Penny Arcade Adventures Episode 2

Fran Matukić

Fruit Fuckers

Priča druge epizode se izravno nastavlja na prvu epizodu, u kojoj smo pobijedili jednog od četiri boga uništenja. Kao i u prvom nastavku, kreirate svog lika ili prebacujete starog lika iz prve epizode i krećete na ponovno ubijanje neprijatelja, skupljanje bonusa, i rješavanje questova. Igra je još uvijek duhovita kao i prva epizoda, iako je meni prva epizoda nešto smješnija.

I u ovom nastavku ćete se, nažalost, često vraćati na lokacije kroz koje ste već prošli, što utječe na dinamiku same igre. Lokacija ima šest, iako ih je nekoliko ostalo iz prve epizode.

A priest and a rabi are in a boat AND THEN YOU DIE!

Glavni likovi igre su još uvijek Gabe i Tycho, i još uvijek su urnebesni. Sama brutalnost igre je ostala nepromijenjena, što znači da je igra još uvijek iznimno krvava i krcata nasiljem. Iako ima pomalo “stripovski” i neozbiljan izgled, igra definitivno zaslužuje svoju 18+ oznaku iako ne sadrži nikakve seksualne scene. Humor je još uvijek ostao potpuno neovisan o stripu te ne morate pročitati niti jedan Penny Arcade strip da biste ga shvatili. Još uvijek je vulgaran i poprilično morbidan, te pun psovki, ali ćete se na komentare vaših neprijatelja usred borbe definitivno valjati po podu od smijeha. Vašem liku je na početku prve epizode ogromni robot uništio kuću, te se oko lova na tog robota još uvijek sastoji vaš glavni zadatak u igri.

The joke is on you, and the joke is PAIN!!!

Budući da je ova igra RPG s elementima avanture, kroz borbu s neprijateljima ćete zarađivati iskustvene bodove i tako postajati sve jači. Još uvijek ćete za svoja oružja moći kupovati nadogradnje koje ih čine jačima i ubojitijima, te ćete često koristiti predmete koje skupljate kroz igru, kako i priliči pravom RPG-u. Doduše, neobjašnjivo je kako ćete napitke za liječenje pronalaziti u najčudnijim mjestima poput kanti za smeće, ali to ovu igru samo čini još bizarnijom i čudmijom, što je definitivno dobra stvar. Borba se odvija kao u većini japanskih RPG-ova, na poteze. Takav način borbe je sasvim prihvatljiv i odlično izveden. Još uvijek nakon napada s jednim likom morate pričekati da mu se taj napad ponovno “napuni”, te još uvijek postoje posebni napadi koji se baziraju na pritisku na određenu tipku u pravo vrijeme. Kod svakog lika je ta akcijska sekvenca drukčije izvedena, a ako ju uspijete u potpunosti pogoditi, očekuje vas posebno brutalna animacija egzekucije neprijatelja. Nažalost, igra je još uvijek iznimno linearna te se odvija u predodređenim jednosmjernim lokacijama, koje su puno ušminkanije nego u prvom nastavku.

There is only a few people that can say that they truly urinate

Grafika je ostala predivna, u stripovskom stilu, kao i čitava igra. Sama igra je relativno nezahtjevna što se hardvera tiče, tako da ćete ju bez problema moći pokrenuti na high detaljima čak i sa nekom low-end karticom i gigom RAM-a. U samoj igri nema snimljenih glasova, tako da se sva konverzacija izvodi kroz tekstualne razgovore, što nimalo ne smeta samoj igri. Također, sama igra nije baš laka za prijeći, a posljednji boss je frustrirajuć, baš kako i priliči.

Sve u svemu, ova igra je sasvim solidan naslov koji će se svidjeti velikom broju ljudi koji ju nabave. Luđački humor, brutalnost i psovke, pomiješane sa dječjom grafikom ovu igru čine jednom od neobičnijih ove godine, te se definitivno isplati barem ju isprobati.

Ostavite nam kakav komentar ispod i recite što vi mislite o ovoj igri i recenziji. Za dublje rasprave o Penny Arcadeu, kao i o svim ostalim igrama koje vas zanimaju, posjetite naš forum i pridružite nam se u raspravama.

Evo ga, konačno. Pred nama je nova, druga epizoda novog serijala igara Penny Arcade, na koju smo čekali već više mjeseci. Pročitajte recenziju i saznajte isplati li ju se nabaviti.

75 Naša ocjena
  • Humor