HCL.HR

Vjerujem kako je teško bilo smisliti idealan, a u isto vrijeme inovativan setting za Crysis 3. Crytekovi kreativci su stoga uz pomoć malo reciklaže, tj. spajanja džungle prvog Crysisa i Warheada s betoniziranim New Yorkom iz drugog dijela, sastavili derutnu metropolu koju je progutala džungla. Osim življeg okoliša s kojim Prophet mora disati kao jedno kako bi prošao ispod radara svojih protivnika i neutralizirao ih s leđa, Crytek nas je ovim nastavkom nešto više odlučio uključiti u priču davanjem veće važnosti emocijama pojedinih likova.

Glavni lik, Prophet, u šakama je Cell korporacije koja ga drži na sigurnom, zaključanog i deaktiviranog u posebnoj kapsuli. Iz svega toga izvlači ga bivši kolega Psycho koji mu usputno objašnjava trenutačno stanje i promjene do kojih je došlo dok je bio u kapsuli. Osim toga, Psycho pomaže svom kolegi da se ponovno osovi na noge i umjesto lovine, postane lovac.

Povratak Spomenutog Psychoa u franšizu ima puno veći utjecaj na igru nego što biste to očekivali. Osim što ne bi bilo ništa od čitave priče da nije njegove hrabrosti, kojom je spasio Propheta okova zle Cell družine, ujedno je i jedan od glavnih likova te djelomični nositelj priče. Priča Crysisa 3 je nešto osobnija i emocionalnija nego fabule prošlih igara, motivi se čine jasnijima i realnijima, a sve je prezentirano kvalitetnije nego u prethodnicima. Većina dijaloga u igri odvija se između naša dva protagonista, Psycha koji je shrvan i bijesan radi gubitka svojih mogućnosti te Propheta. Taj njihov odnos je neočekivano uvjerljivo odrađen, a odličan voice acting te ekspresije i geste likova dodatno vas udubljuju u priču.


Razlog Psychove konstantne jadikovke krije se u tome što mu je na silu skinuto nano odijelo i ponovno je „samo čovjek“. Zbog toga, ali i zbog nedjela te lošeg utjecaja Cell korporacije, on osniva grupu pobunjenika koji traže osvetu i uništenje te zle tvorevine. Kako šačica ljudi sama ne može učiniti doslovce ništa protiv velesile koja je od New Yorka napravila džunglu prekrivenu sigurnosnim bacačima raketa, u kombinaciju upada i Prophet. Naime, njegovo nano odijelo pruža mu popriličnu nadmoć nad ljudskim resursima i tehnologijom Cella, pa mu Psycho pomaže koliko god može kako bi se probio do srca korporacije i potpuno ju uništio.

Kako ne bi sve bilo tako jednostavno, u priču su, dakako, upleteni i alieni, poznatiji kao Ceph. Iako Prophet upozorava na njihovu prisutnost, Psycho je uvjeren kako su oni istrijebljeni te kako ih više, na svu sreću, nikada neće viđati. No, kako to inače biva, pozitivac je uvijek u krivu i njegove nade padaju u vodu onoga časa kada Prophet biva napadnut – od nikoga drugog nego od Cephova. Ta dinamična borba protiv ljudi i stranih organizama u isto vrijeme omogućuje dodatne varijacije u borbi, ali i samom gameplayu te pristupu igri, a polako već postaje i trademark serijala – tako da takav zaplet i nije bio pretjerano šokantan.


Najveća zamjerka koju biste mogli predbaciti fabularnom dijelu ovog naslova je njeno trajanje. Mi ne volimo generalizirati, ali u gamerskim kuloarima vrlo brzo se počelo pričati kako se Crysis 3, igran nekakvim umjerenim tempom prosječnog gamera, da prijeći u samo pet sati. Istini za volju, ni nama nije trebalo znatno više. Dobro je to zaokruženih pet sati, ali uz ovakvu priču i odnos među likovima, još poneko dodatno poglavlje sigurno ne bi škodilo.

Najizraženiji i na prvu nekako najlogičniji pristup tamanjenju protivnika u novom Crysisu je stealth. Na svu sreću, isti je upravo iz tog razloga doživio i najviše preinaka, dodataka te proširenja koji mu pogoduju i idu s njime ruku pod ruku. Najznačajnije od njih je svakako novo oružje – luk i strijela, ujedno i alat kojim ćete se najviše koristiti ako odlučite pratiti pomalo nametnuti način igranja. Što čini taj luk toliko posebnim i zašto bih pucao strijelama kada mogu koristiti mitraljeze i svemirske pljuce? Pa, ukratko, taj luk nije baš običan luk. Ovaj alat garantira ubojstvo jednim hicem, tj. strijelom, a kako ne bi pofalilo napredne tehnologije, na raspolaganju su vam i razne vrste strijela, poput električnih, termitskih i eksplozivnih.

Svaka od njih nosi svoje posebne karakteristike, pa ćete tako, primjerice, električne ispucati u vodu u kojoj se nalaze protivnici i tim potezom riješiti više zlikovaca odjednom, eksplozivne će eksplodirati u zraku i u određenom radijusu nanijeti popriličnu štetu, a termitske odašilju termite na pogođenu metu i ubijaju na vrlo specifičan i atraktivan način. Najveća prednost korištenja ovog oružja krije se ustvari iza vašeg „plašta nevidljivosti“. Naime, koristeći luk Prophet ostaje prikriven prilikom pucanja i kretanja što garantira vašu potpunu diskreciju, ali isto tako i opću zbunjenost te paniku vaših meta. No luk je ionako u svakom trenutku uz vas kao treće oružje. Ako baš zagusti, uvijek možete postati nevidljivi i uzeti ga u ruke, pa se ne biste trebali previše opterećivati odabirom između stealth i „Rambo“ pristupa.


Prophet ima rješenja i za ljubitelje borbe nabijene adrenalinom i mirisom baruta u zraku. U isto vrijeme na raspolaganju možete imati dvije puške i eventualno neko dodatno oružje koje je bilo montirano na svojevrsni zaklon prije nego ste ga otkinuli, a čiju municiju nećete moći nadoknaditi. Malo će vas razočarati činjenica da ste većinu arsenala već vidjeli u „dvojci“, ali to ni po čemu ne umanjuje njegovu cjelokupnu vrijednost. Dapače, napucavanje vatrenim oružjem je još uvijek iznimno zabavno. Iako su osjetne nekakve minimalne kazne ne korištenja tihog pristupa, poput zvanja pojačanja i općenitog izostanka onog krasnog cover sustava iz Crysisa 2, nitko tko voli akciju neće se buniti na još potencijalnih žrtava.

Krajolik, koji, očekivano, predivno izgleda, koncipiran je na sistemu poluotvorenih područja. Kada kažem poluotvorenih, hoću reći da je postignut pravi balans između otvorenosti originalnog „tropskog“ Crysisa i urbane dvojke. Među tim bojišnicama nalazi se niz hodnika ili sličnih kraćih dionica na kojima ćete dobivati više detalja o priči i temeljito skupljati municiju. Same bojišnice vrlo su zadovoljavajuće i pružaju pravu mjeru slobode u ovakvom settingu. Bez obzira na koji način igrali, sigurno ćete se poput pravog predatora snaći u okolišu i potamaniti sve što se kreće i staje vam na put.


Osim dobrog settinga i dizajna razina, Crysis 3 pogodio je i pravi tempo gameplaya. Neki će zlobno reći da to i nije neki problem kada morate natrpati pregršt dramatičnih trenutaka u kratku singleplayer kampanju, ali složit će se ipak da su događaji u igri tempirani baš kako treba te da nema dosadnih dionica koje vas zamaraju i koje biste radije preskočili nego prošetali. Za manjak frenetičnosti nema mjesta ni u multiplayer načinu igranja, koji nam je ove godine donosi osam mogućih modova igre, a najzanimljivija inovacija u MP segmentu serijala je Hunter mode u kojem dva igrača preuzimaju ulogu nevidljivih „lovaca“ s lukom i strijelom, dok je ostatak ekipe u ulozi CELL vojnika koji moraju funkcionirati zajedno kako bi preživjeli tihe napade nevidljivog dvojca. No neću vam duljiti o multiplayeru ovdje, za to je tu kolega Duje čiji osvrt na mp segment igre možete pročitati u posebnom odjeljku malo ispod.

Neću vas iznenaditi ako vam kažem da Crysis 3 izvlači zadnji tračak snage iz konzola trenutačne generacije i uspijeva biti jedna od najatraktivnijih igara na PC-u. Kao što smo već navikli s Crytekovim naslovima, dostavljena nam je vizualna poslastica i novi benchmark za grafičke kartice. Spoj dvaju vizualnih motiva i settinga prijašnjih naslova franšize doveo je do nevjerojatno dobro izvedenog zapuštenog New Yorka. Osim što je grad blistavih vizuala zarastao travom kroz koju morate prolaziti te čiju svaku zasebnu vlat vidite i pomičete, nabasat ćete i na pregršt detalja koji su ubačeni čisto radi boljeg doživljaja. Tako na primjer, posljednji puta kada smo mi provjerili, Prophet nije bio izričiti ljubitelj lova i gulaša od divljači, ali u urbanoj džungli ćete vrlo lako naići na srnu ili zeca kako obitavaju u određenim predjelima.

Spoj dvaju vizualnih motiva i settinga prijašnjih naslova franšize doveo je do nevjerojatno dobro izvedenog zapuštenog New Yorka.

Osim tih, za sam gameplay nebitnih vizualnih detalja koji su samo uglađen dodatak, treba spomenuti kako je sve u igri pomno teksturirano i ispolirano kako ne bi ostavilo mjesta nikakvim kritikama. Posebno treba pohvaliti voice acting i izraze lica likova u igri, bez kojih priča i odnos među protagonistima vjerojatno ne bi bili toliko vjerno i dobro preneseni. Iako se na prvi pogled čini da je upravo radi ovako specifičnog settinga većina igre smještena u istim ili vrlo sličnim prostorima, na svu sreću to nije slučaj. Prostori uspijevaju zadržati vizualni identitet koji cijela igra promovira, a opet na svoj način biti posebni i međusobno različiti.

by Duje “Duksy” Kozomara

Osnove Crysis 3 multiplayera na prvu zapravo djeluju prilično poznato: odaberete jedan od osam modova, klasu s kojom ćete igrati, napucavate se po mapi koju odabirete glasanjem, dobivate XP za killove te assistove, a level-upanjem otključavate novu opremu te sposobnosti. Sistem s klasama, napredovanjem i perkovima dobro je poznat svima koji su zaigrali MP bilo kojeg Call of Dutya posljednjih godina. Lako je pretpostaviti koja je glavna značajka koja ovaj multiplayer ipak odvaja od ostalih FPS-ova – nanosuit. Vrckavo odijelce imamo u dobroj većini MP modeova, a ukoliko želite da vaš nick nakon završetka meča bude prvi na vrhu ljestvice, morat ćete dobro ovladati njegovim sposobnostima.

Naravno, svi igrači vole… ne, ne Raymonda, nego nevidljivost. Nevidljivost je divna stvar, a panično osvrtanje oko sebe jer vam se protivnik u svakom trenutku može prišuljati s leđa daje multiplayeru poseban osjećaj. Važno je imati oštro oko, jer se obrisi protivnika povremeno ipak zamijete, kao i njegova sjena. Kao i u SP-u, nevidljivi možete biti samo određeno vrijeme, dok ne potrošite energiju odijelca pa sposobnost treba znati kvalitetno tempirati, jer ste vidljivi i bez energije prilično laka i pomalo bespomoćna meta.

„Perkovi“ u Crysisu nose ime „modules“: u tri dostupna slota možemo odabrati kombinaciju koja nam najviše odgovara, a razvijaju se što ih više koristimo. Modul koji će u počecima biti najkorisniji zasigurno je Autoarmor – čim primite pokoji metak, uključuje štit koji vam omogućava da primite više štete nego inače. Nova oružja otključavaju se napretkom u igri, a svaki komad napreduje individualno – dodatke te alternativne vrste municije za određeno oružje otključavamo skupljanjem killova s istim. Sustav prilično dobro funkcionira, a preporučujemo da što prije odaberete i module i oružja koja vam najviše odgovaraju, kako biste ih mogli razviti kako treba i s njima biti prava ubojita mašina.

Crysis 3 screenshots


Osim što prilikom trčkaranja po mapi treba pripaziti na stealthane protivničke igrače, oštro oko pomoći će vam i u primjećivanju opakih ljudskih te Ceph oružja razasutih po mapi, koja su poprilično snažnija od bilo čega čime lika možete sami opremiti. Kao oružje mogu se iskoristiti i neki dijelovi okoliša, pa je poseban gušt putem pokupiti običnu šipku i tako jednostavnim alatom zatući nabrijanog protivnika. Na kraju svake partije, igra nudi replay nekoliko najkul killova koje ste vješto ostvarili, što nam se, narcisoidnima kakvi jesmo, izuzetno svidjelo. Iako indikator kvalitete internet veze i nije bio posebno zadovoljan mojom konekcijom, nekih ozbiljnijih problema s lagom zapravo nije bilo.

Što se modeova igre tiče tu je ukupno osam komada, većina će vam biti dobro poznata ukoliko ste igrali prethodni dio serijala, a tu su i dva nova: Spears te Hunter. U Spearsu, dva tima se bore za čvorišta, koja trebaju kontrolirati kako bi dobili bodove. Vjerojatno najzanimljiviji mode igre je upravo novi Hunted, koji na samom početku na jednu stranu stavlja dva nevidljiva Huntera s lukom i strijelom, a na drugu obične CELL operativce, bez Nanosuita i opakih điđa-miđa. Hunteri, logično, moraju pobiti sve operativce, a svaki ubijeni i sam postaje Hunter, dok je cilj CELL-ovaca ostati živ do isteka vremena. Kao nevidljivi lovac, osjećate se kao prilično opaka frajerčina, a atmosfera je posebno napeta te intenzivna u ulozi operativca, kojem kolege umiru jedan po jedan, a monitor vam zvučnim signalima naznačuje da je lovac sve bliže. Mrvicu problematično zna biti jedino što CELL-ovci svoju misiju preživljavanja najčešće odluče ostvariti grupnim naguravanjem u jednu sobu i moljenjem Svevišnjeg da to vražje vrijeme što brže prođe.

Sustav je zamišljen tako da se početnici upoznaju s osnovama putem „new recruits“ lobbya u deathmatch te team deathmatch modeovima, gdje se napucavati može samo ekipa ispod desetog ranka. Nakon toga, smatra se da ste zreli za odlazak u prostrani, opaki svijet ostalih modeova.

Crysis 3 multiplayer ne donosi bogzna kakvu revoluciju, no preuzima već dobro iskušane te uspješne osnove i daje im određenu raznolikost zahvaljujući Nanosuitu. Tu je osam zanimljivih modeova, a čak i oni najosnovniji, poput deathmatcha, uspijevaju biti poprilično zabavni i prikovati vas za ekran pokoji sat duže nego što ste planirali.

Crysis 3 nešto se više približio formuli generičnih i vječito uspješnih pucačina, no uspio je i pokazati kako to nije nužno loša stvar. Svoju kratku trajnost, forsiranje stealth pristupa i malen broj pravih inovacija uspijeva opravdati dobro izbalansiranim vrlinama prošlih nastavaka koji rezultiraju zabavnim gameplayom i generalno impresivnim iskustvom. Zapravo, Crysis 3 se čini kao igra oko koje se mnogo vagalo. Na svu sreću nas gamera, u većini segmenata pogođena je upravo ona mjera kvalitete, prepoznatljivosti i inovacije koja nas zabavlja i drži uz igru. Ako ste ljubitelj Crysisa, pucačina, futurizma i vanzemaljskih kreatura, zaista nemate razloga dugo vagati oko kupnje ovog nastavka.

Jači i sposobniji nego ikad, s najubojitim arsenalom do sad, Prophet je spreman jednom zauvijek zaustaviti invaziju izvanzemaljaca u najatraktivnijem settingu Crysis serijala.

83 Naša ocjena
  • zabavno napucavanje
  • grafički prekrasno
  • prekratka SP kampanja
  • forsiranje stealtha
  • nedovoljno inovacija

Juraj Bevandić

Strastveni gamer od malih nogu, u HCL-u je ispunio dječački san pisanja gaming časopisa. Najviše voli rastavljati igre, analizirati mehanike i širiti dobru riječ o mediju videoigara. Povukao se iz aktivnog gaminga kako bi gonio znanstvenu karijeru, ali ćete ga još uvijek uhvatiti pred raznim ekranima.

Komentari (97)

  • Mayhem

    16.03.2013 - 19:28

    Ja sam igru pobrisao nakon što završiš misije na brodu, dakle praktički početak. Predosadno i preisforsirano. Grafika je čudesna, al brate mili, treba i kantu imat za to. Ja sam tek na medium uspio dobit stabilnih 30 FPS.

    • brunojekralj

      @Mayhem, 16.03.2013 - 19:35

      admine pls obrisi ocjenu ovog trola nemojte njega slusati kako imas pravo ocijenit ak nisi proso niti pola igre stfu .Od mene 92 igra je zabavna grafika sjajna a luk i strijela poboljsavaju taj osjecaj izvrsno preso dva puta stvarno rijetko dobar naslov

    • Mayhem

      @Mayhem, 16.03.2013 - 19:50

      Kao prvo, ocjenu nisam ni dao, baš iz tog razloga jer nisam prešao igru niti do pola. Kao drugo, ja sam napisao svoje mišljenje o igri, a ti ako se ne slažeš, napiši argumentiran odgovor s drugačijim mišljenjem. A u to čisto sumnjam da si sposoban sudeći po tome koliko si nepismen. Pozdrav

    • drazensi

      @Mayhem, 16.03.2013 - 22:25

      bah, kojih 92, od mene vise od 80 nikako i to je previse..
      odigrao cijelu igru do kraja pa valjda imam pravo suda..
      prica standardno nikakva, duzina kampanje ispod prosjeka nekog Cod-a cak..
      multiplayer ama bas nista sto bi se isticalo, cisti prosjek..
      vise se slazem s ocjenom portala goodgame..
      grafika je jedino sto iskace, a to za igru nije dovoljno..
      i najbolji komentar koji moram citirati takoder iz goodgame-a:
      "Crysis je bio naslov za tech geekove i slinjenje na FPS nabrijanih pila, dvojka je oduševila kvalitetom na konzolama, a trojka je, well, ima dobre slike za wallpaper."

    • maxim.x

      @Mayhem, 16.03.2013 - 22:49

      On je trol a ti ovome dajes 92? hahaha

    • Frenkibos

      @Mayhem, 16.03.2013 - 23:51

      Bok Mayhem ! I ti si mi neki igrač video igara. To je moja jedna od najdražih video igara koje sam igrao.

    • maxim.x

      @Mayhem, 17.03.2013 - 00:16

      Ooo Frenki pa ti igras nesto drugo osim WoT beta?

    • Frenkibos

      @Mayhem, 17.03.2013 - 01:16

      maxiim.x ! Ja se samo odmaram od takvih igara akcionih igara. Zar i te bi ne bi dojadilo da igraš skoro 20 godina samo akcione i krvave video igre?

    • brunojekralj

      @Mayhem, 17.03.2013 - 08:54

      sada se slazem sa frenkijom nemos ovoj igri dati 30 to nemos. Mayhem ja sam tebi napiso argument ,a dazensi na gamespotu igra je dobila 7.5 i prica je bolja strana igre so stfu jedno sto je kratka moja jedina zamjerka .Usto ti si trol ako si igru ocijenio ispod 70 pihh

    • Me666

      @Mayhem, 17.03.2013 - 09:10

      Čovječe jel ti kužiš da on igri nije dao 30 nego mu je to bio FPS?

    • shakesfeaR

      @Mayhem, 17.03.2013 - 09:28

      hhh

    • vilim

      @Mayhem, 17.03.2013 - 10:01

      TOČKA

    • armin221186

      @Mayhem, 17.03.2013 - 10:05

      maxim.x-e veci si ti trol sto si naspiao ovo "On je trol a ti ovome dajes 92? hahaha",svako moze dati ocjenu koju hoce 😉

    • maxim.x

      @Mayhem, 17.03.2013 - 11:57

      hahaha ma normalno da moze ali lik pise gluposti pa sam morao i ja 🙂 Covjek nije ni ocjenio igru a ovaj ga napada i govori da je dao igri ocjenu 30 a citat je:" Ja sam tek na medium uspio dobit stabilnih 30 FPS.".

    • -Aragorn-

      @Mayhem, 17.03.2013 - 13:26

      čitam i ne vjerujem…

    • -Aragorn-

      @Mayhem, 17.03.2013 - 13:27

      vidiš da je ipak priznao da igra WoT BETA!!!!!

    • mokrEE

      @Mayhem, 17.03.2013 - 13:59

      haha in tears : )))

    • Shazaam

      @Mayhem, 18.03.2013 - 07:56

      Čovjek Ima pravo da se izrazi. Molio bih te da prestaneš napadati ljude i pretjerano dramatizirati po svakoj temi. Uz to sve, Mayhem uopće nije napisao ocjenu igre.

    • TheOFFman

      @Mayhem, 20.03.2013 - 12:38

      Slazem se s tobom, meni je preglupo i dosadno bilo. Di je ovo od Crysisa 1

    • skyy

      @Mayhem, 22.03.2013 - 02:27

      sta je Crysis1 bolji

    • Kasperinac

      @Mayhem, 02.04.2013 - 15:59

      Šta bi ti htjeo savršenu igru na lošoj konfiguraciji. Igra je odlična i potpuno opravdava traženu konfiguraciju.

    • Tihomir Salar

      @Mayhem, 08.08.2013 - 23:34

      oče li meni iči , ja imam
      grafika : nvidia ge force 430 gt palit 1024 mb ddr 3

      4 gb ddr 3

      intel i 3 550 3.2 ghz dual core

      1 tb hard disk

  • shakesfeaR

    16.03.2013 - 19:28

    Moja ocjena je 92, a nadam se da će na novim konzolama singleplayer napokon trajati duže od samo 6,5 sati barem na većim težinama!

  • maxim.x

    16.03.2013 - 19:37

    Vec sam zaboravio da sam presao igru :O hahah najace mi je ovo:"termitske odašilju termite". Posto je termit smjesa malo je nespretno napisano 🙂

  • sweexx

    16.03.2013 - 19:42

    zaboravili ste staviti pod "X" = DX11 GPU only -.-

  • Jasterrr

    16.03.2013 - 19:44

    Nisam igrao Crysis 3 ali po raznim videima, recenzijama i komentarima igrača koji su je igrali mogu zaključiti da ova igra nije vrijedna kupnje (pa čak ni skidanja piratske verzije). Zašto bi netko kupio tako kratku i generičnu igru po punoj cijeni koja je najblaže rečeno prosječna u svim segmentima osim što ima nevjerojatnu grafiku (a na konzolama nema ni to)? A i da bi taj najveći plus ove igre došao do izražaja opet treba uložiti veliku lovu u zvijer koja bi mogla pokreniti ovo u High detaljima sa pristojnim FPS-om. Mislim da netko tko poštuje gaming, a želi igrati Crysis 3 bolje neka skine piratsku verziju (i svrši na grafiku) i pljune EA-u i sličnima u facu jer kupnja pokazuje znak podrške generičnim igrama, a život je prekratak za gubljenje vremena na njih. Radije ću kupiti nekoliko Portala ili Hotline Miami-a i pokloniti prijateljima nego ovo. Hejteri sa komentarima tipa "glup si, nisi igrao" neka radije ne komentiraju.

    • brunojekralj

      @Jasterrr, 17.03.2013 - 08:56

      bolje probaj bar piratsku verziju

    • Shazaam

      @Jasterrr, 18.03.2013 - 07:57

      Molim, bez spominjanja piratskih verzija ovako javno.

    • maxim.x

      @Jasterrr, 18.03.2013 - 10:39

      Da, nemoj spominjat jer mi ostali nismo culi za to. 😛

    • TheOFFman

      @Jasterrr, 20.03.2013 - 12:40

      Evo meni je sad krivo sto sam potrosio vrijeme na skidanje piratske verzije i instalaciju i sad sve moram brisati jer je igra prelosa, jako dosadna i genericna a da ne govorim da nema quick save nego debilni checkpointi.

  • BsTyLer

    16.03.2013 - 19:44

    Prića je ok definitivno bolja od prijašnjega Crysisa,SP je zadovoljavajuče iskustvo(gušt je lukom i strijelom zaljepit Head :),MP jako sličan dvojci ali također pristojan…E sad grafika hmmm pa najbolja je….a grafika u igri koja sam ja doživija odkad igram igre nekih 15.g…pa čak med/hig postavkam igra izgleda preljepo…ocjena 90 ipak na kraju nije nešto revolucionaran gameplay ali je jako jako zadovoljavajuća igra kad se sve zbroji i isplati se igrat.

    https://www.youtube.com/watch?v=jtysEOWE5A0

  • brunojekralj

    16.03.2013 - 19:45

    po meni forsiranje stealha nije X ,tako je igra napetija

  • Zealot

    16.03.2013 - 19:55

    Previsoka ocjena….

    • mokrEE

      @Zealot, 16.03.2013 - 20:10

      +1

    • doky89vk

      @Zealot, 17.03.2013 - 15:03

      +1

    • KhorneFlake

      @Zealot, 17.03.2013 - 17:08

      Misliš ova od korisnika? Apsolutno se slažem, a ovu "profesionalnu" neću ni da komentarišem.

  • manjamax

    16.03.2013 - 19:56

    Nisam ljubitelj franšize ali po pogledu izgleda solida 86

  • Maximum

    16.03.2013 - 20:12

    Po meni je losiji od dvojke . I po duzini i po kvalitetu nivoa.

  • bevodzor

    16.03.2013 - 20:15

    nadasve sam fasciniran davanjem ocjena na dotičnu igru.
    interesira me ponajviše na koji način i po kojim kriterijima, mjerama dolazite do " MOJA OCJENA JE "

    • armin221186

      @bevodzor, 16.03.2013 - 21:48

      pa ako ti se igra svidja dat ces joj vecu ocjenu,ako ne onda manju.. Logično!! 😀

  • JaBitiTarzan

    16.03.2013 - 20:22

    Smijem uspoređivati Far Cry 3 i Crysis 3? NE! Crysis 3 košta punu cijenu a FC3 se odmah našao na nekim sniženjima, s tim da je FC3 znatno bolja igra.

    • brunojekralj

      @JaBitiTarzan, 17.03.2013 - 08:57

      naravno da je bolja

  • Ja Sam

    16.03.2013 - 20:36

    50 od mene, kratko, neinovativno, tipična braindead pucaljka. Ali dobro, ionako nisam imao velika očekivanja od ove igre, vidjelo se da se tu prvenstveno cilja na grafiku, a ne na gameplay.

    • deltafors

      @Ja Sam, 16.03.2013 - 21:01

      Mada se meni igra svidjela baš kao i dvojka, moram priznati da mi je Crysis uvijek djelovao kao trailer koji će prodavat cryengine drugim tvrtkama, msm nisu se nikad trudili uzdići igru na razinu nekog remekdjela nego prosječne akcije, što je šteta.

    • shakesfeaR

      @Ja Sam, 16.03.2013 - 22:44

      A što je tako jako loše u gameplayu? 99% FPS igara u SP dijelu traje 6 sati, "neinvetivni" dijelovi su očito:( LUK sa dodacima, hakiranje, vanzemaljska oružja…), braindead (na većoj težini pokušaj odigrati igru bez taktike). TI OČITO IMAŠ PREVELIKA OČEKIVANJA, FRAJERU!

    • Ja Sam

      @Ja Sam, 16.03.2013 - 23:07

      ok.

    • dado01

      @Ja Sam, 17.03.2013 - 05:56

      shakesfearu ti očito imaš premala očekivanja frajeru ili ne kupuješ igre za svoje novce pa te libo racku

    • brunojekralj

      @Ja Sam, 17.03.2013 - 08:58

      ja se slazem sa shakesfear

    • shakesfeaR

      @Ja Sam, 17.03.2013 - 10:01

      Ja ne shvaćam što je toliko loše u toj igri da se mora bombardirati ocjena, jednostavno ne shvaćam.. A što se mojih očekivanja tiče, ona su realna! Ako se ne slažeš, pazi ovo: Konzole su došle do svojih granica i normalno je da se developeri trude prodati čim više igara pa rade FPSove sa čim boljom filmskom grafikom koja je ustvari neki oblik blefa da se igra proda, da mi se kraj igre desi tako brzo da se čudim i provjeravam što se događa, da razmažena derišta prije svega žele čim bolju grafiku jer inače "igra ne valja". Pa što pobogu ti očekuješ u zadnjoj godini konzola ove generacije?! Da će se sve u mjesec dana promjeniti, da će jedna konzola koja je u rangu slabijeg PCa pokretati jedan FPS koji će trajati 30ak sati sa dobrim animacijama i vrhunskom pričom a da ima jednako dobru grafiku i to u linearnoj igri? E, budi siguran da su to prevelika očekivanja za, ponavljam, standarde ovih konzola! Ja strašno volim open-world igre. Za takve igre je normalno da traju puno duže od linearnih ali cilj linearnih igara je taj da se igra samo priča a Crysis je takva igra i normalno da je igra kratka, ili barem kraća od open world igre. Sad mi reci u čemu griješim i posuti ću se pepelom, barem figurativno 😀 I, ovo ti govorim prijateljski…da ne misliš da vrijeđam tvoja velika očekivanja, frajeru 😛

    • TheOFFman

      @Ja Sam, 20.03.2013 - 12:41

      Crysis je postavio velika ocekivanja, 2 i 3 su sramota.

  • mokrEE

    16.03.2013 - 20:36

    posto sam odigrao igru (na najtezoj razini) , ostaviti cu 2-3 reda komentara na recenziju.
    prva stvar autor prosto 'svrsava' na nesto sto je posve normalno izjavljujuci :"Osim življeg okoliša s kojim Prophet mora disati kao jedno kako bi prošao ispod radara svojih protivnika i neutralizirao ih s leđa." to se jednostavno moglo napisati ''u pojedinim situacijama bitno je da osim gledanja u pod pogledate 10m oko sebe prije nego ubijete prvog cuvara''. Dalje, opcenito ne razumijem po cemu su ta oruzja tako fascinantna kao i taj luk i strijela kada CELLovci i alieni uglavnom padaju nakon 3 metka iz bilo kakvog oruzja. igrao sam sa onime sto sam nalazio na podu, od shotguna preko onog elektricnog smeca pa do strojnice(2×100 metaka) sa kojojm sam prosao i najveci dio igre. kasnije dobijes i neki sniper koji u 1 metku ubjia apsolutno SVE sto se krece. igra je u najmanju ruku prekratka da bih zavolio bilo koje oruzje i da bih razvio neku taktiku sa njime ili simpatije u najmanju ruku. Autor takodjer spominje situacije u kojima se ljudi bore protiv aliena i to kao izgleda spektakularno, a ja se sjecam tocno 2 takve situacije u citavoj igri (zapravo sjecam se 1 a na drugu sumnjam). Da mi netko prica o oruzjima u bordelrands 2 ok, jer igras 50 fakin' sati i neprijatelja ima bataljon pa je dosta bitno sto ces nositi sa sobom kada zagusti. Dalje, igra je strasno neizazovna, ne kazem da nisam umirao, ali uz POVREMENO koristenje shielda postajes gotovo neranjiv. ne zelim ni znati kako je igra 'teska' na laskim levelima. voznja je kriminalno odradjena(i sreca da je nema puno-ali cega ima puno u crysisu?). stealth sam koristio tu i tamo cisto zato sto su nekada okolisi nepregledni, da ne kazem presareni pa ne razlikujem neprijatelje tako da sam isao sigurnijom metodom. AI je kriminalan, ali kriminalan. neprijatelji su strasno glupi, skoro je nemoguce poginuti u nekoj 1na1 borbi, ali bitno da bacaju granate na 40m toliko precizno da ti svaka padne pod noge. ne znam, po meni je igra cisto ok ali nedovoljno duga i nedovoljno inovativna da joj se daje takva ocjena. nemojte misliti da sam dao sada 20%, ne , 70% od mene se cini korektnim obzirom na kratkocu igre.

    • maxim.x

      @mokrEE, 16.03.2013 - 21:21

      Ja sam isto igri dao 70 ali par stvari sto si naveo nije istina. Npr. alienima treba malo vise od 3 metka da padnu a i voznja je sasvim solidno odradena.

    • BsTyLer

      @mokrEE, 16.03.2013 - 22:11

      a i pazi ovo "kasnije dobijes i neki sniper koji u 1 metku ubjia apsolutno SVE sto se krece" lol neznam šta je ona igra i na kojoj težini ali snajpom jedan metak samo ako daš headshot padaju…

    • mokrEE

      @mokrEE, 16.03.2013 - 23:50

      scope 2×4 metka za njega trebas special ammo munition. svakog aliena (osim onih ogromnih 'robota') i cellovca sa 1 metkom skidas. pa preso sam pola igre sa time sta me je*es sada? i da, to ''3 metka'' je bilo vise figurativno, poanta je da alieni lako padaju i da su jadni. moras biti totalni low da te netko od njih mazne a posebno ako koristis bilo kakav shield.
      ps. voznja je sramotno odradena

    • mokrEE

      @mokrEE, 16.03.2013 - 23:50

      scope 2×4 metka za njega trebas special ammo munition. svakog aliena (osim onih ogromnih 'robota') i cellovca sa 1 metkom skidas. pa preso sam pola igre sa time sta me je*es sada? i da, to ''3 metka'' je bilo vise figurativno, poanta je da alieni lako padaju i da su jadni. moras biti totalni low da te netko od njih mazne a posebno ako koristis bilo kakav shield.
      ps. voznja je sramotno odradena

    • doky89vk

      @mokrEE, 17.03.2013 - 15:08

      +1

  • Filter

    16.03.2013 - 20:49

    Dobra recenzija, stvarno sam uživao čitajući. Nisam neki ljubitelj pucačina, ali Crysis se mora ispoštovati.. Dodavanje luka i strijele u arsenal je pun pogodak, grafika je fantastiča kao i obično i neprijatelji su, čini mi se, malo pametniji.. Nervira me to što engine iz Crysis 2 nije bio toliko loš da se morao mijenjati. Koja je to logika da onakav engine ima rok trajanja od 1 ili 2 godine? To je isto kao da kupim Ferrari i vozim ga 1 dan i onda kupim novi, je li to stvarno potrebno? Mislim da dobre stvari propadaju, a da nisu pošteno ni iskorišćene..npr. volio bih da odigram prvi Witcher sa grafikom iz ovog drugog dijela.. Jednu stvar bih uveo kao pravilo za sve pucačine, a to je crosshair iz Crysis 2 i 3.. savršen je.

  • Mind_killer

    16.03.2013 - 22:45

    Ovo igram samo zbog grafike …

    • vuko

      @Mind_killer, 17.03.2013 - 01:12

      ah zbog takvih ljudi i prave igre radi grafike, ako ti je do toga idi pogledaj film, kad su bila vremena kad su se igre pravile radi igrivosti, knjige radi price, filmovi zbog lijepih kadrova…

    • dado01

      @Mind_killer, 17.03.2013 - 06:00

      Ti vjerovatno igras igre radi emocija, ljubavi koja lebdi u zraku, mirisa vrelog procesora… E stvarno svasta… Normalno da je igra radi grafike, svaki crysis je graficko remek djelo. Nema ti tu puno ljubavi i emocija. Zato ne kenjaj.

  • dado01

    17.03.2013 - 06:02

    Crysis uvijek lijep, nabrijan i dobar. Od mene 90. Dobio bi i vise ali je KRATAK. Mozda jeste "tehnicar" ali je opet kratak 🙂

  • goldfinger

    17.03.2013 - 08:25

    Prvi Crysis je bio uvjerljivo najbolji,drugi nešto lošiji,a trojka je uvjerljivo najlošija…Jedino što donekle spašava stvar je taj futuristički luk,kao,do sad,najbolje oružje(po meni)u cijelom serijalu.Dosta loše sveukupno..

    • Maximum

      @goldfinger, 17.03.2013 - 09:01

      +1

    • xPh4rIm

      @goldfinger, 17.03.2013 - 13:07

      +5. Prava istina.

    • mokrEE

      @goldfinger, 17.03.2013 - 13:55

      ispravak netocnog navoda :"drugi nešto lošiji" –> drugi puno losiji. sve ostalo potpisujem ; )

    • Ja Sam

      @goldfinger, 18.03.2013 - 00:10

      fakat futurističko, neznam zašto se luk, koji je prema ovim novim igrama ultranapredno i vrlo razorno oružje, ne koristi zadnja dva stoljeća.

  • delight353

    17.03.2013 - 11:02

    Bio sam fakat uzbuđen kada sam na "Can you run it" vidio da ću uopće moći pokretati Crysis 3. Nije da imam staru kantu, ali svi se slažemo da je igra zahtjevna, obzirom na predivnu grafiku. No, ja tu stajem, jer ta predivna grafika je jedini motiv koji me tjerao da igru završim. Na kraju; nisam ju niti završio. Kada sam vidio koliko brzo sam se dogegao do posljednjeg bossa, kliknuo sam na izlaz iz igre… Nažalost. 🙁 Priča je toliko stupidna da smatram scenarij totalnim failom za developere. Prophet je umro u dvojci. Prostreljo si čovo glavu. Alcatraz ga naslijedio u Nano suitu. Sad pak opet; eto ti ga Prophet koji nije Prophet, jer ga je odijelo zelo, jer je odijelo puno nano sranja koja… WTF??? Igra me izgubila u pričanju priče. Skupljanje tableta sa informacijama, pa čitanje sadržaja je prezamorno… Dosadno. Crysis 3, po meni, je obična prezentacija lijepe grafike. I to je to! 55/100 – moja ocijena! IN YOUR FACE! 😛

    • drazensi

      @delight353, 17.03.2013 - 15:38

      +1..
      ne znam kako netko moze reci da ovaj crysis ima solidnu pricu ili da je to jedna od boljih stvari same igre, prelose sveukupno, grafika jedina valja..

  • Kralj bizmisa

    17.03.2013 - 12:04

    sudeći po onome što sam vidio na you tube-u od mene 85,zato jer:grafika je odlična,zvuk je odličan,multiplayer dosadan,single player dosadan…ne pada mi napamet uzimat ovu igru jer po meni nije nešto posebna.

    • deltafors

      @Kralj bizmisa, 17.03.2013 - 12:46

      Pa gle opet nemoš ti realno ocjenit igru gledajući video na youtubeu, ak želiš pravilno ocjenit moraš je sam igrat i doživit, možda što neko na youtubu kaže da je dosadno tebi baš bude zakon. xD

    • Kralj bizmisa

      @Kralj bizmisa, 17.03.2013 - 13:08

      znam,ali igrao sam crysis 2 i sličan je ko trojka samo što je bolja grafika malo i drukčija oružja.No ne bih kupio crysis 3 zato jer sam se razočarao u dvojku,a bezveze mi je kupit igru,razočaram se pa ju onda moram vraćat u dućan.Lol uopće ne znam zašto sam bacio novce na dvojku a mogao sam te pare potrošit na neš bolje aaaahhhhh

    • Moke

      @Kralj bizmisa, 17.03.2013 - 19:39

      "brunojekralj odgovara korisniku Frenkibos
      Odgovor objavljen: 17.3.2013 – 09:54
      sada se slazem sa frenkijom nemos ovoj igri dati 30 to nemos. Mayhem ja sam tebi napiso argument ,a dazensi na gamespotu igra je dobila 7.5 i prica je bolja strana igre so stfu jedno sto je kratka moja jedina zamjerka .Usto ti si trol ako si igru ocijenio ispod 70 pihh"

      Tako si mi jako stimulirao područje mozga zaduženo za sreću tako sam se smijao tako snažno da sam ostao bez zraka, te mi je udarila mi je slana tekućina curiti iz očiju zbog nedostatka kisika, stvarno si mi uljepšao dan, hvala ti :))))))

    • Moke

      @Kralj bizmisa, 17.03.2013 - 19:40

      odgovorio sam na krivi komentar -.-

    • mokrEE

      @Kralj bizmisa, 17.03.2013 - 23:53

      ==================~~~~ x::::::::D

  • brunojekralj

    17.03.2013 - 15:19

    znaci dao si 85 a tebi je sp dosadan mp dosadan (a usto nisi ni odigro da prosudis jel tebi zaista dosadan) to ja zovem trollllll

    • maxim.x

      @brunojekralj, 17.03.2013 - 15:36

      Zanima me koliko daje igri koja mu se stvarno svidi ako je ovome gdje mu je dosadan i MP i SP dao 85.

    • Kralj bizmisa

      @brunojekralj, 17.03.2013 - 15:38

      dajem 1000 😛

  • KhorneFlake

    17.03.2013 - 17:16

    Vidim konzolni limit nekima ovde služi za izgovor. Najbitnije – Crysis nikad nije bio ništa posebno (osim u grafici), samo još jedan mediokritet od šutera kakvih ima i levo i desno. Dobar za preći jednom u piratskom izdanju, i još jednom obrnuti da se isproba nova kanta, jer u suštini je najviše to – benchmark. Smor, bez duše. Da je valjao, Crysis bi se prodao u vagonima, umjesto šačica primjeraka, ni MP nije bio dobar dovoljno da ga pogura kao što je to slučaj sa CoD, ostao bi PC ekskluziva, a ovako da ih EA ne ugasi jer nisu profitabilni morali su preći i na konzole, i tad je izgubio i ono malo što je imao. Nemojte grafikaši nametati svoje mišljenje drugima, imam prijatelja koji kenja u tom pravcu. Svako ko pljune na ovo "remek-delo" je trol koji je siromah i nema kompa od koga mi promjenio mišljenje za 180 stepeni. Tuga.

    • TheOFFman

      @KhorneFlake, 17.03.2013 - 23:00

      Crysis 1 i Warhead su vrhunske, prezabavne, atmosfericne SP igre.

    • PhobosDeimos

      @KhorneFlake, 20.04.2013 - 14:24

      Slažem se.Dvojka mi je bila dosadna a trojku još nisam igrao,ali prema svemu viđenom izgleda kao dvojka.Grafika je dobra,ostalo je sr***.
      Jedinica i Warhead su mi s druge strane bili vrlo zabavni.

  • ZgodanElegantanŠarmantan

    17.03.2013 - 18:14

    Igra je bolja od Alliens Colonial Marines po dizajnu, grafici i zvuku… umjetna inteligencija je nikakva i ostalo li la… zabavno je jedino kad se razmišljaš bil se ušuljao neprijatelju s leđa i zaklao ga ko svinju i bacio sa zgrade, sprašio mu metak u ćelo, sprašio mu strijelu u ćelo, skiniti ga sa snajperom… ocjena 71

    • KhorneFlake

      @ZgodanElegantanŠarmantan, 17.03.2013 - 18:23

      Biti bolji od Aliens Colonial Marines u bilo kom pogledu stvarno i nije neka pohvala.

    • ZgodanElegantanŠarmantan

      @ZgodanElegantanŠarmantan, 18.03.2013 - 09:24

      zato sam napomenio. Igra nije ništa bolja od Alliens Colonial Marines… jedino spađava grafika i možda stealth… al ostalo katastrofa

  • rjanko

    17.03.2013 - 18:43

    Ja sam dao 80…grafika je veliki plus, gameplay je osrednji, kad sve skupa zbrojiš dobiješ jednokratnu peterosatnu zanimaciju

    na kraju crysis 3 je jedan veliki interaktivni benchmark i to je to

  • Totoro

    17.03.2013 - 19:36

    kada ce starcraft hots recenzija

  • Lazy

    17.03.2013 - 21:31

    Grafika mi nije nekakav presudan faktor u igri, tako da, laganih 60 od mene.
    Nažalost više ne prave igre kao što je Stalker,Half life 2 etc

  • mokrEE

    18.03.2013 - 00:00

    ako vam je AI glup u krajzisu (a meni je) trebate tek vidjeti novi tomb radier xD evo prelazim ga vec 2 dana i jos nisam ostao bez streljiva, a onda znate koliko je tesko poginuti kada na raspolaganju imate skoro neogranicen arsenal a protivnici uglavnom goloruki krecu na vas xD igra je stvarno interesantna i opet je prisutan onaj konstantni element straha radi atmosfere ali borba je cisti fun : ) far cry 3 je mala beba : ) ja odma dajem 83% eto koliko sam ocekivao igra me jako ugodno iznenadila. oce uope recenzije biti samo da pitam?

    • maxim.x

      @mokrEE, 18.03.2013 - 00:38

      Istina je da u Tomb Raideru ima streljiva na svakom koraku ali kakve to ima veze sa neprijateljskim AI-om, koji je usput zapravo odlican?

  • mokrEE

    18.03.2013 - 01:45

    ako 7 neprijatelja na hard tezini istovremeno krece na tebe samoga i nemogu te ubiti znaci da su glupi, ne?

    • maxim.x

      @mokrEE, 18.03.2013 - 10:29

      Ukratko? Ne.

  • tono22

    25.03.2013 - 12:24

    Kad dodem doma s posla,bas cu malo upalit taj crysis 3,posto sam ga skinuo.Uso u igu i igri punih 10 min…

  • maliGnjoj

    25.04.2013 - 04:58

    meni je igrica odlična prešo sam Crysis 1 i Crysis 2 oba dva su mi jako zanimljivi

  • aki88

    03.08.2013 - 02:06

    ovako presao sam igru zaa igru sledece za pucacinu 40 poena + 10 za pricu plus 40 za grafiku i minus 30 za zahtevnost jeste da sam je ja pokrenuo na nultra i komp je nije ni osetio ali da se igra ova igra na ultra treba izdvojiti bar 800 eura.tako da svega 60.

  • IaMarmageddoN

    27.02.2015 - 14:29

    Strašan Engine. Dok na svakoj drugoj igri (i to igrama iz 2014. godine) na najzahtjevnijim postavkama imam iznad 60 fps-ova u ovoj igri to je između 40 i 50 a koliko je već stara. Ali, kakva je to grafička ljepota… Prestrašno. Stvarno igre u CryEngineu izgledaju prelijepo! Grafika u stranu, mehanika igre je dobra. Kampanja igre je isto dobra. Inovacija baš i nema. Stealth obožavam. Luk i strijela su zakon. Odigrao sam igru nekoliko puta na x360 i starijem PCu ali potpuno je novo iskustvu odigrati istu sa maksimalnom grafikom. Očaravajuće!

  • Jokerhere

    09.01.2017 - 10:54

    Sad je ponovo igram, upalio sam je neposredno posle Deus Ex mankind divided, cini mi se da ova igra bolje izgleda. Fenomenalna grafika. Sa strane gameplay-a nešto ne znam tačno šta mi tu nije po taman. Napucavanje prosto nije za uživanje.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?