je loot. Promjena oružja pomoću kontrolera je vrlo nespretna i spora, k tome i bugovita (recimo equipaš Redeemera bez municije ili WarBow jednostavno ne želi ciljati i tako.. ) Izbor između nekoliko suboraca-pratitelja dodaje još jednu dimenziju gameplaya.  Magalan, kako se zove svijet Elexa, opisuje  pet ogromnih područja: Xacor, Ignadon, Abessa, Tavar i Edan. Imate što otkrivati. Igra vas ne vuče za rukav ili voda za ručicu, kako je sada popularno reći. Niti u jednom trenutku. Imate potpunu slobodu u lutanju svijetom. Zadatke odrađujete kako na njih naletite, kojim god redoslijedom želite. Ako ne istražujete nova područja, najčešće nećete znati što treba sljedeće napraviti. Quick save je vaš najbolji prijatelj... Često ćete se naći u područjima gdje vas neprijatelji jednim napadom mogu raskomadati.
    Razvijanje glavnog protagonista Jaxa kroz desetke opcija i nekoliko varijacija vrlo je izazovno. Interesantna priča, odlično razrađen lore, bogatstvo itema i opreme, solidan voice acting najveći su Elexovi aduti. Od igrača se očekuje temeljitost i upornost. Ima li tu štogod zanimljivog za prosječnog gamera? Nažalost, nema. Elex nije za svačiji ukus. RPG ovakve dubine istinski mogu voljeti samo žestoki obožavatelji žanra. . Ako zanemarim onaj osjećaj kao da sam u 2010., onda slobodno mogu reći da je ovo jedan od najkompleksnijih RPG naslova koje sam igrao u zadnjih nekoliko godina.  Nažalost, loš  storytelling mi je ubio svaku volju za igranjem na otprilike četrdeset sati prijelaza. Umjesto da gameplay napredovanjem bude zanimljiviji, upravo je suprotno: što ideš dalje to je zamorniji. Pokušavaš odraditi jedan quest, otvori ih se još 4. Onda svaki od tih četiri ima još barem dva -tri pod questa , pa  ta dva pod questa imaju   još dva itd. I svi su vezani jedan na drugi i ne možeš odabrati neku drugu opciju ili ih zaobići. Ono, vozaju te  k'o sobaricu. Samo još ovo-samo još ono, a kada dušu ispustiš, onda još moraš ovo. Govorim o main questovima. Za side questove imam samo jednu riječ: poštarluk. Cijela hrpa zadataka i mehanika je posve nepotrebna i besmislena i moglo se bez njih. Npr, hakirate sef, a u njemu svežanj starog novca i dječja igračka, sveukupna vrijednost 15 elexita,  ili otključate lokot , a u škrinji juha od gljiva i jebena rola guzpapira. Ne šalim se.  Stvarno sam to pronašao u zaključanoj škrinji. Naravno, dok sam došao do te škrinje umro sam jedno 33 puta jer ju je čuvao čopor mutanata. Pa da ti ne prisjedne.
    Sistem nagrađivanja nije toliko široke ruke da bi se trebalo baviti baš svim sitnicama i detaljima. Igra vas uporno tjera na upgrade jer kako otkrivate nova područja, tako vam trebaju jača oružja koja se mogu pronaći po svijetu  ili kupiti od vendora  za bezobrazne svote elexita. Važnije je imati jače oružje nego imati viši level. Nisam primjetio neku bitniju razliku između lvla 20 i 46 (sa njim sa završio Elex). Ista stvar je sa opremom. Niškoristi sve skupa. Možete se i goli šetati okolo. Jednako ste zaštićeni. Najbolje oružje u cijeloj igri, koja je navodno futurističkog karaktera,  je luk i strijela. 90% gameplaya se svodi na zamorno  grindanje jednih te istih mutanata. Ne nedostaje niti recikliranja NPC-ova. Nije popularno priznati, ali  u ostalih 8 sati do završetka igre sam sa guštom koristio vendor bug. Lijepo od PB-a što ga nisu popatchali. Bez njega, ne znam koliko bih stotina sati gameplaya trebao imati da bih mogao zaraditi dovoljno elexita za nabavku kompletnog seta opreme i sve  upgrejde.  A što mogu. Volim imati baš sve što se nudi u inventoriju :) Što je najgore, sigurno bih odustao od igre.     

    Kako radi vendor bug? Odem u neki dućan. Recimo kod blacksmitha u Goliathu. Odem na kupovinu, odaberem kategoriju. Na kontroleru brzo stišćem gore-dolje (selekcija itema se brzo "šeće" po inventoryu gore-dolje) i pritom stišćem X. Ako se ovo radi dovoljno brzo, moguće je pokupovati  sve iteme na listi premda nemamo dovoljno elexita. Kada "ispraznimo" vendora, jednostavno odustanemo od transakcije (sa trokutom). U tom trenutnku, dobijemo hrpu elexita. Što vendor ima skuplje iteme, to možemo više "zaraditi". Laganini se može pobrati 20-30k elexita. Na višim levelima , i 60-70k.   Fora je što ovu metodu možemo ponavljati u nedogled kod bilo kojeg vendora. Glitch su prvo pronašli na PC-u ali ista procedura radi na PS4.

    Završio sam Elex kao hladnokrvni mamojebac i ne pada mi na kraj pameti prelaziti ga opet zbog trofeja. Što sam dobio, dobio sam. Od očajnog sistema borbe, blokiranja prilikom izmjene oružja,  preko općenito lošeg AI-a i zamornog storytellinga do hrpe glitcheva poput propadanja kroz teksture ili nesnosnog usporavanja izbornika nakon par sati igranja u komadu, uz najbolju volju, Elex ne mogu nazvati dobrom igrom već prije dobrim mučenjem. Svi vi koji želite zaigrati ovaj naslov, spakirajte živce u kutijicu i pripremite se na repetativni grind. Sveukupno, Elex me jako razočarao. PB nam je želio prezentirati jedan vrlo složeni RPG projekt. Sve je samo ostalo na dobrim željama. Ona izreka da se od šume ne vidi drvo ovdje je itekako aktualna. Bez pravog vrhunca i završetka, prepun tehničkih problema, grafički zastario, konceptualno u 2010. Elex  neće ostati zapisan u gamerskoj povijesti kao novi, uspješni IP već ćemo ga pamtiti kao još jedn tipični Piranha Bytesov trash naslov. 

  • Prey - [66/100] - [PS4] - [14.02.2018.] Nazovi igra preživljavanja uz akciju i elemente horora dok istovremeno nema niti akcije niti horora. Kada ti po 45. put iskoči neki mimiks od nikuda, prestaneš trzati na takve stvari i kreneš psovati jer nemaš dovoljno municije za ubit to crno bezlično bez osjećajno govno. Za priču me iskreno, prestalo biti briga nakon 35. emaila. Sistem napredovanja kroz igru  kao da je precrtan iz DeusExa (koji mi se ne sviđa) dok je gameplay čista kopija Bioshocka (ajde barem nešto pozitivno).  Neuromodsi, razbacani i skriveni po svuda, proširuju sposobnosti, međutim, "modsi" posebno ne doprinose gameplayu jer kako napredujete vi tako napreduju i "oni" . Municiju  se rijetko pronalazi, health isto.  Ono što pronađete najčešće nije dovoljno za poubijati mimikse i još se zaliječiti od rana. Vrlo često koristim metodu pokušaja i pogreške  za napredovanje u igri što me izuzetno iritira. U prijevodu, glavna "caka" kako nešto prijeći se doslovno svodi na sreću.  Vrlo brzo shvatite kako samo oružje nije dovoljno za ubijanje neprijatelja. Morate korisiti okolinu. Zbog nedostatka resursa, nemam previše želje istraživati okolo jer se mimiksi mogu pojaviti bilo gdje i bilo kada, a ja ih nemam sa čime potaracati. Usput, to jebeno odijelo kao da je napravljeno od celofana. Svaka dlaka mu smeta pa krepajem u prosjeku jednom u pet minuta. Više gledam loading screen nego samo igru. Njah. Nisam oduševljen ali trenutno nemam ništa pametnije za igranje. Igrao sam demo i iskreno, ne znam što mi je bilo kada sam kupio ovo. Da. Dobio gratis, uz još nešto...  Nisam siguran da ću se natjerati odigrati Prey do kraja.

  • Kingdom Come: Deliverance - [75/100] - [PC] - [26.02.2018.] Ovo je jedna od rijetkih igara koju sam nakon dugo vremena zaigrao na PC-u. Potvrdio sam sebi još jednom zašto ne volim igrati igre na računalu. Nu to je neka druga priča. Ono što je bitno reći kako se KCD na mom kompu ponašao u najmanju ruku ludo. Steam verzija igre navodno treba raditi kako spada. Frend je bio duša od čovjeka pa mi je posudio acc da si probam KCD.  Prvo sam  pogubio desetak sati na skidanje. Nemam tako spor net, ali trebalo joj je skoro cijelu noć da se preuzme. Ok, ujutro, probam ja pokrenuti i PUFF. This program has preformed an illegal operation i kajla. Ne radi. Ajde, debag. Gurni nove drivere, nisam dugo.  Probam ponovo i radi. Stavim sve na medium i krenem igrati. Frame rate trzucka. Ignoriram i krećem sa igrom.
     Prvo što mi je zapleo za oko, nema klasičnog sejva. Super. Tu mi je već proradila probava.  Onda je krenulo. Prvi ispad iz igre nakon doslovno druge cut scene. Mislim se, dobro desi se. Opet pokretanje loadanje...  Da ne dužim, prvih desetak sati gameplaya bilo je prošarano random ispadima, povremenim raspadanjem grafike, zapinjanjem za prepreke, iznenadnim umiranjem poradi  skoka sa krova , verande, stijene, konja i slično. Dobro. Realizam do jaja. Cijenim. BTW, ponekad treba ta jajca oprat jerbo te dragi seljani u protivnom tretiraju kao da si gubav.
    Motivacija za napredovanje našeg kovača-naučnika je klasična osveta: treba se najebati majke nekom mađarošu koji mu je dragu majku i oca skratio za glavu. Jedinstveni zaplet.
     Lijepo osmišljene, oku ugodne animrane scene krase gameplay. Navodno ima i seksa. Nisam došao tako daleko... Taman sam se zagrijao.  Onda te krenu učiti kako se boriti. To je posebna vrsta sadomazohizma. "Inventory" jebat ga. Kompliciran. Kao i u svakom pravom RPG-u. Interakcija između likova putem ponuđenih odgovora stvara iluziju izbora. Ne loše. Uglavnom, kad odprdiš iz spaljenog rodnog sela podvijena repa, kreće osvetnički pohod. Možeš biti totalno đubre ili plemeniti dobrica. Jebala ih romatika. Radi se o srednjem vijeku. Naravno, budi đubre. Ubiješ li neku zečinu u nekoj šumetini, onako slučajno, jerbo luk i strijela su zakurac, a ne za gađanje, sva čeljad u krugu pet planina i 6 dolina znade da si počinio krivolov. Nabijem ih na mač kojeg sam maznuo btw... i tako. Sve bi bilo lijepo da nema rušenja igre  i stvarno lošeg sistema sejva. Da, može se brzo putovati ali mi se čini da su autori previše igrali prvog Witchera u kojem si isto za sejv morao ići u grad.
    Detalj, ne znam zašto sam stalno imao dojam kao da gledam kroz riblje oči. Sve nešto iskrivljeno, širokokutno fuj. Krajolici i priroda su stvarno lijepi. Tu nemam prigovora, nu ne igram ovu igru radi jebene flore i faune nego priče, a priča je kao da predeš vunu: polagana i dosadna.   Što da vam kažem. Nema kemije. Sreća moja da ovo nisam kupio. Možda se nekome ova realistična preseravanja sviđaju, ali ja tako ne zamišljam zabavnu igru. Daj mi magiju, daj mi krvi, daj mi oružja, daj mi zmajeve, trolove,  vještice,čarobnjake, jesam li spomenuo magiju, bipsiće ,štrufove,  bilo što fantastično, a ne jebeno korito sa vodom i sapunom. Fak. Uglavnom, nakon nekih 16 sati gameplaya sam odustao. Toliko puta sam morao ponoviti neke misije bilo zbog rušenja igre ili zato što sam nešto slučajno zasrao da mi se povraća. Frustrirajuće iskustvo koje ne bih jako skoro ponovio. Za mene, ovo je ništa više od pokušaja simulacije pravog života sa RPG elementima. Nije moj đir. Ocjenu ne dam. Još sam pod lošim dojmovima pa bi mogao puknut vrlo nizak broj.
    Update: Nakon nekoliko patcheva i desetaka popravaka, problemi poput rušenja igre su nestali. Možda zato što sam proveo dovoljno sati u igri   neću dati tako lošu ocjenu. I dalje mislim kako KCD nije igra za svakoga. 

     
  • Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom - [89/100] - [PS4] - [23.03.2018.]
    Ne volite li igre namijenjene mlađem uzrastu, onda preskočite ostatak teksta. Ako ste negdje duboku u srcu još uvijek nestašno derište, nastavite čitati. Od samog početka pa sve do kraja igre svjesni ste kako se nalazite u fantastičnom svijetu u kojem su neizravno prezentirane sve veće dileme u kojima se mladi čovjek može naći. Sjećate li se bajki? Sjećate li se poruka koju je svaka priča imala? Ni No Kuni 2 moderna je bajka za djecu popraćena fantastičnom glazbom, maštovitom atmosferom i osjećajem pripadnosti.
    Svaki član naše male skupine ima svoju priču i za svakoga pojedinačno vam je stalo. Gameplay je nevjerojatno raznovrstan. Ima tu svega: od simulacije izgradnje grada ala Simsi, sakupljanja resursa, grindanja, questova, dva tipa borbe, mlaćenja cijele hrpe različitih neprijatelja, dva tipa  bosseva, nekoliko načina kretanja mapom  do otkrivanja skrivenih lokacija i rješavanja logičkih problema u labirintima. Tempo igranja možete sami birati. Ja sam odabrao lagani ritam i nije mi niti sekunde od 80 sati koliko sam proveo u igri bilo dosadno niti naporno. Mislim da će mi trebati još 20-ak sati za platinu.
    Evan Pettiwhisker Tildrum svoje novo kraljevstvo Evermore može unaprjeđivati do visokih levela čime  osigurava vrlo stabilnu ekonomiju pa mu niti najskuplja istraživanja, izrada oružja, štitova ili "kuhanje" Higgllediesa neće biti nedostupno. Regrutacija građana, pridobivanje ostalih kraljevina na svoju stranu i općenito, činjenje dobra po svijetu donosi mnoge skrivene prednosti. Svi oni koji vole razrađeni mikromanagement u ovoj će igri uživati! Sve što zamislite možete razvijati: magiju, taktiku, oružja, oklope, trupe, zgrade, Higgledise, suborce, trgovine, tržnice, farme, dvorac, kasu ... Imate čak tri različite valute koje možete skupljati i svaka se koristi za nešto drugo. Negativni aspekt nadogradnje je što morate dosta vremena provesti u igri. Recimo želite nadograditi znanje izrade jačeg oružja.  Kada zadovoljite određene uvijete, pokrenete istraživanje koje traje 90 minuta. Po istom sistemu zarađujete kraljevsko zlato zvano kingguilder. Dok čekate da se odradi neko istraživanje, a ima ih pozamašan broj, možete recimo lutati po svijetu i regrutirati nove građane. Ponovno, svi oni koji su igrali neki RTS ovo im ne bi trebalo biti strano. Neki bi se mogli sjetiti ogame-a, farmvilla i sličnih browser igara...
     
    Ovako na prvu, gameplay izgleda kompliciran ali uopće nije. Vrlo se brzo naučite što vam je činiti. Nino Kuni 2 nije mutava igra jer dijaloga i uputa ima na sve strane. Većina razgovora nažalost nije sinkronizirana glasom, dok su neki od dijaloga pomalo dosadnjikavi. Zadaci su fino raspoređeni. Uz tradicionalne "odi na točku y i donesi mi x nečega" misije koje vremenom postanu zamorne jer ih ima previše, glavne misije su vrlo interesantno provučene kroz devet poglavlja. Naravno, pritom obiđete cijeli svijet koji je također bogat različitim područjima  i neprijateljima.
    Već sam spomenuo, svijetom se možete kretati na tri načina: hodanjem u chibi stilu, letenjem i vožnjom broda. Što je chibi stil? To je vrlo specifičan način crtanja likova sa naglaskom na krive proporcije. Likovi su niski, sa velikim glavama i očima na malom tijelu. Chibi je u Japanu vrlo popularna tehnika crtanja anime likova. Postoje  igare u kojima se koristi isključivo ovakav prikaz.
    Osim hodanja, letenja i plovljenja morem, naravno, tu su i portali  za teleportaciju ali prvo ih  morate pronaći. Morate pronaći i kapetane svoje vojske. Njih koristite u skirmish načinu borbe. Što je to? Da li ste kada igrali kakvu real time strategiju? Recimo Ages of Empires? E pa tako to izgleda. Evan je vođa koji upravlja sa  4 kapetana koji vode svoj tim boraca. Nemate samo 4 kapetana na raspolaganju, ima ih više, a birate ih prije nego borba počne. Svaki kapetan upravlja drugačijim borcima i ima jedan poseban potez pa možete lijepo kombinirati i taktizirati. Klasične 1on1 tabačine nema jer ste uvijek u grupi od troje kompanjona uz pratnju 4 Higgledisa koji dodatno pomažu svojim moćima. Voda, vatra, zemlja, zrak, svjetlo i tama  elementi su sa kojima naši mali pomagači dobro barataju i ponekad njihovi napadi znače pobjedu nad jakim bossevima.
         
    Ni No Kuni 2 vidljivo je prilagođen zapadnjačkoj publici iako onih tipičnih JRPG epizoda kroz hrpu dijaloga i puno čitanja ne manjka. Tečan gameplay dodatno je poboljšan visokim frame-rateom pa  60 sličica po sekundi uz fantastičnu zvučnu podlogu u izvedbi tokijskog filharmonijskog orkstra igri daje poseban štih. Ekipa iz Level-5 studija ponudila nam je krasno animiranu, modernu bajku koju treba doživjeti. Visoka ocjena  i preporuka za igranje.

    P.S. Ako se želite riješiti cure na neko vrijeme, dajte joj ovo, a vi na miru peglajte po nečem krvavijem. U Ni No Kuniju nema ni kapi krvi premda se mlatite svako malo. I da, pripremite kutiju maramica...

    A sada, kreće vjersko ludilo. Dear FC5, here I come!             

  • Far Cry 5 - [--/100] - [PS4] - [11.04.2018.] Prvi dojmovi: Odlični! U prvih 90 minuta  sam umro brat-bratu, a barem tri puta. Totalni flashhback u jedinicu. Tamo sam ginuo k'o budala.  Jako jako lijepo sve ovo izgleda. Za sada me prikovalo uz ekran. Šteta što nemam toliko vremena u radnim danima jer ako se uhvatim kontrolera kako valja, neću spavat' cijeli tjedan.   

  • God Of War - [--/100] - [PS4] - [20.04.2018.] Nisam mogao izdržati i krenuo sam na putovanje sa Kratosom i njegovim sinčekom Atreusom. Greška prva: Onako optimistično sam stavio težinu na izazovno. Jebo te led! To je nemoguće koliko su ne puta zabila prva tri posrana Draugera u igri!  Madre de Dios! Nije sad da sam ne znam kakav ljubitelj GOW-a ali u odnosu na stare GOW igre, ovo je kompletno drugačije iskustvo. Moderni HUD, brza borba, krcato potezima, puzle i zagonetke na svakom kutu, a Kratos, Kratos je brutalna seljačina! Koji adrenalinski šok!  Jedini prigovor imam na slova u HUD-u. PRESITNA SU! Ima toga za čitanje koliko hoćeš! Pa nije mi televizija nalijepljena na nos sunce vam žarko sonijevsko! I oprostite ako malo više psujem, ali ova me igra totalno zapalila!

________________________________________________________
ZADNJE PREĐENO: Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom
UPRAVO IGRAM: Ni No Kuni 2, Far Cry 5, God Of War
« Zadnja izmjena: 22. Travanj, 2018., 20:18 moordrak »

*

c0bra123

  • ****
  • 1205
Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #13 : 13. Siječanj, 2018., 15:44 »
PS4 PRO:

Uncharted 2: Among Thieves. (80/100)
10+h

-Prošlo je mnogo odkad sam odigrao U1 i napokon sam se i ustali naslova dočepao.
Dobra je igra dok joj do kraja nisam došao, toliko je bilo frustrirajuće igrat pred sami kraj na Hard da je to ne moguće.
Priča je toliko dobro ispričana da me je zanimalo što će se sljedeće desit, zato je frustracija rasla,
čak sam pred sami kraj odlučio stavit na Easy da pređem igru da vidim sami kraj igre.
Krajolik je BOOM, obožavam zelenilo u igram, planine, + istraživanje, grobnice, ma može! 

-Ai je toliko glup da to nisu istine, na easy da ne spominjem, cilja te oko 3 sec, onda počme pucat. Trče bzvze, od covera do covera, ma nije vrijedno više spomena.
Ai "prijatelja" ma, nikog oni ne mogu ubit, gledam 10 metaka u protivnika, ovaj ne pada, dok ga ja ne ubijem za 3 metka. Nema logike, tj ima, da ih ja ubijem to igra traži od mene, a ovi su moji kao štit, što mi se ne sviđa, više volim "Marco.....SOLO"

-Glavni negativac, 3 ocjena od 10. Toliko je odbojan lik da je to strašno.

Toliko dobrog oružja ima, da nekad stanem pa po 10 puta promjenim oružje, jer ne znam šta me čeka sa druge strane.
Nekako najviše volim pištolj, jer mi priliči baš tu.

                                                                                                                                                                 


PS4 PRO
Uncharted 3: Drake's Deception (85/100)
10+h


- Sa drugog dijela, preporod u grafici. Nije velika razlika ali se osjeti. Toliko je se lokacija promjenilo, i dobro ispričana priča, uff sviđa mi se.(poslije o tom)
-Promjena u Gameplayu naspravn drugog dijela se osjeti. (kad se lik približi zidu, kao dodirne ga, sviđa mi se taj detalj)
Combat šaka, noga. Uff to volim! Još možeš prić protivniku i šamart ga, pogtovo na HARD kad te netko guši a ne možeš mu ništa, najlakše mu je prići i izgušta ga odalamiš još kad uzme AK47 pa kundakom aperkat, ma ja zadovoljan i kad odma život poslije toga izgubim.
Sviđaju mi se trigeri koje pokrenem "slučajno" (gle, linearna je igra pa et, znam ih u dušu) pa njihove šprdnje.

-Ai isto i dalje glup... Malo se osjeti pomak ali nije to to. Letaju ko muve bez glave, to bi mi bilo zanimljivo da imam 8 godina, pa da ih sprdat.

-Glavni negativac, odma mi upao u oko, tj ona jel. Toliko ti krv popije na startu samom da nije istina. Šta ona zna, stoka jedna. Ali može proći sviđa mi se to što me živcira, jer joj želim naudit, znači: igra uvukla u sebe.

-Priča je drama, ali prava drama, bolje nije moglo. Sami kraj: Jest to što ne volim u igram , znaju ljudi što me poznaju na forumim, frustracije ponovo isto na Easy sam prebacio (samo da preletim taj dio puškaranja) kao i u predhodnom nastavku, Čak sam Play upalio jučer, i odma izginio i izašao, dok nisam došao sebi da se vratim.

                           
Zadnje pređeno: Uncharted 3: Drake's Deception
                           
Trenutno se igra:--------------
                           
« Zadnja izmjena: 13. Siječanj, 2018., 18:48 c0bra123 »



I am a gamer. Not because I don't have a life - I choose to have many.

Odg: Lista odigranih igara 2018.
« Odgovori #14 : 27. Veljača, 2018., 09:59 »
PS4 Slim

Uncharted Drake collection

Dio prvi - dobar uvod u sony-evu ekskluzivu, solidna priča, dobra akcija, smušen sistem ciljanja, kontrole mrvu zbrčkane, no to ja gledam s današnje strane priče a tada kada je izašla pa i za današnje igre postavila je standarde žanra 7/10

Dio drugi - nastavak koji kreće s stealthom, nove kontrole, nove kretnje, bolja grafika, akcija koja i "danas" ostavlja bez daha 8/10

Dio treći - imam dojam da uz sve bolje preko grafike i kontrola, sama igra teži da zaokruži tu trilogiju što brže...6/10 uz osobno moj dojam

Batman Arkham Knight

Igra dostojna sage, akcija, grafika, kontrole, kretanje je odlično.
Batmobile mi je legao ko budali šamar, i upravo taj dio unosi malo sviježine u serijal, moj minus ide na to silno šarenilo i konstantnu kišu koja kao da skriva nešto...malo je teško u okršaju razaznati negativce, uz napomenu i još jedan minus - oni su tu kao onako...usputni (za razliku od Asyluma di sam ih trao s guštom)
S obzirom na serijal dam 8/10, nemože više od asyluma, ne!

Doom
To je iskustvo za nas old skul gejmere, ja s 34 sam toliko guštao da je to strašno, brzina, akcija, muzika, atmosfera...sve me to vraća u doba igraona, Lan partya, nanašanja kompova po "selu"... :)
Doom u žanru od mene ima 10/10 i minusa nema!

Tomb Raider DE
Lara u novom svijetlu a odličnom pričom, i upravo meni ne smetaju ti akcijski momenti, Lara u svojoj srži i je akcijska heroina, a sada se može i tehnički dočarat taj svijet
Lara, imaš 8/10(zato jer će Rise imati zeru više :) )

WW2 COD
Ništa pametno o ovome...7/10

Ratchet&Clank
Igra za klince koja to nije, ja i kćer smo je progutali, odličan primjer gdje igra pegla crtić, odlična 7/10

Rise of Tomb Raider
Grafika, akcija, svijet...super, kontrole podivljaju nekada, malo preveć oružja i nadogradnji, malo zbunjujuće..dobri questovi ako ih možemo tak nazvati...
9/10
Trenutno igram....Last Of Us Remaster...e to je genijalna igra, Naughty dog se prešiftao s Uncharteda i Drake-a na ovu genijalnost :) Igra koja se guta
Prevaga je bila piknut Uncharted 4 ili Last of us...i odluka je dobra, odmor mozga od akcije
« Zadnja izmjena: 22. Ožujak, 2018., 10:57 Rajder »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23