Audiosurf [PC]

Matej Majcenović

Što u današnje doba znači biti originalan u igrama? Formula je jednostavna. Uzmite koncept nekoliko različitih igara i pokušajte ih spojiti. Spojite nespojivo. Spojili smo nespojivo. Zar takvo nešto ne zvuči kul? E pa, proizvođači ove igre učinili su nešto takvo. Spojili su Rythm / Music i puzzle žanr sa žanrom arkadnih futurističkih utrka. Stvorili su muzičku verziju Wipeout-a. Dali se spoj pokazao uspješnim?

Odmah na početku napominjem, iako se radi o mješavini žanrova, ovu će igru ponajprije cijeniti svi ljubitelji glazbe i Rythm / Music žanra. Svoju potrebu za brzinom ili možda kvalitetnom ”racing” simulacijom sa ovom igrom nećete zadovoljiti. Dio sa vožnjom je tako jednostavan i arkadan da ćete ga svladati istog trenutka čim odigrate prvih nekoliko sekundi ove igre. Drugi dio priče nešto je kompliciraniji…

… no o tome ne želim još. Da vas pitam. Kakav bi soundtrack vi odabrali za ”vašu” igru? Jeste li uopće ikad zamišljali da vam netko da tu odgovornost da vi budete osoba koja će sastaviti taj soundtrack? Uglavnom, da se ne udaljavam previše od onoga što želim istaknuti, reći ću da vam Audiosurf pruža priliku da doslovno ”provozate svoju muziku”. Izbor pjesama za ”vožnju” ovisi o broju pjesama koje posjedujete na vašem hard disku ili pak audio cd-u. Ukoliko je vaša kolekcija poprilično malena, ne očekujte da će vas ova igra dugo držati za ekranom. Ukoliko ste pak kolekcionar željan istraživanja, navalite, ovo je igra za vas.

Kao što sam već spominjao, dio sa vožnjom je poprilično jednostavan i sastoji se od pomicanja vašeg ”vozila” lijevo-desno. A micati se morate kako bi sakupili blokove ”prave” boje. A prava boja ovisi o modu kojeg ste odabrali. Ne bih vas želio zamarati sa opisivanjem svih 14 modova koliko igra nudi jer se većina razlikuju po nekim jedna primjetljivim sitnicama i težini. Među tih 14 modova, nalazi se i 3 multiplayer moda koje ćete moći igrati sami ili sa frendom. Da, sami, jer naime, na raspolaganju su vam dva ”vozila”, jednim upravljate mišem, drugim tipkovnicom. Pa ukoliko želite neki veći izazov, probajte ovo.

U ritmu muzike sakupljate blokove različitih boja čiji će vam pravi spoj donijeti veći broj bodova. A za što vam trebaju bodovi? Za ništa. Ako niste primijetili dosad, ova igra nema nikakvu radnju, priču ni nešto treće. Radi se o jednostavnoj arkadi u kojoj je vaš jedini cilj sakupiti što više bodova i svojim se rezultatom pohvaliti na internetu. Idealno za duga, dosadna i kišna popodneva.

Brzina vožnje, učestalost i raspored blokova neće ovisiti samo o odabranoj težini već i o tipu pjesme koju odaberete. Ne trebate očekivati da ćete se pretjerano namučiti na nekoj pjesmi jednih od predstavnika urbanog splitskog đira, banda tipa Kuzma & Shaka Zulu; no zato bi nakon učestalog slušanja dotičnih stihova mogao biti problem preći na Rotting Christ ili nešto slično. Nešto tvrđe.

Ovu je igru za cijenu od 9.99$ moguće kupiti preko Steam online servisa, i moje je mišljenje kako se za te pare igra svakako isplati. Osim same, dobit ćete na raspolaganje i da ”provozate” soundtrack Orange Box-a, među kojima se nalazi i nenadjebivi ”Still Alive”. Ukoliko ste dovoljno upoznati sa određenim folderima unutar igre, taj bi soundtrack mogao pronaći mjesto i u vašoj kolekciji muzike. No nećemo sad o tome…

Klik ovdje i prodiskutirajte o Audiosurfu i na HCL forumu.

Platite 9.99$ i imati ćete priliku ”provozati” svu muziku koju posjedujete. Zvuči li vam ova ponuda primamljivom, vrijeme je da razmislite o kupnji Audiosurfa…

89 Naša ocjena