HCL.HR

Vlastite recenzije igara

  • 265 Odgovora
  • 112240 Hitova
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #195 : 08. Veljača, 2013., 20:41 »
Ja se u potpunosti slazem s tvojom ocjenom, meni sigurno medu top 3 igre koje sam ikada odigrao. Dobra recenzija isto, ima pokoja stvar koju nisi spomenio a mozda si trebao no sve u svemu-dobar posao. :thumbs:

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #196 : 13. Ožujak, 2013., 19:25 »

Obično kada igra dobiva nastavak razlog je taj što se naslov dobro prodavao i bio dobro prihvaćen od strane gaming zajednice i fanova. To nije bio slučaj sa Blacklight: Tango Down-om koji je možda imao previše mušica i općenito bio etiketiran kao osrednjom pucačinom, no to nije zaustavilo Zombie Studios da nastave s razvojem svoje vizije. Developeri su ubrzo prepoznali u kojem grmu leži zec i prijašnju formulu zamjenili jednom modernijom, primamljivijom i na koncu kako će se pokazati isplativijom – popularnim „free-to-play“ odnosno f2p modelom. I to odličnim f2p modelom u kojem se igranjem, skupljanjem bodova i nagradama može otključati svaki dio opreme i svako oružje bez potrebe trošenja pravog novca. Također, sve se može otključati na jedan dan, sedam dana, mjesec dana ili pak za stalno, tako da se u roku par odigranih mečeva igrač može kompletno naoružat do zuba i bit ravnopravam sa svima na serveru.

Blacklight Retribution je isključivo online timski bazirana pucačina iz prvog lica. CoD-like mehanika napucavanja i dizajn mapa te pregršt odličnih i inovativnih dizajnerskih odluka čine ovu igru daškom svježeg zraka na tržištu generičnih i recikliranih pucačina. Atmosfera je u večini slučajeva mračna i sumorna, sa industrijskim štihom u labirintima skladišta i podzemnih bunkera koji nikad nisu vidjeli svijetlo dana. Betonska džungla, rekli bi, u kojoj treba biti na oprezu svake sekunde jer vremena za kalkuliranje nema previše. Napucavanje je brzo, refleksno i uvijek zadovoljavajuće, tu vrlo dobar dizajn mapa igra važnu ulogu. Uz pregršt modova, duboku kustomizaciju oružja i opreme te puno ostalih pomagala svaki igrač će sigurno naći nešto za sebe. 

Mape su odlično dizajnirane, sa puno otvorenih područja i skučenih hodnika daju dobar balans gameplayu, a osjećaj ranjivosti je sveprisutan. Sprintanje po uskim hodnicima u potrazi za neprijateljima ili pak headshotanje istih preko cijele mape uz pomoć snajpera je jako zadovoljavajuće. Vidno je da su developeri uložili puno truda u dizajn mapa pošto nema nikakvih mrtvih ulica ili dead endova te na svakoj mapi svaka klasa ima podjednake šanse za uspjeh.

Sustav napredovanja je također za pohvalu, doslovno svaki dobar potez se nagrađuje xp-om a svakim novim levelom se otključava, i na određeno vrijeme dobiva, puno novih stvari. Bodovima koje skupite unutar same igre se na tzv depoima može kupiti nadogradnja healthi ili municije, rocket launcher ili plamenobacač, ili pak Hardsuit, u suštini mech koji ima velik armor i radi ogroman damage ali ima i slabu točku gdje je jako ranjiv.



Kustomizacija oružja i opreme je svedena na detalje. Doslovno svaki dio oružja je zamjenjiv ovisno o tome kako tko voli igrati. Uz tako široku paletu odabira gotovo da i ne postoje identični buildovi te je svaki igrač mogli bi reći jedinstven. Tu su još i pomagala poput proxy mina, health injectora ili revival injectora koji vraća u život posrnule drugove, te mnogih drugih. Naravno ako se nekom neda čekati da sakupi dovoljno CP-a da bi si mogao priuštiti sve što želi, može platiti pravim novcem.

Igra trenutno broji dvanaest igrivih modova. Uz standardni TDM, DM, DOM, S&D i CTF tu su i neki modovi po prvi puta prezentirani u nekoj igri, poput na primjer NETWAR-a u kojem je cilj hakirati i držati pod kontrolom što više kontrolnih točaka dok se istovremeno igra CTF. Novost je prilično zahtjevan Onslaught mod u kojem se grupa od najviše četiri igrača bori protiv valova zombija. Zvuči klišej i izilizano, što i je, no ipak se prezentacijom i osjećajem odmiče od norme.

Kompetetivno igranje nije nikakva novost u igri, već postoji puno "klanova" a u najavi su turniri i lige, pregovara se i s ESL-om da se igra implementira u njihov sustav i počnu ladderi. Najčešće se igra Domination, u kojem je cilj kontrolirati što više kontrolnih područja i tako ostvariti bodove. Uz skill je potrebna velika doza timskog rada i taktiziranja.

Detalj po kojem se Blaklight Retribution najviše razlikuje od svojih konkurenata na tržištu je "Hyper Reality Visor" odosno HRV. Njime se privremeno otkriva lokacija svakog neprijatelja u igri te se tako u startu rješio problem "kampera" koji u ovoj igri nemaju nikakve šanse. Dok je HRV mod uključen pucanje i bilo kakva nasilna aktivnost je onemogućena, tako da je dobar tajming presudan. HRV taktiziranje diže na jednu novu razinu pošto je dosta teško prevarit nekoga ili grupi igrača doći s leđa. Naravno i za njega postoji protuotrov, takozvani "blackout" u čijim granicama HRV ne odaje poziciju.



Igra je gotovo svakodnevo updateana i stalno se dodaje novi sadržaj. Kada pogledam kako je beta izgledala pa usporedim s ovim danas dojma sam kao da su to dvije različite igre. Developeri slušaju community i to se mora cijenit. Također, večina recenzija je objavljena za vrijeme službenog izlaska igre kada nije izgledala niti približno dobro kao danas. Za kraj, iako nije bez mana, Blacklight Retribution je odličan izbor za one koji traže novi izazovni šuter. Odlična mehanika napucavanja i duboka kustomizacija čine zaraznu kombinaciju na koju se lako navući, a free-to-play model ju čini dostupnom svima.

Plusevi:
- prezentacija; čak su i menii u igri pažljivo napravljeni i lagani za navigaciju
- kustomizacija; dubina i količina stvari za kustomizirat je ogromna
- grafika; ako posjedujete pogodan hardware igra će izgledati zapanjujuće
- user support; stalno dodavanje sadržaja znači da vremenom igra može biti samo bolja i bolja

Minusi:
- hardsuits; nezgrapni za kontoliranje i često donose nepravednu prevagu u kritičnim trenucima
- special ammo; toxic ammo, electro ammo, inflammable ammo, nebudimo njubovi...
- nova oružja i opreme; za dobivanje kompletnog željenog seta oružja i opreme ipak treba utuć puno vremena

Ocjena: 80/100

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #197 : 13. Ožujak, 2013., 22:58 »
<3 :ementaler: :hug

*

Me666

  • ******
  • 5556
  • Snaketicus Murphy Jr.
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #198 : 14. Ožujak, 2013., 10:33 »
gg :piva:

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #199 : 14. Ožujak, 2013., 14:53 »
GG za Blacklight Retribution dobra reca

al za ovog zadnjeg kaj je pisao Far Cry 3. Jbt jel itko primjetio u svom tom hajpu koji vas je obuzeo i u svom tom hvaljenju grafike i enginea da je destrukcija i fizika općenito u igri mrtvi konj ? :wildboy:

Al stvarno nije uber velika stvar, ali mozes na normalnom djipu kojeg voziš zbušit gume i dić ga u zrak jel ali na olupini sastrane nedoti bog da mu zbusis gumu. Ista stvar je i s manjim predmetima, možeš uništit bocu i poneku kutiju ali ni sa 3 kg eksploziva ne možeš uništiti drveni stolac. E pazi drveni (titanski?) stolac.  Brdo toga u igri je samo ukras sastrane i nema nikakvu funkciju u destrukciji niti se moze unistiti.
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #200 : 14. Ožujak, 2013., 17:03 »
:)))

Jbt jel itko primjetio u svom tom hajpu koji vas je obuzeo i u svom tom hvaljenju grafike i enginea da je destrukcija i fizika općenito u igri mrtvi konj ? :wildboy:

Skužio sam to u prvih par sati igre, mislim da sam i pisao nešto o tome u topicu. Još jedna sitnica zbog koje FC3 po meni nemože u 90+ kategoriju.

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #201 : 14. Ožujak, 2013., 21:32 »
dobra reca Mzhen.

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #202 : 27. Ožujak, 2013., 02:42 »
SNIPER GHOST WARRIOR 2:                                         PLATFORMA: PC


Nastavak orginalnog Ghost Warriora iz 2010. je izašao prije nekoliko dana.Orginalni Ghost Warrior meni osobno nije bila loša igra ali je imala određenih problema.


U nastavku igramo sa snajperistom Coleom Andersonom koji pripada Amerićkoj vojsci.Priča nije na razini ali donosi par neočekivanih obrata zbog kojih ju vrijedi pratiti.Lokacija u igri nema puno: Od džungle u Filipinima do urbanog Sarajeva pa sve do planinskog Tibeta.


Kroz gotovo cijelu igru ćete se šuljati i taj stealth pristup funkcionira jako dobro i realno,nema više misija sa jurišnom puškom koje su bile loše odrađene u orginalu nego u ovoj igri imate nekoliko vrsta snajpera , pištolj sa prigušivaćem  i nož. Sama mehanika snajpera je realna i zabavna.Neprijateljski AI je solidan. Misije su pomalo jednolićne ali zabavne. A tu je i multiplayer mod.



Grafika u igri izgleda jako lijepo i za to se pobrinuo CryEngine 3,zvuk je također za pohvaliti.Zvukovi oružija zvuće realno a i voice acting je odrađen jako dobro.
Glavni problem Ghost Warriora 2 je definitivno kratko trajanje. Meni je trebalo nešto više od 6 sati da dovršim igru na medium težini. Od mana bih još istakao samo level design koji je mogao biti bolji.



Sniper Ghost Warrior 2 vrijedi odigrati je predstavlja zanimljivo iskustvo igranja,ko voli nek izvoli.

OCJENA:75/100
Jedna kratka recenzija od mene.:D
« Zadnja izmjena: 27. Ožujak, 2013., 03:16 gamelaker »

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #203 : 27. Ožujak, 2013., 23:25 »
Kratko i jasno :thumbs: da je duže ne bi valjalo (bilo bi mi mrsko pročitat :mrgreen:), a ovako sam ukratko saznao sve što me zanimalo.

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #204 : 27. Ožujak, 2013., 23:43 »
Znam da je malo kratko , nisam zna šta bi napisa više :D

*

manjamax

  • ****
  • 1062
  • Cro Sim Racing Forum
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #205 : 11. Svibanj, 2013., 19:54 »
Treba dodati nekoliko slika,ali sve u svemu je odlično :clap: :clap: :clap:

*

brukidm

  • n00b
  • 2
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #206 : 09. Kolovoz, 2013., 10:00 »
Ovo sam radio za školu, pa si mislim, zašto ne bi kopi-pejst tu i gotovo. :mrgreen:


TONY HAWK'S  PRO SKATER HD

Koliko god su ljudi u današnje vrijeme zapaljeni za novijim i originalnijim igrama, uvijek je dobar osjećaj vratiti se klasicima. Postoji li zato išta bolje od legendarnih igara smještenih u aktualniji i moderniji grafički engine? O tome bi se već dalo malo razmisliti...

Naime, jedan od takvih remakeova je navedeni THPS HD, koji je trebao ublažiti našu nostalgiju za najboljom skate simulacijom dodavanjem suvremene grafike u stariju igru. Iako je cilj jednim dijelom bio ispunjen, to nije bilo dovoljno kako bi ova igra bila značajnije zapažena. Igra je bila zamišljena kao mix, u kojem bi se nalazili jedni od najboljih levela prvog i drugog dijela po kojima smo radili grindove i flipove preko svih mogućih stepenica i klupa, kao što su Hangar, Venice Beach, School i sl. Naravno, ako su u pitanju leveli, u paketu dolazi još jedan element koji je oduševljavao mnoge generacije. Riječ je o soundtracku. Oba žanra u kojemo možemo sažeti cijeli soundtrack, skate-punk i hip-hop, savršeno se uklapaju u cijeli dojam i atmosferu igre. Leveli i soundtrack su vrlo dobro zamišljeni i uvedeni kao pokušaj preporoda, ali glavna svrha je bila smještanje toga u okolinu prepunu detalja, ljepših tekstura i 'bloom' efekta, koji su izvedeni vrlo dobro, ali je fizika tijela očajna, što je mnogima uništilo cjelokupni dojam. Osim toga, igra ima najsiromašnije opcije konfiguriranja, od tekstura i rezolucije pa sve do kontrola koje se ne mogu promijeniti bez skidanja pomoćnog softvera kojeg nisu napravili proizvođači, nego osoba koju je taj problem naživcirao kao i druge, ali je ona za razliku od većine bila sposobna to promijeniti te na taj način pomoći i sebi i drugima. Doduše, multiplayer je zamišljen dobro, jer su dodali leaderboard, što dodaje dodatnu dozu kompetitivnosti za razliku od prijašnjih igara.

Sve u svemu, ideja je bila dobro zamišljena, ali ne i dobro izvedena. Nedostaci u opcijama zajedno sa lošom fizikom, čine ovu igru, bez obzira na HD verziju grafike koja je trebala stare veterane privući nazad, vrlo lošom. Igra nije vrijedna kupovine, a ako se već odlučite za to, vjerujte mi da nećete posvetiti vise od 3 sata igrajući je. Držite se klasika.

*

Dr.Ninex

  • *
  • 9
  • ♥ Chuck ♥
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #207 : 09. Kolovoz, 2013., 15:24 »
SPOILER ALERT !!!
Ako niste igrali ME2 moguci su spojleri !




Kraj epske sage koji nas opet smjesta u ulogu zapovjednika Sheparda.
Ocekivano ovo je najbolji ME do sada. No hajmo ispocetka !



Prica

Ponovno se nalazimo u ulozi zapovjedniak Sheparda - pripadnika posebne galakticke jedinice Spector te zapovjednika postrojbi Saveza (Alliance).
Shepard se nalazi na zemlji, pod promatranjem zbog dogadaja iz ME-a 2. Uskoro nailazi na poznate face iz prvog Mass Effecta (i drugog) te zapocinje napad.
Reapersi odlucuju napasti zemlju ali i druge ljudske kolonije (Mars anyone ?). Shepard biva poslan po pomoc u dobro nam poznati Citadel.
Tu je opet i Illusive man i njegov Cerebrus.
Prica je duboka a sada je obogacena i jos boljim dijalozima i prezentacijom !



Gameplay

Gameplay je dozivio neka poboljsanja od proslog nastavka.

Naime akcija je sada brza i dinamicnija sto borbi daje novu car.
Cover sistem je napravljen po uzoru na gears-e te se sada mozete prebacivati iz zaklona u zaklon, ali i skakati u trku.

Meele borba dozivjela je unaprijedenje u smislu novog napada.
Ako drzite F (ili vasu tipku za meele napad) shepard ce napraviti posebni napad koji lako skida stitove i ubija u jednom potezu.
To napokon olaksava borbu sa dosadnim Huskovima.

Sto se tice napucavanja ono je vise manje standardno. Sada ima manje otvorenog a vise cover napucavanja nego prije.

Sada je vazan faktor i tezina o kojoj ovisi i vase kretanje, naime ako imate previse opreme biti ce te teski i spori.

To daje novo lice svemu. Zelite biti tenk ? Samo naprijed ! Uzmite shootgun i teski oklop i ozezite !
Volite brze borbe ? Light oklop i laka masinka su za vas.

Sve ovo utjece na dinamiku igre i stvara odlican osjecaj borbe.



Prezentacija

Sto se graficke strane tice tu dolaze sve samo pohvale. Engine je nevjerovatno u naprijeden te sada sve izgleda realnije, nema vise ostrih rubova na modelima, teksture su bolje no ikada a animacije su postale uvjerljive.

Zvuk je odlican. Kako epic muzika u nekim scenama, tako i oruzje, ali i dijalozi.
Odlicno napisani tekst sada ima i nesto grublje rijeci i psovke. To samo daje dodatnu car i osobnost likovima

Fizika je dosla do novoga nivoa. Objekti se lelujaju na vjetru, eksplozije izgledaju realnije, ...



Zakljucak

Ako niste fan serijala vrijeme je da to postanete. No, uvjet je sigurno da odigrate i ME i ME2 (moguce je odigrati sve 3 igre sa jednim likom) zbog moralnih odabira.

Svakako vrijedan nastavak koji vrijedi svake lipe. Dobro kraj igre je pomalo khm, khm, usran, ali valjda ce neki DLC to ispraviti.

Ah da, tu je i co-op MP koji je zabavan ali ne na duze staze.

Plus

Prica
Likovi
Dijalozi
Sve ...


Minus

... osim mozda loseg kraja igre ?

Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #208 : 10. Kolovoz, 2013., 10:34 »
Solidna recenzija. Previše kratka i mislim da je tu bilo još stvari koje su se mogle kazati!

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Vlastite recenzije igara
« Odgovori #209 : 10. Kolovoz, 2013., 11:49 »
Treba bit realan i reć da je to 1/10 teksta koliko bi recenzija u nekoj normalnoj dužini trebala biti...

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9