Blade Kitten [PC, PS3, X360]

Marko Babić

Nakon malo detektivskog posla, potezanja veza i podmićivanja (čitaj: traženjem po Wikipediji), doznali smo kako ova igra svojom radnjom prethodi stripu tri godine. Ulazite u… krzno Kit Ballard, mlade lovkinje na glave koja je neki hibrid mačke i čovjeka. Da, da, dragi naši furry čitatelji, znamo da ste oduševljeni. S druge strane, možda je bolje da joj ne vidimo roditelje. Ikad.

Kit dolazi na umjetno stvoren planet imena Hollow Wish, te traži glavnog antagonista ove igre kako bi joj džep postao mnogo deblji. Naravno, ne možemo odmah imati kraj igre, stoga se niotkud pojavi vaš rival Justice (100% ljudska žena ovaj put) te vam uzme komad opreme koji sadrži informacije potrebne da se dočepate vaše mete. Vidno isprovocirani, krećete u potjeru za povratkom onog što je vaše.

Igra je dakle 2.5 dimenzionalni platformer. Na početku će vas dočekati jednostavan tutorial koji će vas upoznati s igrom. Učiti ćete stvari kao što su skakanje, duplo skakanje, penjanje (budući da je Kit napola mačka, može se penjati po zidovima i visjeti sa stropa) te naravno – šoranje. Borba je poprilično jednostavna. Sa sobom nosite jedan mač koji lebdi pokraj vas te ga jednom tipkom lansirate na neprijatelje i činite im popriličnu štetu. Ako niste mačka od oružja, tu je uvijek i opcija da ih prebijete šakama. Zgodno je i skakanje protivnicima na glave, čime ih naravno “instakillate”.

Spomenuti mač ima više svrha; primjerice, možete ga zabiti u tlo čime postajete imuni na sve napade, no ujedno i nepokretni. Bacati ćete ga kroz rešetke i slične stvari ne bi li aktivirali neke panele do kojih fizički ne možete, i tome slično.

Nedugo nakon početka igre dobiti ćete malog pomoćnika za kojeg pretpostavljamo da je Kitin BFF u stripu. Skiffy, taj mali tuđinac, uglavnom će bezopasno lebdjeti uokolo i eventualno se provući kroz neke rupe da vam otvori određena vrata ili pokupi dodatni keš. Znači, očekujte klasično skakanje, penjanje, lootanje i povremeno jahanje bića koja nisu uzela ni trunke inspiracije iz chocobboa iz Final Fantasy serijala. Uopće.

Kad smo već spomenuli lootanje, toga ima na pretek za sve vas fetišiste; igra ima skrivenih lokacija i popratnih putova koliko vam srce poželi, što je nama nekad znalo biti i previše. Skupljanjem svega i svačega džep vam se puni novcem koji vam je potreban za razne nadogradnje ili za kupovanje boljih mačeva, te za gomilu dodatne odjeće ili skinova vaše protagonistice.

Na kontrole se lako i brzo priviknuti, za što preporučamo gamepad, no ne gubite mnogo ni kombinacijom miša i tipkovnice. S druge strane, kretanje je malo šeprtljavo. Kit je nekako troma, pa je lako pogrešno skočiti. Također, tučnjave se znaju zakomplicirati kad vam dođe nekoliko protivnika koji bezumno izvode napade ili trčkaraju kao Forrest Gump s lobotomijom ionako neimpresivnog mozga.

Svejedno, igra zbog toga nije osobito teška kad uzmemo u obzir da Kit obnavlja zdravlje, a imate i gore spomenuto nabijanje mača u pod te kreiranje nekog polja sile koje vas čini imunim na napade. Stvar još olakšavaju i checkpointi koji su dovoljno česta pojava.

Igrina grafika, ali i općenito cijela prezentacija, su vidno imali poveći utjecaj animea. Sve je to jako simpatično te nosi određeni šarm koji će se svidjeti ljubiteljima animea i platformera općenito. Grafika nije nešto što crpi maksimum iz današnjih računala i konzola, no zbog svog stila je takva da je drukčijom ni ne možemo zamisliti, a obzirom na to ne morate se ni pretjerano brinuti za njene hardverske zahtjeve.

Na kraju, kakva je presuda? Preporučamo igru ako ste ljubitelj animea i platformera jer će vas njezin šarm sigurno provući kroz pomalo šeprtljavu izvedbu, a na tržištu postoje mnogo gore igre s većim budžetom i cijenom (gledam u tvom smjeru, K&L 2).

Blade Kitten fanovi gdje ste? Fanovi krzna? Bilo tko? Ostavite komentar i ocjenu. Samo bez spama, molimo.

Jeste li ikada čuli za strip Blade Kitten? Nismo ni mi. Svejedno, pred nama je 2.5 dimenzionalni platformer rađen prema predlošku spomenutog. Kako se Blade Kitten nosi na novom mediju, reći će vam ova recenzija

69 Naša ocjena
  • šarm
  • cijena