HCL.HR

Recenzija

I Am Alive

Renato Pedišić

I Am Alive je naslov koji ćete voljeti ili mrziti. Sredine nema. Netko će hvaliti igrin maštovit setting i samu ideju iza nje dok će netko blatiti sve što igra predstavlja zbog mana koje su itekako očite te uvelike štete samoj igrivosti. Iako sam naklonjeniji mišljenju druge skupine, u ovoj recenziji ću pokušati biti vrlo pošten pa tako kao uvod moram reći da je I Am Alive mogao biti jedan od većih hitova ove generacije, ali da je na kraju ispao tek potraćeni potencijal osuđen na propast i zaborav.

I Am Alive je zbilja atmosferičan naslov koji se odvija u izmišljenom gradu Haventon pokošenom Božjom rukom odnosno serijama potresa, tsunamija, poplava i sličnog koji su ga odcijepili od ostatka svijeta, primoravši ga da se brine sam za sebe. Atmosfera koju ćete igrajući osjetiti je odlična budući da se igra fokusira na preživljavanje u uništenom gradu uz korištenje malog broja resursa te će vam tijekom igranja teško biti sačuvati čovječnost i pomoći nekome tako da mu udijelite čak i teško zarađenu bocu vode. Osim potrebitih susrest ćete često i agresivce koji će se ponašati kao životinje pa vam i neće biti teško lišiti ih njihovih bezvrijednih života, ali naravno bez trošenja metaka koji su vrlo rijetki i dragocjeni. Iako ne možemo reći da je ovakav prikaz apokalipse nešto novo, budući da smo ga djelomično nedavno mogli iskusiti i u vrlo dobrom Spec Ops: The Line, on se definitivno prometnuo u jednu od svjetlijih točaka igre.

Osim potrebitih susrest ćete često i agresivce koji će se ponašati kao životinje.

Svjetla točka igre dijelom je i njena priča koja unatoč vrlo dobrom potencijalu ostavlja gorak okus nedovršenosti budući da dosta detalja jednostavno nije prikazano, bilo namjerno ili slučajno. Prvi od detalja koji nedostaje je najapsurdniji – glavni lik uopće nema ime i prezime što je nešto ključno za osjećaj povezanosti između lika i igrača, a iz tog razloga u daljnjem tekstu biti će znan kao Ivica, što je prvo ime koje mi je palo na pamet. Dakle misija našeg protagoniste, Ivice, je pronaći ženu Julie i kćer Mary, a ta misija će uskoro biti zaboravljena što je jedan loš i besmislen potez tvoraca igre. U igri ćemo se više manje baviti spašavanjem djevojčice koja izgleda i ponaša se kao da ima Downov sindrom – Mei i njene majke koja, kao i Ivica, također nije imenovana. U tome nam „pripomaže“ beskarakterni paralitičar Henry koji je koristan kao Hobitu papuče i koji će nam zadavati zadatke koji nikome osim njemu samome ne koriste.


Priča će doduše imati par zgodnih momenata unatoč tome što je puna propuha pa će vas čak uspjet zainteresirati za nastavak igranja, ali prikaz karaktera likova je odrađen na vrlo niskoj razini i ne spašava ga čak ni odlična glasovna gluma. Uistinu, likovima se igra ne bavi ni dva posto pa je teško izraziti nekakve osjećaje u igri koja bi se na tome trebala temeljiti. Više ćete osjećaja ispoljavati prema ljudima kojima ste pomogli na putu, a koji vam zauzvrat neće pomoći ni na kakav način. Bezobraznici nezahvalni.

Ono što se nikako ne može izdvojiti kao dobra stvar je igrin gameplay koji je blago rečeno očajan i pri početku nadljudski težak poradi toga što će resursa prvih desetak razina biti vrlo malo. To možda zvuči kao raj za ljude koji vole izazov, no vjerujte mi kad kažem da je to više frustrirajuće nego izazovno, a pred kraj će i onako igra postati znatno lakša pa će i sadisti ostati razočarani. Takav očit nesrazmjer dovodi do zaključka kako je igra u teškoj krizi identiteta i ne zna ni sama što želi biti ni na kakvu publiku cilja. Sam gameplay se više manje temelji na frustrirajućem penjanju po zgradama koje se uz stalnu pažnju na malu razinu stamine bazira i na sistemu pokušaja i pogrešaka.

Jednostavno tijekom akcije nije lako odmah procijeniti koja će cijev propasti i odmah pravovremeno reagirati pa ćete se često naći kako ponavljate checkpoint ili čak cijeli level budući da se retry bodovi vrlo lako potroše. Kad uspijete napraviti nekakav uspon vaša sreća neće biti potpuna jer igra za to ne pruža nikakav oblik nagrade već će vam pružiti samo teži i besmisleniji izazov. Kao mala usporedba, s ovom sam igrom paralelno igrao Football Manager 2012. odabravši Q.P.R. pa točno znam što je frustrirajući izazov koji se na kraju isplati, a što je zloban potez proizvođača napravljen samo frustracije radi.

Animacije eliminiranja neprijatelja su uvijek iste, neprijateljsko ponašanje se lako čita, a ciljanje je tromo.

Osim tog pentranja koje je bez obzira na penjačke klinove koji pružaju kratkotrajan oslonac vrlo frustrirajuće, isfrustrirat će vas i drugi bitan element gameplaya – borba. Borba je u suštini vrlo raznolika budući da se osim borbe mačetom, pištoljem i nešto kasnije lukom i strijelom, bazira i na zastrašivanju neprijatelja te korištenju okoline u svoju prednost. Na papiru su sve to odlične ideje kakve ne sadrže i neki visokobudžetni naslovi, ali u akciji to je sve čisti prosjek. Animacije eliminiranja neprijatelja su uvijek iste, neprijateljsko ponašanje se lako čita, a ciljanje je tromo dok bi trebalo biti agilno radi hitnosti situacija u kojima se nalazite. Također, borba se uvijek odvija po istom ključu – upucaj debelog, zastraši tipa s naočalama i bori se mačetom s afroamerikancem. Žalosna stvar je što se to mačevanje odvija u obliku quick time eventa pa će tako vaša inteligencija i skill ostati neiskorišteni.


Ostali elementi gameplaya poput kuke kojom se njišete ili korištenja guste magle (nastale od prašine) kao pomoć pri stealthu ostali su zanemareni, pogotovo u slučaju kuke koju ćete naći, iskoristiti dva puta i onda zauvijek strpati u ruksak koji sadrži 13 boca vode, šprice, ljudsko meso i ostale poslastice. Upravo radi tih stvari pitat ćete se je li nešto što je trebalo biti ključno izrezano iz igre radi manjka resursa i što bržeg izbacivanja igre na tržište?

Ako već nisam jasno istaknuo, stamina u ovoj igri se prebrzo troši i to poradi bezveznih razloga kao što je hodanje u oblaku prašine dok zdravlja ima na pretek i takav je nesrazmjer užasno očit i frustrirajuć. Tijekom svakog dužeg uspona žalit ćete što ste bez razloga potrošili onu bocu Jane budući da ćete bez nje biti primorani na savršenstvo izvedbe kretanja ili na potrošnju stvari koje ste namijenili nekoj potrebitoj osobi koju ste ranije sreli. Neki će reći da je to tako radi izazova, ali ja smatram da je to radi one već spomenute zlobe proizvođača frustriranih radi rezanja sredstava za izradu igre.

Naslov odlomka nema nikakve veze s najdražom knjigom vaše majke već s paletom boja koja krasi odnosno ne krasi I Am Alive. Ova igra je potpuno sivo iskustvo, dakle tu ne govorimo samo o bojama kakve smo vidjeli u Gears of Waru, već o paleti toliko sivoj da će se vaša baka nostalgično početi prisjećati svoje mladosti i ondašnjih kino predstava. Osim manjka boje nakon kojega će vam priroda izgledati prelijepo i čarobno, moram se potužiti i na teksture koje su jednostavno grozne, mutne, očajne.

Kada se približite nekom objektu biti će vam drago što ga je do prije nekoliko trenutaka skrivala gusta magla, strateški postavljena da sakrije objekte koji se nalaze u daljini. To „u daljini“ vam daje naslutiti kako vam sloboda kretanja nije ograničena, ali iako bi neki nazvali ovu igru open-world avanturom jasno je kako vam igra sama bira put bez obzira što ima naoko otvorenu mapu. Ta otvorena mapa biti će prisutna u nekoliko misija, a nakon što njom prođete tisućiti put znat ćete gdje smijete ići i zatvorenih očiju. Ostale misije odvijaju se u zgradama odnosno izvan njih u frustrirajućem pokušaju penjanja uz žlijebove i pukotine. Da skratimo priču, vizualno igra je vrlo ružna čak i za niskobudžetni download naslov i ogromna je mrlja Ubisoftovu ugledu.


Sa zvučne strane situacija je mnogo bolja budući da orkestralna tema igre nije loša, a glazba prati situacije u kojima se igrač nalazi na vrlo dobar i prikladan način. Bogatstvo glazbe moglo je biti veće, ali neću se dodatno žaliti na element igre koji je sasvim u redu. Kao što sam već spomenuo, ostao sam impresioniran glasovnom glumom, pogotovo onim čovjekom koji je dao glas liku Ivice. Pitat ćete se je li to glas Maxa Paynea ili možda Alana Wakea budući da su glasovne sposobnosti glumca vrlo slične, ali kasnije kada malo pretražite internet shvatit ćete da je to jedan vrlo talentirani anonimac, Carlo Mestroni. Jedinu zamjerka kod glasovne glume imam na vrlo lošu izvedbu Angele Galuppo (Claudia Auditore, Eziova sestra) koja je posudila glas Mei, ali osobno mi se cjelokupno taj lik uopće nije dopao pa ni ne znam koliko sam objektivan u ovom slučaju.

Žalosna stvar je da bugova u PC verziji ove igre zbilja ima previše, što onih vjerojatno preostalih iz PS3 i Xbox 360 verzija igre, što onih koji su nastali lošim portanjem igre na PC po kojemu je Ubisoft dobro znan. Jedan od onih koji izgledaju kao ostaci prethodnih verzija je zapinjanje loota u nedostupnim mjestima zbog čega ste često primorani ponovo krenuti od zadnje upamćene pozicije, jer je svaki metak koji na takav način zaradite vrlo bitan. Takva se vrsta igrine greške dogodi tu i tamo, a veći problem stvaraju neresponzivna i nespretna kamera te tom standardu slične, loše odrađene kontrole.

Kamera je užasno neposlušna i samovoljna pa će vas često nepotrebno dovoditi u pogibeljne situacije bilo da se penjete uz stometarsku zgradu, bilo da se pokušavate fokusirati na borbu u kojoj ste brojčano nadjačani. Kontrole također u tome ne pomažu budući da gore-dolje-lijevo-desno često ovisi o tome gdje je nestašna kamera uperena, a znalo mi se u više navrata dogoditi da se kontrole jednostavno zaglave i da lik nastavlja hodati u jednom pravcu bez obzira što ja pritisnem. Tromo ciljanje upareno s kamerom i kretnjama lika tako čine smrtonosnu kombinaciju pogotovo kada ste suočeni s tri ili više neprijatelja.


Protivnički AI je solidan i vrlo agresivan, ali kao što sam već i spomenuo – dosta se borbi odvija po šabloni koju ćete vrlo brzo naučiti, a neko veće odstupanje od već zadanog plana borbe brzo će vas koštati života. Dobar dojam o neprijateljskoj inteligenciji može se pokvariti kad vam protivnik iz nekog njemu znanog razloga okrene leđa i počne se ponašati kao da vas nema, ali to je rijedak bug koji se u mojemu prelasku igre dogodio tek jednom i moram priznati spasio me od ponavljanja dobrog komada igre.

Vjerujem kako je moja ocjena koju ste vjerojatno prvu pogledali razočarala mnoge od vas kojima se svidjela igra (znam da vas je zbilja puno), ali nadam se da shvaćate kako se ova igra jednostavno ne može mjeriti s drugim naslovima koji su izašli ove godine. Čak i kad ju stavimo u kontekst jeftinijeg, download-only naslova. Prepuna je grešaka i mana, grafički ne ispunjava nikakve standarde, a gameplay je frustrirajuć svima koji u igrama traže bijeg od svakodnevnice. Ovo je koncept koji je trebao biti kvalitetan i revolucionaran te donijeti određenu svježinu u žanr, ali to se nije dogodilo ni na osnovnoj razini. Štoviše ima toliko puno naslova na koje radije možete potrošiti svoje novce i bolje se zabaviti bez obzira što igra košta vrlo malo – tek 15 eura za PC izdanje.

Doduše, cijenu prati i igrina trajnost pa se I Am Alive često naziva „iskustvom od četiri sata“. Meni je za prelazak trebalo točno šest sati i 40 minuta što je naravno ispod prosjeka koji sam očekivao od jednog survival naslova budući da čak i kampanja jednog Call of Dutyja zna potrajati duže. Osim te osnovne kampanje u igri nemate što drugo raditi, a mala je šansa da ćete se upustiti u ponovni prelazak upravo radi frustracije koja će vas sigurno zateći tijekom igranja.

Cliffhanger na kraju sugerira kako bi igra trebala dobiti nastavak, ali ja ne znam tko je tako lud da kupi i pređe nastavak igre koja je podbacila na toliko mnogo polja. Nedosanjani san da je ovo trebala biti velika igra samo je zabio čavao u lijes naslova koji iza sebe neće ostaviti nikakav trag bez obzira na budućnost koja mu se predviđala.

Igra koja se najavljivala kao visokobudžetni naslov, a koja se na kraju srozala na najniže download kriterije ponudila nam je prosječno iskustvo postapokalipse. Opravdava li niska cijena mane?

58 Naša ocjena
  • Glasovna gluma
  • atmosfera
  • izgled igre
  • bugovi
  • stamina
  • frustracije

Komentari (38)

  • Apocalypse4987

    29.09.2012 - 16:56

    Ne znam, nakon velikog postapokaliptičnog trojstva Fallout, Stalker i Metro 2033, ovo totalno ignoriram

    • Captain Crash

      @Apocalypse4987, 29.09.2012 - 20:59

      nemoj,igra je super.Preso sam je 😉

  • armin221186

    29.09.2012 - 17:07

    stamina -? jedino sto valja i jeste stamina to daje puno na realnosti 😉

    • Me666

      @armin221186, 29.09.2012 - 17:10

      Više o stamini je objašnjeno u samom tekstu 🙂 je to dobra stvar na papiru ali…

  • SnesMaster

    29.09.2012 - 17:26

    Razočaran sam džabe downloadovo

  • Adam Jensen

    29.09.2012 - 17:37

    58 je stvarno preniska ocjena, I Am Alive realno zaslužuje 75. Treba uzeti u obzir da je ovo downoadable naslov od 10-15 dolara i ne treba ga kritikovati kao da je AAA igra (npr zašto je Fez dobio veće ocjene od Sleeping Dogs, Darksiders i Max Payne, upravo iz ovog razloga što treba niskobudžetnim igrama malo "progledat kroz prste" i ne ocjenjivat ih po istom kriteriju kao visokobudžetne igre). Igra ima fenomenalnu atmosferu i odličan koncept. Jedna je od rijetkih pravih survival igara u kojima vlada oskudica svega i gdje moraš voditi računa o svemu što radiš. Negativne stvari su pretjerana upotreba sive boje (ali to je upravo zbog toga što je ovo niskobudžetna igra). Uglavnom tko voli survival igre neka ovo obavezno proba i neka se ne obazire na niske ocjene jer neće se pokajati, ja sam npr zaista uživao u igri i jedino mi ostaje žal što igru nisu uradili kao open-world AAA naslov (kao što je bilo prvobitno zamišljeno) jer bi to bio kanditat za igru godine.

    • armin221186

      @Adam Jensen, 29.09.2012 - 19:11

      tako je,ako cemo realno prije cu dati 15 dolara za ovo nego 60 dolara za neki AAA naslov kao Sniper elite V2….

    • Me666

      @Adam Jensen, 30.09.2012 - 00:30

      Otkad je Sniper Elite V2, koji je realno bolja igra, AAA naslov?

    • armin221186

      @Adam Jensen, 30.09.2012 - 14:28

      nije vazno da li je AAA ili nije cinjenica je da on kosta 60 dolara,igre od 60 dolara porede se s igrama od 60 dolara a igre od 15 sa igrama od 15,realno za ove pare mozes dobiti jedino CS GO bolju igru od I am alive … ocjena se treba povecat bar do 75 😉

    • Maximum

      @Adam Jensen, 30.09.2012 - 14:44

      Mozes dobiti i Torchlight 2 😀
      Inace Sniper Elite V2 se prodavao za $40

    • armin221186

      @Adam Jensen, 30.09.2012 - 15:09

      torlchlight 2 je 20 dolara 😀 idi vidi na steamu 😉

  • Mayhem

    29.09.2012 - 17:40

    O ukusima se ne raspravlja, al meni osobno je ova igra pravo osvježenje i vrlo solidno dočarava atmosferu i "život" u post-apokaliptičnom gradu. 80/100

  • kokos igra igre

    29.09.2012 - 17:55

    toliko najavljivana a igra propast

  • Mc Nane Uvijek u fazonu

    29.09.2012 - 18:10

    meni je to dobra igra , zanimljiva

  • Rogue

    29.09.2012 - 18:50

    odlicna igra, ima stvarno situacija u igri zbog kojih sam se osjecao kao zadnje govno..

  • Lazy

    29.09.2012 - 20:20

    Igra nije za ovu ocjenu, nikako.
    Meni je skroz solidna, i "pedeset" nijansi sive mi baš dižu atmosferu beznađa.
    Svakako iznad 70

  • Captain Crash

    29.09.2012 - 21:03

    ja mislim da su igru krivo procjenili i da zasluzuje vecu ocjenu.Stamina je jedan od boljih igrinih stvari,jest da je malo naporno ali je realno.Btw ja mislim da se lik zove Adam,ako ste gledali prvi trailer,i lik izgleda drugacije na osnovu prvog trailera

  • Cole™

    30.09.2012 - 07:23

    Rastužuje me ova recenzija.

  • goldfinger

    30.09.2012 - 09:50

    Odigraoi sam nekih 30% i igra je totalno smeće,čak i za download-only naslov…Tih 15 eura koliko košta je bezobrazno puno za ono što se nudi,i šteta je da su dobru ideju upropastili na taj način.Btw. reca je super,ali šteta toliko texta za ovaj promašaj..

  • doktormrcina

    30.09.2012 - 10:19

    Totalno smece od igre!!!!!

  • hitman_4

    30.09.2012 - 10:48

    igra djeluje frustrirajuće,zbog save sistema.puno živaca treba,da se ovo igra.ja sam odustao nakon sat/dva

    55/100

  • elcortey

    30.09.2012 - 11:22

    Razocaran sam i ja..

  • zoransoce

    30.09.2012 - 15:04

    glupost!!!
    uzalud potrosen novac!!

  • Zagorhac

    30.09.2012 - 20:12

    nisam sad siguran da li sam igru igrao na najteze ili na srednjoj tezini (uvijek sve igram na normal). ne vidim u cemu je problem. ja puno zivcanim i mogu reci da sam o svih vas najveci zivcenjak, ali ova igra po meni nije bila blizu niti nekakvoj srednjoj razini frustracija. sto sam dalje napredovao igra je bila laksa jer sam cim vise pokusavao stedjeti pronađeno, a i puno ljudi sam pomogao tako da sam se morao odreci dobrih stvari. ako niste skuzili, ako umrete i idete na exit pa onda natrag na load, ne oduzme vam replay (koristio sam par puta- igru zavrsio sa 9 replaya). kada sam dobio luk i strijelu, uzeo pistolj, otjerao ljude cim dalje od sebe, izvadio luk i stijelu, uroko jednog, ponovo pistolj, otjerao ih, polako se primakao i pokupio strijelu pa ispocetka.
    igru sam odigrao sasvim lezerno…

    • Captain Crash

      @Zagorhac, 01.10.2012 - 10:55

      i ja kazem,neznam kakve su vam onda neke zajebanije igre od ove ako vam je ova teska -.-''

    • hitman_4

      @Zagorhac, 01.10.2012 - 16:05

      igra nije teška,meni je osobno naporna i frustrirajuća,zbog save sistema.to mi je dosta bitno u ovakoj vrsti igre.

  • piydek

    01.10.2012 - 11:09

    Molio bih autora recenzije da obrazloži izjavu da je "za povezanost lika i igrača nužno da lik kojeg se igra ima ime i prezime". Imajući pritom na umu, naravno, da su igre sasvim drugačiji medij od filmova, tako da molim da ne tumači igre filmski.

    • Me666

      @piydek, 01.10.2012 - 11:17

      Da. U svijetu igara, filmova i knjiga ime je potrebno pogotovo ako igra cilja na emotivnost. Ovdje se radi o prikazu čovječnosti glavnog lika u protivnosti s divljacima koji su popustili najnižim porivima. Budući da divljaci u igri nemaju ime kao ni glavni lik ne znači li da je glavni lik samo jedan od tih divljaka bez obzira kakvim ga igra želi prikazati? Ime je bitno. Čak je i Mersault u Strancu vlasnik prezimena bez obzira što se knjiga bavi otuđenjem čovjeka, a u pretvorbi čovjeka u kukca Gregor Samsa i dalje zadržava svoje ime i prezime. Ako si pročitao ta dva djela znat ćeš koliko je jedan naoko beznačajan detalj poput imena bitan za dubinu djela. A ako želiš da ti to kažem na priprostiji način – "Pobogu pa i Super Mario ima ime."

    • piydek

      @piydek, 01.10.2012 - 17:40

      Da, baš to što uspoređuješ igre sa filmovima i knjigama je temelj našeg neslaganja. Za mene bit igre nije da "priča priču" ili još gore "da bude emotivna" – to je jedna totalno nova interpretacija igara koju fura ponajviše bioware, a što su mnogi prihvatili. "Pričanje priče" i onda "emotivnost", kako veliš, po meni su u načelnoj suprotnosti sa osnovnom mehanikom igara – gameplayem i reaktivnošću. Pričanje priče i emotivnost mnogo više odgovaraju neinteraktivnom mediju. Reaktivnost i interaktivnost se nužno žrtvuju za strogu i zatvorenu priču. Igre poput Mass effecta, Alan Wakea ili Dragon agea to jako lijepo pokazuju. U domeni RPGova recimo – reaktivnost i "choice & consequence" mehanika RPGova se žrtvuju jer je potrebno "ispričati priču" koja je "osobna", emotivna, epska itd. Ako se to usporedi npr. sa prvim Falloutom, jasno je na što ciljam. Pitanje je što želiš od igara – da budu igre, znači doista interaktivan medij – ili da budu slabo interaktivan medij koji priča priču. Ako se želi obvo drugo, onda je čovjeku ok da ima na svaka dva kloraka cut-scenu koja mu oduzima kontrolu kao igraču, ok mu je da previđa simplificiranost i suhoću gameplaya jer ga "priča" gura naprijed i sl. Ali to nisu igre.

    • piydek

      @piydek, 01.10.2012 - 17:43

      I tu onda dolazi priča oko imena: nije li puno bolje da se mjesto imena ostavi praznim i pusti mašti igrača na volju (ne mislim na neke LARP fore), nego da se igre pretvara u priče u koju onda ulaze i sve elaboriraniji (a još uvijek bezizostavno katastrofalno napisani) likovi. Igre bi trebale biti igre, a ne loši filmovi i loše knjige.

    • voltron

      @piydek, 01.10.2012 - 18:12

      ako igra već cilja na suosjećajnost igrača onda je i logično da lik nema ime jer samim time igrač lakše uranja u priču, intenzivnije proživljava interakciju sa stradalima i borbu s divljacima odnosno on sam postaje glavni lik koji odlučuje što i kako. jednostavno se radi o takvom tipu igre u kojem junak ne treba biti imenovan i nema ju smisla usporedjivati sa Super Marijem

    • Me666

      @piydek, 01.10.2012 - 18:35

      Razumijem što želiš reći, ali ova igra sama po sebi cilja na povezanost s likom i emotivnost, a zaboravlja dati ime glavnom liku. S druge strane ne možeš mu sam pridodat nečije ime ili u najčudnijem slučaju svoje budući da igra daje neke osobine glavnom liku i nekakvu rupastu pozadinsku priču (dijete i žena mu npr. imaju ime). Ne dati ime liku u jednoj priči koja je trebala biti teška i duboka na razini Alana Wakea ili Maxa Paynea (evo uspoređujem igru s ovima jer su po glasu gl. lika i po turobnoj atmosferi igre slične) je po meni promašaj i zadržavam takvo mišljenje. S druge strane igrama poput Super Meat Boya ime ni nebi trebalo budući da se ta igra ne bazira na priči već na gameplayu. Postoji više vrsta igara, a ova je išla (i po settingu je to morala) postati igra s teškom pričom i to ne uspjeva upravo zbog silnih rupa u njoj među kojima sam kao najveću izdvojio ne imenovanje našeg Ivice. Nadam se da razumiješ što želim reći.

    • Me666

      @piydek, 01.10.2012 - 18:37

      Ali igra ti ne dopušta da zamisliš sebe u toj ulozi kao što bi to napravio u nekom RPG-u od Bethesde (miješam žanrove i proizvođače, ali moram radi usporedbe) budući da sama predoređuje lika. Da igra dopušta neku vrstu slobode i karakteriziranja lika po volji ne bi mi bio problem previdjeti manjak imena glavnog lika.

    • Mc Nane Uvijek u fazonu

      @piydek, 01.10.2012 - 19:33

      Ni u jednom od najboljih filmova ikad Drive-u sa Ryan Goslingom ne znamo kako se zove glavni lik , ne samo to vec nista ne znamo o njemu , ali smo ponovo vezani za njega kao dijete za svoju majku. Problem kod I am Alive je valjda bio sto je pokusao nesto slicno , a nije uspio nikako.

  • Mr Newization

    01.10.2012 - 12:23

    Odigrao sam i nije loše, ali mi nekako nije sjela na prvu… Ubisoft bi trebao manje izdavati neke igre i više se posvetiti nekim njihovim popularnim franšizama…

  • xPh4rIm

    01.10.2012 - 18:24

    Y nije lose,to je najbolje sto se moze reci za ovu igru,s obzirom odkada je najavljuju *(prave) mogli su napravit do sada GTA 9,a ovdje vidimo neku prosjecnu TPS avanturu od 15 eura .. FFS

  • brunojekralj

    18.02.2013 - 13:03

    znam da kasnim malo s igrom al moram rec 1. igra uopste ne izgleda lose izgleda cisto OK 2.uopste neam frustracije dok ovo igram 3. ocjena je preniska igra zasluzuje 0d 75 do 80 pa pogledaj druge gaming portale npr. gamespot oni su igri dali 8.0 sto i zasluzuje a ti mee666 ili kako vec si najgori recezent svijeta omg

  • -Aragorn-

    05.10.2014 - 23:11

    Iako se slažem gotovo sa cijelom recenzijom, moja ocjena je 74 jer igra ima tu neku atmosferu kakva se vrlo rijetko sreće-atmosfera života nakon katastrofe je dobro pogođena. Dobije se u nekim trenutcima i neki horor osjećaj straha (posebno ona misija u hotelu). Ima tu još par zgodnih ideja…Ali-igra ima preeeviše toga što ne valja-kamera, kretanje, kontrole, optimiziranost, grafika, priča… Šteta stvarno što se dobra ideja nije razvijala s više novca… Preporučujem samo onima koji vole virtualna preživljavanja, a ostali će se samo isfrustrirati….

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?