HCL.HR

Recenzija

Astro Bot

PlayStation All-Stars

Zoran Žalac

Vjerujem da postoji specifična poveznica između platformerskih igara i osjećaja radosti. Kad malo razmislim, skakanje je osnovna mehanika takvih igara, a skakanje je i sastavni dio izražavanja radosti – hoćete na dječjim rođendanima, utakmicama, koncertima… Na PlayStationu takve sreće ne fali – zadnjih je godina bilo krasnih platformera kao što su It Takes Two, Psychonauts 2 ili Crash Bandicoot 4. Međutim, zna se da je Nintendo apsolutni vladar tog žanra sa svojim Super Mario igrama, a Sony kao da je odustao od konkuriranja pa im serijali LittleBigPlanet, Sly Cooper, Jak and Daxter trunu u prošlosti. Uz Sonyjev trenutni fokus na live service naslove činilo se da na pomolu nema radosne vijesti, a onda je prije tri mjeseca odnekud iskočio mali Astro Bot. I evo ga sada u uvjerljivo najveselijoj PlayStation 5 igri do sada.

Početna cijena Recenzirana verzija Recenzentski primjerak
70€ PlayStation 5 Ustupio izdavač

Malo kasnimo s ovom recenzijom pa vam nećemo otkriti toplu vodu kad kažemo da je Astro Bot genijalna igra. Zasigurno ste već čuli sve superlative o njoj, a mi ih možemo samo ponoviti. Ovo je definitivno nije tipična Sonyjeva igra koja cilja na spektakl u otvorenom svijetu. Astro Bot je u najboljem mogućem pogledu staromodna igra, podijeljena na kraće levele koji nisu tematski vezani. U jednom trenutku skačete po džungli, sljedeći level ste već na gradilištu, a potom na plaži. Dinamično se izmjenjuju okruženja i mehanike, stalno ste u nekim novim situacijama i nemate osjećaj da se išta ponavlja.

Postoji ipak neka nit vodilja u obliku minimalne priče, ili bolje rečeno zapleta. Astro Bot i njegova ekipa putuju svemirom u PlayStation 5 konzoli, kadli na njih naleti svemirski nasilnik zelene boje (očito fan Xboxa) koji im ukrade dijelove letjelice / konzole. Letjelica se sruši, posada rasprši po galaksiji, a mali Astro Bot ima zadatak pronaći sve dijelove i svu posadu kako bi se osvetio zelenom nasilniku.

Može se reći kako ova radnja ima likove, ali nema neka događanja ili preokrete da bismo ju smatrali bitnom za samu igru. Najviše što tu mogu reći je da Astro Bot i sve varijacije robotskih likova djeluju simpatično i šarmantno u kratkim animacijama. Baš kao i u Mario igrama, ovdje ne trebate očekivati išta više u segmentu naracije.

Astro Bot, doduše, ima dodatni zaplet time što je ujedno i proslava povijesti PlayStationa, započeta još u Astro’s Playroomu (besplatna igra koja dolazi uz PS5). Ovdje tako spašavate (trenutno) 169 gostujućih likova iz čitavog niza drugih igara koje su obilježile postojanje Sonyjevih konzola. Manji dio tih likova ima svoju kraću epizodu u tematskom svijetu iz svojih igara, a ti leveli su svakako među najboljima u čitavoj igri.

Manji dio gostujućih likova ima svoju kraću epizodu u tematskom svijetu iz svojih igara, a ti leveli su među najboljima u čitavoj igri.

Skupljanje gostujućih likova donosi zgodne reference i male zanimljivosti. Svaki gostujući lik ima svoj opis, često domišljat ili humorističan. Na primjer, Raiden iz Metal Geara ima famozni opis: “Nanomašine, sine!”. Nakon što pronađete gostujućeg lika, možete mu kupiti prateću opremu i onda dobivate posebnu animaciju kad ga odalamite.

Postava gostujućih likova je široka i lijepo se prisjetiti raznih ikona; ne samo u kontekstu PlayStationa, nego i gaminga općenito. Šanse su pak da dobar dio njih nećete ni prepoznati, pogotovo ako vam gamerski staž nije duži od 20 godina. Za pohvalu je to što su se developeri trudili razvrstati gostujuće likove na tematski odgovarajuće levele, pa je npr. logično da ćete Sir Daniela iz MediEvila pronaći u kišovitom dvorcu.

U Astro Botu vam je uvijek jasno što trebate raditi jer vam je zadatak gotovo jednosmjeran.

U Astro Botu vam je uvijek jasno što trebate raditi jer vam je zadatak gotovo jednosmjeran. Igra je podijeljena na pet galaksija (plus jedna dodatna) unutar kojih se nalazi 4-5 glavnih levela. Imate određeni broj likova koje možete spasiti po levelu dok uglavnom idete prema naprijed. Ne morate ih sve skupiti, ali boss bitku unutar galaksije otključava zadani broj spašenih likova.

Ovo je dobro razrađena struktura kojoj se nema mnogo toga prigovoriti. Svaka galaksija ima svoje skrivene levele, kraće mini-igre te malo izazovnije razine. Bez obzira što igrali, sve je u Astro Botu odmah jasno, gameplay je tečan, a omjer između izazovnosti i ugodnosti jako dobro pogođen. Možda bi vas moglo zasmetati što se u dobrom dijelu levela nije moguće vratiti natrag istim putem ako nešto profulate. No, to se može smatrati i motivacijom za ponovno odigravanje, a dobrodošla je opcija da na drugom prelasku levela za 200 novčića možete kupiti pomoćnika koji vam pomaže u traženju likova koje ste promašili.

Svaka galaksija ima svoje skrivene levele, kraće mini-igre te malo izazovnije razine.

Raznovrsnost sadržaja je isto tako sjajna. Već sam hvalio tematsku raznolikost levela, a jednako tako se može pohvaliti postava protivnika i posebnih vještina. Astro Bot nije osobito dugotrajna igra te ju možete u cijelosti završiti za nekih 15 sati. Za nešto što košta 70 eura to nije idealno, ali je Astro Bot toliko zabavan za igranje da nećete požaliti ni centa kojeg date za njega.

Glavni adut ove igre jesu osnovne mehanike skakutanja i borbe protiv neprijatelja. Skoro po uzoru na prošlogodišnji Super Mario Bros. Wonder, Astro Bot vam svako malo servira neki trik koji nekako mijenja način igranja. Ti se genijalni trikovi dijele na posebne sposobnosti i situacije u levelima. Na primjer, možete pokupiti predmet kojim Astro Bot dobiva mogućnost da se pretvori u metalnu kuglu, ili sat kojim nakratko usporava protok vremena. Prepreke u igri su maštovito kreirane upravo za korištenje takvih moći, tako da je pravo zadovoljstvo kad “nadmudrite” zamku ispred sebe koristeći posebnu vještinu.

Astro Bot vam svako malo servira neki trik koji nekako mijenja način igranja.

Osim toga, postoje i leveli koji imaju svoja posebna pravila. U jednom takvom naizmjenično se smanjujete na razinu miša i svoj okoliš vidite iz totalno drugačije perspektive. U drugom pak ručno mijenjate dan i noć, tako da doslovno prešaltate raspored levela. Obično se takve stvari ne ponavljaju – vidite ih jednom tijekom igre i to je to, a već na idućem levelu čeka vas nešto sasvim novo i drugačije.

Astro Bot djeluje kao da vas obasipa novim igračkama kako vam ni u kojem trenutku ne bi bilo dosadno. Dobijete kokoš koja vas lansira u zrak i prije nego se naviknete na tu mehaniku, već na idućem levelu upijate vodu i sipate ju po okolišu. Kao da ste u nekakvom fantastičnom RPG-u, ali ne morate birati koju magiju koristite nego vas Astro Bot baca na pomno dizajnirane poligone gdje se svaka akcija doima čarobnom.

Astro Bot djeluje kao da vas obasipa novim igračkama kako vam ni u kojem trenutku ne bi bilo dosadno.

Obožavam činjenicu što je ova igra rascjepkana na levele jer je očito da su developeri zbog toga dobili priliku eksperimentirati s raznim idejama koje se ne bi mogle uklopiti u otvorenom svijetu ili nekoj široj cjelini. A fascinantno je kako su te ideje dobro povezane s kontrolnom shemom. Teško da ćemo dobiti igru koja na bolji način iskorištava haptičku vibraciju, adaptivne triggere i žiroskopsko ciljanje DualSense kontrolera.

Udaranje boksačkim rukavicama (u obliku žaba) u Astro Botu ne bi bilo ni približno impresivno da nema otpora na R2 i L2 tipkama. Nevjerojatno je korisno kad na kontroleru osjetite da ste se lansirali prema naprijed pomoću raketnog pogona (u obliku psa). I skroz je intuitivno kad vodeni mlaz usmjeravate pomicanjem cijelog gamepada. Kao okorjeli PC gamer, volio bih ovu igru jednoga dana vidjeti i na PC-ju, ali sam mišljenja da bi se dio njezine “magije” jednostavno izgubio bez igranja na DualSense kontroleru. Ovo stvarno djeluje kao posebna dimenzija taktilne zabave.

Kontrole stvarno djeluju kao posebna dimenzija taktilne zabave.

Do sada smo Astro Botu sipali hvale pa se vjerojatno pitate postoji li nešto što u igri nije baš vrhunsko. Nekome će ovo zvučati kao cjepidlačenje, ali ja se nisam mogao othrvati dojmu da je igra mogla ponuditi malo više po pitanju sadržaja. Ima ga dovoljno i raznovrstan je, ali mi je falilo nekakvo centralno područje koje bi imalo isprepletene rute i malo više interaktivnog okoliša, na primjer nešto u stilu New Donk Cityja iz Mario Odysseyja. Postoji nešto takvo u Astro Botu, ali ne daje baš puno prostora za istraživanje.

Falio mi je također i segment bilježenja vremena za razne izazove i uspoređivanja rezultata s prijateljima, kakav je bio dostupan u Astro’s Playroom. Stiže to u nekom sljedećem ažuriranju, što je pohvalno, ali na ovaj način su zakinuti igrači koji su odmah zaigrali igru (i vjerojatno ju kompletirali 100%). Sadržajno bi se moglo prigovoriti i to da ova igra reciklira neke sadržaje (teme levela, protivnike, glazbu, itd.) iz Astro Bot: Rescue Missiona, ali taj je VR naslov igrao relativno mali broj ljudi tako da većini nije pravi minus.

U bilo kojem slučaju, mislim da još nismo vidjeli sve od Astro Bota. U završnici se vide neke vještine kojih tijekom glavnih levela uopće nema, tako da nas izgledno čekaju novi sadržaji nakon kojih možda više ne budemo imali prigovora.

Astro Bot je vizualni slatkiš i mislim da ne bih zgriješio ako kažem kako je najljepši 3D platformer na tržištu. Estetski je vrlo šaren te slovi za najvedriju i najveseliju igru na PlayStationu. Posebno se ističe fizikalnost različitih materijala pa je impresivno gledati propadanje dok stojite na napuhanim površinama ili razbacivati hrpu sitnih predmeta oko sebe. Igra se pritom fantastično drži te se izvodi bez ikakvih usporavanja.

Astro Bot je vizualni slatkiš i mislim da ne bih zgriješio ako kažem kako je najljepši 3D platformer na tržištu.

Na bugove i rušenja nisam naletio. Moram jedino priznati kako mi je HDR prikaz izgledao previše isprano, a nikakvih podešavanja unutar igre nema tako da sam ga u konačnici isključio.

Prije nego zaključimo stvari, ne mogu a da ne spomenem glazbu. Neke skladbe su toliko dobre da ćete ih pjevušiti nakon igranja. U boss bitkama te posebnim izazovima podižu ritam i adrenalin, a najbolja stvar je da po uzoru na stare igre glazbu čujete cijelo vrijeme – što nije čest slučaj kod modernih platformera. Tako da računajte da bi Astro Bot mogao zasvirati po svim pravim notama vaše nostalgije.

Kako HCL ocjenjuje igre?

Ako vas Astro Bot ne vrati u veselo i šareno djetinje doba, barem na trenutak, vjerojatno ništa neće. Ali, nemojte misliti da je to tip igre koja je okrenuta samo prema minulom dobu. Astro Bot je u svakom pogledu moderni platformer i vizualno vrlo atraktivna igra. I ako vam je PlayStation preferirana konzola, nedvojbeno je Astro Bot sam vrh ponude u žanru platformera. U današnje vrijeme rijetko viđamo platformere ovakve produkcije, a kad ih i vidimo onda su dostupni samo na Nintendovim konzolama. Zato Astro Bota treba slaviti, u ovo doba live service zaluđenosti možda više nego ikad prije, a prigodno je uz to da je ovo vrhunska proslava tridesetogodišnje povijesti PlayStationa.

Ukratko rečeno, Astro Bot je fantastičan u svakom pogledu. Dugo već PlayStation nije imao svoju maskotu i stvarno nije bilo boljeg trenutka od ovoga da se mali robot prometne u jednu od najvećih zvijezda Sonyjeve produkcije. Apsolutno je to zaslužio dostavivši avanturu za pamćenje.

Astro Bot je jedna od najvedrijih i najveselijih igara na PlayStationu, te sam vrh ponude u žanru platformera.

94 Naša ocjena
  • konstantno zabavne mehanike
  • fantastično dizajnirani leveli
  • odličan kolekcionarski segment za fanove PlayStationa
  • kreativno iskorištene kontrole pokretom i haptičke vibracije
  • izvrsna glazba
  • ostavlja dojam da je sadržaja moglo biti i više

Zoran Žalac

Dežurni urednik. Voli kad igre filozofiraju, gunđa oko estetskih rješenja u sučeljima. Preferira fantaziju nad fikcijom, framerate nad rezolucijom.

Komentari (59)

  • Valhalla

    14.09.2024 - 18:28

    Ma daj ovo je kopija mario galaxya, ovo bi na nintendu bio prosjek neki – channelam jednom našeg diskordaša ofc.
    Ka će na PC ovo dobro izgleda.

  • Kikindo

    14.09.2024 - 18:52

    Eh ne bih se baš složio sa izjavom da je naljepši platformer trenutno na tržistu. Osobno su mi i Planet of Lana i It Takes Two daleko ljepši od Astro Bota.

    • Bogy

      @Kikindo, 14.09.2024 - 21:50

      Po meni Ori isto zaslužuje mjesto među najljepše igre i artstyle, a Astrobot svakako zaslužuje mjesto među ljepše jer grafički parira Nintendovim platformerima.

    • Kikindo

      @Bogy, 15.09.2024 - 01:58

      I to isto sta kazes, skroz sam zaboravio na tu igru jer je nisam još igrao, a trebalo bi se iako Ori nije baš “pravi” platformer već je više metroidvania pa ne znam bili ju svrstao sa navedenim igrama.

    • SonOfZeus

      @Bogy, 15.09.2024 - 11:07

      Grafički parira? Jer se šališ? Grafički je daleko iznad bilo kojeg Nintendo platformera koji se može vrtiti na PS3.

    • _Someone_

      @Kikindo, 14.09.2024 - 23:56

      Zoran ocito nije igrao Orija, jer u tom slucaju ne bi valjda ovakvu glupost napisao

    • mirkunjaaa

      @_Someone_, 15.09.2024 - 19:48

      Ajde brate napadate čovika bezveze, kakav Ori??
      Dobra i lipa igra ali skoro 2D i sa onin statičnim pozadinama.
      O čemu pričate?

    • _Someone_

      @mirkunjaaa, 15.09.2024 - 20:30

      Po ovom komentaru zakljucujem da nisi igrao The Will of the Wisps tako da ne znam sto se petljas

  • Smike

    14.09.2024 - 18:56

    Ako je HCl dao ovu ocjenu,vrijedi odigrati igru

  • Darcoolio

    14.09.2024 - 19:06

    Platforma kao platforma, jako dobra, ali to napucavanje ocene jer je Sony igra od strane skoro svih medija, to je presmešno.
    Da li je zbog toga što moraju da opravdaju propast sa Concord ili nešto drugo, ne znam. Isto tako su se gruvale ocene i za Miles Morales i forsiranje drugog dela Spider-Man, pa ništa, stativa.
    Ali ta neka ocena kao da ovo nikad nije viđeno za kombinaciju manjim delom Mario Galaxy i Sackboy, ne znam čime je zaslužila igra.
    Dobro, svakom svoje.

    • Nightyx

      @Darcoolio, 14.09.2024 - 19:54

      Astro Bot je iskustvo igranja a ne samo jedan platformer, što se ne može reći za gore navedene…

    • Darcoolio

      @Nightyx, 15.09.2024 - 00:33

      Čuj, iskustvo igranja.
      Platformer i ništa više od toga.

    • Agent

      @Darcoolio, 15.09.2024 - 08:57

      I šta zato jer je platformer treba imat nisku ocjenu?

    • Bojko

      @Darcoolio, 14.09.2024 - 20:19

      Jesi li zaigrao prvi dio? Meni je, recimo, Playroom jedan od najboljih platformera koje sam igrao. Ako je dvojka barem na toj razini, a po komentarima čini se da je i bolja, onda me hvalospjevi uopće ne čude — nije zato što je igra Sonyeva. Možda jednostavno nije igra za tebe.

    • Darcoolio

      @Bojko, 15.09.2024 - 00:32

      Igrao, igrao i drugi jer volim platformere generalno, ali ne vidim da opravdava ocenu koju su dali, to je poenta.

    • Igor Belan

      @Darcoolio, 15.09.2024 - 07:28

      OK, ti to ne vidiš, ali daj nam malo objasni tko si ti u smislu poznavanja platformera i ljubavi prema platformerima – da razumijemo otkuda dolazi komentar. Znači, rekao si da voliš platformere generalno, da si igrao Playroom i “drugi” i da je ovo samo “Platformer i ništa više od toga”. Koja igra je po tebi onda “Platformer i nešto više od toga”?

    • SanKa

      @Darcoolio, 16.09.2024 - 10:24

      isuse kriste daj prestanite s idiotskim teorijama urote, pogotovo ako nemate dokaza. ovo je bas smijesno postalo.

  • 312AE

    14.09.2024 - 19:29

    Top igra, svatko ,tko nije previše “pro odrasli gamer ” bi trebalo probati ovu igru ili barem Astro’s Playroom. Barem jedna od pozitivnih i lijepih stvari kod Sonya ove godine. Toliko šarma i mali detalja i lijepih ideja je u ovoj igri. Da je barem uvijek tako.

  • Count de Money

    14.09.2024 - 19:52

    Pod recenzirana verzija je mislim greškom PC
    To je za edit jednog dana…

    • Kralj Budala

      @Count de Money, 14.09.2024 - 19:55

      HCL potvrdio izlazak na PC!😉

    • Count de Money

      @Kralj Budala, 14.09.2024 - 20:22

      Već maju pre-alpha verziju 🙃

  • Nightyx

    14.09.2024 - 19:53

    Bolje da nema više sadržaja, jer bi u tom slučaju moglo doći do zasićenja, odlično su pogodili raznolikost, nema ti šta dosadit u igri, jer stalno baca nove mehanike

  • Count de Money

    14.09.2024 - 20:25

    Da se razumijemo igra je u svom žanru i za svoju (mlađu) publiku 9 ili 10 ali cijena 70e za nešto digitalno tog trajanja je očaj. Kao da je cartridge za N64. Replay value? Produkcija koja ne može koštati kao jedan GOW ili RDR2 valjda ni desetinu i još je kao neki amblem ps5. I da tu nema mjesta za razumniju cijenu…ah Concord…

    • Bojko

      @Count de Money, 14.09.2024 - 21:16

      Nama potrošačima naravno jeftinije je uvijek bolje, ali kao potrošača ne treba te opterećivati cijena produkcije. Zašto? Evo recimo moj primjer — od GOW sam odustao nakon 12 sati igranja, dok sam u Astro’s Playroom utukao čak 182 sata. Što bi rekao, koja je investicija bila plodonosnija?

    • AceRimmer

      @Bojko, 15.09.2024 - 09:07

      Upucajte me ako ikada za igru dam 70 eura…

    • RPGamer

      @AceRimmer, 15.09.2024 - 09:20

      Ovo je previše za ovakav tip igre. Toliko sam platio Baldurs Gate 3.

    • Count de Money

      @Bojko, 15.09.2024 - 10:33

      Jasno, drago mi je da si izvukao toliko sati i slažem se da su igre prevelike i repetitivne danas samo ovo nije value for money tema (individualna i subjektivna) nego cijena proizvoda prema uloženom. Očito su odlučili za neki prosjek što je na kraju i dobro a ne da baldurs Gate košta 150e prema uloženom. 🤷🏻‍♂️

    • Bojko

      @Count de Money, 15.09.2024 - 11:16

      Zato i kažem, potrošači previše razmišljaju o tim stvarima. Uz ponešto iznimnih etičkih pitanja, jedino što bi potrošače trebalo zanimati je da li je proizvod kvalitetan s obzirom na njegovu svrhu. ✌🏻

    • Nijam Kaj

      @Count de Money, 16.09.2024 - 14:19

      Cijena je previsoka i to je glavni nedostatak.

  • IgorBiH

    14.09.2024 - 21:58

    Haha, bum pravo na MC prosjek! 😄 Blago rečeno ste predvidljivi sa ocjenama. Politika netalasanja.

    • Igor Belan

      @IgorBiH, 15.09.2024 - 07:22

      A je, mi nemamo zapravo svoje mišljenje i bazu recenzija koja se proteže skoro dva desetljeća. Trebamo počet pisat nerealne gluposti, to generira više klikova.

    • RPGamer

      @Igor Belan, 15.09.2024 - 09:05

      Je, sve je to super. Al kada na kraju treba dati ocjenu, tu malčice škicnete na Metacritic.

    • Zoran Žalac

      @RPGamer, 15.09.2024 - 09:25

      Barem 50% recenzija na HCL-u bude objavljeno prije nego se formira ikakav broj na metacriticu.

    • Igor Belan

      @RPGamer, 15.09.2024 - 09:27

      Ma što malčice škicnemo, gledamo taj prosjek i klanjamo mu se dvaput dnevno.

    • RPGamer

      @Igor Belan, 15.09.2024 - 09:30

      Čovječe što ste me odmah napali. A ja se samo šalim sa Vama, nemojte me ozbiljno shvatiti 😀

    • SanKa

      @RPGamer, 16.09.2024 - 10:25

      bez brige, nitko te ovdje ne shvaca ozbiljno :p

    • Kralj Budala

      @Igor Belan, 15.09.2024 - 10:14

      Najprije pogledate ocjenu pa na osnovu toga sastavite recenziju! Priznajte 😂

    • Replayit

      @IgorBiH, 16.09.2024 - 00:10

      Covjece ne brani ti niko da pises svoje recenzije i postedis nas svoje negative u komentarima. Nije se rodio ko je narodu ugodio. Sad je u modi pljuvati sve sto Sony radi kao da vi svi ostali se bavite humanitarnim radom. Daaaaaaamn

  • Mrkvicaa

    14.09.2024 - 22:07

    Bravo za ovu vrhunsku i veselu igru.Kao što sam pohvalio Super Mario Bros. Wonder,isto tako Astro Bot zaslužuješ Komentar:)

  • djosic85

    15.09.2024 - 06:53

    Playroom je bio zabavan, a ovo djeluje puno bolje

  • Lazy

    15.09.2024 - 07:34

    Uh vrh,jedva cekam malo vremena da se sletim do ducana da kupim disk,bas mi treba nest ovako “visoke produkcije”,izgleda pre divno,bit ce frka doma tko prvi igra hhh, susjed vec pegla na veliko,nisam ga vidio ovako odusevljenog ne znam kad.Super reca,uzivajte tko igra.

  • Iwan24

    15.09.2024 - 10:33

    Kupujem klincima (i sebi) odmah. Stalno plačemo i kukamo kako nema novih igara, te stalno igramo remastere i remakeove. Eto, nova igra, po svemu sudeći završeni i zaokruženi proizvod. Neka bude što više takvih po 70€

    • djosic85

      @Iwan24, 15.09.2024 - 11:43

      Moji će ipak popust sačekat. Ne bojim se uopće da će im bit dosadno što se tiče igranja. Al poštujem tvoj potez…

  • moordrak

    15.09.2024 - 16:35

    Krasno! Igraćese!

  • marijan_mi

    15.09.2024 - 18:04

    Osim što sam pročitao recenziju koja je malo reći izvrsna, pročitao sam i koji komentar dok mi nije bilo previše. Razumijem i jasno mi je da postoje ljudi koji su više ljubitelji Xboxa, Nintenda, PC-a, PS-a no ukoliko već to jesu, utoliko ne trebaju biti “hateri” onoga što je opozitno njihovog. Komentar, prigovor može se izreći na puno ljepše načine (primjer je i ova recenzija gdje nije sve hvaljenje).

    No, dosta o tome.

    Recenzija na mjestu. Ocjena na mjestu. Igore, cijenim i poštujem tvoj rad, no nisam htio pogledati prvi video dok nisam nabavio igru. Još od Ghost of Tsushime nisam nešto iščekivao kao ovo, pa s tim shodno nisam htio sam sebi raditi medvjeđu uslugu 😅.

    I malo o igri…
    Animacijski urađena na visokoj razini. Fluidnost pokreta, okreta, skokova, udaranja. Zvukovi čisti i oštri. Haptičke vibracije ugodne. Jednostavno je puno dobroga da bi se ono loše vidjelo. No ima ta sitnica gdje ipak nisu sve mogućnosti iskorištene kao u Playroomu. No nemojte uzimati za relevantno ovo toliko, budući nisam još sve odigrao pa me čeka vjerojatno još iznenađenja.

  • walentkane69

    15.09.2024 - 20:33

    Definitivno previsoka ocjena

    • Tony Ghost 1811

      @walentkane69, 15.09.2024 - 21:29

      Jesi igrao?

    • Replayit

      @walentkane69, 16.09.2024 - 00:13

      Salzem se, vise od 6 ne zasluzuje…

  • Triksterica

    15.09.2024 - 21:35

    Citam malo komentare i nije mi jasno, ovdje su ocito recenzent do recenzenta bez ijedne objavljene recenzije. Nesto ne stima…
    HCL ocjenjuje na temelju Metacritica? Hm… Zar je Metacritic jedini koji recenzira igre? MISLIM da sam vidjela po jutubima neke video recenzije IGN-a i xy drugih kanala koji recenziraju igre al ocito sam sanjala jer postoji jedino Metacritic i jedino je on relevantan.
    Sudeci prema komentarima OFICIJALNI recenzenti ( ne oni koji nisu objavili niti jednu recenziju) NE SMIJU imat jednako misljenje o ovakvoj igri ALI da je GTA6 u pitaju uuuuuuuu… Da HCL takvoj igri daju najvise ocjene bili bi najbolji recenzenti ikad no da daju losiju ocjenu od Metacritica odmah bi se brisali accounti.
    Samo kazem.

    • Garl Vinland

      @Triksterica, 15.09.2024 - 22:32

      mala ispravka, metacritic ne recenzira, oni skupe ocjene recenzenata i izracunaju prosjek…po meni je to ustvari dosta tocna ocjena igre, uglavnom vise vjerujem toj ocjeni nego user scoreu…

    • Triksterica

      @Garl Vinland, 15.09.2024 - 22:51

      Zahvaljujem na ispravci, znam na sta sam mislila al ocito nisam specificirala dovoljno 😅. Sejm, pa vidis i ovdje user score, sve jasno.

    • Garl Vinland

      @Triksterica, 15.09.2024 - 23:00

      da, tu je i user score isti sto je dobar znak…igra je ocito stvarno zasluzila hvalospjeve…

  • MedoZidov

    15.09.2024 - 21:36

    to su te next gen exclusive, idemo

  • SanKa

    16.09.2024 - 10:27

    minus koji ste trebali dodati je cijena. ali smatram opcenito da je 70 € previse za vecinu igara…s obzirom da je astro’s playroom bio fantastican, vjerujem da je i ovo fenomenalno. svakako ce se probat, treba malo ovakvih pozitivnih igara za opustanje..usao sam u elden ring DLC sinoc, duša mi plače hahah

    • Mrkvicaa

      @SanKa, 16.09.2024 - 10:45

      “Mislim da minus utječe na ocjena”,a cjena ne bi trabala utjecati na ocjenu.

  • Mixa

    16.09.2024 - 11:59

    Preveliki hype oko igre. Astro Bot mi je previse generican lik, jer ima mnogo simpaticnijih likova u platformerima od njega. Mislim da je to sve naduvano dosta zato sto je ovo PS ekskluziva, pa ono hajmo svi da smo srecni. Solidan platformer, nista vise.

    • Max Payne44

      @Mixa, 16.09.2024 - 13:47

      Apsolutno. Sony pokusava da posto poto potisne fijasko zvani Concord. U slucaju da iza ove igre nije Sony i sama ta reklama, ovo bi proslo dosta nezapazeno. Ovako, igra izgleda dobro, ali ocigledno precenjena jer je u pitanju Sony. Da se razumemo, isto bih rekao da je u pitanju Xbox ili Nintendo, ne drzim niciju stranu.

    • movie

      @Max Payne44, 16.09.2024 - 15:47

      I filmska i igračka industrija suočeni su sa mogućnošću da tržištu ponude sadržaj koji tržište neki put ne prihvati. To je normalno i nitko zbog toga ne pada u nesvijest. Stoga ovakve teorije zavjere su ne samo smiješne već i nepotrebne. Nikome nije drago gubi ali u ovom biznisu takve stvari se događaju jer uvijek postoji mogućnost da promašiš interes igrača i sve je to uračunato u fiskalnu godinu. Ne krpaju kraj s krajem da bi ih jedan promašeni projekt izbacio iz stolice. Svake sezone imaju po nekoliko takvih. Neki se godinama razvijaju i nikad ne dođu do očiju javnosti a koštali su velike novce. Ništa novog, ništa spektakularnog. Prihodi u prvih 6 mjeseci ove godine PS odjela su 6 milijardi dolara. Za 12% veći nego u istom periodu prošle godine. Meni je interesantnije vidjeti kakav će rezultat ostvariti PS5 pro po lansiranju. Hoće li tu kiksati? Računaju da će do kraja godine prodati 1.3 milijuna komada a u sljedeće 4 godine 13 milijuna komada. Milijun komada manje nego što se prodao PS4 pro. Brojke koje bi trebali dostići. No vidjet ćemo.

  • Fenner

    16.09.2024 - 14:56

    Nažalost nemam PS5, a stvarno bi ovo htio probat. Izgleda lijepo i zabavno.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?