HCL.HR

Stranglehold [PC, X360, PS3]

Marko Babić 04.01.2007.   •   0 komentara


Dokaz da i stari akcijiski hitovi poznatih režisera kao što je John Woo mogu biti pretočeni u igre i to samo kakve….uvjerite se sami

Kako zadaviti Forijana, lekcija 1

Ako slučajno niste znali, John Woo je veliki obožavatelj video igara i, naravno, nije mogao ne primjetiti kako je dosta igara kroz ovih nekoliko godina pokupilo njegove ideje iz (njegovih) filmova, stoga je zaključio kako je vrijeme da i on napravi jednu igru. Potonje je developerski tim objeručke prihvatio i bacio se na posao, a krajnji rezultat će uskoro ugledati svjetlo dana. Iako je taj podatak krajnje irelevantan, „Stranglehold“ je inače onaj poznati potez kad nekoga davite sleđa pa sad ja jedva čekam kad će neki developeri napraviti igru koja će biti nazvana po onom vulkanskom stun udarcu iz Star Trek-a. Sad kad smo to raščistili, možemo dalje.

Dakle, kako je tu John Woo, možda se netko od vas i zapitao je li riječ o preseljenju nekog od filmova dotičnog lika s filmskog platna na računala? Da, pogodili ste (preočit sam, jao). Riječ je o filmu „Hard – Boiled“ iz davne ’92. kad mi nismo znali za internet i kad domestos nije bio 5x jači, a možda ga ni uopće nije bilo (teško je zamisliti današnji svijet bez one „kul“ reklame). Glavnu ulogu u igri, kao i u filmu, tumači poznati nam dalekoistočni glumac Chow Yun-Fat. Vjerojatno ćete se, kao i autor teksta, zapitati “wtf” i podići jednu obrvu, no samim pogledom na sreenove sve postaje jasnije o kome je riječ. Na E3 sajmu je igra osvojila kojekakve nagrade i pred sobom imamo potencijalan megahit. Pogled na trailere sve govori. U redu, dosta glupiranja i toga, idemo na priču i ostalo.

Tequila Sunrise

Sama priča je kronološki smještena nakon one u „Hard – Boiled“. Dakle, vi ste „Inspektor Tequila“ i borit ćete se s mafijaškim glavama u Hong Kongu i Chicagu. Najprije u Hong Kongu kad istražujete umorstvo nekog policajca i saznajete da ima veze s vašom obitelji jer je vaša bivša žena odvezena u Chicago iz sigurnosnih razloga. Na putu za Chicago, otkrijete da vam je ruska mafija otela bivšu ženu. Kako živite po jednostaom kodu: ubij onoga tko ti naudi obitelji te zbog toga prelazite na onu granicu zakona kako biste spasili obitelj, u oba se grada upućujete s obje ruke naoružane i na svom putu ubijate više nego Charles Manson, a usput i demolirate cijeli teren. Sam gameplay će biti pun ubijanja, krvi, ogromne destrukcije i općenito svega što čini sadista sretnim, a izluđuje Jack Thompsona. Igra će vas prvo podsjetiti na Max Payne-a, prvenstveno treće lice u kojem igrate, a kad smo još kod Max Payne-a, u igri će biti tzv. „Tequila time“ ( a ne neprestana kiša) u kojem se vrijeme uspori i vi kokate neprijatelje zahvaljujući toj stečenoj prednosti. Max Payne, tj. Matrix ripoff? Nipošto, John Woo je to izmislio prije nego li su Matrix ili Max Payne bili zamišljeni, a naš Tequila će, za razliku od Maxa, imati mnogo više akrobacijskih poteza i načina za klanje.

Samu igru će dičiti modificirani Unreal 3.0 engine i novi Havok fizički engine. Već i vrapci na grani znaju koja je to ubojita kombinacija (pogotovo za pokretanje same igre). Unreal 3.0 će nam osigurati prelijepu grafiku, predivne texture, nezapamćene sjene, predetaljna lica, itd., a Havok predobru fiziku i brutalno korištenje okoline uz već viđene destrukcije u Half – Life 2. Dakle, nećete cviliti nama za pomoć na forumu ako imate 3 metka na 14 neprijatelja, kad jednostavno možete puknuti u neku… recimo skelu… pa će se sve srušiti na dotične neprijatelje žedne vaše krvi te će oni otegnuti papke. Toliko o štednji municije, no gradovi baš i neće moći toliko štedjeti na renoviranju. Ne znam što bih rekao o AI-u jer nisam čuo (tj. pročitao) neke divlje izjave o njemu i njegovoj (još jednom) superiornosti, a baš mu i ne ide na čast to da je na jednom traileru neki tip, osim što je doveo u birc prijatelje da vas demoliraju, uzeo je i bazuku. Sad koliko ljudi ide pucati sa dotičnim u zatvorenom prostoru, ja ne znam.

Look ma’, I can jump

Nova i možda najzanimljivija stvar je interakcija, tj. onaj dio gdje se skače i te stvari. Da pojasnim… Tequila će sam skakati, klizati i koješta kako mu se neki predmet nađe na putu, tj. vi ne morate misliti kako ćete sad preskočiti mišolovku i upucati nekog tamo morona. Ukratko, imate scenu u kojoj ste u nekakvom restoranu i morate postreljati cijeli bataljun mafije dok su vam na putu kojekakve stolice i stolovi. Dakle, vi se trebate samo kretati i pucati, Tequila će sam odraditi skakanje, klizanje po stolovima i ostalo dok se vi samo fokusirate na neprijatelje, a ako hoćete neke bolje combo-e, skakat ćete na zid, tj. odskakat od njega i streljati u zraku, zaletite se i skočite prema lusteru i zavjesit ćete se za njega, itd., već ćete shvatiti. Osim, naravno, single player moda, bit će tu i multiplayer moda u kojem bi trebao biti dostupan spomenuti „tequila time“, no kako će to izvesti, ostavljamo njima na dušu, sve ćemo vidjeti kada igra izađe. Igra je najavljena za PC, Xbox360 i Play Station 3, a za koju god verziju da se odlučite, vjerujemo kako nećete pogriješiti. Izaći će negdje u prvom kvartalu iduće godine (da, 2007.), a dotad bolje da ste nabavili novi hardver ako već niste jerbo s Unreal 3.0 nema zajebancije. Triput hura za moj đifors 5200, živio.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?