Angry Birds [PC, PS3, PSP, mobile]

Angry Birds pravi je fenomen na mobilnim uređajima – u verzijama za Appleov trio, Android i Symbian smartphone te ostale trendy gadgete, ova simpatična aplikacija prodala se u pedesetak milijuna primjeraka. Stoga je bilo tek pitanje vremena kada će se igra pojaviti na platformama primarno namijenjenima za igranje. Prvi dio portova (PC, PSP, PS3) dobili smo početkom ovog mjeseca, dok na onaj drugi (X360, Wii, DS) još uvijek čekamo. No čemu takva pomama za tom igrom? U čemu je štos? Imamo video recenziju i krasan tekst u nastavku koji savršeno objašnjavaju zarazu ove igre.

Angry Birds je jednostavna 2D puzzle igra. Pa, jednostavna barem po pitanju izvođenja jer zahtjevnijih dionica ne nedostaje. Koncept igre prati pričica o sukobu između ljutih ptica i kradljivih krmaka, koja prilično jasno pokazuje što vam je činiti – morate istrijebiti sve svinje, bez obzira na okolnosti i sredstva. Kroz nešto manje od 600 dostupnih nivoa, zadatak vam je ispaliti svoje oružanje i eliminirati neprijatelje direktnim udarcem ili utjecajem na okolinu.

Na raspolaganju vam je pet vrsta ptica s različitim mogućnostima, a pred vama je niz materijala s drugačijim svojstvima, pa i nekoliko vrsta otpornije prasadi. Ideja je jednostavna – potrebno je samo odrediti smjer i jačinu lansiranja ljute ptičice, te u što manje poteza srušiti svinjski otpor. No kao što smo već rekli, kako igra odmiče, to neće uvijek biti jednostavno kao što se čini – u igru će se umiješati razne prepreke zbog kojih je igrač prisiljen taktizirati i koristiti okolne objekte u svoju korist. Međutim, težina nikad nije frustrirajuća pa nudi dobar balans između pristupačnosti i izazovnosti.

Razlike između mobilnih verzija i onih za konzole / PC gotovo da i nema. Prezentacija je razumno ujednačena, a kontrole djeluju jednako efikasno i na uređajima bez ekrana osjetljivih na dodir. Najistaknutija zajednička stvar svih verzija je nepobitni šarm kojim igra jednostavno zrači. Nema tu nekog humora, ali likovi su simpatični, a zvuk pozitivno neozbiljan. I kad je sve odrađeno u tako blago šaljivom tonu, teško se kritički obrušiti na igru u negativnom tonu. Ali ako joj već nešto moramo zamjeriti, onda je to isključivo SP iskustvo, odnosno nedostatak bilo kakvog oblika multiplayera, makar i kompetitivnog kroz rang liste.

Dakle, Angry Birds je prilično zabavna i dugotrajna igra nedvojbenog šarma. Što bi vas još moglo potaknuti na kupnju ovog malog bisera? Eto primjerice cijena – ukoliko imate Android uređaj proći ćete besplatno, a 0,99$ dolara za iOS platforme praktički je sitniš. Za PC verziju platit ćete nešto više (4,99$), za PSP/PS3 verziju također (3,99$), no vjerujemo kako nećete zažaliti bez obzira na kojoj se platformi igrali – Angry Birds savršeno je skrojen za bezazlenu zabavu i kraćenje vremena.

Jeste i vi navučeni na Angry Birds? Igrate li na mobitelu, tabletu, konzoli ili kućnom računalu? Ostavite nam svoje komentare, a ne zaboravite ostaviti i svoju ocjenu ove zaraze u malom.

VIDEO RECENZIJA – Popularna mobilna pošast zvana Angry Birds konačno je dospjela na PC i konzole. Jesmo li ostali zaraženi ovom kombinacijom ptičje i svinjske gripe, provjerite u našoj recenziji.

83 Naša ocjena