Obično kada igra dobiva nastavak razlog je taj što se naslov dobro prodavao i bio dobro prihvaćen od strane gaming zajednice i fanova. To nije bio slučaj sa Blacklight: Tango Down-om koji je možda imao previše mušica i općenito bio etiketiran kao osrednjom pucačinom, no to nije zaustavilo Zombie Studios da nastave s razvojem svoje vizije. Developeri su ubrzo prepoznali u kojem grmu leži zec i prijašnju formulu zamjenili jednom modernijom, primamljivijom i na koncu kako će se pokazati isplativijom – popularnim „free-to-play“ odnosno f2p modelom. I to odličnim f2p modelom u kojem se igranjem, skupljanjem bodova i nagradama može otključati svaki dio opreme i svako oružje bez potrebe trošenja pravog novca. Također, sve se može otključati na jedan dan, sedam dana, mjesec dana ili pak za stalno, tako da se u roku par odigranih mečeva igrač može kompletno naoružat do zuba i bit ravnopravam sa svima na serveru.
Blacklight Retribution je isključivo online timski bazirana pucačina iz prvog lica. CoD-like mehanika napucavanja i dizajn mapa te pregršt odličnih i inovativnih dizajnerskih odluka čine ovu igru daškom svježeg zraka na tržištu generičnih i recikliranih pucačina. Atmosfera je u večini slučajeva mračna i sumorna, sa industrijskim štihom u labirintima skladišta i podzemnih bunkera koji nikad nisu vidjeli svijetlo dana. Betonska džungla, rekli bi, u kojoj treba biti na oprezu svake sekunde jer vremena za kalkuliranje nema previše. Napucavanje je brzo, refleksno i uvijek zadovoljavajuće, tu vrlo dobar dizajn mapa igra važnu ulogu. Uz pregršt modova, duboku kustomizaciju oružja i opreme te puno ostalih pomagala svaki igrač će sigurno naći nešto za sebe.
Mape su odlično dizajnirane, sa puno otvorenih područja i skučenih hodnika daju dobar balans gameplayu, a osjećaj ranjivosti je sveprisutan. Sprintanje po uskim hodnicima u potrazi za neprijateljima ili pak headshotanje istih preko cijele mape uz pomoć snajpera je jako zadovoljavajuće. Vidno je da su developeri uložili puno truda u dizajn mapa pošto nema nikakvih mrtvih ulica ili dead endova te na svakoj mapi svaka klasa ima podjednake šanse za uspjeh.
Sustav napredovanja je također za pohvalu, doslovno svaki dobar potez se nagrađuje xp-om a svakim novim levelom se otključava, i na određeno vrijeme dobiva, puno novih stvari. Bodovima koje skupite unutar same igre se na tzv depoima može kupiti nadogradnja healthi ili municije, rocket launcher ili plamenobacač, ili pak Hardsuit, u suštini mech koji ima velik armor i radi ogroman damage ali ima i slabu točku gdje je jako ranjiv.

Kustomizacija oružja i opreme je svedena na detalje. Doslovno svaki dio oružja je zamjenjiv ovisno o tome kako tko voli igrati. Uz tako široku paletu odabira gotovo da i ne postoje identični buildovi te je svaki igrač mogli bi reći jedinstven. Tu su još i pomagala poput proxy mina, health injectora ili revival injectora koji vraća u život posrnule drugove, te mnogih drugih. Naravno ako se nekom neda čekati da sakupi dovoljno CP-a da bi si mogao priuštiti sve što želi, može platiti pravim novcem.
Igra trenutno broji dvanaest igrivih modova. Uz standardni TDM, DM, DOM, S&D i CTF tu su i neki modovi po prvi puta prezentirani u nekoj igri, poput na primjer NETWAR-a u kojem je cilj hakirati i držati pod kontrolom što više kontrolnih točaka dok se istovremeno igra CTF. Novost je prilično zahtjevan Onslaught mod u kojem se grupa od najviše četiri igrača bori protiv valova zombija. Zvuči klišej i izilizano, što i je, no ipak se prezentacijom i osjećajem odmiče od norme.
Kompetetivno igranje nije nikakva novost u igri, već postoji puno "klanova" a u najavi su turniri i lige, pregovara se i s ESL-om da se igra implementira u njihov sustav i počnu ladderi. Najčešće se igra Domination, u kojem je cilj kontrolirati što više kontrolnih područja i tako ostvariti bodove. Uz skill je potrebna velika doza timskog rada i taktiziranja.
Detalj po kojem se Blaklight Retribution najviše razlikuje od svojih konkurenata na tržištu je "Hyper Reality Visor" odosno HRV. Njime se privremeno otkriva lokacija svakog neprijatelja u igri te se tako u startu rješio problem "kampera" koji u ovoj igri nemaju nikakve šanse. Dok je HRV mod uključen pucanje i bilo kakva nasilna aktivnost je onemogućena, tako da je dobar tajming presudan. HRV taktiziranje diže na jednu novu razinu pošto je dosta teško prevarit nekoga ili grupi igrača doći s leđa. Naravno i za njega postoji protuotrov, takozvani "blackout" u čijim granicama HRV ne odaje poziciju.

Igra je gotovo svakodnevo updateana i stalno se dodaje novi sadržaj. Kada pogledam kako je beta izgledala pa usporedim s ovim danas dojma sam kao da su to dvije različite igre. Developeri slušaju community i to se mora cijenit. Također, večina recenzija je objavljena za vrijeme službenog izlaska igre kada nije izgledala niti približno dobro kao danas. Za kraj, iako nije bez mana, Blacklight Retribution je odličan izbor za one koji traže novi izazovni šuter. Odlična mehanika napucavanja i duboka kustomizacija čine zaraznu kombinaciju na koju se lako navući, a free-to-play model ju čini dostupnom svima.
Plusevi:- prezentacija; čak su i menii u igri pažljivo napravljeni i lagani za navigaciju
- kustomizacija; dubina i količina stvari za kustomizirat je ogromna
- grafika; ako posjedujete pogodan hardware igra će izgledati zapanjujuće
- user support; stalno dodavanje sadržaja znači da vremenom igra može biti samo bolja i bolja
Minusi:- hardsuits; nezgrapni za kontoliranje i često donose nepravednu prevagu u kritičnim trenucima
- special ammo; toxic ammo, electro ammo, inflammable ammo, nebudimo njubovi...
- nova oružja i opreme; za dobivanje kompletnog željenog seta oružja i opreme ipak treba utuć puno vremena
Ocjena:
80/100