HCL.HR

Vlastite recenzije igara

  • 265 Odgovora
  • 112263 Hitova
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #150 : 16. Lipanj, 2012., 19:04 »
............ :tired:....... Just joking  \:D/ dobar posao
Pshyco

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #151 : 17. Lipanj, 2012., 11:45 »
-djelomično hd destrukcija

 :ave: :hihi: super formulacija. i cini se tocna. i super recenzija i tocna, bas sam pogledao par na netu i kazu iste stvari

*

Maki

  • *
  • 121
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #152 : 10. Srpanj, 2012., 18:46 »
Splinter Cell Conviction

Proizvođač: Ubisoft Montreal
Izdavač:Ubisoft
Platforme: Xbox 360, PC
Datum izlaska: 13.4.2010





U prošlom nastavku Samova kćer Sarah je ubijena. Sam je napustio Third Echelon i  pobjegao na Maltu. Poslije 3 godine njegova bivša suradnica Anna Grimsdottir ga nalazi i daje mu informacije o kćeri...

GAMEPLAY

Splinter Cell Conviction se jako razlikuje od prošlih nastavka. Po prvi put u serijalu imate mogućnosti birati hoćete li igrati Stealth ili samo uzeti automatsku pušku i ubiti sve pred sobom. Igra je donjela mnoge novitete. Nema više Sound, Noise Metera. Sada kada vas protivnici ne vide slika se prebaci u crno-bijelo. A kada izađene na svijetlo boja je natrag u normali... Također dodan je dodatak Mark & Execute. Kada Sam svlada neprijatelja Hand to Hand killom dobije mogućnost markiranja protivnika. Nakon toga pritiskom na tipku Sam napravi Hedshotove. Po meni odličan dodatak koji čini igru još zabavnijom. Stealth je odličan. Jako je zabavan i brz. Možete pucati u svijetla kako bi stvorili tamu ili i objekte koji eksplodiraju ili padnu na protvinike. Možete se penjati po pipama, prozorima itd. Imate i Gadgete koji su jako korisni. Imate mine koje bacite i onda ih možete detonirati, EMP koji zasljepljuje protivnike, Sticky Cameras koje služe kako bi bolje vidjeli sobu ili možete ih detonirati kako bi stvorili eksploziju... Tu su i Sonar Googles. One vam omugućuju vidjeti kroz zidove... Misije u igri su raznovrsne i jaaako zabavne... Također u igri je na par mjesta moguće naći Weapon Stash kovčege sa oružjem. U njima možete uzeti oružje koje ste otključali ili Upgreadati oružja putem bodova koje dobivate riješavanjem P.E.C Challenga. To su zadaci koji se mogu raditi dok ste na misiji. Igra također donosi Cover System... Izveden je odlično. Možete se prebacivati s jednog u drugi Cover bez da vas neprijatelji vide... Ispitivanja su nova mogućnost u igri. Kada uhvatiti osobu koju treba ispitati odete to željenog objekta i pritesnete tipku. Sam će brutalno ispitati za odgovore. Lomit ćete stakla, umivaonike, televizore... Igra nudi i akcijski pristup. Pojedini dijelovi igre zahtjevaju akcijski pristum poput bježanja pred helikopetrom i ubijanja neprijatelja... Igra ima više Stealtha koji je kao što sam već rekao odličan... Osim Story Modea igra ima i još dva dodatna moda a to su: Deniable Ops i COOP koji služi kao prequel glavnoj priči... Deniable Ops možete igrati sami i u dvoje. U ovom dijelu igre imate različite modove poput Hunter. Morate eliminirati sve protvinika, a ako vas vide broj protivnika će se naglo povećat. COOP nisam igrao...





ZA KRAJ


 Story Mode će trajati manje od 10 sati. Igra je malo kratka ali imate još i COOP kampanju i Deniable Ops. Kada zavrište igru vjerojatno ćete željeti još koji puta odigrati... Grafika je isto dobra i igra je jako lijepa. Voice Acting je odličan. Igra je jako zabavna i svima je preporučujem...




Plusevi: Gameplay, grafika, vocie acting, stealth, zabavnost, lokacije, Mark & Execute, Cover System, prezentacija, priča, ispitivanja, raznovrsnot misija, Gadgeti, više mogućnosti prelazka misija, Story mode, likovi...

Minusi: story mode je mogao biti duži i level u Iraqu bolji.

Ocjena: 90/100
« Zadnja izmjena: 10. Srpanj, 2012., 18:58 Maki »

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #153 : 13. Srpanj, 2012., 23:18 »
Resident Evil: Operation Racoon City
Proizvođač:Slant Six Games
Izdavač: CAPCOM
Platforme: Xbox 360, PC, PS3
Datum izlaska: 30.3.2012

Nakon "pravog" nastavka tj. Resident Evila 5 Capcom u suradnji sa Slant Six Gamesom izdaje novu igru u serijalu, sa potpuno novim gameplayom, te dijelom poznatom pričom iz Resident Evila 2 i 3, te nas opet vraća u Racoon City.



PRIČA:

Umbrella Security Service(U.S.S.-delta team) ulazi u Umbrellin podzemi laboratorij gdje se trebaju sastati sa vođom Alpha teama- HUNK-om te asistirati Alpha team-u u misiji spriječavanja primopredaje T-virusa američkoj vojsci koje je htio izvršiti William Brikin. Drugi dio misije bio je pokupiti primjerke G-virusa. U toj gužvi Birkin je upucan te alpha team kupi dio primjeraka G-virusa i odlazi. Nekoliko trenutaka nakon ovoga Wiliam Brikin si ubrizgava dozu G-virusa te mutira u ogromno čudovište koje počinje ubijati sve pripadnike alpha team-a . HUNK je uspio pobjeći. TIjekom Birkinove transfromacije on je sam razbio bočice sa T-virusom koji je otišao u kanalizaciju te se putem štakora raširio po gradu ,proširio epidemiju te ljude pretvarao u zombije. Sada na scenu stupa Delta team(u čijoj ulozi igrate) koji je zadužen uništiti sve dokaze o izbijanu virusa i širenju zaraze, dakle cilj je riješiti se čudovišta i ubiti sve preživjele na koje naiđete. Delta team se sastaje sa mentorom/plaćenikom UBCS-a Nicholaiem Ginovaefem koji ih pokuša ubiti ali ne uspijeva. Nakon ovoga Delta team je poslan u Umbrelin lab pokupiti parazita te pronaći Nemesisa i ubrzigati mu ga kako bi se vratila kontrola nad njim u čemu uspjevaju. Iduća stanica bila je legnedarna RPD postaja u kojoj je misija bila ubiti preživjele i unišitit dokaze u načelnikovom kompjutoru. Nakon svih misija team se uputi na željezničku stanicu gdje se vodi borba sa policajcem Leonom Scootom Kendeyem i Clarie Redfield. Cilj ih je ubiti i oteti Brikinovu kćer Sherry koja u svojoj krvi ima antigen za G-virus te je poslati u Umbrellin lab.  Postoje 2 moguća kraja igre: 1. Ubiti Leona te Sherry poslati u Umbrellin lab.
                 2. Spasiti Leona,Sherry i Clarie od Umberelle te im omogućiti bijeg.






GAMEPLAY:

Postoje 6 igrivih likova pripadnika Delta teama( Lupo, Spectre, Vector, Beltway, Foureyes i Bertha.) Svatko od njih ima svoje posebne sposobnosti koje s vremenom kupujete i nadograđujete kako napredujete u igri.. Npr Vector je nevidljiv neko vrijeme, Beltway je stručnjak za eksplozive, Bertha je medic pa može nositi 2 first aid spreja itd.. Zombiji su klasični kao u prvim igrama u serijalu, napadaju na par načina te ih je vrlo lako ubiti jer raspolažete sa velikom količinom municije,što ovu igru i pretvara u običnu pucačinu.. :chair: :chair: Borbe protiv Tyranta i Nemesisa su nešto teže i zahtjevaju strpljenja i vremna.U istom vremenu pri napucavanju zombija po gradu borite se i protiv Spec-Opsa koje je poslala vlada da spase preživjele. Dostpuan je i velik broj različitog oružja koje uvijek možete nadograditi putem PSN-a(PS3 gameri) kupnjom nekog od weapon packova. Postoje i DLC-ovi koji su dostupni u obliku 7 spec-ops misija od kojih je prva besplatna a ostale se plaćaju(sve zajedno) oko 150kn na PSN-u. Dostupan je co-op te  multyplayer mod gdje možete zaigrati iz perspektive Jill Valentine, Leona Keneddya, Clarie Redfield, HUNK-a ili Ade Wong.. XBOX 360 korisnici imaju i poseban Nemesis gameplay na raspolaganju pa igraju iz njegove perspektive.

DOBRO:

Grafika
Velik izbor oružja
Dobro okruženje u Racoon City-u
Dobar replay value

LOŠE:

Nimalo Survival Horror atmosfera
Velika količina municije dostupna na svakom ćošku
Poneki bug, igrač se zaglavi i tako
Osrednja umjetna inteligencija
Kratka single player kampanja

 Zaključak i ocjena..

Sve u svemu ok igra koja je must play/have za sve Resi fanove te dobra za one koje vole klasične pucačine.

Ocjena: 70/100

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #154 : 24. Srpanj, 2012., 16:24 »
« Zadnja izmjena: 24. Srpanj, 2012., 17:08 snowblind »

*

0411

  • *
  • 9
  • Ima problema sa č/ć i ije/je
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #155 : 24. Srpanj, 2012., 17:09 »
Max Payne 3

Najkrace receno, Max Payne 3 je duhovni nastavak Max Payne serijala i u tome uspjeva, ali RockStar se cini kao da ih sputava medij igara, neznaju se snaci u linearnom stilu Max Payne-a i igra pati zbog tog.

Nakon sto sam cuo da Remedy vise nece radit Max Payne, te da njegovu ulogu preuzima RockStar i Dan Houser, uznemirenost u mome tijelu je rasla. Pogotovo poslje prvog trailera koji su otkrili, koji je bio sve osim 'prljavog' i tamnog New Jerseya, te poznatog nam crnokosog protagonista sa tamnim kaputom. Umjesto toga, gledao sam akcijski film, na celu koga je bio lik kojeg nikad nisam znao niti video, bio je to celavi misicavi dudebro, koji je vise licio na Bruce Willisa iz Umri Muski nego Max Paynea.

Ali, usprkos sumnji u kvalitetu igre, svejedno sam je kupio i odigro, te se ugodno iznenadio. U igri vise ne tece krv starih noire filmova, niti akcijskih krimica, umjesto toga sada je igrina inspiracija bila moderniji akcijski filmovi, a pararele su bile vise nego ocite. Prica je, poprilicno ocito, 'posudjena' iz filma Man on Fire, od dogadjaja u filmu, protagonista, bornob sa alkoholizmom, pa cak i cinematografija u cutsceneima (isto tako, Miami Vice), ova igra je Man on Fire: The Game. I to govorim, ne kao kritiku, nego kao dobru odluku. RockStar nemora kopirati stil i odluke Remedy-a, drago mi je da su igru prilagodili vlastitim ukusom i napravili nesto novo, pogotovo kad je proslo toliko vremena od prvi dvije igre.

Najveci problem je sto nisu ukrali vise stvari od Man on Fire. Zbog jasnoce, dopustite mi da objasnim Man on Fire na uzasno kratak nacin: Alkoholicar upozna malu curicu koja mu postane jedina svijetla tocka, curicu otmu, alkoholicar prestane pit i pokusa spasit curicu. Dakle, Max Payne-u, po mom misljenju, nedostaje curica.

U jednom trenutku, Max odluci da je los u svom poslu i jednostavno prestane pit. Sad, oprostite mi ako sam u krivu jer nikad nisam bio alkoholicar, ali, koliko ja znam, "ja sam u kurcu" nije dovoljan razlog da netko iz cista mira prestane pit alkohol, iako je ovisan o njemu. I taj slabasan razlog je ujedno i razlog zasto evolucija protagonista u Max Payne-u nema apsolutno nikakvog smisla, te ne uzrokuje nikakvu reakciju od igraca.

A cinjenica da evolucija lika ne mjenja gameplay ni na najmanji nacin nikako ne pomaze. Zasto, pobogu, ako sam prestao pit, nemam vise bullet-time-a, ili cak manje. Zasto cinjenica da sam prestao pit ne znaci apsolutno nista? Jer RockStar pokusava rec da, alkoholicar ili ne, Max Payne je apsolutno ista osoba? Ako je tako, ja se ne slazem s tom porukom.

S druge strane, drago mi je da su promjenu spomenili i u settingu, Max Payne je u ogromnim vilama, kruzerima, i nocnim klubovima dok je pijan, a u favelama dok je trijezan. Odlicna metafora, samo da je bilo istog u gameplayu.

Kad smo vec kod gameplay-a, postoji ogroman tematski konflikt izmedju gameplay-a koji je o tipu koji puca druge tipove u slow-motionu, i price koja je o tipu koji prolazi kroz krizu srednjih godina. Ovo je problem koji susrece gomila AAA naslova u zadnje vrijeme, sa filmskom skolom game-designa, gdje je igra zapravo animirani film sa pokojim gumbom na tastaturi. I doslovno, Max Payne je upravo to. Gledat cete cutscene svakih 5 minuta, koji traje 5-30 minuta. A izmedju hladnokrvno ubijat vojske i vojske ljudi.

I okej, cak i da je interaktivni film, i to bi bilo prihvatljivo, da je dobar interaktivni film. Ali, Max Payne se bavi tematikom koji su filmovi (bolje) obradili n puta. Dok sam igrao, svakih pet minuta pomislio sam "Zasto sad kamera ide preko cijele sobe, vidim ovo vlastitim ocima," te "zasto, pobogu, sad gledam cut-scene glavnom lika i njegovog prijatelja kako pricaju, zasto nemoze ovo bit u igri."

Nekad pozelim da svi game-dizajneri rade za Valve, jer bi radije nijedan cutscene nego previse cutscenea.

Na kraju, Max Payne 3 je pokusaj relativno interesantnog filma, koji se neprestano spotice oko cinjenice da je zapravo igra. Vidio sam edite Uncharted-a, koji su sve cutscene spojile u poptuno razumljiv film i nebih se zacudio da se isto dogodi i trecoj iteraciji Maxa. Cestitam RockStaru na pokojim hrabrim odlukama, ali, zbog nedostatka znjanje ili vremena, RockStar se snasao kao jelen obasjan farovima auta, te na brzinu sklepao nepretan proizvod. GG, R*, try again.

EDIT: Naviknuh se pisat na Engleskom, pa je ovo vjerovatno puno gramatickih, (i svih zivih) pogrjesaka s0rz, nemam vremena popravit sad, a spell-checker mi je namjesten na Engleski.
« Zadnja izmjena: 24. Srpanj, 2012., 18:15 0411 »
CONGLATURATION!!! YOU HAVE COMPLETED A GREAT GAME.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #156 : 24. Srpanj, 2012., 17:29 »
RockStar se snasao kao jelen obasjam farovima auta, te na brzinu sklepao nepretan proizvod.

 :ave:

*

progabbeing-jadran

  • ******
  • 5293
  • abrah cadabrah
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #157 : 24. Srpanj, 2012., 18:12 »
Citat:
Nakon sto sam cuo da Remedy vise nece radit Max Payne, te da njegovu ulogu preuzima RockStar i Dan Houser, uznemirenost u mome tijelu je rasla

 :ave:
Bowie je definitivno najveći umjetnik svih vremena.

Support your local gamers >>> Pro GABBEing Klan

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #158 : 25. Srpanj, 2012., 15:03 »
The Binding of Isaac + Wrath of the Lamb


The Binding of Isaac, Edmund McMillenova (Super Meat Boy, Gish) reimaginacija istomene biblijske priče o Izaku, je dvodimenzionalni rougelike iz ptičje perspektive sa nasumično generiranim itemima i nivoima. Zvuči komplicirano, no zamislite originalnu Zeldu, umjesto Linka stavite uplakanog klinca, mač zamijenite suzama, i sve to umotajte u uvrnuti McMillenov stil sa fenomenalnom glazbom Dannya Baranowskog i dobili ste Isaaca.


                                                                     Gle me što sam sladak

Osnovna premisa igre je ta da je Isaacova majka čula glas Božji koji je od nje zatražio da žrtvuje svog sina kao dokaz vjere. Majka bez oklijevanja uzima kuhinjski nož, ali Isaac pronalazi tajna podna vrata ispod tepiha u svojoj sobi i za dlaku izbjegava smrt. Uplakan i sam, okružen nepoznatim, jedino što mu preostaje je boriti se za svoj život kroz podrum i špilje ispod kuće i pokušati ubiti svoju majku. Da, majka je jedna od mnogobrojnih bosseva, ali put do nje nije jednostavan. Pošto je sve nasumično generirano nikad ne znate koje ćete iteme dobiti, a oni variraju od onih koji vam mogu spasiti život (poput na primjer svetih suza) do potpuno beskorisnih (pilule koje vam unište frizuru). Ako imate instaliranu i ekspanziju, u igri postoji preko 200 itema i 40 bosseva. Ta raznolikost garantira da nikada nećete imati dva potpuno ista pokušaja, što znači da igra ima golemi replay value. Također, igra je jako teška i ne oprašta pogreške, tako da će vam za 100% završenosti trebati sigurno 100 sati.


                                                                 U Isaacu je smrt pravilo, a ne iznimka

Gotovo svaki item koji pokupite ima vizualni efekt na glavnog lika, od raznih pokrivala za glavu preko demonskih rogova i krila do malenih fetusa koji vas prate i pomažu paljbom. Očekujte mnogo različitih i ludih kombinacija - jedan od meni dražih pokušaja je bio onaj kada sam bio krilati anđeo sa laserima umjesto očiju. Naravno, nakon svake smrti krećete od nule.


                                                                     Bossevi nisu šala
Na Newgroundsima je dostupan DEMO, a igru možete nabaviti na Steamu za samo 5 eura, dok ekspanzija košta mizerna 2 eura. Jedina mana je to što je u Flashu, pa zna biti vrlo zahtjevna čak i na jačim konfiguracijama.


+dugovječnost
+grafika
+glazba
+zarazno

-igra zna usporiti kada na ekranu ima puno neprijatelja

Ocjena 90/100

*

kveki

  • **
  • 512
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #159 : 08. Kolovoz, 2012., 15:20 »
Sjetih se da imah stari kanal na max zoni s recenzijama,pa evo malo za smjeh da i tu postam.  :ementaler: 

http://max.tportal.hr/Crysis-2-Recenzija-Video_8969_0__0.aspx

*

krOner™

  • *
  • 27
  • Seks veš mašina
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #160 : 31. Kolovoz, 2012., 11:50 »

REVIEW

Naslovnica | Službena stranica


Mind Blowing!

Prvi Max Payne bio je jedna od najočekivanijih igara 2001. S uspjehom Matrixa, slow motion je postao gotovo obavezan element akcijskih filmova pa zašto onda to nebi ubacili i u igrice. Iako su više utjecaja imali akcijski hong kong filmovi Johna Woo-a poput Hard Boileda, Matrix je bio presudan za slo-mo i kožne kapute. Prvi dio Max Paynea postao je instant hit i kultni klasik u svijetu video igara. Iako je bio poprilično kratak, bio je ludo zabavan i popraćen tmurnom pričom i odličnim dijalogom ili, možda bolje rečeno, Maxovim ultra detaljnim i dubokim monolozima. Nedugo nakon prvog djela, izašao je i drugi koji je također bio fenomenalan i postao klasik. S puno boljom grafikom, također fenomenalnom pričom i puno puno kiše, Max Payne 2 je bio odličan baš kao i prvi dio. Kratak i sladak. Sada, nakon gotovo 10 godina čekanja, ljudi iz Rockstara nam donose treći dio ove tmurne avanture tvoreći savršenu trilogiju. Dali je epski završetak te trilogije baš savršen, prosudite sami čitajući recenziju... 

Dark Beginnings - Max Payne 3 Launch Trailer



Ako ste zaigrali koji od prošlih nastavaka znate da je Max prošao kroz puno sranja u svom životu. Izgubio je ženu, dijete, najboljeg prijatelja, a zatim i drugu ženu u svom životu. Uglavnom, izgubio je sve što je ikada volio i što je davalo smisao njegovom životu. Okrenuo se alkoholu. Izgubio je posao. Život mu se svodi na opijanje u barovima. No, na nagovor starog prijatelja prihvaća posao kao tjelohranitelj nekom bogatunu iz Rio De Janeira. Svi ljudi koje štiti su naporna razmažena gamad koje treba bacit na ulicu, ali imaju para pa i dobro plaćaju. Posao je trebao biti lak i jednostavan, ali naravno da su stvari ošle u kurac i Max se našao usred divovskog oceana sranja, a čamca za spašavanje nema nigdje na vidiku. Pred kraj dobijemo zanimljiv zaplet da malo začini cijelu tu priču kako bi postala nešto zanimljivija. Priču prate klasični Maxovi monolozi, puni mržnje, tuge, sarkazma, cinizma, ali i odličnih metafora, pridjeva i takvih stvari koje obožavamo. Max se definitivno promijenio i nije onaj stari. Prije je bio tmuran, ali sada je još gore. Uz sva ta sranja Max se počne pomalo gubiti, kriza srednjih godina i takve stvari, pa se ošiša na ćelavo i oblači ružne havajke. Drugi likovi u igri nisu zapravo ništa posebno. Nikoga nisam posebno ostavio u sjećanju, za više od pol njih neznam ni kak se zovu. Priča sama po sebi zapravo i nije nešto jako posebno, ali ju upotpunjuju Maxovi monolozi i dovode ju na potpuno drugu razinu. Dijalog je također dobar, nije bilo nikakvih trenutaka gdje sam si pomislio 'tko bi ikad rekao nešto tak retardirano?'. Osim monologa i dijaloga, priča nam donosi i razne lokacije na kojima bušimo rupe u tijela neprijatelja. Na jedan trenutak ste usred Ria, a sljedeće poglavlje imate flashback u mračnom New Yorku. Sve u svemu, priča je dobra već sama po sebi, ali Max ju diže na nove, nebeske, razine.


Stari kožni kaput i dalje je tu.



Srž gameplaya u Max Paynu nije se promijenio. I dalje imate razne puške i pištolje, skupa sa poznatim bullet time-om. Ubačen je i cover sustav, ali igra vas tjera da budete stalno u pokretu kako se igra nebi promjenila u nešto poput Gears of Wara gdje samo ležite iza zidića i koljete neprijatelje. Umjetna inteligencija vaših neprijatelja je nemilosrdna. Ako ste iza zaklona nemojte se čuditi da vas netko flankira i vi odjednom padnete mrtvi pitajući se odakle je došao metak. Također, ponekad kad izvirite iz covera ne vidite nišan jer vam smeta Maxova glava. Kao i u prijašnjim nastavcima tu su klasični painkilleri koji vam nadopunjavaju health. Vjerujte mi, bit će vam potrebni jer Max umire puno lakše nego protagonisti drugih igara. Jedan headshot i mrtvi ste. Ako kod sebe imate painkillere u trenutku kad vas ubiju aktivirate nešto što se zove Last Man Standing. Imate priliku vratiti se u igru tako da upucate svog ubojicu. Vrijeme se uspori i vi imate nešto vremena da osvetite svoju smrt. To je odlično i čini igru manje frustrirajućom, ali u isto vrijeme vam dođe da razvalite ekran. Naime, nerijetko ćete se naći u situaciji da nećete moći upucati svog ubojicu jer se skriva iza covera pa vi luđački pucate u zid čekajući neizbježnu smrt. Cover nije problem samo tu, nego i kod bullet dodge-a. Ono kad skočite ko badass u slow motionu i koljete sve oko sebe. U ovoj igri je to više lijepo za vidit nego što je korisno jer će se desiti da vi skočite, a nemate koga ubiti jer se skrivaju iza zaklona rezultirajući tako da vi letite u slow motionu bez ikoga za upucati. Moram napomenuti i da nakon što skočite bit ćete vrlo ranjivi jer vam treba nešto vremena da se ustanete. Dakle vi skočite, svi se skrivaju i padnete na pod, a zatim netko izleti iza zaklona i rokne vas u glavu. Zna biti frustrirajuće, ali isto tako, bar meni, čini igu težom i zabavnijom. Uglavnom, gameplay je zbilja love/hate, ovisno o čovjeku. Nekim ljudima, kao meni naprimjer, je igra zabavna, a neki opet mrze što zna biti toliko teška i što umrete u roku od dve sekunde. Ja mislim da su gameri postali pičkice, ali nisu krivi oni nego kompanije koje rade tako lagane igre i stavljaju hintove i načine da vam pomognu na svaki kvadratni milimetar igre. Sišo sam sa teme. Meni osobno je gameplay odličan i zabavan, a kakav je vama procijenite sami.


How's it hangin'.



Kratko i jednostavno. Grafika u Max Payne-u je jebeno prekrasna. Moj kompjuter je sranje i teško se nosi s novijim igrama, ali Rockstar je obavio odličan posao kod portanja igre na PC i igram na Normal postavkama bez ikakvog beda. Iako ju ne igram ni na maksimalnim postavkama i najvećoj rezoluciji, igra je svejedno prekrasna. Teksture su visoke kvalitete, okoliši raznovrsni, a likovi detaljni. Animacije su također fenomenalne. Rockstar je posebno obratio pozornost na animacije i koliko se sijećam, Max je u stanju napraviti nekoliko tisuća različitih animacija. Voice acting je također fenomenalan. James McCaffrey se vraća u ulogu Max Payne-a i odradio je odličan posao kao i obično. Ni ostatak glumaca nije loš, svi likovi su puni emocija i to se zbilja može vidjeti po njihovim facijalnim animacijama i odličnim voice actingom. Prošla dva Max Payne-a bila su zbilja mračna i to je bio glavni atribut njihove atmosfere i grafike. Max Payne 3 je to odlučio malo promijeniti seleći se u šareni Rio De Janeiro. Na ekranu ćete često vidjeti nekakve filtere koji iskaču, mijenjaju boje itd. U početku sam bio malo skeptičan u vezi toga, ali kasnije sam se navikao i zbilja je pridodalo atmosferi igre. Dočarava vam Maxovo stanje uma. Ti filteri nam pokazuju koliko je njegov um u rasulu, u jednu stranu zbog smrti njegovih voljenih, a u drugu zbog svog tog alkohola i droge koju ubacuje u sistem. Mnogi se žale na to i enormnu količinu cutscena. Meni filteri nisu smetali, a obožavam gledati cutscene kroz igricu. Naravno, u igri ćete se susresti s kojim bugom i glitchem, ali ništa što bi vam trebalo pokvariti cijelokupno iskustvo. Tu i tamo neki dio tijela prođe kroz zid ili slično. Jednom prilikom sam propao kroz pod pa sam bio prisiljen da se vratim na prethodni checkpoint, ali nije me odmaklo od sveukupog dojma. Uglavnom, grafika je zbilja fenomenalna i nemam nikakvih primjedbi, osim povremenog buga ili glitcha.


Moda mu nije jača strana.



Mnogi su bili skeptični preseljenjem igre iz mračnog New Yorka u raznobojni Rio, ali ekipa Rockstara nije razočarala i napravili su fantastičnu igru. Pogodili su sve. Od fantastične priče, zabavnog i izazovnog gameplaya do prekrasne grafike. Nemam što drugo reći nego ako ste fan Max Payne-a, pucačina ili sjajnih priča, ovo remek dijelo nikako nebiste trebali propustiti. 



Recenzija: Ace Combat Assault Horizon
« Odgovori #161 : 09. Rujan, 2012., 23:05 »
Evo, ja cu recenzirati ''Ace Combat: Assault Horizon'' koji sam igrao na svojem x-boxu 360, i da znam da igra nije najnovija.

Datum Izlaska: 11.11.2011.
Proizvodac: Project Aces
Izdavac: Namco Bandai
Platforme: X360, PS3

GAMEPLAY:
Ace Combat Assault Horizon je donio novi sistem kretanja koji se zove ''Optimum'', dok mozete staviti sistem kretanja na klasicno. Ako niste upoznati s Aerial Combat zanrom, mozete ukljuciti asistenciju leta koja vam pomaze letjeti.
U Assault Horizonu je kamera blize vasem zracnom vozilu u trecem licu nego sto je bila u prijasnjim Ace Combatima, dok imate i pogled iz kokpita i ''hud-only view''. Nove stvari u gameplayu su takoder Dogfight Mode (DFM) koji mozete aktivirati kada ste blizu neprijatelju, dakako vas neprijatelj moze usporiti i stisnuti LB+RB, te tako preletjeti vas i doci iza vas. DFM je jako koristan na blizinu, dok ga mozete aktivirati samo na blizinu. Takoder novost u Assault Horizonu je Air Strike Mode (ASM) koji se koristi za napad na prizemljene mete i pjesastvo.
U Assault Horizonu mozete pilotirati bombarderske avione, borbene avione i helikoptere, a mozete i biti gunner na helikopteru!

PRICA:
U godini 2015. igrate kao clanovi Task Force-a 108 (originalno ime: 108th Task Force).
Glavni protagonist je Colonel William Bishop, pilot raznih aviona, rival glavnog neprijatelja u igri koji je prije bio u Ruskom Zrakoplovstvu, koji vodi SRN, covjeku imena Andrei Markov, a Bishopov pratilac je ''Guts''. U single-playeru se sve vrti oko bombe imena Trinity.
U misijama s helikopterima igrate kao Doug Robinson, a u nekim misijama ste gunner ili kontrolirate bombarderski avion kao zena imena Janice Rehl. Ja iskreno mislim da nijedan od likova u Assault Horizonu nemoze nadmasiti ''Mobiusa 1'' iz Ace Combat 4: Shattered Skies.

GRAFIKA:
Grafika u Ace Combat Assault Horizon-u nije odlicna ali je jako dobra,a gradovi iz malo vecih visina izgledaju odlicno!
Osvjetljenje je jako dobro a efekti su oko solidnog. Assault Horizon bih prozvao Battlefieldom 3 flight combat igara.

MULTIPLAYER:
Multiplayer je jako dobar s glavnim modom imena Capital Conquest, gdje se NRF i NATO bore za kontrolu gradova i unistavaju si medusobno baze. Mozete kontrolirati sve vrste aviona i mozete kontrolirati helikoptere ali nemozete i biti gunner. Kada je necija baza kritikalno ostecena B1 i B2 bomberi se otkljucaju za upotrebu ali mozete bombardirati samo baze kada ste u Air Strike Modu i bomberi su jako ranjivi. Tko prvi unisti protivnicku bazu je pobijedio.
Drugi mod se zove Domination gdje osvajate ili branite podrucja i tako dobijate bodove.
Treci mod je Deathmatch koji je zapravo Free-For-All i dobivate bodove kada nekoga ubijete, a ako lobby nije pun popuniti ce se botovima, a za bot kill dobijate manje bodova nego za player kill.
Takoder ima i Co-Op mod gdje mozete sa jos 3 prijatelja igrati neku misiju iz single-player kampanje.
U Assault Horizonu tu je i novi Skill Set sistem kojim si poboljsavate avion kako hocete da funkcionira (to mogu usporediti sa Gunsmith-om iz Ghost Recon Future Soldier-a.), bilo da li zelite da vas avion bude fokusiran na stealth, brzinu, snagu ili nesto trece. Tu postoji i FAS sistem kojim mozete s jos troje ljudi djeliti skill svog aviona i tako imate veci profit.

POZITIVNO:
-Promijene u gameplay-u
-Likovi
- Bombarderi, helikopteri, borbeni avioni
-Online modovi igre i Skill Set

NEGATIVNO:
-Malo pre napuhana prica
- Igra je popustila u single-player aspektu igre
- Fali sadrzaja
- Nema PC verzije kao ni u jednom Ace Combatu

OCJENA: 8.1/10

VIDEO: Ace Combat: Assault Horizon - Capital Conquest Multiplayer Gameplay
SLIKE IGRE:
F22 Raptor: http://tinyurl.com/8rjvh8b
AH64 Helikopter: http://tinyurl.com/9j3amxq
William Bishop: http://tinyurl.com/9o2kq53
Guts: http://tinyurl.com/98ss5ud
Andrei Markov: http://tinyurl.com/8tobrz4
Dogfight Mode: http://tinyurl.com/8cekan2
Airstrike mode u multiplayeru: http://tinyurl.com/9zxj7kg
Cockpit View za borbene avione: http://tinyurl.com/9apetq8
Gunner: http://tinyurl.com/9kew5er
Bombarder B2: http://tinyurl.com/9omkg8m
« Zadnja izmjena: 09. Rujan, 2012., 23:24 infokod »

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #162 : 12. Rujan, 2012., 08:17 »
cut/

Prekratko, ali dosta dobro napisano zapravo.  :piva:

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #163 : 12. Rujan, 2012., 17:17 »
Hvala na komplimentu, sljedeca recenzija ce mi biti dulja!

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #164 : 12. Rujan, 2012., 17:25 »
Zapravo, Twisteda sam citirao gore,. ali ajde i tvoja je okej :) - ali obavezno moraš imat kvačice na š,ž,č... i probaj više opisivati umjesto navoditi samo činjenice. Neki zaključak bi isto bio okej  :piva:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9