HCL.HR

Vlastite recenzije igara

  • 265 Odgovora
  • 112307 Hitova
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #135 : 28. Svibanj, 2012., 22:08 »
ova recenzija ima dobru grafiku. poslije je procitam  :ementaler:

*

krOner™

  • *
  • 27
  • Seks veš mašina
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #136 : 28. Svibanj, 2012., 22:19 »
još jedna



REVIEW

Naslovnica | Službena stranica


Usain Bolt!

Mass Effect... Šta reći? Koju posluku po... Ma isfurana je ta izreka, neću ju ni reći. Ajmo ispočetka. *khm* Dakle. Mass Effect... Jedna od najboljih serija igara ikada napravljenih. Dok sam još počinjao sa recenzijama, tamo nekad prošle il' pretprošle godine Mass Effect 2 mi je bila 2. recenzija po redu. Recenzija je bila ZA PENIS JEBEM TI CENZURU GLUPU U PIČKU, al' dobro. Mass Effect je već na samom početku bio predviđen kao trilogija. Prvi dio je došao i oduševio sve sci-fi i RPG ljubitelje koji su ju zaigrali. Sve je bilo odllično, priča, likovi, grafika, atmosfera, ma sve. Jedino je akcija bila pomalo spora. Zatim je došao Mass Effect 2 i razvalio. Priča je bila slabija od prvog djela, ali dobili smo hrpu novih i zanimljivih likova, a gameplay je bio gotovo potpuno promjenjen. Više se usredotočilo na akciju i sve je više ličio na TPS a ne RPG, no to me nije smetalo. Sada je došao i treći, posljednji, dio trilogije. Puno očekivanja mora ispuniti i to nikako nije lako. Dali je ova igra vrijedan nastavak ili samo promašaj? Naravno da je vrijedan, da li ste uopće sumnjali? Svejedno, bilo bi lijepo kad bi pročitali recenziju iako već znate da je ovo odlična igra.

Mass Effect 3: Take Earth Back Cinematic Trailer



Sudbina galaksije je u vašim rukama. Priča se zahuktavala kroz prethodne nastavke i sada je napokon došao trenutak da se ova trilogija završi. Ulozi nikad nisu bili veći, prijateljstva nikad nisu bila jača i šanse za uspjeh nikada nisu bile majne. U samom početku igre Zemlju napadne invazija reapera i vi ste prisiljeni pobjeći. Vaš zadatak je otkriti kako zaustaviti tu veliku prijetnju i pritom pokušati ujediniti sve u galaksiji. To rezultira epskom pričom punom drame, akcije i nade da će sve završiti u redu. Družit ćete se sa starom ekipom kako bi vam pomogli s vašom misijom, ali upoznat ćete i neke nove face koje su jednako zanimljive i zabavne kao onih starih. Ako ste igrali ovaj serijal od samog početka i prelazili sa istim save file-om ova vožnja kroz ME3 bit će nezaboravna i neograničeno puta bolja nego pridošlicama jer ste uložili stotinu sati i gradili odnose s vašim prijateljima. Ako ste tek započeli s igrom možda neće biti tako lako sve ukapirati, ali nije ni preveć teško. Možda nećete razumjeti zašto se salariani i krogani mrze ili zašto quariani moraju nositi maske i zašto mrze gethove. Sve to će biti objašnjeno u ovom nastavku tako da se nećete osjećati kao potpuni outsider. Ali ako možete, definitivno vam preporučujem da odigrate ME1 i ME2. Makar samo dvojku da se ufurate u sve to. Osim glavne priče, kao i obično, tu su i one sporedne priče običnih ljudi koje možete naći kroz igru. Osim njih, vaša posada također ima svoju vlastitu priču poput čudne veze između EDI i Jokera ili Mirandinu potragu za sestrom. Novi lik je James Vega, odličan vojnik s zanimljivom osobnosti. Umjesto da ljude zove njihovim pravim imenom zove ih imenima za koje on misli da im bolje pašu, tako će vas zvati Loco ako ste muško i Lola ako ste žensko. Odluke u ovoj igri su također vjerovatno najteže odluke nego ikad. Vaše odluke moći će odrediti sudbinu, ne samo jednoj osobi, već i cijeloj rasi. Nažalost sve te teške odluke o kojima ste se dvoumili ili kasnije požalili nemaju ama baš nikakvog utjecaja na kraj ove avanture. Što je zbilja žalosno. Kada smo već kod kraja, popričajmo i o njemu. Vidjet ćete mnoge ljude kako bijesne zbog kraja i traže da ga Bioware promijeni. Meni osobno i nije toliko smetao sam kraj nego činjenica da vaše odluke nisu imali veze s njim i što puno stvari nisu objašnjene ili jednostavno nemaju smisla. Kraj mi se činio kao neki otvor za nove serijale u Mass Effect univerzumu, što mi nebi smetalo, ali ipak je kraj mogao biti puno bolji nego što jest.


Očekujte vidjeti neke nove likove.



Ako ste igrali bilo koji od prethodnih nastavaka znate što očekivati. Akcijska RPG pucačina. Drugi dio je napravio veliki korak i riješio se puno RPG elemenata, ali akcijski gameplay je postao daleko bolji nego prije. Trojka nije ništa drugačija. Bioware je sredio i dodao neke nove stvari u već odlični gameplay drugog djela, a uz do su vratili i RPG elemente iz jedinice. Svi sretni i zadovoljno. Pa što je novo? Krenimo s akcijskim djelom igrinog gameplaya. Kontrole su iste kao i u dvojci, tako da ćete se odlično snaći ako ste zaigrali prethodnika. Trčite okolo, pucate i skačete u cover. Cover je dosta poboljšan i sada vam omogućuje da se puno brže prebacujete iza jednog zaklona u drugi. Slično kao recimo Splinter Cell Conviction. Nažalost, cover nije baš savršen i rezultira nekim čudnim pokretima, kutovima kamere i bugovima, ali nisu česti i teško da će vam smetati prilikom igranja. Osim covera, dodane su još neke stvari u vezi akcije. Ako samo jednom stisnete space, Shepard će napraviti kolut naprijed, nazad, lijevo, desno. Ovisno o smjeru u kojem se krećete. To zna biti vrlo korisno u žaru borbe kada trebate pobjeći na brzinu ili možda napasti neprijatelja iznenadno. Međutim, ovu mogućnost sada imaju i neprijatelji tako da će i oni skakutati okolo izbjegavajući vas. Uz to su dobili i granate tako da morate paziti non stop da vam nebi šinuli granatu pod noge. Čini mi se i da su neprijatelji sada i dosta agresivniji što daje dodatnu dozu adrenalina. Uz to sve, dobit ćete još i hrpetinu novih vrsta neprijatelja. Imate Huskove kao i u prethodnim djelovima samo što ih je sada puno više, tipične vojnike, vojnike sa štitom, inžinjere koji postavljaju strojnice, neke tamo ninje, divovske abominacije koje su Reaperi stvorili, robote i uglavnom borit ćete se sa puno raznovrsnijim protivnicima nego prije. Poboljšan je i melee sistem u kojem sad možete napravit combo od tri udarca ili držeći tipku za melee napravite super seksi napad sa svojim omni-toolom koji se razlikuje ovisno o vašoj klasi. Shepard je sada i mobiliniji pa uz kolute može i preskakati rupe i penjati se uz ljestve. Također su maknute sitnice poput, ne tako zabavnih, mini igara u kojima hakirate ili što već radite. Sad kad smo završili s akcijom mogli bismo preći i na RPG elemente. Level sistem je isti kao i u prethodniku samo što ga sada možete koristiti detaljnije, odnosno za jedan upgrade možete birati između nekoliko opcija. Ako niste neki RPG fan i dalje je tu dobri stari auto level up. Također je dodano i kustomizacije pa možete modificirati svoja oružja raznoraznim upgradeovima i gadgetima. Kao i prije, u određenim trenutcima vi birate kako ćete razgovarati i ponašati se u određenim cutscenama i ovoga puta su te odluke veće nego ikad i ispituju vaš moral i savijest. Morat ćete donesti neke zbilja teške odluke koje vam neće biti lako napraviti iako se radi samo o likovima iz igrice. Oko vas je rat i uništenje. Što znači da nemate vremena da idete okolo radeći gluposti pa se time smanjuje i sloboda gameplaya. Igra je linearna u usporedbi s predhodnicima, ali ne vidim drugačiji način da se to izvede jer ipak ste u ratu i sudbina svemira je u vašim rukama. 


Ne brinite, stara ekipa i dalje je ovdje.



Skok u grafičkom smislu između prvog i drugog djela Mass Effecta bio je ogroman. Sada taj skok i nije baš toliko velik, ali definitivno je grafika dorađena. Sve izgleda malo bolje. Prvo što primjetite je da loading ekrani nisu oni dosadni techološki iz ME2 već sad imamo animacije brodova, gradova, planeta i takvih stvari. Sve je CGI i izgleda puno lijepše, ali i čini mi se da igra radi puno brže od prethodne. Osim loading ekrana dosta je popravljeno i u animacijama. Sada izgledate malo manje retardirano dok hodate ili trčite, pogotovo ako igrate kao žena. Cutscene animacije su također puno puno bolje od onih starih. Sada se ne čini više da samo stojite kao retard i pričate nego imate različite pokrete ovisno o dijalogu ili mjestu na kojem se nalazite. Također je dodano i puno više CGI cutscena što rezultira prekrasnim svemirskim bitkama epskih proporcija. Vidjet ćete na stotine brodova kako ratuju međusobno i tim svemirskim bitkama bi i Ratovi Zvijezda bili ponosni. Dizajn je odličan i maštovit baš kao u prethodnim nastavcima. Od dizajna oklopa pa do dizajna divovskih svemirskih letjelica, sve izgleda fenomenalno. Zvučni efekti su također fenomenalni, što također vrijedi i za soundtrack. Odlične kombinacije techno futurističke i epske klasične glazbe čine igru još boljom nego što već je. Iskreno, nisam baš toliko pazio na glazbu i zvučne efekte jer sam bio zadubljen u odličan voice acting. Jedan od najboljih u zadnje vrijeme. Nažalost, ubija ga činjenica da je lip sync, kao i obično, užasan. Ili je prolazan ili je jednostavno loš. Koliko god grafika ili dizajn bili dobri, bugova i glitcheva će uvijek biti, ali ni približno kao u, primjerice, prošlogodišnjem Skyrimu gdje ih je bilo stvarno puno. Ako ste jedni od onih igrača koji drkaju samo na grafiku, mislim da vas ovdje igra nikako neće razočarati.


Vid' ga našta liči.



Ova igra imala je puno za ispuniti. Ljudi diljem svijeta 5 godina su bili uz ovo gamersko ostvarenje. Gledali su kako im prijatelji umiru, brodovi padaju, veze uništavaju. Također su vidjeli i nova lica, očuvali stara prijateljstva, spasili svijet u više navrata i još mnoge druge stvari. Ovo je definitivno najvažniji i najveći dio ove franšize i samo preostaje pitanje da li je ova igra toga. Najjednostavniji odgovor bi bio ''da''. Nažalost, ništa u ovom svijetu nije jednostavno pa tako ni odgovor na ovo pitanje. Igra ima svoje mane, no one gotovo zanemarive u usporedbi s njenim vrlinama. Najveća mana i stvar koja je učinila fanove bijesnim jest igrin kraj. Nekima se sviđa, drugi ga mrze. Na vama je da odlučite. Ali, ako se pitate da li je ova igra vrijedna vašeg vremena... odgovor je da. Ako ste igrali prethodne nastavke, znate i sami da je vrijedna, a ako ste novi igrač nema veze, nije još kasno da se uključite. Ovakvu epsku avanturu u svijetu igara nismo imali još od... Pa od nikada, zapravo. Ovo je definitivno jedna od najvećih franšiza na svijetu i nikako ju nebiste trebali propustiti. 



*

Ladislav22

  • n00b
  • 4
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #137 : 29. Svibanj, 2012., 11:51 »
Sve pohvale za ovu igru!!!

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #138 : 29. Svibanj, 2012., 12:21 »
Definitivno lajkam uređenost recenzija krOneru, u dobro smjeru ideš - eventualno za naš forum s tamnim dizajnom ove slike "GAMEPLAY" itd. staviš da budu svijetije boje... i boldani tekst nije ugodan za čitanje na duže staze, pa se i toga riješiš. Same recenzije proletio malo i onako - solidne su  :piva:

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #139 : 29. Svibanj, 2012., 13:18 »
makni boldana slova, volim komentare pod slikama opcenito kakvi god da bili, i mozda da stavis vlastite skrinove

*

krOner™

  • *
  • 27
  • Seks veš mašina
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #140 : 29. Svibanj, 2012., 19:40 »
ma to sam piso bio za jedan drugi forum koji je bio tamniji pa je ovo ljepše izgledalo... sljedeću koju napišem ću uredit bolje^^

*

Pajko

  • *****
  • 3090
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #141 : 29. Svibanj, 2012., 20:47 »
Najs :piva:
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

krOner™

  • *
  • 27
  • Seks veš mašina
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #142 : 08. Lipanj, 2012., 22:17 »

REVIEW

Naslovnica | Službena stranica


Why so serious?

Batman Arkham Asylum je bila jedna od prvih igara koju sam recenzirao i bila je fenomenalna. Svi su govorili da je to najbolja igrica sa superherojem u glavnoj ulozi ikad. Prikupila je mnoge pozitivne ocjene od kritičara i fanova, a sada imamo Arkham City. Neznam kako, ali ova igra je bolja od Arkham Asyluma i uzrokovala je masovnu mastrubaciju fanova, te ekstremno visoke ocijene raznih kritičara. Zbilja nema razloga da čitate ovu recenziju jer igra je apsolutno fantastična. Priča je fenomenalna, gameplay je fantastičan, a grafika je prekrasna. Mislim, vi ste jebeni Betmen i idete okolo razbijate bulju svima mogućima. Mislim... Tko nije htio biti Betmen kao klinac?

Batman: Arkham City - Launch Trailer



U Gothamu je napravljena posebna četvrt koju su nazvali Arkham City i u nju su stavili sve najgore kriminalce. Genijalna ideja, zar ne? Naravno da je to retardirana ideja i da se Batman, tj. Bruce Wayne protivi tome organizirajući proteste i gluposti. Tako ga na jednom protestu uhite i on sam završi u Arkham City-u. Tamo vam ljubaznu dobrodošlicu da Dr. Hugo Strange koji zna vaš pravi identitet. Nakon toga odete na ulice, sretnete Pingvina, natučete ga i zatim vam batler pošalje Batman odjelo u super kul seksi kapsuli. Stvar je ovakva, sprema se nekakav veliki i misteriozni Protokol 10. Vaš zadatak je otkriti tko je iza njega i pobrinuti se da u tom naumu ne uspije. Naravno, stvari nikada nisu tako jednostavne i Batman se sprema doživjeti jednu dugu i ludu noć. Nažalost, ne mislim da se ode zapit u disku i barit trebe ili nadrogirat na rave partiju nego da prođe kroz pakao, natuče horde neprijatelja, natuče pun kurac super zločinaca i uglavnom, stvari vam se ne pišu dobro. Zapravo, dopustite da promijenim rečenicu. Rekao sam da se ne nadrogira, ali Joker mu osigura odličnu robu... Za ubit'. Doslovno. Osim Protokola 10, morate se i brinuti da nekako pronađete lijek za sebe i Jokera koji vas je zarazio. Osim te dvije priče, tu su još mali milijun drugih. Postoji pun kurac side questova koji su duži od nekih DLC-eva za druge igre i svaki je prepun detalja i zanimljivosti, kao i fantastičnom pričom. Osim Batmana, problema ima i Catwoman s kojom možete igrati ako imate Catwoman DLC koji potpuno mijenja početak i malo promjeni kraj igre. Definitivno nabavite tu verziju jer uz nju imate dobra 2 sata igranja s Catwoman. Mislim, tko ne želi igrat s Catwoman. Ne zato što je zakon, nego zato što cijelo vrijeme gledate u njenu abnormalno fantastičnu guzu. Guza. Mmmmm... Ovaj, khm. Kao što rekoh, ima mali milijun pričica uglavljenih u glavnu priču koja je, jednostavno rečeno, fenomenomenalna. Trebate igrati igru makar da vidite odličan zaplet na kraju koji se otkriva kao u nekom filmu. Sjajno. Meni, osobno, se najviše u cijeloj priči svidio odnos između Batmana i Jokera. Jer kada razmislite, njih dvoje su poput najboljih prijatelja. Razumiju jedno drugoga kada ih nitko drugi ne razumije, ali zbog očitih razloga se moraju međusobno boriti. Njihov odnos je jednostavno definicija Yin-Yanga. Uglavnom, bez problema priču Arkham City-a stavljam u top 5 najboljih priča u igrama ikad.


SNIFAJ MI PAZUH!



Ako ste igrali Arkham Asylum, znate kakav je gameplay. Mješavina stealtha, beat 'em upa, platforminga i uz još koji puzzle tu i tamo s malo umješanog RPG-a. Krenimo s onim najvažnijim a to je borba. Borbeni sistem je tako jednostavan, ali opet tako genijalan. Nije se uopće promijenio od onog u Arkham Asylumu, ali nema ni razloga da se mijenja kada je savršen. Potrebne su samo četiri tipke. Ljevi klik za udaranje, desni za counter, srednja tipka za ošamutiti neprijatelje i space dvaput kliknete da ih preskočite. No, kreatori ipak nisu baš šupci pa su dodali još neke sitnice u borbu koje nisu bile u prethodnom nastavku. Primjerice, sada ima puno više tipova neprijatelja nego prije. Imate one klasične koji se tuku šakama i raznoraznim palicama, te one s puškama i snajperima. Zatim imate one s noževima od kojih se ne možete obraniti normalno. Onda su tu oni u pancirkama koje prvo trebate ošamutiti. Tu su i oni sa štitovima koje morate ošamutiti iz zraka da ispuste štit. Pa imaju i oni s električnim palicama koje ne možete napasti sprijeda. Zatim imate i dvije vrste velikih tipova. Jedni imaju jednu ruku i divovski čekić, a drugi su nadrogirani Titan formulom i postaju neka vrsta Hulka. Dobra stvar s tim Titanima je da na njih možete skočiti i onda uz pomoć njih tamaniti neprijatelje. Dakle, raznovrsnost neprijatelja definitivno zahuktava cijeli ovaj combat system. Osim novih tipova neprijatelja, Batman dobije i neke nove igračkice, a stare igračke su poboljšane. I dalje imate batarang, explosive gel i te stvari, ali imate i neke nove poput neke vrste elektrošokere kojim možete šokirati neprijatelje ili ih malo bolje ošamutiti dok stoje u lokvi vode ili kraj nekog generatora. Neću više o igračkama, to prepuštam vama da otkrijete koje još postoje. Dakle, to je borba. Krenimo na stealth. Nije se ništa promijenio od onog u Arkham Asylumu. Tamanite neprijatelje jednog po jednog jer ako idete šakama na skupinu naoružanih tipova nećete baš dobro proći. Kreatori su i taj aspekt igre dodali neke inovacije. Neki neprijatelji su opremljeni night ili thermal visionom pa vas vide dok stojite na gargoylu. Neki imaju mine na sebi. Neki aktiviraju alarm kad ih sredite pa ostali znaju gdje ste. Ako vas skužite kako bježite s kipa na kip, uništit će jedan i tako vam smanjiti opcije. Uglavnom, stealth je zabavan kao i prije, ali uz neke nove sitnice. Kako ubijate neprijatelje tako vam i raste xp koji trošite na razne upgradove itd. što daje finu dozu RPG-a u igri. Dakle, borbu smo riješili. Riješimo sad problem kako se kretati gradom. Arkham City je puno veći od Arkham Asyluma što znači da ćete skakati po krovovima, pucati kuku na rubove i povući se do tamo ili jednostavno letjeti. Dobro, nije toliko letenje koliko je ''klizanje'' po zraku ali nema veze. Osim svega toga, tu su i Riddlerove zagonetke i trofeji koje morate skupiti i njih je zaista zarazno riješavati. Na misije idete kao u GTA-u, ali tu su i tone side questova. Nekad će u blizini vas zazvoniti telefon, netko će trebati pomoć itd. Osim što ćete igrati s Batmanom, igrat ćete i kao Catwoman. S njom je gameplay isti u većini slučajeva, ali ne i u svima. Imate potpuno nove animacije, igračkice i na posve drukčiji način se krećete po gradu. Dok Betmen okolo leti, Catwoman više podsjeća na Spidermana. Naime, s njom se možete penjati po zidovima, ići po stropu i bičem doći na neka mjesta kao što Batman može sa svojom kukom. Kad pređete glavnu priču imate opciju da krenete isponova, ali ovoga puta sa svim upgradeovima što znači da ćete moći otići na mjesta na koja prije niste mogli. Osim glavne priče, tu su i Challangesi kojima pristupate u main menuu. Jako su zabavni za riješavati. U nekima trebate napravit što veći combo, u drugima ubiti neprijatelje u što kraćem vremenu itd. Sve u svemu, gameplay je sjajan s puno različitih i zanimljivih stvari.


Kad Batman prdne.



Grafika je bila fenomenalna u Arkham Asylumu, fenomenalna je i vamo. Grad je krcat sitnim detaljčićima i glupostima. Dizajn likova je fenomenalan i maštovit. Animacije su prekrasne u većini slučajeva, ali izgleda da Rocksteady i dalje nije usavršio lip syncing. Uz to i pokoji bug gdje neprijatelju ruka proleti kroz pod ili čudno padne, ostalih problema baš i nema. Zapravo, u jednom trenutku mi je batman propao kroz pod pa sam morao loadat igru, ali to se desilo samo jednom i nije me toliko smetalo. Osim što je igra vizualno fenomenalna, sjajna je i u audio smislu. Glazba je pogođena fantastično, kao i zvučni efekti. Voice acting je priča za sebe. Abnormalno fantastičan je. Kevin Conroy kao Batman i Mark Hamill kao Joker? Mislim, bolje od ovoga nemože. Jedino mislim da ovi obični neprijatelji zvuče previše stereotipično, ali to vam zasigurno neće smetati dok igrate igru. Samo vam preporučavam da što manje moguće vremena potrošite u detective visionu jer tako ne možete vidjeti prekrasni svijet oko vas. Uglavnom, grafika je fantastična osim pokojeg nevažnog glitcha ili sličnog.


THIS. IS. ARKHAAAAM!!!



Biti bolji od prethodnog nastavka nikada nije lako, što se pokazalo u mnogim propalim nastavcima raznoraznih igara. Na svu sreću, Batman: Arkham City je jedan od najboljih nastavaka na neku igru ikad. Ne samo da je bolji od prethodnika, već ga je premašio u miljama. Jedna od najboljih priča ikad; zanimljiv, zarazan i zabavan gameplay; fantastična grafika. Kritiziram igre u tri aspekta, a ova igra je briljirala u svakome od njih. Bez sumnje, ova igra će se svidjeti svima, ali ako ste Batmanov fan i znate malo više o njemu osim da je tip koji se oblači u šišmiša, ovo je igra koju ste čekali i vaš mali stripovski mozak će pregorjeti. Do sada niti jednom neka igra od mene nije dobila ocjenu 10/10, ali ovoga puta nemam izbora... Čista desetka od mene i ako se smatrate fanom gaminga, stripa ili samo batmana... Ovo jednostavno ne smijete propustiti.




*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #143 : 08. Lipanj, 2012., 22:25 »
Lajkam stil recenzije iako treba tu puno više teksta. Recenziju sam prestao čitat u 10 sekundi nakon riječi igrica, sorry nezz.  :hiha2:
Lajkam također izbor fonta za segmente i ocjene na kraju.

*

krOner™

  • *
  • 27
  • Seks veš mašina
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #144 : 08. Lipanj, 2012., 22:51 »
Lajkam stil recenzije iako treba tu puno više teksta. Recenziju sam prestao čitat u 10 sekundi nakon riječi igrica, sorry nezz.  :hiha2:
Lajkam također izbor fonta za segmente i ocjene na kraju.
tnx xD

al nema mi baš smisla pisat više teksta kad ionak niko ne čita

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #145 : 08. Lipanj, 2012., 23:05 »
Au contraire.
Što se više potrudiš oko recenzije to će prije biti pročitana.

*

krOner™

  • *
  • 27
  • Seks veš mašina
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #146 : 08. Lipanj, 2012., 23:21 »
Au contraire.
Što se više potrudiš oko recenzije to će prije biti pročitana.
touché

Onda ću se više potrudit oko May Payne-a

*

Maki

  • *
  • 121
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #147 : 09. Lipanj, 2012., 22:49 »
Red Dead Redemption

Proizviđač: Rockstar San Diego
Izdavač: Rockstar Games
Žanr: Sandbox akcijska avantura
Platforme: Xbox 360, PlayStation 3
Datum izlaska: 21.5.2010





Priča

Red Dead Redemption ima odličnu priču. U ulozi ste Johna Marstona odmetnika koji je napustio bandu i počeo živjeti miran život sa sinom Jackom i ženom Abigail. No ubrzo federalni agenti mu otimaju obitelj. U zamjenu za njih traže od Johna da im preda svoje bivše članove bande. Priča je jako interesantna sa odlično okarakteriziranim likovima od kojih će vam nekih od njih odmah prirasti srcu. Postava likova je zaista odlična: od čovjeka koji vara ljude, kopača grobova do čovjeka koji pokušava podići revoluciju u Meksiku... Da ne bi spoilao ovu odličnu priču krenimo dalje...

Gameplay

Gameplay RDR-a je- odličan. Igra je Sandbox stila. Možete ići kud vas kod volja po Divljem Zapadu. Naći ćete gradove, planine, šume, pustinje... Igra se proteže na 3 cjeline od koje su: New Austin, New Mexico i West Elizabeth. Svaka lokacija se razlikuje: New Austin puno rančeva, gradova, Mexico uglavnom pustinja s pokojim gradom i West Elizabeth. Veliki grad koji je za razliku od ostalih popločan i mogu se nać prvi autombili. U igri imate tonu oružja. Igra je u trećem licu i pucanje se izvodi preko ramena. Možete uključiti Auto-aim što znači da vas se ciljanik direktno zaljepi na metu. U RDR-u je također pristuan Dead-Eye. Sustav ciljanja koji se usporava vrijeme i daje vam mogućnost markirati mete i ispucati sve metke u metu. Jako korisno za Headshotove. Prisutan je i Cover System koji je izvrstno izveden. Pritiskom na tipku John se ukliže u zaklon i ostaje zaštićen. Kada ubijete neprijatelje možete pokupiti metke za oružja ili ih lootati i dobiti novac ili neke važne stvari. Čovjekov najbolji prijetelj u ovoj igri je konj. Jahanje je super. Konja pritiskom na jednu tipku možete ga dozvati u bilo kojem trenutku. U igri je također moguće hvatati životinje kojih je tonu: medvjedi, zečevi, srne, ptice, zmije... Ubite ih i oderite im kožu (ili krzno) i prodajete u trgovini i dobite novac. Ono što RDR bitno razlikuje od GTA je to što imate izbor. Možete birati hoćete li biti dobri i pomagati ljudima u nevolji ili pak loši i pljačkati banke, ubijati civile...Izbor je vaš. Što drugo reći nego da RDR ima suuuper gameplay koji će se svidjeti svima koji vole Divlji Zapad.



http://i1-games.softpedia-static.com/screenshots/Red-Dead-Redemption-Gameplay-Series-Weapons-and-Death-Trailer_2.jpg][/img]




Sadržaj

RDR je igra koja nudi puuuno sadržaja. Za osnovnu priču treba 15-20 h. Nakon toga imate sporedne misije razbacane Divljim Zapadom. Također imate mini igre, događaje, lovljenje životinja, kroćenje konja, dodatnu odjeću itd. U igri su pristuni takozvani Challegne-i. U njima je zadatak npr. razoružajete 3 neprijatelja ili ulovite 3 grizlija itd. Mapa igra je velika pa nema sumnje da se nećete izgubiti i satima lutati po ovom prelijepom Divljem Zapadu...





Za kraj

Red Dead Redemption je remek dijelo koje niti jednog igrača neće ostaviti ravnodušnim. Od odlične priče, likova do odličnog gameplaya igra je spektakl. Ako ste fan vesterna-ovo je igra za vas.







Plusevi: gameplay, priča, likovi, grafika, atmosfera, Divlji Zapad, zabavnost, trajnost, zaraznost, raznovrsnost...

Minusi: pokoji bug

Ocjena: 97/100
« Zadnja izmjena: 09. Lipanj, 2012., 23:10 Maki »

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #148 : 09. Lipanj, 2012., 22:56 »
Baš si se raspisao  :solidus:

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #149 : 16. Lipanj, 2012., 18:51 »
Battlefield 3 Close Quaters

Proizviđač: DICE
Izdavač: EA
Žanr: First-person shooter
Platforme: PC, Xbox 360, PlayStation 3
Datum izlaska: 12.6.2012, nešto prije za konzole





Uvod

Evo, prošlo je već oko 8 mjeseci otkad se na tržištu pojavio Battlefield 3. U tom razdoblju došla su dva dlc-a za istoimenu igru: Back to Karkand i Close Quarters s kojim ću vas danas upoznati. Svaki novi dlc, pa tako i ovaj Close Quarters (u daljnem tekstu CQ) donosi nova oružja, assigmentse, mape, unaprjeđuje grafiku i level destrukcije. Naravno, nudi i nešto novo u odnosu na original, pa tako CQ donosi okršaje u zatvorenim prostorima. I vrijedi li CQ nešto ili je to sam još jedan nedovršeni produkt na kojem DICE i EA žele uzeti još koju kunu iz vašeg džepa?



ZibaTower



Mape

Prvo od čega bih htio početi to su nove mape. Ima ih četiri a zovu se: Ziba Tower, Operation 925, Scrapmetal i Donya Fortress. Dobra stvar kod njih što su one uistinu zatvorenog tipa s ponekim otvorenim dijelom. Uz to, nisu premale, a niti prevelike, no ipak su najmanje mape od svih mapa u igri. Neke su lijepe za oko zbog kontrasta boja, dok druge pate od sivila i nemaštovitosti, poput Scrapmetal. Destrukcije ima, ali ne onoliko koliko je DICE tvrdio. Govorili su, a i dalje pod opisom dlc  piše, da ćete moći cijelu strukturu srušiti. Pa iz prve ruke govorim da je to ne moguće. Moguće je tek na nekim mjestima nešto malo porušiti i to ako više puta ispališ raketu. Važno je napomenuti i da su mape otišle u vertikalu, no tu moram izreći jedno razočaranje. Nadao sam se jednom čitavom neboderu. Zamislite si ono, 30 katova, 64 igrača, uski hodnici, bitka za svaki kat, za svaki stan. Ma kakvih 30 katova, igra jedva nudi njih 3-4. No zato su širi i pogodni za campere. Da, dobro ste čuli. Više ih je nego ikad. Znaju se sakriti iza svakakvih zidova i vrebati na vas. Treba još spomenuti i manji framerate za razliku od ostalih mapa. Baš čudno, posebito jer su mape kakve jesu.



Donya Fortress



Modovi

Igra donosi nove modove igre, gdje treba istaknuti dva potpuno nova/originalna moda, a to su Conquest Domination i Gun Master. Koja je razlika običnih Conquest-a i ovog novog? Pa samo u tome što se ne možeš spawnati na osvojeni flag nego se spawnaš randomly. No, zato je flag ovaj puta nešto lakše osovjiti, tj. samo capturanje flaga traje brže. Flagova ukupno ima tri, A B  C, što je nekako i opravdavajuće na valičinu mape. Gun Master je neka vrsta team deathmatcha, samo što pojedinac pobjeđuje i što nema klasa. Na početku svi počinju single-fire pištoljem i nožem, da bi nakon svakog drugog ubijenog neprijatelja išao na novi level te otključao novo oružje. Tko prvi stigne do najvišeg levela (mislim da ih je 18 ali nisam sto posto siguran) pobijedio. I dalje ste raspoređeni u timove, pa zato ne možete ubiti bilo koga. I tu dolazi do prvog problema. Taj problem je ovakav, vama strašno puno treba jedan kill za novi level i novo oružje, vi krenete na nekog neprijatelja, pucate po njemu, on na kraju padne mrtav, a vi skužite da ga niste ubili vi, nego kolega iz vašeg tima samo zato što je uputio zadnji hit iako ste vi na tog neprijatelja uputili cijeli sanžer. Ovo bi blio dobro da je svi protiv svih, pa bi bilo neko nametanje, a ovako je čista frustracija. Tu je i problem s ulaskom u samu igru. Ako uđete na sredini igre, ili još gore na sam kraj, osuđeni ste na propast jer svi već imaju neki rifle dok vi ostajete u kutu s nekim jadnim pištoljčićem. Jako lejm. No najveći od svih problema u bilo kojem modu i na bilo kojoj mapi je respawn. Znam da neki drugi modovi i prije u igri imaju random respawn ali ovdje zbog veličine mapa dolazi do izražaja. Tisuću puta mi se dogodilo da sam se respawnao pod nečiju paljbu, ispred neprijatelja ili pak na nekom djelu mape gdje nema žive duše. Ispočetka imate osječaj kao da igrate hardcore dok ne skužite o čemu je ovdje zapravo riječ. Tu je i dalje mogučnost spawnanja kod nekog iz svog squada, ali to je nepotrebno i nekad sasvim glupo zbog same veličine mapa.



Operation 925



Napucavanje

Tu su i dakako nova oružja. Čujem da su dosta dobra i zavoljavajuća, no tek sam jedno otključao pa tako ne mogu to podvrditi. No mogu reći da škvarda u igri koristi većinom jedna te ista oružja, a ona najčešća su: RPG/SMAW, M320,  F2000, M16A3, PKP Pekchange i ovo novo AUG A3. Čujem od ljudi s Battlefield 3 foruma da su snajperi u dosta slučajevi bezvrijedni. Mislim da imaju i pravo jer rijetko kad vidim nekog snajpera u igri. No ono što me začuđuje u igri što nema puno chokepointa pa će onaj famozni suppression ostati rijetkost. I ne, ne možete ove mape uspoređivati s Operation Metro. U Operation Metro je puno lakše postići taj suppression i više je izravnih borbi, dok ovdje u manirima Call of Dutty-a se stalno negdje selite i idete uzduž i poprijeko po mapi.



Scrapmetal



Glavna misao

Ah, taj Call of Duty. Ne može a da ga se ne spomene. Ispočetka kad budete igrali, najvjerojatnije na 64 igrača, ne možete primjetiti neke sličnosti. Ali probajte na 16 igrača i imat ćete onaj osječaj već viđenog (ovaj, ako ste igrali COD poput mene). Conquest Domination me totalno podsjeća na Capture the Flag, a i mape imaju neke male sličnosti sa onima iz Modern Warfare 3 kao i sam način odvijanja borbe. Mnogi internetski recenzenti su ovo istakli te su dodali, citiriam: „It is, essentially, a riff on Call of Duty. Except, ya know. Better“.  Ja ne bih tako rekao. Umjesto ovog better ja bih stavio worse. Ono što je oduvijek Battlefield činilo Battlefieldom, barem meni, su ogromne mape, vozila i taktički način borbe, a COD je uvijek činilo COD-om zabava i sam igračev skill (ne govorim da i u Battlefieldu ne treba skilla, baš suprotno). No ovdje nema ničeg od navedong. Sve je prožeto čestom frustracijom pogotovo zbog ping sustava koji je još izraženiji nego inače, a znate zašto!? Pa pogodili ste, zbog strukture mapa. Koliko mi se puta dogodilo da sam gledao neprijatelju u oči, imao jače oružje od njega i prije započeo pucati na njega, ali svejedno bio ubijen samo zbog tog prokletog ping sustava. I vrijedi li CQ tih novaca? Pa ako kupujete posebno onda ne, ali ako ste kupili Premium tko ja, onda vam je svejedno. Ako hoćete kupiti dlc onda vam je Back to Karkand najbolje rješenje. A sada očekujemo Armored Kill i nadamo se da će ispraviti ove pogreške.


Prednosti:
-nove mape
-nove oružja
-djelomično hd destrukcija
-u neku ruku fora modovi


Mane:
-framerate
-respawn
-ping
-cijena
-wanna be COD


Objektivno gledajući: 5/10
Subjektivno gledajući: 2/10
« Zadnja izmjena: 16. Lipanj, 2012., 19:05 manfromshadow »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9