Resident Evil 3

DRUGA RUTA BIJEGA

Pandemija se širi brže nego išta drugo što smo prije vidjeli! – rečenica je to kojom počinje prerada Resident Evila 3, ujedno i rečenica koja se poklapa s aktualnim stanjem u svijetu. Srećom po nas, Raccoon Cityju je ipak znatno gore jer su zombiji preuzeli grad, ulice su u kaosu i sve to već znamo jer smo tu katastrofu doživjeli i preživjeli prije dvadesetak godina u originalnoj igri za prvi PlayStation.

Međutim, malo je toga na što se fanovi i poznavatelji originala mogu osloniti u ovoj preradi. Zapravo nisam siguran može li se ovaj Resident Evil 3 nazvati preradom ili se tu pak radi o potpuno novoj igri. Prošlogodišnji remake Resident Evila 2 imao je niz novih dionica koje nisu bile prisutne u originalnoj igri, ali je najvećim dijelom vjerno slijedio sve događaje iz originala. Kod prerade trojke to nikako nije slučaj i moram priznati da mi to kao fanu serijala nije najbolje sjelo.

Razumijem zašto su developeri išli mijenjati neke stvari. Danas je pomalo smiješno da protagonistica Jill iskoči iz izloga i prođe pola grada do policijske postaje gdje mora pokupiti alat za otključavanje lokota. Ova prerada zato želi stvoriti uvjerljiviji scenarij u kojemu nema suludih bedastoća poput vrata vijećnice koja se otvaraju na dijamante.

Ova prerada želi stvoriti uvjerljiviji scenarij u kojemu nema bedastoća poput vrata koja se otvaraju na dijamante.

To je prihvatljivo, slična je strategija bila primijenjena na „ozbiljniji“ RE2 remake, ali tamo zbog toga nisu bili uklonjeni džinovski krokodil ili otključavanje vrata pomoću medalje s jednorogom. Fanovi Resident Evila složit će se da su takve bedastoće tradicija serijala, nekima čak i njegov zaštitni znak. Iz tog mi je razloga krivo koliko je toga žrtvovano izmjenama u novom Resident Evilu 3.

Ne želim vam ništa spoilati otkrivanjem što sve fali, ali jednostavno moram biti transparentan pa ću vam to navesti u zasebnom meniju. Jer ne pričamo samo o malim izmjenama, ovdje su izbačene ogromne dionice iz originala, boss bitke i sl.

U preradi izbačene neke vrlo važne lokacije i boss bitke iz originala.

Originalni Resident Evil 3 bio je interesantan jer je imao netipične gradske lokacije u odnosu na prethodne dvije igre, a u preradu su umjesto takvih ubačena generična mjesta radnje: još jedna kanalizacija kao u RE2, još jedno skladište kao u RE7. A evo što su sve izbacili:

Što je sve izbačeno iz originalnog Resident Evila 3? (MALI SPOILERI)

Moram također reći da su izbacili sve zagonetke iz originala, ili bolje rečeno skoro sve zagonetke iz cijele igre. Svega su dvije zagonetke prisutne u preradi, a ostalo se sve svodi na pronalaženje ključeva ili drugih predmeta. Nije situacija takva da ne morate koristiti mozak, ali mislim da su ponovno pretjerali s akcijskim segmentima igre. Najviše se to vidi u dijelovima gdje igrate s Carlosom – tada igra daje više nego dovoljno streljiva da ne poštedite nijednog zombija. Štoviše, ubacili su svojevrsnu epizodu Horde moda u igru gdje morate ubiti što više zombija.

Igra ima više akcijskih dijelova u kojima daje dovoljno streljiva da ne poštedite nijednog zombija.

Još uvijek je taj omjer preživljavanja i akcije u nekakvom balansu, slično kao u Resident Evil 4. Ali, iskreno sam razočaran aspektom koji je trebao nositi igru – Nemesisom. Imam neke naredbe od Capcoma da o Nemesisovim izdanjima ne smijem pisati, ali mislim da mogu reći dovoljno toga da objasnim zašto sam nezadovoljan.

Nemesis je u originalu bio do tada neviđen protivnik, mogao se pojaviti praktički bilo gdje. Pojavljivao se na različitim lokacijama ovisno o redoslijedu kojim je igrač rješavao stvari. Istina, bilo ga se lako riješiti bježanjem, ali je često bio napast koja je igraču zagorčavala život dok je trčao s jedne lokacije na drugu. Tako je to bilo barem desetak puta u igri. U novom Resident Evilu 3, Nemesis je znatno manje naporan što se proganjanja tiče. Da me ne shvatite krivo, i dalje se on pojavljuje često, ali jako rijetko dijelovi s njim nisu skriptirani/režirani.

U novom Resident Evilu 3, Nemesis je znatno manje naporan što se proganjanja tiče.

Skriptirani dijelovi u kojima vas Nemesis proganja takvi su da samo morate ići jednom rutom i sve dok trčite prema naprijed bez stajanja, nema posebne opasnosti. I onda sve kulminira nekom bitkom i/ili akcijskom scenom u maniri Uncharteda ili Tomb Raidera. U drugoj polovici igre jedan susret s Nemesisom čak je sveden na QTE, tj. na pritiskanje jedne jedine tipke.

Nemesisovo proganjanje u otvorenom prostoru je dobro izvedeno – samo ga ima premalo. Ono što ste vidjeli u kratkoj demo verziji praktički je polovica takvog iskustva – u cijeloj igri! Znam da sam kukao u RE2 recenziji oko Tyranta koji je bio spor i priglup, ali tamo sam barem cijenio što je taj neprijatelj tjerao igrača da se panično snalazi u prostoru. Morao si bježati, ali si sam birao rutu kojom bježiš. Resident Evil 3 u većini slučajeva igraču oduzima takvu brigu, a samim time i potpuni osjećaj panike. Manje je strašno kad te netko goni, a ti ne moraš razmišljati kamo ideš.

Manje je strašno kad te netko goni, a ti ne moraš razmišljati kamo ideš.

Bitke s Nemesisom su također dosta mlake. Da se razumijemo, nisu ni u originalu bile maštovito odrađene, ali upravo je zato prerada tu da ih odradi malo bolje. Međutim, slično kao i u RE2, to je slabiji dio igre. Tri od četiri boss bitke svode se na jednu te istu taktiku – trči i pucaj. Vrhunac mi je bio kad mi je u jednoj Carlos odlučio pomagati tako da mi govori gdje se Nemesis nalazi. Jer, ja sam kao slijep pa ne mogu uočiti toliku gromadu? Ma ne, čekaj, još mi je smiješnije bilo kad sam u jednoj borbi ostao bez streljiva za bacač granata, a onda je Jill u animaciji poslije bitke na Nemesisa hladno ispalila pet granata. Odakle, ženo?

Dobro, sad već komentiram gluposti da se ispušem. Na svu sreću, ima i dobrih stvari u Resident Evilu 3 i nije sve tako crno. Sviđa mi se, primjerice, kako igra nadopunjuje priču Resident Evila 2. Ako pažljivo pratite detalje, može se pronaći hrpa poveznica s avanturama Leona i Claire. Isto tako mi se sviđa što je priča UBCS trupa minimalno proširena u ovoj preradi. Odobravam i vrlo suptilan potez spajanja priče Resident Evila 3 i 4. Trag toga mogao se vidjeti već u demo verziji, ali vam ne bih govorio išta više od toga.

Ako pažljivo pratite detalje, uočit ćete i novi pokušaj spajanja priče s Resident Evilom 4.

Korisno je i uvođenje mehanike izbjegavanja napada, koje mi se sviđa više nego sustav protuobrane granatama i nožem iz dvojke. Izbjegavanje napada se najviše koristi u borbi s Nemesisom, ali dobro dođe i za zaobilaženje zombija. Kod ostalih protivnika, poput Huntera ili Gamma žaba, pametnije je odmah pucati nego ih izbjegavati. Raznovrsnost neprijatelja je solidna, ali sam mišljenja da se sa zombijima moglo učiniti više da ne budu svi iste spužve za metke.

Ostatak mehanika je isti kao i u Resident Evilu 2, a tamo su stvari dobro funkcionirale. Tri su postavke težine i gameplay zna biti izazovan. Priča u prosjeku traje oko pet sati ako se ne žurite, a za ponovni prelazak možete otključavati neka zabavna oružja i kostime. Kontrole su izvrsne i podesive, posebno u verziji za PC. Sučelje perfektno. Prezentacija je ponovno odlična s vrhunskim modelima likova. Nemesis je zasebna priča; mislim da su njegov izgled mogli napraviti i bolje, ali što je tu je. Za razliku od Resident Evila 2, ovdje se češće mogu čuti melodije iz originala, premda u nekom dorađenom obliku.

Priča u prosjeku traje oko pet sati ako se ne žurite, a za ponovni prelazak možete otključavati neka zabavna oružja i kostime.

Plus za prezentacijsku stranu igre također ide i kadriranju slike tako da igrač vidi neke neugodne prizore. Moram priznati da me igra nekoliko puta protresla – zanimljivo, baš sličnim trikovima kao i original prije 20 godina. Ugođaj je sve u svemu vrlo solidan… samo mi fale neke sitnice. Poput napetosti i nelagode prije prvog susreta s Nemesisom. Ili običnog padanja kiše koja ima smisla jer se priča odvija u jesen, a u preradi toga nema. I tu se opet vraćam na izmjene koje su napravljene, a uklonile su dosta stvari iz originala. Zovite me nostalgičarem, ali mislim da se nešto u tom „prijevodu“ izgubilo. Vjerojatno je to posljedica toga što je ova igra razvijana u suradnji s novim timom zvanim M-Two, a ne interno u Capcomu, kao RE2.

Zasebno je razvijana i multiplayer komponenta igre, zvana Resistance, koja je potpuno nova stvar za Resident Evil sa svojim asimetričnim 4v1 formatom. Na žalost, Resistance je na PC-u imao tehničkih problema prije izlaska igre pa ga nisam imao prilike isprobati.

Dvoumio sam se treba li ocjenjivati igru bez te komponente, ali sam u konačnici takvog stava da nitko od postojećih fanova Resident Evila ne bi kupio ovu igru zbog Resistencea nego zbog glavne kampanje. Samim je time manje važno kakva je ta komponenta, ali ju svejedno planiram zaigrati te ću kasnije nadopuniti recenziju i korigirati konačnu ocjenu po potrebi.

Za sada sam blago razočaran onime što sam odigrao. Super je što napokon imamo Resident Evil 3 s izvrsnom grafikom i na temelju gameplaya iz vrlo dobre prerade RE2. Međutim, dok je ta prerada bila vjerna originalu, ova je odabrala neku novu putanju – opet prema intenzivnijoj akciji koja se ranije pokazala odbojnom za fanove. Istina je da je i stari RE3 bio više orijentiran akciji nego prethodna dva dijela, ali s druge strane nije toliko režirao akciju kao ova prerada.

Želim naglasiti kako moje kukanje ne znači da je Resident Evil 3 loša igra. To nipošto nije slučaj. Mislim da nitko neće zažaliti zbog pet sati provedenih u bijegu iz Raccoon Cityja. Žao mi je samo što opet vidim naznake kretanja u smjeru kojim se Resident Evil udaljava od onoga što bi po mišljenju fanova trebao biti – horor igra preživljavanja, a ne pucačina iz trećeg lica.

Recenzija je rađena na primjerku igre za PC. Primjerak igre za recenziranje ustupio nam je njezin izdavač.

Nitko neće zažaliti ako odigra pet sati Resident Evila 3, ali najstrašnija stvar jest ta što su najveći strah u igri sveli na skriptirane scene bježanja.

77 Naša ocjena
  • priča se interesantno nadopunjuje na RE2 i RE4
  • mehanika izmicanja korisnija je nego protunapadi u RE2
  • izvrsna audiovizualna prezentacija
  • Nemesis je strašan kad potjere nisu režirane
  • opet se lagano naginje prema čistoj pucačini i akcijskom spektaklu
  • kultne lokacije zamijenjene su prožvakanim kanalizacijama i skladištima
  • režirani susreti s Nemesisom umanjuju paniku jer igrač ne mora razmišljati gdje bježi

Komentari (54)

• Tudum

30.03.2020 - 17:16

Steta. Demo mi se cinio super iako, klasicni zombiji nisu bili niti blizu strasni kao u RE2 bas zbog izmicanja + exploding barrels.

• Demon90

@Tudum, 31.03.2020 - 11:17

Možda grijesim al zar nisu bačve bile i u originalnoj trojci

• mili1985

30.03.2020 - 17:17

Krenem igrati demo po stoti put, odjednom dobijem mail za potvrdu prednarudžbe. Odmah nakon toga upalim Hcl i vidim recenziju i mislim se ovo je suđeno. Kad prvi dio recenzije me ubode u srce poput oštrog noža Jibl Valentine.
    Žao mi je zbog izbačenih dijelova, najviše clocktowera, jer mi je to u originalu bio i najbolji dio. Pumpa također, ali je manja lokacija, pa ajde. Odigrat ću sigurno i onda ću dati neku svoju ocjenu. Što se tiče multiplayer dijela, od toga ne očekujem nešto puno. Mislim da je to više da se dodatno ispuni vrijeme. Ali vidjet ćemo. Zasad mi vjera nije poljuljana.

• chocobo_047

@mili1985, 30.03.2020 - 18:07

Vjera je i kod mene poljuljana ali nisam nikada mario za recenzije no volim ih pročitati?

• Dream Breaker

30.03.2020 - 17:30

Nisam igrao demo, cekam cijelu igru. Vidjet cemo sto bude pa cemo dati ocjenu. Vjerujem da se car izgubila u raznim sitnicama, ali to se nazalost moglo ocekivati. 🙁
    Omiljeni intro filmic mi ima original ove igre. Nadam se da bude ovaj novi barem dostojan serijala…

30.03.2020 - 18:01

Ovo s izbačenim dijelovima me definitivno ohladilo, a isto tako i akcijski “štih”. Šteta, ali mi je drago što nisam napravio pre-order. Kod RE2 sam bio siguran da ću dobiti “escape the room” iskustvo s pravom dozom horrora; ovdje mi je već demo bio nekako labav, šaren.

30.03.2020 - 18:33

Demo je bio sjajan.
    Inače, mislim da je HCL trenutno vodeći po najnižoj oceni.
    Igraću pa ću proceniti sam.

@Darcoolio, 30.03.2020 - 18:38

Kako? Trenutno je PC prosjek 76 na meta i 80 na open-u. Vjerojatno je dobra igra, no RE2 nas je malo razmazio jer su čini se bolje pogodili neke stvari. Igrati ću, no kupiti samo ako bude dobro za dovršiti jedno 2, 3 puta.

• delight353

@Lovac, 30.03.2020 - 21:33

IGN svemu daje visoke ocijene, pa ti ne preporucam da se vodis njihovim sudovima.

• Dick Johnson

@Lovac, 30.03.2020 - 22:00

IGN :D. 10/10 its ok. Šala malo, al da daju manje od 9 odose pare. Al sve zavisi koji recenzenti imaju slican ukus tvom, to treba nac i gledat. Velke sajtove ne volim em zato jer ne recenzira jedna osoba s jednim ukusom em jer su placeni od ljudi koje “recenziraju”

@Lovac, 31.03.2020 - 09:25

moraš biti žestoko poremećen da kretene na IGNu navodiš kao referencu. Doslovno im se plaćalo za recenzije. Smeće od portala

• Toma1982

@Lovac, 31.03.2020 - 11:11

Gamespot je dao ocjenu 6. Pogledao sam puno recenzija jučer i dosta je komentara sličnih Zoranovima.

@Darcoolio, 30.03.2020 - 18:58

pc gamer dao 58. Gamespot 6/10. I meni je demo bio super, ali to je jedini otvoreniji/nelinearniji dio igre, taj iz demoa. I jedina lokacija na koju se vraćaš više puta/zadržavaš malo duže, nažalost.

• Dad of Boy

30.03.2020 - 18:43

Kao veliki fun trojke, jako mi je žao ono što sam pročiato u recenziji i totalno sam se ohladio od ove prerade i dalje ću se držati originala. Izbacili su clock tower, pa jesu oni normalni!

@Dad of Boy, 30.03.2020 - 18:59

Vidiš ga u igri, ali samo izvana.

• Sayan

30.03.2020 - 19:18

Opet se vracaju na peticu,ako je samo akcija necu ga ni igrati.Ne kuzim zasto se izbacuju zagonetke koje su zastitni znak ove igre.Ispada da je jedinica najbolje preradena.

• Ovcaodnovca

30.03.2020 - 19:26

da naprave remake code veronice, taj resi uopce nisam igrao

• Serpico

30.03.2020 - 19:31

Praštam sve ako je tih 5 sati akcioni masterklas uz dobar i izazovan replay value na većim težinama. U tom slučaju ću još više da žalim što su izbacili Mercenary jer su time mogli da popune sadržaj, ovako će dosta fanova odustati od kupovine igre po punoj ceni jer mnoge Resistance ne zanima. Mene RE2R nije impresionirao, bio je vrlo dobar ali 2nd runovi su bili jedno te isto, dosadno i zamorno, bosevi slabi, tako da ipak Mikamijeva prerada prve igre ostaje izgleda ultimativan rimejk i dalje.

• Lovro Maroševac

30.03.2020 - 20:42

S obzirom na to da mi je Resident Evil 2 Remake bio prva igra iz serijala koju sam igrao, ne vjerujem da će mi nedostatak stvari u RE3 naškoditi iskustvu igranja. Doduše, možda bi moglo lošije proći zbog manjka zagonetki, ali otom potom.

• XLBanana

30.03.2020 - 21:38

Au, razocarao sam se,ocekivao sam vecu ocenu, demo nije bio los.

• Dick Johnson

30.03.2020 - 22:03

A jebat ga sad, još sam mislil kak sam dobar deal uhvatil na Green man gamingu za 45$ prije cca 2 mjeseca. Ak je 80% kvalitetno ko RE2 ja zadovoljan.

@Dick Johnson, 31.03.2020 - 02:01

Rusi prodavali pre 2 nedelje za 20 😀

• p3rocro

@Darcoolio, 31.03.2020 - 13:47

Na kojem siteu? Tnx

• mr.labud

30.03.2020 - 23:26

Nezz sta su ljudi ocekivali… Pa naravno da je dobio slabije ocjene nego re2 zato jer sama igra nikada nije ni bila na razini re2. Ovo je Remake i kao takav svi koji su igrali trojku znaju otprilike na cemu su. Igra je napravljena u jako kratkom vremenu (govorim original na ps1) Remake kao remake je vrh i mozda je i bolji nego re2 remake, ali igra sama po sebi nije bila na nivou najboljeg residenta, tj RE2. Jbg, ne mozes od go.. a napravit krempitu sto se kaze. Ali meni je igra po onome sto sam vidio i sto znam da je odlicna i definitivno cu ju zavrsit

• mili1985

@mr.labud, 31.03.2020 - 00:07

Meni osobno je trojka čak i najbolja u serijalu. Shvaćam zašto ljudi uzdižu dvojku u nebesa i slažem se donekle s tim, ali RE3 mi je nekako draži. Sam setting, relativno dobar omjer akcije i horora, korištenje okoliša za uništavanje neprijatelja ( bačve, lampe, eksplozivi i sl. ) i mogućnost donošenja odluka. To mi je sve u to vrijeme bilo mind blown za pojam Resija. Također i količina oružja koja se mogla otključati. Vremenski je dosta kraća od ostalih nastavaka, ali svejedno sam jako puno vremena utukao, jer replay value je odličan.

• mr.labud

@mili1985, 31.03.2020 - 09:01

Slazem se. Mora se u obzir uzeti to da je igra zapravo radjena s zavrsetkom dvojke te su developeri zapravo u god ili cak nepunu god napravili trojku(original). I imća dosta ljudi koji obozavaju trojku(jedan sam od njih). Stoga mi nije jasno neka ocekivanja ljudi i nekih recenzenata. Pa ovo je remake trojke. Ko ju volio, ko ne. Nije ovo potpuno novi resi, ali uz ovakve remake naslove mi zasad ni ne treba

@mr.labud, 31.03.2020 - 09:37

A nije baš tako. Kreativni direktor je izjavio da je igra bila tri godine u razvoju. Nije razvoj krenuo u isto vrijeme kad i onaj za RE2, ali su razvijane paralelno, s tim da je većinu posla ovdje odradio drugi tim, M-Two, dok je Capcom interno radio na Re2. Može se raspravljati o tome koliko je trojka u svoje vrijeme bila nepotrebna ili lošija u odnosu na prethodna dva, ali stoji činjenica da je imala neke svoje posebnosti koje su je opravdavale u konačnici – tipa mjesto radnje i Nemesis. I ja sam među onima koji obožavaju treći dio – zato i jesam razočaran ovime što su napravili. Da mi je svejedno, vjerojatno bi ocjena bila viša.

• mr.labud

@Zoran Žalac, 31.03.2020 - 13:25

Ok, meni je vrh cak i ovaj remake. Medjutim development na igri je poceo u 10om mjesecu 98, a igra je izasla 99e i prvotno je trebao biti spin off. A sto se tice ovog remakea, engine je jos napredniji u odnosu na Resi 2 remake

@mr.labud, 31.03.2020 - 16:28

Možda malo, ali još uvijek ima iste limitacije – npr. zombiji u daljini su animirani uvijek u vrlo niskom broju fps-a, ako ti se igra vrti u 60+ i sve ide glatko, i dalje vidiš zombije kako se kreću u 15-20 fps-a.

• mr.labud

@Zoran Žalac, 31.03.2020 - 18:18

Da, to je bilo bas blentavo u Remake 2, a najvise se vidjelo u posebnim modovima igre(4th Survivor, No time…) Nezz kako su si to dopustili. Slicno je i Halo5 napravio, ali bilo je bolje nego ovdje. Ipak se tu radi o pino manjem broju neprijatelja i efekata. Nezz cemu

• mr.labud

30.03.2020 - 23:30

Igrao sam svaki Resi jos od vremena Ps1 tako da se ni ovaj ne propusta… Nakon trojke su svi za resi standrade poprilicno promaseni, pocevsi od re4. Zadnji Re vrijedan tog naziva je Re3(u numeriranom izdanju)

• chocobo_047

@mr.labud, 31.03.2020 - 19:29

Ja nisam igrao baš svaki RE naslov. Od glavnih nastavaka nisam igrao sedmicu. No ovaj ću nabaviti samo kako bih popunio kolekciju jer imam Origins Collection i prošlogodišnji RE2,

• Venom102

30.03.2020 - 23:45

Previse su zurili sa izbacivanjem igre… 5 sati je stvarno malo, pogotovo ako su reciklirali lokacije iz prethodne dvije igre.

• MakikaM91

31.03.2020 - 02:06

Sad Capcom-a jos preostaje da naprave remake na Dino Crisis, prvi i drugi deo.

• _Someone_

@MakikaM91, 31.03.2020 - 15:16

Dino Crisis se čeka ^^

• BeLLicus

31.03.2020 - 03:49

Daš 450kn za 5 sati igre, neka hvala. Budem pokupio na akciji za godinu dana kad bude 100kn… I to im je previše.

• alen2000

@BeLLicus, 31.03.2020 - 07:01

Pozz! Oko 380 kn sa dostavom, i traje puno duže, a za godinu dana sumnjam da će toliko pojeftiniti!

• SonOfZeus

@BeLLicus, 31.03.2020 - 14:38

Izade te 90 kuna sat. Top. /s

• 312AE

31.03.2020 - 04:58

Moj dojam je 8 od 10, ima igra par stvarno dobrih trenutaka, mislim i original je bil nabrijaniji, to se da preživjeti . Ipak igraš s profesijonalnim vojnicima, da oni znaju koristiti oružja, a i gušt su nova oružja. Ljepo se sve to skupa da igrati i igra izgleda stvarno odlično uz HDR. Ja igram na PS4 Pro. Za sve koju su bili u panici da igra ima manje splatter efekata, nije tak, sam imam osječaj, da se sve to drugačija pokreće nego u RE 2.Definitivno se da otpucati noge ili se glava raspuca, vidiš rupe od metaka… sam za razliku od dvojke nisi uvjek baš siguran zašto je to sad tak. Recimo, ako u dvojci propucaš noge, one ostanu ležati, dok se zombi vuće prema tebi. Kod trojke ili nisam dobro propucal pa je zombi samo pal na zemlju ili je noga jednostavno eksplodirala. Definition se treba naviknuti na izbjegavanje neprijatelja i Nemesisa, jer nemaš puno vremena. Igra je po meni iz više razloga manje atmosferučna nego RE2,lokacije su manje i brže se mjenjaju, pa je i zato manje zagonetki, Nemesis te ne plaši, nego ti nabija adrenalin, likovi mi nisu simpatični, tak da mi je svejedno dali budu umrli i cjelo vrijeme nešt gori ili eksplodirala. Za one skeptične i ako svaku minutu mislite usporedjivati s orginalom, je ok pričekati sale, za ljubitelje zombija i akcijski igara zabavno.

• alen2000

31.03.2020 - 06:57

Pozz svima! Ljudi sad je 2020,igre se prave za zabavu a ne za glavobolju(zato postoje iq testovi,zagonetke,pitalice…)! Ja se želim odmoriti i zabaviti i zato sam kupio ovu igru! Full mi je dosta breaking news i coronavirusa! Rasteretiti mozak od problema,jer problemi će već i sami doći! Tvrtke prave igre da se ljudima smanji stres,a ne da moraju piti tablete za smirenje od nervoze,a ima takvih igara itekako da ne spominjem imena,ali gameri znaju! Stay negative, bok!

• zvoninjo

31.03.2020 - 08:16

Samo 5 sati.Šteta.Nadao sam se malo dužem druženju sa igrom.Jos izbacili neke dijelove iz originala.Mislim da će malo pričekati da ju odigram.

31.03.2020 - 09:24

lol 5 sati..daj bježi

• Venom102

31.03.2020 - 09:28

Steta… Valjda ce osmica bit bolja

• kuky90

31.03.2020 - 09:53

njihova recenzija je njihovo mišljenje, ne mora biti da će i tebi biti loša igra

• mili1985

31.03.2020 - 12:35

Samo informacija da je Re Resistance open beta krenula za PS4.

• mili1985

@mili1985, 31.03.2020 - 13:54

Baš mlak mod. Naglašen je team play, ali sve je već viđeno tisuću puta. Kad se sjetim da su ovo htjeli ubaciti kao samostalnu igru..

• Saren

31.03.2020 - 14:02

Hmm nisam ovo ocekivao ali svejedno cu isprobati sam pa cu donijeti zakljucak kasnije. Ako je upola kao RE 2 bit ce super, doduse 5 sati samo cini mi se malo.

• SonOfZeus

31.03.2020 - 14:39

Da sam znao da ce biti 5 sati ukupno trajanje (zavrsim u jednom danu), ne bi ju sigurno prednarucio. Prvi put da sam se zajebao sa prednarudzbom, ali sto je tu je.

• Davis

31.03.2020 - 18:04

Eto ovo je prvi puta da sam otkazao pre order neke igre.Razlog glavni za to je nemogucnost prelazenja igre zajdnicki sa frendom kod mene zbog vec svima dobro poznatog korona virusa.Recenzija je fer i korektna i kao takva malo mi je snizila hype ali da su okolnosti normalne ovo bi se igralo day one pa i da su ocjene i recenziije neznam kako niske i lose.Resi 3 orginal sam odigrao i presao bezbroj puta i to mi je osobno jedna od ako ne i naj drazih igara ikad, i stavrno smo se ja i frend veselili kao malo djete kad su najavili remake trojke i naravno napravili pre order ali neke stvari ne mozes predvidjeti.Mogao sam i sam ovo odigrati ali jednostavno nebi mi bio gust jer smo tako gotovo sve resije presli do sad.Nista sad treba saceka da se malo situacija smiri pa onda ici u rat protiv Nemesisa a do tad malo utvrditi gradivo sa starijim RE naslovima ?

• MightyAloy

31.03.2020 - 19:36

Šteta, a demo me baš poprilično nahajpao. Igrati ću ga o tom potom, kad bude na nekoj većoj akciji. Backlog mi je ionako pretrpan, a najbolji naslovi tek čekaju, TLOU II, GoT i Cyberpunk 2077. RE2R mi je bio solidan iako sam nekako očekivao više s obzirom na potencijal, recenzije i odličan dojam kod drugih igrača. Nadao sam se da će trojka nadmašiti remake dvojke ili barem biti na toj razini, kad ono, dobili igru od 5 sati bez hrpe esencijalnog sadržaja. WTF Capcom?!

• sergej bozovic

31.03.2020 - 22:27

horor igra preživljavanja, a ne pucačina iz trećeg lica. hm hm Resident evil 6

• Bojko77

01.04.2020 - 16:36

Sinoć u ponoć počeo downlaod… čekao 4h da završi tih 24 i kusur GB, i na kraju lokot na ikoni, ne mogu igrati još dan i po… Dok ovo pišem, gledam na Tv, s suzom u oku, 1d, 7h, 41 min, 21 sec…. uf… PS1 mi je bio zakon zbog nekih, po meni najbolje igri, FFIX, RE3 i PE2 (Parasite Eve 2), ima ih još ali to su igre zbog koji sam od onda Plejstešonovac.. ma probao Demo, pogledao, ne jedan, review na YouTube… i jednostavno ništa me ne može ohladiti, to je to, 6h igre, ok, jedni plaču da su igre preduge, kao AC Odyssey na kojem imam preko 400h igre, drugi da im je DMC5 prekratki, ma nikad ne možeš zadovoljiti ove ili one… Grafički je zakon, različita je od RE2, kako je bilo u originalu, i neka je, ja baš vrtim RE2 dok ne počnem trojku… Uostalom toliko recenzija je hvalilo Death Stranding, gdje mi je jasno zašto nema Demo, ono, simulacija dostave, gemplej s par dobrih video isječka i kaki taki priča, sačuvaj Bože i mnogih 10/10 ocjena, jel kupim igru da igram ili gledam film, igru kupio pod utjecajem recenzija, i kako kenuo “trčao” da ju završim i vratim u Gamestop, možeš u 24h i promjeniti za drugu, zbog dosade nisam uspio, pa ju prodao na njuškala, a onda Days Gone, gdje, neki koji su spomenili IGN, on ju je pokopao, i drugi u recenzijama, a igra je vrh i dobra preporuka… toliko o tom, ako si probao demo i sviđa ti se, kupi, ako nema demo, čekaj, nismo svi isti, posebno jer mnogi ju još ne možemo igrati, tek će igrači dati svoju ocjenu, i kako pisao na dva slučaja, neke koju recenzije tjeraju u vrh pokopati, druge koju su rušili proglašavati za GOTY….

• m@rko

04.04.2020 - 19:11
  • qlen