Kingdoms of Amalur: Reckoning

Kingdoms of Amalur: Reckoning

Stvoriti jedan novi fantazijski svijet od potpune nule nije nimalo jednostavan zadatak. U današnje vrijeme teško je postići isključivu originalnost, a pritom ujedno privući publiku koja će taj svijet na svakom koraku uspoređivati s nekim već postojećim. Dodamo li tome činjenicu da je to istovremeno financijski riskantan pothvat, doći ćemo do zaključka kako je fantasy RPG iznimno nezahvalan teren za nove ideje. No Electronic Arts i razvojni tim 38 Studios ne misle tako – njihov Kingdoms of Amalur: Reckoning hrabar je pokušaj da se jednom igrom objedine novi korisnici i fanovi žanra.

Ima li ovaj proizvod dovoljno snažne temelje da to postigne? Na kakve je kompromise morao pristati da mu to pođe za rukom?

RPG igre obično koriste jedan klišej za pokretanje radnje – igrač preuzima ulogu lika zacrtane epske sudbine, ili se pak kao običan nitko budi bez pamćenja ali na kraju spašava svijet. Kingdoms of Amalur koristi oba scenarija – vaš lik ustaje se iz mrtvih, ima amneziju i ubrzo saznaje kako nema sudbinu. Međutim, baš mu ta specifičnost omogućava da epskom avanturom spasi svijet. Dakako, priča je nešto dublja od toga jer ste se po običaju našli usred rata između nekoliko različitih rasa u Amaluru. Vaš je zadatak da taj rat privedete kraju jer ste svojim uskrsnućem postali ravnopravni vladajućoj rasi Tuatha koja također ima sposobnost oživljavanja nakon smrti.

Interesantan je to zaplet u priču zavidne trajnosti, no to je nažalost i jedina pozitivna strana tog segmenta. Dok je priča u globalu probavljiva, sve ono što ju čini nevjerojatno je površno i bezlično. Likovi su doslovno lišeni bilo kakve osobnosti i specifičnosti, a sam svijet je užasno statičan i sterilan. Da vam netko slučajno nije rekao da je u tijeku nekakav rat, vi o tome ne biste imali pojma jer se u tom svijetu zapravo ništa ne događa. Rezultat toga su totalno nezanimljivi zadaci u kojima rijetko kada imate mogućnost izbora, odnosno utjecanja na konačni ishod. Lokacije u igri su također beživotne, pa ako ih u eventualnom MMO izdanju Amalura budete mogli ponovno posjetiti ne očekujte da će vas uhvatiti neka nostalgija.

Sustav borbe u Reckoningu pravi je kontrast ispraznom svijetu. Tijekom borbe sve izgleda dinamično, eksplozivno i spektakularno. Razlog tome leži u brojnosti, tj. raznolikosti ofenzivnih blagodati. Igra broji devet različitih tipova oružja i tri kategorije čarolija. Svaka vrsta oružja ima od tri do pet različitih napada, dok magija sadrži 23 čarolije. U borbi istovremeno možete koristiti dva različita oružja (primarno i sekundarno) te magiju, što omogućuje ubitačne kombinacije koje izgledaju nadasve atraktivno.

Sustav napada temelji se na tempiranju udaraca pa za jedan poseban udarac ne trebate pamtiti nekakve kombinacije već samo kojom brzinom stisnuti jednu tipku. Borba je stoga vrlo pristupačna i intuitivna. Svi neprijatelji imaju specifične napade kojima se treba prilagoditi, no igrač ima veliku prednost u tzv. Reckoning modu. Kada borbom nakupi dovoljno „sudbinskih bodova“, igra može aktivirati mod u kojemu postaje brži i znatno snažniji od neprijatelja, te ih može dokrajčiti u quick-time sekvenci za dodatne EXP bodove.

Da ne bi bilo zabune, sustav borbe nije savršen. Primjerice: kamera ponekad ne uspijeva pratiti akciju iz najprikladnijeg kuta, korištenje tempiranog napada je nemoguće bez da se prvo lansira osnovni napad, ciljanje dalekometnim oružjem je limitirano i ukočeno, a sustav blokiranja ne uzima u obzir smjer primljenog udarca pa ćete bez problema blokirati udarac i kad ste leđima okrenuti neprijatelju.

Kingdoms of Amalur primarno je orijentiran na borbu, ali ni ostali RPG elementi nisu zanemareni. Igra sadrži devet vještina poput alkemije, blacksmithinga, stealtha, lockpickinga itd. Njih nadograđujete napredovanjem ili treningom koji je potrebno platiti. Napredovanjem također biramo između tri standardne klase i odgovarajućih skill tree setova po 25 vještina. Pored toga otključavamo i kartice sudbine koje za svaku klasu ili pak kombinaciju klasa donose prigodne bonus statistike. Vrijedi spomenuti da odabir vještina u ovoj igri nikada nije konačan jer u svakoj prilici možete poništiti sve što ste zaradili i ponovno to raspodijeliti na drugačiji način.

Dakle, ovdje nema prisile na jednu klasu pa uz malo kompromisa možete igrati kako vas je volja, koristeći opremu i oružje koji nisu nužno namijenjeni vašoj klasi, odnosno statistikama. Tome u prilog ide i lakoća igre, zajedno s nekim nelogičnostima u monetarnom sustavu. Na primjer, puno je isplativije kupiti gotove napitke nego kupovati sastojke kako bi ih sami napravili. Ili još bolje – za popravak rijetke opreme prodavači katkad znaju tražiti nemoralne iznose, dok tu istu opremu možete i sami popraviti puno jeftinije.

Svijet Amalura je ogroman. Podijeljen je na niz regija, no u suštini su to zatvoreni okoliši sa selima, gradovima i pećinama. Iako vam se može činiti da su pred vama gotovo beskrajna prostranstva, Amalur je dosta isprazan te reciklira svoj sadržaj od samog početka igre. Točnije rečeno, sve ono što vidite u prvom selu vidjet ćete i u zadnjem gradu, s minimalnom promjenom okoliša. Nekome će to smetati, no kada se usredotočite na borbu ulazite u začarani krug gdje vas nije briga za cilj questa ili mjesto radnje – sve što će vam biti važno jest dobro utržiti pokupljene predmete te pribaviti si bolju opremu i snažnije oružje kako bi što brže došli do novih vještina. Drugim riječima, Reckoning je jedna od onih igara u kojoj vam neće smetati pojednostavljenost i repetitivnost jer o njima vjerojatno nećete ni razmišljati.

Grafička strana igre je čisti prosjek. Zlobnici bi rekli srednja žalost, ali ukupan vizualni dojam uvelike poboljšava odličan dizajn na kojemu se točno vidi utjecaj Todda Mcfarlanea (op. ur. kreatora strip junaka Spawna). Posebno isticanje zaslužili su maštoviti neprijatelji, iako ni pojedine lokacije nisu ništa manje zanimljive. Treba spomenuti i to da je sučelje igre iznenađujuće funkcionalno, iako na prvi pogled nije ušminkano kao u drugim igrama.

Tehnički gledano, Amalur ne krasi pretjerano mnogo efekata, likovi su pomalo groteskno modelirani, a kronični manjak detalja u okolišu nije teško uočiti. Međutim, igra je dosta dobro optimizirana, te se u svim situacijama izvodi sasvim glatko, što će svakako razveseliti vlasnike nešto slabijih konfiguracija.

Umjesto dojmova o zvuku mogao bih vam ponuditi mišljenje o aktualnom albumu Lane Del Rey. Naime, priča, pa samim time i dijalozi, u ovoj su mi igri bili toliko dosadni da mi je Lanin album puno bolje pristajao nego zvuk same igre. No da ne netko ne bi spominjao nekakvu neprofesionalnost, evo – zvuk je solidan. Glazba je simpatična i fino se dozira tako da ne postaje dosadna. Pohvala za trud može se uputiti i glasovnoj sinkronizaciji u kojoj posebno fascinira širok raspon različitih naglasaka po rasama.

Kingdoms of Amalur: Reckoning je igra uz koju je relativno lako potrošiti slobodno vrijeme. Pitanje uživanja u igri je, međutim, drugi par rukava. Ukoliko namjeravate zaigrati ovaj RPG mora vam biti jasno da u njemu nećete naći višeslojnu priču s moralnim dvojbama i egzistencijalnim pitanjima. Umjesto toga dobivate šarenu akcijsku igru koja vas svojim pristupačnim sadržajem može zaokupiti na duže vrijeme. Dakle, ako ste spremni prilagoditi svoja očekivanja u skladu s gore navedenim, svakako nabavite igru. Ukoliko pak čvrsto vjerujete da se igrama ne bi trebalo raditi ustupke, usmjerite pogled u drugom smjeru.

VIDEO RECENZIJA – Može li se Kingdoms of Amalur: Reckoning kao novo ime na sceni dostojno nositi s činjenicom da gameri teško prihvaćaju nove fantasy svjetove?

77 Naša ocjena
  • spektakularna borba
  • solidni RPG elementi
  • dizajn
  • dosadna priča
  • isprazan svijet

Komentari (58)

• Black_Pirate

19.02.2012 - 15:59

IGN dobro nagradi ovu igru.. vjerovatno pod uticajem EA lobija. Zaigracu je, djeluje zanimljivo.

• buby8992

19.02.2012 - 16:12

Gotovo sve u ovoj igri me je razočaralo, od borbe koja nije RPG, nego obični i pojednostavljeni hack n slash (ako hoćete pravi hack n slash igrajte Ninja Gaiden Sigma ili DMC), priča koja je najbolje rečeno nikakva, dosadni i repetitivni kvestovi (kojih ima puno više nego u Skyrimu), čudan artistički stil igre, bezkarakternost likova, do totalno glupog conversation whella (koji ja mrzim u Mass Effectu, a ovdje je još nekoliko puta gori)…. Pored toga svega grafika sa tehničke strane je tek prosjek, lipsynching je loš, animacije lica su uzašne, ovo meni osobno ne predstavlja problem, ali znajuči da prema današnjem mjerilu kvalitete su najvažniji grafika i animacije, moram to navesti. Jedina stvar koja mi se svidjela u cijeloj igri je destiny sustav i nekoliko fora oružja, a i animcije u borbi su jako dobro odrađene, zbog toga dajem igri potpuno zasluženih i opravdanih 20.

• MrmAngeluS

19.02.2012 - 17:07

Hm, zanimljivo, još jedan klon drugih modernih igara istog žanra…
    A sad natrag na PS1 RPGe, dok su oni još bili upravo to.

• rejn?er

@MrmAngeluS, 19.02.2012 - 18:21

lol

• buby8992

@MrmAngeluS, 19.02.2012 - 21:40

U potpunosti te razumijem, i ja sam prije mjesec dana probao upaliti PS1 u nadi kako ću opet moči zaigrati Chrono Cross, Trigger, Vagrant Story, FF VII, VIII, IX, Front Mission 3… ali nažalost nije mi htio upaliti, i još nemogu nigdje naći controller. Pa sam zbog toga kako bih skratio vrijeme primoran igrati današnje "RPGe", hvala Bogu da ima RPGova poput DAO, Wičer i Dark Souls koji su jedini u ovo doba casualizacije i zaglupljivanja vrijedni nositi naziv RPG.

• Zoi

19.02.2012 - 22:49

Što se mene tiče, žestoko ste ga usrali sa ocjenom. Tuga je da ovoj igri date 77, a Skyrimu >90 😉 Očit pokazatelj da prilikom ocjenjivanja samo pratite svjetske trendove, pa može se reći čak i da kopirate gamespot 😉

Izuzetnoi zanimljiva igra, zbog koje sam prosto zaboravio na Skyrim. Da ne bi neki danobudni klinac uletio sa komentarom kako ja nisam fan TESa, samo da kažem da sam prešao svaki quest u Oblivionu i skoro svaki u njegovim expanzijama 😉

IGN je razumio ovu igru na pravi način, što se mene tiče.

• Black_Pirate

20.02.2012 - 00:26

Karakter trci poput Sonica, koliko vidim sa video recenzije.

• dado01

20.02.2012 - 09:48

Mislio sam uzeti ovo ali cini mi se da je skyrim puuuno bolji.

• Mc Nane Uvijek u fazonu

20.02.2012 - 10:13

Jeste dosadni sa skyrimom, ok igra ima zmajeve ,ali je ONAJ U WITCHER 2 , pet puta bolji , igra ima open world ali je onaj Red Dead Redemptionu , pet puta bolji , igra ima zanimljivo opremljivanje svoga lika ali je ono u Deus Ex Human Revolutionu , pet puta bolje , igra nema dobru pricu pa je ona u mass effectu ,25 puta bolja , igra ima retardiran sustav borbe pa je onaj witcheru 2 , pet puta bolji , i igra ima lijepu grafiku, ali je ona u deus ex human revolutionu , 5 puta bolja ……Igra je za mene gubljenje zivota , bolje za tih 100 sati ili koliko vec otic na godisnji odmor sa svojom porodicom.

• Razbijac941

@Mc Nane Uvijek u fazonu, 20.02.2012 - 12:06

nisi je zaigrao pa ne znaš. Mislim da ta igra može posramiti bilo kakav RPG ili TPS do sada

• Mzehn

@Mc Nane Uvijek u fazonu, 20.02.2012 - 12:34

ne.

• Mc Nane Uvijek u fazonu

@Mc Nane Uvijek u fazonu, 20.02.2012 - 12:37

igrao sam igru 2 sata druze i mislim da je to dovoljno da dam svoje misljenje, igra za mene nije opravdala svoj hype i nije imala zanimljiv pocetak koji te zakuca za stolicu kao Batman Arkham City ili Witcher 2 …

• Mc Nane Uvijek u fazonu

@Mc Nane Uvijek u fazonu, 20.02.2012 - 12:38

i ja mislim da ti govoris za amalur , ali ja pricam za skyrim 🙂

• Jaime Lannister

@Mc Nane Uvijek u fazonu, 20.02.2012 - 17:42

joj dosta sa pljuvanjem po skyrimu , vas witcher ima debelo manju publiku sto pokazuje tko je bolji tako da se ne pocinje rasprava tko je bolji

• Rogue

Mislis bilo kakav RPG moze posramit Skyrim. Jedino u Skyrimu sto mi se svidjelo je njegov svijet , ali zajebi to kad mi se igra zgadi cim borba pocne. Izgleda lijepo igra , ali mislim da je to to sto se tice Skyrima , sve ostalo je povrsno i ogavno.

• Mc Nane Uvijek u fazonu

@Mc Nane Uvijek u fazonu, 20.02.2012 - 19:01

Razumijem da si fan skyrima , ali iskreno ja nisam sad bas neki ljubitelj rpgea ali iskreno treba biti iskren i priznati da je witcher 2 bolja igra 🙂

• snooker

@Mc Nane Uvijek u fazonu, 21.02.2012 - 11:25

@ Mohawk
      publika pokazuje tko je bolji? daj molin te, muči

• Razbijac941

20.02.2012 - 12:04

Ova igra je predobra, mislim da ste je malko i popljuvali. Inače nisam RPG fan, volim pratiti samo priču, a ostali me questovi samo zbune. Definitivno je treba zaigrati. Uzbudljiva je priča, ima dosta uzbudljivih trenutaka, a i borba je fascinantna. Mislim da može posramiti bilo kakav RPG čak i TPS ova igra!

• buby8992

@Razbijac941, 20.02.2012 - 12:54

Kakve veze ima ova igra sa TPS žanrom? Očito je da neznaš što znači TPS kad pišeš ovakve gluposti. Pa da ti objasnim, TPS ti znači third person shooter ili na hrvatski pucačina iz trećeg lica. Ova igra nemože posramiti niti jedan RPG zato jer nije RPG nego je akcijski hack n slash sa RPG elementima. Kao što si napisao, nisi RPG fan, pa molim te nemoj izjavljivati ovakve gluposti, nego raspravu o RPG-u ostavi onima koji taj žanr igraju već 15+ godina.

• Jaime Lannister

@Razbijac941, 20.02.2012 - 17:47

e buby , ja i ti smo se jos prije prvi slozili da je ova igra smece , ovo bi trebao biti RPG a ustvari je hack n slash , podrzavam te u svemu sto govoris za igru samo nemoj opet pocinjat protiv skyrima

• Razbijac941

@Razbijac941, 20.02.2012 - 20:02

pogledaj recenziju i gamereportu i složit ćeš se sa njima 🙂

• buby8992

@Razbijac941, 20.02.2012 - 20:41

Kakve veze ima gamereport sa ovime? Njih sam prije gledao, ali su mi se jako zamjerili jer je očito da pola igri ne igraju do kraja, zapravo samo FPS odigraju, a sve ostalo igraju možda 2 sata i na temelju toga rade "objektivnu" recenziju. Ovo je posebno uočljivo u njihovoj recenziji Wičera 2 gdje su pokazali kadrove iz prvih 3 sata igre, isto tako u Deus Ex Human Revolution gdje je pola kadrova bilo iz trailera. Sve je to zato jer onaj iritantni recenzent zna igrati samo FPS i ništa drugo. Tako da, molim te, nemoj mi njih ni spominjati. @Mohawk Ma neću, ne brini!

• kecko42

20.02.2012 - 13:00

Nevjerovatno koliko oscilacija u davanju ocijene za ovu igru,od stranih portala do nasih..Koliko glupih,banalnih i nepotrebnih razloga za davanje losije ocijene za ovaj naslov,kada bi usporedivao Skyrim i KOAR ja stvarno ne vidim razlog zasto je Skyrim dobio toliko bolju ocijenu od ovog naslova,sta se tice Skyrima dosao sam do 46 levela,igra je dobra,stvarno nemam nekih vecih primjedbi,ali brate mili postala mi je toliko naporna i dosadna da sam je jednostvno izbrisao,80% Skyrima je odi u Dungeon,ubi draugove ili kako se vec zovu,nadi shout,odi u neku utrvdu ubi bandite,to je Skyrim,trcis po onom ogromno svijetu naleti ti zmaj a tebi ga je vec navrh glave u pocetku je bilo zanimljivo,ali kasnije toliko isprazno,povrsno,.Prica u KOAR je dosadna,novi sam ovdje,neznam sve recenzente i nezna dali je ovaj ocijenivao Skyrima,ali ako je ovo losa prica e onda je prica u Skyrimu kriminalno glupa i isprazna,nije mi jasno negativna strana igre je isprazan svijet?Kakava glupost,ponavljanje lokacija,pa usporedbe radi u Skyrimu je onda sve isto,snijezni dio i ne snijezni dio,kakvi sve glupi razlozi davanja losije ocijene,ovaj recenzent je sigurno dao Torchligtu istu ocijenu,kao sta je dao i KOAR-u,a razliga je abnormalna,zao mi je ako sam nekoga uvrijedio sa stalnim usporedivanjem Skyrima sa ovom igricom,ali mi stvarn nije jasno zasto toliko mala ocijena za ovu super zabavnu igru

• kecko42

20.02.2012 - 13:27

Nije mi jasno zasto je nekome minus sta igrica koristi neke fore iz Fable,dragon age,skyrima,god of war i da ne nabarjam dalje,to je po meni plus,jer tesko ce netko nakon dragona age originsa koji je po meni sigurno top 3 rpg svih vremena napraviti nesto revolucionarno,odnosno orginalno,dobro je jedan napisao ovi iz hcl svaka ocijena im je 95% ista,kao i GAMESPOT,da se jos malo nadovaezem na igru,Loot sistem je super,toliko toga nades prlikom lutanja po ogromnom svijetu,razvoj lika je zaminljiv,skill je klasika,abilites je supericka,u borbi imas mnogo razlitih poteza kojima mozes ubiti protivnika,dinamicna,nisu mi jasne kritike za pricu nekome je super nekome je dosanda i isprazna,prica je zanimljiva i sadrzajna,jedii minus bi dao sta je igrica prelagana i na Hard,ako razvijas blcaksmith i sagecraft e onda je jos laksa,neznam kako su programeri na tom polju pali,meni osobno i citajuci i strane portale vecini je ova igra genijalna i naravno da cu je nastaviti dalje igrati,jer vec neko vrijeme je susa na gaming polju

• kecko42

20.02.2012 - 13:37

Titan quest je dobio slicnu ocijenu kao i KOAR a razlika je da ne pricam,gamereport da 5/5 za ovu igru hcl da 77 posto sta je po meni mizernu naspram nekih drugih igra,koje su dobile vece ocijene,a zapravo su za klasu losjije od ove igre

• kmarkecGamer

@kecko42, 20.02.2012 - 13:54

oces se smirit? 😀 svako ima svoje misljenje. evo ja smatram da su witcher 2, skyrim i KOAR svi dobri. jednostavno igraj igre koje ti se svidaju, ne svida ti se skyrim ok zaobidi ga, KOAR ti se svida ok igraj ga. ova igra je po meni zasluzila ocjenu 77 jer covjeka ocara fenomenalni nacin borbe, a grafiku i pricu zaboravi. hcl-u je posao da recenzira objektivno. zato se je slazem sa ocjenama hcl-a. i da, 77 je prosjecna ocjena, ako zanemaris grafiku, ocjena ti se automatski poveca na 85 minimum.

• death

@kecko42, 18.11.2013 - 11:53

ja se slažem sa keckom,a grafika sama po sebi nije bolja od skyrima ali je zato puno bolje dizajnirana i ima puno više boja

• 68EC020

20.02.2012 - 15:34

Losa ocjena losega recezenta

• Zoi

@68EC020, 20.02.2012 - 15:51

Recenzent je dobar, generalno su mu recenzije dobre, pa i ova mu recenzija nije loša, samo ima svoje nedostatke, od kojih je najveći nedostatak, po mome mišljenju, izrazito loša ocjena u odnosu na ostale igre koje se obrađuju ovdje 😉

Biće da je to subjektivni dojam recenzenta, koji očito ne voli Reckoning 🙁

Wyzarde, Y U SO HATE RECKINING? 🙁

• kecko42

20.02.2012 - 16:21

ne trebas ti meni govortit da se smirim,ja nisam nista rekao za necija misljenja,nego sa napomenuo da su razlozi davanja losije ocijene ovoj igri glupi i banalni,ako je Skyrim dobio 95 ocijenu,e pa onda KOAR zsaluzuje barem 85,naravno da svako ima pravo na svoje misljenje,ali misljenja mogu biti banalna,ja mogu reci da je Fallout 3 najbolja igra svih vremena sta je apsurd,ja se definitvno ne salzem sa recenzentom,pa i nekima ovdje koji popljuju igru,a razlozi su im side questovi su dosadni,pa svaki RPG ima slicne ako ne i isti sistem side questova,u ovoj igri ima ih stvarno fenomalnajih i orginalnih,a sta se tice i same igre ima neke inovacija,tipa FATE,destiny,lorestone .Ja samo mozda previse popljuvao Skyrim,ali sam morao naci neku alternativu zsato je ova igra dobila tako losiju ocijenu naspram drugih igara,koje su dobile bolju ocijenu,a to sigurno ne zasluzuju

• Ja Sam

20.02.2012 - 17:24

Ma vi ste svi pukli…
    dobra recenzija, igra mi se ne čini bogzna kaj

• Jaime Lannister

20.02.2012 - 17:43

Igra je losa , igrao demo na ps3 i veliko smece , losa kopija Dragon agea 2 koji je znate svi bio los , ova igra je totalno razocaranje , i vec sam napisao razlog zasto , u biti nakon sto izadjete iz spilje KAOS

• Rogue

@Jaime Lannister, 20.02.2012 - 17:55

Bravo , sudi igri po demou. Prisjeti se davne 2008. kad je izasao demo za Fracture. Demo je rulao nebesa i ocekivanja za igru nakon demoa su bila velika . Ali kada je igra izasla bila je govno za koje sam pozalio sto sam uopce uzimao. Istina nije se ni meni pretjerano svidio demo za Reckoning ali full igra me iznenadila i sada veliku vecinu slobodnog vremena samo to igram i nakon prelaska vjerujem da cu se igri ponovno vratit bez imalo oklijevanja

• Mc Nane Uvijek u fazonu

@Jaime Lannister, 20.02.2012 - 19:03

haha , ja se sjecam jednog komentara u casopisu kako je djecak rekao da joj je cijena spala za 50 % ( fracture-u) koliko je igra bila losa ….

• numeral

21.02.2012 - 07:04

odigrao sam onaj prvi kontinent ili zemlju kako god i zasitio se!!!

• dado01

21.02.2012 - 16:20

Igrao sat-dva, ima nekih momenata ali u globalu je kopija svega po malo. Trebaju ovi jos puno pure jesti da naprave igru kao skyrim.

• Khalarius

21.02.2012 - 16:29

Izaso iz onog klinca di pokusavaju ozivit mrtve i kvital. 🙁
    Mislim da igre treba gledat po tome kome su namjerene, u ovom slucaju americkoj deci u dobi od 8 do 13 godina

• Deadwalker

17.04.2012 - 23:44

Pošto sam se upustio u igranje ovog naslova, išao sam provjeriti što je Wyzard rekao o ovom RPG-u. Generalno, dobra mi je recenzija, više-manje se slažem sa svime rečenim. S druge strane, ocjena mi nije nimalo jasno. Ako ćemo čisto matematičko-analitičkim pristupom, Reckoning ima sve što i Skyrim – jednako lošu priču i mrtve karaktere (dobro, dao bih Skyrimu sitnu prednost po tom pitanju), relativno zanimljiv svijet za istraživanje i gomilu sadržaja te puno zabavniju mehaniku borbe, uz nešto siromašnije opcije doduše. Iako je ocjena neki zaokružen dojam recenzenta, malo mi je ipak teško shvatiti kako Skyrim po relativno sličnim kriterijima može dobiti 94, a Reckoning 77. Razlika je s matematičke strane jednostavno pregolema, a razlika u kvaliteti ipak nije toliko golema. S mojeg osobnog gledišta, 85 bila bi realna slika.
    Eto, samo toliko 🙂

• bossanoga

@Leodani, 19.10.2013 - 15:32

hahahahaha, genijalno!

@Branjo84, 20.02.2012 - 08:25

mislim da ti imaš veći problem s praćenjem "svjetskih trendova" s percepcijom da je ocjena 77 poražavajuća. to je još uvijek kategorija za preporuku i čudi me ponekad kako to gameri uzimaju srcu kao da 70 kategorijom prozivaš njih osobno.

• Maximum

@Branjo84, 20.02.2012 - 09:34

Pa jesi igrao Amalur ? U principu igra nije losa al ne donosi 1 stvar novo. Da nekazem da je igra u krizi identiteta jer zeli da bude Skyrim,god of war,Fable,Wow…

• Zoi

@Branjo84, 20.02.2012 - 15:44

Na kojoj planeti je ocjena 77 kategorija za preporuku? Možda ti misliš na preporuku ako sve druge igre odigramo, ali BAŠ SVE, i ne bude u tri mjeseca nijedne igre, pa je ovo preporuka?
    Ocjena 77 jeste poražavajuća, tj svaka igra sa ocjenom ispod 80 se smatra razočarenjem, ili u najboljem slučaju čistim prosjekom koji će se zaboraviti za dva mjeseca i kojeg se više niko neće sjećati 😉
    Činjenica da je prosječna ocjena korisnika 85 dovoljno govori za sebe, što bi i bila neka realna ocjena za ovu igru.
    Dovoljno je da pročitate svoju tekstualnu recenziju, pa onda pogledate ocjenu. Da je neko pročitao samo tekst, i da je upitan za ocjenu, mislim da bi rekao 85.

• Zoi

@Branjo84, 20.02.2012 - 15:46

Da, igrao sam Amalur, preko pedeset sati, a još nisam otišao u Detyre, tek idem u Mel Senshir.
    Po toj logici onda 90% igara danas pati od krize identiteta, i sasvim je malo igara koje ostaju svoje a ne kupe dobre osobine (nažalost nekad i loše) od drugih igara.

• Maximum

@Branjo84, 20.02.2012 - 17:05

Pa u principu i jeste kad razmislis malo.Malo je igara da kazes da je ''unikat''.
    Recimo Alan Wake,RDR,Crysis,Heavy Rain,God of War,Metro,Deus Ex…

• snooker

@Branjo84, 21.02.2012 - 11:22

Metro je unikat? lol Zbog čega?

• MaliMicek

@Branjo84, 21.02.2012 - 11:36

Wauu kako si ti glup čovjek to je strašno. Ocjena 77 nije loša, pokazuje da je igra dobra a ne odlična jer amalur bogami nije odlična. Jedino na tvom planetu je sve ispod 80 razočaranje. Ukratko ne pametuj dečko jer ne znaš kako se rade recenzije i koliko uvjeta ulazi u ocjenjivanje, da znaš ne bi toliko pizdio što igra koja ti se svidjela nije dobila dovoljno visoku ocjenu po tvojim standardima. Amalur je sve viđeno i nema šanse da dobije 90 rang. Wyzard ju nije popljuvao.

• Zoi

@Branjo84, 21.02.2012 - 12:32

Ti se prvo nauči osnovama komunikacije i dođi sa nekim argumentima, pa se onda javi.
    Ovdje sam se obraćao obrazovanim osobama, koje znaju šta je diskusija i kako se obraća drugim ljudima.

• MaliMicek

@Branjo84, 21.02.2012 - 13:11

Jep ja koji sam napisao 30-ak recenzija video igara na drugim portalima nemam pojma o ničemu. aj bjež momak.

• Ne[c]ro

@Branjo84, 17.05.2012 - 10:38

ajde zoi suti malo glup si ispo… ocjena od 77 je mozda cak i vise nego igra zasluzuje. samo po tekstu nisam ocekivo ocjenu od 85-90 ko ti nego sam se pribojo da ce bit i manja od 70. I onda jos tvrdis da je 77 malena ocjena za igru? Ne zelim dalje ni komentirat sve gluposti koje si reko

• Garamel

@Jokerhere, 19.02.2012 - 16:19

Ako hoces pravi hack 'n' slash igraj diablo, god of war ili darksider 🙂

• buby8992

@Jokerhere, 19.02.2012 - 17:28

Diablo jest hack n slash dungeon crawler RPG, a ne pravi hack n slash, God i Darksiders jesu pravi hack n slash, ali nisu najbolji primjer hack n slasha jer DMC i Ninja Gaiden Sigma imaju puno više comboa i opteza za izvoditi, te su time oni pravi primjer h&s, dok bi GOW i Darksiders više spadali od akcijsku avanturu.

• Razbijac941

@Jokerhere, 20.02.2012 - 12:08

Igra je odlična.

• kaos master

@Jokerhere, 21.02.2012 - 08:52

onda ti napravi bolju igru

• ThOr VeLikI

@Jokerhere, 21.02.2012 - 15:14

mislim ja neću puno komentirati osim da si ti stvarno neki retard lik..
    odi van provjetri se malo i vrati bistre glave..
    od kuda vam volje toliko kenjati po sebi

• ThOr VeLikI

@Jokerhere, 21.02.2012 - 15:19

buby8992 vidim da si ti veliki fan PS. omg. jebo te sony u glavu smotanu..

@Jokerhere, 21.02.2012 - 15:24

Za ovakve stvari idu opomene. Dopuštamo mi malo opušteniji riječnik ovdje, ali kontroliraj se čovječe – nema potrebe za bezglavim vrijeđanjem i prostačenjem.

• buby8992

@Jokerhere, 21.02.2012 - 15:37

Kenjati po sebi? Ja kenjam po igri, a ne po sebi? Retard? Gle tko mi to kaže… vidoviti Milan, koji jedini zna da je Unreal 4 bio na ovogodišnjem E3. Kako se ono kaže… bolje ispast glup, nego ispast iz aviona? Ja sam samo dao svoju ocjenu, i obrazložio ju, na što ima pravo svaki registrirani član HCL, ako kojim slučajem nisi znao, piše ti tamo ispod ocjene HCL tima. Dok si ti ovdje došao i počeo me bezrazložno vrijeđati. Uostalom, ako te smeta moje mišljenje i ocjena tako jako.. pa zašto uopče čitaš moje komentare? Možeš ih slobodno ignorirati! Nema nekakve zakonske odredbe koja te na to tjera, ili si samo neuko dijete, koje nezna poštovati tuđe stavove i mišljenja.

• kecko42

@grgoljblaster, 20.02.2012 - 13:15

Ćar svakoga Rpg-a je mnostvo razlicitih monstera,a ova ih igrica nakon toliko rpg-a zanrova ima na bacanje,stvarno ogroman broj zanimljiv i kreativnih cudovista,side questovi su dosadni!Ja sam 29 level oko 56 sati sam odigrao,niti jedan side quest mi nije bio dosadan i da sam osijetio dozu repetivnosti,ako su ovi questi dosadni e onda su questovi u Falloutu 3 u Skyrim katastrofalno dosadni,mislim sada bih mogao opisivati neke questove u ovoj igri,ali za to bi mi trebalo vremena.Pa svaki suvremeni RPG ima slicne questove tako da im nije jasno zasto tolike kritike za njih,ova igrica nije nesto revoluciarno,ali draz igre je da bude zabavna a ova igra to je,grafika je cartoon,ali su teksture na 85% igre super detaljne,monsteri su napravljeni sa dosta poligona,kretnje i fluidnost neprijatelja je fenomenalna za razligu od drvenih u Skyrimu,sta reci za borbu,nego da je fenomenalna,kada udaris protivnika doslovno osjitesi da si nesto napravio,AI nije neko cudo,ali je solidan,loakcije su bas suprotno prekrasne,od prekasne Ysa do Rathira,Klurikon i pustinje Detyre,stvarno je ogroman svijet,a i sama igrica stvarno se mozes naigrati