HCL.HR

Vlastite recenzije igara

  • 265 Odgovora
  • 112075 Hitova
*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #255 : 06. Svibanj, 2015., 09:51 »
Sto slova ne čini recenziju. :mrgreen:

*

StreetFigter88

  • **
  • 409
  • Neki n00b mi je ukrao prethodni avatar :(
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #256 : 06. Svibanj, 2015., 10:35 »
tko kaže? Jeste da je kratka ali slatka. XD
Skrilex je Mocart 21. veka !!!!

*

bartul_9

  • ******
  • 3854
  • Welcome to the matrix.
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #257 : 20. Svibanj, 2015., 12:28 »
                                                                                         GRAND THEFT AUTO Vice City

Nakon revolucionalnog GRAND THEFT AUTO 3 naslova prosle godine, iz carobnih ruku Rockstarovog tima stize nam nastavak iste, koji zapravo i nije nastavak vec potpuna nova igra.U svome novom ruhu GTA nas ove godine vodi u suncem obasjani, predivnim pjescanim
plazama pozlaceni te porocima obavijeni Vice City.Za one koji to neznaju Vice City predstavlja Miami u 1980-im tocnije godine gospodnje 1986.


Radnja ove price pune poroka prati mladog Tommy Vercetti-ija kriminalca u usponu, na putu do bogastva i slave.Nas glavni protogonista dolazi nam iz tmurnog i kisnoga, zapravo bolje receno sivoga Liberty City-ija.Kako doznajemo tamo je nas Tommy
pocinio zlocin u kojem je usmrtio 11 ljudi 1971 godine te je nakon odsluzenih 15 godina izasao na slobodu.No kako mu se sada kad je na slobodi ne pise bas dobro u Liberty-u, njegov boss Sony da bih smirio tenzije izmedu mafijaskih familija salje nasega Tommya na put u Vice CIty.I tu pocimnje nasa prica.

Nakon iskrcavanja iz aviona,odmah nam u oci upadne jedan detalj, a to je ime aerodroma, koji je svoj naziv dobio po Pablu Escobaru.
Za one koji su zivjeli u pecini zadnjih 30 godina, Escobar je najveci svjetski trgovac kokainom 70 i 80 godina prosloga stoljeca.
Vec tu mozemo zakljuciti oko cega ce se nasa prica vrtjeti, a to je naravno oko droge.Nakon propalog dogovora u kojem je Tommy
za odredenu svotu novca trebao kupiti drogu, gdje nakon komplikacija on ostaje bez novca i droge..Tommy se zaklinje kako ce vratitit
novce nazad te zapocimnje svoj uspon u gradu punom prilika za one bez savjesti.Od raznih likova koje upoznaje na putu do vrha,
a kojih stvarno ima kako bi se reklo svih vela, od Kubanskih narkobossova, do Jamajkanske voodoo bake, korumpiranih policajaca ili
direktora filmskog studija.Svi su savrseno uklopljeni u pricu i vrjeme radnje.Moglo bi se reci da je GTA Vice City jedan veci film, i ako
se mene pita on to i je.Cak su i neki glumci iz Hollywooda posudili svoje glasove odredenim likovima, poput Ray Liotta koji je svoj
glas posudio Tommyu.Prica nas vodi kroz sve kutke Vice Citiya od aerodroma, plaza, diskoteka, filmskog studija, shooping centra, pa
sve do vrhova raznih zgrada, i ulica punih bandi.Sve to i jos puno vise vas ceka u ovoj prici koju necete brzo zaboraviti, te likova i raznih misija kojih cete se jos dugo sjecati.Prica nam je prikazana upravo kroz te misije gdje imate glavnu pricu koja kroji put nasega Tommya.
Te uz glavnu pricu imate i sporedne misije, neke od njih su sakupljanje auta u vasoj trgovini, gdje kasnije nakon sto skupite odredene modele za nagradu dobijate novi model auta, koji je smjesten u izlogu vase trgovine.Tu su kao i prije takozvane vigilante misije, gdje
mozete voziti hitnu pomoc, taxi, ili policijski auto te odvoziti i dovoziti ljude i za to dobijati novac.Prica se moze zavsit za nekih 6 do 7 sati.No uzmete li u obzir cjeli otvoren svijet i sve stvari i mjesta koja vas zadrzavaju u njemu, to ce se produziti na puno duze, dane, tjedne, a za neke poput mene cak i godine ucestalog bjega u virtualni Miami na odmor za dusu, srce i punjenje baterija predivnom
muzikom i ambijentom koji ocarava.


Naime odmah po dolasku u Vice City vidimo veliko osvjezenje i trud koji su nasi Rocksatrovci ulozili u ovih godinu dana od kad
je izasao GTA3.Potpuno novi svjet, novi grad, umjesto kise, obasjani smo predivnim ruzicastim suncem.Mlade dame setaju ulicom
u kupacim kostimima, na radiju svira predivna disco glazba, tu i tamo zacujem neku meksicku posvecenu nekoj predivnoj senoriti.
Velika novost na ulici su motori, potpuno nova auta i komletano novi vozni park.Tako cemo se gegati na Vespi i par trenutaka poslje toga cemo sjediti u helikopteru, koji su takoder velika novost.Na moru cemo pronaci nekoliko razlicitih plovila.Od jahte, jedrilice pa do super brzoga glisera, ilitiga Speedboata.Vidicemo razlicite bande i njihove oznake, kako na odjeci, tako i na vozilima.Kubanci ce voziti svoje automobili obavijene plamenom, dok ce njihovi rivali s Jamajke voziti svoje.Kad se susretnu na ulicama bande ce pucati jedni po drugima, i nece zalaziti u tude teritorije.Velika novost je da smo dobili mogucnost upravljanja nekretninama.Sve to i jos puno vise
ceka vas u Vice Cityu.Graficki igra izgleda predivno, pogodena atmosfera, likovi, voice acting, sve je na svome mjestu, ponekad dozivimo neko iskakanje tekstura ili "rupu" u cesti al s obzirom na ovakvu igru i cjelokupan dojam, to je potpuno zanemarivo.
Zvuk i soundtrack su na potpunoj razini cak bih rekao temelj svega je glazba koja vas uvlaci u ovaj grad.Od raznih smjesnih
komentara do predivnih hitova 80 poput Michael Jackson Bille Jean ili Laura Branigan Gloria nesto stvarno predivno, kao i sama
imena radio stanica poput FLASH FM, FEVER 105 ili Emotion 98.3.


Pozdrav iz Vice Citya ako niste odigrajte sto prije, nemate pojma sta propustate.Nezaboravno iskustvo u godinama kad je disko bio
pravi disko, i kad su zene u kupacim na plazama stvarno bile prirodne i dobre, kad je samo bilo bitno da se dobro zabavis, u gradu u kojem je uvjek sunce, gdje je Flamingo znak za koktel i gdje po noci niko ne spava, a jutro i izlazak sunca rjetko ko propusta.Pozdrav iz najljepseg, najzivopisnijeg, okrutnog grada zabave, poroka i lakih zena.

Pozdrav iz Vice Citya




OCJENA:100/100
Nezaboravno iskustvo u koje ako se upustite ostavit ce pecat Miamia na vama.
PLUS:sve
MINUS:nista


Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #258 : 20. Svibanj, 2015., 14:24 »
+ Luis Guzmán
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #259 : 20. Svibanj, 2015., 14:47 »
Danny Dyer posudjuje glas nekom,mislim I u San Andreas isto ak me sjecanje sluzi

*

bartul_9

  • ******
  • 3854
  • Welcome to the matrix.
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #260 : 08. Kolovoz, 2015., 16:27 »
                                                                                                                                                       GTA 3



Cujte i pocujte nakon proslogodisnjeg ostvarenog fiaska na Play Stationu 2, Grand Theft Auto 3 nam napokon dolazi na nasa najdraza nam kucna racunala.

Za vas koji ste novi u gaming svjetu i niste culi za GTA rjeci je o akcijsoj avanturi u otvorenom svjetu Liberty Citya, koja se igra iz treceg lica.Kao sto su mnogi od vas vec mogli zakljuciti po broju 3, GTA ima 2 uspjesna nastavka ispred sebe, te su isti postavili odlican temelj na kojem je izraden GTA 3.
Grand theft auto 3 ili po nasem jeziku velika krada automobila 3 je igra koja postavlja nove standarde u svjetu gaminga.To radi na veoma siguran i ugladen nacin i cak bih rekao da odvodi gaming na novi level.GTA je sa ovim naslovom napravio ono sto nikom do sada nije poslo za rukom.Osim sto je napravio najveci, najljepsi, najzivlji svjet u ijednoj igri ikada, tim iz Rockstara se potrudio da taj isti svjet bude jako zabavan, zanimljiv, upecatljiv te ne rjetko jako okrutan i mracan.Sigurno ste vec culi na TV-u ili citali u novinama o tome kako je igra puna krvi, nasilja, seksa i secera na kraju droge.Vasim roditeljima nece biti ugodno gledat to sve i vas u kutku sobe kako igrate istu igru i sretno se smjesite, ali sto se moze?



Odakle poceti pricu o samom Liberty Cityu nego od naseg protogoniste kroz cija cemo pluca udisati zagadeni zrak i kroz cije cemo oci gledati tmurni svjet ovog fikcijskog grada baziranog na predivnom New Yorku, nazvanog Liberty City.
Nasa prica prati Clauda, mladog, ambicioznog kriminalca u usponu.
Nakon sto je isti opljackao banku sa svojom curom Catalinom, kako to inace biva zene kad dobiju sto zele nisu vise sretne s onim sto su imali te se Catalina rjesava naseg Clauda, izdaje ga te ga upuca, uzme ukradeni pljen i ostavi jadnog Clauda da iskrvari do smrti.Svom srecom i s pomoci sluzbe iz hitnog prijema Claud uspjeva prezivjeti, biva osuden na 10 godina zatvorske kazne.Na putu za zatvor konvoj u kojem se nalaze nas protogonist i 8-ball (crnac, takoder osuden i na putu za zatvor, o kojem ce te igrajuci igru saznati jos) biva napadnut te njih dvoje uspjevaju pobjeci i sakriti se u sigurnu kucu.I tu dame i gospodo pocimnje nasa prica.Nakon sto je "heat" poslje bjega opao i stvari se primirile Claud odlucuje pronaci Catalinu i osvetiti joj se za sve sto mu je napravila.U toj prici koja traje nekih 6,7 sati cemo upoznat svakave ljude, od sitnih kriminalaca, dilera, narkomana, pa sve do sefova mafijaskih obitelji poput Salvatorea iz porodice Leone.Za istog cemo se boriti u ratovima oko droge, obavljati razne misije, te posjecivati razne ljude, od kojih cemo s nekima ostati u dobrim odnosima te nastaviti suradivati i raditi za njih.Sve to kako bi Claud uspio doc do Cataline i naplatiti joj svu stetu koju mu je nanila.Ostatak price ostavljam vama da je prozivite sami.




Osim sto cemo obavljati razne misije za razne ljude, na raspolaganju cemo imati i vigilante misije u kojima cemo sa taxi i policijskim automobilima te kolima hitne pomoci imati mogucnost odvozenja i dovozenja ljudi na odredene pozicije pritom zaradujuci odredenu svotu novca.
Od voznog parka na raspolaganju imamo cjeli niz automobila, kamiona, autobusa na kopnu, glisera na moru, te cak i mali Dodo avion s kojim cemo biti u mogucnosti ostati u zraku na desetak sekunda prije nego avion izgubi snagu te se srusi.Paleta vozila je zadivljujuca od brzih sportskih automobila pa sve do "djedovskih" sporih, te cak imamo na raspolaganju i tenk.
Mjesta za voziti se ima ko u prici, Liberty City obiluje cestama, mostovima, podzemnim tunelima, a tu su cak i gradski vlakovi u kojima mozete napravit dir po gradu, ili se odvesti do odredene stanice..Takoder se sastoji od 3 velika otoka gdje ce te vi u pocetku imati pristup samo prvome, te naknadno prolazeci igru otkljucat ce te i druga dva..
Grad je ispunjen ljudima, ulica su uvjek pune, prolaskom njima moci ce te cuti prolaznike kako vicu na vas, jedan na drugoga, trce, bjeze, pa ima situacija gdje se sudaraju na cestama te svadaju i prepiru..Predivan osjecaj zivosti, koji je stvarno na razini.Da sve bude jos ljepse tu su savrseno prikazane izmjene dana i noci, kao i promjena vremena.Takoder imate nekoliko razlicith radio stanica koje vam omogucavaju ugodnu voznju gradom, a na kojima ce te cuti razne smjesne komentare kao i jako dobru muziku.Da ne budete ranjivi na raspolaganju vam stoji ogromna kolicina naoruzanja od RPG-a, poznatog AK 47, pistolja, pa sve do bacaca plamena.Zdravlje mozete obnoviti spremanjem igre u sigurnoj kuci, ili prolaskom kroz mala srca koja vam napune health bar.Budete li previse koristili oruzja, gazili ljude i pravili nered za vratom ce vam biti policija.Od iste mozete pobjeci prepituravanjem automobila.A silinu traganja mjerit ce u obliku 6 zvjezdica, gdje jedna oznacava policijsku patrolu poslanu na mjesto nesrece, a sest istih oznacava cjelu vojsku poslanu da vam stane u kraj.



Puno toga jos bi bilo za napisat i rec o ovome istinskom remek djelu, al da ne bude previse za citat, a ja nemam vise volje ni za pisat, otrcite u najblizu trgovinu, pribavite sebi primjerak GTA3, zaigrajte i ostanite u cudu..Od mene imate toplu preporuku i zagarantirano uzivanje.

OCJENA:100/100
Grand theft auto 3 vam kaze dodite u Liberty City  i zabavite se.Na vama je da odlucite da li zelite isto..
PLUS:Sve
MINUS:Nista

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #261 : 08. Kolovoz, 2015., 21:55 »
Danny Dyer posudjuje glas nekom,mislim I u San Andreas isto ak me sjecanje sluzi

GTA serijal ima dosta poznatih i manje poznatih glumaca koji daju glas. Dyer ti daje glas Kent Paulu u Vice City-u

Osobno meni najdraži od onih koji daju glas a nisu glavni protagonisti unutar serijala su: Guzman i James Woods
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #262 : 08. Kolovoz, 2015., 22:25 »
@bartul fino napisano :thumbs:

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #263 : 05. Rujan, 2015., 19:29 »
Napisao na engleskom i hrvatskom za neke sajtove, pa reko da i tu postam. Dakle, Submerged
 

Developer: Uppercut Games Pty Ltd

Publisher: Uppercut Games Pty Ltd

Genre: Adventure, Indie

Release Date: 3.8.2015

Platforms: PC, PS4, XONE


Radnjom smješten u potopljenom gradu, u kojem su se samo vrhovi najviših nebodera uspjeli održati iznad vode, Submerged Vas stavlja u ulogu djevojčice zvane Miku, te priča priču o njenoj potrazi za lijekovima koji bi trebali izliječiti njenog mlađeg brata.

Submerged je jedno apsolutno nenasilno iskustvo, bez pravih neprijatelja, bez sistema borbe, bez ijednog „quick-time eventa“ i bez ijednog jedinog načina da se umre. Najgora moguća posljedica koju u Submergedu možete snositi je krivo isplanirana ruta kretanja, što bi značilo ništa više od par minuta „back-trackinga“. Bez obzira na nedostatak konvencionalnog sistema borbe i „loših momaka“ niste sami u tom derutnom svijetu.

Društvo vam prave mnoge morske životinje koje kao u stopu prate vaš mali pouzdani čamac kada se odlučite upustit u novu pustolovinu potrage za lijekovima ili nekim drugim opcionalnim kolekcionarskim predmetima. U svojim pustolovinama ćete vidjeti cijelu paletu morske faune, koja rangira od malih jata poletuša pa sve do ogromnih raža i još većih kitova. Te životinjice nemaju nikakvu aktivnu funkciju doduše, služe samo jednoj svrsi, a ta je da vam pruže barem mizernu količinu društva i nade u toj negostoljubivoj i na prvi pogled ispraznoj okolini.


Nego, vratimo se mi na vašu pravu i jedinu svrhu- skupljanje stvari, istraživanje okoline i skupljanje fragmenata priče. Jer realno, cijela igra se revolvira oko vožnje čamcem i penjanja po ruševinama. Vaš pouzdani čamac vas vodi do slijedeće ruševine na koju ćete se pokušati popesti (u stilu jednog od Assassin's Creed likova) i putem skupiti i upiti što više informacija o priči i tom pomalo nadnaravnom svijetu. Penjanje kao takvo je apsolutna linearna afera sa ponekim usputnim iznenađenjem. Neki puzzle elementi ili alternativne rute bi bile dobrodošle da ubiju taj mali postotak monotonije u penjanju i hopsanju sa derutnog ruba na još derutniji.

To je možda ono što Submergedu najviše fali – prostor za neuvjetovano istraživanje. U svakom slučaju igra bi dobila na trajnosti pošto je kompletno gledajući prilično kratka avantura (potrebno je manje od 6 sati za stopostotni prelazak).

Uz to, dosta puta ćete se zapitati „Pa otkud toj malenoj mršavoj curici snage da se uspjeva popesti na vrh nekog tamo nebodera po klimavom gelenderu?!“ Pa, to ćete morati prepustiti mašti na volju jer zbilja nema racionalnog objašnjenja. Ajmo reć' da ju ljubav prema bratu motivira. Inače taj famozni brat oko kojeg se vrti radnja igre nema aktivnu ulogu u osim što se pri svakoj uspješnoj potrazi za lijekovima pojavi u određenoj cut-sceni u polusvijesti.


Priča je ispričana na jedan jedinstven i subjektivno fenomenalan način. Pošto Submerged ne nudi dijaloge, niti ima glasovne glume, priča je prezentirana putem šarenih piktograma. Svaki od njih je lociran na određenom mjestu u gradu i na vama je da ih pronađete i kompletirate mozaik priče. Nevjerojatno su jednostavo dizajnirani i zbilja daju jedan jedinstven uvid u povijest tog nesretnog grada, stanovnika i kataklizme koja ih je jednom davno zadesila.

Osjećaj misterije je sveprisutan, i sve očitiji kako dani prolazi. Vremenske (ne)prilike se dinamično mijenjaju a neke pomalo trule, kao algama obrasle, kreature se počinju konstantno prikazivati. Ta čudna atmosfera je zapravo ono što Submergedu daje određenu dozu distinkcije u odnosu na druge naslove open-world istraživačkog žanra.

Submerged pričom nudi jedan zbilja rijetko viđeni miks srce-drapajučeg i mističnog. U tome miksu se skriva puno emocija i već pri samom početku igre se osjećate povezanim sa Miku i njenim bolesnim bratom. Taj emocionalni bućkuriš je jedan od glavnih razloga zašto nećete izgubiti interes za priču tog oronulog grada i glavnih protagonista. I tjerat će vas dalje i dalje da otkrijete što više piktograma i spojite ih u jednu jasnu cjelinu – svakako se isplati uložiti koji sat više u puko istraživanje. Imajte na umu da je kompletan „storytelling“ prezentiran u potpunosti neverbalno.



Svijet izgleda dobro, ponekad i fantastično kao na primjer u mirnu zoru okupanu narančastim suncem. Teksture vode i valova pogotovo. Ponekad poželiš iskočiti iz čamca i istražiti što ima ispod tih čudljivih valova, barem na sekundu,  ali zbog razloga objašnjenih putem piktograma to nažalost nije izvedivo, ili sigurno. Jedna jedina stvar koju Submergedu zamjeram je činjenica da često sljedeća ulica izgleda identično kao prethodna, i to osjetite jako rano u igri.

Ponekad imate osjećaj kao da ste zarobljeni u nekakvom melankoličnom labirintu. Ali, mislim da je developer na to i ciljao te da je to bio neuspjeli pokušaj napraviti igru što imerzivnijom, i to u jednu ruku mogu cijeniti. Detaljnija inspecija minornih detalja otkriva još malo šlampavosti u općem dizajnu – svega, ali to sada neću previše analizirati jer u cjelokupnom iskustvu igranja ti mikro-aspekti nisu relevanti.

Submerged se iz petnih žila trudi da vas ispuni sa znatiželjom, i većinu vremena to i uspjeva. Iako je jedno krajnje neizazovno iskustvo, pojedini prekrasni vizuali, vrhunski evocirana etmosfera i prekrasan soundtrack će vas tjerati da se popnete na slijedeći neboder i otkrijete još koju tajnu ili fragmenat priče. U nekim instancama sam poželio malo uglađeniji i komplesniji svijet za istraživanje, ali svejedno to je svijet vrijedan istraživanja.


PROS:

–  prekrasan svijet za istraživanje

–  dirljiva priča i način na koji je prezentirana

CONS:

–  ocijelokupno trajanje igre

–  repeticije sadržaja

82/100

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #264 : 05. Listopad, 2015., 18:52 »
                          BLOODBORNE
                     
                        Uvod u recenziju
Bloodborne, igra stara već pola godine tek je stigla u moju kolekciju igara. Glavni razlog tome da je nisam kupio čim je izašla je Dark Souls II: Scholar of the First Sin. Želio sam prvo odigrati to pa onda preći u potpuno novu avanturu od dobro poznatog From Software-a. Bloodborne je igra koja je stvarno vraški dobra.

                          Početak igre
Odmah na početku imate kratki uvod i sklapanje izgleda vašega lika, biranje klase... Igrate 10 minuta i odmah budete ubijeni. Zatim dolazite u jedan potpuno drugačiji svijet u kojem ćete kasnije raditi level-up svoga lika, level-up svoga oružja, kupovati i prodavati određene predmete i putovati između lokacija. Dalje neću da spoilam.

                              Gameplay
Što se tiče gameplaya, nakon sat i po sam shvatio da je on potpuno izmjenjen u odnosu na Soul igre. Sada je brži, dinamičniji i puno se treba taktizirat u toku borbe. U igri nema štitova (pa ustvari i ima jedan ali s njim se ne možete odbraniti ni od kašike), što odmah govori da je borba još teža u odnosu na prethodnike.

                             Optimizacija
Bloodborne je veoma solidno optimiziran kao ekskluziva za PlayStation 4. Tu je 30-40 fps. Nisam imao poteškoća u vezi sa nekim velikim dropovima. Možda mi je samo 3 ili 4 puta igra pala na manje od 30 fps.

                                  Grafika
Kada je u pitanju grafika Bloodborne-a, nije ona ni loša ali nije ni vrh vrhova. Malo više od osrednje grafike. Teksture su malo mutne ali to i dalje izgleda fantastično. Svaka lokacija, svaka prostorija ima mnogo dobrih detalja. Ono što me impresioniralo je pogled na krvavi mjesec. Isto tako su i neprijatelji veoma dobro dizajnirani i veoma su dobri detalji na njima. Znači ono, osrednja grafika. Nije ni plus ali nije ni minus ove igre.

                                   Priča
Bez prigovora, Bloodborne ima jednu veoma ozbiljnu i interesantnu priču. Ukratko (mali spoiler), razne ustanove i škole su radile eksperimente sa krvlju jer su mislili da ako pijete krv da ćete biti zdravi. Svi ljudi u Yharnamu su se počeli drogirati pijući krv i s vremenom su se počeli pretvarati u čudovišta. Samo je nekolicina ljudi preživjelo. I onda tako ste vi bačeni u taj svijet kao hunter iliti ga lovac na ta čudovišta. Susretat će te mnoge NPC-eve i razgovarajući sa njima otkrivati dijelove priče. Jedinstvenost priče Bloodborne-a je u tome što nijedan igrač neće imati istu priču kao neki drugi igrač. Sve zavisi od vašeg načina igranja. Priča je zanimljiva dok je otkrivate ali je u suštini veoma mlaka.

                           Svijet (lokacije)
From Software je postavio jednu veoma dobru jednakost između linearnog i open-world svijeta. Bloodborne vas neće voditi za ruku nego vama prepušta da odaberete gdje ćete dalje ići. U cjelini svijet je poprilično velik. Koliko sam dobro pobrojao, lokacija ima 12. Samo istraživanjem možete doći do nove lokacije. Sve lokacije su povezane na veoma dobar način. Svaka lokacija je posebna sama za sebe. Na svakoj lokaciji ili regionu možete naći nove protivnike, bosseve, neke veoma rijetke iteme, nova oružja i još mnogo toga. Veoma bitna stvar u svakoj regiji je da nađete shortcut iliti ga prečac između glavne lampe (lampe koja vodi u Hunter's Dream) i bossa. Ako ga ne nađete igra će postati veoma teška i frustrirajuća. Jer zamislite da ste očistili 90 % neke lokacije i treba vam još jedan protivnik do bossa i baš tada umrete a niste otvorili shortcut, morat ćete ispočetka ubijati sve protivnike jer kada umrete svi protivnici se regeneriraju (respawn). Na kraju možemo reći da je svijet veoma raznovrstan i velik. Svaka čast From Software.

                                  Težina
Bez sumnje, Bloodborne je jako teška igra. Umro sam mali milion puta. Nekad je stvarno frustrirajuće ponavljati neke dijelove ili bosseve po hajmo reć 5-6 puta. Ovu igru naprosto morate igrati sporo, sa taktiziranjem, razmišljanjem jer ćete odustati nakon 2 sata. Ova igra nije za svakoga. Ovo je igra za one uporne koje poraz samo ohrabruje a ne one one koje poraz frustrira i obeshrabruje. Samo za one smirene duše. Ako ste završili prethodne igre From Software-a završit će te i ovu. No jedno je sigurno, ako budete igrali naglo, brzo i bez mozga, odustat će te nakon 2 sata.

                                  Dužina
Ni u ovoj kategoriji Bloodborne nije razočarao. Za glavnu kampanju tj. za prelazak same igre je potrebno oko 40-50 sati (uključujući i rješavanje svih NPC questova, istražiavnje svakog kutka). Ako se odlučite za New Game ili čak i NG++ igra će se produžiti na jos 50 sati. Pa postoje tu i Dungeoni koji traju 15 sati. Uglavnom, ako se baš posvetite Bloodborne-u možete bez problema utući oko 150 sati igranja. A to je nevjerovatno. Hvala ti za ovo From Software.

                                Multiplayer
Za Bloodborne postoji CO-OP za tri igrača. Zagarantovana je zabava. Ako igrate online, također postoji mogućnost da pozovete nekog stvarnog igrača da vam pomogne u tamanjenju nekog bossa. Isto tako, možete i čitati i poruke koje igrači ostavljaju na foru, ej tamo ti je neki item.

                                   Itemi
Itema u Bloodbornu ima manje nego u prijašnjim Souls igrama. Tu su Blood Viali za regeneraciju zdravlja (možete maksimalno nositi 20 sa sobom), QuickSilver Bulletsi koji služe kao municija za pištolje. Važni su i Insightovi jer bez njih ne možete pozvati igrača u pomoć. Isto tako, s njima možete kupovati neke rijetke predmete. Postoji i nekolicina magija. Ali više su se fokusirali na borbu nego na magije. Tu je i Antidote kao protuotrov. Također su veoma važni Shardovi (Blood Stone Shard, Twin Blood Stone Shard
...) koji služe za nadogradnju vašega oružja. Tu su i posebne rune koje je veoma geško naći i služe da pojačate npr. svoju snagu ili otpornost na otrove ili pak da dobijate više Blood Echoesa. Jeste da ima manje itema u odnosu na prošle igre ali nije ih ni ovdje malo.

                              Blood Echoes
Isto što su soulovi (duše) za DS igre tako su Blood Echoesi za Bloodborne. Njih dobivate prilikom ubistva neprijatelja. Kada ubijete običnog, dobijete npr. 200 echoesa a kada porazite bossa 20000. Oni služe kao pare. S njima kupujete odjeću, ključeve, neke iteme ili čak ako nemate kod sebe Blood Vial-ove ili QuickSilver Bulletse. S njima također i levelujete svoga karaktera. Kao i u prijašnjim igrama, kada umrete gubite sve svoje "pare". Naravno, postoji način da ih vratite time što će te se vratiti na mjesto na kojem ste zaginuli i pokupiti ih. Ali ako poginete putem do njih vaši Blood Echoi će biti izgubljeni zauvijek.

                                  Oružja
Kao i itema, oružja u Bloodbornu ima manje nego u prijašnjim igrama. Odmah na početku možete i morate izabrati svoje primarno oružje i pištolj. U desnoj ruci držite oružje a u lijevoj pištolj. Svako oružje ima dva oblika tj. može se transformisati. Do oružja možete doći samim istraživanjem ili ubijanjem određenog bossa ili NPC-a. Oružja isto tako možete i nadograđivati. To radite u Hunter's Dream-u u posebnom Workshopu. Za upgrade oružja je potrebno imati Shardove. I također, svako oružje i pištolj se mogu nadograditi do +10.

                                 Borba
Kao što sam već spomenuo, borba je veoma brža, teža i dinamičnija. Ne možete se boriti brzo ili naglo jer jedini rezultat je toga umiranje. Morate se boriti sa taktiziranjem, puno će te se morati odmicati od protivnika, raditi rollove... Prilikom borbe možete koristiti dva oblika oružja, pištolj pa čak i magije. Posenost borbe je i novom načinu ubijanja tkzv. Visceral attackom. Taj attack uradite tako što stanujete protivika pucnjem iz pištolja i onda ga dokrajčite probijanjem oružja kroz njegovo tijelo. To je najprakričniji način borbe jer najbrže ubijete protivnika. Čak korištenjem Visceral attacka dobivate više Blood Echoea. Na ovaj način borbe morat ćete se navići neko vrijeme.

                               Level-up
Level-up radite u Hunter's Dream-u kod lutke. Za svaki level morate sakupiti određeni broj Blood Echoea. Vaš je izbor šta ćete budžiti. Da li će to biti snaga, stamina ili pak skill, to ovisi o vama. Znači možete nadograđivati snagu, staminu, skill, bloodtinge, magic... Samo radi informacije, ja sam radio skill build šro znači da sam najviše nadograđivao skill komponentu.

                                Bossevi
Bossevi u Bloodbornu su veoma teški. Iskreno, meni nisu uopće legli. Postoji ih oko 10. Moram priznati da sam na jednom bossu zaginuo 12 puta pa sam ga tek 13 put porazio. Ali moram priznati da sam čak dva bossa odradio iz prve. Svaki boss ima svoj naćin borbe, svoju taktiku, svoje jačine ali ima svoje slabosti kao npr. vatra, struja, udarac u glavu... Nakon svakog bossa dobijete barem jedan item i čak po nekoliko hiljada Blood Echoea. Veoma su teški, frustrirajući i veoma je teško naći put do njih. Ali kada ih porazite, osjećate se kao kralj kraljeva.

                                NPC-evi
U igri ima mnogo NPC-eva s kojim trebate razgovarati. Dosta NPC-eva ne možete vidjeti ali kolicinu i možete. Oni služe za otkrivanje daljne priče. Možete rješavati njihove Questove i dobiti neke veoma rijetke iteme. Ali ih možete i ubiti i dobiti skoro isto kao da ste rješili quest. Veoma je teško ubiti NPC-a pa vam to ne preporučajem.

                                  Zaključak
Bloodborne je po meni dosad GOTY. Dobar spoj priče, svijeta, borbe. Još jedan fantastičan naslov From Softwera. Ko god voli RPG igre, ovo morate odigrati, ovo je naprosto nevjerovatan naslov.

                    Vrijedi li kupiti Bloodborne ?
Pa naravno da vrijedi. Ovo je po meni najbolja From Software igra sa posebno dobrom pričom i borbom. Naprosto ne žalim što sam dao 60 eura za ovaj naslov. Zaista vrijedi.

                              Plusevi i minusi
Plusevi:
  • Gameplay
  • Svijet i lokacije
  • Borba i oružja
  • Grafika
  • Dugotrajnost

Minusi
  • Donekle mlaka priča
  • Vraški teško

                                           Ocjena

                              9,4/10
« Zadnja izmjena: 05. Listopad, 2015., 19:19 IcemanSL »

*

DakiKŠ

  • **
  • 176
  • Koju poslugu porati?
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #265 : 28. Listopad, 2015., 22:11 »

    Oduvek ste sanjali da ste debli direktor ubisofta koji dupe briše novčanicama od 100 dolara dok ništa ne radi i dok njegova kompanije praveći poluproizvode mlati masne pare? Mad Games Tyccon vam to i dozvoljava.
Priča

    Priča vam je par ekrančića na početku igre koji ti doslovno kažu evo tebi 150 000 dolara i napravi gaming kompaniju. Ali priča kod igara ovakvog tipa i nije neka bitna stavka. U igri postoji detaljna statistika vaših igrica i firme i to na neki način pravi jedinstvenu priču.
Gameplay
Gameplay je fluidan i zarazan. Igra je dizajnirana tako da u svakom trenutku rešavate neki problem. Meniji su uredni i pregledni, a igra na ekranu većinom prikazuje samo potrebne informacije, no ako vas nešto smeta vi to u opcijama lako možete isključiti. Na startu kreirate svoju kompaniju kao i svog lika i ima puno detalja koji vam na početku, ako im posvetite vremena stavljaju u veliku prednost.


Igra nudi da igrati kojim tempom želite: možete projuriti kroz igru ganjajući samo profit ili se posvetiti mikro-menadžemntu. Igru počinjete u 1980. godini i sve je parodija na današnje gaming kompanije: od logoa do imena (Naughtu Chicken) preko imena platforma (Pony Playsystem). Kroz igru se vidi dolazak novih platforma i tehnologija kako godine prolaze i to je nešto što mi se sviđa. Ako mnogo zaostajete za modernom tehnologijom vaša igra će dobiti katastrofalnu ocenu. Ako pad uvedete nešto inovativno vaša igra će iako nije najbolje kvalitete biti bestseller. Probaću da nabrojim samo neke od detalja koji daju neopisiv šmek i želim da naglasim da je vaš osmeh na licu kada vaša nova igrica dobije 91/100 umesto 89/100 jer ste se posvetili detaljima, dakle: Balans Gameplay/Grafika/Zvuk/Dizajn, zatim jezici na kojima će igra biti, Anti Copy protecton, Engine, Kombinacija Žanra i Teme igrice, koji je žanr u trendu, da li vaša igrica koristi zastarele tehnologije, da li vam zaposleni rade manje efikasno jer im je hladno. Sve što bi ste želeli od opcija u jednoj igrici u kojoj pravite igrice je tu.
    Možete da vi budete izdavač, da vi pravite igrice u svojim postrojenjima, da pravite remakeove, updatove, nastavke, DLC-ove, Bundleove, Marketinške kampanje, možete da kontrolišete fan support, da napravite vlastiti engine, da istražite teme i žanrove, da napravite "kontrolu kvaliteta", grafički i muzički studio koji unapređuju pojedine delove igrica, da zapošljavate radnike, radnici mogu napredovati, da kupite luksuzniji nameštaj jer su tako radnici efikasniji i više dobrih radnika je zainteresovano za vašu kompaniju, da uzimate kredite, da radite privremene poslove da kupujete kancelarije i ostalo...

Audio-vizuelna prezentacija
Grafika nije ništa posebno, dakle radi se o 2D igrici koja je užasno neoptimizovana. Sve je OK sa performansama dok ne skupite par miliončića i kupite veću kancelariju. Zvuk je nešto posebno iritantno. Nezz da su dali detetu od 10 godina da komponuje muziku, dete bi bolju muziku napravilo nego što su devovi ove igre.

Zaključak
Ovo je savršena igra u kojoj možete pronaći utehu jer ne brišete dupe novčanicama od 100 evra kao direktor ubisofta. Vaša kompanija može na puno načina da posluje i ima trunke RPG elemenata. Jasno se vidi napredak tehnologije u 1990-ima u odnosu na 1980-te. Ali optimizacija malo koči igricu. Ja na bag nisam uspeo da naletim.

+dubina i zaraznost gameplaya, više pristupa, mogućnost customizacije svega živog i neživog
-optimizacija i neverovatno glup AI, muzička podloga, nelogično zapošljavanje ljudi
Ocena: 85/100

Vremena igrano: 50h
Ljude delim na dve grupe: Gamere (čitaj ljudi kojima nikada nije dosadno) i ostale ljude (čitaj šonje).
-DakiKS 1. april 2015.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9