Mafia 2 [PC, X360, PS3]

Obzirom da u naslovu igre stoji tek broj dva, netko bi mogao pomisliti da se ovdje radi o relativno novom serijalu. No kako smo već spomenuli, iza nas je već punih osam godina otkako je Mafia: The City of Lost Heaven stvorio publiku svojih vjernih poklonika. Za one koji nisu upoznati s tim naslovom, valja pojasniti da se radi o kvalitetnoj sandbox igri koja je svojevremeno uspješno konkurirala GTA franšizi.

I dok su u međuvremenu neki serijali dobili po nekoliko nastavaka, Mafia je ostala na originalnom temelju duži niz godina. Kada je napokon otkriven konkretni pomak pri izradi drugog dijela, postalo nam je jasno kako od njega možemo očekivati mnoštvo lijepih stvari. Nakon standardnih odgoda te smo stvari i dobili, ali ono “mnoštvo” je nekako izostalo. Gdje, kako i zašto? Saznajte u nastavku teksta, ali i u našoj video recenziji ispod.

Mafia 2 se, baš poput svog prethodnika, uvelike oslanja na slojevitu priču. Glavni lik, talijanski imigrant Vito Scaletta, nakon povratka iz Drugog svjetskog rata, spletom loših okolnosti upada u mafijaško društvo kako bi sebi i svojoj obitelji osigurao pristojniji život. Uz pomoć luckastog frenda Joea, Vito ubrzo ulazi u prljavi biznis te upoznaje utjecajne ljude koji drže konce nad Empire Bayom. Međutim, neprilike se lijepe uz nesretnog Vitu dok on promatra kako se njegov karakter mijenja zajedno s gradom oko njega. Iako je riješio egzistencijalnu problematiku, Vito s vremenom shvaća da je ušao u začarani krug iz kojega nema izlaza, krug u kojemu se ne mari mnogo za prijateljstva i osobne probleme.

Emotivno uvjerljiva priča koju donosi Mafia 2 zasigurno je jedna od pozitivnijih strana igre. Dakako, fabula ne predstavlja nešto neviđeno, ali sadrži nekoliko nepredvidljivih zapleta, likovi su odlično okarakterizirani, a suptilno dočaravanje situacije 40-tih i 50-tih godina prošlog stoljeća odrađeno je na razini zadatka.

Linearnost priče možda se može promatrati kao minus, no ukupno gledajući sve djeluje kao zaokružena cjelina ispunjena manjom dozom humora i nešto većom dozom zabave. Nažalost, 15 poglavlja igre tu zabavu svodi na nekih deset sati igre, od kojih barem dva sata otpadaju na animacije, a jedan na nepotrebne vozne dionice. Dakle, razočaravajuća kratkotrajnost prvi je i najveći problem Mafije 2.

U spomenutih petnaest poglavlja igrač obavlja niz raznovrsnih radnji u vidu nekakvih misija i sporednih, usputnih događaja. Ovo “raznovrsno” ipak nemojte shvatiti doslovno jer se igra bazira na tri elementa – vožnji, pucnjavi i 1vs1 borbi šakama. Vožnja sadrži dva moda – arkadni i simulacijski, iako potonji svoj naziv ne opravdava u potpunosti.

Akcijski dio igre koji uključuje rešetanje gangstera i inih nesretnika pametno je balansiran, pa uz solidan sustav zaklona djeluje realno. S druge strane, borba “prsa-o-prsa” izvedena je na arkadni način te se vrti oko tipičnog izbjegavanja tuđeg udarca da bi se lansirao vlastiti, a onda u konačnici spojio u završni combo koji će dokrajčiti protivnika.

Čitav gameplay zapravo je niz varijacija spomenuta tri elementa, što može zvučati zabrinjavajuće. Srećom, zadaci u igri pravilno su postavljeni pa se iste radnje ne ponavljaju jedna za drugom – povremeno ćete koristiti stealth pristup, pratiti sumnjive subjekte autom, rješavati se neželjene prtljage i slično. Doduše, kroz sve te zadatke vožnja se prečesto forsira bez pravog razloga, a gotovo se uvijek radi o odlasku s jednog kraja grada na drugi, što je itekako iritirajuće obzirom da se većinu vremena vozite po jednoj te istoj ruti.

Sporedni sadržaji u inače velikom i izvrsno modeliranom gradu, svedeni su na čisti minimalizam pa osim tog vozikanja od jedne lokacije do druge nemate nikakvog razloga za dodatno istraživanje i sl. Drugim riječima, dopušteno vam je sve ono što ste imali prilike vidjeti u demo verziji, a ona je bila limitirana na kupovanje odjeće i popravak automobila. Te funkcije ionako ne utječu na samu igru pa ih se tijekom kampanje forsira samo jednom, eventualno dvaput. Ukoliko vam nije jasno što to točno znači, jednostavnim rječnikom: u igri nemate što raditi, a pred vama je ogromni otvoreni svijet.

Da se razumijemo, nije taj svijet baš siromašan – upotpunjen je sitnim, naoko nebitnim detaljima koji utječu na atmosferu igre (mačka koja sikti na Vitu, pijanci u predvorju, nasumični padovi prolaznika na ledu). No kao i u slučaju kupovanja odjeće, to nije pravi oblik sadržaja kakvog mi želimo vidjeti u ovakvoj igri. Atmosfera je super, ali dojma smo da je njoj posvećeno mnogo više pozornosti nego samom gameplayu.

Potencijala za nove sadržaje svakako ima, ali trebali smo ih dobiti odmah…

Jer kako onda ignorirati zaključak da se kronični nedostatak sadržaja proširio i na ostale dijelove igre. Vozni park je jako siromašan (osobno sam uvjeren da je svaka sandbox igra unazad nekoliko godina imala više različitih vozila od Mafije 2), a ni broj oružja ne očarava. Jasno, takvo što nosi ograničenja unutar vremenskog razdoblja u kojemu se igra odvija, ali svi znamo da to nije pravi izgovor za ovakav rezultat. Jer nedostaje tu još mnogo toga. Multiplayer primjerice. Potencijala za nove sadržaje svakako ima, ali trebali smo ih dobiti odmah, a ne naknadno u obliku nekih DLC paketa po smiješnim cijenama.

Ogorčenje zbog manjka sadržaja tim je veće što Mafia 2 izgleda prelijepo. Empire Bay dizajniran je do najsitnijeg detalja, a u igri izgleda jednako impresivno prilikom svih vremenskih uvjeta i razdoblja. Fizici idu sve pohvale (čak i bez apex/physx efekata), baš kao i odličnoj optimizaciji. Sve što možemo reći je da Mafia 2 sadrži pravo bogatstvo predivnih prizora, kako u eksterijeru, tako i u interijeru. Izgled likova je nevjerojatno realističan, a jedina zamjerka išla bi pomalo ukočenoj animaciji lica. Zvuk također očarava svojom kvalitetom – glasovna sinkronizacija odrađena je profesionalno, a licencirana glazba (pretežito jazz & soul) savršeno dočarava atmosferu SAD-a 50-ih godina.

Prekratko. Jer priča u ovome formatu nije dovoljna sama po sebi – ukoliko želite mafijašku sapunicu radije ćete odgledati Godfathera ili Scarface. Gameplay je solidan, ispoliran za ugodnost, ali od sandbox igara ipak očekujemo puno više. Primjera radi, Just Cause 2 ove nas je godine zabavio kudikamo duže, a priča mu je prava smijurija. Pa čak i ako developeri tvrde da je Mafia 2 bliža Alanu Wakeu nego GTA igrama, nastavak kultnog Lost Heavena zaslužio je više od samog grafičkog napretka.

Impresivnih trenutaka u igri definitivno ima, no po istoj cijeni Mafia 2 se nipošto ne može mjeriti s Red Dead Redemptionom i sličnima. Shodno tome, ako igru planirate kupiti, radije pričekajte povoljniju ponudu, ili još bolje: posudite je na nekoliko sati – ionako ju bez problema možete preći u jednom danu.

Jeste li već odgirali Mafiu 2? Kako se vama svidjela? Ostavite nam komentar o ovom dugoočekivanom nastavku mafijaške priče, kao i o našoj video recenziji, a ne zaboravite ostaviti ni svoju ocjenu igre.

Nastavak kultne Mafie je stigao, a mi u našoj novoj video recenziji, saznajemo ako je taj hype uistinu opravdan.

79 Naša ocjena
  • zvuk
  • kratkotrajnost
  • premalo sadržaja u sandbox okružju

Komentari (63)

• Bela

01.09.2010 - 10:39

Najbolja video reca do sada. Svaka čast Wyz i Ementaler. Možda je to zbog prakse, a možda samo zbog “LJEPŠE” igre. Mafiu 2 još nisam igrao, ali definitivno budem. Atmosfera je stotka, ali svi mi govore i mogu vidjeti po forumima (a i u ovoj reci :)) da je igra dosta kratka i slaba sandbox sadržajima. Shodno tome, drugi nastavak Mafia kako ste i napomenuli teško da se može nositi sa GTA IV ili RDR-om. Ipak, zbog ljubavi prema žanru i Mafiji, ovaj naslov odigrat će se vrlo vrlo uskoro. Do tada neću ocijenjivati, ali ću se definitivno vratiti tu i nabaciti ocjenu kada igru prođem. Ocjena je možda mrvicu premala, iako ju je kratkoća osjetno smanjila, mislim da će moja ocjena po mnoštvu viđenih video materijala ipak biti negdje između 80-90 garantirano. Još jednom dečki, super posao.

A sad idem završiti jedinicu po sedmi put.

• Mayhem

01.09.2010 - 10:52

trenutno prelazim igru,zasad nije losa,barem sto se tice grafike i fizike…al opcenito gledano,moglo je i (puno) bolje,tako da se slazem sa recenzijom u potpunosti

• Cole™

01.09.2010 - 11:02

bar da je ocijenom upla u 80, 80+ ;(

• smigl

01.09.2010 - 11:09

potpisujem sve minuse koje ste naveli i nadam se da ce puno toga ispraviti s dlc.ovima ali mislim da igra def spada u 80+ kategoriju

• vilim

01.09.2010 - 11:50

85%, jer ispod 80% se svrstavaju totalna razočaranja, a ipak Mafia nije totalno razočaranje već je samo podbacila u par elemenata.

01.09.2010 - 12:31

ispod osamdeset totalna razočaranja?
    što su onda naslovi ispod 50? zločini protiv čovječanstva?

• Freddy

01.09.2010 - 12:57

Ne vidim po kojoj logici su sve igre ispod ocjene 80 totalna razočaranja. Naravno, igra jest razočarala nedostatkom zadržaja te svojom nezavidnom dugortajnošću, ali nitko nije spomenuo da je totalno razočaranje. Ocjena je po meni savim opravdana i slažem se sa kolegom Wyzardom u svemu što je napisao u recenziji, a s Ementalerom što je rekao u video-recenziji 🙂

• RoboWarrior

01.09.2010 - 14:22

broj oružja malen? pa što je vama, normalno da ste imali malo oružja kad ih niste uopče kupovali, ja sam do kraja igre imao 4 mitraljeza, 5 pištolja, pumpericu, pušku, snajper, molotove i bombe!

• bert_raccoon

@RoboWarrior, 26.07.2017 - 19:34

Kakvi snajper?! Pet različitih vrsta pištolja?! Ti si malo puno pobrkao igre…

• luckyluke

01.09.2010 - 14:52

Slažem se sa komentarom iznad.
    Ako ćemo tako – GTA 4 ih je imao još manje.

• supa

01.09.2010 - 15:10

video recenzija je kao vijesti sa nove tv, al eto…

01.09.2010 - 15:19

To je pretpostavljam loša stvar? Neki vole vijesti sa NoveTV pa moram pitat 🙂

• Cole™

01.09.2010 - 15:32

ali i dalje smatram da zasluzuje ulazak u 80%+

• B1gfooT

01.09.2010 - 22:47

85.Ne znam kako to mislite da ima premalo auta i oruzja.kolko ja znam auta je 46 a uruzja desetak.I niste spomenuli playboy-eve slikice 😀

• B1gfooT

01.09.2010 - 22:48

I samo da pitam, jel rade nastavak ili ce igru zavrsiti nekakvim dlc-om??

• Maskula10

@B1gfooT, 03.10.2015 - 22:19

rade nastavak mafia 3 vidi na yt

• DaNgAr

02.09.2010 - 13:01

ja se nadam da rade nastavak……

• Maskula10

@DaNgAr, 03.10.2015 - 22:19

da rade nastavak mafia 3 vidi na yt

• nocoslav

02.09.2010 - 13:43

Kritika se malo previše mjeri prema GTA naslovima umjesto da ovu igricu mjere prema prvoj na što su kreatori igre ciljali i čime bi igra vjerojatno dobila ocjenu 90 posto. da se Mafia 2 protumači kao interaktivno sudjelovanje u filmskoj priči nebi se toliko češalo o linearnosti priče, a da nema vožnje po gradu igrač nebi osjetio određeno razdoblje atmosfere.. PREVIŠE se igra uspoređuje sa GTA isto kako se mjerio i The Saboteur. Tko voli Mafiu staru cijenit će genijalnost drugog dijela. Ovaj post ja napisao lik koji je jedinicu prešao 10ak puta a GTA serijale prešao reda radi.. KRITIKA PREVIŠE MJERILA UZIMA OD GTA SERIJALA.

• sajo

02.09.2010 - 22:09

slazem se sa NOCOSLAVOM, ja sam takodjer presao prvu Mafiu vise puta, i kada se te dvije Mafie uporede, Mafia 2 je naravno ispada bolja, ali samo zbog grafike i obrade teme, ali scako ima drugacije misljenje,

• Weky

03.09.2010 - 07:05

Da se Mafia II želi gledati kao filmsko iskustvo, trebala bi se porediti s Heavy Rainom. U tom slučaju, igra teško da bi dobila i 40. Priča Mafije je grozna, nepovezana, i lako se završi igra bez da uopće saznaš tko su šefovi obitelji, tko podređeni, pa i tko je tko po imenu osim glavnih likova. Jedino dobro u priči su one “glorious times” međusekvence (2-3 kroz igru, koje imaju štih mafijaških filmova, dok je ostalo nepovezana šaka jada.

• Dragon_spy

03.09.2010 - 07:31

Svaka cast na sjajnoj recenziji!

• sajo

03.09.2010 - 13:34

moram da kazem da WEKY nije upravu, prica Mafie je veoma dobro obradjena, onaj tko prati temu igre veoma brzo ce shvatiti tko su sefovi, tko podredjeni, a tko su ostali sporedni likovi

04.09.2010 - 08:47

Vidim ocjena korisnika se izjednačila sa našom, drago mi da se slažete 🙂 I da se razumijemo, mnogi od vas misle kako je 79 niska ocjena, što nikako nije slučaj. Ipak je riječ o sistemu ocjenjivanja od 1-100, što samo dovoljno govori za sebe.

A usporedbe sa drugim sandbox igrama poput GTA su jednostavno neizbježne za Mafiju 2, to su igre istoga žanra, a priča i linearnost iste koju Mafija forsira, iako je odlično izrežirana i vrlo atmosferična, jednostavno sama po sebi nije dovoljna da se bori sa konkurencijom koja nudi više zabave. I dalje je to dobra igra, ljubitelji prve mafije će ju znati cijeniti, ali nakon 6 godina razvoja očekivalo se više od samo atmosferične igre sa dobrom pričom. Zapravo, najviše od svega mi fali što ne mogu bildat u teretani 🙂

• Praetorian1

04.09.2010 - 08:52

Igra je odlična, ali pošto smo čekali 8 godina trebali smo dobiti više sadržaja. Slažem se s ocjenom

• nocoslav

06.09.2010 - 19:26

Ja sam jedan od likova koji je čekao nastavak 8 godina i mogu reći da su moja očekivanja ispunjena barem nekih 95 posto. Kao prvo ja doživljavan sandbox kao žanr u kojemu se odvijaju drugi žanrovi, kao što metal glazba (koja je dio rock glazbe) medij za druge žanrove poput thrash metala ili new breed metala, žanrovi koji imaju poveznice ali su zapravo podosta različiti i vrlo često sezna dogoditi da neki ljudi ne mogu slušati ta oba dosta različita žanra. Tako je meni nepojmljivo usporediti Mafiu sa GTA jer su jer neke stvari su previše drukčije ( za argument uzimam razdoblje igre, jer Sabouter ima svoje razdoblje, svaki GTA svoje razdoblje, Just Cause svoje razdoblje, read dead redemption svoje razdoblje, Oblivion koji je zapravo rpg sa otvorenim svijetom što ja uzimam u obzir kao sandbox možda sam i u krivu. Sad iz moje perspektive meni je to toliko blesavo usporećivati igru koja ima dva različita koncepta s istim pravilima. To vam je kao da uspoređujete Metallicu i Slipknot, malo probrljate po youtube-u nije bit da vam se sviđaju bendovi nego da metal nije samo metal isto što mislim da nije sandbox samo sandbox.

anyway zašto držim ocijenu 95 posto je zato što je istina da igra ima premalu priču no siguran sam da će sa DLC paketima sve riješiti pa kada igra izađe Ultimate edition to će sve sve riješiti, kriza je mora se malo neki monopol osigurati..

• Kum

07.09.2010 - 12:22

u reci je sve rečeno …….85%

• Bela

16.09.2010 - 16:51

Nakon prolaska igre moram se malo požaliti da je ocjena malo premala. Free roama ima dosta vi niste ograničeni ići tamo gdje misija od vas zahtjeva i možete se zezati koliko god želite zapravo. Enivej, grafika i detaljnost igre je stotka. Priča odlična. Ne slušajte Weky-a on je stara iskusnjara sa foruma koji je odigrao 3000 igara pa mu je sve isto već. Ne zamjerajte, što više odigrate igara i vi ćete imati taj kompleks. Naprotiv, priča je odlična prikazuje Vita i Joe-a kako su napočetku sitne ribe, štakori u mutnim poslovima krađe itd. Da ne pričam previše igra je stvarno zakon i meni je sve ispunilo što sam od nje očekivao. Fizika, Apex, simulacijska vožnja, napucavanje oduzimaju dah. Nabio 12 sati jer sam dosta razgledavao i divio se svemu. Minus je kratkoća i ništa više. Ocjena 88.

P.S. Murja je i dalje nerealno glupa ko i u jedinici.

• IvanPadjen

@Bela, 12.11.2016 - 21:09

Ovaj ti si prešao vidim Mafia 2, pa da te pitam, imam jedan problem u chapter 3 kada treba običi 6 bezniskih pumpa i zatim otići do Joe-a u stan. Ja kada obiđem pumpe i dođem kod Joe u stan, njega nema. Šta onda moram napraviti da pređem taj chapter 3. jer me lijepo vodi do Joe a njega nema i ne znam zvršiti misiju.

• Tommy Vercetty

19.09.2010 - 10:17

Nebih se bas u potpunosti složio sa recenzijom mada je vrlo dobra. Naime igram igrice vec 26 godina ( od Sopwith-a 1986-e ) i stvarno sam razgazio i boga i vraga, i onda mi za GTA 4 dajete ocjenu 10. Kako to moze biti kad taj Niko je navodno srbin ili bosanac a prica nekim polu shit ruskim naglaskom i još niz sranja u toj igrici koja neopravdavaju ocjenu 10. Moje osobno mišljenje je da je MAFIA II puno bolji proizvod nego GTA 4 koji je naspram GTA San Andreas po mom mišljenju puno podbacio. Kupio sam Sony PS3 samo zbog GTA 4 i onda sam zažalio. A ova MAFIA ne da me prikovala za konzolu, nego vec dugo dugo nisam tako napeto odigrao igricu. Igra je masterpiece, ok kratka je ali to što nudi je vrhunski. Sta mi vrijedi sav onaj svijet u GTA 4 kad je glavni lik Niko retardiran a Roman bratic je još retardiraniji, a da ne govorim o ostalim likovima a pogotovo o rivalima. Cak me i Read Dead Redemption razocarao malo naspram starih igrica od Rockstara kao sto su MANHUNT, The Warriors, GTA Vice City, GTA San Andreasa itd koje su bile masterpiece. Mislim da je MAFIA zasluzila cistih 9.0 Jako jako dobra igra!

• eXcentrik

19.09.2010 - 14:23

Odigrao sam Mafiu u jednom dahu i mogu rec da je igria vrhunksa. Po meni kratkoca nije uopce veliki problem nego jedino taj bijedni kraj. Onakav kraj ovako dobra igra nije zasluzila. No vidim sad su se vec DLCovi poceli redat tako da bi mogli dobit zanimljiviji kraj.

• IvanPadjen

@eXcentrik, 12.11.2016 - 21:11

• IvanPadjen

@eXcentrik, 12.11.2016 - 21:14

Ovaj ti si prešao vidim Mafia 2, pa da te pitam, imam jedan problem u chapter 3 kada treba običi 6 bezniskih pumpa i zatim otići do Joe-a u stan. Ja kada obiđem pumpe i dođem kod Joe u stan, njega nema. Šta onda moram napraviti da pređem taj chapter 3. jer me lijepo vodi do Joe a njega nema i ne znam zvršiti misiju

• shark3r

06.11.2010 - 22:00

preso sam je….. i mogu vam reci da mi igra nije nesto ali…zabavna je

• IvanPadjen

@shark3r, 12.11.2016 - 21:15

• Sokaa

@IvanPadjen, 07.01.2017 - 23:19

Ivane ja imam problem sa healtom prebrzo se potrosi popijem nesto ne drzi ni 10 min a vec je u crveno uslo jel znas do cega je kako da to rijesim ako ti nije tesko da mi das sa kojeg si linka skinuo unaprijed hvala

• Filter

21.03.2011 - 10:43

gamer88 hahahahaha.. padoh sa stolice 🙂

• Captain Crash

21.01.2012 - 18:52

Igra je meni prezakon,jedna od najboljih koje sam ikad igro,a o prici da ne govorim.Meni duga voznja uopce ne smeta,jedina mana je kratkoca.

• Black_Pirate

21.01.2012 - 20:14

SLazem se. Jedina mana ove igre je njena kratkoca i nedostatak side misija. Sve ostalo je na vrhunskom nivou. Prelazio sam je 4 puta i svaki put uzivao u atmosferi, radnji, likovima, vremenskim promjenama, shootingu. Sramota da vece ocjene Mafia 2 nije pobrala, misleci globalno.

• IvanPadjen

@Black_Pirate, 12.11.2016 - 21:15

• marlboro

21.01.2012 - 20:45

e da oce jos najavit da ove godine izlazi odnekud mafia 3 joj sta bi dao 😀

• IvanPadjen

@marlboro, 14.11.2016 - 00:14

• rsv051

15.02.2012 - 13:02

Ovako,mafiu sam prešao i iznenađujuće odlična grafika,likovi,priča.Međutim.. 😉
    Definitivno bi se složio da je mala ponuda saržaja u gradu u kojem se izmjenjuju četiri godišnja doba i previše vožnje.Ali…
    Iskreno,meni je ova igra bolja od GTA(kad si Srbin, ne znam točko kako se zove).To je meni a za ostale ne znam.

Tuniranje auta cool,oružje nije loše čak i fajt je dobar.

Lijepi pozdrav

• SkullCrusheR

12.03.2012 - 18:04

Tko voli igrice gdje se radnja vrti 50-tih godina dok je jos valadala talijanska porodica, kum i ti slicni fazoni, sigurno ce mu se svidjet, ja licno sam ljubitelj igara u kojima je radnja smjestena decenijama iza nas 🙂

• Jure

02.04.2012 - 14:31

igra je zakon al me na kraju razocarala

• IvanPadjen

@Jure, 14.11.2016 - 00:14

• Magic

29.06.2012 - 02:29

Super igra, sve je odlično osim što ne možeš ništa radit osim prelaziti misije, nema otvorenog grada kao u GTA.

• rakisha98

12.08.2012 - 20:10

I ako je kratka .
    Igrica je sjajna.
    Zvuk ,Likovi ,Prica ,Zabavne misije .
    Ocena 90

• IvanPadjen

@rakisha98, 14.11.2016 - 00:15

• nafiksani

12.10.2012 - 14:34

Nemoguče je preći u jednom danu!

• bert_raccoon

@nafiksani, 26.07.2017 - 19:36

Slažem se s time… ako se želi igra proći 100%.

• gamelaker

01.11.2012 - 11:36

igra je super,zaslužila je bar 85

• IvanPadjen

@gamelaker, 14.11.2016 - 00:15

• xD17

12.02.2013 - 21:13

Odlicna igra …. bolja nego izgleda da je duža bila bi najbolja igra ikad :)) jako dobra radnja OBOZAVAM OVU IGRICU !!!

• MoNsTeR_13

21.06.2013 - 15:12

Izvrsna igra .. najbolja mafijaška

• kidalica

26.12.2013 - 18:45

Presao sam igricu i nije losa ,sem sto bih rekao da ova igrica je vise film i bez pracenja price je glupa..Solidno je uradjena ima svoj sarm 😀 🙂

• IvanPadjen

@kidalica, 14.11.2016 - 00:15

• Mensur99bih

27.03.2015 - 14:40

Može link Mafie 2 za komp.

• bartul_9

22.07.2015 - 14:58

Za mene ova igra dobiva 98 uvik i svagdi, nema greske, sve je predobro napravljeno, prosa san je milion puta, i jos cu toliko.

• IvanPadjen

@bartul_9, 12.11.2016 - 21:15

• Virty

05.01.2016 - 14:17

Damn good! 🙂

• IvanPadjen

@Virty, 14.11.2016 - 00:16

• Sokaa

07.01.2017 - 23:00

Meni se desava to da ima neki bag na energiji brzo se trosi u misiji 2 “Home sweet home” krecem sa pola hp kad istekne slika bude sivo bijela popijem pivo dobijem hp i traje nekih 10 min i opet nemam hp ako netko zna sta da uradim neka mi se javi na fb “Harun Sokic”