Dark Sector [PC]

Duje Kozomara

Hayden Tenno iskusni je vojnik specijalne službe poslan na tajnu misiju u istočnoeuropski gradić koji skriva mračnu tajnu iz razdoblja hladnog rata. Napadnut od nepoznatog neprijatelja, Hayden se budi i otkriva kako je inficiran virusom koji mu daje nadljudske sposobnosti. Naš junak sa urbanom frizuricom mora naučiti kontrolirati svoje moći, preživjeti sva zla koje mu istok Europe može ponuditi i postati heroj. No, to nje sve! Zahvaljujuči zlom virusu, iz zaražene ruke misteriozno izrasta jako opaka spravica, takozvani „The Glaive“. The Glaive je ustvari nekakva kombinacija golemog šurikena i bumeranga… zaista golemog.

Ova mnogo opaka i oštra spravica ustvari je esencijalni dio Dark Sector gameplaya. The Glaive se vraća u ruke našeg junaka u kojem je god smjeru on bacio (to je dosta vjerojatno razlog zbog kojeg sam ju usporedio s bumerangom), a zahvaljujući njemu Hayden je u stanju dekapitirati protivnike, odsjecati im udove te slušati kako vrište u agoniji, i sve to dok u drugoj ruci drži oružje i rešeta po preostalim neprijateljima.

Osim navedenog, pomoću Glaivea rješavamo razne zagonetke i razbijamo prepreke koje nam se nađu na putu. Gameplay uvelike podsjeća na popularni Gears of War, s obzirom da ćete, brojčano nadjačani, šprintati od zaklona do zaklona i koristiti izuzetno sličan cover sistem kao u navedenoj igri.

Kao što ste shvatili iz uvoda, priča zasigurno nije najjača strana Dark Sectora. Osim što je dosta isklišejizirana i predvidljiva, loše je i prezentirana, pa vam ni nakon prijeđene single player kampanje neće biti u potpunosti jasno što se tu dogodilo. AI je pomalo zakazao, Haydenovi protivnici rijetko će koristiti zaklone, a nisam primjetio nekakvu primjenu inteligentnog taktiziranja, već imaju ustaljen postupak koji se dosta brzo skuži pa znate što očekivati od njih. Replay value je dosta slab, a pomalo je čudna činjenica da se oružja koja ste kupili tijekom igre ne spremaju za sljedeće igranje.

Što se grafičkog aspekta tiče, igra je više nego solidna. Teksture su većinom kvalitetne, a pazilo se na detalje poput ogrebotina na Haydenovom odijelu, što zajedno s lightingom pridonosi atmosferi. Tu je i podrška za wide-screen monitore, a sama igra je dosta dobro optimizirana pa i na malo starijim konfiguracijama leti bez trzanja. Glazba je sasvim atmosferična, a momci iz Digital Extremesa potrudili su se dovesti neke face iza mikrofona da daju glasove likovima u igri.

Tako Michael Rosenbaum, kojeg vjerojatno poznajete po ulozi Lexa Luthora u seriji Smallville, daje glas protagonistu igre, a tu je i još nekoliko manje ili više poznatih glumaca. Nakon malo guglanja, otkrio sam da se glumac koji je dao glas liku znanstvenika Yargoa zove Jürgen Prochnow. Iako je Yargo pomalo nebitan lik, činjenica da se glumac zove Jürgen nešto je naprosto genijalno. Jürgen je, iako vjerojatno nije svjestan te značajne činjenice, samo davši glas sporednom liku, uvelike povećao kulness faktor Dark Sectora.

Igra podržava samo LAN multiplayer, koji sadrži dva modea: Epidemic i Infection. Pomak u odnosu na konzolaške verzije su proširene LAN mape, pojedina sada podržava do 32 igrača, no čini se da mape jednostavno nisu dizajnirane s idejom da podržavaju toliki broj ljudi. Pomalo je razočaravajuća sama činjenica da ne postoji podrška za online multiplayer, a ni broj LAN mapa i modova nije nešto čime se igra diči.

PC verzija Dark Sectora zasigurno donosi premalo novina, posebno ako u obzir uzmemo činjenicu da je developerima trebalo punih godinu dana od izlaska konzolaških verzija da igru predstave PC gamerima. Ostao nam je TPS s kvalitetnom grafikom iz kojeg akcija pršti na sve strane, a tu su i šuriken-bumerang (golemi, jel) te voice actori. Ako ste u stanju prijeći preko loše priče i par manjih nedostataka, svakako probajte igru. Ako niste… Jürgen će biti ljut.

Punih godinu dana nakon što su konzolaši zaigrali Dark Sector na svojim PS3 i X360 konzolama, ovaj zainimljivi TPS naslov stiže i na PC. Kakva je igra, što je to bumerang-šuriken i tko je Jürgen?

73 Naša ocjena
  • Teh Glaive